Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie chce koupit dva vozy Audi k ochraně prezidenta

Nové vozy mají nahradit dosud používané vozy ve flotile ochranné služby.
Zpět na článek
16. 10. 2010 17:39
16. 10. 2010 17:58
16. 10. 2010 18:19
16. 10. 2010 18:24
16. 10. 2010 18:35
16. 10. 2010 23:12
16. 10. 2010 18:33
16. 10. 2010 18:50
16. 10. 2010 18:58
neregistrovaný "AldaAlda"
17. 10. 2010 11:52
17. 10. 2010 15:37
17. 10. 2010 13:53
Avatar - petrumr
16. 10. 2010 17:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
28
16. 10. 2010 17:58
Re: ok
Co máš proti bramborákům? Podle mě by tenhle narcista a jeho ego uvítal raději toho bavora né-li rovnou Maybach aby byl vidět.
Avatar - T613
16. 10. 2010 18:19
Re: ok
každý kdo chce být prezident byl, je a bude egoista a narcis.. Jedno jestli se jmenuje Vašek, Venca, či Luďa..
Nicméně je škoda, že už v našem státě nejsme schopni zaplatit a i postavit speciál pro prezidenta.Takový novodobý Škoda VOS. ;-\
16. 10. 2010 18:24
Re: ok
Taky mě to napadlo ale spíš ve spojení s Tatrou.
Avatar - T613
16. 10. 2010 18:35
Re: ok
Tatra už osobáky nedělá, žel .. a tehdy ve VOSu dělala interiér. Podvozek dělala Škoda, motor byl Praga a karosérie od Sodomky.
Teď by to mohla sfouknout komplet Škoda a karosérii by udělala třeba kopřivnická Ecorra.
16. 10. 2010 23:12
Re: ok
Tak ono by stačilo vzít Phaeton a přílepit na něj okřídlený šíp, případně trochu poupravit masku do škodováckého designu. Vlk by se nažral a koza zůstala celá... >:D
Škodovka pro něco takového sama nemá platformu a vyrábět v dnešní době něco úplně nového kvůli dvěma třem speciálům, to si dovolí málokdo.
A nebo by mohli rovnou takhle překonvertovat Flying Spur / Mulsanne, ale i když by se mi takové auto asi veeelmi líbilo, tak by to byla pílišná devalvace Bentleyho... ;-\
Avatar - petrumr
16. 10. 2010 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2010 18:50
Re: ok
Nepotřebujou nic! Ten náš kašpárek je všem u Šluknovskýho výběžku >:D A kdyby na sebe občas neupozornil nějakým blábolem tak o něm nikdo neví.
neregistrovaný "AldaAlda"
16. 10. 2010 18:58
Re: Přesně tak..
A v těch Audinách ho jako ochrání líp???? Podle mě by měli jezdit "českým" autem..To by ale venca nedal..Leda že by se vyrobily nadupané vozy Škoda Klaus.. ;-\
17. 10. 2010 00:21
Re: Přesně tak..
Vzdyt jeto uplne jedno cim si vozi zadek,
17. 10. 2010 08:59
Re: Přesně tak..
Že ty prodáváš nějaké produkty zmírňující příčiny globálního oteplování? >:D
Avatar - white label
17. 10. 2010 10:50
Re: Přesně tak..
Možná nějaký postřik proti "teplejší" čtyřprocentní "většině"... :-O ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2010 00:18
Re: Přesně tak..
Vrozená přetáčivost BMW už nějakou "chvilku" není "jak prase", navíc se čím dál více BMW prodává s X-drive... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2010 11:00
Re: Přesně tak..
No ty si mi ale chytrolín. Takže z toho co píšeš mi plyne, že BMW je vlastně strašně nebezepčné auto, vůbec se s ním nedá jezdiot rychle >:D A Audi je rychlejší a bezpečnější.
Něco ti vysvětlovat bude asi zbytečné, ptž toto vyplodit chceš už "pořádnou hlavu". Nezapomeň ale, že Audi se svými přetíženýma předkama s motorem před nápravou a quattrem 50:50 je zase "nedotáčivá jak kráva" což je dlé mého mnohem nebezpečnější, neb dobrý řidič si lépe poradí s přetáčivým smykem, než s nedotáčivým, kdy už bývá většinou pozdě...
