Dobrý tah a dobrá nabídka.
Majitelé Felicií získávají jedinečnou šanci zakoupit slušný nový vůz za úžasnou cenu. Běžným kloboukům bude stačit Expression, ti majetnější koupí Privilége i s klimatizací.
Motor je výborný, krásně jede...a ono je to vlastně jedno, proti MPI 40 kW je i HTP pomalu warpovým pohonem.
Thalia je poměrně ošklivá, ale o to tu přece nejde. :yes:
jednoznacne solidni nabidka, malej prijemnej sedan v plny palbe za 190 pro bezneho zakaznika co nepotrbuje nic vic a nejezdi denne dalnice, neni tomu tak davno co Fabia sedan s podobnou vybavou atakovala 380, pokud i kvalita Renaultu je konecne tam kde bychom to u automobilky teto velikosti ocekavali, je to velmi zhave poliko do trhu malych aut..... A hnusna neni, urcite ne tak jako predchozi generace, tohle je uz vcelku sympaticke vozitko....
Mistři se slitovali, konečně si tu může thaliu koupit úplně každej. Ovšem ne každej na něho má... jestli mi tedy jako dobře rozumíš. Thalia je auto pro chytrý lidi, pro lide se vkusem, kapiš? Je to geniálně nakonfigurovaný vůz. Počty prodaných thalií pak tuhle skutečnost s přehledem dokumentují.
O technice, o designu, o ergonoimii, o zpracování či o meteriálech netřeba psát, nikdo není ve třídě lepší. Psát je ovšem nutno o image. V kompaktním mainstreamu má totiž třídní image thalie poměrně výjimečný status. Jde o vůz jaksi beztřídního charakteru, těží právě ze své designové, technické jedinečnosti, těží z toho, že je to nejlépe konfigurovaný produkt pro potřeby dominantního počtu řidičů evropských silnic. Thalaa je motoristickým středobodem, jakousi referencí dopravního prostředku v Evropě. Jistě, jako zakladatel třídy byl, je a bude stále jen tím nejlepším.
Dnes, po více jak 9 letech výroby je Thalia právem řazen mezi evropské "rodinné stříbro". Konkurenční jepice naštěstí svýni notorickými odzdikezdi snahami postavení thalie nepřímo podporují, pomáhají udržovat neposkvrněný charakter thalie a napomáhají tak posilování jeho legendy.
Horní snímky kabiny jsou úchvatné co? Ve verzi Expression se jedná v podstatě o naplnění snu každého (super)mainstreamového jezdce kompaktních vozů. Neexistuje jediný racionální důvod dávat v této třídě přednost jiné produkci. Ovšem velebme ty, kteří v rámci nutkavého pocitu zaujmout své okolí, volí jiný vůz. O to více pak vynikají na silnicích jezdci thalie. Ostatně ne každý umí vychutnat čtyřhvězdičkový koňak, jsou i ti, kteří se v štiplavém oparu samohonek opíjejí nadějí, že snad zítra už si jich někdo na silnici konečně všimne. Nikoliv, museli by jezdit RENAULT THALIOU.
Uznávám ovšem, že jeden důvod pro koupi jiného auta tu do včerejší půlnoci byl, totiž nižší cena. Ano, jsou i takoví jezdci, kteří kupují výhradně na cenovém chvostu. Mistři hrábli do strun, a trochu ten chvost polechtali.
P.S. Fronty se řadí postupně na déjedna směrem od Prahy k Brnu, a to v odstavném pruhu do dvojstupů, postupujte klidně, na každého se dostane. Dovozce rozváží od půlnoci horký čaj.
A jéje, tu niekto dostal zásah priamo na solar >:D Mám pre Teba smutnú správu, v lete som skúsil presne tú zostavu, čo je v Tvojej garáži, chceš počuť výsledok? Asi nie, ale poviem >:-[] TDI je aj v novom CR vydaní stále pomerne hrubé svojím prejavom, pre niekoho možno znak mužnosti, pre mňa neschopnosť výrobcu utlmiť motor. Trhanie DSG pri rozjazde tiež nepatrí k mojej šálke čaju, na druhú stranu musím uznať, že jazda už je v pohode až na zriedkavé výnimky, to však vyriešiš pádlami. Inak pohoda, ale podľa tej káry by som Ťa veru za nejakého eurodrzka nepovažoval ;-)
Najprv by som tú ranu niečim musel dostať a rozhodne to nebude skopírovaný a upravený kus textu, ktorý sa snaží niečo zakryť. Smutnú správu registrujem len v tom, že si mal možnosť viezť sa v supermainstreame tak krátko. Zážitok to bol ale intenzívny čo? :yes:
Celé je to mimo Tvoj záber chápania, Miro nič nezakrýval, naopak, odkrýval a "strach z pravdy" určite nebol dôvodom jeho textu. Mimochodom, zabudol si uviesť, koho cituješ, keď si spomínal ten pohľad do garáže >:-[]
Intenzívny zážitok pri jazde s VW?? Chlape, tak veľmi túžiš byť eurodrzkom, až Ti to hlava nebere... S Passatom som najazdil 270.000km a viem ho dosť dobre porovnať s ostatnými súpermi v triede, Tvoju zostavu by som si určite nevybral. Moje priority ležia viac v komforte a tichu, takže z ich súčasných motorov by som bral iba benzín, automaty u konkurencie nie sú také rýchle, ale sú hladšie (nakoniec Tvojich 170k s tou váhou nie je nič na závodenie a stotiny sekundy určite nerozhodujú). Skús sa niekedy previesť s konkurenciou. Možno pochopíš, že si si kúpil skoroCLS kabátom, ale inak mainstream VW so všetkým pozitívnym aj negatívnym...
Já jsem v pondělí byl v garáži a zjistil jsem, že tam má moje kapela zkušebnu...
Tak teď nevím, jestli jsem neměl jít spíš do té druhé, kde mám auto >:D
Dovolil sis něco, co se tu ze zásady nedělá. Doslova jsi okopíroval příspěvek svého kolegy, ani sis nedal práci tu věc, že cituješ, uvést ve svém příspěvku. Zoufalé :no::no::no: Primitivismus jak vidím nemá na diskuzi hranic :-!
Jistě, jsou prostě věci, k nimž se člověk nemůže nikdy snížit. Je to otázka lidských kvalit. Špičkovat se tu můžeme jakkoliv, ovšem nikdy to nesmí překročit možnou hranici morálky.
Já když si představím, jakou práci mu dalo to převexlovat na renaulta, tak je mi ho upřímně líto >:D a ke všemu tu být známý jako analfabet a chlubit se tu cizí klávesnící... otřesné.
Cením si tvých slov, také bych tu vždy chránil kolegu před nájezdem nemorálních jedinců.
Spravne, take chovanie si naozaj zasluhuje palce dolu. Na druhu stranu, pozitivne hodnotim tuto sebareflexiu, na ktoru u teba nie som zvyknuty. Aspon za to si zasluzis :yes:
Milý GTI, týmto príspevkom som ti chcel iba poukázať na to že tak ako smiešny ti príde tento článok tak nám ostatným prídu smiešne tie tvoje "oslavné" články na golfa, passata, octaviu, fabiu atď. Citovať som schválne nechcel lebo by to stratilo práve tú pointu. Takže tak.
Přirovnávat Golfa k Thalii můžeš opravdu jenom ty. Jsou věci (kopírování příspěvků kolegy), které se prostě na diskuzi ze zásady ne-dě-la-jí. Pokud to nevíš, tak tě nyní poučuji. A očekávám, že se omluvíš.
Mě to pobavilo, i na fórech může být trochu srandy a GTI by mohl být trochu velkorysejší a s lehkým úsměvem uznat, že se to celkem povedlo. Takže BRAVO THALIA & GOLF :-)
Tady dělají jiní kolegové výborný humor. Na úrovni. Z vlastních hlav. Překopírovat rozsáhlý kolegův text a neuvést to nějakým krátkým textem, to se prostě ve společnosti diskutérů nedělá. Velkorysý mohu být jen do té míry, že přijmu kolegovu omluvu.
Myslím že je/bolo každému jasné že ten text je tvoj. To že nevieš pochopiť že som takpovediac "použil tvoju zbraň proti tebe" je už tvoja chyba. Ale máš pravdu, poučil som sa a nabudúce dôkladne uvediem autora a týmto sa ti ospravedlňujem :-! Jaj a na záver, sebareflexia, hovorí ti to niečo GTI?
