Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi A6: První fotografie

141 komentářů

touran
Za seba musim povedat, ze nova A6 je velmi pekna a vobec nepochybujem o crevach tej najvyssej technickej kvality. Tesim sa na moment ked si ju osaham. Tvary naozaj nemozu nikoho urazit, cielova skupina si myslim, ze v tom uz ma jasno...
GTI
Až zítra. Zítra spadne nebe... Dnes se kochej, žárli, případně bezuzdně záviď, to podle toho, jak si vzhledem k této třídě stojíš ty a tvůj charakter.

AUDI, to si však stojí tak dobře, že mi na to snad zítra nebude stačit klávesnice...

BRAVOOOO :yes:
A já že ses náhle vytratil z předchozí diskuze.... ...a ty přitom vymýváš klávesnici...
Tak kdyz ti nebude stacit klavesnice, tak to napis na papir a schovej do suplicku. To udelas nejpip >😁 >😁

PS A kup si Mercedes třidy E >😁 >😁
h.onzyk
ad PS:ale kdeže, cesta vede do Mnichova 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
u Mostu.....vedle Libčevsi.... >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
A to je ta krása svobody projevu: I ty, očividný účastník demagogických dýchánků u stolu s mastným špinavým od cigaret propáleným ubruse, můžeš přispěchat se svou "troškou", abys pak měl čím se vytahovat na své spoludiskutéry, kteří ti jen, místo diskuze, ukazuji: :yes: 😉 😄 >😁 zítra se prosím zdrž. Audi A6 není hodno takového prýštila, žvanila, zbabělce a smetáka..... takže zítra zesílit medikaci, sestři, ano?
puko
Jedine co sa mi z prvych snimkov nepaci, je ten prasaci rypak. A pomaly ale isto zacinam mat averziu na tie monokloidne svetla s prekomplikovanou grafikou.

Inak zvysok auta :yes: hlavne bocny pohlad sa mi paci :yes:
Klaudius
Nepovedal by som to až tak ostro, ale máme z toho asi podobný pocit.
Dokonalé, elegantné auto - až na ten nazúrene sa tváriaci divoký predok. Nekorenšponduje s ostatnými tvarmi a markantami auta, kazí mi celkový dojem.
Vyššia stredná prémia, tu je to správne miesto na zdravý konzervatizmus a vynechanie vylomenín. Až na tento exces odo mňa tiež :yes: Na prvý pohľad Audi, a ako vždy, laik nerozozná modely od seba,a možno ani generácie. Ale tu to vôbec neprekáža.
Avatar - white label
white label
Vidíš, to je právě to riziko o kterém jsem psal Micince. Proti přechozí generaci změnili masku a hodně tvar/obrysy světel, což se nebude všem líbit. Pro jednoho bude taková změna málo revoluční, pro jiné málo konzervtivní..., ale že bys např. nepoznal zepředu novou A6 od staré, zrovna tady určitě nehrozí...
Klaudius
Tak Ty alebo ja určite áno, ale ďalších X ľudí na ulici určite nie.
Proste mi tá "tvár" príde voči zbytku auta príliš dramatická.
Avatar - white label
white label
Předek je i pro mě překvapivě hodně inspirován novými prvky ala A1, čekal jsem ho určitě víc ve stylu A7, který mi celkově sedí víc, ale zase je tu ten aspekt určitého odlišení po kterém dost lidí volá...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jtj, taky jsem čekal A7 sedan....kombi.... hmmm. Ale je to ta stará dobrá krása.... prostě Audi....
Klaudius
Ja si myslím, že ten predok by bol vpohode - pokiaľ by aj ostatné línie auta boli podobne agresívne. Elegancia a umiernenosť, dravosť alebo športovosť, dnes sa nosí všetko. Len, prosím, nekombinovať dva štýly na jednom aute. To je jediné, čo sa dá vytknúť
Já mám naopak při bočním pohledu problém s proporcemi kufru - jednoduše púsobí jako přidělaný z menšího auta. A taky zadní svítilny z tohoto pohledu působí jako oči lezoucí z důlků... Dohromady nic elegantního.... ;-\ Naživo to ale věru bude působit jinak.
Klaudius
Koľko ľudí, toľko názorov. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak. Nové A6 stěží něco vytknout, jinými slovy, kvalitní teplákovka. Nic převratného, silně očekávatelná a hojně prodávaná.
Anketa pod článkem asi není to co hýbe trhem ale i přesto, nepamatuji v poslední době vůz, jehož design by byl hodnecen známkou jedna v pouhých 60ti procentech... notabene prémiový vůz...
(sic)pulsi
Ja myslim že ak by na maske nebol znak Audi tak by to hodnotenie bolo lepšie.
Avatar - white label
white label
Jj, to víš, tu "koncernovost" někteří snáší velmi špatně, viď Kajfíku... >😒]
Jseš únavný, nevím proč začínáš s koncernem... Neumíš žvatlat o ničem jiném? Já mluvím o anketě a ty o koncernu, ono to je vážně nemoc vid? Viz i pisatel nad tebou... Můj příspěvek se o koncern ani náznakem notřel, ale hned se ozval "tábor" který ve všem vidí koncernovou averzi a konspiraci.... ;-\ :no:
Avatar - white label
white label
Pročpak se tě se to tak dotklo? :😉 Psali jsme přece taky především o anketě, já ti jen nebaštím to divadýlko, že zrovna ty nevíš nic o zdejších antikoncernových vlivech na podobné ankety... 😉
Mě se to nedotklo jen mi to přijde tragikomické - trapno-komické. Že sem zase taháš tvůj problém s koncernem. Vtip je v tom, že zde o tom vůbec nebyla řeč. A o antikoncernových vlivech na ankety opravdu nic nevím, to je jen tvá paranoa....
Ty mě vážně dnes rozsekáváš... Jen se směju a nevěřícně kroutím hlavou... >😁
Pám bůh s Tebou.... Tobě se téma koncernové "války" jak vidět stalo doslova posedlostí... >😁
dokonce 54%... to se museli sjet fiataci (no ja k nim opravdu nepatrim) z celé evropy aby tady dali špatnou známku co... komediante.... >😁
Avatar - white label
white label
Dokonce už dvě reakce od tebe na jeden příspěvek, asi tě to trochu vzalo, co? :😉 >😒]
Copak by mě mělo brát? Tvé plačky a pohádky že nejspíš všichni fiatáci si celý večer volají a pobízí se k hlaování proti koncernu pod nějakým článkem o A6tce >😁
Ještě jednou..... komediante..... >😁
Druhý přípěvek jsem napsal, jelikož se výrazně změnil poměr, o kterém se v tomhle vlákně bavíme. Tvá koncernová dotčenost vtažená do každé diskuze je vážně dojemná.
Hlavne ze brojis proti tomu aby se tohle tema zatahovalo do kazde diskuze.... Zde vidime jak se to ve skutecnosti ma...
I do diskuze která je uplně mimo nakonec příjde WhiteLabel s jeho paranoidní představou že jakási fiktivní skupina odporu vyčuchal příležitost a horlivě celý večer hlasuje proti autu co má cosi společného s koncernem... Vážně bavíš, je mi jasné, že v téhle fázi už to není léčitelné tím spíš nemůže stačit mé doporučení vyspi se z toho... Ty šašku koncernáku >😁 >😁 >😁
Tohle fakt dneska pobavilo. Fakt že jo >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Těmi osmi stejnými smajlíky, už druhým komediantem a originálním šaškem tu prezentuješ především sám sebe, ale co čekat, když chybí argumenty, zdravý rozum a soudnost, viz i tvé příspěvky pod "Evropským trhem v říjnu 2010"...
:😉 😉

