Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo Titanium: Nová první cena 559.900,-Kč

Druhá nejvyšší výbava se v akčním ceníku stává zároveň nejlevnějším provedením Fordu Mondeo.
Zpět na článek
5. 11. 2010 08:29
5. 11. 2010 09:56
5. 11. 2010 10:10
6. 11. 2010 02:33
5. 11. 2010 10:05
5. 11. 2010 10:35
5. 11. 2010 10:54
5. 11. 2010 11:48
9. 11. 2010 17:12
9. 11. 2010 20:58
neregistrovaný "*sm*"
9. 11. 2010 22:45
5. 11. 2010 12:41
5. 11. 2010 13:55
5. 11. 2010 14:26
5. 11. 2010 15:50
9. 11. 2010 18:56
neregistrovaný "*sm*"
9. 11. 2010 13:30
5. 11. 2010 08:29
cena
Sympatická cena...a i některé prvky příplatkové výbavy šli lehce dolů :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - mango
5. 11. 2010 09:56
Re: cena
cenový rozdíl mezi 2.0 a 1.6 EcoB není téměř žádný...velmi zajímavé pro zákazníka :yes:
5. 11. 2010 10:10
Re: cena
1,6 Ecoobost je skoro jasná volba. už jen kvul 6kvaltu....

je to opravdu výborná cena....konkurence to bude mít hodně těžké.
Avatar - saldy
6. 11. 2010 02:33
Re: cena
cena je jistě fajn ale ten kokpit to je mizérie, ani mě nenapadá horší z C třídy, auto přerostlý do obludných rozměrů.....za mě teda NE.
5. 11. 2010 10:05
skvělé ceny
Tak tohle se Fordu hodně povedlo. Mondeo pod 600t je opravdu dobra nábídka...a navíc ta výbava...
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2010 10:35
hmm
bravwo fword :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
5. 11. 2010 10:54
EcoBoost volá
Prekvapivo rýchlo sa do ponuky Mondea dostala 1,6ka Ecoboost. Parametre má veľmi zaujímavé (porovnateľné s priamo konkurujúcim Passatom 1,8 TSI), 160 koní pohne slušne i veľkým Mondeom, príplatok oproti archaickému dvojlitru je veľmi mierny, myslím, že pre petreolheads niet nad čím rozmýšľať. :yes:
Keď sa k tomu pridá nadštandardná výbava za danú cenu, ťažko v súčasnosti uvažovať o inom aute danej triedy. Ford rocks! :-)
Rozbalit vlákno
24
5. 11. 2010 11:04
Re: EcoBoost volá
Slyšel jsem, že dnešní Mondeo je těžké - mám zkušenost s předchozím typem a benzínovým dvoulitrem. Ten motor byl velmi dobrý - spotřeba i dynamika OK - žádný dryák, ale na pohodové ježdění úplně v pohodě a bez závad nebo nějakého dolévání oleje ...
5. 11. 2010 11:19
Re: EcoBoost volá
neboj, ono sa už nájde niekto, kto ti vysvetlí, že uvažovať máš zásadne iba o jedno aute tejto triedy, a Mondeo to neni >:-[]

Inak mne sa ten F/L velmi páči, a ako benzinový lobbysta aj tá 1.6Ecoboost :yes:
Avatar - iudex
5. 11. 2010 11:35
Re: EcoBoost volá
Nápodobne. Momentálne je pre mňa faceliftované Mondeo najkrajším Fordom. A na test tej 1,6ky som zvedavý. :-)
5. 11. 2010 11:48
Re: EcoBoost volá
Ještě kdyby dodali manuální převodovku taky k 2,0 Ecoboost ať je na výběr...ale s tím se nepočítá...nu škoda..přitom Volvo S60 s 2,0 Ecoboostikem má na výběr..buď manuál nebo dvojspojka. Na druhou stranu jen díky té (ne)možnosti si vybrat, si aspon užívám výhod automatu >:D
Avatar - white label
5. 11. 2010 13:10
Re: EcoBoost volá
Každopádně vypadá nejlíp ve verzi titanium (ta malá přední "radlice" se mu dá odpustit), jednak nemá to tragické "orámečkování lištičkama" (hlavně přední partie), které připomíná nového Focuse a hlavně má v tomto provedení nejpřijatelnější interiér (na rozdíl od provedení Ghia, které je pro mě naopak přijatelné nejméně)...
Jinak se ovšem nic nezměnilo na tom, že auto z venku celkově působí značně přerostlým dojmem, nejlíp je to vidět na dojmu z obvodu zadních kol. Opticky jejich obvod působí akoby z podtstaně menšího auta...
[odkaz]
a dokonce příliš nepomáhá ani použití nízkoprofilovějšího rozměru pneu...
[odkaz]
Avatar - iudex
5. 11. 2010 13:52
Re: EcoBoost volá
Zaujímavé u Teba je, že keď človek vidí dvakrát Tvoj príspevok, tak je vždy iný (dlhší). ;-)
Inak v tej bielej s 5Y lúčovými diskami vyzerá fantasticky. :yes:
Tá lacnejšia verzia bez spojlerov samozrejme menej a tam tá hmota karosérie viac vynikne.
Inak čo je Tvoja šálka kávy v strednej triede (mainstreamovej)?
Avatar - white label
5. 11. 2010 14:57
Re: EcoBoost volá
Jj, takový zlozvyk, většinou ještě něco doplňuju, nebo přídávám odkazy, ale význam příspěvku/reakce zásadně nijak neměním...
Střední mainstream není moje třída, já jsem zaměřen spíš na okolní třídy, konkrétně na kompaktní hb, nebo opačným směrem, na vyšší střední třídu.
Ale pokud bych měl tuto třídu nafasovat třeba služebně, tak dám přednost novému Passatu v kombíku. Zrovna včera jsem na něj viděl v nemeckém AMuS reklamu, velká fotka (přes dvě A4) "apoštola" v kombíku v tmavém antracitu. Byl to takový zadoboční pohled a vypadal podstatně líp, než ten minulý, má výrazněji vytažené a ostřejší hrany, podle mě bude v reálu vypadat lépe, než třeba na těch fotkách tady na webu...
5. 11. 2010 15:39
Re: EcoBoost volá
Ale můžou mít jiní rozdílný názor? Design je tady už milionkrát řešený a to stále dokola, jednomu se líbí to jinému ono
Avatar - white label
5. 11. 2010 20:06
Re: EcoBoost volá
Nejen, že by (samozřejmě) mohli, oni ho i mají, viz třeba reakce naprosté většiny tady na "nový" Passat (i když zatím jen podle "místních" fotek)... ;-)
9. 11. 2010 10:25
Re: EcoBoost volá
naprostu vacsinu myslis tusim seba a GTI-ho co? Lebo ostatok bol docela triezvy v reakciach na rozdiel od GTI-ho psycho balad o jeho novom pojme supermainstream alebo tvojich hlodov...
Avatar - Krispos
10. 11. 2010 09:59
Re: EcoBoost volá
Takže lekce logiky.... Výrok A: Uživateli white label se líbí Passat v Kombíku. Výrok B Naprostá většina ostatních uživatelů má rozdílý názor.

Následující tvrzení jsou pravdivá:
- existuje alespoň jeden další uživatel, kterému se Passat v kombíku líbí (např. GTI)
- Naprosté většině uživatelů se Passat v kombíku nelíbí

