No jo,napsal jsi to pěkně,ale legenda o lotosovém květu pochází právě z asie,tak to už je na tom vw dost bídně,když čerpá v asijských bájných vodách >:D >:D
akesi su tie auta nepekne 8-s
regal gs pokazil chrom na kolesach, lacrosse prezmenu ich ma hrackarske, charger ma pekny zadok, aj ked vyzera ako z nejakeho starsieho nissanu sx, focus tuning uz v serii?, ostatne ameriky bieda, hyundai i40 a optima su ok, ale zase sprznene kolesami, evoque ok, murano blek, este to dorazili farbou, eos cely akysi hrackarsky, urcite najkrajsimi pohladmi su mazda shinari a modne slecny od porsche :yes:
Dodge má pěkné portfolio. Challenger, Durango a pofaceliftový Charger, který vypadá dobře. Jinak žádná novinka, takže nic, co by stálo znovu komentovat.
Saab so svojou 94xkou spravil dobry krok,bohužial toto auto malo už 4-5 rokou jazdiť po cestach a je to novinka,uspech bude v nedohladne...Ford, potvrdzuje sa mi,že Focus 3 nevyzera vobec dobre nech sa nikto na mna nehnevá,ale mam tušenie,že inžinieri fordu pracuju na facelifte >:-[] Kia hm tá Optima má čosi do seba,naopak Hyundai mi akosi nejde po chuti.Dodge Charger ma nadherny zadny pas svetiel yes: Porsche s Caymanom R ukázal zas dokonalosť v malom balení. Nissan hm ako dokáže jeden výrobca predviesť brutalne GT-Rko a v rovnakej expozicii obludné SUVcabrio ,ešte horšie ako pseudofourdoor kupé X6 8-s Range Rover Evoque elegancia,športovosť a ten interier,zadne dvere smiešne malinke...Nakoniec VW a Eos facelift sa podaril však ono vlastne čo sa da pokaziť ked nasadite predok z Golfa že...Ale hodnotim pozitívne pre mna stale najkrajšie CC na trhu a po fl ešte krajšie.
No, je tady zvykem se hádat, ale s tvým názorem aprostý souhlas - když jsem to projel, tak Evoque je stále stejně fascinující a Eos jsem vždycky pokládal za nejlepší CC své velikosti. Mimo jiné taky proto, že z těch tří, která jsme měl možnost naživo (byť krátce) vyzkoušet to bylo jediné, ze kterého jsem dobře viděl a nevadila mi nízká horní hrana čelního skla (šílený byl Peugeout), valný nebyl ani (ale spíš kvůli bokům čelního skla) Renault Megane (samozřejmně předchozí generace). A navíc - VW Eos má asi nejlíp zakomponovanou složenou střechu, proporčně vyšel nejlíp, i když třeba Megane se v aktuální generaci dost zlepšil....
Apropo,už jsi v tom Focusu III (nebo C max) seděl,nebo ho alespoň viděl na vlastní oko?Já si zběžně prohlédnul a posadil se do nového C Maxe a naživo vypadá fajn,stejně jako interier.Ten,komu se dostal pod kůži Golf ,včetně interieru,asi hýkat nadšením nebude,ale než začneš psát tyhle "zasvědcená ultimata",osobně alespoň na moment posaď svůj zadek do té káry a přejeď prstama části interieru či některé linky karoserie 8-s ...
mne nejde o zlicovanie palubovky ,ani o kvalitu ako taku ,ktora je na vysokej úrovni.Hodnotím vzhlad a ten sa podla mna vobec nepodaril a ide smerom ,ktorym sa vybral renault megane a fluence...F2 bol aspon pre mna hlavne po facelifte velmi pekne auto...F3 je pre mna nepodarok po stranke vzhladu...bodka nebudem sa hadať a to niesom vw group fanatik...radšej ako do f3 by som šiel do meganu,brava a xy inych pohladnejšich aut...
Ptal jsem se,jestli jsi ho viděl naživo ;-) .Já si skutečně zběžně,pár minut,prohlédl a posadil se.Konkrétně byl v bílé barvě na 17-kách a mě se líbil -> výsledný dojem dobrý,naprosto rozdílný od jakékoliv zveřejněné fotodokumentace.Nešlo mi o slícování,šlo mi o tvůj vlastní OSOBNÍ dojem,když už jsi ho sestřelil.A ač třeba M III Grandtour je dle mne designově povedený kousek,ten C Maxík mne mile překvapil.
Mě by třeba zajímalo, jestli tam pan redaktor byl. S jakou společností letěl, co bylo v letadle k jídlu, co bylo k jídlu na výstavišti, kde bylo výstaviště, jestli tam jel autobusem, nebo autem z půjčovny a jakým, nebo pro něj přijel dlouhý lincoln od... jestli byl v Taco Bell a co měli v akci, jestli spal v Orange county, nebo jezdil ve volném čase na prkně v Huntington Beach a tak...