Tomu tvaru se nedá divit. Pracovali na tom brazilci. Mě osobně se to líbí asi tak, že kdyby se u nás někdy v budoucnu prodávala 3 dvéřová verze za solidní cenu do 190 tis., vážně bych o tom uvažoval.
politiku FIatu pokud skutečně uvede toto Uno na trh v Evropě. Všechny poslední modely měl Fiat designově povedené, třeba taková Panda, 500 nebo GP vypadají skvěle pořád. Ale tohle? Disproporční, vyloženě laciný design, tím si akorát pokazí modelovou řadu. K designu současných fiatů se vůbec nehodí. A že to bude kvalitní auto za málo peněz? Výrobní náklady budou stejné i kdyby to auto vypadalo líp. No, snad si to ještě rozmyslí.
Tie cross verzie pre brazílsky trh nevravím, ale to nie je fox ako ho poznáme v európe..už len pre tých 5 dverí
A oplastovaná verzia una sa mi nepáči ani náhodou..ale keď porovnáš klasické uno s európskym foxom tak je na tom fiat lepšie...nutno dodať, že dizajn jest subjektívna vec
Modelová politika fiatu je taká, aby sa umelo vytvorila širšia ponuka v kategórii preň najdôležitejšej- malé autá. A za tie roky si si už mohol zvyknúť na prelínanie sa generácií, faceliftov a podobný brajgel ;-)
Staré Uno jsem měl rád,pěkně se s ním jezdilo a na tehdejší dobu to bylo povedené autíčko,ale tohle raději nechte v té jižní americe 8-s ani Irům tohle nepřeju ;-)
Možno túto úlohu by mohlo toto Uno v Európe zastať. Že by niečo medzi Fusionom a Sanderom? Pekné to nie je, ale lacný nezmar sa uchytiť môže.
Ak to je len bla bla a za dva roky bude všetko inak...
U tech fotek musim dat za pravdu... Bohuzel. Na druhou stranu Uno v zakladu a treba v te hezke cervene metle vypada líp než liška. o chlup, ale přece. v těch cross verzích vypadá lépe ten Fox. Na obhajobu Una snad je je potřeba napsat, že předpokládám, že cena u Una bude přeci jen o chlup nižší... v tomto případě.
Fox veru neni zadny designovy skvost, kdyz ale porovnam napriklad tohle - [odkaz] - s timhle - [odkaz] - vychazi mi brazilska liska jako jasny vitez. Ve standardnim provedeni si pak obe auta nemaj navzajem co vycitat, VW je serednej pro svou stavbu a proporce ala nakopnuta koza, Fiat pak skutecne vypada jako karikatura C3 Picasso "vysperkovana" asymetrickejma nozdrama.
Mimochodem moc nechapu modelovou politiku Fiatu v subkompaktech, mam ted na mysli neprehledny prolinani starych a novych generaci a jejich prejmenovavani. Behem poslenich dvou generaci jsme tu meli Punto, Punto Classic, Grande Punto, Punto Actual, Punto Evo a ted pribude jeste Uno jakozto lowendovka z Brazilie. Cert aby se v tom vyznal. Imho by bylo nejlepsi mit jedno Punto jakozto drazsi a stylovejsi subkompakt a pak treba to Uno jako lowend. Podobne jako tomu je u dvojky 500/Panda. Fiat maly auta vzdycky umel a 4 takto jasne definovany a odliseny modely by mohl uzivit.
Že by něco na způsob Dacie ve Fiaťáckém kabátku?
Moc se mi to nelíbí, ošklivý je to - ale za takových 120 tisícovek Kč (v Irsku takových 5000 Eur) by se to dalo prodat...
...a na nic jiného nemyslí, než na nové Uno od Fiatu z Brazílie.
Je otázka, jestli Irsko stačí opravdu tak zchudnout, aby tam zrovna tohle byl prodejní trhák. No, kromě toho, že latinskoamerický trh je poněkud jiný než třeba ten evropský si lze úspěch této "novinky" představit pouze za předpokladu, že by byla cenově někde tak mezi Loganem a Nanem....
Další ukázka nesmyslné a nekoncepční politiky Fiatu, jsem zvědav, čeho se ještě dočkáme. V každém případě to bude dost zábavné. Když to člověk vidí na fotkách, řekne si jenom - zlatej brazilskej VW Fox. A že ten rozhodně žádnej zázrak není. A pokud chtěl Fiat vyrábět praktický hranatý oplastovaný auto, který by vypadalo i dobře, mohl koupit licenci od Citroena na menší Picasso. Tohle vypadá jako jeho karikatura.....