Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat: Co vás zajímá?

Po delší době přicházíme s nabídkou položit dotaz k novému modelu přímo lidem z automobilky.
Zpět na článek
23. 10. 2010 21:31
23. 10. 2010 10:09
23. 10. 2010 10:37
23. 10. 2010 13:32
23. 10. 2010 18:52
23. 10. 2010 20:22
24. 10. 2010 01:12
24. 10. 2010 09:49
23. 10. 2010 20:23
23. 10. 2010 20:30
24. 10. 2010 00:07
24. 10. 2010 01:10
24. 10. 2010 09:50
24. 10. 2010 20:01
24. 10. 2010 23:24
neregistrovaný "KARAKORUM"
25. 10. 2010 00:04
24. 10. 2010 23:40
25. 10. 2010 00:07
25. 10. 2010 07:35
24. 10. 2010 05:31
23. 10. 2010 10:35
23. 10. 2010 12:12
23. 10. 2010 13:55
23. 10. 2010 12:33
23. 10. 2010 13:25
23. 10. 2010 15:28
23. 10. 2010 18:03
23. 10. 2010 18:39
23. 10. 2010 15:50
23. 10. 2010 16:45
23. 10. 2010 16:27
neregistrovaný "Joseph"
23. 10. 2010 19:40
neregistrovaný "Joseph"
23. 10. 2010 20:00
neregistrovaný "Hooonza"
24. 10. 2010 11:27
23. 10. 2010 17:53
neregistrovaný "RayBan"
24. 10. 2010 11:43
neregistrovaný "vanderhovn"
23. 10. 2010 20:57
23. 10. 2010 21:36
24. 10. 2010 11:14
24. 10. 2010 11:16
24. 10. 2010 14:04
24. 10. 2010 20:10
23. 10. 2010 21:59
23. 10. 2010 22:12
23. 10. 2010 22:33
23. 10. 2010 22:52
24. 10. 2010 21:57
23. 10. 2010 23:04
23. 10. 2010 23:38
24. 10. 2010 00:03
24. 10. 2010 00:10
24. 10. 2010 00:21
24. 10. 2010 00:30
24. 10. 2010 00:45
24. 10. 2010 00:54
24. 10. 2010 01:03
24. 10. 2010 01:12
24. 10. 2010 01:28
24. 10. 2010 01:39
24. 10. 2010 02:18
24. 10. 2010 11:56
24. 10. 2010 16:34
24. 10. 2010 22:54
24. 10. 2010 23:39
25. 10. 2010 13:31
24. 10. 2010 01:44
24. 10. 2010 01:51
24. 10. 2010 02:05
24. 10. 2010 02:12
24. 10. 2010 11:40
24. 10. 2010 16:37
24. 10. 2010 17:27
24. 10. 2010 17:35
24. 10. 2010 21:12
24. 10. 2010 21:38
25. 10. 2010 09:08
24. 10. 2010 11:21
24. 10. 2010 16:39
25. 10. 2010 01:20
24. 10. 2010 18:40
23. 10. 2010 22:36
23. 10. 2010 23:05
24. 10. 2010 11:35
23. 10. 2010 23:05
24. 10. 2010 13:28
23. 10. 2010 23:18
23. 10. 2010 23:41
24. 10. 2010 21:48
24. 10. 2010 01:57
24. 10. 2010 08:42
24. 10. 2010 10:39
24. 10. 2010 11:06
24. 10. 2010 12:23
neregistrovaný "Heine"
24. 10. 2010 21:56
neregistrovaný "Heine"
24. 10. 2010 16:10
25. 10. 2010 21:53
Avatar - Ada je zase tady
23. 10. 2010 09:34
ctyrkolka
Otazky:

1) nebylo by mozne do vybavy vozu s Haldexem pridat jednoduche tlacitko, umoznujici "zamknout" mezinapravovou spojku pro situace, kdy se vuz sostane do situace, kdy je nezbytne vyuzit maximalniho prenosu trakce? Tedy stejne, jako to maji jine vozy (zejmena japonske provenience)? Jsou situace, kdy je takova moznost (pri ktere se automaticky vypne ESP) velmi dulezita.

2) nebylo by mozne vyrabet tento vuz take v "cross" provedeni, kdy bude jeho svetla vyska zvednuta cca o 5 -6 cm a tomu prizpusobeno jeho vybaveni podobne, jako to dela koncern s Audi A6 Allroad (oproti bezne A6] nebo Volvo s XC70 oproti V70? Takova varianta by si jiste nasla sve priznivce.

3) nebylo by mozne zacit na platforme Passatu opet delat vuz kategorie stredniho MPV s pohonem 4 motion jako byl dosud Sharan minule generace? Novy Sharan je prilis velky, tezky a nema variantu zvyseny podvozek a verzi 4 motion, coz ho oproti drivejsi verzi Sharanu degraduje na uroven nekterych vozu nekvalitni francouzske konkurence.
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2010 21:31
Re: ctyrkolka
A copak ta platforma je nějaká neznámá? Buď v klidu, už před začátkem prodeje mají všechny servisy skladem komplet brzdy, ložiska, ramena.... pořád jde o díly začínající 1Kx ...... V golf a spol.
Avatar - ryman
23. 10. 2010 10:09
Apoštol
pašík v dnes už minulé generaci byl, alespoň v mých očích, nejhezčím "velkosériovým" vw. korábem silnic zůstává dál stejně jako snem mnoha řidičů a otců rodin. bohužel s posledním faceliftem byly z jeho tváře odstraněny poslední známky lidskosti jež nahradilo chladné techno. z fotek na mě působí jako nejchladnější a nejkonzervativnější model automobilky. zřejmě to tak ve wolfsburgu chtěli. a je to škoda, škoda, na jejíž mlýn tak povedou vody těch kdo chtějí německou preciznost a techniku okořeněnou trochou emocí :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2010 10:37
Re: Apoštol
:yes: jj, ten minulý se mi ještě i líbil, ale tohle je taková ošklivka ;-\
Avatar - ryman
23. 10. 2010 13:32
Re: Apoštol
tak ošklivka... auto jako celek je to pěkné. uhlazené linky, všechno je dotaženo do detailu, není to žádna splácanina. ale je to prostě chladné, hlavně ze zadu. na rok 2010 to na mě působí trochu stařecky.. o to víc bude záležet na výběru správné barvy a kol.. jsem zvědavý na reálné setkání
Avatar - white label
23. 10. 2010 18:52
Re: Apoštol
Jeden z velmi mála normálních/rozumných názorů..., živé setkání tu pro naprostou většinu tradičně není k jasným závěrům potřebné...
Nejzábavnější je číst tu, jak byl najednou ten minulý Passat vlastně pěkné auto... >:-[]
Avatar - T613
23. 10. 2010 20:22
Re: Apoštol
otázkou je jestli je to z pohledu autofandy zábavné nebo tragické >:-[]
Avatar - white label
24. 10. 2010 01:12
Re: Apoštol
Tenhle místní jev je naštěstí spíš zábavný... :-)
Avatar - T613
24. 10. 2010 09:49
Re: Apoštol
ale u VW je to tragické.. nepřekonávat sama sebe >:D >:-[]
Avatar - ryman
23. 10. 2010 20:23
Re: Apoštol
no to víš, to je tím postupujícím věkem ;-) gti tady o tom kolikrát psal, že do těch správných aut musíš dozrát >:-[] jinak občas mívám i světlé chvilky >:D
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 20:30
Re: Apoštol
Tak vekem to nebude, spis tim dozravanim :-) To ja jsem jeste ridic-greenhorn a samolepka Z k memu autu pari stejne neodmyslitelne jako paruka k Samu Hawkinsovi. Ale zajimalo by me, co je to spravne auto? :-)
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2010 00:07
Re: Apoštol
Já proti designu předchozího passatu téměř nic nemám (ne že by teda byl nějaký zázrak - 5 let je 5 let), takový R36 dokonce považuju za velmi koukatelný a dost pochybuju, že jsem někdy řekl něco jiného. Ale klidně se tebou nechám vyvést z omylu ;-) ....Tak to tedy rozvedu - na základě zveřejněných fotek usuzuji, že ten předek vypadá divně. :-)
Avatar - white label
24. 10. 2010 01:10
Re: Apoštol
To je v pohodě, jen se mi líbí, jak se tu stal najednou z věčně kritizovaného předchozího designu Passatu, naopak povedený... ;-)
Avatar - T613
24. 10. 2010 09:50
Re: Apoštol
no jo, ale povedený v rámci modelů Passat. Nikoliv napříč modely. A to je sakra rozdíl >:-[] >:D
Avatar - white label
24. 10. 2010 20:01
Re: Apoštol
Ale o to přece vůbec nejde, jde tu především o náhlý obrat v názoru na design minulého Passatu (B6)...
;-)
neregistrovaný "KARAKORUM"
24. 10. 2010 23:24
Re: Apoštol
Nemam pocit, ze by sa vo VW velmi narobili - predna cast ako u HONDY ....
Avatar - white label
25. 10. 2010 00:04
Re: Apoštol
Právě proto (a tím spíš), že se o žádnou revoluci nejedná, naopak... ;-)
Avatar - T613
24. 10. 2010 23:40
Re: Apoštol
zvrat to ani není .. je to jako když si vybereš mezi prvním a druhým dílem Kameňáku.. ten první měl aspoň nápad 8-s. Tak je "lepší" než druhý >:D
Avatar - white label
25. 10. 2010 00:07
Re: Apoštol
Ani jeden Troškův Kameňák žádný nápad neměl, byla to vždycky primitivní slátanina profláklých vtipů, která spoléhála na to, že většina lidí si vtipy nepamatuje příliš dlouho, což třeba u mě "bohužel" neplatí... 8-s ;-)
Avatar - T613
25. 10. 2010 07:35
Re: Apoštol
a tak je to i z Passatem.. když ti dají na výběr, který Passat je hezčí, je to vždy ten předchozí >:D >:D
Avatar - theolli
24. 10. 2010 05:31
Re: Apoštol
ty jsi mě hlupáčku rozesmál s tou německou precizností, VW a preciznost jako u VW Crafter? Tak upřímnou soustrast.
23. 10. 2010 10:35
BiTdi
Dobrý den, moje otázka:

Kdy se v Passatu objeví motorizace 2.0 biTdi s udávaným výkonem 162 kw a kroutícím momentem 450 nm? Bude se dodávat s manuální i automatickou převodovkou?Jaká bude jeho cena s manuální převodovkou a pohonem 4 motion? Děkuji Prchal.
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2010 11:23
Co mě zajímá?
Kdy bude nový Passat? Kdy budou mít VW zajímavější design? Kdy předělají dvouspojkové převodovky DSG/PDK aby řadily normálním správným směrem? Kdy to nebudou jen předražené tuctové krámy?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 13:45
Re: Co mě zajímá?
1. Az budou mit Lancie rozdilne cumaky, Alfy po 100 tkm volne stranky v servisnich knizkach a fiaty budou premiova auta vyssi tridy...

2. Az Fiat koupi VW a Scirocco dostane cumak Lancie...

3. Az prestanes pri jezdeni s automatem slapat na brzdu ve snaze najit spojku :-)

4. Az si je lide nebudou kupovat.

O te nekvalite DSG se rozepis klidne vic, at vim jestli jsi uplne malo chytrej pripad, co by automat nezvladl ani za milion let nebo jestli jsi chtel byt jenom hrozne vtipnej :-)
23. 10. 2010 14:14
Re: Co mě zajímá?
Nemluvím o kvalitě DSG/PDK, ale o tom, proč inženýři od VW zvolili opačné řazení oproti jiným převodovkám (třeba TCT Alfa, japonské Aisin, BMW, Maserati, atp.). Asi proto, že se jedná o málo chytré Němce. To pochopí jen ten, kdo s nimi někdy dělal.
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 15:26
Re: Co mě zajímá?
Jojo, ja kdyz se chci rozjet, tak jsem uplne celej nervozni z toho, ze moje DSG je reseno konstrukcne jinak nez u konkurence. Dokonce jsem si to doma predelal a na kazdych svetlech sundam kryt a koukam, jestli to radi spravnym smerem. A ted vazne.... DSGcko funguje a navic je to absolutni spicka, takze se nemusi ohlizet za sebe, jak to dela konkurence. Cili rejpat do lepsiho automatu jenom proto, ze je jinak zkonstruovan, je smesne az ubohe. Co me ovsem zarazi je fakt, ze se zastanci rozmanistosti a kritici uniformity koncernu rozciluji kvuli tomu, ze VW konecne udelal neco originalniho >:D >:D >:D
23. 10. 2010 15:33
Re: Co mě zajímá?
Kdyby svůj inteligenční potenciál dávali správným směrem, ubylo by jim kritiků.
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 15:43
Re: Co mě zajímá?
No, cekal jsem smrst argumentu, ale timhle jsi me naprosto utloukl..... hlavne ze sis plivnul na koncern a jestli to je nebo neni pravda, to uz je holt vedlejsi, vid? Sucha sedmistupnova dvojspojka DSG je sice to nejlepsi, co na trhu momentalne je, ale je to reseno jinak nez u alfy a toyoty a tak je to samozrejme spatne... chapu. Musim si zjistit, jakou davaj dvojspojku do Volva, abych nahodou se svym budoucim autem nemusel po nasich silnicich couvat :-)
23. 10. 2010 18:01
Re: Co mě zajímá?
Měl by sis uvědomit, že vlastně děláš to co on. On vyjádřil názor na DSG a ty mu ho vyvracíš aniž bys měl jediný pádný argument. Kdyby se to obrátilo, tak bych byl zvědavý, kolik pádných argumentů bys udal, proč je DSG ta špička na trhu a proč. Řeči typu : "říkají to ve všech testech", bych za pádné argumenty nebral.
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 18:38
Re: Co mě zajímá?
No kdyz se nekdo pta, kdy zacne VW delat prevodovky stejnym zpusobem jako ostatni, a v dalsim prispevku se odmita bavit o jejich kvalite, tak mi tu neco nehraje. Tak budto jsou kvalitni a je jedno, jak jsou zkonstruovane, anebo kvalitni nejsou.... to, ze to Alfa a Toyota delaj jinak, neni argument. Co se tyce kvalit sucheho DSGcka, tak tam neni o cem diskutovat, zvlaste v porovnani s konkurenci ne. Reagoval jsem na to, ze puvodni prispevek byl akorat typickou ukazkou nazoru "co je koncern to je spatne" bez snahy o nejakoou diskuzi ci argumenty.
Avatar - pocitac
23. 10. 2010 19:37
Re: Co mě zajímá?
No, zase bych tu "logiku" DSG tak nezlehčovatl. Pro někoho, kdo přesedne z jiných automatů, může být setkání s DSG od VW docela nebezpečné.... je to celkem závažná chyba v ergonomii.... tohle se pak může stát.... viz. tady: [odkaz] :no:
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 19:50
Re: Co mě zajímá?
Jak souvisi bouracka pani Paroubkove s automatickou dvojspojkou DSG? V celem clanku neni DSG zminena ani jednou a navic cituji: "Chtěla vyjet od luxu a evidentně při couvání pustila příliš rychle spojku, takže ji to vymrštilo až na střechu vedle stojícího vozu." Takze asi nejaky novy patent, zeby trojspojka? >:D >:D >:D
Avatar - pocitac
23. 10. 2010 20:07
Re: Co mě zajímá?
Ten článek nemá cenu číst, je to klasický Blesk :-) Celé se to stalo tak, že Paroubková chtěla jet dopředu, zařadila na DSG, šlápla na plyn... a ejhle... zpátečka >:D .Takže, pohrávat si se zaběhlou logikou řazení, není jen tak a může to někomu způsobit problémy.
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 20:24
Re: Co mě zajímá?
Takze sem das odkaz na clanek, ktery nema cenu cist, protoze ty zarucene vis jak to bylo.... pecka. Nedelals nahodou Paroubkove sofera?
Avatar - white label
24. 10. 2010 01:01
Re: Co mě zajímá?
Ty si zase pěkně mimo..., kolik si toho s dsg a klasickými automaty najel?
Ta "logika řazení", která zde byla zmiňována se rozhodně netýká polohy zpátečky (R), ta je stejná, jako u běžných automatů, šlo pouze o řazení v manuálním módu/režimu, tedy +/-! ;-) :*)
24. 10. 2010 15:39
Re: Co mě zajímá?
s tou logikou radenia mas sice pravdu, ale zase mas moznost objednat si radenie padlami na volante
23. 10. 2010 12:12
Otázka?
Kedy VW plánuje predstaviť NOVÝ Passat? Facelift si takú pozornosť nezaslúži... :no:
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2010 13:55
Re: Otázka?
Novy Passat by mel byt do 4 let!
23. 10. 2010 12:33
Vůbec nic
Co by nás asi tak mohlo na šest let starém autě ještě zajímat. Fakt nevim.., bohužel.

Zřejmě vůbec nic.

Snad jen, proč volkswagen implantoval všem modelům identickou a velice tupou tvář. Všechny modely stejný světla, stejná mřížka, to je panečku kreativita, palec nahoru.
Po tomto tahu může jen totální automobilový amatér prohlašovat něco o stejném, ve skutečnosti jen v náznacích vzdáleně podobném předku Alf Guliety resp. Mita a 8C.
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2010 13:26
Re: Vůbec nic
No, to co na Golfu a Polu ještě fungovalo (v případě Pola víc), je už teď jenom záchvěv marnosti... Taky se mi to nelíbí... Jakoby nestačilo, že na silnicích jezdí těch Golfů a Passatů spousta - teď budou ještě pro sichr vypadat skoro stejně - jenom ten větší bude sedan...
23. 10. 2010 13:25
podvozek
kdy bude mit passat meksi perovani, popripade dynamicky podvozek?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 15:28
Re: podvozek
Nikdy... ti, co maj z Passatu tvrdy pera, holt jezdi na tvrdym podvozku a ti, co maj pera mekka, jezdi v alfach :-)
23. 10. 2010 18:03
Re: podvozek
Pubertálnější řeči jsem tu ještě nečetl. Vtipálku.
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 18:39
Re: podvozek
To asi nectes prispevky po sobe :-)
23. 10. 2010 15:00
Rekuperace brzdné energie
Dobrý den
velice by mě zajímalo, jak funguje systém rekuperace brzdné energie na principu využití přeměny tepelné energie brzd na elektrickou energií. Tento systém je prý využit kromě jiných nových modelů vw i u nového passatu. Díky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - talio2
23. 10. 2010 15:50
BiTDI
Kdy tam budou dávat kombinaci 2,0BiTDi 4Motion DSG ???? Díky za odpověď :-)
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2010 16:45
Re: BiTDI
Bude BiTDI i s manuální převodovkou ?
23. 10. 2010 16:18
Nahrada za R36
Zaujimalo by ma, ci aj v tejto "generaci" bude Passat R36, alebo ci to uz len bude "R" s nadopovanym 2,0 TSI? :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joseph"
23. 10. 2010 16:27
Impotentni VW
Opravdu me nic nenapada. Co by me taky mohlo zajimat na sest let stare krabici od bot, kterou je trochu pomackali a chtej tomu rikat nava generace. Lidova vozidla jsou auta bez duse a o nějakem designu nemuže byt rec. Kdyby existovala nějaká kontrolka designu, tak na palubkách VW už tupe sviti od devadesatych let.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 17:48
Re: Impotentni VW
VW Scirocco?
neregistrovaný "Joseph"
23. 10. 2010 19:40
Re: Impotentni VW
Hm, tak to je asi tak jedine. Ale ze vsech VW ve me nejvic budi emoce, passat R36 s blikajicim napisem stop a bandou kasparu uvnitr. :-(
Avatar - Krispos
23. 10. 2010 19:53
Re: Impotentni VW
Je to prekvapive, ale ten nudny krabicoidni bezpohlavni impotentni frigidni zastaraly design VW budi podle prispevku zde emoce v kazdem druhem diskuterovi >:D
neregistrovaný "Hooonza"
23. 10. 2010 20:00
Re: Impotentni VW
Pořád existuje celkem silná skupina kupujících, kteří právě přesně takovýhle auta chtěji ;-)
Avatar - DRBNUTY
24. 10. 2010 00:10
Re: Impotentni VW
Celkem silna skupina kupujicich duchodcu.Na nemeckom trhu je priemerny vek kupcov passatu sedan 54 rokov a kupcov kombi 47 rokov.Takze uz vieme kto tie auta kupuje. ;-)
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:27
Re: Impotentni VW
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "RayBan"
23. 10. 2010 17:53
Už toho nechte
Mě by zajímalo, kdy se přestanete ztrapňovat ? Tady jste se ptali na totéž [odkaz] a dodnes žádné odpovědi ...

Ale Viagru na zvadlé péro tady máme pomalu 2x týdně ...
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2010 18:06
rád bych věděl..
1) proč si VW myslí že se tento vůz bude prodávat lépe jak jeho předchůdce.. co je na něm lepšího? (Podle mého názoru se jedná o poslední záchvěv v nouzi jak převálcovat ve Wolfsburgu nenáviděného Superba)
2) přikláním se k ostatním názorům o totožnosti designu, tudíž proč by se měli vozy VW prodávat lépe a kdo by si je měl kupovat když poslední modely lze od sebe rozeznat pouze a jen s metrem v ruce a znalostí rozměrových parametrů?
3) to je myšleno vážně že jak již zaznělo v této diskuzi "pomuchláním 6 let staré krabice od bot" a sražením základních výbav vozů Škoda (minimálně pro trch v SRN) dosáhnout lepších vlastních výsledků značky VW? (To navíšení cen úspěšného vozu který se dobře prodává a nestíhá vyrábět bych ještě pochopil.)
4) Proč je design v poslední době jak kdyby přišel z číny?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:24
Re: rád bych věděl..
Pod toto se podepisuji :yes:
23. 10. 2010 18:36
fejslift fejsliftu
tohle superbu nesahá ani po kotníky a jestli ho to překoná v počtu prodejů tak zbude už jen konstatování že lidi nemají vkus
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2010 00:32
Re: fejslift fejsliftu
Novy Passat v designu predhani Superb s jeho vytlemenym rumunsterovym ksichtem o dve delky. Pokud to nevidis, zajdi si k ocnimu lekari.
Avatar - white label
24. 10. 2010 01:17
Re: fejslift fejsliftu
Záleží na tom, které prodeje máš na mysli? Ty české logicky nepřekoná a ty evropské naopak (také logicky) ano... ;-)
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:23
Re: fejslift fejsliftu
Minimalne u kombika naprosto souhlasim. Ten superb sedan nema zrovna peknej zadek, takze tam se da celkem diskutovat..
neregistrovaný "vanderhovn"
24. 10. 2010 11:43
Re: fejslift fejsliftu
Vyzera to tak, ze vsetky tie bulvarne clanky o vystrasenom Volkswagene bez zverejnenych udajov o predajoch Superbov a Passatov splnili svoj ucel.
23. 10. 2010 20:57
OTÁVWKA
Podle mého, je nutno se vedení Volkswagenu zeptat na tuto zásadní věc:

Je danou věcí, že jak stávající, tak zejména nový Passat nemá ve své třídě prakticky konkurenci, a to především s akcentem na špičkovou techniku, špičkovou motorizaci a špičkové zpracování, včetně materiálové kvality a ergonomie. Nastupující Passat v roli jediného supermainstreamu třídy, stojí de facto jen krůček od bran prémiové produkce a svým třídním soupeřům neumožňuje důstojné konkurenční klání.

Neuvažuje z těchto důvodů Volkswagen o výrobě jakéhosi "levného" tedy od technických fines osekaného Passata, obdobně, jako levný model (cílený mezi Octavii a Fabii) připravuje Škoda?

Pod pojmem "levný, osekaný Passat" je nutno chápat produkt, který by vplul do hlavního řečiště střední mainstreamové třídy a utkával se tam s konkurencí v podobě Insignie, Laguny, C5, Mondea a pod, když Superb především svými uživatelskými trumfy roli "levného Passata" z principu hrát nemůže.

Předem redakci děkuji za zprostředkování otázky. Snad jen... u definice toho "levného Apoštola" by se dala užít formulační zkratka - "holátko", chápu ovšem, že se jedná o těžko do němčiny přeložitelný jazykový oříšek, ba ořech.

P.S. Prosím současně, bude-li to jen trochu možné, o vyřízení vzkazu reprezentantům Volkswagenu, vzkazu od (jistě) všech diskutérů AUTO.CZ - "BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE", a to včetně krátkého dovysvětlení lingvistické parádičky ve slově "bravo". Za všechny diskutéry v dokonalé úctě s hlubokými díky :yes:
Rozbalit vlákno
43
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:14
Re: OTÁVWKA
>:-[] ... nejhorší je, že to asi fakt myslí vážně >:D >:D >:D
24. 10. 2010 14:04
Re: OTÁVWKA
Za trest odevzdáš Volvo a budeš do konce života jezdit v Passatu. A pokud budeš dál hřešit, vyfasuješ 4X4, "sportovní podvozek", 103 kW TDI s PDF a světlé dřevo..:o))) v každé zatáčce, na každém hrbolu, na každém parkovišti budeš proklínat den, kdy jsi nevolil jinak.
Avatar - white label
24. 10. 2010 20:10
Re: OTÁVWKA
Copak to tu nevidím, VW (zase) předběhl konkurenci a má v nabídce palubního počítače i SW od Adobe pro práci s formátem PDF (Portable Document Format)? >:D >:-[] :yes:
23. 10. 2010 21:59
Re: OTÁVWKA
No. mohli by ze stávajícího (starého, tedy myslím bez čínského čumáku) odmontovat boční lišty a nazvat ho Passat Tur. Je by to chtělo nějaký rafinovaný výběr motorů, možná by stačil nejlepší koncernový tříválec 1.2 HTP. Ne, kecám, nechal bych tam motor 1.6 MPI, nejsem ***.
23. 10. 2010 22:12
Re: OTÁVWKA
:yes: Nebo Passat Junior
23. 10. 2010 22:33
Re: OTÁVWKA
To ne, Junior je proslulé označení z doby bohužel marketingově dostatečně nezvládnuté. Zásadní chyba bylo tyto nepochopené a neprávem zesměšňované modely prodávat za nižší ceny. Dnes se prodávají pod označením Efficient Dynamic (nebo chcete li Blue Motion), stojí víc než normální.a kupují je zejména topmanažeři v kristuskách.
23. 10. 2010 22:52
Re: OTÁVWKA
Vidim, ze jakozto Horst mas marketing v maliku.
A k tomu dostanete tyto 4 koberecky uplne zdarma+ 4 klicky na okna, a to neni vsechno....
24. 10. 2010 21:57
Re: OTÁVWKA
Vtipné...o) Potřebuju podsvícenou klávesnici!!!
23. 10. 2010 23:04
Re: OTÁVWKA
To snad ne... Osekaný pasát? >:D To mě podrž. Jako by folcek na příč celým portfoliem neměl dost modelů, tak ty bys ještě vymýšlel tohle... :no: Myslím, že Český Sen (oktávka) plní tuto roli víc než dobře. A co si jako představuješ pod osekáním od technických fines? Existují snad nějaké stupně výbavy, ne? Tohle je vážně pěkná blbost.

Pasát stojí od bran prémie právě dostatečně daleko, tak aby soupeřil s Insigniemi, Accordy (který bych si koupil asi nejraději), Mondei a spol., díky kterým na ulici poznáme, že se ještě najdou lidé, kteří slova jako stádnost a uniformní nuda nemají ve svém slovníku. Komu tedy náleží přezdívat apoštol či superapoštol, jsou vozy nacházející se právě za branami prémie ať už té německé anebo třeba japonské. Ve spojení s pasátem tato označení působí přinejmenším úsměvně.

Na druhou stranu musím říct, že se díky tvé bezbřehé zaslepenosti královsky bavím. Takže jen tak dál! Vstříc dalším orgasmům! Budu se těšit.
23. 10. 2010 23:38
Re: OTÁVWKA
Písemné žalmy bazarových kovbojů mě na diskuzích vždycky hluboce dojímají. Majitel osmiletého vylítaného braku s nájezdem (jasně) 80 tisíc... >:D kterého slupne jako malinu v každým dlouhým táhlým kdejakej majitel právě toho tvého českého snu, tu rozvijí teorie o stádnosti Passatů. Z předznačené garážové pozice můžeš u článku o Passatovi jen tiše šoupat nohama, Escobare. Jak v naftě, tak v benzínu si tě dá kdejakej passátní jezdec ke svačině.

Ono stačí se začíst do tvé recenze, lítáš v tom jak nudle v garáži - BMW, Lexus a nyní... Accord... >:D Než děti ráje...

Tak Escobare, až budeš drtit na plnou pět tu svou osmiletou šunku, uhýbej letícím Fabiím a Octaviím RS i Octaviím Scout, a samozřejmě vzdávej hold předjíždějícím passátníkům, vždyť sestřelit tě do pangejtu, co by sis počal?

Hele, zejtra maj na Karlštejně sraz veteránisti, co? Dej to, máš na to >:D

P.S. Tak originálové jezdí insignie a mondea... hmmm.
24. 10. 2010 00:03
Re: OTÁVWKA
Heh, tonoucí se stébla chytá... :-) Tak zaprvé, když už jsi nahlédl do mé recenze, mohl sis ji aspoň přečíst celou, pak bys nemlel bláboly o (jasném) nájezdu mého auta. Zadruhé, ani na dálnici v táhlém stoupání nemám problém udržet konstantní rychlost, klidně i převyšující tu politicky korektní aniž bych autu šlapal na krk. Zatřetí, mluvíš tady o tom že si mě kde jaký pasátní onanista dá ke svačině, přitom si evidentně jeden z těch, co si myslí, že dupnout tomu na rovince na krk znamená sportovní jízda. Začtvrté, o Lexusu není v mé recenzi ani slovo. Accord jsem zmínil jako mého favorita v dané kategorii, ne jako auto snů. Zapáté, zveřejnit své auto je přece klišé, co? :no:
24. 10. 2010 00:10
Re: OTÁVWKA
Tvůj svět je přece světem ok bazarovejch plotů, oblítanejch vraků a garážovejch braků. Jací lidé jezdí passaty už jsi tu napsal, teď by bylo korektní napsat, jací lidé jezdí ty oblítané braky. Propadni se hanbou, Escobare :no: :-!
24. 10. 2010 00:21
Re: OTÁVWKA
Je pěkné pozorovat, jak ti dochází náboje.

P.S. Příště prosím nezaměňuj ve slově "otázka" písmeno "Z" za "VW". Zapadá to tam asi jako benzin do pasáta. Nicméně pozoruju, že se tento jev v tvých textech vyskytuje opakovaně, asi se jedná o nějakou novou formu dysgrafie.
24. 10. 2010 00:30
Re: OTÁVWKA
Nedochází mi náboje, v tvém případě je to dokonce vyloučeno z podstaty postoje. Zopakuji ti to - ty, klasický bazarový kovboj s bazarovým brakem v garáži jsi tu definoval, jací lidé jezdí v passatech, píši ti tedy, že nyní už zbývá abys napsal, jací lidé jezdí v těch vracích, jako ty. Že by ses bál být k sobě upřímný?
24. 10. 2010 00:45
Re: OTÁVWKA
Že by v těch vracích (už ses udělal?) podobným tomu mému jezdili skuteční nadšení řidiči? :-) Ne, nebojím se být k sobě upřímný...
24. 10. 2010 00:54
Re: OTÁVWKA
Nějak ti to nejde a nejde přes klávesnici, viď :-) Jsou dva světy, Escobare - svět těch, co jezdí nové vozy, nosí nové boty a konzumují nepřežvýkaná sousta. A pak je vynucený svět těch, co na ta nová auta nemají, švorcáci, nýmandi, bazaroví kovbojové, povětšinou zoufalci dní. Když už se tu chceš vymezovat vůči jezdcům passatů, zameť si napřed dokonale před svým prahem. A historky o nadšených řidičích ausgerechnet v těch vracích, ty si nechej v nočním stolku, tohle jsou diskuze o autech nikoliv pohádky nedospělejch bazarovejch hošíků.
24. 10. 2010 01:03
Re: OTÁVWKA
A pořád to samý do kola... A kdybych na to nové auto ve 22 měl, určitě bych si měl bežet pro pasáta, že? >:D takže takhle ty přemýšlíš...? A vůbec, kdy že se to máme těšit na tvou recenzi? A co to vlastně bude? Karosa, tramvaj nebo metro fkůži voe...? Nebo snad před námi v garáži ukrýváš funglového pasáta s nulovým nájezdem, kterého ti samo vedení fauvé shodilo z kamionu před domem za tvé nekonečné chvalozpěvy? >:D
24. 10. 2010 01:12
Re: OTÁVWKA
No, já nevím, zda by sis měl běžet pro nového Passata, rozhodně bys tu ale neměl snižovat status jezdců těch passatů, a to zpoza volantu bazarového vraku. Jediné co tě omlouvá, je tvůj telecí věk. Pak je tu ovšem ještě samozřejmě plochost tvého vnitřního světa. Ta ovšem je v tvých letech již neomluvitelná...
24. 10. 2010 01:28
Re: OTÁVWKA
Tak teď můžu jít klidně spát... Nemít zveřejněné své auto a neprozradit svůj věk, neměl bys prakticky čím argumentovat. Přitom ještě dokážeš kázat o plochosti i když se sám neustále opakuješ. :-! No a co je ksakru s tím tvým autem? >:D
24. 10. 2010 01:39
Re: OTÁVWKA
Velmi neurvale ses nahoře pokusil vymezit vůči passátníkům, kličkuješ tu nyní jak vyjukanej zajíček, ani dostatek hrdosti v sobě nemáš. Ano, než plochý člověk může mít tak plochou představu o světě aut, jako máš ty.
Avatar - Andromeda
24. 10. 2010 02:18
Re: OTÁVWKA
Jen tak na okraj - kde a jakým že to neurvalým způsobem se mladý "plantážník" a lovec seňoritas pokusil vymezit vůči passátníkům?A vymezení vůči Passatu je trestné,nebo jde o překročení "dobrých mravů" či dokonce nedej bože o rouhání?Četl jsem a co by oponentura podáno na místní poměry a věk fajnově-nic podpás,tak proč hned nýmand,zoufalec,atd.A co,pořídil si jetinu,SVOJI jetinu(kdyby napsal,že je otce následuje krapet jiný scénář),nikde se s ní nemístně neprsí,píše spíše do Mého auta a hned takový kartáč v tak ostrém tónu...Já tu možnost v jeho věku neměl,nevím ovšem jak ty - má z plecháče pochopitelnou radost! Baví se tady,přece jako Ty ;-)
24. 10. 2010 16:34
Re: OTÁVWKA
Vždycky má každý možnost, za komančů jsi mohl být uličním práskačem a získat tak snáze jetého Moskviče. Dnes stačí, když práškáš sám na... sebe >:D Tobě to stačí, Andromedo... jestli mi tedy dobře rozumíš.
Avatar - Andromeda
24. 10. 2010 22:54
Re: OTÁVWKA
Proč mne nikdy nepřekvapíš a Dík ;-) ,málem jsem vw tom měl zmatek - alespoň jsi mi otevřel oči proč já trubka byl bez auta -> evidentně víš o podobném "melouchaření" a následném palmare víc.Máš recht,každý měl možnost,a když jsi práskal na správných místech správným lidem na správné persony - jujky panečku,to bylo možností - od auta až po...Teda jestli mi dobře rozumíš.
Pokud máš na mysli mého vlastního plecháče,tak jo,nyní jetá Vectra B 1,8 v letech a to hlavní - nestydím se za ni,nekoušu si kvůli tomu nehty,ale asi bych měl,neb 100% přece platí axiom:"Jsi než to...",že ;-)
24. 10. 2010 23:39
Re: OTÁVWKA
Samozřejmě, že ti rozumím. Vedle toho je ovšem potřeba napsat, že tu žili milióny lidí, které poctivě šetřily a jednou za život si koupili Škodovku. To pro dokreslení tehdejší reality, abys tu z toho neudělal přespříliš práskací ráj...

