Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus 2010: Přehled akčních cen

Nejlevnější verze Trend Plus za 279.990,- Kč, dieselové kombi za 379.990,- Kč nebo hot hatch Focus ST za 579.990,- Kč – takové jsou aktuální ceny Fordu Focus na českém trhu.
Zpět na článek
6. 11. 2010 10:24
6. 11. 2010 11:43
6. 11. 2010 11:53
6. 11. 2010 12:14
6. 11. 2010 13:37
6. 11. 2010 18:20
6. 11. 2010 19:46
7. 11. 2010 11:29
7. 11. 2010 12:41
7. 11. 2010 17:32
7. 11. 2010 12:53
7. 11. 2010 18:04
6. 11. 2010 15:57
6. 11. 2010 17:27
6. 11. 2010 17:44
6. 11. 2010 19:23
7. 11. 2010 09:26
7. 11. 2010 09:30
7. 11. 2010 10:31
6. 11. 2010 19:20
6. 11. 2010 18:35
6. 11. 2010 19:16
6. 11. 2010 19:10
6. 11. 2010 19:14
6. 11. 2010 19:20
6. 11. 2010 22:21
6. 11. 2010 22:47
7. 11. 2010 08:13
7. 11. 2010 10:54
7. 11. 2010 11:33
7. 11. 2010 10:36
7. 11. 2010 16:51
6. 11. 2010 21:47
6. 11. 2010 22:18
7. 11. 2010 08:14
7. 11. 2010 08:19
7. 11. 2010 10:53
7. 11. 2010 14:13
6. 11. 2010 10:48
neregistrovaný "m.si"
8. 11. 2010 13:26
8. 11. 2010 13:27
8. 11. 2010 13:27
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 10:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2010 12:14
Re: cha
mám focuse. a srovnání mám. a neměnil bych ani za nic. Ford je solidní auto se špičkovejma jízdníma vlastnostma....za rozumné peníze.
6. 11. 2010 18:20
Re: cha
Taky mám novýho focuse a myslím, že za ty peníze velice slušné auto. Tak kde jiný v zatáčkách přibržďujou s focusem projedete jako nic.. to auto padne do ruky skoro každému. Dříve jsem měl fabii I. a tam jsem si v zatáčkách moc jistý nebyl. Jedinou mírnou výtku mám k motorům, no není to TSI a tím pádem je více hluku.
Avatar - das_autos
6. 11. 2010 19:46
Re: cha
Tak já si myslím,že je to momentálně nejlepší nabídka nižší střední třídy poměrem výkon-cena-výbava-bezpečnost
-spolehlivost a jízdní vlastnosti. :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 11:29
Re: cha
Až tou zatáčkou jednou proletíš rychleji než všichni ostatní a skončíš omotaný o strom, tak pochopíš, že ani Ford nevymyslel jak překonat fyzikální zákony.
7. 11. 2010 12:41
Re: cha
no to určitě nevymyslel
ale je rozdíl mezi tím když auto jede v zatáčce pěkně tak jak má a když se auto s měkkým podvozkem houpe jako káča to moc na jistotě nepřidá
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 17:32
Re: cha
A nebo když se auto s tvrdým podvozkem natřásá na naší D1, výmolech okresek, tramvajových pásech velkoměst, to je taky jistota, že jsi zvolil špatné auto. Focus není dobrý díky tvrdosti podvozku, ale naladění a to hlavně posilovače, který je i koncepčně jiný.
7. 11. 2010 12:53
Re: cha
petrum ma skodovku, fabku by taky nemenil, jde spis o to, kdo z jakeho duvodu by auto nemenil... >:D
Avatar - petrumr
7. 11. 2010 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2010 15:57
Re: cha
Ty jsi asi brácha od GTIho a navíc se dobře vyznáš v autech a to se cení.Škoda forever. >:D >:D >:D
Avatar - Frasier
6. 11. 2010 17:27
Re: cha
Tak, tak, radšej fabiu HTP než Focusa s mizernými jazdnými vlastnosťmi :no:
7. 11. 2010 09:26
Re: cha
Aspoň to by si mohol vedieť, že HTP nie je dielom VW ale Škody... ;-)
Avatar - Krispos
7. 11. 2010 09:30
Re: cha
Ať žijí klišé.... Alfa nedojede ani do servisu, Rencek ma elektroniku na urovni Sputniku, VW design je krabicoidní nuda a Škoda holt navždy s HTP....
Avatar - petrumr
7. 11. 2010 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2010 18:35
Re: cha
To máš pravdu, taky jsem po ST uvažoval o tříválcový Fábii, ale nakonec jsem se naštěstí rozhodl pro jinou značku ;-)
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
6. 11. 2010 19:10
Re: cha
Fandovství ( z jakéhokoliv důvodu) je sice pěkná věc, ale chce to trochu nadhledu. Ford má do dokonalosti daleko, ale to Škoda taky. Mokrý hadry se fasujou....však víš, a kdybys nevěděl GTI ti poradí. ;-)
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 11. 2010 22:21
Re: cha
tak to nevim, co se na automaticke klime nepovedlo? mam automatickou dvouzonovku a funguje skvele. i v zime dobre topi...nefouka mi studenej vzduch do oblicje, kdyz je okruh jeste studenej...
Avatar - woody-alien
6. 11. 2010 22:47
Re: cha
Můžem se bavit o tom, že Ford (konkrétně Focus II po FL) ztrácí na Škodovku výběrem motorů. Když ale proti sobě postavíš Focus 1,6 a Octavii II 1,6 MPI (teď už jenom Tour), tak i papírově slabší Focus nabídne lepší svezení.

Vzhled - Octavia vypadala jaksi důstojněji než Focus II. Ten ale podle mě faceliftem jednoznačně získal, zatímco Octavia ztratila. Na ty světla si prostě nezvyknu... ;-\

Interiér - tady Octavia boduje střízlivým pojetím a celkově, já to slovo nesnáším ale nic jinýho mě nenapadá, vypadá hodnotněji. Ford si soustavně ubližuje naprosto pouťovými detaily, šílenými "chromovanými" plasty podivných tvarů, případně (u Mondea) "dřevodekorem". Sedačky jsou lepší v Octavii.

Řízení a řazení - to rozhodně nejsou slabiny Focusu a jestli jezdíš Focusem "nadřenej", tak ho dejte do servisu. Něco není v pořádku. Nebo jsi zvyklej na Fiat 500 v režimu City, a to je pak těžký... ;-) A to nemluvím o tolik propíraným podvozku, nejsou to tlachy novinářů, že Focus patří (společně s Golfem) na špici nižší střední. Tady Fordu patří :yes:

Cena - tak to je dost pádný argument pro koupi Focusu. Slušně vybavený auto, který dobře jezdí a pokud ti nevadí výběr motorů (např. proto, že by sis třeba turbobenzín stejně nekoupil), pak není co řešit. Když trochu dovybavíš Octavii, tak jseš cenově úplně jinde.

A proč stále srovnávám Focus s Octavií ?

