Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroen C5 1,6 HDi Business: Střední třída za 449.900,-Kč

Díky agresivní cenové politice Citroënu si nyní na své přijdou i zájemci o model C5, kteří nemají na velké auto víc než půlmilion Kč.
Zpět na článek
16. 11. 2010 09:09
16. 11. 2010 09:34
16. 11. 2010 09:54
16. 11. 2010 09:37
16. 11. 2010 09:42
16. 11. 2010 09:56
16. 11. 2010 10:14
16. 11. 2010 11:27
16. 11. 2010 09:57
16. 11. 2010 10:06
16. 11. 2010 10:31
16. 11. 2010 09:39
16. 11. 2010 09:45
16. 11. 2010 10:07
16. 11. 2010 10:21
16. 11. 2010 10:26
16. 11. 2010 10:30
16. 11. 2010 10:42
16. 11. 2010 10:51
16. 11. 2010 11:00
16. 11. 2010 12:12
16. 11. 2010 15:54
16. 11. 2010 09:48
16. 11. 2010 09:54
16. 11. 2010 10:12
16. 11. 2010 11:02
16. 11. 2010 11:36
16. 11. 2010 11:51
16. 11. 2010 10:15
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 11:01
16. 11. 2010 10:11
16. 11. 2010 10:13
16. 11. 2010 10:23
16. 11. 2010 22:13
16. 11. 2010 09:14
16. 11. 2010 13:39
16. 11. 2010 15:02
16. 11. 2010 09:20
16. 11. 2010 09:55
16. 11. 2010 10:31
16. 11. 2010 10:46
16. 11. 2010 09:56
16. 11. 2010 10:00
16. 11. 2010 10:36
16. 11. 2010 10:32
16. 11. 2010 10:38
16. 11. 2010 11:04
16. 11. 2010 10:49
16. 11. 2010 11:07
16. 11. 2010 11:47
16. 11. 2010 12:49
16. 11. 2010 13:57
16. 11. 2010 14:40
16. 11. 2010 15:07
16. 11. 2010 10:52
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 11:11
16. 11. 2010 11:58
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 12:46
16. 11. 2010 11:06
16. 11. 2010 11:09
16. 11. 2010 11:20
16. 11. 2010 11:40
16. 11. 2010 12:20
16. 11. 2010 14:40
16. 11. 2010 14:45
16. 11. 2010 15:03
16. 11. 2010 16:06
16. 11. 2010 17:04
16. 11. 2010 17:40
16. 11. 2010 18:25
16. 11. 2010 19:00
16. 11. 2010 18:54
16. 11. 2010 23:07
17. 11. 2010 15:34
17. 11. 2010 15:58
neregistrovaný "soukon"
Avatar - iudex
16. 11. 2010 09:09
CENOBRANIE
Je výborné, že po Renaulte Laguna, ktorého design nemusí prekúsnuť každý, sa do cenových vôd hlboko pod pol milióna dostáva i oveľa vydarenejšia (predovšetkým z dizajnového hľadiska) Cé päťka. Kto sa na tom aute zviezol, vie, že je to kus auta, robustné, reprezentatívne. Naviac výbava za danú cenu je opulentná, v podstate nič nechýba.
S robustnosťou auta ale súvisí i hmotnosť a nedostatočnosť výkonu 82 kW na auto týchto parametrov (pohotovostná hmotnosť cez 1500 kg); ostatne o tom svedčí i zrýchlenie na stovku za 12,8s, čo je na auto strednej triedy nedôstojné. Príplatok za 2,0 HDI bude fakticky nevyhnutný, aby sa dojem z inak výborného auta nepokazil.
Rozbalit vlákno
33
16. 11. 2010 09:34
Re: CENOBRANIE
s podobnym vykonom u nafty zacinaju vsetci konkurenti, takze az tak tragicky by som to nevidel. Inac dizajn exterieru aj interieru, vratane jeho spracovania zanecha velmi dobry dojem. odhlucnenie naftakov je taktiez vyborne
Avatar - kari.laz
16. 11. 2010 09:54
Re: CENOBRANIE
ono taky u těch konkurentů to není žádná sláva. Holt základní motory jsou základní motory. Ale na druhou stranu je dobré že s nimi mají auta přijatelné ceny a jsou lidi, kterým základní motor v pohodě stačí. zase tak hrozné parametry to nejsou a podle mě je to taky docela v pohodě.
16. 11. 2010 09:37
Re: CENOBRANIE
súhlasím :yes:

k tomu motoru - ja by som ho až tak neodsudzoval, berme to ako základnú naftu, napr. pre súkromné osoby ktoré nejazdia x-krát za mesiac služobky niekolko tisíc Km, alebo firemné flotily a pod.

Laguna má základnú naftu tuším 105k, prvá generácia Superbov mala tiež velmi populárnu 1.9TDI 105k - aj keď tá hmotnosť v oboch prípadoch je asi nižšia, to uznávám. Zrýchlenie sice nie je žiadne terno, ale ak je pružnosť motora v bežnej premávke dostatočná, myslím že to problém není.

Skor nechápem, že C5 nemá nejak extra rozdielne predaje proti o dosť staršej 407.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 09:42
Re: CENOBRANIE
Ja motor 1,6 HDI neodsudzujem, v spojení s touto cenou to logiku má. Ale pri takýchto cenách by som už tých cca. tisíc eur za dvojliter neľutoval. Jazdil som C5 2,0 HDI a je to také rozvážne auto, žiadny trhač asfaltu. Preto sa o dostatočnosť o 21 kW slabšej jedna-šestky obávam. Predsalen na rozdiel od Laguny má C56ka tých kíl podstatne viac.
Tie predaje tiež nechápem. Oproti 407 je C5 skoro prémia, čo do pocitu z auta.
Avatar - kari.laz
16. 11. 2010 09:56
Re: CENOBRANIE
S HDi motorama jsem už něco najezdil a jejich hlavní přednost je skvělá kultivovanost a nízká hlučnoat. Ale jejich největší slabinou je mdlý projev. Opravdu to nejsou žádný trhači asfaltu. Hodí se na klidnou jízdu.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:14
Re: CENOBRANIE
Říkájí ti něco slova jako: varibilní geometrie lopatek a lineární zátah... nepletl bych si to se slovem "mdlý" ;-)
Avatar - kari.laz
16. 11. 2010 11:27
Re: CENOBRANIE
Ten projev je prostě mdlý. Mám s HDI přes 200000. Nikdy jsem s nimi neměl problém (co se jízdně týče) jejich klidná jízda i ten lineární zátah mi vyhovují. Jezdím převážně dálnici. Ale prostě ten projev je mdlý.
16. 11. 2010 09:57
Re: CENOBRANIE
Jezdil jsem Lagunu dci 150HP a byla taky rozvážná :-)
16. 11. 2010 10:06
Re: CENOBRANIE
ono celkově dCI motory (a myslím že i HDI) jsou dělané hlavně co nejpohodlnější - kultivované, lineární nárůst výkonu, eliminace turbodíry. Tady se drama nekoná.
Avatar - Emel
16. 11. 2010 10:31
Re: CENOBRANIE
Znám 2.2dCi 150 koní a to je docela živý motor, na naftu...
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 09:39
Re: CENOBRANIE
Motoru 1,6 HDi bych se v C5 vůbec nebál. 1500 kg není pro tento motor žádný velký problém a na silnici nebudeš určitě nikoho brzdit. Osobní zkušenost mám z Peugeotu 308 SW, který váží rovněž 1500 kg. Motor má krásný lineární zátah až do 4500 otáček, díky systému overboost dosahuje točivého momentu 260 Nm. To vše s velmi příjemnou spotřebou cca 5,5l. 1. a 2. rychlostní stupeň má kratší zpřevodování, při rozjezdu ta 1,6 budí pocit, že je pod kapotou opravdu minimálně dvoulitr. Při dálničních přesunech v Německu pak nebudeš muset šestku prakticky vůbec vyřazovat. Rozhodně 1,6 HDi dojem z C5 nepokazí ... Každý má samozřejmě jiné nároky, někdo by opovrhl i tím dvoulitrem ;-) Ten kdo hledá pohodlí, střední třídy, přitom auto používá pro "běžný" provoz, bude s 1,6 HDI v C5 naprosto spokojen, obzvláště pak s tak lákavou cenovkou.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 09:45
Re: CENOBRANIE
To je čiastočne i o image. To, čo akceptuješ v nižšej strednej, nemusí byť dostatočné v strednej triede, obzvlášť ak svojimi rozmermi atakuje hranicu vyššej strednej. A tam zrýchlenie na stovku okolo 13s je už dosť málo dôstojná cifra.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:07
Re: CENOBRANIE
V tom máš bezesporu pravdu. Ještě před několika lety by byla podobná kombinace hodně neobvyklá. Má zkušenost je ale taková, že jakmile začne 1,6 naftu dávat i samotný VW do Passatu, a jak víme tak už začal, stanou se maloobjemové diesly ve střední třídě standardní realitou. Podívej jak se změnilo veřejné mínění na maloobjemové benzíny s příchodem TSI motorů. Navíc tady se bavíme o střední třídě s cenovkou pod půl milionu korun.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 10:21
Re: CENOBRANIE
Iste, už sa to ostatne deje dlhšie (Laguna 1,5, Superb 1,6 atď.), pritom výkony zostávajú rovnaké, prípadne sa zvyšujú. Takisto sa ale zvyšuje i hmotnosť (až na výnimky). Pre všetkých konkurentov (Mondeo, Superb) v zásade platí to, čo som povedal o C5: skrátka stredná trieda (osobitne tá s presahom do vyššej strednej) si pýta o niečo dôstojnejšiu motorizáciu, cca. 1,9-2,0l.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:26
Re: CENOBRANIE
Co se ti nelíbí na objemu 1,56 L ;-) >:-[]
Avatar - iudex
16. 11. 2010 10:30
Re: CENOBRANIE
Ja uprednostňujem objem 0,75l (hroznového pôvodu) >:D
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:42
Re: CENOBRANIE
pěkný objem, obzvláště pak alespoň ve tříválcovém provedení s uložením napříč moravským sklepem >:D
16. 11. 2010 11:00
Re: CENOBRANIE
tak napr. C5 mala 1.6HDI už aj v predchádzajúcej generácii, Laguna sice 1.5dCI tuším nie, ale 1.9dCI začínala na 88kW, a VW prostě nič menšie ako 1.9TDI nemal (1.4 TDI vynecháme >:-[] ), ale výkonovo tam dávali dokonca len 77kW (samozrejme kompenzované ukrutným záťahom vodcpoda >:-[] )

