heh, ten motor sa taha historiou skodovky uz od cias felicie. Pouzival ho aj golf, polo, toledo, ibiza, a co ja viem co este. Pouziva sa uz minimalne 15 rokov, bez nejakej konstrukcnej zmeny...
Ty by ses měl naučit lépe číst než začneš někam odkazovat, navíc já to nepotřebuji nikde na wikipedii hledat. Znovu tvrdím, že tento motor se do Felicie nikdy nedával. Kdyby jsi to přesto nepochopil, tak ti prozradím, že motor na který zde odkazuješ je úplně jiný než ten, který se montuje do této Octavie. Tak ještě chvíli hledej na internetu, třeba najdeš rozdíly (vrtání, zdvih atd.) ;-)
myslím, že sa mýliš. Felicie mali (aj podla toho odkazu z Wiki) SPI variantu, a Oktávku má MPI variantu. Možno je tam nejaký spoločný základ, ale tak to robí kde kdo, doležitý je skor výsledok.
na tom nesejde, ten motor bude od nyní ve spojení s T2 koryfej jízdní dynamiky, spotřeby a provozních nákladů dále největší přítel dětí, míru a běžců na dlouhé tratě :yes:
Škoda si ide ukrojiť ďalšiu časť z trhového koláča!
Keď sa tak nad tým zamyslím, toto je vynikajúci krok. Škoda momentálne ponúkne automobil, ktorý bude konkurovať všetkým lacným sedanom na trhu. Čo na tom, že sa jedná o starší model a že motorová paleta je skutočne zúfalá. Napriek tomu mám pocit, že sa to bude veľmi dobre predávať. Tá cena je totiž skutočne veľmi nízka. A keby som to chcel porovnávať aj s nižšou triedou a keď tak pozerám na tie cenníky a to u samotnej Škody... Čo si teraz človek kúpi radšej? Novú Fabiu, alebo Octaviu Tour? Som veľmi zvedavý... ;-)
Tak nevím, jestli si z nás někdo ze škodovky nedělá legraci. Oficiálním zdůvodněním vyřazení Octavie Tour I z výroby bylo, že její motor neplní euro 5. Teď se objeví Tour II se stejným motorem, který euro 5 plní....
Ještě k tomu tolik kritizovanému motoru: já jsem 1.6 MPI používal v Golfu V a krom vyšší spotřeby ve městě (pražský provoz 10 až 11 litrů) bez jediné závady. Ať bylo +30 nebo -20 prostě 3 otočení startéru a motor běžel, spolehlivost :yes:
Podle meho neni presne, ze O1 konci kvuli neplneni Euro5 - to se tyka pouze motoru 1.9TDI PD a 1.8T 110kW (ackoliv s nim by to nemusel byt az takovy problem splnit - ale neni duvod). O1 letos konci homologace - uz jednou prodlouzena nekdy v roce 2003.
jsi měl fakt spotřebu 10-11 po Praze? Já se s atmo 1.4 dostanu v zimě tak na 8.5l a to je už fakt šmrdlání se v zácpách. Teď když už nemusím jezdit přes centrum je to tak +/- kolem 8l.
jinak podle mě slušná nabídka. 1.6 bohatě stačí pro vetšinu populace, osvedčený motor bez výraznějších bolístek za fajn cenu. :yes:
Jo, to víš, každý den ve špičce v centru :no: ale ta 1.6 brala 11 litrů tam, kde 1.4 těch 8,5 co píšeš, takže spotřebu bych viděl jako jediný nedostatek toho motoru.
hmm, mi to příjde jako docela výrazný rozdíl při rozdílu v objemu 0.2l a +/- 20k výkonu. Hlavně u mně ježdění přes centrum vs. neježdění přes centrum dělá rozdíl tak 0.5-1l, v létě třeba není problém atakovat 7l mimo centrum.
Není to nějak málo? Kdyby se jelo 365 dní v roce, vyrobí 18 250 ks....
Myslel jsem, že stará Tourka se přestala vyrábět v létě...jsem z toho voľaaký zmetěný. Asi tedy výroba běží, ale u nás se od léta neprodává? Neví někdo? :-)
Tak dnes (9.11.2010) je to bohuzel tady - na AKTUALNE.CZ je foto posledni Octavie I :-(:-(:-( Má poradove cislo 1 442 126 .......skoda, ze to nedotahli na 1,5 mil kusu ;-\ :'-( Nikde se nepise, zda-li se tato Octavia i nadale dela v Indii, ale asi ne :-(
Já právě vycházel z toho, co píšou v článku. Za 2009 se vyrobilo cca 43tis OI Tour, proto mě překvapilo, že teď počítají ani ne s polovinou...Leda by v těch 43tis.byly i auta smontovaný venku (Ukrajina, Indie) :-O
Minulý týden jsem potkal několik návěsů s naloženými novými Toury 1, hodně z nich bylo v ostře žluté (taxikářské?) barvě, taky mě to zarazilo, myslel jsem, že se už nevyrábí.