Novinky
... můj čistě subjektivní dojem je, že ten předek se zbytečně moc brzy zvedá a dává tomu autu zbytečně vajíčkoidní tvar.
Nevím, proč sem někteří diskutéři pořád tahají Mazdu, v tom faceliftu jsou přece jasné designové markanty charakteristické pro nové modely Opelu.
Přední část hodně čerpá ze studie GTC Paris, tvary kolem mlhovek zase odkazují na novou Merivu.
[odkaz]
[odkaz]
Více obrázků včetně verze OPC je tady:
[odkaz]
Přední část hodně čerpá ze studie GTC Paris, tvary kolem mlhovek zase odkazují na novou Merivu.
[odkaz]
[odkaz]
Více obrázků včetně verze OPC je tady:
[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale podobný tvar otvoru v nárazníku najdeš třeba u většiny aut z koncernu PSA., atd. Mazda se designově hledá- rozevláté tvary, linie, které na sebe nenavazují a jakoby vedou odnikud nikam. V případě 2ky dokonce i nevyvážené proporce. Docela koukatelná Mazda byla 6ka před FL.
Při zveřejnění prvních snímků nové Astry J byly také podobné ohlasy, že je příliš podobná Mazdě 3, přitom realita je jiná.
PS: Hlavní designové markanty Opelu jsou od dob uvedení Insignie tvar ostří a křídla. 😉
Při zveřejnění prvních snímků nové Astry J byly také podobné ohlasy, že je příliš podobná Mazdě 3, přitom realita je jiná.
PS: Hlavní designové markanty Opelu jsou od dob uvedení Insignie tvar ostří a křídla. 😉
[odkaz]
Koukám, že doba drsně se tvářících aut je pryč, teď zase všechno musí vypadat přizhuleně a vysmátě.
Na oční padej ty a nech si hloupé narážky na ostatní...
Jo, jistě, je to podobné. Stejná velikostní třída, troje dveře, čtyři kola, světla, kapota... Máš pravdu, je to taky auto.
>😁 Pápá.