P.S. Já jsem v této diskusi zmínil slovo antikoncernovost jen jednou (což si evidentně doteď nerozdýchal), a to pouze v nadsázce k příspěvku, kterého jsi ani nebyl autorem a od té doby tu dokola plácáš nesmysly o koncernu a fiaťácích (pod Audi) jen ty.
Ale jako tvou sebekritiku, ten tvůj zoufalý příspěvek beru... 😄
Avatar - T613
T613
viděl jsi jednu Audinu, tak jsi viděl všechny
Avatar - white label
white label
To je ale do značné míry současný trend, podívej se třeba na 7er, 5er a budoucí 3er.
Jaká je pravděpodobnost, že se (v tomto ohledu) zbláznili u Audi i u Bmw najednou?
Avatar - T613
T613
no u Audi je to abnormální a již delší dobu. U BMW jsou aspoň designové posuny ob generaci. To samé u mercedesu. I ten Jaguar se vyvíjel víc jak designový jazyk Audi.
Avatar - white label
white label
To ano, ale když pominu "úlet" s E60, tak F10 taky dost navazuje na styl E39, podobně je to i u 7er. S Jagem bych to nesrovnával, tam muselo po "hospodaření" Fordu dojít nutně k celkové revoluci, což se povedlo relativně velmi dpobře, ale podobnou "revoluci" nelze čekat i s příchodem dalších generací...
Avatar - T613
T613
nepochopils.. Na nové Audi se podíváš, řekneš si "aha, tak nic. To už jsem viděl. Jakou to má techniku a interiér?" Je to oproti konkurenci taková exteriérová šedá myš.
Avatar - white label
white label
Jenže, já něco podobného (v menší míře) vidím i u té nové 5er (protože 7er už jsem znal před ní)..., kterou přesto považuju (zejména ve srovnání s předhozí E60) za velmi povedenou.
Avatar - T613
T613
prostě se neshodneme.. ty možná při pohledu na Audi láskyplně okem na něm spočineš, já mám problémy se při pohledu na ně udržet vzhůru (čest výjimkám). To radši budu zírat na bavoráckou zrůdu X1..
Avatar - white label
white label
Já v této třídě automaticky láskyplně nespočinu okem u žádné značky, včetně Audi, to by musela být alespoň vezre RS/M/AMG. ale raději se budu při pohledu trochu nudit (Audi), než se trochu trápit (1er hb, E60, 5GT, A-klase, nebo třeba obří zadní světla Ečka).
Avatar - T613
T613
E60 jsem postupně přišel na chuť až se mi exteriér začal líbit. Jednička je prostě .. atd. Ale lepší, když si designer může aspoň trochu hrát a měnit vzhled šablony (BMW 5/7), než když se podíváš na A6, A7, A8 a zjistíš, že se liší jen rozměry. Jinak jsou absolutně totožné. Nad tím hraním si aspoň můžeš zapřemýšlet a ptát se sám sebe jak to ten designer myslel.. Audi je jako kapela Divoký Bill.. mění se jen "slova" >😒]
Avatar - white label
white label
Jenže zrovna ta A6, A7, A8 (kterou uvádíš) se i dnes od sebe objektivně líší víc, než současná 5er a 7er, takže jsme vlastně znovu na začátku naší debaty... >😒]
Avatar - T613
T613
vidíš a já zrovna nemám ten pocit, a to jsem čuměl na čumáky těch aut než jsem to napsal.
Avatar - white label
white label
Ale jen na fotky, podle fotek to není tak zřetelné, ale hlavně naživo si (na první pohled) spletu spíš tu 7er s 5er, než A8 s A7 a A6...
A7 vypadá naživo mnohem líp a pokud si ji jednou pořádně prohlídneš s A8 si ji tak lehko nespleteš, samozřejmě myslím zepředu, jinak to není samo žádný problém. Její předek je znatelně dynamičtější a nížší, proti mohutnější A8 má až nečekaně blíž ke stylu R8... 😲
Avatar - T613
T613
ale no tak Labele... nedělej z Audi vzácné zboží, které člověk potká jednou za měsíc .. smiř se s tím, že spíš poznám rozdíl mezi jednotlivými sériemi koberců než designové změny u Audi 😉
Avatar - white label
white label
Nebuď zas tak citlivý, jak mám asi vědět, jestli si už A7 viděl naživo? Natož vedle nové A8? Nehledej za vším (za každou cenu) něco, co tam vůbec není... 😉
puko
ja sa priklanam k tvojmu pozorovaniu 😉
Avatar - white label
white label
A taky ses díval jen na fotky, nebo si někdynaživo (zepředu) viděl vedle sebe současnou 5er a 7er a hlavně A8 a A7?
Avatar - miromen
miromen
Souhlas. Minuli tyden jsem byl mrknout na salon Audi a poznat některe modely je opravdu ořišek a nova A6 je podle foto dalši v řadě. Jinak za mě v tehle třidě 5 od roztočene vrtule.
Avatar - Righ
Righ
To je s prominutim udesny klise. Vzdyt krome klasickych elegantnich modelu A4, A6 a A8 ma Audi v nabidce i naprosto ojedinely a koncepcne vyjimecny vozy jako A1 (kolik takovych aut na trhu je? snad jedine Mini, MiTo a s primhourenyma ocima jeste DS3), A3 Sportback (bez konkurence), A5 Sportback (to same), A6 allroad (konkurenci pouze XC70) nebo A7 (dalsim srovnatelnym vozem uz je pouze CLS). Pak tu mame Qckovou radu s jednim modelem mimoradne povedenym (Q5) a druhym prumernym (Q7), kazdopadne vsak v obou pripadech jde o svebytny auta. A nad nestarnoucim noblesnim kupe A5 mas jeste fantastickou R8. Kdyby mely vsechny automobilky tak monotonni a sedivou modelou nabidku jako Audi, nebyla by na silnicich zdaleka takova nuda. 😉
Avatar - T613
T613
promiň, klišé neklišé já to tak cítím. Ten kdo mě zná ví, že nemám potřebu se vůči nějaké automobilce vymezovat. Audi není zkrátka vůbec můj šálek kávy. Jediné proč bych uvažoval o koupi je cena a technika. Ale konkurenci bych navštívil jako první, a při stejné nabídce bych ji dal i přednost. Toť vše.
Avatar - Righ
Righ
Jasne, proti gustu... Nakonec cim vic bude na silnici Ecek, tim lip nova A6ka vynikne. :-! Ze by si ji ale nekdo kupoval kvuli cene, o tom dost pochybuju. Kvuli cene se kupujou auta max do pul mega, a to nestoji snad ani A3 v holobytu.
Avatar - white label
white label
Pod to se podepisuju, jen mě příjemně překvapuje, že to můžou vidět i lidi s podobnou fotkou u nicku jako máš ty. Ono na tom není nic nenormálního, jen na zdejší poměry je to doslova anomální... :yes:
Avatar - white label
white label
Pravděpodobnost, že designová převratnost bude přínosem právě v této třídě je velmi malá (viz např. designový návrat F10 ke "kořenům E39), ale třeba ten interiér je (na poměry vyšší střední) celkovou kvalitou a dojmem vlastně "revoluce" i bez designové převratnosti jeho větších detailů...
Osobně jsem ještě víc zvědavý na variantu avant/allroad, která mě v současné odcházející generaci A6 oslovila mnohem víc, než sedan...
lowkick
Přesně! Interiéry A6,A7 jsou špičkové! :yes: Design přídě i profil jasně vyjadřují "korektní nekompromisnost", více hran v těchto pasážích velmi prospělo, naopak zadní partie mi nějak nesedí, ale napadlo mne ihned, že to snad bylo designováno primárně pro Avant, protože tam mohou hrany na zádi vypadat fantasticky...u allroadu pak nadpozemsky krásně. Celkově za 1 s hvězdičkou jako (u Audi) téměř vždy. 😄
Avatar - positivemind
positivemind
Mě doteď víc oslovoval sedan - a tady věřím v kombi 😄
Avatar - Emel
Emel
No mě se právě Allroad v minulé generaci moc nelíbí... přechromovaná maska a nižší posaz v kombinaci s dlouhým pontonem mi moc nesedí, mnohem víc se mi líbí kompaktnější A4 Allroad bez plastových spodků nebo předchozí generace A6.

A totéž platí i pro Avant... v minulé generaci u mě kraloval Mercedes, v současné zatím BMW... a důvod je jeden: daří se jim působit kompaktně.
Avatar - white label
white label
A6 allroad II musí mít celolakování, plasty mu prostě nesluší, zvlášť k tmavým lakům, které navíc Audi nepochopitelně kombinuje se světlejšími šedými plasty, zatímco světlé laky s tmavšími černými plasty. Právě ta luxusnější "celokovová" maska nekoresponduje s nelakovanými plasty, což je nutné zohlednit při konfiguraci vozu.
Ale můžem to zjednodušit na to, že mě avant oslovil mnohem více, než sedan...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A6 Allroad je asi jediná varianta A6, která se mi vyloženě líbí. Teď si ji nedokážu vybavit v celolakování a věř nebo ne, mě se ta s těmi plasty líbí, ale jen ta kombinace s šedozelenostříbrnou metalízou, nevím, jak jí Audi říká. Asi je to tím, že trochu připomíná studii Werewolf.
Avatar - white label
white label
Ale jo já ti to klidně věřím, sto lidí, sto chutí. Zřejmě myslíš béžovou Dakar, která se naštěstí kombinuje s těmi tmavšími plasty. Viděl jsem párkrát vedle sebe celolakovaný i necelolakovaný allroad a v tmavých barvách to u mě dokonce mírně asociavalo Fabii Junior, která měla podobně šedé plasty, jako mají tmavší verze.
Každopádně souhlasím s názorem Emela, že ta luxusní maska nekoresponduje s nelakovanými plasty...
nelakované😒br /> [odkaz]
lakované😒br /> [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No nelakovaná v černý je hnus, to uznávám. Neměla něco podobnýho ze začátku i Q7? Dakar jsem nemyslel, a z toho co jsem našel na konfigurátoru Audi, se zřejmě už ta barva nedělá. Obávám se, že jsem si to spletl s prvním Allroadem a v hlavě si to spojil se single frame maskou.
Avatar - white label
white label
Tuhle barvu?
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ne. Asi to vážně byl první Allroad. Ačkoli ty lišty na dveřích si pamatuji z hliníku... [odkaz]
Avatar - white label
white label
To víš že byly možné i s hliníku (stejně jako celolakování), za prémiový příplatek, podobně jako teď.. 😉
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Aha. No snad se u příštího Allroadu k týhle (podobný) barvě vrátí, na tom současným by se
mi taky líbila (k těm tmavým plastům a hl. lištám) a taky se mi moc líbila ta kola na odkazu od tebe. Celkově na mě Allroad v téhle kombinaci působil takovým pozitivním, skoro až GT dojmem, jako kdyby přímo vybízel k cestování na dlouhý trasy po všech možnejch typech cest. :yes:
Avatar - Righ
Righ
A mne se libi oboje, idealne pak v cihlove cerveny Granat. A propo A6 allroad, to je po dechberouci RS6 nejkrasnejsi kombik vubec. Dodneska se po ni vzdycky rad otocim, coz se mi jinak veru nestava casto. :yes:
Avatar - white label
white label
Mně se nejvíc líbí (celolakovaný) A6 allroad v šedé lávě a hnědé teak..., jinak s tím dokonalým kombíkovským tvarem souhlas...
Avatar - Righ
Righ
S tou cervenou me Audi samotnyho prekvapilo, jinak tyhe barve totiz s obligatni vyjimkou v podobe Ferrari nijak zvlast nefandim. Patrne je to onim naprosto specifickym cihlovym odstinem. Uznavam ale, ze klasicka barevna variace, kterou jsi specifikoval ty, je v kombinaci s naftovym trilitrem doslova univerzalnim silnicnim idealem, kterym by vetsina mistnich kritiku Audi s vdekem jezdila az do smrti. >😒]
Avatar - white label
white label
Tu červenou znám jak z allroadu (s lakem i bez), tak z Q7 a Q5. Je zajímavá, jako vyloženě cihlový odstín ji nevnímám, ale něco podobného v ní je taky, ale prostě mě neoslovila tolik jako tebe, podle mě taková barva má větší tendenci "ohledět se" majiteli, což nemusí mít nic společného s tím kolik jich na cestách celkově jezdí..., jestli mi teda rozumíš, jak to myslím...
Avatar - Righ
Righ
Jasne, rozumim, timhle trpi vetsina vyraznejsich barev. Naproti tomu cerna a stribrna jsou vpravde nadcasovy. Stribrna u me navic prochazi v posledni dobe urcitou "moralni rehabilitaci" potom, co se mi jeste nedavno pro svou rozsirenost zdala az moc vsedni a tuctova. Ted zacinam mit pocit (asi ryze subjektivni) jako by stribrna zaplava na silnicich trochu proridla a predevsim docenuju jeji pozitivni vliv na zdurazneni krivek a proporci vozu. No a hneda, to je dneska velky tema, podobne jako byla tri roky zpatky bila. Osobne se mi tahle barva mimoradne libi, fantastickou ji ma treba taky BMW. Po resuscitaci bily a hnedy cekam jeste na prichod tmave zeleny (ve stylu british racing green), ta taky vzdycky byla jednou z mych favoritek. No a mel jsem ji i na svym prvnim aute, a to vis, prvni auto je prvni auto, byt to byla olitana Primera. 😄
Avatar - white label
white label
Tak ta skutečná vlna bílé u nás nebyla tak silná jako třeba v Německu. Osobně jsme měl kladný vztah k bílé už dávno před její módní vlnou. Samozřejmě jsou auta, které dokáže pozdvihnout, ale existují i opačné případy. Pokud zůstanem u prémie, tak tam u nás vidím dlopuhodbě až "nezdarvě" monotóní oblibu klasické (a nepraktické) černé, ale pokud je oživena nějakou "doplňkovou" barvou (např. hnědou u černé Havana), nemám s ní taky problém...
Avatar - Emel
Emel
Souhlas... celolak bez chromové masky je o řád lepší, bohužel člověk nejčastěji vidí právě chromovou masku a plastový spodek, což je podle mě docela kýč.