Veď napríklad v benzinových motoroch minulý Passat začínal s 1.6 100k.

Ja by som to proste nijak extra moc neriešil, proste základná nafta. Možeme diskutovať o 1.6HDI v S80, kde už otázka dostojnosti/image hrá určitú úlohu, uznávam. ;-)
16. 11. 2010 12:12
Re: CENOBRANIE
S tímto modelem na německé dálnici šestku asi ani nezařadíte, protože má jenom pětikvalt. Ale jinak to asi bude, jak píšete...
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 15:54
Re: CENOBRANIE
Tak toho jsem si nevšiml, to je škoda, že tam nedali rovnou šestirychlostní převodovku. Skoro mi to přijde jako překlep. :-O
Avatar - iudex
16. 11. 2010 09:48
Re: CENOBRANIE
P.S. Tak som si to preveril a nemáš pravdu. 308 SW 1,6 HDI má 1412 kg, čo je skoro o stovku menej, ako C5 (1506 kg). Zrýchlenie na sto má za 11,4s, čo je opäť veľký rozdiel oproti C5 (12,8s).
16. 11. 2010 09:54
Re: CENOBRANIE
Váha kolem 1,5t je naprostým standartem v rámci střední třídy ;-) Je to základní naftová motorizace a jako takovou je jí potřeba brát, stejně jako hodnoty zrychlení kolem 12s na 100km/h.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 10:12
Re: CENOBRANIE
No fight. Za takú cenu nehovorím pol zlého slova. Len skrátka niektoré základné motorizácie nevyžadujú priplácať za viac (viď 520d a Dinarov blog), čo nie je tento prípad ;-)
16. 11. 2010 11:02
Re: CENOBRANIE
teraz ťa sveták zožerie za živa! porovnávať C5 s bávom! >:-[]
Avatar - iudex
16. 11. 2010 11:36
Re: CENOBRANIE
Však hovorím, že 5er už priplácať za motor nevyžaduje, zatiaľ čo C5 áno. Alebo to myslíš tak, že akákoľvek zmienka o BMW a Francúzovi v jednej vete mu zatemňuje mozog? >:-[]
16. 11. 2010 11:51
Re: CENOBRANIE
presne tak ;-)
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 10:15
Re: CENOBRANIE
Grammar Nazi vsuvka: "standarDem", prosím. :-)

Jinak mi ten motor přijde v pohodě, není to žádný závodník, ale pružné zrychlení má přijatelné a ani na dálnici se neztratí. Nějaké ty ekoverze Passatu jsou na tom ještě hůře.
Jen mám podezření, že je to nabídka limitovaná na nějakou skladovou edici.
16. 11. 2010 11:01
Re: CENOBRANIE
La pardon, magicka koule :-) Standarta je něco jiného, uteklo mi ;-)
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:11
Re: CENOBRANIE
Pohotovostní hmotnost 308 SW 1,6 HDI 82 KW = 1570 kg. ;-) Třeba tady je odkaz na recenzi. [odkaz]
Avatar - iudex
16. 11. 2010 10:13
Re: CENOBRANIE
Ja som pozeral priamo na stránke Peugeotu: [odkaz]
Iste s príplatkami ide hmotnosť dosť hore, ale to isté bude platiť aj pre C5.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:23
Re: CENOBRANIE
Popisoval sem osobní zkušenost s 308 SW (ve výbavě) :-) 1,6 HDi 82kw... váha myslím 1520 kg. ... Nechci tady obhajovat slabší motory, koně se hodí vždycky. Shodneme se na tom, že je to pro C5 velmi slušný základ, který bude většině "běžných" řidičů naprosto dostačovat.
16. 11. 2010 22:13
Re: CENOBRANIE
"Výkon 80 kW a točivý moment 240 Nm představují pro 1,6 t těžkou 308 SW optimum umožňující svižnou jízdu i dost rezervy pro předjíždění." - to jsou teda optimisti...
Avatar - 3_diamanty
16. 11. 2010 09:14
veru tak
chcelo by to aspon 100kw diesel do takejto masinky inak to nema zmysel kupovat, inak samozrejme je to krasne auto :yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 11. 2010 13:39
Re: veru tak
Ver, že plni ľuďom bude vyhovovať aj tento motor. A ponúkaná výbava za tú cenu... No nekúp to.
Avatar - bubucci
16. 11. 2010 15:02
Re: veru tak
a 66kW octavii lidi vynášejí do nebes
16. 11. 2010 09:20
panečku
to je cenovka, jak pak mi zdejší koncernáři ospravedlní srovnatelné až vyšší ceny o třídu nižších golfů a octávek?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 09:55
Re: panečku
Cenu si může každý stanovit jakou chce. A když koncern VW dokáže prodávat auta za vyšší cenu než konkurence pak je to pro něj samozřejmě velká výhoda. Vyšší cenu „produktu“ ovlivňuje víc faktorů ale ty hlavní jsou dva – kvalita a značka. VW je bezesporu nejsilnější značka v mainstreamovém trhu osobních aut v Evropě a tomu taky odpovídají vyšší ceny aut samotného VW a jím ovládaných značek, které se vezou s ním. Na českém trhu je Škodovka samozřejmě navíc podpořena sílou „domácí značky“.
16. 11. 2010 10:31
Re: panečku
To co píšeš platí jen o VW. Jinak Seat a Škoda patří mezi nejlevnější značky.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 10:46
Re: panečku
Obávám se toho, že kdyby Škodovka nebo Seat nebyli pod koncernem, jejich evropské ceny, pokud by vůbec bylo co prodávat, by byly uplně někde jinde.
16. 11. 2010 09:56
Re: panečku
Připadají ti prodeje G a OII špatné? ;-) Když se prodává, není třeba snižovat cenu. Nebo je to tak, že když budeš mít pekárnu s největšími prodeji a poptávkou ve městě, budeš si chtít snižovat zisk klesáním prodejní ceny?
Avatar - kari.laz
16. 11. 2010 10:00
Re: panečku
Protože C5 není žádný prodejní trhák narozdíl od Golfu
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 10:36
Re: panečku
Panečku, panáčku, to je otázka? A jak asi ospravedlní srovnatelné ceny samo PSA u svých kompaktů, letmým pohledem, taková 308SW se steným motorem začíná na 405tis. a to nemá tempomat, nebo stejný počet pytlů. A co nová C4, bude v této motorizaci stát 350? Jinými slovy, neklaď pitomé otázky, tohle je akční nabídka, snaha o podporu modelu, kterému to na zdejším trhu moc nejde, postavení golfů nebo octávek na českém trhu je z úplně jiné dimenze.
16. 11. 2010 09:26
Objednané do 30.11 a předané do 4. prosince?
Takže pokud to dobře chápu, jde o skladová auta..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
16. 11. 2010 10:32
Super nabídka
Další důvod, proč nekonfigurovat Megana za 450 ;-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 10:38
Re: Super nabídka
Emele, pětikvalt, dýchavičná motorizace, tohle je auto pro penzistu, co si chce udělat radost, za 450 bude snad megan alespoň s dvoulitrem. ;-)
16. 11. 2010 10:42
Re: Super nabídka
nejlevnější dvoulitr máš za 550
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 11:04
Re: Super nabídka
Fůů, jak tohle Renault ospravedlní, viz krysí pokřik výše.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 10:49
Re: Super nabídka
Netvár sa, že nevieš, na čo Emel naráža: kritizovala sa podobne výkonná jedna-šestka v Megane za údajne vysokú cenu. OK, tu je akčná verzia za skoro rovnakú cenu, avšak o triedu vyššie (veľkostne o "jeden a pol triedy"), podobný výkon, lepšia výbava. V tom je ten rozdiel nominálny cenník vs. realita skladovky.
16. 11. 2010 11:07
Re: Super nabídka
ono už len keď zostanem v stajni Renaultu, za 450tis máš Lagunu s dvojlitrovým benzinom schopným jazdiť aj na E85, výbava bude +/- rovnaká ako v tom Megošovi (možno bez xenonov) :-!
Avatar - Emel
16. 11. 2010 11:47
Re: Super nabídka
Jo, pětikvalt bude otrava, to jsem nějak přehlédl.

Megane s dvoulitrem je ohrožený druh, ale 1,4TCe by se dalo. Problém je, že i když vezmeš 1.5dCi a nacpeš do něj nějakou výbavu, jsi na 450 za chvíli taky... ale to už jsme myslím probírali (Megane vs. Laguna).

Musím zase někdy ukecat Peruna a vzít na projížďku to 3.0HDI... nebo 1.6THP.
16. 11. 2010 12:49
Re: Super nabídka
otázná je podle mě vůbec potřeba 6kvaltu pro 1.6HDI v C5. S 2.0HDI ve Focusu (teda korektně 2.0TDCI) jsem mohl 6stupeň řadit až tak od 110km/h výš, jinak to bylo trápení
Avatar - Emel
16. 11. 2010 13:57
Re: Super nabídka
Nojo, jenže 110 jezdím často i na okreskách a minimálně na kilometry najezdím na šestku víc, než na všechny ostatní rychlosti dohromady. Hlavně na dálnici je velký akustický rozdíl jestli motor točí 2500 nebo 3500 otáček.
16. 11. 2010 14:40
Re: Super nabídka
samozřejmě, jestli jezdíš často po dálnici, je absence 6st. nevýhodou. Já taky jezdím po okreskách často 110, ale s tím Focusem to bylo fakt vopruz. Na dálnici supr, řadíš za 6 a máš pokoj, ale na okreskách jsem to tam už ani nedával, protože každou chvíli něco dojedeš, nebo je ostrejší zatáčka a pod. a stejně jsem pak musel jít níž (prostě nemám rád podtáčení...)

A ono v současné době ekoterorizmu, kdy kvůli pár gramům CO2 se dělají různé čachry s prodlužováním převodových stupňů a pod. si fakt nejsem jistý, co by to s tím motorem udělalo
Avatar - Emel
16. 11. 2010 15:07
Re: Super nabídka
Ono jde i o to, že malý diesel má úzké spektrum využitelných otáček a každý stupeň navíc se hodí. U BMW 540d můžeš jet na jeden ze čtyř stupňů (z osmi) a bude to pořád pohoda, ale 1.6HDI potřebuje každý stupeň navíc...
16. 11. 2010 10:41
Re: Super nabídka
Ono toho taky moc za 450 v naftě u megana nekoupíš. Nejlevnější 1.9 dCi je u kombíku za 475. Použitelná 2.0 dCi GT začíná na 575. Já mám asi smůlu. Podívám se na televizi, tam je auto za 200, jdu do mototechny a pod 500 se pomalu nedostanu. A to chodím jen po lowendech.
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 10:52
Re: Super nabídka
Musíš smlouvat.
"No víte, pane, vono jako Mégan se mi líbí, ale támhle na Proseku mi nabídli Golfa v dvoulitrovym tédéíčku za 450, prej nějaká akce. Podívejte, tady mam prospekt. Takže mě chápete, to rozhodování je blbý, no..."
Asi tak za dvacet minut máš na mailu individuální cenovou kalkulaci. Aspoň u Laguny to zafungovalo úžasně. >:-[]
16. 11. 2010 11:11
Re: Super nabídka
Ale tohle fungovalo na Lagunu GT ne?

Jinak právě jsem spíš slyšel, že u Renaultu moc na vyjednávání nejsou. To co je v cenníku je skoro vždy definitivní, max. ti přihodí nějako prodlouženou záruku a pod.
neregistrovaný "Heine"
16. 11. 2010 11:58
Re: Super nabídka
JJ na GT, vyhrožoval jsem Passatem.
Slevili mi o 60 tisíc, nakonec jsem nakoupil ještě levněji, protože někdo pustil objednávku na zcela shodný vůz.
Jinak máš pravdu, moc nesleví, ale něco se z nich vytáhnout dá. Plus takový tu koberečky a druhou sadu kol. Tam je taky problém, že oni té příplatkové výbavy moc nemají, tak není co nabízet.
16. 11. 2010 12:46
Re: Super nabídka
zas takové koberečky taky nejsou k zahození >:-[]

v každém případě, o takhle velké vyjednané slevě jsem už teda dlouho nečetl. Ale zas vyhrožoval si drsně >:-[]
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 11:06
Re: Super nabídka
Tak nějak o tomhle byl ten GTIho blog, divím se, že ses tolik rozčiloval, když v podstatě napíšeš to samé. Jinými slovy, nad těmi "skvělými" nabídkami za dvěstěpade nemá smysl ryčet nadšením, použitelné auto pak stejně vyjde skoro na dvojnásobek. ;-)
16. 11. 2010 11:09
Re: Super nabídka
doufám že si na tohle vzpomeneš, až bude světák adorovat Toura za 289tis jako nabídku tisíciletí, jedinou možnost v rámci třídy....
16. 11. 2010 14:19
Re: Super nabídka
Lowend a prvý použiteľný motor 2.0 dCi....a ešte sa čuduj, že nie je za 200...
Nemáš to trošku pomýlené? ;-)
16. 11. 2010 11:20
Auto bez koulí
Není mi jasno kdo má být cílovou skupinou této nabídky. Že by Kloboučník? Nevím, nevím - pro business je to slabé. I když nejsi závodník a máš rád svižnou pohodlnou jízdu tak potřebuješ občas výkon. Kloboučník ho nepotřebuje, ale Businessman co hodně cestuje se bez výkonu neobejde!!!! Když děláš 40.000 ročně a víc nemůžeš jít do podmotorovaného vozidla. Navíc to nemá koule. C 5 bez koulí nedává smysl. Slovo Business má ve spojení s tímto podmotorákem podobný význam jako slovo Sport na Fabii HTP.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
16. 11. 2010 11:27
Re: Auto bez koulí
Pripájam sa k názoru, že verzia označená Business by si žiadala 2,0HDI. A keďže rozdiel v normálnom cenníku medzi 1,6 a 2,0 HDI nie je veľký, verím, že 2,0HDI Business by sa do pol melóna zmestila v pohode.
16. 11. 2010 11:40
Re: Auto bez koulí
vychádzate z predpokladu, že Business znamená, že človek s tým musí najazdiť 30-40/50tis KM ročne. Je kopec pozícií vo velkých firmách, kde proste je štandard ponúknúť služobné auto, aj keď človek čučí celý deň v kancelárii. A teraz pod pol miliona tu možeš ponúknúť strednú triedu, s naftou a slušnou výbavou! Je mi jasné, že frantíci vo fleetoch na tomto trhu hrajú až x-té husle, ale keď predávaš +/- 30kusov mesačne z tohoto modelu, aj dalších 5ks može znamenať vela.
Avatar - iudex
16. 11. 2010 12:12
Re: Auto bez koulí
Ale iste, kto dostane na výber Octaviu a C5 v rovnakej cene, bolo by prinajmenšom zvláštne, keby sa rozhodol pre stádovitú a o triedu menšiu verziu.
Avatar - sgt
16. 11. 2010 12:20
Re: Auto bez koulí
no, možná by som sa vsadil že by bolo viac tých, ktorí by vybrali Octaviu...
Vieš, sú veci ktoré nemajú s racionalitou nič spoločné >:D
Avatar - iudex
16. 11. 2010 12:26
Re: Auto bez koulí
>:-[] 8-s
16. 11. 2010 14:21
Re: Auto bez koulí
Dopadne stejně jako Laguna. V 95 % vyhraje Ocravia.
Avatar - Emel
16. 11. 2010 14:40
Re: Auto bez koulí
Octavia bude mít levnější pojistku, vyšší hodnotu při opětovném prodeji a pravděpodobně i levnější provoz. Stádovitost může někomu vyhovovat... a pokud má obchoďák jezdit sám, tak je spíš o povaze řidiče, jestli ti lépe vyhoví obratná Octavia, nebo stabilní C5.
16. 11. 2010 14:45
Re: Auto bez koulí
další věc je, že spousta firem má sepsané směrnice pro firemní auta typem - tato pozice=vůz střední třídy. A v ČR se Oktávka často (SDA třeba?) řadí právě do této kategorie.

Tohle v Reichu prostě neuvidíš (až na výjimky) - střední třída je střední třída a fertig.

Škoda to prostě doma umí hrát :-!
16. 11. 2010 14:44
Re: Auto bez koulí
pro lidi bez koulí
16. 11. 2010 11:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - positivemind
16. 11. 2010 11:45
Re: konecne zlevni i ojety C5
Kurňa, to s ním budu půl roku jezdit a pak ho prodám za stejný kačky >:D
16. 11. 2010 11:48
Re: konecne zlevni i ojety C5
ber to tak, že za ty samé peníze můžeš mít syrovou z výroby, nebo už připravenou a zajetou >:-[]
16. 11. 2010 13:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 16:06
Re: konecne zlevni i ojety C5
a pak že ztrácí hodnotu >:D
17. 11. 2010 12:42
Re: konecne zlevni i ojety C5
Mozna by se ho meli nekteri mistni mudrci zeptat proc tak spickovy vuz po pul roce prodava >:-[]
Avatar - Perun
16. 11. 2010 14:00
Listopadové volby do garáže
Za necelých pět set si už můžete v showroomech vybírat velmi dobře... korektně řečeno, vyloženou chybu v téhle cenové hladině nejspíš neuděláte s ničím.. Otázkou je, co vlastně chcete?

Za těch necelých půl milionu už můžete mít v případě volby něčeho univerzálně použitelného třeba toho Mégana v kombíku se slušnějším motorem, nebo Golfa s TSI, pokud oželíte menší zavazadelník a myšlenky na další děti, nebo...

NEBO C5

Jinými slovy, buď se spokojíte s celou řadou kompromisů v kvalitě jízdy nebo techniky atp.. nebo budete řešit kam s tím kočárkem, anebo... prostě pořád to bude v něčem nějak skřípat.

Takže berete C5. Robustní, pohodlný, kvalitní kočár... bez nějakých "ale" snad s výjimkou některých Citroënských manýrismů v podobě volantu s pevným středem a nevalné ergonomie.

Dostanete ale bezkonkurenční pohodu a kvalitní jízdu, kterou byste v téhle ceně jinde marně hledali. Můžete zapomenout na nějaké příplatky za mlhovky nebo kůži na volantu.. vše ostatní už se samozřejmě součástí standardu.

Ale dostanete také styl.. a odkaz značky, která už dala světu aut mnohé, a mnohé ještě dá :yes:

Na magistrátu dopadly volby tak, jak dopadly.. co jsme si vybrali, to máme. V těch garážových volbách to ale může dopadnout klidně na Pětku s hvězdičkou a bude to dobrá volba ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - sgt
16. 11. 2010 14:29
Re: Listopadové volby do garáže
Máš pravdu, toho štýlu dostaneš viac ako by si očakával. Je jedno či budeš kráčať okolo a pozerať sa z každého uhla, alebo vstúpiš "na palubu" a nebudeš vedieť, kde prv nechať oči. Tu dostaneš eleganciu, ktorá je dostupná bežnému smrteľníkovi :yes:
17. 11. 2010 12:43
Re: Listopadové volby do garáže
>:D
Avatar - Dinar
16. 11. 2010 14:39
Re: Listopadové volby do garáže
Tak nevím, ale nemažem si tu trochu med kolem huby? Tohle není standardní C5 s dvoulitrovým dýzlem a koulema. Fakt je takovou výhrou auto se sprintem na stovku za třináct, gumovým pětikvaltem a houpavým, zdaleka ne komfortním, podvozkem? A k tomu dodatek nevalných základních sedaček, zmatené ergonomie, v základu nikterak přitažlivého interieru a zmíněnou manýrou v podobě volantu? Z mého pohledu je např. motoricky srovnatelná laguna určitě lepším autem, jediné co má tahle verze C5 lepší, je image značky.
Avatar - Perun
16. 11. 2010 14:57
Re: Listopadové volby do garáže
Proč hned tak zhurta Dinare?
Základní výbava nemá diodová dení světla a bi-tuner rádia.. tuším že ani výdechy klimatizace k zadním sedadlům, ale to už nevím jistě. Base to tedy nejspíš produktově nahradit nemá.. je to akce se speciální řadou a Citroën jí velmi pravděpodobně protáhne "do nekonečna", jak ostatně bývá jeho zvykem... řekl bych (aniž jsem ten model viděl), že jde o verzi Dynamique bez litých kol a bez možnosti nějaké dodatečné výbavy, tedy včetně interiéru a sedadel ( [odkaz] )

A raketa to tedy určitě nebude, to ovšem ani Passat či Superb se stejným, dokonce o několik kW slabším motorem.
Avatar - del42sa
16. 11. 2010 15:55
Re: Listopadové volby do garáže
diody ve světlech má dle ceníku citroen ;-) jinak je to spíše jinak nazvaná verze dynamique .Ten pětikvalt je ale chybou.... :no:
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 16:11
Re: Listopadové volby do garáže
Přesně tak, jediná chybka na kráse je pro mě taky ten pětikvalt. Jinak je to naprosto skvělá nabídka. :yes:
Avatar - Emel
16. 11. 2010 15:01
Re: Listopadové volby do garáže
Co se interiéru týče.. mě se naopak líbily ty střední a nižší výbavy, bez hliníku na volantu a podobných vymožeností. Nemluvím o sedačkách, tam jsou příplatková křesla geniální...

Laguna fajn, ale je to o poznání menší auto... a pokud vím tak v základu i hůř vybavené.
Avatar - sgt
16. 11. 2010 15:50
Re: Listopadové volby do garáže
Zas až tak čierno by som to nevidel. 1.6 HDi so 5st. manuálom a klasickým podvozkom stačí pre človeka, ktorí jazdí v kľude (pravdupovediac neviem si predstaviť že by niekto jazdil v C5 športovo) mesto/okresky a sem-tam diaľnicu. Spotreba určite tiež poteší. Je to základná motorizácia a tak sa na to treba pozerať. Výbava je určite vyššia než býva štandardom v základe u konkurencie. A volant by som neodsudzoval, pre mňa je to určite plus, keď si jednou rukou podržím volant a druhou si behám ako po "klávesnici" ktorá mi neuteká ;-) Ale viem pochopiť, že nie každý tomu príde na chuť - viď aj nová C4...
Avatar - del42sa
16. 11. 2010 15:03
test
Dobrý den , rád bych se zeptal, kdy v redakci otestujete nový motor 2,2HDi 150kW ? V nabídce Citroenu jsem ho už našel v konfigurátoru. Možná by nebylo od věci udělat i nějaké srovnání třeba s Fordem Mondeo 2,2 a třeba Saabem 9-5 2,0TTiD 140kW. To by byl velmi zajímavý test .

Myslím si že do této C5 by spíš patřila 6-ti stupňová převodovka a podobně jako u séripvé verze 1,6 e-HDi i malý elektromotor, který by dynamice tohoto poměrně těžkého vozu rozhodně prospěl..........

Jinak cena super !!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2010 16:06
Re: test
Dobrý nápad. 1,6 Spojení s elektrikou může dát vozidlo dynamiku, přičemž výhody nízké spotřeby zůstanou zachovány. Jenom cena bude jiná a počin to bude spíše antiekologický. Koneckonců uvidíme jak to bude fungovat v 3008.
16. 11. 2010 17:04
C5 AGONIA
Ideální auto na diskuzi... >:D ;-) Měl bys ale vědět, že slušně vybavené POLO, Volkswagen POLO stojí stejně. Důraz dávej hlavně na ta dvě slůvka - "slušně" a "vybavený". Všechno ostatní jsou jen diskuzní tance na vlastní rakvi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 17:40
Re: C5 AGONIA
Ještě ani nemáš plný prasátko a už se díváš do katalogu z Dráčiku. Počkej na vánoce, to budeš mít pokojík určitě slušně vybavený prima hračkama. Už se těšíš? Brrm brrrrm :*) 8-s >:D
16. 11. 2010 18:25
Re: C5 AGONIA
Nemáš bolení?
Avatar - pocitac
16. 11. 2010 19:00
Re: C5 AGONIA
Ty nevíš, že porotci v té tvé anketě se nemůžou účastnit coby soutěžící? Balení nemám, zajdi si do lékárny. ;-)
16. 11. 2010 18:54
Re: C5 AGONIA
Jo, slušně ano, ale slušně předražené. Chvilka dojmologie - ještě jsem neviděl slušně vybavené polo na silnici, to co jsem zatím v ČR viděl je základ na plecháčích a motor, kdy i na kole jseš rychlejší.

Jinak k tématu, Citroen docílí pár článků s PR nádechem, pár lidí v showroomech, ale prodeje? Pomohla cenové agresivita laguně? Moc ne...ale možná Citroen si dal skromné cíle a chce zmenšit náskok laguny.
16. 11. 2010 23:07
SEDAČKY
Mal som to šťastie sedieť v tomto úžasnom aute na Autosalóne a poviem vám, v lepších sedadlách som ešte nesedel. Veľmi pohodlné a príjemné. Už len kvôli tomu by som si toto auto kúpil. Váš názor?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - saldy
17. 11. 2010 15:34
Re: SEDAČKY
Ty židle vypadaj fortelně a prosí sedni si na mě ale ten motor mi tam nesedí, výkonová rezerva je i bezpečnostní prvek a šestnáctka do auta této třídy nepatří ať se na mě nikdo nezlobí.
neregistrovaný "soukon"
17. 11. 2010 15:58
Re: SEDAČKY
Souhlasím, taky jsem v C5 seděl a ty sedadla byly výborný. Dokonce lepší, než moje křeslo v obýváku. :yes: