Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Pár poznámok k dízlom😒br />
1. 1,3ka s 55 kW nemá v MPV tejto veľkosti a hmotnosti čo robiť.
2. Je pozoruhodné, že 1,3ky majú v rôznych výkonových verziách na chlp rovnaký krútiaci moment (hodnota i priebeh).
3. Výkonové verzie 1,7ky sa mi zdajú zbytočne blízko pri sebe, som presvedčený, že 74 a 81 kW reálne nik nerozlíši, obdobne to platí pre 70 kW 1,3ku a 74 kW 1,7čku.
4. Divné nacenenie: 1,3 je o zanedbateľných 20t. lacnejšia, ako o dva stupne silnejšia 1,7ka (81 kW). Dve silnejšie verzie 1,7čka stoja rovnako. 1,3ky sa cenovo líšia 5 tisíckami. Kto toto naceňoval...
8-s
2. Je pozoruhodné, že 1,3ky majú v rôznych výkonových verziách na chlp rovnaký krútiaci moment (hodnota i priebeh).
3. Výkonové verzie 1,7ky sa mi zdajú zbytočne blízko pri sebe, som presvedčený, že 74 a 81 kW reálne nik nerozlíši, obdobne to platí pre 70 kW 1,3ku a 74 kW 1,7čku.
4. Divné nacenenie: 1,3 je o zanedbateľných 20t. lacnejšia, ako o dva stupne silnejšia 1,7ka (81 kW). Dve silnejšie verzie 1,7čka stoja rovnako. 1,3ky sa cenovo líšia 5 tisíckami. Kto toto naceňoval...
8-s
K tomu 3. bodu tie verzie urcite rozlisis lebo stokonova 1,7-cka je len ako automat, a co som cital na inom motoristickom autowebe tak je aj dost leniva 😐 takze zatial asi jedine manual a najlepsie asi tu najsilnejsiu verziu alebo potom tu 1,3 so 70kW na kludnejsiu jazdu
Tak nejak.. Opel casto nabizi hodne variant, pouzitelnych je ale jen par, ktere taky kupuje drtiva vetsina 😄
Urcite si ale zaslouzi :yes: za solidni vybavu i v nizsich verzich a samozrejme prodejni vysledky.
Urcite si ale zaslouzi :yes: za solidni vybavu i v nizsich verzich a samozrejme prodejni vysledky.
bono.p
Jednu Merivu vlastnime, konkretne v 1.4 NEL takze mam skusenosti aj na vlastnej kozi..
Osobne diesle nemam rad a nepotrebujem ich v sukromnom aute, kedze mame nabeh asi 15 tis. rocne.. Dieslovu chrakteristiku neznasam a uspora je vykupena drahym servisom. Osobne si myslim, ze prave 1.4 NEL bude cislom jedna v predajoch v Europe a vidiet to aj na postoji Opla voci dieslovym motorizaciam. Meriva cieli na ine skupiny ako Passat, kde diesle nie su az tak preferovane.
Ku Flexrailu..mne nezavadzia, piati nejazdime..ako nudzovka sa to da vydrzat, na 1000km cestu nikdy neberiem piateho cestujuceho.
Inac spotreba v meste je 8-8,2 litra..ci to je vela, musi kazdy posudit sam. Pre mna investicia do diesla kvoli 1,5 litru uspory nestoji za to.
Osobne diesle nemam rad a nepotrebujem ich v sukromnom aute, kedze mame nabeh asi 15 tis. rocne.. Dieslovu chrakteristiku neznasam a uspora je vykupena drahym servisom. Osobne si myslim, ze prave 1.4 NEL bude cislom jedna v predajoch v Europe a vidiet to aj na postoji Opla voci dieslovym motorizaciam. Meriva cieli na ine skupiny ako Passat, kde diesle nie su az tak preferovane.
Ku Flexrailu..mne nezavadzia, piati nejazdime..ako nudzovka sa to da vydrzat, na 1000km cestu nikdy neberiem piateho cestujuceho.
Inac spotreba v meste je 8-8,2 litra..ci to je vela, musi kazdy posudit sam. Pre mna investicia do diesla kvoli 1,5 litru uspory nestoji za to.
Jinak k autu, slovy G.J. Caesara v Asterixovi: Přišel jsem, viděl jsem a nevěřil vlastním očím. Na fotkách to ještě šlo, osobní setkání mě ubezpečilo, že to opravdu nebude má volba. Navíc pokud nechci překážející FlexRail, mohu mít auto pouze v základní výbavě (a za další prvky pak draze doplácet, no pěkně, Opel).