Jistěže Evo je název faceliftovaného punta, ale model, který měl pan redaktor tedy se 135k motorem - má pouze provedení SPORT a pokud se podívám na ofic. web Fiatu, přečtu si co o verzi Sport píší, tak sorry, ale opravdu čekám trochu něco jiného.
Jinak kolínko Haničky - super, nádherně by se vyjímalo i třeba v žiguliku (taky vlastně fiat, že).
Fiat Punto EVO.
Opravdu nevím co autor testu pan Zezulka měl zrovna na mysli. Možná částečná indispozice nebo neznalost? Úžasná paměť, pan Zezulka si pamatuje první informace o novém modelu, které doprovázalo úplně obyčejné označení Punto(třeba tečka).Nástupce vozu Fiat Uno bylo právě Punto a to byl rok 1993 panu redaktorovi bylo zřejmně 12 let.V roce 2005 začala výroba zcela nového vozu Fiat Grande Punto. Další vyjádření autora pro označení testovaného vozu je v motoristické branži trestuhodné, když v podstatě neví, co testuje. Mimo jiné, vyšší posed u fiatů je typický, usnadňuje konfortnější nástup a výstup z vozidla, oproti tředa německým automobilům. Tento test můžu najít třeba na www. neumím, ale na www.auto.cz bych čekal opravdu trošku odborné posouzení. Proto redakci navrhuji, stažení tohoto videa, který opravdu nemá s ničím nic společného jenom subjektivní názor pana Zezulky. S pozdravem Fan klub FIAT Tábor www.fiatklubtabor.cz
Na vacsom, tazsom a (trochu) vykonnejsom Brave Multiair mam kombinovanu spotrebu 6,8l/100 km, a to jazdim cca 40% dialnice a 40% mesto (BA) a ani tlacidlu Sport sa nevyhybam, takze pri spotrebe uvedenej redaktorom je problem zrejme v "medzikuse", co ma vlastne ani neprekvapuje, kedze si nebol schopny zistit ani co nazov "Punto Evo" znamena (toboz nie pochopit) .
Punto EVO je názov faceliftovaného Punta, žiadny vrcholový športový model!! Toto neni konkurent Pola GTI či Fábie RS...to môže byť tak Punto EVO Abarth!! to tu niekto ešte nevie?Ok ak to nevieme mi bežní užívatelie ale vyzerá to, že si to pletie aj Zezulka, pre ktorého výroba jediného kvalitného auta začína a končí vo Wolfsburgu ostatné je šumt...objektívnejšie testy si človek prečíta dokonca na nemeckých serveroch a aj komentáre samotných nemcov majú viac zdravého rozumu ako niektoré tu...ale to je folklór toho servera, kde patent na rozum a objektívnu pravdu má len jedna malá a dosť agresívna skupinka...viď dole.
Jenom maly detail pro neznale, EVO neznamena "sportovni" ale nove Punto se jmenuje PUNTO EVO, to pan Zezulka asi neracil tak trosku zjistit! ;-)
Ale jinak Hanicka je bozi! ;-)
.... domena "bezpohlavnich" aut, ktera jsou nejlepsim kompromisem mezi sportovnosti a beznym jezdenim, zustava i nadale v rukou Volkswagenu. Namysl se ovsem vtira otazka, proc se Fiat snazi tu bezpohlavnost okopirovat, kdyz je to prece tak nudne a o nicem....
No myslím že Fabia RS nebo Polo GTI by si v tomto testu vedly o dost lépe. Pochop, že u modelu se seběvědomým označením EVO jsou očekávání trochu jiná a podle toho ten test také dopadl.... nemuzes vzit auto do mesta, nazvat ho EVO a tvarit se, ze to je sportak, kdyz neni. Aneb to, co vsichni vycitaji VW, ze sva auta predstavuje jako sportovni, neni jen domenou VW.... dela to i Volvo nebo Kia a koneckoncu dela to i Fiat :-)
Cos čekal, lidový fioráno? Ani večer, ani ráno, tohle je hochu fiat. Tady s prémiovými rejdy nepochodíš. Ber nebo neber. Je to v podstatě strašně jednoduchý, pěkný auto a pěkná holka tě vždycky stojí majlant. Tak jestli to držíš v garáži a v posteli dost při zdi, jestli seš zatím nesmělej i na revizora v metru, netruchli, každej POLO GTI mít nemůže. O Haničce nemluvě. Prostě ber co je po ruce. Kde maj fiaty víš a kde jsou holky asi taky ne? Uvidíš, že časem se to zlepší. Časem si možná necháš na plece vytetovat logo DSG. Uvidíš, že se to pak zlepší i v tý posteli.
hrozné..po zhliadnutí tohto "objektívneho" testu sa ani nečudujem, že v našich končinách po tomto autíčku siahne tak akurát zarytý fanda Fiatu...toto Punto nie je žiaden hotch hatch, ale osobne by som chcel vidieť ako by sa medzi tými kuželkami správala podobne vybavená a motorizovaná komunikatívna Fábia či Polo..určite reálne by v tom rozdiel nebol ale v subjektívno-zaujatej interpretácii určite áno... a povedať, že sa interiér Punta po facelifte tak maximálne približuje kvalite interiéru v Ibize hraničí už naozaj len s ignorantsvom...k ostatným bludom a skrytej reklame konkurenčných nemeckých aut rovnakej kategorie hádam ani nemá zmysel sa tu vyjadrovať... ale čomu sa na tomto serveri ešte čudujeme... ;-\