Následující tvrzení je nesmysl:
- White Label a GTI jsou většina

Čili, milý Peter 10-ročný, White Label povedal presne to, co chcel.... ze jemu se Passat v kombiku libi, ackoli ma vetsina uzivatelu opacny nazor. Pokud to nechapes, bude to tim, ze v 10:25 bys mel sedet ve skole a ne u internetu :-)
10. 11. 2010 18:00
Re: EcoBoost volá
ty si tu nejaky obhajca bielej znamky? Sam to asi nepochopil tak si musel zavolat teba? Skus si precitat jeho prispevky, vacsina je utocna proti ludom co maju na koncern iny nazor ako on.. Tot vsio.. Tusim si premenujem nick lebo ta 10 tu takych trolov ako ty velmi laka domyslat si z toho vek..
Avatar - Krispos
10. 11. 2010 19:40
Re: EcoBoost volá
Ja jsem ti pouze na zaklade LOGIKY vysvetlil, ze to, co ty jsi napsal, byl nesmysl.... no a jestli je věta "já bych si jako firemní auto vzal Passata v kombíku" útokem na tvé ideály, pak bych doporučil nějakého dobrého psychologa :-) Bohužel osobně znám jenom onkology, takže ti nemohu žádnho doporučit....
Avatar - white label
10. 11. 2010 21:52
Re: EcoBoost volá
S logikou u těchto nicků nikam nedojdeš. Stačí, když napíšeš něco ve smyslu, že ty koncernovky zas tak "na ho.no" (jak oni píšou) určitě nejsou a máš superútočnou reakci proti všem zdejším antikoncernistům.
Moje zmínka o Passatu byla na přímý dotaz Iudexe a navíc jsem jasně napsal, že pouze v případě, že bych ho měl podobné vůz nafasovat, jak si sám upozornil...
Jak vidíš je z toho velký útok na všechny, kdo mají jiný názor, který vlastně ani nemůžou (díky mně) mít... >:-[]
Pokud je teda většina mých příspěvků útočných "proti ludom co maju na koncern iny nazor", pak jsou zřejmě příspěvky Petera10 velmi slušné, moudré, oduševnělé, empatické a smířlivé... >:D
11. 11. 2010 08:29
Re: EcoBoost volá
ty zo seba nerob nemluvne ktore dava len slusne prispevky.. citam tu diskusie pravidelne ale zapajam sa len sem tam.. Proti koncernu tu vela ludi nic nema a ja tiez nie. Mam len voci takym tupcom ako ty alebo GTI ktori tu vsetko mimokoncernove zosmiesnuju. Osobne som zastupcom bmw klubu a nemam potrebu sa tym chvalit. Mam na auta vacsie a lepsie ako VW ale to neznamena ze tu budem kadit na vsetko okrem BMW.. Toto je tvoja logika ktoru pozorujem nielen ja ale aj viaceri.. Samozrejme ty si este slaba kava oproti sra.ckam ktore tu plodi GTI zo svojej chorej hlavy, ktory je schopny si uz vymyslat vlastne triedy a slovicka (supermainstream)... Moje prispevky su napoli slusne a napoli odrazaju utoky teba a tebe podobnych. ;-)
Avatar - white label
11. 11. 2010 10:40
Re: EcoBoost volá
Tak zrovna tvoje příspěvky tady patří jednoznačně k těm hodně primitivním (i proto tak svádí ta desítka v nicku), což nedokazuje jen to, že se zpravidla neobejdeš bez vulgarismů (viz i tato "napoli slusna" reakce). To i tady tvůj skorojmenovec "Petrko" je na tom (v tomto ohledu) naprosto nesrovnatelně lépe.
To že má každý nějakou oblíbenější značku (nebo kategorii) aut je normální, shodou okolností k nim i u mě patří BMW (dokonce mi stojí jedno v garáži), ale to je pro samotnou kvalitu příspěvků zcela nepodstatné...
Naštěstí jsou tady i nicki, co přesto, že většinu koncernových značek "nemusí", píšou zajímavě, věcně, slušně a používají u toho hlavu a logické argumenty (nikoli především myšlenkové "zvratky", občas podpořené vulgarismy) a jsou pro tyto diskuse velice přínosní, protože bez nich by nebyl možný větší konfrontační (ale přesto stále slušný) dialog, klidně případně spestřený vtipem/humorem.
Těch si pochopitelně vážím mnohem víc, než primitivně (a vulgárně) reragujících uživatelů proti kterékoli! značce... ;-)
11. 11. 2010 16:59
Re: EcoBoost volá
ja nepotrebujem aby si si ma vazil a druha vec, ty v garazi urco nemas bmw. Ty si to bmw v garazi mozno iba prajes ale penazenka akosi nedovoli a podla urovne prispevkou predpokladam ze aj vek, ved 14 rocnym este nedovolili soferovat vsakze? ;) Vidim ze ta ta 10 vzrusuje velmi, tak ja si to radsej zmenim lebo sa nam tu vzrusis moc. Tvoje prispevky su utocne a mozem ti sem hodit 20 linkov na prispevky kde utocis.. Ty si odveky koncernista, co nie je nic zle, aj ked ten svoj koncern obhajujes jak vlastnu matku.. Ale utocnou formou a zhadzovanim druhych tu nic nedocielis, si tu max za hlupacika ;)Nechce sa mi tu s tebou hadat, aj tak najblizsie ked uvidim tvoj utocny prispevok tak tui zase nieco napisem a nebude to si myslim dlho trvat kym nieco take najdem.. Takze sia v dalsej teme koncernisto
Avatar - white label
11. 11. 2010 19:16
Re: EcoBoost volá
Mě tady zná docela dost lidí i osobně, takže to co tu napíšu si můžou docela snadno ověřit/konfrontovat, ale to čemu chceš nevěřít ty, je mi úplně jedno, stejně jako to, jak ty vidíš moje příspěvky. Když už, tak mě zájímá názor (na to co a jak tady píšu) někoho, kdo sám psát opravdu umí na úrovni a to jak obsahově, tak formou a má i skutečné znalosti o automobilech, včetně těch obecnějších, z čehož zrovna ty (podle mě) bohužel nic nesplňuješ, takže zkus se nad tím zamyslet a možná jednou změním názor na tvé příspěvky nejen já... ;-)

P.S. Jinak s tou útočností je to velmi subjektivní, tou se totiž dá označit i každá reakce která je výrazněji (ovšem nevulgárně!) nesouhlasná... a to i přesto, že přiměřeně reaguje na něco vulgárního, případě primitivního...
A až se tu třeba někteří lidi začnou podobně stupidně a pravidelně navážet do toho BMW (o čemž silně pochybuju), tak jako je to tu běžné u koncernu, budu BMW obhajovat naprosto stejně "útočným", ale hlavně racionálním způsobem, podpořeným především věcnými argumenty...
Avatar - Krispos
10. 11. 2010 10:03
Re: EcoBoost volá
Věta "Ale pokud bych měl tuto třídu nafasovat třeba služebně, tak dám přednost novému Passatu v kombíku." je podle mě dost jasná na to, abys ji pochopil i ty. White Label jasně napsal, co by si ON subjektivně vybral. Proto nechápu tvou trapně útočnou reakci.... V příspěvku, na který reaguješ, NIKDE není žádné dogma o passátní víře alá GTI. Takže buďto jsi se překlikl nebo máš potřebu se tady shazovat....
10. 11. 2010 19:58
Re: EcoBoost volá
osobne jen onkology? tak to mi je luto.. Potom chapem vsetko chlape a je ti odpustene..
9. 11. 2010 17:12
Re: EcoBoost volá
Ono po FL jdou nekde videt obrazky interieru ve vybave Ghia? A nebo jsi to nekde videl na vlastni oci? Nemyslím generaci před FL, tam ten dřevěný dekor byl hnus, než ho záhy vyměnili za tmavý a i tak to bylo nic moc.

A ani nesouhlasim s tim, ze kola vypadaji jak z mensiho auta. Videl jsem osobne vsechny typy disku na Mondeo co se dodavaji a dokonce i nektere 16 jsou projatelne.

Byt ja mam 18ctky a ted cerstve na zimu nove 17nactky..a oboji sedi k designu auta paradne.
neregistrovaný "*sm*"
9. 11. 2010 20:58
Re: EcoBoost volá
sire, jestli dovolíte krátce k velikosti disků:

Sám píšete „dokonce i některé 16 jsou přijatelné“. Z osobního pohledu a z pohledu estetiky bude vždy platit Kolik lidí, tolik chutí. 16" na Mondeu jsou možná přijatelné, ale jestli jsou zároveň i ty Správné.

Platí všeobecně „Kola dělají auto“ Ale konkrétně u střední třídy, cokoliv pod 17", nemá snad smysl zmiňovat/kupovat. Nakonec, sám jste si vybral vybral/koupil 18" a 17" = parádní. (16" jen přijatelné).

Nevlastním Mondeo,dík .. ale i tyto konkrétní fotky od bílého štítka,ten auťák trochu zkreslují. V reálu to auto vypadá lépe,(resp.nevypadá tak hrozně;)
9. 11. 2010 22:45
Re: EcoBoost volá
Takhle jsem to měl na mysli...mnohem lepší hezčí volba 17 či 18 náctky (řekl bych že i u dívek to platí :o))) nežli 16nácky.

Jen jsem chtěl poukázat, že to není žádná tragédie.....doufám, že časem nedopadneme tak, že co auto to zákald 20cet palců a sem ta příplateček za 22cítky. Jak se děje u Ford Edge za velkou louží....byť ty kola tomu autu náramně sluší. Nevíte někdo kolik tam stojí pneumatiky? >:D
5. 11. 2010 12:07
Re: EcoBoost volá
suhlas, facelift mondeo trosku "uhladil". Mne osobne sice tento ich "kineticky" dizajn velmi nesedi, ale Mondeo aspon vyzera po facelifte lepsie, ako pred nim...
5. 11. 2010 12:41
Ceny
Zakladni ceny jsou pekne, ale vymazlili si to docela fikane. Nektere polozky v Titanium chybi, jako treba xenony, 18" kola jsou jednoutak drazsi, nez bejvavalo, priplatek ze sedadla s alcantarou taky slusna palka. Pokud clovek nechce jenom zaklad, tak to cenove vyleze minimalne na ceny puvodni, kdyz si clovek ten cenik prostuduji trosku podrobneji. Ale i tak je Mondeo urcite konkurenceschopne, o tom zadna.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
5. 11. 2010 13:55
Re: Ceny
Hmm, to je objavná myšlienka. Iní výrobcovia to majú úplne inak, že? ;-)
5. 11. 2010 14:26
Re: Ceny
Tak to neni pravda....xenony nikdy nebyly zakladem v Titaniu..ale v Titaniu X (pak jeste v akcni Enterprise) to stejne se sedadly s alcantrou , a ani v titaniu X nebyli 18 palcova kola v zakladu....vse za priplatek..pro Titanium X byl ten priplatek nizsi...a Proto ze specifikace Titanium X zmizela se zdaji ceny za priplatky vyssi..ale kdyz se vztahnou k Titaniu tak je to tak jak to byvalo.

Navic nizsi je priplatek za dotykovou navigaci nez byl pred FL
5. 11. 2010 14:00
anketa se mi velmi líbí
k čertu s passatem :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
5. 11. 2010 14:59
Re: anketa se mi velmi líbí
Nejdůležitější "ankety" jsou reálné prodeje... ;-)
Avatar - Righ
5. 11. 2010 15:33
Re: anketa se mi velmi líbí
Tak tak, mimochodem cist prispevky "aristokrata" je opravdu utrpeni, a to po obsahovy i formalni strance. Kdyby to aspon byla sranda jako od wolffa, ale tohle... Takovy novy cosworth, nastesti o neco slusnejsi. 8-s
5. 11. 2010 16:19
Re: anketa se mi velmi líbí
to je pravda
ale taky platí že čím víc sr**ka tím víc lidí si to koupí (pro rejpaly myslím to všeobecně ne jenom v případě aut)
5. 11. 2010 16:23
Re: anketa se mi velmi líbí
Máš takový vybraný slovník, přímo aristokratický. >:D
5. 11. 2010 22:03
Re: anketa se mi velmi líbí
:yes:
Avatar - Righ
5. 11. 2010 15:50
Za babku
Osobne se domnivam, ze jeste agresivnejsi cenova politika v kombinaci s faceliftem by mohla nakonec skutecne udelat z Mondea rovnocennyho konkurenta arcirivalu z Vlkohradu. Jeste jsem f/l model nevidel na vlastni oci, ale na fotkach vypada pomerne sympaticky a hlavne interier si materialove patrne znacne polepsil, cimz by se mohlo Mondeo zbavit svyho nejvetsiho neduhu. Neb interier minuly, ten byl podobne jako u ostatnich stajovych kolegu skutecne katastrofalni, a to nemluvim jenom o proflaknuty "dreveny" kombinaci. Takovej Pasik, ale treba i Laguna se na nej divaly s poradnym odstupem. Sam bych dal stale prednost Passatu, jelikoz je mi jeho design mnohem blizsi (zvlaste pak v "nove" generaci, navic mne styl kinetic celkove nesedi) a v ramci segmentu ho povazuju za nejhodnotnejsi auto, ale neda se svitit, cena je mocnej argument a nevim nevim, jestli dokaze VW tucny priplatek na trhu obhajit. Bud jak bud, k zakladni cene Mondea je treba prihodit prasule za 18ky, neb tenhle mastodont na 16kach vypada jak slon se slepicima nohama.

