Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Thalia za 149.900,- Kč: Nejlevnější auto na trhu

Renault Thalia lze v posledních dvou měsících roku 2010 pořídit za necelých 150 tisíc korun. Nejvyšší výbava se s rezervou vejde do 200 tisíc.
Zpět na článek
1. 11. 2010 14:41
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 15:04
1. 11. 2010 16:05
2. 11. 2010 11:04
1. 11. 2010 18:08
neregistrovaný "eurodrzek"
1. 11. 2010 21:30
neregistrovaný "eurodrzek"
1. 11. 2010 15:45
1. 11. 2010 15:58
5. 11. 2010 09:56
1. 11. 2010 16:45
1. 11. 2010 18:00
1. 11. 2010 19:33
1. 11. 2010 20:07
2. 11. 2010 09:50
2. 11. 2010 12:10
2. 11. 2010 16:47
1. 11. 2010 21:29
neregistrovaný "Heine"
1. 11. 2010 14:41
Palec nahoru
Dobrý tah a dobrá nabídka.
Majitelé Felicií získávají jedinečnou šanci zakoupit slušný nový vůz za úžasnou cenu. Běžným kloboukům bude stačit Expression, ti majetnější koupí Privilége i s klimatizací.
Motor je výborný, krásně jede...a ono je to vlastně jedno, proti MPI 40 kW je i HTP pomalu warpovým pohonem.
Thalia je poměrně ošklivá, ale o to tu přece nejde.
:yes:
Rozbalit vlákno
2
2. 11. 2010 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2010 10:09
Re: Palec nahoru
Ty bláho. A kam dávají toho třetího? ;-)
1. 11. 2010 15:04
jojo
jednoznacne solidni nabidka, malej prijemnej sedan v plny palbe za 190 pro bezneho zakaznika co nepotrbuje nic vic a nejezdi denne dalnice, neni tomu tak davno co Fabia sedan s podobnou vybavou atakovala 380, pokud i kvalita Renaultu je konecne tam kde bychom to u automobilky teto velikosti ocekavali, je to velmi zhave poliko do trhu malych aut..... A hnusna neni, urcite ne tak jako predchozi generace, tohle je uz vcelku sympaticke vozitko....
Rozbalit vlákno
2
1. 11. 2010 16:05
Re: jojo
plna palba se dvema airbagama?
2. 11. 2010 11:04
Re: jojo
napsal za 190.. to už jich je tam trochu víc ;-)
Avatar - Frasier
1. 11. 2010 15:18
JEŽÍŠEK BUDE
Mistři se slitovali, konečně si tu může thaliu koupit úplně každej. Ovšem ne každej na něho má... jestli mi tedy jako dobře rozumíš. Thalia je auto pro chytrý lidi, pro lide se vkusem, kapiš? Je to geniálně nakonfigurovaný vůz. Počty prodaných thalií pak tuhle skutečnost s přehledem dokumentují.

O technice, o designu, o ergonoimii, o zpracování či o meteriálech netřeba psát, nikdo není ve třídě lepší. Psát je ovšem nutno o image. V kompaktním mainstreamu má totiž třídní image thalie poměrně výjimečný status. Jde o vůz jaksi beztřídního charakteru, těží právě ze své designové, technické jedinečnosti, těží z toho, že je to nejlépe konfigurovaný produkt pro potřeby dominantního počtu řidičů evropských silnic. Thalaa je motoristickým středobodem, jakousi referencí dopravního prostředku v Evropě. Jistě, jako zakladatel třídy byl, je a bude stále jen tím nejlepším.

Dnes, po více jak 9 letech výroby je Thalia právem řazen mezi evropské "rodinné stříbro". Konkurenční jepice naštěstí svýni notorickými odzdikezdi snahami postavení thalie nepřímo podporují, pomáhají udržovat neposkvrněný charakter thalie a napomáhají tak posilování jeho legendy.

Horní snímky kabiny jsou úchvatné co? Ve verzi Expression se jedná v podstatě o naplnění snu každého (super)mainstreamového jezdce kompaktních vozů. Neexistuje jediný racionální důvod dávat v této třídě přednost jiné produkci. Ovšem velebme ty, kteří v rámci nutkavého pocitu zaujmout své okolí, volí jiný vůz. O to více pak vynikají na silnicích jezdci thalie. Ostatně ne každý umí vychutnat čtyřhvězdičkový koňak, jsou i ti, kteří se v štiplavém oparu samohonek opíjejí nadějí, že snad zítra už si jich někdo na silnici konečně všimne. Nikoliv, museli by jezdit RENAULT THALIOU.

Uznávám ovšem, že jeden důvod pro koupi jiného auta tu do včerejší půlnoci byl, totiž nižší cena. Ano, jsou i takoví jezdci, kteří kupují výhradně na cenovém chvostu. Mistři hrábli do strun, a trochu ten chvost polechtali.

P.S. Fronty se řadí postupně na déjedna směrem od Prahy k Brnu, a to v odstavném pruhu do dvojstupů, postupujte klidně, na každého se dostane. Dovozce rozváží od půlnoci horký čaj.

BRAVO RENAULT-NISSAN :yes:

Tak a je to >:D
Rozbalit vlákno
31
Avatar - kari.laz
1. 11. 2010 15:23
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Ty jsi snědl nějaký halucinogen? >:D
Avatar - Frasier
1. 11. 2010 16:09
Re: JEŽÍŠEK BUDE
nie nie, učím sa od majstra >:-[]
1. 11. 2010 16:12
Re: JEŽÍŠEK BUDE
:yes: >:D
1. 11. 2010 17:56
Re: JEŽÍŠEK BUDE
>:D :yes:
neregistrovaný "eurodrzek"
1. 11. 2010 18:08
Re: JEŽÍŠEK BUDE
:no: Strach z pravdy formuje podobne zúfalé pokusy >:D Bol si sa už pozrieť do svojej garáže? Nie si nič viac, ako to čo tam uvidíš.
Avatar - Ondore
1. 11. 2010 19:05
Re: JEŽÍŠEK BUDE
A jéje, tu niekto dostal zásah priamo na solar >:D Mám pre Teba smutnú správu, v lete som skúsil presne tú zostavu, čo je v Tvojej garáži, chceš počuť výsledok? Asi nie, ale poviem >:-[] TDI je aj v novom CR vydaní stále pomerne hrubé svojím prejavom, pre niekoho možno znak mužnosti, pre mňa neschopnosť výrobcu utlmiť motor. Trhanie DSG pri rozjazde tiež nepatrí k mojej šálke čaju, na druhú stranu musím uznať, že jazda už je v pohode až na zriedkavé výnimky, to však vyriešiš pádlami. Inak pohoda, ale podľa tej káry by som Ťa veru za nejakého eurodrzka nepovažoval ;-)
neregistrovaný "eurodrzek"
1. 11. 2010 21:30
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Najprv by som tú ranu niečim musel dostať a rozhodne to nebude skopírovaný a upravený kus textu, ktorý sa snaží niečo zakryť. Smutnú správu registrujem len v tom, že si mal možnosť viezť sa v supermainstreame tak krátko. Zážitok to bol ale intenzívny čo? :yes:
Avatar - Ondore
1. 11. 2010 22:03
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Celé je to mimo Tvoj záber chápania, Miro nič nezakrýval, naopak, odkrýval a "strach z pravdy" určite nebol dôvodom jeho textu. Mimochodom, zabudol si uviesť, koho cituješ, keď si spomínal ten pohľad do garáže >:-[]

Intenzívny zážitok pri jazde s VW?? Chlape, tak veľmi túžiš byť eurodrzkom, až Ti to hlava nebere... S Passatom som najazdil 270.000km a viem ho dosť dobre porovnať s ostatnými súpermi v triede, Tvoju zostavu by som si určite nevybral. Moje priority ležia viac v komforte a tichu, takže z ich súčasných motorov by som bral iba benzín, automaty u konkurencie nie sú také rýchle, ale sú hladšie (nakoniec Tvojich 170k s tou váhou nie je nič na závodenie a stotiny sekundy určite nerozhodujú). Skús sa niekedy previesť s konkurenciou. Možno pochopíš, že si si kúpil skoroCLS kabátom, ale inak mainstream VW so všetkým pozitívnym aj negatívnym...
5. 11. 2010 09:29
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Já jsem v pondělí byl v garáži a zjistil jsem, že tam má moje kapela zkušebnu...
Tak teď nevím, jestli jsem neměl jít spíš do té druhé, kde mám auto >:D
1. 11. 2010 19:37
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Dovolil sis něco, co se tu ze zásady nedělá. Doslova jsi okopíroval příspěvek svého kolegy, ani sis nedal práci tu věc, že cituješ, uvést ve svém příspěvku. Zoufalé :no: :no: :no: Primitivismus jak vidím nemá na diskuzi hranic :-!
1. 11. 2010 19:43
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Ano souhlasím tentokrát z tebou. I když si o různých tvých článcích myslím svoje tak tohle je fakt přes čáru ať už to má být ironie či myšleno vážně.
1. 11. 2010 19:56
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Jistě, jsou prostě věci, k nimž se člověk nemůže nikdy snížit. Je to otázka lidských kvalit. Špičkovat se tu můžeme jakkoliv, ovšem nikdy to nesmí překročit možnou hranici morálky.

Já když si představím, jakou práci mu dalo to převexlovat na renaulta, tak je mi ho upřímně líto >:D a ke všemu tu být známý jako analfabet a chlubit se tu cizí klávesnící... otřesné.

Cením si tvých slov, také bych tu vždy chránil kolegu před nájezdem nemorálních jedinců.
1. 11. 2010 20:06
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Jak jsem psal ne vždy s tebou souhlasím ale tohle mě přišlo zu viel.
1. 11. 2010 20:23
Re: JEŽÍŠEK BUDE
ehm, myslim ze zrovna ty by si nemal velmi vyskakovat a poucovat inych o moralke. Casto sa znizujes k osobnym utokom, ked ti dojdu argumenty...
1. 11. 2010 20:26
Re: JEŽÍŠEK BUDE
:no: :no: :no:
2. 11. 2010 10:39
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Spravne, take chovanie si naozaj zasluhuje palce dolu. Na druhu stranu, pozitivne hodnotim tuto sebareflexiu, na ktoru u teba nie som zvyknuty. Aspon za to si zasluzis :yes:
Avatar - Ondore
1. 11. 2010 19:43
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Neboj sa, tu všetci vedia, kto je pôvodným autorom, všetci ho stráááášne odsudzujeme a uznávame, že na svete je len jedna pravda, tá Tvoja :-) >:D
Avatar - Frasier
1. 11. 2010 20:07
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Milý GTI, týmto príspevkom som ti chcel iba poukázať na to že tak ako smiešny ti príde tento článok tak nám ostatným prídu smiešne tie tvoje "oslavné" články na golfa, passata, octaviu, fabiu atď. Citovať som schválne nechcel lebo by to stratilo práve tú pointu. Takže tak.
1. 11. 2010 20:25
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Přirovnávat Golfa k Thalii můžeš opravdu jenom ty. Jsou věci (kopírování příspěvků kolegy), které se prostě na diskuzi ze zásady ne-dě-la-jí. Pokud to nevíš, tak tě nyní poučuji. A očekávám, že se omluvíš.
1. 11. 2010 20:30
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Mě to pobavilo, i na fórech může být trochu srandy a GTI by mohl být trochu velkorysejší a s lehkým úsměvem uznat, že se to celkem povedlo. Takže BRAVO THALIA & GOLF :-)
1. 11. 2010 20:38
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Tady dělají jiní kolegové výborný humor. Na úrovni. Z vlastních hlav. Překopírovat rozsáhlý kolegův text a neuvést to nějakým krátkým textem, to se prostě ve společnosti diskutérů nedělá. Velkorysý mohu být jen do té míry, že přijmu kolegovu omluvu.
Avatar - Frasier
1. 11. 2010 20:55
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Myslím že je/bolo každému jasné že ten text je tvoj. To že nevieš pochopiť že som takpovediac "použil tvoju zbraň proti tebe" je už tvoja chyba. Ale máš pravdu, poučil som sa a nabudúce dôkladne uvediem autora a týmto sa ti ospravedlňujem :-! Jaj a na záver, sebareflexia, hovorí ti to niečo GTI?
1. 11. 2010 21:03
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Omluvu přijímám :yes:
1. 11. 2010 21:59
Re: JEŽÍŠEK BUDE
Tenhle kousek stál i za tu omluvu :yes:
1. 11. 2010 22:51
Re: JEŽÍŠEK BUDE
No vidis, nakonec se to urovnalo. Jen eurodrzek z toho ma sramy na dusi...
2. 11. 2010 00:32
Re: JEŽÍŠEK BUDE
:yes: >:-[]
Avatar - kari.laz
1. 11. 2010 15:24
Slušná nabídka
Pro mě to po designové stránce není úplně to pravé ořechové a ani nejsem zarytým příznivcem této značky, ale musím říct že za tu cenu je to hodně slušná nabídka, která těžko bude hledat konkurenci. Myslím, že spoustu lidí jí dá přednost před sesterskou Dacií. Takže za mně :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2010 15:45
Cena nic moc
Někde jsem viděl nějakej bilboard na o třídu většího a lépe vybyveného Ceeda nebo i30 za 199 000,-. V dnešní době je i těch 150 000,- za Thalii docela dost
Rozbalit vlákno
7
1. 11. 2010 15:58
Re: Cena nic moc
nebuď nanežranej ;-)

Ceeda za 199tis bych tipnul na kost oholenej základ, zatímco u Thalie dostaneš plnou palbu (jestli to tak můžu vůbec napsat >:-[] ) Takže je to vlastně klasická situace, která tu vždy byla a bude - holátko o třídu výš vs. slušně vybavený případně až vrcholný model o třídu níž. Každému podle libosti.
1. 11. 2010 16:07
Re: Cena nic moc
150 000Kč moc za novou Thaliu? Sorry, nekoupil bych si ju ani za tuhle cenu, ale tvrdit, že je to drahé?
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2010 16:14
Re: Cena nic moc
srovnávat thalii a holtátko na leasing mi přijde trochu mimo, když už tak - Megane generation za 199 000 kč má mnohem lepší výbavu i výkonnější motor než ceed....A kolik by ta Thalia měla vlastně stát? 100tis? ;-)
Avatar - Ricardo
1. 11. 2010 16:20
Re: Cena nic moc
maximálně tak 3,50 Kč >:D
1. 11. 2010 16:25
Re: Cena nic moc
Těch 199 000,- za Generation je se slevou 50 000,- za cca 18 % Leasing. :-!
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2010 20:04
Re: Cena nic moc
já vím, jenže tebou zmíněný ceed je to samé ;-)
5. 11. 2010 09:56
Re: Cena nic moc
Takže Generation stojí hotově 250 tisíc. Má 6 pytlů, klimu, tempomat a motor 74 kW.
Hyu i30 s klimou (start plus) stojí 245 tisíc. Nemá tempomat, ale má rádio s USB připojením. Motor 80 kW.
Čili cenově plusmínus totéž... Samozřejmě Thalia je velikostně o třídu níž, čemuž odpovídá i cena. A tak to má být. Pěkně s cenou dolů, pro mě jako pro zákazníka je to jednoznačně plus. Těším se, až na to odpoví konkurence. Vydržte, hlavně v nižší střední. Cca za dva roky kupuju... Třeba to bude za 150, a ještě budu vybírat z pěti různých značek... ;-)
Avatar - euro89
1. 11. 2010 16:45
Panda
V TV běží všude reklamy, že Panda je už od 100.000,-Kč při financování od Fiatu. I když já stejně zastávám názor, že když někdo nemá na pořádný nový auto, tak je lepší koupit pořádný ojetý, než novou holotu. Ale chápu, že lidem, kterym nevadí, že maj na palubce dvě tlačítka a zbytek plastový záslepky týhle akce rádi využijí.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
1. 11. 2010 18:00
Re: Panda
Některým ty záslepky na palubovce nevadí, když jedou 2x týdně do Lidlu na nákup, ale jsou radši, když mají na auto záruku a nemusí běhat po servisech, kdo by jim tu jejich starou ojetinu opravil za rozumný peníz.
Avatar - das_autos
1. 11. 2010 19:33
Re: Panda
Ono taky něco za něco.Pokud se s tím vyjede párkrát za měsíc tak OK,pokud s tím chce jezdit tak musí počítat s ivesticema cca od 40000km.A začne to brzdovejma destičkama a při 50000km to skončí GO přední a zadní nápravy tj. tlumiče,čepy.Pokud člověk není šikovnej a vozil by to do servisu tak za to zaplatí majlant.To z čeho to Turci montujou to je hrozný blátíčko.Takže něco za něco.Potom si člověk spočítá,že je lepší jít do něčeho dražšího a kvalitnějšího.
Avatar - Ada je zase tady
1. 11. 2010 19:34
Re: Panda
Dobry vtip >:-[]

