Chrysler při losangelské premiéře zveřejnil další informace o modelu 200, který je důkladnou modernizací sedanu střední třídy Sebring. Nový 200 bude těžit ze všech dostupných inovací.
Pro USA dobrý, ale pro Evropu bude muset Lancie zapracovat, jen jsem zvědavý, sestli se bude Lancie vyrábět v Evropě, nebo to bude import, kdy v Americe jen přelepí znaky
ale Lancia si zaslouží víc, než několik let starou neúspěšnou ameriku s přelepenym logem :-! Pokud Fiat nemá finance na to, aby Lancii dovolil uvést na trh skutečně prémiový model střední třídy, tak ať nepředstavuje radši nic. Tohle dobré jméno Lancii rozhodně nevrátí, spíš naopak :-(
je fajn že víš, co Lancia za dva roky představí ;-) Kdyžtak sem hoď prospekty, ceníky, technická data atd., díky moc :yes:
PS: né že bych od té nové Lancie něco extra čekal, ale on ten základ se dá docela upravit, že.... Kdyby chtěli jen překlopit logo, asi by to auto vyjelo dřív, než za dva roky....
Máte smůlu, bud modely Chrysler s logem Lancia, nebo krach značky.
Fiat nemá děngy, chudák pomalu nemá ani na to, aby si koupil aspon 51% v Chrysleru, tak kde by bral prachy na vývoj 4-5 nových modelů, které Lancia nutně potřebuje....
Tak jen přelepí loga no a přidaj pár cingrlátek.
Myslím že design 200C je luxus, když to srovnám s tím, co ještě v roce 1999 produkovala Lancia jako sedan Kappa.
To bylo designově na úrovni, bohužel roku 1985 :o))))
Asi proto to dosáhlo mimo itálii věhlasného úspěchu.
Aspoň si "nelhajú do kapsy" a priznajú, že sa jedná len o facelift.. byť to v európe, blízko hradu kde vlky dávajú dobrú noc tak je to komplet z gruntu nový model ;-)
Co znamená NELHAJÚ DO KAPSY? Jinak vidím, že VW je pro některé psychická úchylka. Když jsme tak u toho, pročpak tam není taky vnitřek a čím se to technicky liší od předfaceliftované verze? Jinak, (sakra ona už je tam taky vazba na VW) co třeba nový Swift od Suzuki? To je podle tebe taky facelift, nebo je to komplet nové auto?
Od původní verze se to liší zcela nový vnitřkem, novým předkem i zadkem, novým V6 motorem, za píplatek bude i nová 2spojková převodovka, bohatší výbavou a lepší kvalitou zpracování.
Myslím že odlišností habaděj.
Stačí si pozřít obrázky 2010 Sebringu a 2011 200C - rozdíl snad pochopí každý.