Mimochodem kam se dneska dostaly ceny aut je skutecne neuveritelny, vzdyt dneska mas renomovanej vuz stredni tridy se supr vybavou a 160 foukanymi konmi za min nez 600 klacku, dvousetkonovej hot hatch nizsi stredni za min jak pul mega (308 GTI), oturbenyho Golfa za neco pres 300 a dokonce i auta stejny tridy zacinajici s leasing bonusy na 200 tisicich. Nemluve o tom, ze nenarocnymu zajemci o rodinnej sedan staci 150 litru, za ktery dostane lowendovyho Rencka. Tedy zadnou Ladu, Dacii nebo Kung pao. Neuveritelny, par let zpatky bych mohl vsechny tyhle cisla nasobit dvema.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "*sm*"
9. 11. 2010 18:56
Re: Za babku
Druhý odstavec si mi vzal z úst. Jak tady dřív zmínil třeba uživatel webpaja, ceny aut jsou dnes‘very user friendly‘ a nové Audi,VW .. cokoliv, si dnes může dovolit i Jarda z Nošovic.

Stejně, jako tyto dnešní ceny - byly ještě pár let nazpět docela nepředstavitelné. Stejně tak - to bylo i s možností výroby.

Obdobný osobní příklad s výrobou, dřív a dnes - Stejně jak s tou cenovkou, dřív a nyní: Pamatuji se, že třeba premiéra nejmenšího BMW 1.er proběhla v Číně až na přelomu roku 2008-9. (Přesto, že vozy BMW se už v té době bouchali přímo v Shenyangu. Bohužel jen verze 3 a 5). Naopak, třeba model A3(8P) od Audi tam ještě pořád není. (Což je dosti velká chyba.V Evropě premiéra A3(8P) v r.2004). Ale kolik pochromovaných Octavií.II tam bylo možné potkat už v r.2007-08. (To je dobře hlavně pro Škodu a VW v Shanghai. A je rovněž super, že i ta malá Fabia.II je v Asii i Indii k dostání už dneska.)

Nemluvím teď o cenách (ani o vyšších cenách, třeba modelu A3). Ale o dostupnosti zboží – dřív a nyní. Je to stejné jak s tou cenovkou – pár let nazpět a dnes. (Střední vrstva, která se hlavně v Číně rozrůstá, peníze má. A častokrát investici do vozidla upřednostní před samotným bydlením. Tak proč jim nenabídnout, i tu A3 ?! ((a3 je teď, nic než konkrétní příklad.))

Do módy v posledních letech přichází logo „Made by xxx“, od původního „Made in xxx“ se upouští,(bude upouštět). To, čím je dnes výroba jen v Eastern Europe a v Asii, tím bude časem v (dnes nepřipravené) Africe. (Už teď si brousí zuby při pohledu na neobsazenou Afriku hlavně H&P a Microsoft). Tak, jako některým v Evropě dnes konkurují ceny čínské výroby, stejně tak Čínu v různých oblastech průmyslu tlačí s cenou dolů právě ta Afrika. Každá zhruba 3.firma z Asie odchází, neb Evropské firmy nemůžou uhlídat kopírovaní svých produktů. (Nedávno, nám Číňan při pohovoru v ČLR doslova řekl:„Poslední 3roky kopíruji hlavně vaše mašiny…“)

Přesto a navzdory tomu: Se (až překvapivě) rok-co-rok, odhadují a plánují pořád větší a větší objemy produkce. Větší kvantum (anebo Alespoň! levnější výroba stávajícího množství) jde samozřejmě ruka v ruce s nižší cenou. A zatím jen občas, ale už přemýšlím – jaký Další pr*ser nám všem ta touha, po větším zisku, levnější výrobě a nižších cenách, ještě přinese.
9. 11. 2010 13:30
Nový C-MAX
Tak jsem si dneska prohlídl v autosalonu nový C-MAX osobně. A jak jsem již dříve psal ve skutečnosti vypadá mnohem lépe nežli na fotkách. Působí velmi bytelně, masivně z venku. Přitom dynamicky a nikoliv těžkopádně, už se těším na nový Focus jak doopravdy bude vypadat.

Interiér velmi kvalitně proveden, povrchová úprava všech knoflíku a tlačítek velmi příjemná. (samozřejmě v rámci třídy)
Určitě ne každému bude vyhovovat design přístrojovky. To co mají raději usedlejší, tak mrknou k VW.

Jinak ergonomicky vše ok, páka řazení krásně po ruce. Nové diodové osvětlení taky příjemná záležitost.

Sedl jsem si na všechny sedadla v autě a s prostorností žádný problém. Samozřejmě si nemůžu sednout dozadu vedle sebe vícekrát, abych věděl jak (ne)pohodlné je sezení v plně obsazeném vozidle.

Zatím to jsou jen statické postřehy, na jízdu nebyl čas .
Rozbalit vlákno
0