Neni nahodou lepsi koupit takove auto, se kterym se musi do servisu jen na vymenu oleje jednou za 30 tis. km?
Avatar - das_autos
1. 11. 2010 20:07
Re: Panda
dobrej ftip :-!

A není lepší jezdit taxikem,když se najezdí ročně málo.Je to bez starostí a možná celkově i levnější.
2. 11. 2010 09:50
Re: Panda
tak, slyšeli jsme pohádku o 30tis intervalu na olej, zkus ještě nějakou

Bazary jsou plné voňavek s 30tis intervalem, kde je motor v klinické smrti ...
2. 11. 2010 12:10
Re: Panda
Rozumný človek v 30 tis. km mení olej druhý krát, ale to asi nebude tvoj prípad...
2. 11. 2010 16:47
Re: Panda
Áda už nemení olej vobec. Je to predsa longlife, takže do konca života :-!
1. 11. 2010 21:29
Re: Panda
Lepší než auto po někom.
1. 11. 2010 19:40
BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Stopade, tuhle dovču už mi tu vezme snad i kuko... >:D No, od zítřka bych tu smršť snad ani nechtěl uklízet. Klid, klid, kdyby se náhodou na každého nedostalo, ještě pořád je teoretická možnost si koupit pětkový bávo. A o to jde ne? 8-s 8-s >:D :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 19:51
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Praxe lepší teorie.
1. 11. 2010 19:59
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Tady bych byl velmi, velmi zdrženlivý... ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 20:00
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Teorie mě na tréninky a závody nedoveze, praxe ano. Teorie mi domů nedoveze nákup, praxe ano. Já volím praxi, svou vlastní praxi.
1. 11. 2010 20:15
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Jako to bávo? Bravo... dokonalá praxe ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 20:16
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Svou, ne tvou. Pořád máš problémy se čtením, to je ve tvém věku hrůza. >:D
1. 11. 2010 20:20
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
:-) 206 je stále krásná...
2. 11. 2010 09:36
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
A jak skvele jede! :-)
1. 11. 2010 19:52
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Nó už je to prostě tady. Auto jako SPOTŘEBÁK. Budeme auta kupovat jako mobily. Auto jako úplně běžná věc. Každý bezďák bude mít svou Thálii nebo Pandu.
1. 11. 2010 19:58
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Popravdě ta cena, to je až neuvěřitelné. Stopadesát tisíc, přitom je to poměrně slušná kára. Vemme si třeba nějaké starší lidi, no to je přece trefa.

P.S. Už asi dva roky tu píšeme, že teď už je to dno... :-) Kam tohle až půjde?
1. 11. 2010 20:17
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Máš pravdu v tom že je to zajímavé sledovat, zvláště když zapátrám v paměti za kolik kamarádi kdysi nakupovali Favorit Black Line/ Silver line.Zvláště k přihlédnutí jak tyto vozy byly vybavené.
1. 11. 2010 20:22
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Jo, to máš pravdu... po prvním faceliftu Favorita pod taktovkou VW byla cena tuším někde kolem těch stopade. To bylo cca v roce 1992.
2. 11. 2010 10:04
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
No pokud mě paměť nešálí tak tyhle akční modely atakovaly ceny kolem 180 - 190 tisíc.
Avatar - F127
2. 11. 2010 10:32
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Favorit 1992 od 137 tisíc, Forman Marathon 1992 225 tisíc, Favorit 1993 od cca 160 tisíc, akční modely byly o dost dražší.
Avatar - JGucci
3. 11. 2010 00:36
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
na prelomu let 93 / 94 stal Favorit silver line 240 tis a Forman 280 tis...vim to , jelikoz jsme Formana silver line meli doma ( se vsemi doplnky nas vysel na 308 tis - neuveritelne, ze za tyto penize dnes clovek dostane uz Octavii) Od 1.9. 1993 byly Skodovky drazsi o 20 tis , protoze byly povinne katalizatory kvuli emisni norme 2.