I tak se mi víc líbí původní Allroad, který vypadá i s těmi plasty drsně i elegantně zároveň, není tak přeplácaný. A nebo Q5, která nakonec vypadá bez všemožných cerepetiček nejelegantněji...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já ani nic převratného neočekával. Spíš jsem měl potřebu sdělit svůj nepřekvapivý dojem. Jinak když Audi, tak Sportback. Sedmu jsem naživo ještě neviděl, ale podle fotek na Autofun čekám opravdu povedený dílko. Takže kdo nepotřebuje klasický sedan, tak raději slabší A7, než A6 ve vyšší výbavě. Ale každý ví nejlíp sám, za co utratit svoje peníze.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Mně překvapily přední světla - bez legrace. Čekal jsem kombinaci A4 a A7, což celé auto dokonale splňuje, ale tak silný vliv A1 na přídi mě překvapil.
Avatar - white label
white label
Tak na tom se shodmem..., je možné, že podobné světla budou i v příští generaci A3 a A4.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Musím se přiznat, že si neumím takhle z paměti vybavit rozdíly mezi světly u jednotlivých A -modelů Audi, což je dáno právě tou postupující vzhledovou unifikací. Nicméně, takhle od boku mi to při pohledu na titulní fotku přijde jako zjednoduššená a zlevněná A8 a stejně tak při pohledu na další fotky exteriéru. Prostě standartní recept na prostřední řadu - čím větší, tím víc elegantních prvků a méně sportovních. Jsem ale trochu ovlivněn tím, že prostřední řady německých křižníků mě nikdy moc "nebraly", ačkoli minimálně současná 5er a ve své době, dnes předminulá A6 se mi líbí/la.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Z masky se asi stane paušálně šestiúhelník, takže právě přední a částečně zadní světla jsou kromě velikosti asi jediný rozeznávací prvek jednotlivých řad. Protože i boční profil je už napříč řadami prakticky stejný.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Skvěle vystihnuté!!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Snad. Řekl bych, jen konstatování faktů.
Vi King
Mně se líbí 😄 Interiér z A7 byl asi očekávaný a podle mě velmi dobrý tah, podle mě je fakt moc pěkný. Jsem zvědavý na nějaké podrobnější info 😄 :yes:
briza
No, ja prilis nechapu designera, ktery schova ovladani klimatizace pred radici paku a naopak diru pro CD/DVD da na lepe pristupne misto. Kolikrat za jizdy potrebuje clovek vymenit CD a kolikrat potrebuje napr. prepnout na vnitrni cirkulaci (kdyz dojede nejakeho smradocha). Taky by bylo zajimave jak velky je ten chapik na fotce protoze takhle to vypada na kratke operadlo.
Baxter
No nevim, poslední modely automobilky Audi mi připadají co se týče designu naprosto bez nápadu. To mají hoši takový problém přijít s něčím originálním, neotřelým nebo alespoň trochu zajimavým? Nezaujatý pozorovatel už nerorzezná ani jednotlivé modely, nehledě na designově "impotentní" A1. Na druhé straně je ale asi tato uniformita v této kategorií poptávaná. Tak nevím.
Magistr
Souhlas.

Elegance, čistota tvarů? Jistě, ty tam jsou. Vyváženost proporcí? Dejme tomu taky (ukažte to kolegům ve VW, až budou navrhovat příští, opravdu nový Passat, ať se přiučí).
Ale nějaký NÁPAD? Nová myšlenka? Posun někam dál? Alespoň evoluce (revoluci tu nikdo nečekal, proč taky)? Ne, nic takového v tom tvaru nevidím.

PS: Nepochybuji o technice a interiéru, technika bude mírně zaostávat za BMW 5er, interiér bude asi po stránce materiálů a zpracování o chlup lepší.
Avatar - manitou
manitou
klasika, jak jinak, tak trochu od každé modelové řady Audi ... Neříkám, že není pohledná, ale něco mi tam chybí, takovej nějakej švih, esprit, náboj. Interiér se povedl, to se musí uznat. Prostě přesně pro cílovou skupinu, následuje trend, stejně jako BMW sází na pravověrné. 😉 :yes:
chester
velmi "napadity" dizajn__"uzasne" krivky bez emocii...
v audi by sa mali zamysliet a pozriet co vyraba bmw a mercedes...na ich autach sa da aspon na nieco pozerat...
nova A6 je ako krabica__nenadchne...
fadnost na 6u :no:
Avatar - Frasier
Frasier
:yes:
Horst Fuchs
Řekneme si to rovnou, prodeje A6 už nejsou, co bývaly. Není asi běžné, aby Mercedes prodával v Německu víc než dvakrát tolik svých "éček". Audi se proto rozhodlo pro radikální řez. Předek je, no vlastně, tedy..., je stejný. Vzadu přibyla vypuklá světla, která bohužel tyto doposud trochu problémové partie sice vylepšila, ale nevyřešila. Známe hezčí zadečky, že (co takhle Jaguar, nelíbil by se?). K profilu nemám připomínek, krásné náznaky dynamiky, čisté tvary.
Interiér vypadá velmi dobře, Audi se jistě chvályhodně rozhodla využít řešení z vyšších řad.
Suma sumárum se jedná zvenku o velmi mírný pokrok, uvnitř naštěstí o docela velký skok. Uvídíme, jak bude vypadat neúprosná statistika příští říjen. Horší to snad nebude.
Avatar - white label
white label
Kdyby ses zajímal o auta trochu víc, tušil bys něco o pravidelných výměnách generací nejen těchto tří prémiových značek. Audi ve vyšší střední přezbrojuje jako poslední (první MB, pak BMW) a před generační výměnou je podobný propad docela logický. Doufám, že si nemyslíš, že se o nové generaci začne uvažovat až s propadajícími se čísly, protože to tak podle tvého příspěvku vypadá...
picaso
Tak to je hnus, kam se poděli staré zlaté, krásné audiny? 😢
ybalgin
Ze všech stran elegantní a vyvážené. Celková vyváženost a souhra proporcí, to je asi ten největší designérský oříšek a zde je to dokonale zvládnuté. Podle mého názoru jde design u aut poslední dobou hodně nahoru, ale tady, tady je to vymazlené :yes:
vymazlené - podle použití toho slova hádám, že k Nicku tě inspiroval "ranní zachránce" poté co jste našli hospodu, kde vám nalijou bez občanky...
lowkick
Hoši, je to stejné jako když Vám soused promítá fotky z letošní 2.dovolené v Karibiku a vy na konci zavřete pusu a řeknete: "Tam jsem taky...NEBYL..." 😄 Nové A6 můžete jen popřát úspěch a uhnout jí na silnici...tedy pokud zrovna nespěcháte do Lidlu, kde nakupují jen vyjímeční lidé >😒]
GTI
Autopravdy jsou kruté, leč potřebné 😄 :yes:
Avatar - Righ
Righ
Tak ofiko snimky sice Audi vypali az zitra nad ranem a nema proto cenu vyplytvat vsechen diskuzni strelnej prach uz u zahrivaciho clanku, presto musim zvolat: parada! Audi neustale rozviji a pipla k dokonalosti svuj dnes uz klasickej design, cimz sice znacnou cast verejnosti poburuje, ale zaroven u jeste podstatnejsi casti slavi mimoradnej uspech. Skutecne existuje malo automobilek, ktery by v poslednich 30 letech udelaly takovou diru do sveta jako Audi. A mimochodem - pro premiovyho vyrobce staviciho na sile znacky nemuze byt vetsiho oceneni nez skutecnost, ze kdokoliv uz z dalky bezpecne pozna jeho specifickej rukopis na kazdym jeho produktu. 😉
Avatar - Well-being
Well-being
... a to je jen dobře.
Cara Binieri
A6 bude temer dokonale auto, o tom zadna. Kdyz se vsak oprostim od technicke stranky a prejdu ke strance vzhledove, situace se rapidne zmeni.
Interieru nemohu nic vytknout, to je dokonalost sama. Bohuzel to same nemohu rici o zevnejsku. LEDky a divny cumak shazuji ten bozsky profil a nadherne smerovky. Celkove za 3.

Mrzi me to, ale bavorska konkurence to zvladla o trochu lepe. A6 je typicke Audi, je elegantni a sofistikovana, jenze uz se nestane, ze bych se po ni otocil a zustal ohromen stat stejne jako po predfaceliftove minule generaci.
[odkaz]

Bravo A7, bravo 5-er.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: dobře si pamatuju, jak jsem na ni před lety zíral a rozplýval se nad ní (a v ní). O té doby to byl můj sen...škoda, že po FL ztrtila na originalitě....nicméně taky si nejsem jistý, zda na mě podobně zapůsobí i nová generace, ale z těch pár fotek nechci nic soudit (ten interiér je ale parádní!).
roMANIAC
mne sa tie nové audi zdajú zdať ako keby boli cez kopirák. nový interiér je parádny(!), exteriér je konzervatívny, ale audi je značka pre takých ľudí.
chvíľu som rozmýšľal, že som hodím koment (ako niektorí), ktorý bude kritizovať audi za málo nápaditosti v exteriéri, a že je to len kópia A8 v menšom balení s prvkami A1, ale...ruku na srdce, ktoré audi od čias "singleframe" nebolo len nafúknutý menší brat? každé sa potom líši v detailoch, proporciách, atď, a tak sa líšia aj nové audi. takže pre danú klientelu urobilo, podľa mňa, audi kus výbornej práce, bravo! :yes:
Avatar - white label
white label
Osobně právě u sedanu A6 žádné velké prodejní rekordy nečekám. Nebudou mu totiž konkurovat (kromě třídní konkurence) pouze verze Avant/Allroad, ale především A7, u které Audi postavilo cenu překvapivě blízko právě k řadě A6. Jistě nebudu sám, kdo by se rozhodoval spíš mezi sportovnější a atraktivnější A7 a praktičtějším A6 Avavnt/Allroad, protože právě sedan A6 mi vedle A7 nedává příliš velký smysl...
Avatar - Emel
Emel
Ještě nevíme, jak bude postavená cena nové A6.. může být níž než dnes. A7 zřejmě nebude ani v budoucnu nabízet sociální motorizace 2.0TFSI ani 2.0TDI a zůstane v nabídce jen jako čtyřkolka.

Srovnání nejprodávanější 3.0TDI v quattru a automatu říká 1.583.000 u A7 a 1.303.000 u současné A6, i to je pořád citelné...
Avatar - Righ
Righ
Vidim to podobne, A7cka bude nepochybne podstatne drazsi nez A6ka, a to samo o sobe kanibalismu z vetsi casti zabrani. Vyznamna cast kupcu vyssi stredni ma strop kolem 1,5 mega, na coz se s vybavenou A7ckou ani po sleve nemas sanci dostat. Mimoto rada lidi da prednost A6ce pred A7ckou i zcela cilene, nebot je jim blizsi stupnovita zad klasickyho sedanu a vadi jim prostorovy hendikep A7cky na zadnich sedadlech.
Avatar - white label
white label
Tak jasně, že se najdou i lidi, co pro ně bude sedan celkově přijtelnější, přesto je otázka kolik jich bude, každopádně je A7 pro A6 avant nová, další konkurence z vlastní stáje, což i prodejci Audi vidí podobně.
1,5 mega strop ve vyšší střední pro významnou část kupců? Teď zřejmě častěji, než tomu bývalo dřív, ale přece jen spíš 1,5 mega bez daně...
Avatar - Righ
Righ
Hadam, ze mas na mysli pro A6 sedan...? Jinak za 1,5 mega s dani mas dneska slusnyho zastupce vyssi stredni, zustanu-li u Audi, pak A6ka v naftovym trilitru s quattrem a tiptronicem zacina na 1,3. Kdyz prihazis vybavu za 300 - 400, coz uz je dustojna castka i vzhledem ke tride, nemas problem se se slevou na ten 1,5 dostat. Navic rada ridicu A6ky jsou bud podnikatele odebirajici do firmy od koncernovyho prodejce vice aut nebo jsou vysokymi manazery ve velkych spolecnostech, ktery rovnez berou vetsi mnozstvi aut. Z vlastni zkusenosti vim, ze obe skupiny zakazniku dosahnou na podstatne zajimavejsi slevy, nez bezna fyzicka osoba "z ulice".

