Mohl by mi někdo prosím vysvětlit, proč nebyl motor vyvinutý rovnou s přímým vstřikováním? Vím, že jeho použití bude mít při faceliftu vliv na výkon a jiné charakteristiky motoru a automobilka se bude kasat, že motor je modernější a spotřebuje míň paliva... Proč ale není použité už nyní? Díky.
To máš to isté, ako keď nové auto v nižšej strednej nedostane smerovky v spätných zrkadlách a diódovú grafiku na zadných svetlách..prečo? Aby bolo za 3 roky z čoho robiť facelift ;-)
The new V12 equipped Lambo will have 20% emission improvements, courtesy to reduced weight and the engine will itself have emissions improvement closer to 5% ----- which is the result of Lamborghini sticking to multipoint fuel injection ----- than direct-injection system it already uses on its V10 Gallardo
Zeptám se možná hloupě ale nedá mi to.
Když se někdo vymázne a obrátí to auto na střechu, ven posádku dostanou záchranáři jak? Zevnitř je to jasný, jen nevim, zda se to dá udělat i zvenku.
Nevím jak to bylo řešeno např. u Murcielaga, ale myslím, že tam musely být nějaké patrony, které v případě převrácení závěsy dveří odpálily tak, jako to má např. MB SLS AMG. Možná to ale nebude u Aventadoru třeba, protože podle článku se nebudou dveře otevírát kolmo vzhůru, ale do stran nahoru, jakoby mávnutí křídla...
Já si to tedy nemyslím, a to se ani nepovažuju za stoupence koncernu >:D ale určitě najdeš někoho, kdo si to myslí. Brzy zase začne někdo plkat, že gallardo má navigaci z A4 a ovladač klimatizace já nevím z čeho a že ten plast ze spoda pod volantem je taky určitě z něčeho převzatý... :-! ale koho to zajímá když ti za zády ryčí motor v osmi tisících. Kdo nechce koncernový supersport, ten ať si pětkrát připlatí za Pagani >:-[]