Novinky
No tak tohle je přesně ten "terén" na který jsou různá X a Q stavěná. Ještě, že se alespoň sklíčko kamery stačilo umazat od bláta >😒] :no:
má to dvě roviny - pro někoho je offroad prašná cesta jako tahle a majitelé těchto aut je na tohle nepotřebují - ono jim to ale ukazuje ten "advenčr potenšl" toho vozu. Kdyby na to však někdo z nich měl pajšl, tak si přiznejme, že na jiných gumách a s technikou, kterou vrtule má, by dojel docela daleko. Jasně Patrol ani Lanďák to není(Lanďák jako roverojic tak krujsovic), ale potenciál má - a navíc je to krásné auto. Soudruzi z Mnichova udělali dobrou práci......
Ale nazývat ty fotky offroadem - tak mne napadá, že Správa a údržba silnic otevřela v okolí naší vísky offroadový areál a zapomněla nám to oznámit.....
Ale nazývat ty fotky offroadem - tak mne napadá, že Správa a údržba silnic otevřela v okolí naší vísky offroadový areál a zapomněla nám to oznámit.....
jsem vlastníkem X5 a i když nepatřím mezi milovníky těžkých terénů, vadí mi, že se z BMW dělá "paštika" jen na silnice. Tenhle test je toho důkazem. Technika vozu dokáže mnohem více, já byl několikrát v tankodromu v Dobřanech u Plzně ( jezdí se tam Off-road maratony) a to auto projelo všechny nástrahy téhle tratě, vč. hlubokého brodění v bahně - jelo to jako tank. Na stejném místě jsem uvízl s Foresterem. Musím ovšem uznat, že jsem stejně to auto šetřil, zkrátka nemám to srdce. Ale tento vůz ( a X3 bude stejná ) projede více, než by měl člověk odvahu zkoušet. To je, myslím, limit těchto rádoby testů.Zkrátka redakce má vůz za 1,5 milionu půjčený na pár dní a bojí se ho pořádně vyzkoušet, každý šrám jde do statisíců. Pro milovníky pravověrných Off-road vozů : samozřejmě s vlastnostmi těchto aut se to nedá srovnávat, ale sotva vyjedu z terénu na silnici - tady zase vedu já. BMW řady X považuju za velmi univerzální auto, které člověka nenechá ve štychu - a to taky byl důvod, proč jsem to kupoval.
Dík za podporu 😉 . U BMW mám silniční zimní gumy Continental WinterContact, asi tak 70% vzorku. Žádné off-roadové gumy. Forester byl 2002, obyč 2.0 benzin, manuál s redukcí. Ovšem na Forestera nedám dopustit, to zapadnutí byla moje chyba, prostě jsem se pos.al, když jsem viděl,kam to jedu. Dal jsem nohu z plynu a bylo to.Navíc tam byly univerzální pneu (Bridgestone). Na druhou stranu jsem se z té šlamastyky dostal bez cizí pomoci. Pak jsem na Forestera v zimě koupil Bridg. Blizzak - takové ty off roadové gumy s tvrdými boky ( že to vypadalo jako na V3S ). Jízdní vlastnosti na silnici nic moc, ten dezén byl hrozně vysoký a měkký a trochu to plavalo, ale v terénu ( hlavně sníh a taková ta břečka ) bomba.Na Hoffmankách ( Želez. Ruda) jsem s tím v zimě vyjel sjezdovku- vsadil jsem se s vlekařem
( kamarád).
( kamarád).
Jinak to ale Báwu docela sluší 😄 :yes:
Tohle už bych s 911 se sníženým podvozkem nezkoušel.
[odkaz]
[odkaz]