EDIT: Ted jsem koukal na BMW a 530d zacina uplne stejne - na 1,3.
Avatar - white label
white label
Nemyslel jsem jen sedan, ale spíš obecně, třeba i ten allroad. Samozřejmě myslím cenu pro jednoho zákazníka s jedním vozem. Tak ono je to celkem jedno, jak jsem psal, dřív to bylo cenově náročnější, dnes jsou ceny níž a slevy výš. S tou výbacou je to taky hodně relativní, podle mých představ je parádní výbava u vyšší střední tak od 500 tisíc, ale to má stejně zase každý jinak...
Avatar - Righ
Righ
Je mi jasny, ze nekdo, kdo sedla Allroada, se u 1,5 milionu ani pri nejlepsi vuli zastavit nemuze. 😄 On by si asi kazdy pral dovybavit svoji A6ku (5ku, Ecko) na 2 mega, ale ani vyssi stredni holt neni tridou, kde by vetsina lidi nemela urcity rozpocet a nemusela tudiz tvari v tvar nekonecnymu seznamu drahych a jeste drazsich extras delat urcity kompromisy.

Troufam si nicmene rozporovat tvoje tvrzeni, ze by A7cka byla konkurentem Avantu. Kombi je kombi, to je zkratka rodinny auto se vsim vsudy s mimoradnym praktickym presahem. A7cka miri jinam nez na prevozniky kocarku a kol, spis bude krast zakazniky tomu sedanu, neb cast jeho financne jistejsich zakazniku by si mohla skutecne rict, ze pro vyjimecnost A7cky par centimetru nad hlavami cestujicich vzadu obetuje. Beztak tam vetsinou nikoho nevozi.
Avatar - white label
white label
Ale já jsem přece nikde nepsal, že A7 je konkurence A6 avant/allroad, naopak!
Psal jsem, že hodně lidí se nebude rozhodvat mezi A6 sedan a A6 avant/allroad, ale mezi sporotvnější/atraktivnější A7 a praktičtější A6 avant/allroad. Takže A7 je konkurence především pro A6 sedan, ale částečně i pro běžnou, krátší verzi A8 s V6.
Avatar - Righ
Righ
Mno, asi jsem si spatne vylozil tvoji vetu v prispevku z 23:17, kde pises, ze "je A7 pro A6 avant nová, další konkurence z vlastní stáje". Kdyz jsem se pak ptal, jestli jsi spis nemyslel sedan, potvrdil jsi svoje puvodni tvrzeni. Ted uz si kazdopadne rozumime a je zrejmy, ze mame na vec podobnej nazor. Beznej komunikacn sum, stane se. 😉
Avatar - gld
gld
Ja dávam známku tri. Viem, že ma to automaticky zaraďuje do klubu švorcákov ale budiž >😒]

Čisto vytrhnuté z kontextu je to auto krásne, ale keď sa pozriem na modelovú ponuku audi, HOPLA, smerom hore i dole to isté, len tie rozmery sú potom triedne patričné.

Ale miliónom ľudí to určite vadiť nebude.
Podle mě mu rozhodil směr tou vlaječkou ... [odkaz] >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jednoznačně... >😒]
aristokrat
audi je prémie asi jako já aristokrat :no:
Klaudius
A čo je teda prémia? Rolls-Royce?
aristokrat
BMW, medour, prostě zavedený značky
ne žebřináky se 4ma kroužkama
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
... pořád pecka! Jsem zvědav, jak si povede.
GTI
Už víme jak vypadá zhmotněný sen. Připomeňme si pro pořádek údajně konkurenční třídní realitu [odkaz] Já jen, aby se tu velmi, velmi vážila případná kritická slova na adresu nové ášestky.... Neb do nebe se, jak vidno, opravdu nevejde každý...

Dobrou noc a sladké sny... [odkaz] 8-s 😉
Avatar - white label
white label
Napíšeš sladké sny a hodíš sem takovou noční můru... ironiku... 8-s >😒]
GTI
>😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....neříkal jsem to? 😉 😄 >😁 :yes:
Avatar - gld
gld
nočná mora konformistov, ktorí sa boja vystrčiť hlavu zo stáda 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Radši stádo, než toho latitude.
Avatar - gld
gld
Reagujem na ten Citroen C6 😉

