Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Venga 1,6 CRDi (94 kW) – Maximální downsizing

Když se řekne MPV se silným turbodieselem, málokdo si představí čtyřmetrové auto s šestnáctistovkou pod kapotou.
Zpět na článek
29. 11. 2010 06:12
motor
K tomu motoru, mohli by v recenziach uvadzat kolko km ma najazdene auto ktore testuju, je totiz velky rozdiel ci je motor surovy alebo po zabehu...
pekny priklad je moja Kia Ceed 1.6 crd, kde na zaciatku surovy motor pomaly chcipal pri menej ako 1500 ot/m a pouzitelny zatah bol do 3500 ot/m.
ALE, po cca. 20 000km sa to krasne upravilo a dnes taha krasne od 1100 az do 4300 co je riadny rozdiel a robi mi velku radost.
Avatar - gld
27. 11. 2010 17:42
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
Najmä keď sa zapchá, čo najmä pri motoroch tdi bola bežná záležitosť
Avatar - saldy
27. 11. 2010 13:31
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
DPF má na průběh křivek opravdu mírně pozitivní vliv, odlehčí práci ŘJ v přísnějším emisním režimu, tím se ho ale nechci vůbec zastávat, v tomto případě budou hodnoty asi víceméně stejné.
Avatar - gld
27. 11. 2010 12:10
Športovci
Nechcem tu vyvolávať zbytočný flame, ale prečo musí mať rodinné auto doslova "prkenný podvozek".. to už chcem vidieť tú firemnú poradu kdesi v návrhárskom štúdiu kie ako si hovoria "hmm, rodinné auto, dáme tam tvrdý podvozok"..to dáva logiku asi len keď si prelepím oči do šikma, či?
Avatar - gld
27. 11. 2010 12:06
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
Filter myslíš ako filter pevných častíc..vylepšuje dynamiku? :-O

Skús si napchať ponožku do výfuku, či ti pôjde auto lepšie >:-[]
Avatar - saldy
26. 11. 2010 16:36
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
92 se prodává na Slovensku. Před rokem redakce testovala motor v i30 a výkon zařadila jako+, teď je v mínusu.... já nevim Vengu jsem nikdy nejel ale filtr by měl parametry spíš vylepšit, další věc- vyčítat šestnáctce malý zátah ve vyšších ot. je nefér i nesmysl zároveň, tenhle malý dýzl má úkázkově lineární nárůst výkonu v širokém rozsahu ot. bez kopanců a turboděr.
Na projev je třeba si zvyknout , kdo sleze z dýzlu bude suběktivně zklamanej, kdo z benzínu bude nadšenej, stačí ho držet kolem 2t a pro zrychlení se nebát točit i daleko za 3t. klidně až ke 4t.
26. 11. 2010 16:09
po vytiahnutí kľúča zo zapaľovania
Vo Venge aj po vytiahnutí kľúča zo zapaľovania je stale možné asi 30 s po vytiahnutí, vytiahnuť okná hore, či sklopiť spätné zrkadlá. Takže ako tak elektronika funguje.
26. 11. 2010 10:28
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
Jeste neopravili text :-) a dyt je to jedno..udaj sem tam..stejnka nejvic lzou automobilky :D:D:D:
26. 11. 2010 10:04
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
Tak občas udělat chybu je lidské....to že někdo poplete jeden kw sem druhý tam..ale mít to v nadpisu blbě >:D

A hlavně...když už j sem rádoby odborník..novinář....tak po sobě čtu co píšu a nemůžu si v jedné větě protiřečit o 180 stupňů :-) ikdyž i to se stane..holt jsme omylní a jsme lidi.

Jen doufám, že to někdo opraví.
26. 11. 2010 10:03
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
nezblázni sa :-!
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2010 10:03
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
no uz to hosi opravili, ale kazdopadne som sklamany z tej novej akoze kvalitnejsej stranky. Pokial tu budu taketo hrubky tak aj autobazar.eu bude mat lepsie informacie o vykone danych aut ako auto.cz

Uz sa tesim na dalsi test, urcite par chyb najdem ;-) aspon sa nenudim

:yes:
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2010 09:57
Re: Redakce : opravte si pár chybiček
Ale to ako keby si hrach na stenu hadzal. Zbytocne to budes vraviet, co test to sama chyba.

Hovorim to uz od leta, ze co test to chyba, nieco sa muselo stat mozno iny clovek pise od leta clanky alebo co ale skutocne som nenasiel test bez chyby uz par mesiacov. A najlepsie je to ze tie chyby su do oka bijuce napr. v nadpise a nazvoch je ako teraz udaj 92 kw a v tabulke je 94kw. Proste nie su to chybicky ,ktore oko nepostrehne ale su to doslova do oci bijuce chyby.

Kde je ta spominana kvalita, ktora mala prist s novym autom cz? Zatial vidim len chybami nabite clanky, co tabulky to chyby - v mm razvory, dlzky, vykony - same chyby a udaje v tabulke nezodpvedajuce tomu co pisete v texte pripadne naopak text s cislami nezodpovedajuci tomu co je v tabulke.

Mna to dost mrzi lebo mam skutocne auto.cz rad a keby som nemal tak by som bol ticho a bolo mi to jedno.

Chapem ze sa par chyb vyskytne ale ako je mozne ze okate chyby su uz aj v nadpise? Ved som ani nemusel citat clankok a uz som videl chybny udaj 92 kw priamo v nazve. Je ot hanba akoze nechchem byt zase zly ale niec osa tam v redakcii asi musi udiat aby sme mali to kvalitnejsie auto cz. Zatial to ide dole vodkou cele auto cz. nehovoriac o tom ze to cele biele pozadie je uplne o nicom.
26. 11. 2010 09:42
Redakce : opravte si pár chybiček
Už v nadpisu je napsán výkon 92 kw a poté všude v článku i v tabulkách 94 kw.

Dále pak v textu píšete " I když je maximum výkonu 94 kW položeno do 4000 min-1, zátah polevuje už před touto hranicí. Testovaná šestnáctistovka je proto z těch moderních turbodieselů, kterým nejsou vysoké otáčky cizí." ________- si to nějak protiřečí ne??? Zátah polevuje už prřd 4 tis ot. a přitom píšete, že onomu motoru nejsou cizí vysoké otáčky? >:D

Tak buď jedno a nebo druhé >:D ...a to jsem zbytek jen raději v rychlosti proletěl :-)