Protože Fabia pro Focus NENÍ konkurence...!!!
Avatar - petrumr
7. 11. 2010 08:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 11. 2010 10:54
Re: cha
takže focus = fabie
fiesta je mini
a káčko je angličák >:D
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 11:33
Re: cha
Péťo, tohle jsou už pomalu znalosti mateřské školy, které ty nemáš. Hele a co konkuruje Superbu? Bentley?
7. 11. 2010 10:36
Re: cha
Tady 100% souhlas se vším. Já se taky rozhodoval mezi focusem 1,6 a tourem 1,6 MPI. A přestože mají papířově stejný výkon, tak motor od focusu je pružnější a lépe jede. V Octavii jsem měl pocit, jako by byla zatažéná ruční brzda. Zkrátka focus je praktické a prostorné auto, které nabízí velmi dobré svezení, široká servisní síť, provozní náklady nejsou vysoké a nyní je za velmi dobré ceny. Nechápu, proč někdo srovává s Fábií, ten pocit uvnitř auta a z jízdy je trochu jinde. Pokud chcete auto do města, tak ale focus není nejlepší volbou - je dost široký (téměř 20 cm oproti fabii je při otevírání dveří potom znát) a posilovač není zrovna přeposilovaný, takže volantem musíte trochu více točit - to má naopak výhodu ve velmi komunikativním řízení ať už na dálnici nebo okreskách.
Závěr - za ty peníze si myslím, že v současné době není v nižší střední lepší koupě, majitelé ceedu a I30 doufám chápou. Jedinou alternativou je golf, což je také výborná kára.
Avatar - das_autos
7. 11. 2010 16:51
Re: cha
Asi tak.Kdo rád řídí tak s Focusem bude spokojenej.S Fabií nelze Focuse srovnávat je širší i než OII.Jestli je petrumr nesrovnává podle podobný ceny >:D.
Avatar - Katikakus
6. 11. 2010 21:47
Re: cha
Od nekoho, kdo sedla 3valcovou HTP Fabii je to velice usmevne. 8-s :no:
6. 11. 2010 22:18
Re: cha
Tady asi není moc co řešit přečetl jsem si víc příspěvku od petrumr a smál jsem se na celé kolo. Opravdový mistr řidičského umění a znalec automobilů. >:D Totálně mě dostala věta kterou si teď půjčím z jeho recenze: "hatapatka už má přes 3000km a s výběrem motorizace jsem spokojen,motor si sedá a má už větší výkon, než potřebuji" a k tomu přidám větu z této diskuse: "tak,tak,když sedneš do focusa,tak je lepší si do navigace dát o dest procent menší rychlost,protže třeba vracečky co děláš ve fábce jednou rukou,musíš dvouma a ještě si pomoct bohem" takže ROFL
Avatar - petrumr
7. 11. 2010 08:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 11. 2010 10:53
Re: cha
a co takhle zkusit třeba jezdit bez posilovače závodníku?
co napíšeš příště? že tě ze šlapání na benzínovej pedál bolí noha? nebo že sis o ovládání rádia otlačil prstíček? kurna chlape tak chceš řídit auto nebo se vozit? když ti vadí točit volantem tak si zaplat řidiče a neremcej ;-)
7. 11. 2010 14:13
Re: cha
Na rozdíl od tvých řečí jsem možná s Focusy najel víc než ty, hezkých pár jsem jich přivezl z Německa pro člověka co se zabývá dovozem aut (jelikož jsem profi řidič a nejezdím jen osobní přepravu svým autem, ale odjedu komukoliv s čímkoliv když to zaplatí, jen nemám papíry na autobus, jinak na vše >:D ) a jsou věci které bych Focusu mohl vytknout a to je třeba hluk motoru při vysokých rychlostech, u slabších motoru třeba i 1,6 100Hp díky převodovce jistou nepružnost když chceš na dálnici ještě zvýšit rychlost při potřebě předjíždění musíš podřadit, ale to co vyčítáš Focusu ty je úsměvné uvědom si že Focus není městské auto s elektrickým posilovačem řízení, ale auťák s akcentem na řidiče co se rádi svezou a řízení je baví a tam je například nastavení řízení téměř dokonalé a taktéž zbytek jízdních vlastností. A i proto jsem si půjčil s tvé recenze na m.a.cz tvou větu o tom že tvé HTP má víc výkonu než potřebuješ abych ukázal že jsi prostě jiný typ řidiče než ten který si standardně kupuje Focuse , na tom není nic špatného každý má jiné potřeby a preference.Já jen nechápu proč přijdeš pod článek o Focusu a vyprávíš tady bludy.
neregistrovaný "m.si"
6. 11. 2010 10:48
focus nebo swift
To az uvidi suzuki, tak by mel cenu noveho swiftu sundat alespon o 50de... To je vazne husta cena za focuse.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - white label
6. 11. 2010 11:27
Re: focus nebo swift
Proč srovnávát zrovna cenu nového modelu, který je o třídu níž, s výběhovým modelem o třídu výš?
Avatar - woody-alien
6. 11. 2010 19:05
Re: focus nebo swift
To asi aby řeč nestála...

Předělávám titulek na focus nebo velbloud. Když se nad tím zamyslím, měl by prodejce velbloudů jít o hezkejch pár tisíc níž, je sice zánovní ale děsně plive a v zatáčkách mu prohrabujou vnější nohy... >:D
6. 11. 2010 19:18
Re: focus nebo swift
A to ani nemluvíš o značkách co vymění u výběhového modelu předek a zadek a prodávají to jako new model. >:D
Avatar - white label
7. 11. 2010 00:43
Re: focus nebo swift
Na druhou stranu, kdyby Ford udělal se současným Focusem to, co VW při přechodu z G5 na G6, dopadlo by to alespoň designově určitě 100x lépe, než jak to dopadlo s designem Focusu III... 8-s ,
ten je totiž jasným důkazem toho, že mnohdy méně, znamená více... ;-)
7. 11. 2010 04:17
Re: focus nebo swift
A ty už teď víš jak se to bude prodávat? Design už jsme řešili x krát.
Avatar - white label
7. 11. 2010 11:30
Re: focus nebo swift
Já jsem snad něco psal o prodejích Focusu III?!? 8-s
Psal jsem přece jasně pouze o designu Focusu III, a názor na něj ve stylu: "méně, znamená více" už jsem četl i od renomovaného autodesignéra, což můj názor na něj jen potvrdilo.
Fiesta se mi taky moc nelíbí (i když proti Focusu III ještě pohoda) a prodává (a hlavně prodávala) se velmi dobře... ;-)
7. 11. 2010 13:50
Re: focus nebo swift
Předpokládám že když si psal renomovaného designera tak jsi si to řádně vychutnal. ;-) Nebo si snad myslíš že u Fordu kreslí auta děti s mateřské školky? Příliš často tady zaznívá: tohle se mi nelíbí tak je to špatně, a já se ptám pánové kdo z vás udělal arbitery elegantiae? Nechal bych na trhu co se mu bude a nebude líbit a pak má každá automobilka šanci říct si: tak tady jsme udělali chybu lidi to nechtějí, vykopnem designera a zkusíme to nějak jinak.
Avatar - white label
7. 11. 2010 21:45
Re: focus nebo swift
Neboj, zas tak moc nevychutnal (proč vždycky, když řeknu A, slyšíš i B, C..., o nichž nebyla vůbec zmínka?), on totiž ten design celkově nijak zásadně nehanil a to o čem jsem psal byla z jeho strany vlastně jediná podstatnější připomínka/výtka (samozřejmě, že ho viděl naživo). Nevím co sem pořád pleteš ty prodeje (ani já ani on jsme jen na základě dojmu z designu žádné prodeje FIII nepředpovídali), ale pokud jsi opravdu přesvědčený (já ne), že kvalita designu = výše prodejů, pak na tohle přesvědčení nezapomeň ani u čísel jiných značek, než je Ford... ;-)
7. 11. 2010 22:41
Re: focus nebo swift
Pletu sem prodeje z toho důvodu že to není socha co bude stát na náměstí a lidé se na ni budou chodit koukat, auto je věc denní potřeby a spotřeby alespoň pro mne. Tím samozřejmě vůbec nechci říct že by auta měly mít unifikované tvary jako lednička. Co se týče kvality designu, nikdy jsem si nemyslel že je nejdůležitější (tady na tomto serveru mně přijde místy že jediná podstatná věc), ale zjišťuji že s auty je to tak že 70% mých kamarádu kupuje auta podle toho co se jim líbí a maximálně kolik to má koní o tom jak těm koním sekunduje podvozek už neřeší protože když pojedou rychle tak maximálně po rovných úsecích dálnice a v "dlouhém táhlém" :-) naštěstí u většiny z nich funguje pud sebezáchovy takže nebudou jezdit rychle v serpentínách protože to ani neumí. Pouze 30% vybírá podle auta a jízdních vlastnosti. O ženách nemluvím ty celkem ani neřeší nic víc než design a barvu a to ještě jsem se setkal s tím že jedna třeba ani nepoznala své oblíbené auto když bylo v jiné barvě než se ji líbila. Z toho vyplývá to co je zřejmé i tady u auta rozhoduje design jak vnější tak vnitřní i ty měkčené plasty ale u spousty lidí je to tak vše. Lidi co autům rozumí řeší kvalitu podvozku, optimální otáčky motoru, délku jednotlivých kvaltu atp. jenže těch je i mezi chlapama v mém okolí málo. Takže ano kapitány automobilového průmyslu zajímá to co akcionáře a to je zisk a zisk se bude dělat na autech co se budou dobře prodávat a dobře se budou prodávat ty co se budou líbit. Takže 15% Focusu se prodá protože budou mít dobré jízdní vlastnosti dalších 15% protože novináři, kamarádi a švagr řekli že má výborné jízdni vlastnosti a 70% protože se líbí chlapovi, protože se líbí partnerce zrovna tahle barva na tomhle autě. To je asi tak celé. ;-)

