Tak má vyzerať hodnotný elektromobil. :yes:
Mimochodom, s akým vozom je to na linke? Tá biela karoséria...
Wartburg 353W
0
to bude Cube
Klaudius
0
Tiež ma to napadlo, akurát sa mi to zdá dosť veľké... 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
0
Promiňte chlapci, ale jakmile to není výrobek skupiny VW, nebo popř.jiné německé automobilky, tak to v žádném případě nemůže být hodnotný a už vůbec né kvalitní auto.
Děkuji za pochopení.
Klaudius
0
>😁
pelikoš
0
je to stopro cube...
Klaudius
0
nehádam sa 😉
ZocelenyDrapalik
0
Takto hodnotny elektromobil vypadat nema. Precti si neco o realnych dojezdech tveho milacka .
[odkaz]
Klaudius
0
S dojazdami choď do riťkáloviec, to sa tu už x-krát preberalo.
ZocelenyDrapalik
0
To sa tu preberalo, ale jenom teoreticky. Tentokrat jsou k dispozici realne udaje od vyrobce pro realne situace. Realny dojezd v zime mene nez 100km. No nekup to za tu cenu. S tim zase mozes jit do Řiťky u Prahy ty.
Wartburg 353W
0
Ja to tak zle nevidim 😉
Klaudius
0
Jejda ľudia, podaktorí sa fakt tvárite, akoby ste namiesto hláv mali varený karfiol.
Ukáž mi ten reálny dojazd 100 km, v ktorom teste im pri bežnom jazdení vyšiel. A ak aj, záleží na tom? Na mestské jazdenie je 100 km celkom vpohode. Ak potrebuješ jazdiť viac, nekupuj súčasný elektromobil. A, prosím, vynechaj argumenty, že do mesta patrí mini. Cena je vzhľadom na veľkosť a vyhotovenie auta skôr vporiadku, ako ceny elektrických prckov pre dvoch s podobnými a horšími parametrami.
pelikoš
0
nadruhou stranu i více jak 200 km :yes:
pelikoš
0
jinak,přečti si autocar z tohodle týdne,jak tam jezdí v nissanu leaf a opelu ampera a je z těchto aut docela nadšený 😉
kyklop
0
to kurenie (iba z baterie) je nestastne riesenie. Chcelo by to nezavisle kurenie na nejake klasicke palivo (skvapalneny dinosaurus). Pravdepodobne by to malo vyznamy vplyv na dojazd
pelikoš
0
líbí se mě spíše výroba tohoto [odkaz] nebo toto [odkaz] a ještě toto [odkaz]
Klaudius
0
Ty by si chcel makať v takej výrobe? Popravde, voči takému VW je to manufaktúra. Všetky tri prípady.
T613
0
tak výroba GT-R moc automatizovaná nebyla.. je to trošku neporovnatelné
Klaudius
0
trošku hej 😉 pelikoša by som mal vziať na exkurziu do VW >😁
pelikoš
0
a to by fakt šlo?tak přiznávám,že bych se jel podívat radši do japonska,ale i toto může být zajímavé 😄
pogo26
0
Všechno to jsou továrny na malé série a to je vždy manufaktura. Třeba ve VW v Bratislově to bude asi podobné. Pro zaměstanance je to ale výhoda. Při menších počtech vyrobených aut děla mnohem víc operací a práce není tak jednotvárná. V těch načančaných velkomontovnách s koberci uprostřed haly, pak dělník stihne při tom počtu vyrobených aut tak 5 šroubků.
Klaudius
0
Vo VW Bratislava to moc podobné nie je. V BA je veľkovýrobňa... 😉
pelikoš
0
ještě jsem našel něco o patrolovi (3.díl) a ve třetí minutě videa je vidět taky jeho výroba... [odkaz]
Klaudius
0
[odkaz]
pogo26
0
No myslím, že tam na svařovně budou skákat s bodovacíma kleštěma. Když jsem se byl kdysi podívat ve Škodovce v MB tak tam na Svařovně Octávek taky vařili ručně kleštěma + pár robotů. Na montáži i veškerá skla lepili ručně.
Klaudius
0
To je už minulosť. Nie že by sa ručné zvarovacie kliešte nenašli, ale sú vo výraznej menšine. Robotov je plno.
Mimochodom, s akým vozom je to na linke? Tá biela karoséria...
Děkuji za pochopení.
[odkaz]
Ukáž mi ten reálny dojazd 100 km, v ktorom teste im pri bežnom jazdení vyšiel. A ak aj, záleží na tom? Na mestské jazdenie je 100 km celkom vpohode. Ak potrebuješ jazdiť viac, nekupuj súčasný elektromobil. A, prosím, vynechaj argumenty, že do mesta patrí mini. Cena je vzhľadom na veľkosť a vyhotovenie auta skôr vporiadku, ako ceny elektrických prckov pre dvoch s podobnými a horšími parametrami.