Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Citroën C3: První cena klesla na 209.900,-Kč

18 komentářů

Avatar - Litrico
Litrico
Spravna cena by mala byt 325.900 CZK
Avatar - Dinar
Dinar
Poslední citroeny se mi prostě líbí, nechci mluvit o motorech nebo o tom jak ta auta jezdí, ale designově začínám s citroenem nacházet společnou řeč. Na rozdíl od většiny nepovažuju novou C4 za nudnou a DS3 nebo i tuhle broučkovitou C3 považuju za velmi stylotvorná auta. Z mého pohledu je to perfektní protiváha německého technicistního designu, prostor, kde by se tak rád pohyboval Fiat... zabral ho ovšem, a s velkým přehledem, Citroen. V té černé C3 si umím představit i chlapa, přestože C3 považuju, z hlediska designu, za ztělesnění auta pro ženu v této třídě. :yes: 😉
Avatar - Perun
Perun
:yes😒br />
S velkým nadhledem a lehkostí. Jako obvykle 😉
Avatar - iudex
iudex
Môžem povedať, že s (polobavoráckymi) motormi VTi jazdia dokonca veľmi dobre.
Ak väčšina považuje dizajn C4 za nudný, rád idem proti prúdu. 😄
sir
A co teprve chystaná DS4....krasavec jedna báseň...souhlas s váma pánové..Citrone palec nahoru za desgin směr, kterým vykročil.

A propo zrovna tuhle modrou berušku jsem potkal dnes na dálnici >😁
Avatar - positivemind
positivemind
Byli jsme se na něj podívat když se vybíralo auto pro partnerku, C3 má hodně kvalitní interiér i v základní verzi - v tomhle se citroen vrací do starých kolejí. V modré barvě to auto vypadá prostě skvěle - do toho černá střecha a litá kola jako na té titulní fotografii a máš opravdu krásný auto 😉

Stylovkou bych to nenazval, na to je moc levný a bude jich jezdit poměrně hodně. Stylovka může být založena na legendě, jako třeba Fiat 500 😄
cuoresportivo
Exclusive v bleděmodrý na 16" se skleněnou střechou jsem viděl zrovna minulý týden. :yes:
GTI
Nahoře snad někteří naši kolegové přečerpali nádrž... jednosladovým jantarem, jinak si to nedovedu vysvětlit 😉

Tedy, aby jako bylo jasné, každé auto musí mít jisté vizuální poselství. To poselství musí být čitelné, přesně definované a jasně vymezené. Příkladů je mnoho - od MINI přes "kachnu" až po XKR.

Boubelaté tvary, neesteticky řezané vlnovkou spodní hrany bočních oken, bakeliťácký až doslova trabantovský charakter... to přece není ten pravý vůz pro dívku, pro ženu.

Konfrontačně bych nyní ve třídě předhodil časem prokazující svojí designovou genialitu... FABII. Ano, ano, Škoda dokázala stvořit nejkrásnější auto subkompaktní třídy. Zejména v kombibarvě (nikoli ovšem v kombikastli) je to nejkvalitnější, nejtrvanlivější, nejupřímnější a nejstylovější auto segmentu.

Cetrojka má své světlejší chvíle zezadu, v komplexu však je to velmi neforemná až rozháraná subkompaktní matróna.

BRAVO FABIA :yes:
MariAchi
Tak a ted s pravdou ven: Nekde jsi psal, ze se s vizualitou Fabie nejak nedokazes ztotoznit, tady ji ale vyzdvihujes 😄
Osobne ten design vyzaduje trochu vice pokoukani. Omrknout, pak se zase vratit, pak koukat na jina auta a zase se vratit... A je jasno.
Jako s kvalitni muzikou, kterou mozna napoprve zavrhnes, ale porad se ti vraci a casem uz ani nic jineho nevnimas...
Tohle nema konkurenci.
Mas to taky tak, nebo jsem si jen spatne vylozil slovo vizualita?

Jo a k te C3 - no uzkemu okruhu nenarocnych to muze pripadat jako "slusnej vodvaz"
GTI
Celou dobu to teď dělám, koukám na snímky a hledám a hledám. Jak jsem psal ta záď patří k tomu lepšímu, velké přední okno zavrhuju absolutně, nyní jsem řešil tu přední tlamu 😄 Asi nejvíce mi vadí ta spodní vlnovka bočních oken.

Byly doby, sletl jsem se tu (kdysi dááááávno) v jednom odhadu - v odhadu Touarega. Veřejně jsem se mu za to omluvil, ale že bych se jako na starý kolena měl zamilovat do citroena? No, vy mi tedy dáváte... 😄
MariAchi
Ja psal o te Fabii 😉

Ce trojce patrila jen ta posledni veta...
GTI
😄 Tak to jsem si oddychl. Byl jsem na stránkách citroenu, trochu se v tam v tom topím.
Avatar - Dinar
Dinar
No, tak se časem omluvíš ještě jednou, citroenu. 😄 😉 Já to vidím tak, že není moc cest jak udělat malý hatchback jinak, myšleno tak, aby to nevypadalo buď jako kopie pola (designové definice malého hatchbacku) nebo jako nepodařená parodie, kynetika, kizaši, kazaši či cokoliv dalšího. A tohle se daří jen citroenu, je to pořád hatchback s patřičnou proporcí skla a plechu, má to kufr, ale je to jiné než polo, je to svoje... má to styl. Je zdobnější než prostá čistota pola, ale to je právě ono, je to Francouz ze své podstaty, je to designová alternativa, pro mě jediná, kterou tu mezi současnými hb v této třídě vidím.
Avatar - iudex
iudex
:yes:
Ja tých alternatív vidím viac, každopádne i u mňa sa radí C3 na pódium vedľa Pola, a to plnohodnotne.
MariAchi
Toz abych se tez vyjadril😒br />
Ta predni otevrena huba je mi odporna. Myslel jsem, ze kdyz ty drzky uz odpiskal Peugeot, tak snad bude klid, ale Ford a ted i Citron je nejak ozivili. Predni svetla pusobi dojmem, ze do celku nesedi jak tvarove, tak zpracovanim.
Linka pod okny je mi sympaticka, to je neco, co od frantiku ocekavam.
Zadni svetla - jakoby se designeri nemohli shodnout, jestli je umistit vertikalne ci horizontalne a tak smichali oboji. Osobne bych ponechal tu horizontalni cast.
Co je mi hodne sympaticke je interier - palubni deska, volant, vyplne dveri a sedadla - na ty si asi citroni najali specialne nekoho, kdo ma na ne specializaci a neni to frantik 😄

Z tech alternativ co nejsou kopiemi Pola bych jeste vyzvedl Swifta.

Ale pokud mate zajem o levne projimadlo, mrknete na prvni fotky noveho Yarise😒br />
[odkaz]

Apropo - co to nabizeji za motory? Neujel jim vlak? 😲
GTI
Dej mi čas 😄
Apolo Anton Ohno
Tohle auto je dizajnový skvost. Takový Ford Focus může jen tiše závidět... 😒
MariAchi
Ford Focus v nejnovejsi podobe muze zavidet i Ceedu a to je dost smutne.