Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Punto EVO: Když EVO neznamená sportovní

Aneb takový hezký fiátek, se kterým se dobře balí holky, ale špatně kličkuje mezi kužely. Přidala se i Hanička.
Zpět na článek
6. 1. 2011 20:43
Evo
Jistěže Evo je název faceliftovaného punta, ale model, který měl pan redaktor tedy se 135k motorem - má pouze provedení SPORT a pokud se podívám na ofic. web Fiatu, přečtu si co o verzi Sport píší, tak sorry, ale opravdu čekám trochu něco jiného.

Jinak kolínko Haničky - super, nádherně by se vyjímalo i třeba v žiguliku (taky vlastně fiat, že).
Avatar - Aspire
5. 1. 2011 09:53
Tak jak?
Video na Škodu Fabii II RS nebude? :-O
31. 12. 2010 13:30
Re: Mně
Hanička a záběr na přístrojovou desku přes její odhalené koleno >:D :yes:
Avatar - m.z.
27. 12. 2010 13:38
EVO
Mě se test líbil, majitelům Punta už méně >:D
Jsem taky provozovatelem tohoto zázraku, ale 1,4.
20. 11. 2010 19:44
F
Fiat Punto EVO.
Opravdu nevím co autor testu pan Zezulka měl zrovna na mysli. Možná částečná indispozice nebo neznalost? Úžasná paměť, pan Zezulka si pamatuje první informace o novém modelu, které doprovázalo úplně obyčejné označení Punto(třeba tečka).Nástupce vozu Fiat Uno bylo právě Punto a to byl rok 1993 panu redaktorovi bylo zřejmně 12 let.V roce 2005 začala výroba zcela nového vozu Fiat Grande Punto. Další vyjádření autora pro označení testovaného vozu je v motoristické branži trestuhodné, když v podstatě neví, co testuje. Mimo jiné, vyšší posed u fiatů je typický, usnadňuje konfortnější nástup a výstup z vozidla, oproti tředa německým automobilům. Tento test můžu najít třeba na www. neumím, ale na www.auto.cz bych čekal opravdu trošku odborné posouzení. Proto redakci navrhuji, stažení tohoto videa, který opravdu nemá s ničím nic společného jenom subjektivní názor pana Zezulky. S pozdravem Fan klub FIAT Tábor www.fiatklubtabor.cz
Avatar - whatever
15. 11. 2010 13:48
Spotreba
Na vacsom, tazsom a (trochu) vykonnejsom Brave Multiair mam kombinovanu spotrebu 6,8l/100 km, a to jazdim cca 40% dialnice a 40% mesto (BA) a ani tlacidlu Sport sa nevyhybam, takze pri spotrebe uvedenej redaktorom je problem zrejme v "medzikuse", co ma vlastne ani neprekvapuje, kedze si nebol schopny zistit ani co nazov "Punto Evo" znamena (toboz nie pochopit) .
Avatar - ethicon
14. 11. 2010 11:34
Re: Zlínský Jouda
Punto EVO je názov faceliftovaného Punta, žiadny vrcholový športový model!! Toto neni konkurent Pola GTI či Fábie RS...to môže byť tak Punto EVO Abarth!! to tu niekto ešte nevie?Ok ak to nevieme mi bežní užívatelie ale vyzerá to, že si to pletie aj Zezulka, pre ktorého výroba jediného kvalitného auta začína a končí vo Wolfsburgu ostatné je šumt...objektívnejšie testy si človek prečíta dokonca na nemeckých serveroch a aj komentáre samotných nemcov majú viac zdravého rozumu ako niektoré tu...ale to je folklór toho servera, kde patent na rozum a objektívnu pravdu má len jedna malá a dosť agresívna skupinka...viď dole.
13. 11. 2010 16:27
Re: Zlínský Jouda
Jenom maly detail pro neznale, EVO neznamena "sportovni" ale nove Punto se jmenuje PUNTO EVO, to pan Zezulka asi neracil tak trosku zjistit! ;-)
Ale jinak Hanicka je bozi! ;-)
Avatar - Krispos
12. 11. 2010 21:07
Tak nic....
.... domena "bezpohlavnich" aut, ktera jsou nejlepsim kompromisem mezi sportovnosti a beznym jezdenim, zustava i nadale v rukou Volkswagenu. Namysl se ovsem vtira otazka, proc se Fiat snazi tu bezpohlavnost okopirovat, kdyz je to prece tak nudne a o nicem....
Avatar - Krispos
12. 11. 2010 21:03
Re: Zlínský Jouda
No myslím že Fabia RS nebo Polo GTI by si v tomto testu vedly o dost lépe. Pochop, že u modelu se seběvědomým označením EVO jsou očekávání trochu jiná a podle toho ten test také dopadl.... nemuzes vzit auto do mesta, nazvat ho EVO a tvarit se, ze to je sportak, kdyz neni. Aneb to, co vsichni vycitaji VW, ze sva auta predstavuje jako sportovni, neni jen domenou VW.... dela to i Volvo nebo Kia a koneckoncu dela to i Fiat :-)
12. 11. 2010 20:46
EVOSPRCHA
Cos čekal, lidový fioráno? Ani večer, ani ráno, tohle je hochu fiat. Tady s prémiovými rejdy nepochodíš. Ber nebo neber. Je to v podstatě strašně jednoduchý, pěkný auto a pěkná holka tě vždycky stojí majlant. Tak jestli to držíš v garáži a v posteli dost při zdi, jestli seš zatím nesmělej i na revizora v metru, netruchli, každej POLO GTI mít nemůže. O Haničce nemluvě. Prostě ber co je po ruce. Kde maj fiaty víš a kde jsou holky asi taky ne? Uvidíš, že časem se to zlepší. Časem si možná necháš na plece vytetovat logo DSG. Uvidíš, že se to pak zlepší i v tý posteli.

P.S. Parádní biják :yes:
Avatar - ethicon
11. 11. 2010 12:33
Re: Zlínský Jouda
hrozné..po zhliadnutí tohto "objektívneho" testu sa ani nečudujem, že v našich končinách po tomto autíčku siahne tak akurát zarytý fanda Fiatu...toto Punto nie je žiaden hotch hatch, ale osobne by som chcel vidieť ako by sa medzi tými kuželkami správala podobne vybavená a motorizovaná komunikatívna Fábia či Polo..určite reálne by v tom rozdiel nebol ale v subjektívno-zaujatej interpretácii určite áno... a povedať, že sa interiér Punta po facelifte tak maximálne približuje kvalite interiéru v Ibize hraničí už naozaj len s ignorantsvom...k ostatným bludom a skrytej reklame konkurenčných nemeckých aut rovnakej kategorie hádam ani nemá zmysel sa tu vyjadrovať... ale čomu sa na tomto serveri ešte čudujeme... ;-\
neregistrovaný "RayBan"
10. 11. 2010 00:44
Zlínský Jouda
Doufám, že až budeš do nebe vynášet poloauto se silným motorem, tak to bude také na asfaltce plné prachu ... Strašné.
Avatar - saldy
8. 11. 2010 17:14
Mně
se v tom autě nejvíc líbila Hanička :-)