Btw mám kamaráda co má Ferrari a na běžné ježdění Chryslera 300C, ani si nedovedu představit pokud by platila nesmyslná věta jsi než co tvoje auto, jaký by to musel být schizofrenik.
Avatar - white label
7. 11. 2010 23:41
Re: focus nebo swift
Tak na to říkám ano i ne. Určitý problém vidím v tom, že kvalitní design nemusí být automaticky líbivý a tím pádem ani komerčně úspěšný a platí to i naopak, proto se stále najdou zákazníci na takové věci, jako jsou třeba sádroví trpaslíci.
Ano jsou auta, která za svůj prodejní úspěch vděčí jasně a především svému líbivému designu, nikoli svým nadprůměným vlastnostem v rámci své třídy (typický příklad je P206, který se asi nelíbil jen ženám), ale to podle mě neplatí zcela obecně.
Protože jak si pak třeba vysvětlit tak zásadní rozpor mezi velmi častým názorem na koncernový (nudný/šedý) design a skutečnými prodeji vozů s tímto designem? Přitom je třeba objektivně (a oboustranně) přiznat, že design značky, jako je VW, je vše, jen ne ("prvoplánovitě") líbivý, snad jen (částečně) s vyjímkou současného Scirocca...
8. 11. 2010 01:07
Re: focus nebo swift
Ano tady žádný rozpor nevidím. Souhlasí se vším co říkáš včetně té P206 Francouzi dokázali průměrné auto prodávat jako housky jen protože se jim podařil skvělý design. A koncern? Tam je to jasné, není prvoplánově líbivý design ten design je jak píšeš sice nudný, ale čistý a funkční a to oslovuje spoustu lidí, jelikož co si budeme povídat spousta lidí nepřekročí nikdy vlastní stín sami se stylizují tak aby byli nějací takoví šediví a nenápadní. Mimochodem vezmi si třeba oblibu stříbrné metalízy na autech kolikrát se mi stalo že stojím na křižovatce kolem mě pět dalších aut a všechny stříbrné, a namě tato barva působí takovým unisexovým neinvenčním dojmem, jako by lidé neměli fantazii.V roce 91 jsem jezdil stříbrným Renaultem 25 V6 Injection v té době byla stříbrná metalíza u nás něco jako zjevení a za pár let se z ní stala uniforma. Jak jsem četl před časem recenzi na ojetinu a teď cituji "Octavia ve stříbrné barvě je snem snad každého chlapa" hned mně to rozesmálo a pak jsem se nad tím musel zamyslet a zjistil jsem že byla stvořená nová společenská norma, všichni si mysleli že když si podnikatele kupují stříbrné Octavie stačilo by mít tohle auto a odlesk úspěšných padá i na tebe. Pořád si myslím že lidé v sobě nosí spoustu konvencí a vše co těmto konvencím neodpovídá je jaksi ulitlé a podezřelé.
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:29
Re: focus nebo swift
Snad tím nechceš říct, že u všech aut (včetně VW), hraje (především) jejich design tak zásadní roli při koupi, jako třeba u té 206ky? A že si naprostá většina lidí kupuje VW hlavně z důvodu jejich stylizace mezi šedivé a nenápadné?
Podle mě se naopak VW nekupuje tak jednoznačně a prioritně k vůli designu, ale mnohem víc (než ta 206ka) i k vůli svým vlastnostem (jakási "image tradiční kvality"), ať už skutečným (kvalita zpracování, materiály v interiéru, možnost individualizace, široká nabídka výbavy, motorizace, 4x4, DSG...), nebo těm domnělým (např. spolehlivost)..., prostě nic neplatí obecně, a ani design nemusí být vždy tak zásadně rozhodující...

