Promiňte chlapci, ale jakmile to není výrobek skupiny VW, nebo popř.jiné německé automobilky, tak to v žádném případě nemůže být hodnotný a už vůbec né kvalitní auto.
Děkuji za pochopení.
To sa tu preberalo, ale jenom teoreticky. Tentokrat jsou k dispozici realne udaje od vyrobce pro realne situace. Realny dojezd v zime mene nez 100km. No nekup to za tu cenu. S tim zase mozes jit do Řiťky u Prahy ty.
Jejda ľudia, podaktorí sa fakt tvárite, akoby ste namiesto hláv mali varený karfiol.
Ukáž mi ten reálny dojazd 100 km, v ktorom teste im pri bežnom jazdení vyšiel. A ak aj, záleží na tom? Na mestské jazdenie je 100 km celkom vpohode. Ak potrebuješ jazdiť viac, nekupuj súčasný elektromobil. A, prosím, vynechaj argumenty, že do mesta patrí mini. Cena je vzhľadom na veľkosť a vyhotovenie auta skôr vporiadku, ako ceny elektrických prckov pre dvoch s podobnými a horšími parametrami.
to kurenie (iba z baterie) je nestastne riesenie. Chcelo by to nezavisle kurenie na nejake klasicke palivo (skvapalneny dinosaurus). Pravdepodobne by to malo vyznamy vplyv na dojazd
Všechno to jsou továrny na malé série a to je vždy manufaktura. Třeba ve VW v Bratislově to bude asi podobné. Pro zaměstanance je to ale výhoda. Při menších počtech vyrobených aut děla mnohem víc operací a práce není tak jednotvárná. V těch načančaných velkomontovnách s koberci uprostřed haly, pak dělník stihne při tom počtu vyrobených aut tak 5 šroubků.
No myslím, že tam na svařovně budou skákat s bodovacíma kleštěma. Když jsem se byl kdysi podívat ve Škodovce v MB tak tam na Svařovně Octávek taky vařili ručně kleštěma + pár robotů. Na montáži i veškerá skla lepili ručně.