Thalie za 150 tis muze byt dobra koupe pro spousty lidi. Jen by me zajimal dlouhodoby test! ;-) Kazdopadne pro nas vsechny je dobre, ze cenova valka pokracuje! :yes:
5. 11. 2010 10:04
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
K 1.1. 1993 Favorita faceliftovali.
Čekací doba 2-3 měsíce, 155 klacíků v holozákladu (při průměrné výplatě nějak kolem 5 tisícovek)...
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2010 20:02
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Auto bylo něčím jiným snad jen v počátcích automobilismu. Od konce druhé světové války není ničím jiným, než spotřebním zbožím. Jen pár vzácných kousků si uchovává nebo zvyšuje hodnotu, zbytek prostě je spotřeba. A tak by to i mělo být.
Avatar - gld
2. 11. 2010 14:52
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Ty žiješ v nejakom idelistane? Auto je pre človeka v našich zemepisných šírkach modlou, sociálnym statusom..nemalo by to tak byť ale príliš často to tak je.

Preto v amerike neolizujú plasty, lebo za 3 až 5 rokov to hodia do smetí a hor sa k miestnemu dealerovi chevroletu alebo toyoty..
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2010 21:04
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Já žiju ve světě lidí, nevím jak ty. Mí kolegové v práci neřeší, jestli plasty palubní desky mají stupeň měkkosti dva, tři nebo deset. Neřeší "dlouhé táhlé" a třídenní strniště eurodrzků. Auta prostě... používají. Neřeší se, jestli tenhle je lepší, protože má Golfa nebo tamten, když jezdí Volvem. Tohle je svět, ne tahle banda rádobyznalců aut.
Avatar - gld
2. 11. 2010 22:33
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
Potom sa stýkaš s rozumnými ľuďmi :yes:

ale stále si väčšina čecháčkov (slováčkov) kúpi radšej 10 ročnú audinu na splátky aby nasrala susedov "prémiovým" autom
Avatar - Blue Sun
3. 11. 2010 06:51
Re: BIBIÓNE AUTHENTIQUE
No, přiznám se, že takové moc neznám. Jasně, taky o nějakých vím, ale to jsou fakt výjimky. Když projdu v práci parkoviště, tak třeba Thalií předchozí generace tu najdu pět nebo šest.
1. 11. 2010 20:22
přední zadní lampy
žabožroutům se nějak zalíbila oktávka
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
2. 11. 2010 00:56
Re: přední zadní lampy
Ano, podoba tam je. Jenom, kdyz se podivam, na data uvedeni na trh, tak te musim opravit. Spis to vypada, ze se skodovakum zalibila Thalia.
2. 11. 2010 09:23
Re: přední zadní lampy
cože?
to má thalia takový světla dýl než okta?
vždyt okta je má od FL O1 (zadní) a O2 (přední)
Avatar - gld
2. 11. 2010 14:53
Re: přední zadní lampy
Myslíš druhú generáciu oktávky po FL? Lebo svetlá inej oktávie sa mi na túto tháliu nepodobajú ani z lietadla
Avatar - Katikakus
2. 11. 2010 15:18
Re: přední zadní lampy
Kde's nechal oci, chlapce. Mluvime o O II po FL, ktera ma podobna svetla, jako tato Thalia. O II pre faceliftem a O I ani nahodou.
2. 11. 2010 17:54
Re: přední zadní lampy
o1 po FL měla zadní
o2 oboje
Avatar - Katikakus
2. 11. 2010 18:28
Re: přední zadní lampy
Hodne rychle zajdi k ocnimu.
2. 11. 2010 21:30
Re: přední zadní lampy
to samé budu muset doporučit tobě
Avatar - gld
2. 11. 2010 22:35
Re: přední zadní lampy
máš pravdu, zhodujú sa, aj oktávka má 4 kolesá ;-\

fakt chlape, šupom k očnému
Avatar - Katikakus
3. 11. 2010 02:23
Re: přední zadní lampy
Dal jsem ti prilezitost obhajit svuj nazor. |Nezmohl jsi se na nic. Vyhneme se dohadum, tady jsou fakta. Dobre minena rada - hodne rychle si najdi jineho ocniho - ten tvuj stoji za... 8-s

Predni:
Thalia: [odkaz]
Octavia II pred FL: [odkaz]

Zadni:
Thalia: [odkaz]
Octavia I po FL: [odkaz]
Avatar - dr.biker
1. 11. 2010 20:29
Dobrá nabídka
Fakt dost dobrá nabídka, Thalia v plné výbavě pod 200 tis., akorát dokoupit nějakou pěknou metalízu a boční airbagy a obyčejnému řidiči nic nechybí. A když se Thálie prodává tak levně, tak mě to nedalo a podíval jsem se, za kolik se prodává levnější bratranec Dacia Logan. Málem jsem nevěřil svým očím, cena již od 119 900 Kč za tak velké auto! A dokonce již letitý motor 1,4 vystřídal modernější motor z Thalie 1,2 16v. Plně vybavený Logan stojí ale po slevě o 10 tis. víc a chybí mu autorádio, nemá pozinkovanou karoserii a je designově pořád pozadu oproti thalii, jak z venku tak uvnitř. Takže nejlepší malý sedan na trhu je Thalia, bravo Renault :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
1. 11. 2010 22:05
Re: Dobrá nabídka
Dacia je ovšem typický lowend se vším všudy, včetně horší bezpečnosti a laciného interiéru. Thalia je plnohodnotné moderní auto - ne špičkové, ale slušné. Thalia - Fluence - Latitude... bravo Value for money (?)
2. 11. 2010 09:56
Re: Dobrá nabídka
další velké plus Rencka je pohodlí - celá popsaná řada je dělaná vysloveně na pohodlí a ne na pseudosportovaní. A to je to, co se na našich rozbitých okreskách určitě cení. :yes:
2. 11. 2010 07:09
Hoci najlacnejší,
predsa mi len v ponuke chýba diesel...nenápadne ho zrušili. Je to škoda, bol jedným z najlacnejších dieslových áut na trhu.
Rozbalit vlákno
6
2. 11. 2010 09:58
Re: Hoci najlacnejší,
to vieš, Áda si kúpil dva, jedna bola predvádzačka a ostatné im len stáli na dvore.

Ludia proste chcú čiernobiele telky >:-[]
Avatar - gld
2. 11. 2010 14:56
Re: Hoci najlacnejší,
Diesel chýba ale v tomto segmente by nebol renault prvý, čo nenápadne vycúval s ponukou naftového motora. Potom majú ľudia vsugerované že dieselové autá sú drahé, lebo v lacných modeloch ich nedostať
2. 11. 2010 16:46
Re: Hoci najlacnejší,
však práve preto sa diesel nedáva do lacných modelov, aby zostali lacnými modelmi. Príplatok je vždy min. Keď dajú príplatok 40-50 tis za naftu, dvihne to cenu auta o 30%. Proste sa to nevyplatí. Kolko ludí s touto triedou áut najazdí 30tisKM a viac ročne? Minimum.
Avatar - gld
2. 11. 2010 17:46
Re: Hoci najlacnejší,
Koľko ľudí má prístup k lacnej (zadarmo) nafte? ;-) Nejaké pekné percentá by to spravilo, plus ľudia čo jazdia naftu zo zásady

a keby do tejto najzákladnejšej thalie dali základné dci-čko, navýšenie ceny by bolo asi 30-40 tisíc, stále rodinný kompakt v nafte za pár šušňov.
2. 11. 2010 18:47
Re: Hoci najlacnejší,
divil by si sa
2. 11. 2010 20:17
Re: Hoci najlacnejší,
fešáci, ja nepopieram, že pár kupcov by si to našlo, ale je ich zjavne tak málo, že sa im to nevyplatí mať v ponuke. Čo si matne pamatám, tak v subkompaktoch keď sú mesačné prehľady v ČR, tak nafta málokedy prekročí 10%. A to málokedy u lowcost modelov. Veď aj v kompaktoch (okrem Oktávky) je len okolo 20%.

Tých 30tis km som myslel súkromne. Thalie asi nie sú hitom vo fleetoch. A pod tou hranicou sa nafta proste nevyplatí (ledaže by si ju fakt bral za lacný peniaz)