P.S.Jinak s tou stříbrnou svým způsobem souhlasím (i když také bych to zcela nezobecňoval), ale u ní bych přimomněl jeden zásadní důvod její popularity a tou je i její nesporná praktičnost, která také může (zvlášť u lidí se spotřebnějším vztahem k autu) spolurozhodnout.
Navíc stříbrná už nějakou dobu jako masová INbarva nevede, zvlášt u nás je to spíš černá. Tuto "změnu" lze dlouhodbě pozorovat především v prémiovém segmentu, který tradičně udává tón i "níž"...
Avatar - Katikakus
7. 11. 2010 16:05
Re: focus nebo swift
A do role renomovaneho designera se ten provincni "pravnik" z Mostu pasoval sam, nebo jsi to udelal za nej ty?
S hodnocenim Focusu bych pockal na zacatek prodeje, design a hlavne jeho posuzovani z fotek je subjektivni a problematicke.
Avatar - white label
7. 11. 2010 22:03
Re: focus nebo swift
Má reakce z 21:45 je i pro tebe.
Copak, chybí ti tu GTI, chápu, že vymezovat se vůči jeho provokativně tendenčním příspěvkům je mnohem snažší. Zatím se tu (logicky) hodnotí pouze design FIII (subjektivně), nebo sis myslel, že už se tu (objektivně) hodnotí jeho prodeje? Nebo tu snad každý (včetně tebe) čeká se svým subjektivním hodncením designu až na prodeje konkrétního modelu? :*)
:-)
Avatar - Katikakus
8. 11. 2010 08:31
Re: focus nebo swift
Ne, ale mnozi tady vynaseji soudy o tom, jak to auto bude neuspesne a to ho jeste ani nevideli nazivo - nejvic prave onen "renomovany designer".