Pro mě to po designové stránce není úplně to pravé ořechové a ani nejsem zarytým příznivcem této značky, ale musím říct že za tu cenu je to hodně slušná nabídka, která těžko bude hledat konkurenci. Myslím, že spoustu lidí jí dá přednost před sesterskou Dacií. Takže za mně :yes:
Někde jsem viděl nějakej bilboard na o třídu většího a lépe vybyveného Ceeda nebo i30 za 199 000,-. V dnešní době je i těch 150 000,- za Thalii docela dost
Ceeda za 199tis bych tipnul na kost oholenej základ, zatímco u Thalie dostaneš plnou palbu (jestli to tak můžu vůbec napsat >:-[] ) Takže je to vlastně klasická situace, která tu vždy byla a bude - holátko o třídu výš vs. slušně vybavený případně až vrcholný model o třídu níž. Každému podle libosti.
srovnávat thalii a holtátko na leasing mi přijde trochu mimo, když už tak - Megane generation za 199 000 kč má mnohem lepší výbavu i výkonnější motor než ceed....A kolik by ta Thalia měla vlastně stát? 100tis? ;-)
Takže Generation stojí hotově 250 tisíc. Má 6 pytlů, klimu, tempomat a motor 74 kW.
Hyu i30 s klimou (start plus) stojí 245 tisíc. Nemá tempomat, ale má rádio s USB připojením. Motor 80 kW.
Čili cenově plusmínus totéž... Samozřejmě Thalia je velikostně o třídu níž, čemuž odpovídá i cena. A tak to má být. Pěkně s cenou dolů, pro mě jako pro zákazníka je to jednoznačně plus. Těším se, až na to odpoví konkurence. Vydržte, hlavně v nižší střední. Cca za dva roky kupuju... Třeba to bude za 150, a ještě budu vybírat z pěti různých značek... ;-)
V TV běží všude reklamy, že Panda je už od 100.000,-Kč při financování od Fiatu. I když já stejně zastávám názor, že když někdo nemá na pořádný nový auto, tak je lepší koupit pořádný ojetý, než novou holotu. Ale chápu, že lidem, kterym nevadí, že maj na palubce dvě tlačítka a zbytek plastový záslepky týhle akce rádi využijí.
Některým ty záslepky na palubovce nevadí, když jedou 2x týdně do Lidlu na nákup, ale jsou radši, když mají na auto záruku a nemusí běhat po servisech, kdo by jim tu jejich starou ojetinu opravil za rozumný peníz.
Ono taky něco za něco.Pokud se s tím vyjede párkrát za měsíc tak OK,pokud s tím chce jezdit tak musí počítat s ivesticema cca od 40000km.A začne to brzdovejma destičkama a při 50000km to skončí GO přední a zadní nápravy tj. tlumiče,čepy.Pokud člověk není šikovnej a vozil by to do servisu tak za to zaplatí majlant.To z čeho to Turci montujou to je hrozný blátíčko.Takže něco za něco.Potom si člověk spočítá,že je lepší jít do něčeho dražšího a kvalitnějšího.
Stopade, tuhle dovču už mi tu vezme snad i kuko... >:D No, od zítřka bych tu smršť snad ani nechtěl uklízet. Klid, klid, kdyby se náhodou na každého nedostalo, ještě pořád je teoretická možnost si koupit pětkový bávo. A o to jde ne? 8-s8-s >:D:yes:
Nó už je to prostě tady. Auto jako SPOTŘEBÁK. Budeme auta kupovat jako mobily. Auto jako úplně běžná věc. Každý bezďák bude mít svou Thálii nebo Pandu.
Máš pravdu v tom že je to zajímavé sledovat, zvláště když zapátrám v paměti za kolik kamarádi kdysi nakupovali Favorit Black Line/ Silver line.Zvláště k přihlédnutí jak tyto vozy byly vybavené.
na prelomu let 93 / 94 stal Favorit silver line 240 tis a Forman 280 tis...vim to , jelikoz jsme Formana silver line meli doma ( se vsemi doplnky nas vysel na 308 tis - neuveritelne, ze za tyto penize dnes clovek dostane uz Octavii) Od 1.9. 1993 byly Skodovky drazsi o 20 tis , protoze byly povinne katalizatory kvuli emisni norme 2.
Thalie za 150 tis muze byt dobra koupe pro spousty lidi. Jen by me zajimal dlouhodoby test! ;-) Kazdopadne pro nas vsechny je dobre, ze cenova valka pokracuje! :yes:
Auto bylo něčím jiným snad jen v počátcích automobilismu. Od konce druhé světové války není ničím jiným, než spotřebním zbožím. Jen pár vzácných kousků si uchovává nebo zvyšuje hodnotu, zbytek prostě je spotřeba. A tak by to i mělo být.
Ty žiješ v nejakom idelistane? Auto je pre človeka v našich zemepisných šírkach modlou, sociálnym statusom..nemalo by to tak byť ale príliš často to tak je.
Preto v amerike neolizujú plasty, lebo za 3 až 5 rokov to hodia do smetí a hor sa k miestnemu dealerovi chevroletu alebo toyoty..
Já žiju ve světě lidí, nevím jak ty. Mí kolegové v práci neřeší, jestli plasty palubní desky mají stupeň měkkosti dva, tři nebo deset. Neřeší "dlouhé táhlé" a třídenní strniště eurodrzků. Auta prostě... používají. Neřeší se, jestli tenhle je lepší, protože má Golfa nebo tamten, když jezdí Volvem. Tohle je svět, ne tahle banda rádobyznalců aut.
No, přiznám se, že takové moc neznám. Jasně, taky o nějakých vím, ale to jsou fakt výjimky. Když projdu v práci parkoviště, tak třeba Thalií předchozí generace tu najdu pět nebo šest.
Dal jsem ti prilezitost obhajit svuj nazor. |Nezmohl jsi se na nic. Vyhneme se dohadum, tady jsou fakta. Dobre minena rada - hodne rychle si najdi jineho ocniho - ten tvuj stoji za... 8-s
Predni:
Thalia: [odkaz]
Octavia II pred FL: [odkaz]
Fakt dost dobrá nabídka, Thalia v plné výbavě pod 200 tis., akorát dokoupit nějakou pěknou metalízu a boční airbagy a obyčejnému řidiči nic nechybí. A když se Thálie prodává tak levně, tak mě to nedalo a podíval jsem se, za kolik se prodává levnější bratranec Dacia Logan. Málem jsem nevěřil svým očím, cena již od 119 900 Kč za tak velké auto! A dokonce již letitý motor 1,4 vystřídal modernější motor z Thalie 1,2 16v. Plně vybavený Logan stojí ale po slevě o 10 tis. víc a chybí mu autorádio, nemá pozinkovanou karoserii a je designově pořád pozadu oproti thalii, jak z venku tak uvnitř. Takže nejlepší malý sedan na trhu je Thalia, bravo Renault :yes:
Dacia je ovšem typický lowend se vším všudy, včetně horší bezpečnosti a laciného interiéru. Thalia je plnohodnotné moderní auto - ne špičkové, ale slušné. Thalia - Fluence - Latitude... bravo Value for money (?)
další velké plus Rencka je pohodlí - celá popsaná řada je dělaná vysloveně na pohodlí a ne na pseudosportovaní. A to je to, co se na našich rozbitých okreskách určitě cení. :yes:
Diesel chýba ale v tomto segmente by nebol renault prvý, čo nenápadne vycúval s ponukou naftového motora. Potom majú ľudia vsugerované že dieselové autá sú drahé, lebo v lacných modeloch ich nedostať
však práve preto sa diesel nedáva do lacných modelov, aby zostali lacnými modelmi. Príplatok je vždy min. Keď dajú príplatok 40-50 tis za naftu, dvihne to cenu auta o 30%. Proste sa to nevyplatí. Kolko ludí s touto triedou áut najazdí 30tisKM a viac ročne? Minimum.
fešáci, ja nepopieram, že pár kupcov by si to našlo, ale je ich zjavne tak málo, že sa im to nevyplatí mať v ponuke. Čo si matne pamatám, tak v subkompaktoch keď sú mesačné prehľady v ČR, tak nafta málokedy prekročí 10%. A to málokedy u lowcost modelov. Veď aj v kompaktoch (okrem Oktávky) je len okolo 20%.
Tých 30tis km som myslel súkromne. Thalie asi nie sú hitom vo fleetoch. A pod tou hranicou sa nafta proste nevyplatí (ledaže by si ju fakt bral za lacný peniaz)