Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat: První jízdní dojmy

Nejpopulárnější dovážený model střední třídy se zanedlouho představí českým zákazníkům ve výrazně modernizované podobě. V okolí Barcelony jsme zjišťovali, co má zákazník od této změny očekávat.
Zpět na článek
8. 11. 2010 15:45
neregistrovaný "Hooonza"
8. 11. 2010 17:38
neregistrovaný "Kajfik"
9. 11. 2010 14:06
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 16:09
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 16:21
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 20:09
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 17:45
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 17:22
8. 11. 2010 21:34
8. 11. 2010 22:55
8. 11. 2010 23:14
9. 11. 2010 12:26
9. 11. 2010 18:23
9. 11. 2010 23:39
8. 11. 2010 17:39
8. 11. 2010 21:15
8. 11. 2010 21:21
8. 11. 2010 21:36
8. 11. 2010 21:39
8. 11. 2010 22:53
8. 11. 2010 17:44
8. 11. 2010 18:47
8. 11. 2010 19:06
neregistrovaný "Heine"
8. 11. 2010 20:05
neregistrovaný "raulG"
8. 11. 2010 20:40
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 20:09
neregistrovaný "Heine"
8. 11. 2010 23:04
neregistrovaný "Heine"
8. 11. 2010 23:10
neregistrovaný "Heine"
9. 11. 2010 09:15
neregistrovaný "Heine"
9. 11. 2010 09:53
neregistrovaný "Heine"
8. 11. 2010 18:59
8. 11. 2010 19:48
8. 11. 2010 20:37
8. 11. 2010 20:54
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 21:29
8. 11. 2010 22:18
8. 11. 2010 23:18
neregistrovaný "Heine"
8. 11. 2010 23:20
8. 11. 2010 23:30
8. 11. 2010 22:48
neregistrovaný "Florian93"
8. 11. 2010 23:23
neregistrovaný "Florian93"
8. 11. 2010 21:53
8. 11. 2010 22:15
10. 11. 2010 10:23
8. 11. 2010 22:49
8. 11. 2010 23:00
neregistrovaný "Heine"
9. 11. 2010 12:34
9. 11. 2010 12:52
9. 11. 2010 09:28
9. 11. 2010 09:34
neregistrovaný "Heine"
9. 11. 2010 10:21
9. 11. 2010 12:33
9. 11. 2010 12:41
9. 11. 2010 15:48
9. 11. 2010 17:26
neregistrovaný "Kajfik"
9. 11. 2010 22:45
9. 11. 2010 23:30
10. 11. 2010 12:52
10. 11. 2010 13:28
10. 11. 2010 13:42
10. 11. 2010 13:45
10. 11. 2010 15:28
10. 11. 2010 17:34
Avatar - Johny.Rico
8. 11. 2010 15:16
Jetta pro bohatší :-)
Jinak krásná vnější zpětná zrcátka :-) :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2010 17:26
Re: Jetta pro bohatší :-)
a ty chromy.... bude Blue Line, Green Line, ChromLine, a pro "někoho" Lu Line >:D
Avatar - Johny.Rico
8. 11. 2010 19:56
Re: Jetta pro bohatší :-)
Lu Line >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
10. 11. 2010 13:26
Re: Jetta pro bohatší :-)
henlein >:-[]
9. 11. 2010 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2010 15:21
ta pomrezovana
predna cast plna lamiel posobi ako nejaky mroz bez zubov

Akoze to uz nebolo viacej kreativity sudruhovia?

Toto nie, jednoznacna volba v strednej triede je P508

:yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hooonza"
8. 11. 2010 15:45
Re: ta pomrezovana
Zapomínáš, že stále existuje dost silná skupina lidí, kterou "kreativita" ve stylu italských a francouzských aut vůbec nezajímá a radši preferují suchost, strohost a chladné rysy ;-)
Avatar - Johny.Rico
8. 11. 2010 15:51
Re: ta pomrezovana
Je fakt, že už bych se v nové Optimě a P508 opravdu nikde nestyděl. Výborná auta.
Avatar - white label
8. 11. 2010 16:32
Re: ta pomrezovana
Ty poznáš výborná auta jen podle fotek, nebo vzhledu? :-O
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 17:38
Re: ta pomrezovana
Je tu spousta takových, co je poznají podle znáčku na kapotě... Dokonce pro ně hlasují v anketě ještě před premiérou :-)
8. 11. 2010 15:39
co ty hodiny?
ty analogove hodiny jsou naprosto otresne alespon me se vubec nelibi :-( kazi to dojem z interieru, pripomina mi to nejake americke auta...
Rozbalit vlákno
8
8. 11. 2010 15:57
Re: co ty hodiny?
Jsou především trapné. Passat se chce cpát tam, kde pro něj není místo. Ty hodiny.. to je opravdu hezká parodie..
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2010 16:20
Re: co ty hodiny?
no já je viděl i v Escortu :-)
8. 11. 2010 16:29
Re: co ty hodiny?
Kdybych je viděl v escortu, tak řeknu to samé ;-)
8. 11. 2010 16:33
Re: co ty hodiny?
Je to 5tá fotka :-! : [odkaz]
8. 11. 2010 17:13
Re: co ty hodiny?
jo, trapný :-! i sem si rozpomněl, že tam něco podobnýho bylo..
9. 11. 2010 13:17
Re: co ty hodiny?
takove hodiny ma i Lada >:D >:D >:D
(treba... [odkaz] ) >:-[]
Avatar - white label
9. 11. 2010 13:22
Re: co ty hodiny?
Ufoune (zelený), analogové hodin(k)y má na palubce třeba i Bugatti, ale dokazuje to stejné nic, jako to, že jsou/byly/budou v Ladě, nebo v jakémkoli jiném autě... ;-)
[odkaz]
neregistrovaný "Kajfik"
9. 11. 2010 14:06
Re: co ty hodiny?
ale ani lada ani bugatti je nemaji tak nesmyslne natocene ke stropu...
detail..
8. 11. 2010 15:45
SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Velmi očekávaný článek. Nový Passat, Apoštol tvých dnů. Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, vnáší dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu, neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto.

Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.

Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen však dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii nového Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.

Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.

Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.

Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli falešnou masku, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…

Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, i adaptivní tlumiče, a v neposlední řadě všechny bezpečnostní asistenty, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.

Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu z pozice toho nejlepšího, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.

BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
61
Avatar - kosmonaut
8. 11. 2010 16:02
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Nářez >:D >:D >:D
8. 11. 2010 16:02
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
No, nejak se tam porad neobjevuji mekcene plasty tam, kde by mely, ty materialovy perfekcionisto...slet uz konecne na zem, zasnes nad vecmi, ktere jsou absolutne nedulezite, uz se prober
Avatar - wikinko
8. 11. 2010 16:05
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
tak na tieto bludy som sa tesil viac ako na samotny clanok!!! paraaada!!! >:D :yes:
8. 11. 2010 16:09
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Prosím, už na ty jeho nesmysly nereagujte, třeba ho to časem přejde >:D >:D >:D
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 16:09
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Naliskej si >:-[] >:-[] >:-[]
8. 11. 2010 16:17
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Jo GTI, tady je tvoje teritorium, pust to do nas na plny obratky, vykladej, prehanej :-)

Spoustu veci by se dalo rozporovat, vypichnu zatim pouze motorovou paletu, konkretne nafta koncici na "podprumernych" 125 kW. No, to si asi kluci z VW nechavaji na pozdeji, prece nevystrili vsechny trumfy hnedka, ze.
neregistrovaný "Alpinus"
8. 11. 2010 16:21
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Ja sa skôr čudujem prečo do toho nedávajú 1,2 HTP, inu, je to živé, úsporné priam hotová nirvána pre 4 manažérov idúcich za bussinesom do Paríža >:D
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2010 17:36
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
No těch 125kw je fakt srákorka.... ;-) to už má dneska každá automobilka....
8. 11. 2010 17:49
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Kazda urcite ne, ale napr. nejprirozenejsi konkurent mondeo ma 2,2 TDCI se 147 kW ;-)
8. 11. 2010 16:58
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
[odkaz]
tam patris gti ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2010 17:02
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
A jaké tam dneska máte počasí? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2010 17:14
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
....mrkni z okna.... >:D >:-[]
Avatar - white label
8. 11. 2010 19:23
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Proč bych k vůli tomu jezdil takovou dálku, hezky zvedni zadek a mrkni se sám, předpokládám, že retardovaní jste tam pouze mentálně... :-O :*) ;-)
8. 11. 2010 19:39
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
nj, zase si na samotke v podzemi co? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - white label
8. 11. 2010 20:00
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Tam to vůbec neznám, jaké to tam je? :*) ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 20:09
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Zarecituj Passat-motlitbu ošetřovatelce a poznáš sám.... Jo a prášky co ti nasadí nepolykej, pokud to tedy budeš vykládat čistě účlově ale ve skutečnosti tomu nevěříš....
Avatar - white label
8. 11. 2010 20:22
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
To se ti řekne, tys taky zjevně nepolykal prášky a koukej kde a jak si skončil... 8-s >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
8. 11. 2010 17:45
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
A když budeš u toho počasí, mužeš se i pochlubit co jste dnes měli k obědu... >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2010 18:32
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
:yes:
Avatar - white label
8. 11. 2010 19:29
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Copak, to už si ani nepamatuješ, cos dneska obědval? Zkus se zeptat setřičky, nebo spulopacoše na cimře... 8-s
8. 11. 2010 17:20
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Z konzervatívneho ale vzhľadného, snáď aj luxusne pôsobiaceho auta sa úpravou stala - šedá myš. Z môjho pohľadu nič na pochvalu v rámci faceliftu. Elegancia a noblesa sa vytvára inak ako prekreslením ksichtíku a zadkov. Toto vyzerá ako lacná kópia originálu, prichádzajúca odkiaľsi z východu.

Nebolo jednoduché naviazať na predchádzajúcu generáciu? Veď to je predchádzajúca generácia! S retušami zvonka a pár inováciami zvnútra. Nazvať facelift novou generáciou chce notnú dávku drzosti. Slogan "dobré netreba meniť" tu nadobudol priam obludnú podobu.

Na Pssate niet čo kritizovať - ak je spokojnosť s tým doterajším, však je to to isté, len s noblesným označením "nová generácia". Možno dobrý ťah na ušetrenie peňazí, ale image VW dostal ťažkú ranu pod más.

A k poslednému odstavcu - zobuď sa, GTI, a bež do sprchy. Už je deň. Passat konkurencii utiekol - ale zahol pritom na vedľajšiu koľaj. Ostatní zatiaľ presvišťali okolo. Síce ho nechytili, ale... Také víťazstvo nemá veľkú cenu.
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2010 17:25
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Podpis..... v dnešní době, kdy je nabídka opravdu veliká, je to úlet. Ale blbouni to budou asi dál kupovat.... číňana.....
Avatar - Righ
8. 11. 2010 18:18
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Je docela zabava sledovat, jak systematicky kritici takrka vseho koncernovyho vzdy s uvedenim novych generaci ci faceliftu stavajicich modelu prichazej tem predchazejicim verzim na chut. Nejcasteji jenom proto, aby mohli o to durazneji tepat do novyho provedeni...

Co je ale jeste "zajimavejsi", je skutecnost, jak se vetsina diskuteru nemuze srovnat s tim, ze se novy Passat dostatecne neodklonil od staryho modelu a horem dolem ho za to kritizuji. Na tomhle miste je treba rict, ze kvalitu designu (o nicem jinym se zde pritom nebavime, neb v technice a vybave je Passat neustale spicka, snad s vyjimkou vysokovykonnyho dieslu) neurcuje rozdil mezi starou a novou generaci. Kdyby tomu tak bylo, delaly by Renault a Hyundai nejhezci auta na svete. Pro posouzeni urovne designu je dulezity, jak to ktery auto vypada tady a ted, a je uplne jedno, jestli koukame na auto generace XYZ nebo ZYX, a nebo jestli zde bylo auto podobnyho vzhledu uz pred 10 lety. Jak znamo, jsou tvary, ktery se nikdy neomrzi, viz 911ka. Aby bylo jasno, ja naprosto chapu, ze se Passat nekomu nemusi libit, ale nelze jako duvod uvadet tvrzeni, ze se oproti minuly generaci zmenil jenom cumak a zadek.

Tolik k posuzovani designu jako takovyho a ted par vet konkretneji k Passatu. Psal jsem to uz do diskuze u "predstavovaciho" clanku a zaznelo to i od rady dalsich, ale stejne je potreba to zopakovat. VW u Passatu VZDY zdvojoval po sobe nasledujici generace a byt z toho po 30 letech stale v soku svedci prinejmensim o kratky pameti. Vezmu to pekne poporadku - B1 + B2, B3 + B4, B5 + B5.5, B6 + (chvilka napeti) B7! Poslednich asi 20 let VW dokonce drzi i ustaleny casovy schema 5 let pro fungl novou generaci a 4 roky pro lehce upravenou. Muzete s tim nesouhlasit, muzete proti tomu prostestovat, ale rozhodne se tomu nemuzete divit. VW mimochodem tahle strategie na trhu dost uspesne vychazi.
Avatar - white label
8. 11. 2010 19:15
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
:yes:
Tvé dva příspěvky (tento a ten ze 17:37) bych dal zdejším "dutým hlavám" jako povinou četbu.
Zajímavé, že reakcí na ně je tu najednou velmi poskromnu, Čím méně znalostí, tím více primitivně "fundované" ostré kritiky..., prostě klasika v podobě místní diskusní "puberty".
8. 11. 2010 21:02
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Je smutné, že na zakrytie zočí stačí štítok "predáva sa" - čo sa predáva, je vedľajšie, hlavne že to sype. Zrovna od teba by som takto orientovaný pohľad nečakal. VW je v tomto prípade čistý konzum. Tým pádom pádom má Passat v mojich očiach tiež takú cenu a hodnotu. Nové nálepky, a ideme ďalej. Kam to speje...
Avatar - white label
8. 11. 2010 21:25
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Klapky na očích má především zdejší hysterická vlna "kritiky" tohoto Passatu!
Já ho tu do nebes nevynáším, ale to že 99% lidí tu zjevně ani netuší něco o zdvojených minulých generacích Passatu (a vlastně i Golfu) je holá realita a zrovna ty bys mohl o těchto věcech vědět víc a podle toho i (aspoň trochu) taky psát ... ;-)
8. 11. 2010 21:46
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Svoj názor som, myslím, napísal dosť jasne. Siedma generácia Passatu voči šiestej neurobila ani taký krok ako Golf 5/6. Je to de facto to isté auto, facelift. Ani medzi dvomi generáciami Passatu, myslím, k tak minimálnemu posunu doteraz nedošlo. Ak by to šlo takto ďalej, tak nabudúce zmenia paletu farieb, a auto nazvú novou generáciou...
Ako som už písal - ak mi niečo na VW vadí, tak je to práve tento postup. Konzum, namiesto kulinárskeho umenia. Bufet, namiesto reštaurácie. A nepliesť si to, prosím, s úrovňou s piatimi hviezdičkami, prémiová sféra je inde.
Je asi moja chyba, že som čakal viac.
8. 11. 2010 22:07
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Z bufetu máš vyšší zisk pri porovnateľných nákladoch ako z reštaurácie, v tomto ohľade Passatu tlieskam, ale to je skôr zásluhou marketingu ako techniky...
9. 11. 2010 08:01
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Keď ide o žvanec, máš pravdu. Ak sa chcem najesť chutne, kultúrne a mať z toho trochu aj zážitok, vyhľadám radšej tú reštauráciu. ;-)
Avatar - white label
9. 11. 2010 00:52
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Naopak, právě, že už k něčemu velmi podobnému v minulosti došlo. Přechod z B3 na B4 by se dal stejně dobře nazvat faceliftem, jako tento přechod z B6 na B7.
Ano, největší chyba všech těch extrémně zanícených kritiků tohoto Pasatu je v tom, že čekali (z neznalosti aktuální situace) mnohem víc, než toho vůbec mohlo příjít.
Kdo se o informace o Passatu aspoň trochu zajímal, mohl už minimálně půl roku dopředu vědět, že designová změna Passatu bude přesně v tomto duchu a že celková změna nebude rozhodně nijak zásadní.
Znovu tu teda dávám odkaz na jeden z několika (podobných) odhadů (v tomto případě AutoZeitungu) podoby nového Passatu, a to již ze 13. dubna letošního roku... a ptám se, kdo opravdu informovaný mohl být tak vyjímečně nemile překvapen? :
[odkaz]
9. 11. 2010 07:59
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
1.Prišlo toho menej ako malo.
2.Maľovánkam príliš neverím, a optimisticky dúfam v lepšie.
3.Som asi jeden z tých bláznov, ktorí neradia peniaze a zisk na prvé miesto.
4.Pravda je, že o Passat som sa nezaujímal a nezaujímam tak, aby som vedel, čo príde a nepríde. Skôr z môjho pohľadu hodnotím, čo prišlo.

Celkovo teda beriem, prišlo asi čo malo prísť. Ale to neznamená, že to budem chváliť, keď sa mi dizajn Passatu a postup VW nepáči, a keď sa to "dalo čakať".
Avatar - white label
9. 11. 2010 10:37
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Jediné co mě z počátko taky trochu "překvapilo" bylo pojmenování faceliftu (o kterém se celou dobu psalo i v německém tisku) novou generací, ale s ohledem na vzpomínáný bezproblémový přechod z B3-B4 a nedávný úspěšný z G5-G6 se takový postup marketingu dal logicky očekávat.
Ale já v tom hlavně nevidím žádný "podvod" na zákazníka VW. Jednak to jak se ta změna nazve není vůbec podstatné, zejména pro kvalitu/cenu samotného auta (nebo myslíš, že kdyby to nazvali faceliftem, bude stát teď Passat míň?) a pak naprosté většině zakázníků je to stejně naprasto ukradené a vůbec netuší v kolikáté generaci jezdili/jezdí...
Avatar - Krispos
9. 11. 2010 11:28
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
To je boj s větrnými mlýny..... ikdyby přišel VW s fungl novou generací Passatu, jaký by to asi mělo vliv na počty negativních reakcí v této diskuzi? No asi žádný...
9. 11. 2010 12:02
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Omyl - dosť podstatný. Ak by bola kritika, tak z celkom iného súdka, ale po Tiguane či Sharane by, myslím, priestoru na kritiku veľa neostalo.
Avatar - Krispos
9. 11. 2010 12:05
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Ted jsem nemel namysli primo Tebe, nicmene je tu spousta lidi, pro ktere je vsechno od koncernu spatne z principu.... kdo chce VW (Forda, Italy, Francouze...) biti, vzdy si hul najde :-)
9. 11. 2010 13:27
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Tých, čo kritizujú približne v tých medziach ako ja, je tu tiež dosť. Ina myslím, že čo sa počtu týka, tak zástancovia vs. odporcovia VW je to tak 1:1. ;-)
Avatar - iudex
9. 11. 2010 14:11
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Sám rozmýšľam, kam som asi radený ja.
P.S. Inak tiež si myslím, že by bolo realite bližšie a z hľadiska postoja k zákazníkovi férovejšie, keby sa hovorilo o facelifte.
Avatar - white label
9. 11. 2010 21:35
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Ano, ale naprosté většině zákazníků je jedno jak se to nazve, je zajímají úplně jiné, pro ně podstatnější, věci. Navíc už má VW podobný postup úspěšně odzkoušený...
Avatar - Righ
8. 11. 2010 22:11
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Diky, to se dobre cte. :-) Na oplatku musim rict, ze tvoje a Dinarovy prispevky povazuju s prehledem za to nejzajimavejsi a nejtrefnejsi, co se lze v diskuzi docist. :yes:
Avatar - white label
9. 11. 2010 10:16
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Díky..., fakt píšeš věcně, výstižně s přehledem i nadhledem zároveň...
9. 11. 2010 12:06
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Ešte pusu... >:D
Avatar - white label
9. 11. 2010 12:16
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Ale no tak brouku, nežárli zase... >:-[]
Musíš na sobě víc makat, pilovat jazyky...a taky se možná jednou dočkáš...
:-O :*) ;-)
10. 11. 2010 21:16
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Righ bude dealer koncernu, na jiném místě staví design stávající A6 na roveň s novým BMW5. A E-klasse pokulhává...:o))) Tak snad milovníci "mydélek FA" by to mohli takhle vidět.

Jinak facelift PASSATA je opravdu zklamání. Jednak není sladěna "kulatá" linie střechy se strohou přídí, jednak zadní světla ztratily na atraktivitě.

Pochop, očekávání jsou vysoká. A výsledek jen uspokojivý. Snad, snad je facelift jen předkrm,
který má připravit AUDItorium na příchod nového PASSATA, stejně dobrého, jako byl B5, nebo jako je GOLF, PHAETON, TOUAREG.

Do té doby ve vnějším designu vítězí Mazda 6, Alfa 159, C-klasse, A4, Insignia...to bude tak všechno..:o))))
8. 11. 2010 20:07
Re: SUPERMAINSTREAM POTVRZEN
Dobry prispevek, nelze nez souhlasit, a to jsem pasata nikdy nemiloval ani nechtel :yes:
8. 11. 2010 20:42