Už vôbec nehovoriac, že tu niekto porovnáva mainstreamové autá zo základnou cenovkou okolo 30 000, s nemeckou prémiou za takmer dvojnásobok ;-\
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To je zlý sen, nemít ani na Ren. L..... . Jediný, dovolím si výraz hňup, který srovnává Lat. s A6, jsi jen ty. Stejně jako v případě Gen. vs. A6. No ale jestli ti za ta představení dávají v lidlu slevu na jogurty tak proč ne....... jo jen pro úplnost: 😄 😉 >😁 :yes: tak hezké sny, zbabělý žvanile....
GTI
Měl bys nastoupit protialkolní léčbu.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tobě očividně nepomohla..... 😄 😉 >😁 :yes: srovnávat posměšně R.L. s A6 může opravdu jen blb tvojeho formátu....formátu levného plagiátu Velkého Jyrky.... i ve tvé práci jsi jen žvanil bez formátu.....prostě hodně chceš, ale jsi jen netalentovaný užvaněný zbabělý dříč....jako tady....prostě levná holka pro pobavení. Nic víc a ani nic míň. Běž spinkat, zítra tě čeká mokrý den.
bordeaux
GTI, zato tebe uz nic nepomoze, ked su raz rodicia romovia z osady a este k tomu surodenci..
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
oprava: Gen. vs. A5
Takže jinými slovy říkáš že Renault patří do prémie.... :yes:
BRAVOO RENAULT gti tě vnímá jako prémii :yes: :yes:
Tvá obsese spočívá v porovnávání aut s neporovnatelnými cenovkami. A zjištěné rozdíly převařovat do "nebetyčného talentu a postřehu nejpovolanějšího".
To je jako porovnávat obyčejné víno za stovku s výběrem z bobulí a tvářit se jako odborník na slovo vzatý... Ale já vím ty svařáka děláš z ledového vína, pač vše ostatní je zbytečné a pod úroven.... Pochopitelně a jen a výhradně opět ve tvém vysněném světě....
GTI
Jinými slovy neříkám nic, patrně jsi přehlédl v mém příspěvku slovo "údajná" tedy, jaksi údajná konkurence. Popravdě jsem vzal ve velikostní třídě to nejlepší co Francie vyrábí. Velmi ti děkuji za poučení, že srovnání Latitude a A6 je jako porovnávat víno za stovku s vínem výběrovím 😄
Magistr
Díky za odkaz, člověk si rád připomene, jak je ta Citroënovská C6 nádherné auto. Kdyby tak Audi tohle umělo, alespoň JEDNOU... Ale neumí. Škoda...
figurka
Opravdu si myslíš, že kdyby v Audi měli pocit, že "něco" jako C6 bude úspěšné a zapadne to do porfolia značky, tak to nevyrobí, protože to neumí ? Nebuď naivní.
bordeaux
GTI musel pre zrovnanie pouzit citrona a renaulta, asi sa neodvazil hodit odkaz na novu petku ci E-classe, na to uz nepozera.
Ved k comu moze prirovnat predokolku od audi ako k niecomu o polovicu lacnejsiemu? Smutne GTI ako stale klesas..
GTI
Klid, srovnání samozřejmě bude, šetřím to pod ificiální článek. Zde se vycukají plakátoví amatéři, a tam se pak může odehrát kvalitní diskuze.

P.S. Nepřirovnávám, jen si pozorně přečti co jsem napsal...
Subaru123
Audi A6 je nadherny vuz to bezpochyby...

Jen nejsem priznivcem vysouvacich SAT - NAV at je to u jakehokoliv auta a tridy. Uz se tesim na porovnani vsech parametru se soucastnou verzi....

Pokud se nepletu tak dle spionaznich snimku novy Face-lift MB C-class bude mit taky pevne zabudovanou SAT-NAV dle stylu MB - E - class.
Avatar - Yersinak
Yersinak
Krasa, krasa, krasa, jeden z nejhezcich designu v soucasnosti a rekl bych i v minulosti. Uz se nemuzu dockat na setkani "na zivo"... 😄
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
Pri terajsej analogii interieru A6 - Q7 ocakavam podobny krok aj teraz... No tak to bude....zaujimave 😄 Prilis ladne, prilis jemne, prilis sportove...na to aby to bolo aj v 2 tonovom SUV 😡
Avatar - white label
white label
Očekávání je jedna věc, realita druhá..., takže nechme se překvapit i v tomto případě, snad i ta nová Q7 bude ladnější a "sportovnější", než ta současná (viz nový Touareg/Cayenne)...
Avatar - kari.laz
kari.laz
A jiné automobilky nemají podobné interiery napříč modely? To je všude stejný. Můžou udělat spartánský nezničitelný interier, nebo luxusní funkční interier, kde nic nechybý. Vzhledem k tomu, že Q7 není na tahání dříví z lesa, ale je to zástupce třídy luxusních SUV, tak se k němu hodí i ten luxusně střižený interier.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je to větší než A4, menší než A8 a neleze to po stromě. Co je to? >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
není to pekelná micinka?
Avatar - salamoon
salamoon
ale ten interier je nadherny.
akurat by som klimu dal hore a cd zasobnik dolu,alebo aspon zmensil hlavicu prevodovky...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ps1818
LINK: [odkaz]
Horst Fuchs
Cenově je nová A6 posazená ostatně podle očekávání pod A7. Ceny v EUR.
3.0TDI quattro A6 - 51.200, A7 - 58.100, stará A6 - 49.850
2.8FSI quattro A6 - 44.800, A7 - 51.670, stará A6 - 45.600
3.0TDI má výkon 245PS,

Konkrétní výbavy nejsou bohužel známy.
Pro srovnání - Mercedes E 350 CDI 4matic (265PS) má ceníkovou cenu 54.502.
Pětkové BMW má 😁rive jen pro 550i a cena není srovnatelná. Nicméně zadohrab 530d s 245PS má ceníkovou cenu 49.500 EUR.
Volvo S60 D5 AWD s pouhými 205PS a v plné palbě Summum stojí 44.500 EUR. S80 D5 AWD Summum pak 50.650.

To jen abyste věděli, o kolik si máte říct ve spořce, až vám budou nabízet půjčku.
jirka1203
škoda toho rypáku.
Avatar - iudex
iudex
Redaktor SME už absolvoval polooficiálne predstavenie: [odkaz]
brano77
toto som nasiel o A6 na sme.sk
[odkaz]