Já nemám na mysli nic, já tu jen píši o životě. Píšeš, že máš jetou Vectru, mně je to jedno co máš, ale jistě mi nebudeš vyvracet tézi o tom, žes než to, co tvůj vůz... Proč by to mělo platit řekněme na Michala Horáčka a nikoliv na tebe? Nebo si snad o sobě myslíš, žes prémiový člověk? Ne, nechci odpověď, odpověz si sám.
Avatar - Andromeda
25. 10. 2010 13:31
Re: OTÁVWKA
Naprosto nezpochybňuji tu spoustu lidiček,co poctivě šetřili (někdy doopravdy krvavě) a znovu na rovinu - pokud jsem si chtěl přilepšit v ZŠ,nebo na výlet do šantánu na střední,tak šupky dupky si vydělat.S tím Moskalem za práskání jsi začal ty a co já vím,tak se to dotyčným vracelo spíše právě "jinými výhodami" - o lidi takto si přilepšující jsem nezavadil(včetně nejbližších),nebo jsem nebyl díky bohu i díky věku zajímavý.
Ten můj plecháč - moje nahrávka na smeč,nestydím se za ni a tak spíš pro úplnost - nemám rád JPP.Jezdí v pohodě,vypadá na svoje roky k světu a vše ostatní je pouze průsečík chtěného a možného.
Na tézi,že jsi než...mám skutečně trochu rozdílný názor,minimálně přílišná paušalizace(ať už podsuneš jakýkoli motiv),podepřený vlastní zkušeností,odpozorováním.
Michal je jeden z mála,kdo nejen na to auto skutečně "MÁ" nemyslím ve smyslu finančním -> a že jich je poskrovnu.
Budu citovat někoho mnohem moudřejšího:"Je těžké naučit se žít s penězi ...".Že to není jednoduché myslím dennodenně demonstruje tolik nešťastníků ;-) velmi často právě v prémii,či za její pomoci ...
Ona už tvoje definice "prémiový,etc..."lidé se míjí s tím,jak tuto otázku vnímám já.POmohu si částí textu:"Nejlepší věci bývají zadarmo..." -> tím myšleno,třeba ono smíření se nejen s penězi,především smíření sám se sebou,moudrost a nadhled,velkorysost,velký srdce,bystrost,charakter a vůbec spousta vlastností,jež si za peníze nekoupíš,jež jsou "darem od pánaboha do kolíbky" a jež tvoří tu správnou auru,to podstatný a jedinečný,to co vlastně je hodno obdivu -> prachy si sebou do kremáku nevezmeš(jedno jestli jsi pro vsyp či pro rozptyl) a to jediný co snad přežije jsou dobrý správný skutky a jméno jejich nositele ...jestli mi rozumíš ;-) ...
24. 10. 2010 01:44
Re: OTÁVWKA
GTI: Človek naozaj nevie, čo si má o Tebe myslieť. Rád čítam Tvoje blogy, kde píšeš celkom rozumne a hlavne vtipne. Ale keď príde reč na VW Passat, tak naozaj neviem. Neviem, či si naozaj taký fanatik, alebo to všetko len hráš, aby si provokoval všetkých ostatných.

Passat vyzdvihovať do nebies nad všetko ostatné je nešťastné. A radiť ho niekde medzi "obyčajné" autá strednej triedy a prémiové značky, tak to riadne preháňaš. Otázka designu je čisto subjektívna vec jednotlivca, o tom sa môžu viesť dlhodobé diskusie. Otázky výbavy a príslušenstva je vec financií a priorít jednotlivých vodičov, Takže tiež čisto subjektívne záležitosti. Používaná technika v strednej triede je viacmenej obdobná vo všetkých autách. Hádať sa o výkone + - 10 kW je úplne smiešne.

Keď vo svojich príspevkoch zhadzuješ všetko ostatné, a najlepší je len Passat, ja Ti to neberiem, je to Tvoj názor. Ja by som ale nikdy takto nevyslovil svoj názor verejne, lebo mi to pripadá tiež veľmi smiešne. Osobne vlastním Mondeo, som s ním veľmi spokojní, mne sa Passat nepáči, ale nikdy by som si nedovolil zhadzovať kvality Passata a už vôbec by som sa neodvážil nejakým spôsobom dehonestovať majiteľov Passata. Nech si každý kúpi a jazdí na tom, čo sa komu páči, čo si môže dovoliť kúpiť.

Viezol som sa v Rolls-Royce, viezol som sa vo Ferrari, ale ... iba som sa viezol. Pochybujem, že si také auto aj niekedy budem môcť kúpiť. Preto tiež tie reči o tom, že človek je to, čo má doma v garáži, tak to je naozaj výpovedná hodnota.

Preto ešte raz otázka na Teba:

Naozaj si taký zaslepený, alebo to tu len hráš na nás všetkých?

Inak neber toto nejako osobne, ja nemám proti Tebe ako osobe vôbec nič.

S pozdravom ...
24. 10. 2010 01:51
Re: OTÁVWKA
Také proti tobě nic nemám. Co se týká passatu, to přece není žádná zaslepenost, píši výhradně fakta - nejelegantnější karoserie, nejlepší motory, nejlepší ergonomie ve třídě, nejlepší materiály, nejlepší jízda. Nebo ty snad hodláš zpochybnit něco z toho, co právě čteš? Tak to je, s tím nic nenaděláme, někdo musí být ve třídě nejlepší. Nyní je to Passat. A to je vše, nic jiného za tím nehledej.

Jinak, samožrejmě, věta - jsi než to, co tvé auto. Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe - platí bezvýhradně a dokonale na každou garáž. Doufám se mnou souhlasíš.

Jinak souhlasím s tebou, ať si každý koupí, co se mu líbí. Ti však, co ve střední třídě kupují Passata, kupují to nejlepší, co se koupit dá. To snad uznáš.
24. 10. 2010 02:05
Re: OTÁVWKA
Budem úprimný, v týchto bodoch s Tebou nesúhlasím ani s jedným.

Passat a všetko ostatné - to radšej riešiť nebudem. O tom tu už debatuješ s viacerými, nebudem sa pripájať k nekonečnému príbehu.

Ďalší bod: Si len to, čo tvoje auto - tak si ma asi nepochopil, ja som to bral úplne opačne. Nikdy nepozerám na človeka podľa toho na čom jazdí, ako sa oblieka, ... Som nastavený na iné priority.
24. 10. 2010 02:12
Re: OTÁVWKA
Jurko, to není žádná priorita, to je zcela přirozená věc, není ani zapotřebí o tom nějak zvlášť hluboce přemýšlet, tak to prostě je. Dej si příklady ze svého okolí, řekněme, že máš nějakého známého, kterého považuješ za prémiového člověka, uvidíš, že když mu otevřeš garáž, bude tam nějaká prémie. Zrovna tak lowend, znáš-li nějakého lowendového člověka, požádej ho, ať otevře svou garáž, co tam najdeš, už víš nyní ;-)
24. 10. 2010 11:40
Re: OTÁVWKA
Lowendovej clovek >:D
Ty budes asi asi nordische Rasse nebo co.
Radit lidi do trid podle auta(dle myho nazoru a presvedceni je to zvracenost)... to jsis vybral spatnou zemi.. zkus Litvu, tam to tak je.
24. 10. 2010 16:37
Re: OTÁVWKA
Jaak? Ty nevíš, že společnost se sortýruje do vrstev, ty snad neznáš žádného lux člověka, prémiového člověka nebo člověka lowendového? Tak to potom zatím asi chodíš jen do školky...

P.S. Jestli máš garáž, běž se do ní podívat. Můžeš tu pak napsat, cos tam našel a zda to koresponduje. Vsadím baťku, že tě nález v garáži nepřekvapí a přesně vyjádří skutečnost. Nebo snad znáš nějakého prémiového člověka, který by jezdil v Loganu? Znáš?
24. 10. 2010 17:27
Re: OTÁVWKA
Znam. Jsou bohati lide, kterym na autu nezalezi. Jde jim treba o zdravi a rodinu. Trida lidi, kterou Ty ve svem okoli nemas.
24. 10. 2010 17:35
Re: OTÁVWKA
Právě proto, že těm tvým boháčům na autě nezáleží by si nikdy nekoupili lowend. Ti lidé zcela přirozeně kupují produkty korespondující s jejich životním společenským statusem. Nedomnívej se, že je to u každého jako v tvém případě - sníš o tom, že kdybys měl milión, vytřeš všem v ulici zrak dokonalou Hondou :-)

Pochop, že jsou lidé, pro které je auto za dva milióny to samé jako pro tebe rukavice z cé-und-á. Ty na věc nazíráš ze svého žabího pohledu, podívej se na věc očima zkušených lidí, zeptej se právě těch bohatých, proč jezdí v Maybachu, proč jezdý v Bentley, oniu ti vysvětlí, k čemu jsou peníze. Jestli pak to víš? K žití, Františku.

Konečně, nechoď nikam daleko, běž do své "garáže". Cos tam našel? Koresponduje tvoje garáž s tvým společenským statusem? Jsi lowendový, prémiový či lux člověk?

P.S. Koukám, že ani práce v cizině sociální slepotu člověka nevyřeší...
24. 10. 2010 21:12
Re: OTÁVWKA
Nasel jsem tam passata, lowend cece.. Lidi se tridi dle toho, jaci jsou- ne dle stavu konta a garaze. Tim jenom poukazujes na to, kam bys rad patril. Co pises o druhych, plati spis o Tobe.
Lide, co jezdi Bentley a Maybach jsou opravdu jina liga, uznavam.
24. 10. 2010 21:38
Re: OTÁVWKA
Nikoliv, Františku, přesně to, co vypovídá Maybach o lidech, kteří ho jezdí, vypovídá zase CC o lidech, kteří jezdí to CC, v tom není žádný rozdíl, proč by také byl, viď.

O mně se neopírej, já za to nemohu, já to tu jenom píši. Nikoliv o druhých, píši o jejich garážích. No, jen k sobě buď upřímný...

Lidé žijí zpravidla (o tom se snad bavíme) v harmonii - intelektuální (někdo čte bulvár, někdo Kafku) majetkové (někdo bydlí pod mostem, někdo má k domu postavený most), vkusové (někdo má na zdi drátěnýho Švejka, někdo hořícího Dalího), vztahové (někdo má harém, někdo je singlista)...takhle to je tisíce let. Ani komouši v tomhle nedokázali nic moc změnit, i když tehdy to bylo velmi silně jaksi... zblité.

Tedy závěr - Jsi než to, co tvé auto. jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe.
25. 10. 2010 09:08
Re: OTÁVWKA
Co máš proti Hondě? ;-)
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:21
Re: OTÁVWKA
Znovu musím opakovat, chlapče, ty jsi nemocen... :no: Dokazuješ to tady opět každým každičkým komentářem. Jurkoboss ti to napsal celkem hezky, jako už několikatisící člověk a i on teď zjistí, že je to marný, že si prostě buď... No nebudem se tady snižovat :-!
24. 10. 2010 16:39
Re: OTÁVWKA
Klidně se snižuj, ale před tím navštiv svojí garáž, najdeš tam dokonalou odpověď o tobě. Nebo snad chceš tvrdit, že právě garáž o tobě nevypovídá ;-) Vypovídá, skejpo, dokonale.
Avatar - skejpa
25. 10. 2010 01:20
Re: OTÁVWKA
Nemusím narozdíl od tebe chodit do garáže abych zjistil jaký jsem já nebo moji přátelé ;-) V tom bude mezi námi asi ten rozdíl...
24. 10. 2010 18:40
Re: OTÁVWKA
Zdar, nedáš mi na sebe kontakt? Rád bych vod tebe vodkoupil trochu toho tvýho skvělýho matroše. Co to je a vodkuď to je? Určitě z Kolumbie, že jo? Že nebudeš lakomej a rozdělíš se :-)

A teď vážně k mý otázce. Mě by zajímalo, kolik procent je na tom autě novejch dílů. Já tipuju tak 30%.
A pak by mě teda zajímalo, jak mohl VW označit tento výtvor za nový model. Copak neexistuje žádná hranice nebo něco?
A jestli teda neexistuje, tak je to každopádně od VW drzost. Je to výsměch pro všechny ostatní automobilky, který na svých nových modelech tvrdě pracujou.
Teď nezbejvá než doufat, že to za pár let nedojde u VW do extrému, že změněj u auta madlo dveří a budou to vydávat za novej model...
Avatar - rohYpnol
23. 10. 2010 22:36
Otazky
1) Volkswagen je historicky jen lidový vůz. Škoda má bohatou tradici a svého času dělala velmi luxusní vozy. Dnes je Superb uměle ořezáván, aby náhodou nebyl lepší než lidový vůz. Není tahle strategie poněkud na hlavu, obvzláště s přímým odkazem i v názvu Superbu na bohatou tradici?
2) V čem má být konkurenční výhoda vozu, který oproti novým generacím jiných automobilek je de facto morálně půl generace zpět?
3) Není smutné, že se z dnešních nabídek automobilů a u vozů VW zvlášť velmi vytratila osobitost modelu? Opravdu je nutné, aby každý VW vypadal zepředu jako Golf?
Rozbalit vlákno
3
23. 10. 2010 23:05
Re: Otazky
superb designově strčí novýho pašíka s přehledem do kapsy
takže je to vlastně podle toho co píšeš ad1) ;-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2010 00:38
Re: Otazky
Opak je pravdou. Kup si brejle!
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:35
Re: Otazky
Ty si kup brejle a podívej se na anketu srovnání designu. Myslím, že to hovoří celkem jasně !
Avatar - davy
23. 10. 2010 23:05
dotazy
Predne ze jim gratuluji zase k nadcasovemu designu, bude to milnik a inspirace pro dalsi automobilky v budoucnu. Prvni dojem byl zklamani, ale postupem casu B7 prichazim na chut a poridim si jej.

Vlastnil jsem Passaty vsech generaci a u verzi 4x4 od zacatku postradam kontrolku signalizujici sepnuti haldexu. Neplanuje ji automobilka? Je skoda zaplatit tolik penez za 4x4 navic a nevedet, zda jsem funkci vubec nekdy vyuzil.

Kdy bude k dispozici biTDI?

Pujde zase ZCELA vypnout ESP (pro trochu zabavy na snehu napr.) ? (u Superbu nelze)

Budou u DSG padla pod volantem?

Budou jiz na zadnich sedackach vydechy klima z bocnich sloucich (ala Superb)? Vydechy od kolen na str.konzoli az neprijemne ochladi nohy, ale k telu se vzduch ani nedostane, takze vetsinou ho radeji uplne vypiname.

Kdy bude aktivni objednaci system a kdy katalogy? V UK (GB) je vse jiz k dispozici...

Bude solarni stresni okno?

3 zonova klima podle prospektu UK ne, ze:-(

tesim se na odpovedi

davy
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2010 13:28
Re: dotazy
Můžeš sem dát odkaz na ten prospekt na tu 3 zonovou klimu.Mě se zobrazí jenom ceník.
23. 10. 2010 23:18
Otázka
Jak funguje tohle [odkaz] ?
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2010 23:41
Re: Otázka
Výborně, nakopneš jemně svého Passata a otevře se mu kufr. Parádička.
24. 10. 2010 21:48
Re: Otázka
A nejlepší na tom je, že ti borci v oblecích, kteří v tom autě jezdí nejčastěji, si tak krásně zašpiní a odřou své skvěle padnoucí boty k obleku. Krása
Avatar - Rysguf.
24. 10. 2010 01:57
Ceny
Otazka: Ake budu priblizne ceny v CR/SR, resp. budu vyrazne odlisne od nemeckych? Smerom hore - dole?

A prosim velmi pekne, opytajte sa niekoho kedy pride na trh CR/SR a najma ake ceny bude mat AMAROK, uz mesiace striehnem na stranky VW a stale tam maju len pra obrazkov a maly katalog :-/
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2010 08:42
1.2TSI, BiTDI
Dobrý den,
1.Zajímalo by mě, jestli se opravdu počítá do faceliftovaného passatu i s motorem 1.2TSI (77kw), jak bylo avizováno cca před půl rokem. Dále mě zajímá termín nástupu slibovaných BiTDI a jejich kombinace s převodovkami a 4motion (to se tady opakuji, ale nebude to na škodu).

2. Zajímal by mě aktuální názor hlav Volswagenu na budoucnost modelů zn.Škoda ve srovnání s VW - tzn.jak moc se chystají škodu prásknout přes prsty (nebo nechystají?)

P.S. Doufám,že se dočkáme aspoň nějakých odpovědí, a že celá akce nedopadne jako loni s Astrou.. výše odkaz RayBan.
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2010 10:39
Rally
Hodlá se VW angažovat v seriálu WRC samostatně nebo prostřednictvím momentálně velmi úspěšného týmu Škoda Motorsport ?
Děkuji za odpověď
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2010 11:06
Line+side assist
Půjde u Passatu B7 Line assisist,který je u nového passatu dohromady se Side assist také s vyhřívaným čelním sklem jak je to v Německu nebo ne ? Viz Passat zde:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
24. 10. 2010 11:32
Otazka na zamestnance
Kdy se konečně odhodlá VW rozpustit designerský tým a nahradí ho nějakým kvalitním, který do auta vloží mimo nepovedeného konzervativního designu také alespoň špetku emocí ?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Heine"
24. 10. 2010 12:23
Re: Otazka na zamestnance
Auto je dilem Klause Bischoffa a WALTERA DA'SILVY, tedy cloveka, ktery navrhl treba nadhernou Alfu 156, kompletni radu Seatu nebo treba cast Audin. Jeste si myslis, ze to ti lide neumi?
24. 10. 2010 14:00
Re: Otazka na zamestnance
A ta Alfa byla taky poslední pěkné sériové auto, které navrhl. U Seatu nic moc nepředvedl, u Audi navrhl Single Frame...no...myslím, že jako designer se přeceňuje.
neregistrovaný "Heine"
24. 10. 2010 21:56
Re: Otazka na zamestnance
Me se ty seriove Seaty taky nelibi, lepsi byly studie Salsa a Tango.
Na te Alfine a krasne A6 je videt, co dokaze, pokud se snazi a ma volne ruce. :-)
Avatar - skejpa
25. 10. 2010 01:13
Re: Otazka na zamestnance
Az na Alfu je to opravdu bida. Jak tu uz nekdo psal, asi se dost precenuje.
24. 10. 2010 16:10
RRR
kedy bude R-paket?
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2010 21:53
uz nemôzem
ako kazda komunita, tak aj tato ma svojho blazna, s prezyvkou gti.."si to, co mas v garazi" jeho oblubeny vyrok, neustale dookola v rôznych obmenach opakujuci sa do nekonecna. kedy uz prestane, pytam sa..kedy mu dôjde, ze financne ohodnotenie v trhovom mechanizme nezalezi od teoretickych a praktickych schopnosti toho, ktoreho jedinca, ale skôr od konkretnej oblasti v ktorej ich pouzije. su ucitelia, napr. matematiky, cudzich jazykov, alebo zdravotne sestry lowendaci? a naopak, patria burzovi makleri, majitelia barov a restauracii medzi vychytenu smotanku, medzi maistream az supermainstream? kazdy sudny a zdravy clovek by mal poznat odpoved, opakujem mal by..
Rozbalit vlákno
0