Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
moje skúsenosti hovoria, že spotreba koncernových TDI je najlepšia !!!
Ak som si porovnal spotrebu Oct I 66kw a 5,6 l/100km a Corsa 1,3CDTi 52kw a 5,2 l/100km, tak som bol hodne sklamaný tým Oplíkom. No a teraz T.Ave 2,2 D4D a 7,6l/100km :-( .
Ak som si porovnal spotrebu Oct I 66kw a 5,6 l/100km a Corsa 1,3CDTi 52kw a 5,2 l/100km, tak som bol hodne sklamaný tým Oplíkom. No a teraz T.Ave 2,2 D4D a 7,6l/100km :-( .
este skus napisat emisnu normu, ktoru tvoje tdi plnilo v dobe ked ho vyrobili a porovnaj to s emisnou normou, ktoru plni tato corsa
"nakonec jsme pod tíhou varování rekapitulovali"
Já se z toho snad poseru >:-[] :yes:
Já se z toho snad poseru >:-[] :yes:
iudex
Corsa Ecoflex si o smerovanie testu sama žiada. Ako v teste správne usúdili, šetrenie v triede B sa viac oplatí vo vstupnej investícii benzínu, ako v naháňaní desatiniek pri jazde. 840 km na nádrž nie je zlé, ale či to stojí za danú cenu Ecoflexu (a či sa to niekedy vráti), je otázne.
Mimochodom nedávno sa tu niekde kritizovalo auto o triedu väčšie, že so 110 koňovým motorom stojí 400 tisíc. Čo by autor kritiky povedal na Corsu (žiadna OPC verzia) za 412? >:-[]
Dovoľujem si vysloviť opatrnú prognózu, že v teste budúceho benzínu 1,2 testér dospeje k záveru, že to je i z ekonomického hľadiska lepšia voľba.
Mimochodom nedávno sa tu niekde kritizovalo auto o triedu väčšie, že so 110 koňovým motorom stojí 400 tisíc. Čo by autor kritiky povedal na Corsu (žiadna OPC verzia) za 412? >:-[]
Dovoľujem si vysloviť opatrnú prognózu, že v teste budúceho benzínu 1,2 testér dospeje k záveru, že to je i z ekonomického hľadiska lepšia voľba.
Sú tu potom aj iné faktory ako čisté "kalkulačkové" prepočty
Niekomu (napríklad aj mne) viac vyhovuje prejav naftového motora. Tiež ak pri kúpe benzínovej motorizácie ušetríš 40 000 tisíc, málokedy si ich odložíš do kasičky "na benzín" a z tej potom niekoľko rokov ťaháš.. vyššia spotreba lacnejšieho benzínového motora sa ti bude odčerpávať priamo z mesačného rozpočtu a potom sa subjektívne budeš cítiť "chudobnejší" lebo musíš viac tankovať ako pri turbodiesli.
napríklad
Niekomu (napríklad aj mne) viac vyhovuje prejav naftového motora. Tiež ak pri kúpe benzínovej motorizácie ušetríš 40 000 tisíc, málokedy si ich odložíš do kasičky "na benzín" a z tej potom niekoľko rokov ťaháš.. vyššia spotreba lacnejšieho benzínového motora sa ti bude odčerpávať priamo z mesačného rozpočtu a potom sa subjektívne budeš cítiť "chudobnejší" lebo musíš viac tankovať ako pri turbodiesli.
napríklad
×
Sdílení komentáře
×
Určitě souhlasím s tím, že to záleží na řidiči. Já jsem u svého P306 HDI se čtvrt milionem km najeto dosáhl 4,65 při vzdálenosti 800 km, z toho asi 350 po dálnici při 130 km/h, zbytek okrsky a města (ale ne Praha, Brno ... tedy bez popojíždění, proto jsem s mým dvoulitrem dostal docela dost pod pět). Spotřebou jsem byl překvapen, přestože jsme jeli ve dvou a plný kufr.
Bohužel ta spotřeba u Corsy (pokud je 5,35) tak to mě nemile překvapilo, čekal bych lepší výkon od malého dieselu, zvláště když výrobce uvádí super údaje.
PS: zpřevodování je stejné jako u mé P306 HDI - při 130 km/h 2800 otáček.
Ja na dlhé trasy s malým turbodieslovým kompaktom, a že sa nejedná o žiadnu eko-šmeko verziu, dokážem jazdiť aj s veľkým podielom diaľnice za 4,5 litra...s podielom asi pol na pol medzi 110 a 130 na diaľnici a maximálne 100 na okreskách
Tam jde o tu míru natlačení, kdy se začíná projevovat negativum přeplňování turbem (protitlak turbíny). Když máš silně přeplňovanej velkej motor, tak se do oblasti, kde se to projeví, skoro nikdy nedostaneš, zatimco u těch malých silně přeplňovaných je tadle hranice u mnohem nižšího výkonu.