Ale já to beru, raději ať Vaška hlídají paralympiády, než BMW, na to je bavoráčků škoda ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2010 11:11
Re: Přesně tak..
Hoši, nehádejte se, stejně ani jeden z vás nemá úplnou pravdu. Audi i BMW dnes dělají výborná auta a jejich typická přetáčivost/nedotáčivost už dávno není co bývala. Zkuste se někdy svézt současnou produkcí. Většina těchto aut se tady dnes stejně prodává se 4x4 (zeptejte se třeba dealerů BMW, kolik lidí teď jen čeká na x-drive do nové pětky) a shodným poměrem základního "rozdělení" 40:60 ve prospěch zadní nápravy... ;-)
Avatar - Martin911Turbo
17. 10. 2010 11:45
Re: Přesně tak..
Ptám se proč vyhazovat peníze na tak zbytečnou věc!
Kromě Masaryka v této zemi byl prezident vždy loutka!
Ochrana?! na co, o jeho hlavu oproti jiným prezidentům nemá nikdo zájem...
Avatar - T613
17. 10. 2010 11:52
Re: Přesně tak..
A to že tyhle auta chrání i ty jeho návštěvy, o které už někdo zájem mít může tě nenapadlo? Hlavně kritizovat za každou cenu :-|
17. 10. 2010 14:57
Re: Přesně tak..
Ne, že by policie neobstarávala ochranu v kolonách zahraničních návštěv, ale tahle dvě konkrétní auta budou sloužit pro potřeby prezidentovy kolony, takže se k někomu jinému dostanou jen velmi vyjímečně, podle mne vůbec. ;-)
Avatar - T613
17. 10. 2010 15:37
Re: Přesně tak..
interní zdroj nebo domněnky?
Avatar - positivemind
17. 10. 2010 16:38
Re: Přesně tak..
podle mého TV Nova nebo zpravodajství Novinky.cz
18. 10. 2010 15:18
Re: Přesně tak..
To myslíš vážně ten dotaz ? >:D
Prosím pěkně, já jsem si přečetl ten článek, pod kterým teď diskutujeme... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2010 12:19
Re: Přesně tak..
V čem nemám pravdu? Jansě nová A4 má typické neduhy, o kterých jsem mluvil již dost potlačeny, ale např. A6 je jasným příkladem všeho negativního na Audinách. Pořád to jsou tvrdé a nedotáčivé auta (v quattru hlavně).
A to, že se dnes prodávají hlavně x drive není v tuto chvíli důležité. Chápej, ten moula jasně naznačil, že Audi jsou rychlejší než BMW v zatáčkách, dyť to je sprosté slovo! >:D
Avatar - white label
17. 10. 2010 12:25
Re: Přesně tak..
"Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje…"
[odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2010 12:50
Re: Přesně tak..
Dobře, toto píšou lidé, kteří jezdí jak s novýma Audi, tak BMW, Merecedesy... Narozdíl odemně, to nepopírám. Ale z čistě teoretického hlediska to nemůže být pravda z nám všem známých důvodů. Ikdyž na druhou stranu musím taky říct, že BMW se dnes snaží nové modely ladit do nedotáčivosti, aby byly bezpečné. Tak nevím. Každopádně všechno stejně nejlépe ukáže sníh, na něm neukecáš nic, žádné nastavení, guattro, rozlopžení hmotnosti atd. S vypnutým ESP by bylo jasně vidět co je a co není nedotáčívé.
Avatar - white label
17. 10. 2010 17:02
Re: Přesně tak..
Ano, nějaký ten rozdíl tam stále bude, ale vzhledem k těm stále omílaným antikoncernovým klišé o tragické nedotáčivosti (i dnešních) Audi (i qauttro!), je ten rozdíl v podstatě (pro naprostou většinu uživatelů) zanedbatelný, viz i prodeje Audi vs BMW, navíc bych rád věděl kolik řidičů dnes aspoň občas "driftuje" (v běžném provozu) s auty jako 5GT, nebo 7er, ale třeba i současnou 5er... :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2010 21:20
Re: Přesně tak..
Rozdíl tam určitě bude, musí být u úplně odlišné koncepce.

S tím driftopváním, jasně, nikdo asi nedriftuje, ale kdyby ses na to díval takhle, tak to potom by mohlo BMW začít dělat předokolky že. Jasně, že na tom záleží, ale.... No už nevím co říct, plkáme tu o blbostech, když vlastně oba máme pravdu, tak toho nechme >:D Protstě BMW je pro mě jednička a vždycky bude, jen mě namíchlo, že nějaký maník prohlašuje, že je Audi lepší v zatáčkách. Toť vše. Hezký večer
Avatar - white label
17. 10. 2010 21:28
Re: Přesně tak..
Osobně nemám potřebu pevně určit, která z těchto značek je momentálně obecně "lepší", větší smysl vidím v porovnání konkrétních typů s konkrétními motorizacemi... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 10. 2010 11:41
Re: Přesně tak..
Tak pro mě je BMW srdcová záležitost, oblíbená značka, takže pro mě bude určitě vždycky lepší a o tom to je. Ale samozřejmě uznávám, že současná E90/91/92/93 už nemůže stačit nejnovější konkurenci prémiového segmentu. Atak dále... Nová 7er nebo A8 je zas o chlup lepší než S třída, ptž taj z nich nejstarší. Atd. atd. Vždycky ale bude rozhodovat zákazník co si zvolí na jeho preferencích a osobním vkusu.. A o tom to je ;-)
Avatar - white label
18. 10. 2010 13:23
Re: Přesně tak..
Jasně (viz taky obsah závorky za nickem)... ;-)

(P.S. Asi myslíš spíš srdeční záležitost, "srdcová" je třeba dáma, nebo sedma v kartách... >:-[] )
Avatar - gld
17. 10. 2010 13:53
štyri kruhy ochrany
Nie je to síce vôbec moja vec, ale prečo musia byť autá na ochranu prezidenta akurát audiny? Ako dve čierne oktávky by na prezidentský konvoj nestačili?..medzi nimi pán prezident na superbe a daňoví poplatníci jasajú :-!
Rozbalit vlákno
5
17. 10. 2010 17:17
Re: štyri kruhy ochrany
Nevím jak dnes, ale Klaus jezdil v Superbu. Jinak to nejsou první Audiny, které policie kupuje. Máme flotilu A8 a možná i nějakou Q7 pro přepravu důležitých osob, označené A6 jako doprovodná vozidla (většinou pro delegace) a bůh ví co ještě. Jen pro doprovodné vozidlo prezidentovy ochranky asi chtějí neoznačený vůz.

Já osobně bych jim doporučil RS4, byť se dnes už nedělá (RS5 s karoserií sedanu >:-[] ). Ideální doprovodné vozidlo - rychlá, obratná a čtyři strážci z ní ve vteřině vyskáčou.
Avatar - gld
17. 10. 2010 19:19
Re: štyri kruhy ochrany
To plné garáže ministerstva vnútra máme aj u nás na slovensku, mercedesy pullmany a podobné koniny..vo všeobecnosti- čím chudobnejšia krajina, tým exkluzívnejší vozový park "privilegovaných"

a menší dotaz- z oktávky by štyria strážcovia nevyskákali? ;-)
Avatar - T613
17. 10. 2010 19:33
Re: štyri kruhy ochrany
otázkou je jak by si poradily s vytlačením většího auta, s pancéřováním atd. Kdo ví jaké požadavky jsou na to kladeny. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2010 21:25
Re: štyri kruhy ochrany
Tak na takové věci by byla lepší asi Q7 než nějaký sedan
Avatar - gld
17. 10. 2010 22:25
Re: štyri kruhy ochrany
najsamlepšie by bolo BVP..