Toho hlodavce klidně podepíšu, delta je prostě Kečitka, ta úzká pavéza masky, jako myší čumáček, a vprostřed dolů protažený spojler zas připomíná dva hlodavčí řezáky. [odkaz] Kde ale tohle vidíš u šestky, resp. jak tě mohla napadnout nějaká podobnost? ;-)
jak psal Paja .. problém je ve tvaru ledvinek + světla.
U prapůvodní šestky byla příď zkosena pod ostrým úhlem. Přesně dle žraloka.
[odkaz]
tento kus má čumák pod tupým , takřka kolmým úhlem, který víc než co jiného připomíná čenich hlodavce. Když k tomu přidáš tvar ledvinek, je dílo zkázy hotovo
[odkaz]
tak proti minulé generaci je to erupce smyslné krásy ;-)
Ten předek zabíjí především tvar ledvinek a světla. Ty na některých záběrech působí jako šly do ztracena. F10 má světla "ostřejší", a tím i lépe vypadají.
Jinak celkově není co řešit.. je to hodně pohledné auto. Ta příď není nic co bych nedokázal překousnout :-)
Mně na tom překáží snad jen ty blikače na spodní straně světel. Ty bych přesunul jinam, mimo hlavní světla. Tím by IMHO ten lehký "krysí efekt" zmizel nebo byl hodně potlačen. Jinak ale jednoznačně :yes:, definitivně se zbavujeme toho Banglovského designového odpadu a zase tu máme pěkná, možná dokonce krásná BMW. Docela se těším na novou trojku.
Ano i ty sdružené blinkry na spodní straně světel mají velký podíl na celkové výšce předních světel, ketré tak celkovým tvarem připomínají spíš třeba některé Mercedesy..
Tiez s tebou suhlasim, hlavne tie svetla su trochu ine...resp. velke nie? Neni to taky dravy krasavec ako predchodca... Original je proste original... aj po rokoch.
Mně to spíš připomíná toho žraloka (hodně i tím spodním otvorem v nárazníku), než hlodavce, ale trochu mi vadí ty přední světla, jejich celoplošné krytí má na výšku příliš velký rozměr, hlavně v těch vnějších, až zbytečně vytažených, rozích...
Obecně, do nových modelů jen twinscroll, twin-turbo zůstane jen u sport variant s vyšším výkonem např. 1erM, kde se dá díky dvěma menším turbům i při "nafouklém" výkonu docílit lepší reakce na plyn. ;-)
Copak maska z boku, tu bych klidně zkousl. Ale ze předu to vypadá jako prasečí rypáček.
Mně spíš nesedí ten prolis ve dveřích. Opticky prodlužuje už tak moc velkej blatník. Ale třeba to maj už fertig pro X650iCC ;-)
Spíš bych řekl Maserati efekt. Vždycky, když se za mnou ve zpětném zrcátku objeví šestka, tak první co mě napadne je, "helemese, Qporte", až potom si všimnu bavoráckých očí a správně identifikuju. Ale ten čelní pohled, ty nosdry, ty oči dravce, celé Qporte.
Je to pekne interier opet zpatky v typickem bmw.Oproti te stare bych rekl ze i zepredu lepsi ostatni bez diskuze.
Motory je skoda ze vsude uz jen turbo i pro zastance benzinove atmosfery pro klidne cestovani a poklidny provoz na dlouhe leta by neco mohly dat..
Já nerozumim taky tomu, proč nahrazovat perfektní diody z minulé 6. řady nějakou žárovkou... vždy jsem miloval BMW, ale co se děje teď, to je hnus! Jediný, kdo se drží, je Merc a ač nerad přiznávám, Audi začíná vypadat lákavě "všemi směry"...
Interiér je o dost lepší než u minulé řady,ale z venku se mě osobně líbí víc předchozí generace,působí na mě víc sportovně,tohle vypadá až moc usedle,ale uvidíme v reálu,fotky občas dost klamou :-!
Nejak som z neho rozpačitý. Ten čumáčik mi v tejto podobe nejak moc neimponuje, a celé je to poňaté nejak expresívne - ostro zrezaný predný nárazník je jak ostrá čiara perom cez akvarel, zadné svetlá pôsobia podobne. Celé je to nejaké kŕčovité. Prelis na dverách a´la Opel tiež čistote štýlu neprospieva.
Naproti tomu mi je interiér vcelku sympatický, na fotkách vyzerajú byť A stĺpiky nehorázne hrubé, ale to môže klamať fotka.
No celkový vizuálny dojem...ak BMW, tak iný model, ak kabrio, tak iná značka.
Takhle se definuje cabriolet - mrkneš, ustrneš, a koukáš jak zhypnotizovanej dvě minuty, aby ses pak vrátit do reality všedního dne. Dnes tedy už jaksi bývalá šestka svou roli splnila, a to co nastupuje po ní je důkazem toho, že jsou opravdu autorské hry, v nichž není malých rolí.
Asi nejpřekvapivější je fantastická jemnost tváře :yes: k dravčím kódům se druží nadhledová, průzračná jemnost, na bavoráka něco neuvěřitelného. Dohromady to vše pokračuje přes elegantní boky k zádi, která nenechá nikoho na pochybách, kdo bude první u druhého semaforu. Takhle přesně má vypadat cabriolet od klasické sportovní značky. Démant obdivu.
No, a s nataženou plachtou... máš vlastně vůbec tu nejlepší jachtu na celé riviéře.
Hledám, hledám chybičku, i při zpětném pohledu tam vnímám silnej akcent na historické markanty, podseklá příď, zde ovšem v módu jednadvacátého století... oni v Mnichově fakt nezapomněli na nic, hergot já nemám co vytknout. Ono také, vytýkat druhé nejlepší automobilce světa, že neumí auta... to ani dost dobře možné není.
P.S. Musím tě ještě opravit, tou první automobilkou jsem opravdu nemyslel Volkswagen... zas to tu nepřeháněj.