Testy
Sakra, nie je nádherná?
[odkaz]
[odkaz]
Ne.
Tahle je nadherna😒br />
[odkaz]
:yes:
Tahle je nadherna😒br />
[odkaz]
:yes:
když existuje třeba takováto možnost
[odkaz]
[odkaz]
No jo, po duchodci, nedele, kostel.
Enjoy.
Enjoy.
Tvé nechápání je než veřejné přiznání životní slepoty. Jsou dva světy - svět bazarových kovbojů a svět normálních lidí, kteří tak, jako nevybírají chleba z popelnic a nekupují ošmajdané boty, kupují neošmajdaná auta, tedy jaksi auta nová.
Otázka tedy nestojí, zda přežvýkanou močku či novou túru, nýbrž zda nové auto. A pokud tedy nové auto, pak mám pro tebe smutnou zprávu, Mondeo zatím mezi kompakty nepatří.
P.S. Ale své sny živíš pěknejma snímkama, zo to pro tebe pochvala. A máš recht, na plakátu je rozdíl mezi novou a obskočenou károu vlastně k nerozeznání.
Otázka tedy nestojí, zda přežvýkanou močku či novou túru, nýbrž zda nové auto. A pokud tedy nové auto, pak mám pro tebe smutnou zprávu, Mondeo zatím mezi kompakty nepatří.
P.S. Ale své sny živíš pěknejma snímkama, zo to pro tebe pochvala. A máš recht, na plakátu je rozdíl mezi novou a obskočenou károu vlastně k nerozeznání.
Normální lidi taky nikdy nebydlí v ničem jiném, než v novostavbě na klíč, že? Kdo by se snížil k bydlení v domě, který už používal někdo jiný, fuj...
Dům je nemovitost, stavba spojená se zemí, tedy originál, auto je věc movitá, spotřební záležitost. Chceš-li konkrétní polohu domu (Václavské náměstí atp.), nezbývá ti, než koupit zánovní dům. Jsou i tací, kteří dům po koupi zbourají a na stejném místě postaví dům nový, podle svých představ.
Tvé přirovnání auta k domu jen demonstruje tvou absolutní bezradnost v reálném životě.
Tvé přirovnání auta k domu jen demonstruje tvou absolutní bezradnost v reálném životě.
Cenově má auto určitě blíž k domu než k botám nebo chlebu.
odkaz na auto z bazaru jsem se neodvážil poslat
ale předpokládám že referenční = nula majitelů
podle tvojí extrémní logiky bys musel auto ve kterým se jednou svezeš sešrotovat protože už je to vlastně ojetina 😉
ale předpokládám že referenční = nula majitelů
podle tvojí extrémní logiky bys musel auto ve kterým se jednou svezeš sešrotovat protože už je to vlastně ojetina 😉
Kdyz melo nula majitelu, tak kdo s nim najezdil tech 20k km? Ze by je to auticko najezdilo samo - jako to auticko z vecernicku?
Osobně velmi cením horní test. Doslova neuvěřitelně odvážně zachycuje ducha toho auta. Čtenář je tak nějak intenzivně vtažen do čtení a jenom žasne. A přesto, že je objektivita testů AUTO.CZ zcela přirozenou a respektovanou letitou skutečností, je vidět, že když je potřeba nakousnout i kyselé jablko, zhostí se toho testér s nebývalou noblesou, elegancí a jistou stopou velkorysosti. Ano, takhle přesně se má psát kritický test. Zřetelně chválit (je-li co, že...) a ovšem i na odborné úrovni sdělit negativa.
Ještě dopoledne se tu v kruzích nikoliv vzdálených plakátovému světu běžně skloňovala túra jako mistrovské dílo segmentu. No, počítám, že po horní ledové sprše tyhle choutky přejdou i takové nadšence, jakými jsou kolegové kuko a buko. Ti teď nejspíše sedí za tím bukem a počítají bobky...
BRAVO TEST :yes:
Ještě dopoledne se tu v kruzích nikoliv vzdálených plakátovému světu běžně skloňovala túra jako mistrovské dílo segmentu. No, počítám, že po horní ledové sprše tyhle choutky přejdou i takové nadšence, jakými jsou kolegové kuko a buko. Ti teď nejspíše sedí za tím bukem a počítají bobky...
BRAVO TEST :yes:
Četl jsem už docela dost testů EDC a zkušenosti byly zcela jiné. Co však chtít od testérů, pro které je lepší volbou klasický klíček než startování tlačítkem :no: :no:
Myslíš jako třeba, že ty konkurenční testy vynášely horní převodovku do nebes? Můžeš si být jistý, že na horním testu sedí každé slůvko. Každé, Pogo.
Jo a v ostatních testech nesedí nic.
Dej sem nějaký odkaz, ať si to přečtu.
Třeba tento týden s EDC😒br />
Připadá vám kombinace naftové patnáctistovky s automatem pro 4,5 m dlouhý a 1,5 tuny těžký kabriolet zoufale slabá? Pak budete moooc příjemně překvapeni!
Za celý týdenní test jsem se nedostal do situace, kdybych měl pocit potřeby větší síly a dynamiky. A navíc turbodiesel s moderním automatem bezvadně spolupracují.
Spotřeba se výrazně odvíjí podle stylu jízdy, což je pro turbodiesely s malým objemem typické. Plynulost a jízda v nižších otáčkách znamená snové hodnoty někde kolem čtyř až pěti litrů na 100 km. Při plynulé rychlosti 90 km/h jsem s otevřeným autem dosáhl průměru 4,4 l! Motor v tu chvíli točí necelé 2000 otáček. Naopak režim brzda-plyn s vytáčením motoru okamžitě zvedne konzumaci i na více než dvojnásobek.
Bylo zajímavé, že při razantnějším způsobu jízdy na okreskách jsem měl přes výrazně nižší rychlostní průměr mnohem vyšší spotřebu než na dálnici při plynulých 130 km/h, což u třeba u dvoulitrových nafťáků nebývá. Když už jsme u té dálniční spotřeby, tak činila překvapivě příjemných 6,1 l/100 km při dvoumístném obsazení, stažené střeše, vytažených oknech a průměru 130 km/h. Motor v tu chvíli na šestku točil necelé tři tisíce otáček.
Šestý rychlostní stupeň lze využívat přibližně do 55 km/h. Pak už převodovka sama podřadí o stupeň níž, 1250 otáček jí připadá příliš málo. Vesnicí jsem tak při snaze o nízkou spotřebu projížděl padesátkou na pětku při 1500 otáčkách.
Dvouspojková šestistupňová automatická převodovka EDC snese srovnání s konkurenční DSG od Volkswagenu. V plynulosti a logice řazení ji podle mne dokonce převyšuje. Samozřejmě, že i ona umožňuje řidiči volit si rychlostní stupeň pohybem páky vpřed a vzad a přání řidiče dlouho respektuje. Sama přeřazuje pouze tehdy, když motor brutálně podtáčíte. Zaregistroval jsem ale poměrně citelné zpoždění mezi pokynem páky a vlastním přeřazením, které už probíhá bleskově. Také se mi několikrát stalo, že automat na rychlejší a jemnější pohyb páky nezareagoval, chce to opravdu rázné dorážení do krajů kulisy.
Za celý týdenní test jsem se nedostal do situace, kdybych měl pocit potřeby větší síly a dynamiky. A navíc turbodiesel s moderním automatem bezvadně spolupracují.
Spotřeba se výrazně odvíjí podle stylu jízdy, což je pro turbodiesely s malým objemem typické. Plynulost a jízda v nižších otáčkách znamená snové hodnoty někde kolem čtyř až pěti litrů na 100 km. Při plynulé rychlosti 90 km/h jsem s otevřeným autem dosáhl průměru 4,4 l! Motor v tu chvíli točí necelé 2000 otáček. Naopak režim brzda-plyn s vytáčením motoru okamžitě zvedne konzumaci i na více než dvojnásobek.
Bylo zajímavé, že při razantnějším způsobu jízdy na okreskách jsem měl přes výrazně nižší rychlostní průměr mnohem vyšší spotřebu než na dálnici při plynulých 130 km/h, což u třeba u dvoulitrových nafťáků nebývá. Když už jsme u té dálniční spotřeby, tak činila překvapivě příjemných 6,1 l/100 km při dvoumístném obsazení, stažené střeše, vytažených oknech a průměru 130 km/h. Motor v tu chvíli na šestku točil necelé tři tisíce otáček.
Šestý rychlostní stupeň lze využívat přibližně do 55 km/h. Pak už převodovka sama podřadí o stupeň níž, 1250 otáček jí připadá příliš málo. Vesnicí jsem tak při snaze o nízkou spotřebu projížděl padesátkou na pětku při 1500 otáčkách.
Dvouspojková šestistupňová automatická převodovka EDC snese srovnání s konkurenční DSG od Volkswagenu. V plynulosti a logice řazení ji podle mne dokonce převyšuje. Samozřejmě, že i ona umožňuje řidiči volit si rychlostní stupeň pohybem páky vpřed a vzad a přání řidiče dlouho respektuje. Sama přeřazuje pouze tehdy, když motor brutálně podtáčíte. Zaregistroval jsem ale poměrně citelné zpoždění mezi pokynem páky a vlastním přeřazením, které už probíhá bleskově. Také se mi několikrát stalo, že automat na rychlejší a jemnější pohyb páky nezareagoval, chce to opravdu rázné dorážení do krajů kulisy.
To sis opsal kde?
To jsem napsal jen kvůli tobě. Jinak zkráceně dle testů v zahraničí - v automatickém režimu funguje EDC lépe než DSG, v manuálním je lepší DSG. To co jsem se dočetl na Auto.cz jsem nikde jinde neviděl. A to jsem těch testů četl docela dost.
Nahoře máš dvouspojku popsanou nikoliv pohádkovým blábolem, nýbrž z pohledu technického i jízdního. Pravda je to nahoře v testu, můžeš mi věřit. Ty si pročítáš nějaké zahraniční motobulváry, to s testy na AUTO.CZ přece nemůžeš srovnávat.
Ty jsi s tím autem jel ? Poděl se... 😉
Nerozumím tomu mrkání? No schválně - Ty jsi s tím autem jel? Poděl se... 😉
Nepřipadáš si divnej?
Na co se mě to ptáš? Nahoře je jeden z dalších špičkových testů, o něm tu píšeme a já kolegovi s odkazem právě na znalost kvalifikace a odborných schopností testéra píši, že to co napsal, můžeme brát za bernou minci. Vůbec nechápu smysl tvého dotazu a to mrkání. Nejsi buzna?
Nepřipadáš si divnej?
Na co se mě to ptáš? Nahoře je jeden z dalších špičkových testů, o něm tu píšeme a já kolegovi s odkazem právě na znalost kvalifikace a odborných schopností testéra píši, že to co napsal, můžeme brát za bernou minci. Vůbec nechápu smysl tvého dotazu a to mrkání. Nejsi buzna?
Jen tě vyzývám k prezentaci svých osobních zkušeností, protože jinak bych si já osobně nedovolil odsouhlasit každé slovo. Pokud je nemáš, tak bych rád věděl, na čem stavíš takovou důvěru, protože i já jsem v jiných periodicích četl trochu jiné závěry. Třeba má autor pravdu a ostatní se pletou, nebo dostal špatné auto, vím já, rád bych se dobral pravdy ?
Proč bych si měl připadat divnej ? >😒] Obdivuješ článek a já si myslel, že na základě osobní zkušenosti. No, zřejmě ne, nevadí. Buzna nejsem, když tě to zajímá. Proč ? Chtěl by ses sejít ? Díky, nechci...
Proč bych si měl připadat divnej ? >😒] Obdivuješ článek a já si myslel, že na základě osobní zkušenosti. No, zřejmě ne, nevadí. Buzna nejsem, když tě to zajímá. Proč ? Chtěl by ses sejít ? Díky, nechci...
Za buznu tě považovat mohu a musím, vypovídají tu o tom dosti přesvědčivě některé tvé příspěvky. Je mi to jedno, mohu s tebou samozřejmě diskutovat zcela přirozeně, nemám předsudky a tvou anomálii když ne chápu, pak alespoň respektuji, pokud tedy na mě nebudeš vábivě pomrkávat jedním vokem, tohle si laskavě odbejvej v téklubu. Tvůj diskuzní obdobně orientovaný kolega, to byl jinej kofr, otevřeně se tu k tomu přiznal a normálně se tu s ním diskutovalo. Ty tu pomrkáváš jak hurvínek v roztoužení a pak to zase tvrdě brzdíš... tak si vyber, smát se ti tu za to jistě nikdo nebude.
No, právě že testéra znám a vím jak umí a co umí. Proto také mohu napsat, že v tom testu sedí každé slovo.
Akcent můžeme dát tvé hypotéze, že redakce mohla mít k dispozici vadný kus. Nechci tu hřát lacinou polévku, že v tomto případě bychom se tomu ani moc nemohli vlastně divit... ale na tohle se můžeme testéra zeptat.
P.S. Pravda je, že občas se vyskytnou originality i při testech - povrzávání plastů předprodukčních verzí a tak, u té převodovky bych to ovšem neviděl takto. Porucha by se snad projevila naplno a nikoliv tím, že by převodovka jen pomaleji reagovala.
No, právě že testéra znám a vím jak umí a co umí. Proto také mohu napsat, že v tom testu sedí každé slovo.
Akcent můžeme dát tvé hypotéze, že redakce mohla mít k dispozici vadný kus. Nechci tu hřát lacinou polévku, že v tomto případě bychom se tomu ani moc nemohli vlastně divit... ale na tohle se můžeme testéra zeptat.
P.S. Pravda je, že občas se vyskytnou originality i při testech - povrzávání plastů předprodukčních verzí a tak, u té převodovky bych to ovšem neviděl takto. Porucha by se snad projevila naplno a nikoliv tím, že by převodovka jen pomaleji reagovala.
Je zvláštní, že největší odstavec je o mé sexuální orientaci. Holt mám trochu jiný způsob vyjadřování a to i v užívání smajlů, nevím, proč by to mělo být spjato právě s mou sexualitou. Pokud tě rozhodí jeden nakreslený smajl, tak bys měl spíš někde hledat pomoc sám, protože jsi minimálně přetažený.
Budiž, tvé důvěře v něj věřím a plně ji akceptuji, ale jak potom vysvětlíš ty rozdíly mezi jednotlivými testy ? Ty nečteš informace z jiných zdrojů než auto.cz ? Neznám konstrukci moderních dvojspojkových převodovek, ale asi tam bude nějaká řídící jednotka, která způsobuje většinu rozdílů. Nebo se pletu ?
Budiž, tvé důvěře v něj věřím a plně ji akceptuji, ale jak potom vysvětlíš ty rozdíly mezi jednotlivými testy ? Ty nečteš informace z jiných zdrojů než auto.cz ? Neznám konstrukci moderních dvojspojkových převodovek, ale asi tam bude nějaká řídící jednotka, která způsobuje většinu rozdílů. Nebo se pletu ?
Přetažený nejsem, rozhozený nemám být z čeho, a pokud tedy *** jsi, pak jsou asi ti smajlíci u tebe na svém místě, ale tohle hoďme už za hlavu, jsme především diskutéři, ne?
Čtu prakticky všechno, co se přečíst dá. Letitý zvyk. Něco beru s větší rezervou, něco s menší a o něčem vím, že se na to mohu spolehnout. Jak to funguje nevím, ale nepochybně v tom bude hrát roli nakonfigurování limitu reakcí. Když si přečteš tu rozhodnou testovou větu, mě tam především překvapilo to, že Renault zvolil na rozdíl od fordu a VW to "jednodušší - sušší" řešení. Nepochybně to má vliv na rychlost odezvy, ostatně testér tam píše - ta převodovka není konstruovaná na vyšší kroutící momenty. Je to asi nějaká vánočka. Renault...
Čtu prakticky všechno, co se přečíst dá. Letitý zvyk. Něco beru s větší rezervou, něco s menší a o něčem vím, že se na to mohu spolehnout. Jak to funguje nevím, ale nepochybně v tom bude hrát roli nakonfigurování limitu reakcí. Když si přečteš tu rozhodnou testovou větu, mě tam především překvapilo to, že Renault zvolil na rozdíl od fordu a VW to "jednodušší - sušší" řešení. Nepochybně to má vliv na rychlost odezvy, ostatně testér tam píše - ta převodovka není konstruovaná na vyšší kroutící momenty. Je to asi nějaká vánočka. Renault...
Na to, že jsi sám napsal, že to je vlastně moje věc, ti to nějak moc leží v žaludku. Pokud nejsem, tak bych měl ty smajly přestat používat ?
Nevím, proč ho zvolil, ale domnívám se, že volil tak, aby převodovka vydržela po dobu životnosti auta. To že má tuhle převodovku zacílené na slabší motory nemusí být nutně chyba. Renaulta stejně nikdo nebude chipovat...
P.S: Vánočka v překladu znamená...
Nevím, proč ho zvolil, ale domnívám se, že volil tak, aby převodovka vydržela po dobu životnosti auta. To že má tuhle převodovku zacílené na slabší motory nemusí být nutně chyba. Renaulta stejně nikdo nebude chipovat...
P.S: Vánočka v překladu znamená...
Nerieš ho. Baví sa a tým pádom aj nás. Nemyslíš si dúfam, že by myslel vážne tie kecy čo sem dáva, že nie?
Ja bych v ramci objektivity jen dodal, ze VW taky zvolil "jednodussi, suche" reseni pro lehci platformy. 7DSG ve Fabii RS/Polo GTi je prave ta sucha verze.
Ovsem to vykonove omezeni VW nema zdaleka tak drasticke.
Co se tyka razeni at uz v manualnim nebo automatickem modu😒br />
- DSG je fantasticky rychle nahoru i dolu (nikdo by to manualne takto nedokazal)
- DSG je perfektne presne a tato presnost je pritomna v normalnim i sport rezimu
- Samozrejme se DSG da nachytat na hruskach, ale pokud se clovek snazi jet a ne nachytavat prevodovku, tak se to proste nestane.
Fordi a ani Renaulti prevodovku jsem nejel.
Ale jel jsem Selespeed a to vam byla ucinena hruza! :no:
Ovsem to vykonove omezeni VW nema zdaleka tak drasticke.
Co se tyka razeni at uz v manualnim nebo automatickem modu😒br />
- DSG je fantasticky rychle nahoru i dolu (nikdo by to manualne takto nedokazal)
- DSG je perfektne presne a tato presnost je pritomna v normalnim i sport rezimu
- Samozrejme se DSG da nachytat na hruskach, ale pokud se clovek snazi jet a ne nachytavat prevodovku, tak se to proste nestane.
Fordi a ani Renaulti prevodovku jsem nejel.
Ale jel jsem Selespeed a to vam byla ucinena hruza! :no:
Co je na tlacitku lepsiho nez na klicku?
Klicek zasunu, otocim, motor jede.
Tlacitko - Stejne musim zasunout klicek a otocit, pripadne nekam nacpat nejakou kartu, a pak zmacknu tlacitko = minimalne jeden pohyb navic.
Tlacitko chapu jako vyhodu maximalne u tak dotazenych systemu, jako pouziva trba M-B. Tam mas kartu ci klicek v kapse a auto se samo odemkne a podoteku saltrpaky i nastartuje.
Jinak je tlacitko jen pro pozery, aby meli dojem, ze ten jejich 1,5 dci je echt sportovni, nebo rovnou prekopana F1.
Klicek zasunu, otocim, motor jede.
Tlacitko - Stejne musim zasunout klicek a otocit, pripadne nekam nacpat nejakou kartu, a pak zmacknu tlacitko = minimalne jeden pohyb navic.
Tlacitko chapu jako vyhodu maximalne u tak dotazenych systemu, jako pouziva trba M-B. Tam mas kartu ci klicek v kapse a auto se samo odemkne a podoteku saltrpaky i nastartuje.
Jinak je tlacitko jen pro pozery, aby meli dojem, ze ten jejich 1,5 dci je echt sportovni, nebo rovnou prekopana F1.
Někdy vyzkoušej a pak něco piš. Samozřejmě můžeš mít i kartu, kterou necháš v kapse.I pokud máš základní kartu, tak ji zasuneš a pak jenom ťukneš na tlačítko. Nemusíš žhavit a čekat. Třeba taky nechtěně nenastartuješ, když tam máš rychlost,...... Tlačítko je pro mě normální standard, stejně jako bezvíčková nádrž. Jsou to maličkosti, které ti nechybí jen když je nemáš.
Vyzkousel jsem a tak pisu.
Chces rict, ze v motoru, co se startuje kartou a je to diesel, neprobiha zhaveni? >😁
Nastartovat s kvaltem se mi uz hodne dlouho nepovedlo, navic vetsina modernich aut ma toto blokovano i pri startovani klickem.
Karta je (aspon ta renaultovska) velka tak, ze rikat ji "karta" je skutecne velmi nadnesene. Do prukazek se nevejde a na klice taky ne.
Je to kram velkej neskladnej a otravnej.
Tedy pokud to neni ten system, ktery popisuji vyse a kde staci mit "kartu" proste jen u sebe a nijak s ni nemanipulovat.
Chces rict, ze v motoru, co se startuje kartou a je to diesel, neprobiha zhaveni? >😁
Nastartovat s kvaltem se mi uz hodne dlouho nepovedlo, navic vetsina modernich aut ma toto blokovano i pri startovani klickem.
Karta je (aspon ta renaultovska) velka tak, ze rikat ji "karta" je skutecne velmi nadnesene. Do prukazek se nevejde a na klice taky ne.
Je to kram velkej neskladnej a otravnej.
Tedy pokud to neni ten system, ktery popisuji vyse a kde staci mit "kartu" proste jen u sebe a nijak s ni nemanipulovat.
I u megana můžeš mít kartu pořád v peněžence a nikam ji nestrkat. A i s tou základní nemusíš žhavit. Jenom ťukneš na tlačítko. Vše pak běží samo.
Vcera jsem byl v autozamecnictvi abych tam nechal udelat nahradni klice. Byla tam nejaka pani ktera se velmi rozcilovala kolik ji stoji oprava rozbite karty. A pak jeste jeden pan, ktery mel uplne stejny problem - potreboval nahradni kartu; oba meli Scenic predposledni generace - 280 ojroza kartu! Kdyz jsem se pak po jejich odchodu dal s technikem do reci, tak mi rekl ze to maji dnes a denne a ty karty od Reanultu jsou fakt problem, dochazi k jejich poskozeni nesmirne snadno -snad malou tloustkou materialu ci co. Kazdopadne rekl ze jich opravuji az 200 do mesice! To me docela sokovalo, a mrzi mne ze neco takoveho Renault vypustil do sveta - v tomto pripade bych ozelel "pokrok".
200karet měsíčně? Tak to teda nevím jestli nekecal. To by tady všechny Rencky měli 4x do roka novou kartu (včetně těch co se prodají z bazaru a z individuálního dovozu). Jen si to spočítej - a vynech Twingo a Clio a užitkáče.
Moje karta má 5 let a neměnil jsem ani baterku. Víckrát jsem si na ní sedl, padla mi x-krát na zem, prostě normální provoz jak s běžným klíčem a všechno
A jestli se ti fakt pokašle, tak to stojí hodně, to je jasný. Myslíš, že karty ostatních značek ti udělají za 10 eur? 😉 Je to prostě elektronika :-!
Moje karta má 5 let a neměnil jsem ani baterku. Víckrát jsem si na ní sedl, padla mi x-krát na zem, prostě normální provoz jak s běžným klíčem a všechno
A jestli se ti fakt pokašle, tak to stojí hodně, to je jasný. Myslíš, že karty ostatních značek ti udělají za 10 eur? 😉 Je to prostě elektronika :-!
Docela by mě zajímalo, jak je opravují. Jestli si tam náhodou nechodí pro baterku. Nedovedu si představit co na kartě v autozámečnictví opravují. Mě by to asi nenapadlo, tam s kartou jít. Měl jsem ji 6 let a v pohodě. Další zůstala v záloze jako nová.
Nevim , jak jsem koupil tak prodavam. Nevim co by meli z prehaneni. Tady je odkaz, [odkaz]
ale ceny jsou bez DPH a stare, komponenty sly nedavno pry nahoru. A je to asi jedine misto u nas ktere to dela, tak si pri tom mnozstvi Rencku dovedu predstavit ze tohle cislo opravdu delaji. Pry nove karty maji pry mit odolnejsi pouzdra ci co tak to snad bude lepsi. Ja bych rad v dohledne dobe Lagunu III po faceliftu, ale v situaci kdy vidite pred sebou nekolik nespokojenych majitelu s takouvou technikou bych opravdu radeji klasicke klice. Mimochodem - vite nekdo nakolik pomaha takovahle karta cinit automobil zabezpecenejsim proti kradezi?
ale ceny jsou bez DPH a stare, komponenty sly nedavno pry nahoru. A je to asi jedine misto u nas ktere to dela, tak si pri tom mnozstvi Rencku dovedu predstavit ze tohle cislo opravdu delaji. Pry nove karty maji pry mit odolnejsi pouzdra ci co tak to snad bude lepsi. Ja bych rad v dohledne dobe Lagunu III po faceliftu, ale v situaci kdy vidite pred sebou nekolik nespokojenych majitelu s takouvou technikou bych opravdu radeji klasicke klice. Mimochodem - vite nekdo nakolik pomaha takovahle karta cinit automobil zabezpecenejsim proti kradezi?
Laguna 3 s kartama žádný problém nemá. Problém byl s první generací karet u Laguny 2/Scénic 2, hlavně u těch keyless, kde elektronika někdy prostě blbla a nefachalo to. Jinak co znám lidi s Renckama (Megane 2/Laguna 2) nikdy s kartou problém neměli. A když se mrkneš na renaultfórum, tam je taky tohle téma u této generace docela zřídkavé, u nových řad snad ani neexistuje.
A k těm číslům - Irsko (podle té stránky) nevím jaké jsou tam prodeje Renaultů, ale opravovat 2500 tis karet ročně mi příjde jako trošku nereálné. 😉
A k těm číslům - Irsko (podle té stránky) nevím jaké jsou tam prodeje Renaultů, ale opravovat 2500 tis karet ročně mi příjde jako trošku nereálné. 😉
S těma kartama to je jako s klíčema. I na té stránce nabízejí opravy klíčů všech značek, tak se asi taky kazí. Prostě po třeba 10 letech už něco odejde. Není kontakt na tlačítkách, studené spoje - a je celkem jedno jestli je to na kartě nebo na klíčku. Já jsem s kartou nikdy problém neměl a fóru to už taky nikdo neřeší.
Jo, vsecko bezi samo, ale na zhaveni stejne cekas. JA proste nevidim na karte a tlacitku (tedy na te jednodussi kombinaci) vubec nic pozitivniho.
A i u toho druheho systemu bych asi mel radeji vysilac/prijimac ve tvaru klicku.
Je v tom i takova nostalgie - klicky od auta. Od moji kary 😄 :yes😒br />
Kartu nebrat.
A i u toho druheho systemu bych asi mel radeji vysilac/prijimac ve tvaru klicku.
Je v tom i takova nostalgie - klicky od auta. Od moji kary 😄 :yes😒br />
Kartu nebrat.
Ty si ignorant, Kľúčikom otočíš - žhaví. Keď zhasne kontrolka, môžeš štartovať. Čiže oči na kontrolke, prsty na kľúčiku a ešte pohyb navyše.
S tlačítkom to je podstatne jednoduchšie - ťukneš, a systém nažhaví a naštartuje. Bez toho, aby si po zhasnutí kontrolky musel ešte raz čokoľvek robiť. Kapišto?
Aspoň neklam, že si vyskúšal.
S tlačítkom to je podstatne jednoduchšie - ťukneš, a systém nažhaví a naštartuje. Bez toho, aby si po zhasnutí kontrolky musel ešte raz čokoľvek robiť. Kapišto?
Aspoň neklam, že si vyskúšal.
Já bych ani tak neřekl, že by se dalo nějak pochybovat či diskutovat o tom, jestli je test napsán negativně nebo pozitivně, spíše bych řekl, že pan Jungmann se postavil k autu tak jak měl, čili ke kombi nižší střední třídy zaměřeném na pohodlnou jízdu. V tom Megane i s převodovkou kraluje a jen hnidopich jako ty v tom hledá negativní stránky typu "nepřařazuje to rychle jak F1" a "nedá se v tom řezat zatáčky jak Lotusu". Jenže pro tyhle zájemce je tady Megane RS, který patří mezi ty, kteří to umí nejlépe z celé třídy, takže jaksi nevím, co v tom testu vidíš negativního?
" Za jízdy si s převodovkou motor příliš nerozumí. Poměrně dlouho převodovce trvá, než podřadí a sžívání s její logikou nám zabralo více času, než u konkurenčních DSG, či u Powershiftu. " Kdybych jinde nečetl něco jiného, možná bych to přešel. Mluvilo se o EDC a to jsem reagoval
Veľmi ma potešil tento test, nakoľko o Grandtoure rozmýšlam a navyše presne v tejto motorizácii s EDC a ešte aj v tej čiernej farbe... Preto mám už o mojich kandidátoch prečítaných viac testov, ale tu je to prvýkrát, kde na EDC nepadli zrovna chválospevy a dojmy testéra sú skôr negatívne. Možno je to aj o tom, kto je ako naučený radiť a komu ako ten ktorý automat sadne, ktorý sa komu najviac približuje štýlom radenia pri jazde. Test oceňujem, ale príde mi troška kratší a obsahovo som čakal trocha viac.
Myslím ale, žes vystřízlivěl, co? 😄 V této karosářské mutaci padá do úvahy výhradně Octavia combi.
No ja ti poviem? Jasné, Octavia je veľmi pekná a na mňa osobne pôsobí skoro ako Audi (minimálne pocitom v interiéri). Ale cenový rozdieľ je v tomto prípade pri zrovnaní podobnej motorizácie a dvojspojky cca 3000 € a to je pre mňa ako študenta naozaj veľmi veľa... A keď by som hľadal ešte inde: Golf ma nenadchol (resp. Variant a ten zadok v tejto karosárskej verzii, klasický hatch je pekný), Astra Sports Tourer - na mňa pôsobí hračkárskym dojmom a je na tom strašný kopec plechu, Focus Combi - priznám sa, že "kinetický dizajn" ma zaujal len u Mondea, Galaxy a neskutočne sa mi páči na novej Fieste (tá je nádherná a po Jeremyho teste v Top Gear to auto milujem), ale nikdy sa Fordu nepodarilo zaujať ma jeho Focusom. Navyše ten nový má prapodivnú palubku.
No každopádne, ešte nemám rozhodnuté a možno ešte niekde narazím na niečo iné. Zatiaľ je to ale stále Megane vs. Octavia.
No každopádne, ešte nemám rozhodnuté a možno ešte niekde narazím na niečo iné. Zatiaľ je to ale stále Megane vs. Octavia.
Je fajn, že to rozvažuješ. Nyní se prodává Octavia TOUR, podívej se na stránky Škoda, cena je fantastická, takové auto se nedá jinde koupit. Snad jen absence lepšího motoru by tě mohla odrazovat. Osobně bych nikdy neupřednostnil Renault před Škodou. Škoda je jiná liga, problém je, a to uznávám, že si holt tu špičkovou techniku nechá špičkově zaplatit, s tím nic nenaděláme.
Co se týká kvality jízdy, pak ještě uvaž kombi od Focusu, někdo tu psal, že snad je také za doboru cenu. Toho mégana velmi bedlivě zvažuj, nenech se unášet na nějakých povrchních křivkách vábení. Na Golfa v kombi ses díval? Jak ten si stojí cenou? V komplexu špička třídy.
Víš, popravdě je to tak, že jsou jezdci této třídy, jakási mainstreamová první liga, a ti zvažují výhradně - Octavia, Golf, Focus. Pak je druhá liga - Opel, Peugeot, nová C4. No... a dál bych to velmi velmi opatrně vybíral - Mégane, Bravo... tam buď opatrný.
Co se týká kvality jízdy, pak ještě uvaž kombi od Focusu, někdo tu psal, že snad je také za doboru cenu. Toho mégana velmi bedlivě zvažuj, nenech se unášet na nějakých povrchních křivkách vábení. Na Golfa v kombi ses díval? Jak ten si stojí cenou? V komplexu špička třídy.
Víš, popravdě je to tak, že jsou jezdci této třídy, jakási mainstreamová první liga, a ti zvažují výhradně - Octavia, Golf, Focus. Pak je druhá liga - Opel, Peugeot, nová C4. No... a dál bych to velmi velmi opatrně vybíral - Mégane, Bravo... tam buď opatrný.
Octavia Tour II je naozaj veľmi lacná a určite by som o nej uvažoval, ale nie je dostupná v diesely a ani s automatom. Golf Variant je na tom cenovo takmer úplne rovnako ako Octavia😒br />
Škoda Octavia Combi - 1.6 TDI CR 77 kW (105 k) DPF - Family XXL - 22 219 €
VW Golf Variant - 1,6 TDI 7st. DSG 77 kW/105 k - Highline - 22 350 €
Nový Focus ešte nie je v ponuke a do starého by som už nešiel. Navyše ani ten nový ma zrovna extra nezaujal.
Škoda Octavia Combi - 1.6 TDI CR 77 kW (105 k) DPF - Family XXL - 22 219 €
VW Golf Variant - 1,6 TDI 7st. DSG 77 kW/105 k - Highline - 22 350 €
Nový Focus ešte nie je v ponuke a do starého by som už nešiel. Navyše ani ten nový ma zrovna extra nezaujal.
A co stojí ta túra?
pozri sem: [odkaz]
necelých deset tisíc euro... 😄 Potřebovat zítra auto, není co řešit. Já vím, asi chceš již něco modernějšího, se špičkovou převodovkou a motorem.
A co stojí ten horní Mégan?
A co stojí ten horní Mégan?
Megane Grandtour - 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP EDC - Dynamique - 19 190 €
cenník: [odkaz]
A k tomu som si ešte prihodil niečo navyše (stmavené okná, metalíza, audio, sklopné spätné zrkadlá a rozmýšlam aj nad vyhrievanými sedačkami). K tomu mi ešte predajca ponúkol zľavu 9% a alarm kvôli poistke zdarma.
A ešte na porovnanie, u Škody a VW mi ponúkli zľavu 5 - 6 %.
cenník: [odkaz]
A k tomu som si ešte prihodil niečo navyše (stmavené okná, metalíza, audio, sklopné spätné zrkadlá a rozmýšlam aj nad vyhrievanými sedačkami). K tomu mi ešte predajca ponúkol zľavu 9% a alarm kvôli poistke zdarma.
A ešte na porovnanie, u Škody a VW mi ponúkli zľavu 5 - 6 %.
Cena tedy výborná. Těžké rozhodování, viď.
Samozrejme. Rozdieľ cca 3 000 € ( 90 000,- SKK). A to už je pre mňa celkom dosť.
Ja navyše proti Renaultu nemám predsudky, v reále som v tom už neraz sedel a pôsobilo to auto na mňa veľmi pohodlne a bezpečne. A dizajnovo sa mi tiež páči. Ak by som to mal porovnať s Octaviou, tak nateraz je to 60:40 v prospech Megana.
Ja navyše proti Renaultu nemám predsudky, v reále som v tom už neraz sedel a pôsobilo to auto na mňa veľmi pohodlne a bezpečne. A dizajnovo sa mi tiež páči. Ak by som to mal porovnať s Octaviou, tak nateraz je to 60:40 v prospech Megana.
Renault tě určitě uspokojí svou hladkostí, plavností. Škoda je konfigurovaná jinak, je to více do tvrda, více pro šoféra.
Nezapomínej také kalkulovat s tím,jak bude auto stárnout. Vidíš, že octavia je stále stejne krásná. A kde je dnes megane 2? Ani pes neštěkne. Obdobné tu bude s méganem3, tohle prostě je třeba vzít do úvahy. Nezapomeň, že to jak mají vypadat kompakty velmi silně naznačila nyní nová C4. Mégane, Astra giulietta, to jsou takřka totožná designová řešení. Řešení, která budou velmi rychle stárnout.
Tak držím palec, ať dobře vybereš a ať ti nový vůz dělá jenom radost :yes:
Nezapomínej také kalkulovat s tím,jak bude auto stárnout. Vidíš, že octavia je stále stejne krásná. A kde je dnes megane 2? Ani pes neštěkne. Obdobné tu bude s méganem3, tohle prostě je třeba vzít do úvahy. Nezapomeň, že to jak mají vypadat kompakty velmi silně naznačila nyní nová C4. Mégane, Astra giulietta, to jsou takřka totožná designová řešení. Řešení, která budou velmi rychle stárnout.
Tak držím palec, ať dobře vybereš a ať ti nový vůz dělá jenom radost :yes:
S tým dizajnom musím súhlasiť. U mňa to bolo najmä v prípade Peugeotu. Keď sa na trhu prvýkrát objavila 307, 407, bol som ohromený. Teraz mi je už 307 strašne všedná, nezaujímavá. A je pravda, že napríklad Octavia II či už pred alebo po facelifte sa mi stále páči a ani s pribúdajúcim časom sa to zatiaľ nemení. Citroen sa mi nikdy nijak veľmi nepáčil, no po zmenách, ktoré začali úpravou loga, predstavujú jedno auto krajšie ako druhé. Taká C5 je neskutočne nádherné auto a dovolím si tvrdiť, že v tomto prípade nezmením názor ani po niekoľkých rokoch. Dokonca ma veľmi zaujala aj C3 a to som sa po predchádzajúcej verzii nikdy ani len neotočil a považoval som to za bublinu pre ženy. V prípade Meganu je to trocha odlišné. Megane II sa mi vo verzii Grandtour po predstavení páčil, no dnes ma to už tak veľmi neberie. Naproti tomu to v prípade klasického hatchbacku bolo úplne inak. Ten zadok sa mi najskôr vôbec nepáčil. No asi až pred dvomi rokmi, keď som sa v tom celkom pravidelne vozil som tomu zadku prišiel na chuť a dnes to považujem za veľmi vydarený dizajnérsky počin. Ono ale tieto dojmy prichádzajú vždy až po pravidelnejšom kontakte v reále, pretože na fotkách vyzerá všetko inak. A vždy je otázka dizajnu čisto subjektívna záležitosť a čo sa páči jednému, nemusí sa druhému.
A ďakujem, dúfam že vyberiem hlavne k mojej spokojnosti a tej radosti. Tipujem, že tak o cca mesiac pôjdem do niektorého zo salónov s konečnou predstavou a nachystanou zálohou. Tak uvidím, čo nakoniec zvolím. Ešte sa môže všetko zmeniť...
A ďakujem, dúfam že vyberiem hlavne k mojej spokojnosti a tej radosti. Tipujem, že tak o cca mesiac pôjdem do niektorého zo salónov s konečnou predstavou a nachystanou zálohou. Tak uvidím, čo nakoniec zvolím. Ešte sa môže všetko zmeniť...
Co je za nepodložený nesmysly? To můžu psát svým pohledem taky: Škoda jako výrobce automobilů je daleko menší hráč než Renault. V rámci srovnání tříd taky bude vycházet o něco hůře. Kvalitou, cenou, užitnou hodnotou, originalitou designu. Přeci jen jde o levnější divizi VW, který na tom sám o sobě není v poslední době moc dobře a jeho auta nevypadají hezky, snad jen s vyjímkou jeho vyšších tříd, kde asi má co nabídnout. Srovnávat starou či faceliftovanou Octavii s novým Megane je taky mimo mísu - snad jen na úrovni podvozku by mohla být lepší, jinak je megane modernější vůz. bezpečnejší a mnohem lépe vypadá. Zaplatit si to Škoda nechá od naivních "vlastenců" a nebo zaslepených nadšenců. A ten žebříček, by měl být úplně přesně obráceně - už jen z pohledu nudy či šedi a nebo vkusu - megane a bravo vzbuzují emoce, je krása na ně pohledět. C4 prý nebyl moc spolehlivý a nový design je taky kompromis spíše než nějaká pecka. Opel újde, Peugeot snad teprve překvapí a Focus, Golf a Škoda, tam se těží z bývalé slávy, nic obdivuhodného teda současný modely nejsou. 😄
Podívej se na tento testík kombíků od nejlepších testérů / Golf, Megane, Octavia, 308 /. První liga je dneska Golf a Megane. To, že je Megane v našich končinách mnohem levnější než jinde, ber jako bonus.
[odkaz]
[odkaz]
Hlavně se tím autem svez Ty sám a udělej si VLASTNÍ názor. Pokud se Ti ta převodovka bude zdát OK, klidně si ji kup, bude to Tvoje auto, žádného testovacího jezdce. Pokud ne, pořád si můžeš koupit Mégana Grandtour s manuálem...
Ještě bych být Tebou nezapomínal na Peugeot 308.
Ještě bych být Tebou nezapomínal na Peugeot 308.
K blábolů zdejšího světáka se nebudu vracet, stráta času.
Test dopadl přesně jak jsem čekal. Abych to vysvětlil - četl jsem pár recenzcí na novou dvouspojku (díky Pogo 😉 ) s touto motorizací (s jinou zatím ani není >😒] ) a vesměs dospěli ke stejným závěrům (myslím ty ostatní, narozdíl od této). Takže jsem si říkal, že fyzikální zákony prostě nepřekoná žádný tester, ať se bude snažit jakkoliv, a zůstane jediná možnost jak dospět k odlišným závěrům.
A dočkal jsem se - když už nebylo jak z kola ven, prostě tak kombinace 1.5dCI + EDC přesně splňuje účel, pro jaký byla vytvořena, tak se vytáhl poslední triumf, který zabere vždy - SPORTOVNOST.
Nejdřív se vychválí pododlný podvozek, který ve srovnání s Grandtour GT nabízí lepší žehlení místních tankodromů, aby se na to obratem zapomělo a náhla se kritizuje pomalé řazení a dlouhé spřevodování. Tohle není ZÁVODNÍ vůz. Tohle není ani SPORTOVNÍ varianta v rámci modelové řady! Tohle je auto pro komfortní ježdění s co nejnižší spotřebou!!!! Nebo snad u Fabie Green Line se někdo diví, že chybí sportovní zážitky? Chcete mít sportovní feeling (ať už si za tímhle blábolem představujete cokoliv) - vemte verzi GT (ano, bez dvouspojky zatím, bohužel, tady koncernu konkurovat nemůže). Chcete fakt ostrou verzi? Vemte RS. Chcete ostřejší než ostrou verzi? Vemte RS Cup! Ale prosím vás nečekejte od vozu nižší střední, s malou turbo naftou a automatem zážitky jak z DTM!!!!!
Plusy😒br />
- cene - 30tis příplatek za automat je fantastický! Tady jde část díku i ke koncernu, který díky nasazení DSG prakticky do všech modelů výrazně dokázal posunout jeho cenu dolů a tím dal příklad i ostatním.
- nastavení automatu - podobně jako Powershift u Fordu spíš než na rychlost je na pohodlí a plynulé řazení
- komfort
- osvědčený, úsporný, tichý motor
Minusy😒br />
- sorry, ale ten klacek automatu je fakt hrozný. Nádherný interiér sprznit takovým excesem je ostuda
- omezení EDC jen na tuto motorizaci, třeba k 1.4TCE by se hodil velice
Test dopadl přesně jak jsem čekal. Abych to vysvětlil - četl jsem pár recenzcí na novou dvouspojku (díky Pogo 😉 ) s touto motorizací (s jinou zatím ani není >😒] ) a vesměs dospěli ke stejným závěrům (myslím ty ostatní, narozdíl od této). Takže jsem si říkal, že fyzikální zákony prostě nepřekoná žádný tester, ať se bude snažit jakkoliv, a zůstane jediná možnost jak dospět k odlišným závěrům.
A dočkal jsem se - když už nebylo jak z kola ven, prostě tak kombinace 1.5dCI + EDC přesně splňuje účel, pro jaký byla vytvořena, tak se vytáhl poslední triumf, který zabere vždy - SPORTOVNOST.
Nejdřív se vychválí pododlný podvozek, který ve srovnání s Grandtour GT nabízí lepší žehlení místních tankodromů, aby se na to obratem zapomělo a náhla se kritizuje pomalé řazení a dlouhé spřevodování. Tohle není ZÁVODNÍ vůz. Tohle není ani SPORTOVNÍ varianta v rámci modelové řady! Tohle je auto pro komfortní ježdění s co nejnižší spotřebou!!!! Nebo snad u Fabie Green Line se někdo diví, že chybí sportovní zážitky? Chcete mít sportovní feeling (ať už si za tímhle blábolem představujete cokoliv) - vemte verzi GT (ano, bez dvouspojky zatím, bohužel, tady koncernu konkurovat nemůže). Chcete fakt ostrou verzi? Vemte RS. Chcete ostřejší než ostrou verzi? Vemte RS Cup! Ale prosím vás nečekejte od vozu nižší střední, s malou turbo naftou a automatem zážitky jak z DTM!!!!!
Plusy😒br />
- cene - 30tis příplatek za automat je fantastický! Tady jde část díku i ke koncernu, který díky nasazení DSG prakticky do všech modelů výrazně dokázal posunout jeho cenu dolů a tím dal příklad i ostatním.
- nastavení automatu - podobně jako Powershift u Fordu spíš než na rychlost je na pohodlí a plynulé řazení
- komfort
- osvědčený, úsporný, tichý motor
Minusy😒br />
- sorry, ale ten klacek automatu je fakt hrozný. Nádherný interiér sprznit takovým excesem je ostuda
- omezení EDC jen na tuto motorizaci, třeba k 1.4TCE by se hodil velice
Já jsem nepochopil tyto věty: " Za jízdy si s převodovkou motor příliš nerozumí. Poměrně dlouho převodovce trvá, než podřadí a sžívání s její logikou nám zabralo více času, než u konkurenčních DSG, či u Powershiftu. " V jiných testech naopak rychlost a sladěnost chválili. Snad to sžívání se dá ještě pochopit, když už někdo jezdí několik let s DSG. Někomu třeba dělá problém startovat jinak než klíčkem. Taky by bylo asi zajímavé srovnání s DSG v základní naftě.Z testu není jasné, zda testér srovnál s DSG obecně nebo právě s DSG v této motorizaci.
podřazování je kritizováno u všech běžných převodovek, kromě DSG a prémiovek. I když v nějakém testu jsem už narazil i na kritiku DSG. Holt prostě měl připravenou vyšší rychlost a testér potřeboval tu nižší >😒]
Pádla pod volantem možná chybí, ale pro tuhle kombinaci je to trošku nesmyslné.
Startování klíčkem vs. kartou - je zajímavé, že karta se kritizuje jen u Rencka. Jinak je tahle fičúra chválené, a keyless drive, kterého je Rencek průkopník, je bežná součást nabídky střední a výš. Pro mě je karta jednoznačně plus, pohodlné a efektní
:yes:
Pádla pod volantem možná chybí, ale pro tuhle kombinaci je to trošku nesmyslné.
Startování klíčkem vs. kartou - je zajímavé, že karta se kritizuje jen u Rencka. Jinak je tahle fičúra chválené, a keyless drive, kterého je Rencek průkopník, je bežná součást nabídky střední a výš. Pro mě je karta jednoznačně plus, pohodlné a efektní
:yes:
Trošku odbočím. Četl jsem rozhovor s L. van den Ackerem a dle jeho vyjádření bude nové Clio jiné než Zoe, jak se spukulovalo. Bude v duchu DeZire, který je údajně první fází nového designu.Design Renaultu nebude v jednom stilu, ale bude vyjadřovat jednotlifé aspekty, části života. Jednotný bude design předku a logo / chromované 3D logo na černém pozadí /. Clio bude ve stejném stilu jako Dezire / dělá na něm i stejný designový tým.
a jejé, takže se v tom nebude dát sedět v klobouku a do kufru nanaložím mrazák (natož ledničku) >😒]
jinak jsem všemi desíti pro. Unifikace dosáhla poslední dobou pro mě až nechutných rozměrů a někdy člověk fakt neví, jestli se dívá na model nižší střední nebo střední třídy, nebo kompakt, nebo subkompakt...
jinak jsem všemi desíti pro. Unifikace dosáhla poslední dobou pro mě až nechutných rozměrů a někdy člověk fakt neví, jestli se dívá na model nižší střední nebo střední třídy, nebo kompakt, nebo subkompakt...
Tak už je to na nástěnce, byl vybrán žeh za současného doprovázení cimbálovkou pod vedením geži beži, dominantním hudebním motivem pak budou vybrané pasáže prostonárodní středověké francouzské písně složené neznámým minisengrem pod názvem - "Dvojspojku si osladím". Tryzna se koná napravo od hlavního vchodu, hned za obřadní síní. Na náhrobku bude vytesán epitaf tohoto znění - Přišel, viděl... odešel.
Snad jen pro oživení posledních chvil pod sluncem ocitujme namátkou vybrané testové pasáže😒br />
- Dvojitá spojka je na rozdíl od Powershiftu suchá a převodovka je dimenzována na nižší provozní zatížení.
- Spotřeba se vyšplhala na 6,5 až 7 litrů paliva na 100 km jízdy.
- Za jízdy si s převodovkou motor příliš nerozumí. Poměrně dlouho převodovce trvá, než podřadí
- když je třeba rychle vyrazit vpřed, budete v chování EDC cítit mezery
- Při zrychlení z 0 na 100 km/h verze s automatem zaostává za bratříčkem s manuální šestistupňovou převodovkou o nezanedbatelných 1,6 sekundy
- Člověka zvyklého na klasické automaty může převodovka při rozjezdu do kopce trochu vystrašit. Po uvolnění brzdy totiž Renault začne i v mírném stoupání couvat zpět
Velkorysost fandů Renaultů k domovské značce je dnes již historickou legendou, tradující se od dob, kdy se renaulty startovaly ještě klikou, což ostatně zase tak dávno není. Přeci jen by však člověk jednadvacátého století, zapálený motorista měl snad mít právo za své peníze dostat produkt, v němž se mu bude nejen dobře sedět, nýbrž i dobře jezdit. Tohle samozřejmě ví konkurence, například Volkswagen. Zde snad jen krátké inspirativní doporučení tohoto článku - [odkaz] Ediční poznámka - křísení čtenářů, renfans, provádí dobrovwolnice z červeného kříže.
Předem tě však varuji, nelámej nad velkou túrou předčasně hůl, nezapomeň že na světě nejsou jen lidé, kteří v kompaktech zcela přirozeně kupují to nejlepší, jsou i lidé, kterým nezbývá než kupovat jinou produkci. Však to znáš, supermainstreamový člověk, supermainstreamové auto... superlowendový člověk, superlowendové auto atak dále atak dále.
Popravdě, asi nikdy nebyla motivace ke koupi Golfu racionálnější, logičtější, přirozenější, než v tento čas. Golf je doladěn do posledního dvouspojkového šroubku. Tak si vyber...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Snad jen pro oživení posledních chvil pod sluncem ocitujme namátkou vybrané testové pasáže😒br />
- Dvojitá spojka je na rozdíl od Powershiftu suchá a převodovka je dimenzována na nižší provozní zatížení.
- Spotřeba se vyšplhala na 6,5 až 7 litrů paliva na 100 km jízdy.
- Za jízdy si s převodovkou motor příliš nerozumí. Poměrně dlouho převodovce trvá, než podřadí
- když je třeba rychle vyrazit vpřed, budete v chování EDC cítit mezery
- Při zrychlení z 0 na 100 km/h verze s automatem zaostává za bratříčkem s manuální šestistupňovou převodovkou o nezanedbatelných 1,6 sekundy
- Člověka zvyklého na klasické automaty může převodovka při rozjezdu do kopce trochu vystrašit. Po uvolnění brzdy totiž Renault začne i v mírném stoupání couvat zpět
Velkorysost fandů Renaultů k domovské značce je dnes již historickou legendou, tradující se od dob, kdy se renaulty startovaly ještě klikou, což ostatně zase tak dávno není. Přeci jen by však člověk jednadvacátého století, zapálený motorista měl snad mít právo za své peníze dostat produkt, v němž se mu bude nejen dobře sedět, nýbrž i dobře jezdit. Tohle samozřejmě ví konkurence, například Volkswagen. Zde snad jen krátké inspirativní doporučení tohoto článku - [odkaz] Ediční poznámka - křísení čtenářů, renfans, provádí dobrovwolnice z červeného kříže.
Předem tě však varuji, nelámej nad velkou túrou předčasně hůl, nezapomeň že na světě nejsou jen lidé, kteří v kompaktech zcela přirozeně kupují to nejlepší, jsou i lidé, kterým nezbývá než kupovat jinou produkci. Však to znáš, supermainstreamový člověk, supermainstreamové auto... superlowendový člověk, superlowendové auto atak dále atak dále.
Popravdě, asi nikdy nebyla motivace ke koupi Golfu racionálnější, logičtější, přirozenější, než v tento čas. Golf je doladěn do posledního dvouspojkového šroubku. Tak si vyber...
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Snad jen pro oživení posledních chvil pod sluncem ocitujme namátkou další vybrané testové pasáže😒br />
-Při stokilometrové rychlosti pracuje motor na šestý, nejvyšší stupeň velmi úsporné 2000 min-1 a spotřeba paliva se ustálí na hodnotě 4,5 litru na 100 km. Věříme, že dlouhodobý průměr by bylo možné v tomto režimu srazit snad i ke čtyřlitrové hranici.
-Celkově vzato nabízí Renault svým zákazníkům hodně zajímavou alternativu v podobně cenově dostupného a technicky vyspělého řešení.
-Celkově vzato nabízí Renault svým zákazníkům hodně zajímavou alternativu v podobně cenově dostupného a technicky vyspělého řešení.
Mě prostě tyto nové značky jako VW, KIA,...,,, moc neberou, tak zůstanu u Renaultu i kdyby to byl ten největší křáp na silnici. Jako správný francouzský revolucionář nemůžu jinak - s pragmatismem na gilotinu.
😄
Prosím tě, nemáš ještě čísla o prodejích ve vyšší střední - BMW5, AUDI A6, MB-E, případně Jaguar?
Prosím tě, nemáš ještě čísla o prodejích ve vyšší střední - BMW5, AUDI A6, MB-E, případně Jaguar?
Vím, že jsi pouhý právník, čili patříš do sorty lidí jejichž vzdělání je všeobecné, čili jim ze všech odvětví ve škole poví takové ty právní pojmy, povídačky, ale nic konkrétního... vystudovaný právník pak má pojem, že díky tomuhle všemu naprosto perfektně rozumí. Setkal jsem se s vícero takovými lidmi jako ty, takže se ničemu nedivím...
Ono totiž argumentovat něčím jako že je spojka suchá aniž bys o tom něco detailnějšího věděl, je typické... ale co, dělá-li ti to radost, prosím 😉
Ono totiž argumentovat něčím jako že je spojka suchá aniž bys o tom něco detailnějšího věděl, je typické... ale co, dělá-li ti to radost, prosím 😉
Ještě tady malý úryvek ze článku testu Fabie RS: "Jinak ale převodovka potvrzuje předchozí zkušenosti s DSG – když od ní nic nežádáte, funguje bezchybně a prakticky neznatelně. Ve vysokých otáčkách ale na změnu převodu potřebuje nějaký čas a v manuálním režimu má elektronika vždy hlavní slovo před pokyny řidiče."
zbytečné (i když velice efektní 😉 )
nevím, měl jsi už nějako psychiatrii? Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli tyhle bláboly bere jen jako provokaci a pak se na tom ukájí, což by určitě znamenalo nějakou poruchu, a nebo to myslí vážně a věří tomu, a pak je to ještě horší...
nevím, měl jsi už nějako psychiatrii? Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli tyhle bláboly bere jen jako provokaci a pak se na tom ukájí, což by určitě znamenalo nějakou poruchu, a nebo to myslí vážně a věří tomu, a pak je to ještě horší...
Po příštím semestru už budu vědět, tak to pak rozkousneme >😒] >😁 😉
aspoň budeš moct na přednáškách excelovat extrémně zajímavým a komplikovým případem. Možná i renomovaní profesoři s tím budou mít co dělat >😒]
Takže převodovka je suchá a dimenzovaná na nižší provozní zatížení. Delší doba při podřazování... A co ta spotřeba, není to nejak hodně, sedm litrů?
Velmi přínosný test. Věty nepochybně věrně odráží zážitky, které zažije každý jezdec předmětného modelu.
No... v garáži je naštěstí každý svého štěstí strůjcem.
BRAVO TEST :yes:
A focus už má novú generáciu? nikde som nič nenašiel 😒 už sa vyrába len nová verzia?
mně se třeba focus 2 líbí víc než focus 3 a kdybych si ted vybíral nižší střední tak ho s radostí koupím
Tohle zatím přesahuje rámec tvého chápání. V praxi jde o to, že tu kolega stavěl nového mégana jako konkurenta odjíždějícímu modelu od Fordu, a to je pro Renault nezáviděnhodná situace. Na druhou stranu, po přečtení testu tu spadla brada snad každému fandovi Ranultů.
PS: jak víš, že magistr je akademický titul? Třeba jsem lékárník. Potřebuješ něco na hlavu? Potřebuješ, já vím, ale nic tak silného tu asi nemám...
Je nesmysl ze Renault opouští supermainstream 😉 a uz vůbec ne mainstream.
To je asi přání velikého a zaslepeného fanouše lidových vozů. Kdyby se tento sen naplnil ještě víc by vynikla myšlenka jeden narod jedno auto das auto.
Reanult začal používát dvouspojku sice opatrně a bez výkonových nároků na ni ale ja bylo v testu napsáno, je postavena k tomuto motoru. Renault Nissan má v nabídce i silnější motory a tak a tak nemáš důvod neveřit že přijde i neco lepšího.
GTI je mně tě fakt lito jak zoufale se snažíš vytrhnout VW z lona své prapůvodnosti lidového vozu.
Jinak bRavo Test :yes:
Uvědom si, kam kompaktní mainstream dotáhl Volkswagen. Myslíš si, že je pro konkurenci jednoduché držet s VW krok? DSG, adaptivní podvozek, úřadující nejlepší světový motor (1.4), čtyřikrát po sobě světový motor roku (2.0), 4x4, například. Není to prostě jednoduché. Kam to spěje sis právě přečetl nahoře. Nůžky třídy se rozevírají, není to tak, jak se mylně plakátovci domnívají, že dnes je každé auto stejné, naopak, silní jsou silnější a slabí slabší. A přesně tohle se promítá i do vybavenosti modelů.
Osobně si dovedu představit, že v horizontu dejme tomu tří let se kompaktní mainstream rozkošatí od supersupermainstreamu (G7) až po jakýsi mainstreamový lowend. Abys dobře rozuměl, to není nadhodnocování VW a už vůbec to není kritika kohokoliv na tom chvostu. On to totiž může být i programový sestup na dno třídy. Totiž i tam se skrývá řada zájemco o kvalitní auta. A upřímně, ne každý potřebuje špičku v podobě Golfu, mnozí se spokojí třeba s horní túrou či (možná za tři roky) s nějakým tím lowmainstreamem...
Ostatně pravdu hledej ve francouzské konkurenci, Citroen evidentně jede směrem nahoru, Peugeot drží pevně opratě klasického francouzského mainstreramu a logicky tak Renault může lovit v těch studenějších vodách... Vadí ti to?
Prodeje za říjen😒br /> Megane - 6200 / Scenic - 6800
C4 - 1700 / C4 Picasso - 3800
308 - 4500 / 3008 + 5008 - 6200
Pro představu - Škoda - všechny modely - 1300
Máš prosím na ta čísla odkaz? Ne že bych ti nedůvěřoval, zajímalo by mě více modelů.
subkompakt
1. 206/207 - 120000
2. Clio - 107000
3. C3 - 66000
4. Sandero - 54000
5. Polo - 33000
6. Fiesta - 31000
kompakty
1. Megane - 52000
2. 308 - 42000
3.Golf - 28000
4. Focus - 20000
5. C4 - 16000
6. Astra - 12000
střední
1. C5 - 20000
2. Laguna - 16000
3. Passat - 9000
4. 407 - 8000
5. Insignia - 5600
6. Mondeo - 4000
To že by sa R mal dostať do lowcostu by mi vadilo rovnako ako by to vadilo u VW a OPLU...
Za branami EU totiž len na to čaka velky čínsky auto priemysel so svojou EU technikou kedy by tradične značky mohol vytlačiť a z našich trhov.
Výborně píšeš o té nedávné historii, ano, tak to bylo :yes:
Je videt, ze mas hodne zkusenosti. Zkus jeste doladit ten pravopis. 8-s >😒] :no: