Technika
Ada je zase tady
0
Zkratka neco, co uz odnesl cas... Kdyby to nebyl GDI, ale TDI, mel by jeste vetsi kroutici moment a jeste mensi spotrebu paliva. O spolehlivosti ani nemluve.
Přejít do diskuze
Turbo na konstrukční složitosti na takovém motoru už moc nepřidá. Tyhle novodobé benzinové motory už nejsou tak jednoduché jako před 15lety 😉 Ta variabilní délka sacího potrubí, proměnné časování ventilů pár součástek spolyká. Nehledě na to, že tenhle motor bude náchylnější na kvalitu paliva. Viz motory GDI u Mitsubishi z počátku tisíciletí - krásně ekonomickej motor, kterej u nás zabil nekvalitní benzín ;-\
kvůli "98ce" vyrobený smícháním specialu, dešťové vody a ředidla :-!
...ale vážně, 11,3:1 se ještě dá
...ale vážně, 11,3:1 se ještě dá
zbystřil jsem už u nové dvanáctistovky. a teď další motor jako velmi povedený robustní základ. jen si říkám, že při takové kompresi aby snad člověk jezdil pro benzín jinam... předpokládám, že v oturbené verzi kompresi lehce sníží
Pro motoráře sem dávám dokaz na podrobnější tiskovou zprávu Hyundaie, aby to mohli pořádně rozebrat: [odkaz]
😄
😄
No jsou to velmi pozitivni zpravy. Jak psan Iudex, srovnani s Hondou zacina byt na miste. Kdo jste pred par lety tusil, ze hyundai bude vyrabet motory vykonove srovnatelne s Hondou?
A ze chybi preplnovani? Me rozhodne ne, atmosfera je atmosfera, vykon je dostatecny a konstrukcni jednoduchost bez turba je myslim taky dulezita.
A ze chybi preplnovani? Me rozhodne ne, atmosfera je atmosfera, vykon je dostatecny a konstrukcni jednoduchost bez turba je myslim taky dulezita.