Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford chce údajně prodat většinu zbývajícího podílu na Mazdě

Americká automobilka Ford Motor plánuje prodat téměř celý svůj zbývající podíl v japonské Mazdě, kterou dříve kontrolovala.
Zpět na článek
18. 10. 2010 07:56
18. 10. 2010 23:10
18. 10. 2010 16:42
18. 10. 2010 23:07
19. 10. 2010 01:33
19. 10. 2010 18:20
19. 10. 2010 19:53
19. 10. 2010 21:12
19. 10. 2010 16:13
19. 10. 2010 21:07
Avatar - petrumr
18. 10. 2010 07:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
18. 10. 2010 23:10
Re: konečně
Taky na to cekam, ONE FORD! :-)
Avatar - eLzyx
18. 10. 2010 16:42
vývoj Ford
By mě tak zajímalo, z koho teď bude Ford těžit know-how. Aston prodal, Volvo prodal, Mazdu prodá, vlastní vývoj veškerý žádný (asi zde lidé z modrooválného světa začnou brojit, že Ford zkonstruoval novej povedenej benzinovej turbomotor ... blbý je, že bez techniků Mazdy a Volva by to dohromady nedal).
Rozbalit vlákno
7
18. 10. 2010 23:07
Re: vývoj Ford
1) vlastní vývoj veškerý žádný...... budes se divit, ale vlastni vyvoj Fordu presahuje moznosti MAZDY+VOLVA sectene dokonce dohromady. Napr MAZDA ani VOLVO nemaji zadne vlastni hybridni technologie.

2) blbý je, že bez techniků Mazdy a Volva by to dohromady nedal...... budes se divit, dal je, a dokonce mnohem lepe!

Cela spoluprace MAZDY+VOLVA a Fordu byla kvuli setreni nakladu pro vsechny, ale Ford ted naklady resi vnitrne efektivneji diky svemu globalnimu vyvoji, proto Mazdu a Volvo nepotrebuje.

Evidentne o fungovani FMC nic nevis, tak ze sebe nedelej verejne blbce. ;-)
19. 10. 2010 01:33
Re: vývoj Ford
Klíd on myslel know-how staré S40/V40 ...pardon tu ne to byla Mitsubishi Carisma nebo poslední V50 ajta krajta to byl vlastně focus v jiném kabátě, teď mi to došlo měl namysli pětiválce od volva které se objevily již v osmsetpadesátce o.k. osumsetpaju jsem měl bylo to dobré auto ale ty motory byť s turbem jsou již za zenitem smůla. Jo takhle nejde ani tak o volvo ale o Mazdu tak to potom jo on vlastně ford bez mazdy nemůže existovat a proto nedávno vlastnil podíl na mazdě přes třicet procent a já myslel že mazda koupila forda aby mu mohla dodat své know-how.
19. 10. 2010 18:20
Re: vývoj Ford
Vem si sve prasky a cti:
Změna by mohla podle automobilových analytiků Mazdě jedině prospět. Získala by totiž větší flexibilitu. Akciové trhy ale jejich optimismus nesdílí, na zveřejnění zprávy zareagovaly akcie Mazdy téměř okamžitě 5procentním propadem. >:D
[odkaz]

Pak kdo koho potrebuje...

Ford dokazuje, ze ani Volvo ani Mazdu nikdy vazne nepotreboval, jen s nimi ztracel svuj drahoceny cas a penize, ktery/e mohl vlozit do sveho Lincolna nebo jeste lepe do vsech Fordu tak, aby treba zakaznik mohl koupit Focus MKII s pohonem vsech kol a nemusel jit pro Golfa 4Motion.... ;-\
19. 10. 2010 19:53
Re: vývoj Ford
Pokud to bylo na mně tak si to znovu přečti a pochopíš ironii, pokud to bylo na někoho jiného pak sorry.
19. 10. 2010 21:12
Re: vývoj Ford
Ironie, ok. :-) :yes:
Avatar - eLzyx
19. 10. 2010 16:13
Re: vývoj Ford
1.) Tak proč Ford doposud nepředstavil nic inovativního? Proč jsou současné Fordy jen vykradenými nápady z ostatních dříve vlastněných automobilek? K tomu hybridu ... Volvo mělo prototyp plugin hybridu na bázi C30 (první fotky jsou z počátku roku 2007), vývoj utnul Ford. Se svým prototypem hybridu přišel Ford až později.
2.) bla bla bla. Jak lépe? Tak proč do toho vývoje tahal Mazdu a Volvo, když by to zvládl lépe?
blbce tu ze sebe děláš akorát ty :no:
19. 10. 2010 21:07
Re: vývoj Ford
1.) Ford mel prvni svoje seriove vyrabene hybridy uz v roce 2004. ;-) Dokonce Mazda ma svuj hybrid v US pod licenci Fordu (Mazda Tribute Hybrid), ale nedavno Ford Mazde odmitl dat novejsi verzi jeho systemu, Mazda misto aby vyvijela vlastni, bude nakupovat licenci od Toyoty. Coz je "divne", kdyz jsou u Mazdy takovi borci, ze jim nevadi zebra u Toyoty.....
Ze vývoj Volvu utnul Ford, to je jedine dobre, proc by Ford mel vyvijet neco 2x.

2.) Do vývoje tahal Mazdu a Volvo z toho duvodu, aby mohli pouzivat jeho globalni platformy, chtel jim umoznit na jeho platformach pouzivat jejich pohone jednotky, viz treba Ford C1. ;-)

Ale tato pro Ford spise vice kontraproduktivni sluzba Mazde a Volvu bude, doufejme, casem upne utlumena. >:D Jen at makaji pekne sami... >:D