Takze s hodnocenim designu bych pockal na zivou zkusenost, protoze fotky mnohdy neodhali vsechna pozitiva a pochopitelne ani negativa. Kazdopadne porad to zustane pouze v subjektivni rovine, i kdyz nekteri se nam snazi namluvit neco jineho. S hodnocenim uspesnosti si budeme muset pockat na prodeje. Nic vic, nic min. ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2010 11:46
Re: focus nebo swift
Pokud chceš podobně reagovat na někoho, kdo už dnes jistě ví, že bude FIII komerčně neúspěšný, proč s tímto reaguješ zrovna na mě? Já tu přece celou dobu píšu pouze o dojmech z jeho designu...
Ano živý dojem je důležitý a může původní názor (pouze z fotek) poopravit, ale zrovna u Focusu III hb jsou některé větší detaily (např. zadní světla), na které změním názor hodně těžko.
Jinak s tvým druhým odstavcem nelze nesouhlasit, jen si zkus odpovědět na otázku, kolik lidí (včetně tebe) se jím (alespoň částečně) řídilo třeba při zdejší vlně kritiky změny designu současného Passatu...?
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 11:35
Re: focus nebo swift
Bohužel spouhlas :yes:
Avatar - woody-alien
7. 11. 2010 22:35
Re: focus nebo swift
Jojo, já myslím, že si měli vzít příklad z toho posledního faceliftu. Pár změnama především na předku dosáhli o dost lepší vizáže. Ale už předchozí případy (Fiesta, Kuga) mi měly být varováním, ať si od Focusu III po designové stránce nic neslibuju. Ale já si nedal říct a sliboval jsem si... :'-( >:D
Avatar - white label
7. 11. 2010 23:03
Re: focus nebo swift
Ano a myslím si, že těch co si od designu nového Focusu (zejména hb) slibovalí něco "víc" (a "méně" zároveň) je dost...
7. 11. 2010 14:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Krispos
7. 11. 2010 15:07
Re: to je docela masakr
Jak souvisi to, s cim jezdi, a to, ze se mu nelibi Focus? Kdyz muzou tupi majitele Focusu kritizovat BMW :-)
7. 11. 2010 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
7. 11. 2010 22:19
Re: to je docela masakr
Co to z tebe zas "vypadlo"? Komu se klaníš ty, jen k vůli autu...? 8-s
Ale pochvala za rekordní délku reakce a za příznivý poměr vulgarismů a ostatních slov... >:-[]
8. 11. 2010 02:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 11. 2010 11:32
Re: to je docela masakr
Copak, zase máš ty svoje sebekritické návaly samomluvnosti... ;-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2010 22:27
Re: to je docela masakr
Hovado jseš i bez tý Fábie, protože auto tě neudělá lepším ani horším. A za tebe mluví tvoje příspěvky. :-)
Avatar - Katikakus
7. 11. 2010 16:09
Re: to je docela masakr
Krisposi, on psal "tupej majitel Fabie" ne Felicie. Tentokrat o tobe nebyla rec. :-!
Avatar - Krispos
7. 11. 2010 16:16
Re: to je docela masakr
Kdyz uz jsme u toho vzdelani, tak se to sklonuje Krispe, nikoli Krisposi :-) A ikdyz je petrumr exot, tak co se designu Focusu III tyce, tak tam jsem slysel neprilis lichotive nazory i od fanousku Forda. Samozrejme jizdni vlastnosti bude mit asi oproti hatapce o tridu vys, tedy z pohledu normalniho cloveka (nikoli duchodce co jede pro jogurty ve sleve do Tesca...). A pokud se majitele fordu mohou vyjadrovat k designu aut jako BMW ci Audi, tak nevim proc by jim do toho tady nemohl kecat nejakej hatapkar. Co se mi ovsem libi nejvice, jsou podrazdene reakce mistnich fordofilu. Kdybyste na nej nereagovali, mate klid uz davno >:D Nic proti Fordu nemam, od te doby co ziskal technologie z Volva sla jejich auta kvalitou dost nahoru.
Avatar - Katikakus
7. 11. 2010 18:04
Re: to je docela masakr
Krisposi, nejsem fordofil, ani skodafil ani zadny jiny ..fil. Pouze se skvele bavim na jeho "kvalifikovanych" nazorech, ktere si navzajem protireci. At si k designu pise co chce, to je vec subjektivni. On ale kritizuje jizdni vlastnosti Focusu a srovnava je s Fabii. Tady jiste sam uznas, ze je k smichu.

PS: o vzdelani rec nebyla, to sis nejak spatne vysvetlil. To prave s vyse uvedenym ma jen pramalo spolecneho.
7. 11. 2010 21:42
Re: to je docela masakr
"Nic proti Fordu nemam, od te doby co ziskal technologie z Volva sla jejich auta kvalitou dost nahoru."

>:D >:D

Nemas? Aha. Ale priste nezapomen uvest radeji i Mazdu nebo Jaguar, Land Rover nebo Aston Martin... , aby bylo 100% jasne ze Ford sam nic neumi a nikdy neumel, ze... je vtipne, ze to rikaji zrovna exoti zamrzli jeste u Skodovky, ktera si bez VW ani nahlas neuprdne..., kdyz si prdne, tak ji VW proda o dum dal... nebo posle prodavat holobyty do Ciny.

Jen nazor clena podrazdenych Fordofilu.

PS: Prijde mi komicke srovnavat Skodu s Fordem, Ford je globalni nezavisla znacka, ktera bojuje s VW, GM a Toyotou. A Skoda je jedna z mnoha znacek VW , podle VW je (a bude) levna znacka pro rozvojove trhy. ;-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2010 22:24
Re: to je docela masakr
PS : Srovnávejme raději konkrétní modely, nebo snad žiješ v iluzi, že globální nezávislá značka musí nutně vyrábět kvalitnější auta než jedna z mnoha značek koncernu VW ?

A o té "lacinosti" bych se raději nerozšiřoval. Aby sis nenakálel do vlastního hnízda... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2010 22:51
Re: to je docela masakr
Trefné a výstižné...
Avatar - Ronault.
8. 11. 2010 12:40
Re: to je docela masakr
:yes: :yes:
Avatar - Krispos
8. 11. 2010 12:56
Re: to je docela masakr
Mily chlapce, zda se mi, ze mas nejaky problem. Nuze nevahej a zajdi za doktorem, dokud je cas. Napsal jsem, ze kvalita aut od Fordu sla nahoru, coz nevylucuje skutecnost, ze Ford delal kvalitni auta i predtim (zvlast pro US trh). S technologiemi sdilenymi nebo vyvijenymi spolecne s Volvem se ta kvalita jeste zvysila a ja nemam problem s tim to uznat. Nikde jsem tu v diskuzi Ford nehanel ani jsem nesrovnaval Skodu s Fordem a nevim, proc bych pod clankem o Fordu mel uvadet Jaguara nebo Mazdu.

P.S. byl bych moc rad, kdyby sis odpustil ty trapne ubohe narazky na to, cim kdo jezdi. Ja tu Felicii casem vymenim za neco lepsiho, ale ty zustanes buranem....
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:12
Re: to je docela masakr
Souhlas..., a to se ti nezdá, to je stará známá dignoza (na čtyři písmena), na kterou jsou i doktoři krátcí... ;-)
7. 11. 2010 21:48
Re: to je docela masakr
Fabie je prece na oprasene platforme od Felicie, ne? Tak ze o nem byla rec. ;-) >:D
Avatar - Ronault.
8. 11. 2010 12:41
Re: to je docela masakr
No a Mondeo je na oprášené platformě Fordu Model T, ne?
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:08
Re: to je docela masakr
Jo, s jeho "logikou" je to klidně možné... >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 17:33
Re: to je docela masakr
A kdy se dozvímě čím jezdíš ty? Dle tvého vyjadřování bych to viděl na trolejbus
Avatar - petrumr
7. 11. 2010 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2010 21:29
Re: to je docela masakr
No a podle tvých nározů bych tě raději nesoudil, páč by tě to nepotěšilo
8. 11. 2010 13:26
vw a škoda
Focus III jsem naživo ještě neviděl, tak těžko soudit. Podobně na tom budou asi i ostatní. Přesto je to spoustu těch, co se k němu musí vyjádřit, resp. ho pořádně pohanit, zejména příznivci tuctovek od .
Rozbalit vlákno
3
8. 11. 2010 13:27
Re: vw a škoda
Škoda a VW (chápal bych to ještě od fandů italských a francouzkých značek). U nich bych se rád zastavil. Je to jedna z největších záhad českého automobilismu. Proč jich potkávám každý den bezpočet?. Těžko si jejich masovou oblíbenost nějak vysvětlit, ale kvůli designu to určitě nebude (že by pro průměrnou spolehlivost a servisní náklady či kvůli neúměrně vysoké ceně?).
8. 11. 2010 13:27
Re: vw a škoda
Píši to s vědomím subjektivnosti vkusu, ale bezpohlavnost snad neuchvátí nikoho. Tedy kromě pár výjimek. Kdysi jsem zde četl nějaké příspěvky od nějakého GTI, ale ten byl zřejmě po lobotomii.Jinak chápu, že ne každý chce upozorňovat na sebe a zloděje na své auto. Zde to ovšem vychází jen na půl. S ohledem na nulový až záporný MI na sebe určitě pozornost strhávat nebude, bohužel zlodějům to nějak nedošlo.
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:46
Re: vw a škoda
"Antibezpohlavní" Krysso, možná zas (pro změnu) nedošlo tobě, co už dávno muselo dojít i těm zlodějům, aby se svou "profesí" vůbec uživili..., jako zloděj bych také (se stejným rizikem) raději kradl věci o které bude následně zájem a dostanu za ně lépe zaplaceno... ;-)