Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SOR Libchavy dodá Praze i malé autobusy za víc než 65 mil. Kč

Firma by měla dodat 15 autobusů za 65,85 milionu korun bez daně z přidané hodnoty. První vozy by se měly v Praze objevit už za dva týdny, kdy se budou měnit jízdní řády.
Zpět na článek
30. 11. 2010 09:32
30. 11. 2010 19:41
Avatar - JFK
30. 11. 2010 09:32
J&T a PPF
by taky mohli už konečně najmout pořádného designera, kterej udělá něco s tím odporným exteriérem
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2010 09:40
Re: J&T a PPF
Jj, tyhle busy jsou strašně ošklivý :-/ ...
30. 11. 2010 19:41
Re: J&T a PPF
ale jsou nase.. kdyz uz Karosa defacto padla.. diky za ne! ;) (a mam pocit, ze i ten design se zlepsuje.. prvni SORy vypadaly hure :-D)
Avatar - pumpkin
30. 11. 2010 20:47
Sdružení opravárenství a rozvoje - SOR
Táto značka autobusov, dá sa povedať že bez histórie, má môj obdiv. Za ani nie 20 rokov existencie môžu hravo konkurovať Irisbusu, Manu a iným veľkým výrobcom. Vďaka produkcií za najnižšiu cenu vidno tieto, síce nie najkrajšie busy, na každom rohu či už v Česku, Slovensku alebo aj v Maďarsku pod značkou Credo. Aj keď finančný gigant J&T moc v láske nemám, z úspechu SORu sa teším. Snáď im úspech nepokazí praskanie rámov 4. dverí, ktoré sa medzičasom objavilo aj na bratislavských kĺbakoch.
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2010 07:31
Re: Sdružení opravárenství a rozvoje - SOR
Technické problémy sa nevyhnú nikomu, prejde tým asi každý . nejaký čas som jazdil SOR-mi do práce, a musím povedať, že je to pohodlnejšie a príjemnejšie vozenie ako Karosami a ich následníkmi. Dizajnovo žiadne pecky, ale škaredé nie sú. Trošku zvláštne vyzerajú kvôli menšiemu rozmeru kolies, kĺbové autobusy, mám pocit, dokonca kombinujú 19,5" a 22,5" kolesá, ale vpohode inak.
1. 12. 2010 12:57
Re: Sdružení opravárenství a rozvoje - SOR
No, občas se vezu plynovým SORem a dopravce bohužel zvolil ty nejprkennější sedačky jak z městského busu, přitom jezdí z Prahy přes Slaný do Loun a možná ještě dál trasa Praha-Dejvická - Louny měří cca 60 km). Takže pohodlí nic moc, ale zřejmě se jedná o konkrétní specifikaci.
1. 12. 2010 14:27
Re: Sdružení opravárenství a rozvoje - SOR
Môže byť. Karosy boli voči SORu hodne tvrdé - jak sedadlá, na ktorých sa človek v zákrutách mohol aj šmýkať, tak pruženie. Plus vibrácie od motora, tie boli občas cítiť aj v chrbte.
SOR bol pohodlnejší napriek menším kolesám - mäkšie pruženie a aspoň u nás aj docela slušné sedadlá.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku