Novinky
touran
0
Za seba musim povedat, ze nova A6 je velmi pekna a vobec nepochybujem o crevach tej najvyssej technickej kvality. Tesim sa na moment ked si ju osaham. Tvary naozaj nemozu nikoho urazit, cielova skupina si myslim, ze v tom uz ma jasno...
Až zítra. Zítra spadne nebe... Dnes se kochej, žárli, případně bezuzdně záviď, to podle toho, jak si vzhledem k této třídě stojíš ty a tvůj charakter.
AUDI, to si však stojí tak dobře, že mi na to snad zítra nebude stačit klávesnice...
BRAVOOOO :yes:
AUDI, to si však stojí tak dobře, že mi na to snad zítra nebude stačit klávesnice...
BRAVOOOO :yes:
Tak kdyz ti nebude stacit klavesnice, tak to napis na papir a schovej do suplicku. To udelas nejpip >😁 >😁
PS A kup si Mercedes třidy E >😁 >😁
PS A kup si Mercedes třidy E >😁 >😁
A to je ta krása svobody projevu: I ty, očividný účastník demagogických dýchánků u stolu s mastným špinavým od cigaret propáleným ubruse, můžeš přispěchat se svou "troškou", abys pak měl čím se vytahovat na své spoludiskutéry, kteří ti jen, místo diskuze, ukazuji: :yes: 😉 😄 >😁 zítra se prosím zdrž. Audi A6 není hodno takového prýštila, žvanila, zbabělce a smetáka..... takže zítra zesílit medikaci, sestři, ano?
Jedine co sa mi z prvych snimkov nepaci, je ten prasaci rypak. A pomaly ale isto zacinam mat averziu na tie monokloidne svetla s prekomplikovanou grafikou.
Inak zvysok auta :yes: hlavne bocny pohlad sa mi paci :yes:
Inak zvysok auta :yes: hlavne bocny pohlad sa mi paci :yes:
Nepovedal by som to až tak ostro, ale máme z toho asi podobný pocit.
Dokonalé, elegantné auto - až na ten nazúrene sa tváriaci divoký predok. Nekorenšponduje s ostatnými tvarmi a markantami auta, kazí mi celkový dojem.
Vyššia stredná prémia, tu je to správne miesto na zdravý konzervatizmus a vynechanie vylomenín. Až na tento exces odo mňa tiež :yes: Na prvý pohľad Audi, a ako vždy, laik nerozozná modely od seba,a možno ani generácie. Ale tu to vôbec neprekáža.
Dokonalé, elegantné auto - až na ten nazúrene sa tváriaci divoký predok. Nekorenšponduje s ostatnými tvarmi a markantami auta, kazí mi celkový dojem.
Vyššia stredná prémia, tu je to správne miesto na zdravý konzervatizmus a vynechanie vylomenín. Až na tento exces odo mňa tiež :yes: Na prvý pohľad Audi, a ako vždy, laik nerozozná modely od seba,a možno ani generácie. Ale tu to vôbec neprekáža.
Vidíš, to je právě to riziko o kterém jsem psal Micince. Proti přechozí generaci změnili masku a hodně tvar/obrysy světel, což se nebude všem líbit. Pro jednoho bude taková změna málo revoluční, pro jiné málo konzervtivní..., ale že bys např. nepoznal zepředu novou A6 od staré, zrovna tady určitě nehrozí...
Tak Ty alebo ja určite áno, ale ďalších X ľudí na ulici určite nie.
Proste mi tá "tvár" príde voči zbytku auta príliš dramatická.
Proste mi tá "tvár" príde voči zbytku auta príliš dramatická.
Předek je i pro mě překvapivě hodně inspirován novými prvky ala A1, čekal jsem ho určitě víc ve stylu A7, který mi celkově sedí víc, ale zase je tu ten aspekt určitého odlišení po kterém dost lidí volá...
Jtj, taky jsem čekal A7 sedan....kombi.... hmmm. Ale je to ta stará dobrá krása.... prostě Audi....
Tak. Nové A6 stěží něco vytknout, jinými slovy, kvalitní teplákovka. Nic převratného, silně očekávatelná a hojně prodávaná.
Anketa pod článkem asi není to co hýbe trhem ale i přesto, nepamatuji v poslední době vůz, jehož design by byl hodnecen známkou jedna v pouhých 60ti procentech... notabene prémiový vůz...
Ja myslim že ak by na maske nebol znak Audi tak by to hodnotenie bolo lepšie.
Jj, to víš, tu "koncernovost" někteří snáší velmi špatně, viď Kajfíku... >😒]
Jseš únavný, nevím proč začínáš s koncernem... Neumíš žvatlat o ničem jiném? Já mluvím o anketě a ty o koncernu, ono to je vážně nemoc vid? Viz i pisatel nad tebou... Můj příspěvek se o koncern ani náznakem notřel, ale hned se ozval "tábor" který ve všem vidí koncernovou averzi a konspiraci.... ;-\ :no:
Pročpak se tě se to tak dotklo? :😉 Psali jsme přece taky především o anketě, já ti jen nebaštím to divadýlko, že zrovna ty nevíš nic o zdejších antikoncernových vlivech na podobné ankety... 😉
Mě se to nedotklo jen mi to přijde tragikomické - trapno-komické. Že sem zase taháš tvůj problém s koncernem. Vtip je v tom, že zde o tom vůbec nebyla řeč. A o antikoncernových vlivech na ankety opravdu nic nevím, to je jen tvá paranoa....
Ty mě vážně dnes rozsekáváš... Jen se směju a nevěřícně kroutím hlavou... >😁
Pám bůh s Tebou.... Tobě se téma koncernové "války" jak vidět stalo doslova posedlostí... >😁
Ty mě vážně dnes rozsekáváš... Jen se směju a nevěřícně kroutím hlavou... >😁
Pám bůh s Tebou.... Tobě se téma koncernové "války" jak vidět stalo doslova posedlostí... >😁
dokonce 54%... to se museli sjet fiataci (no ja k nim opravdu nepatrim) z celé evropy aby tady dali špatnou známku co... komediante.... >😁
Dokonce už dvě reakce od tebe na jeden příspěvek, asi tě to trochu vzalo, co? :😉 >😒]
Copak by mě mělo brát? Tvé plačky a pohádky že nejspíš všichni fiatáci si celý večer volají a pobízí se k hlaování proti koncernu pod nějakým článkem o A6tce >😁
Ještě jednou..... komediante..... >😁
Druhý přípěvek jsem napsal, jelikož se výrazně změnil poměr, o kterém se v tomhle vlákně bavíme. Tvá koncernová dotčenost vtažená do každé diskuze je vážně dojemná.
Hlavne ze brojis proti tomu aby se tohle tema zatahovalo do kazde diskuze.... Zde vidime jak se to ve skutecnosti ma...
I do diskuze která je uplně mimo nakonec příjde WhiteLabel s jeho paranoidní představou že jakási fiktivní skupina odporu vyčuchal příležitost a horlivě celý večer hlasuje proti autu co má cosi společného s koncernem... Vážně bavíš, je mi jasné, že v téhle fázi už to není léčitelné tím spíš nemůže stačit mé doporučení vyspi se z toho... Ty šašku koncernáku >😁 >😁 >😁
Tohle fakt dneska pobavilo. Fakt že jo >😁 >😁 >😁
Ještě jednou..... komediante..... >😁
Druhý přípěvek jsem napsal, jelikož se výrazně změnil poměr, o kterém se v tomhle vlákně bavíme. Tvá koncernová dotčenost vtažená do každé diskuze je vážně dojemná.
Hlavne ze brojis proti tomu aby se tohle tema zatahovalo do kazde diskuze.... Zde vidime jak se to ve skutecnosti ma...
I do diskuze která je uplně mimo nakonec příjde WhiteLabel s jeho paranoidní představou že jakási fiktivní skupina odporu vyčuchal příležitost a horlivě celý večer hlasuje proti autu co má cosi společného s koncernem... Vážně bavíš, je mi jasné, že v téhle fázi už to není léčitelné tím spíš nemůže stačit mé doporučení vyspi se z toho... Ty šašku koncernáku >😁 >😁 >😁
Tohle fakt dneska pobavilo. Fakt že jo >😁 >😁 >😁
Těmi osmi stejnými smajlíky, už druhým komediantem a originálním šaškem tu prezentuješ především sám sebe, ale co čekat, když chybí argumenty, zdravý rozum a soudnost, viz i tvé příspěvky pod "Evropským trhem v říjnu 2010"...
:😉 😉
P.S. Já jsem v této diskusi zmínil slovo antikoncernovost jen jednou (což si evidentně doteď nerozdýchal), a to pouze v nadsázce k příspěvku, kterého jsi ani nebyl autorem a od té doby tu dokola plácáš nesmysly o koncernu a fiaťácích (pod Audi) jen ty.
Ale jako tvou sebekritiku, ten tvůj zoufalý příspěvek beru... 😄
:😉 😉
P.S. Já jsem v této diskusi zmínil slovo antikoncernovost jen jednou (což si evidentně doteď nerozdýchal), a to pouze v nadsázce k příspěvku, kterého jsi ani nebyl autorem a od té doby tu dokola plácáš nesmysly o koncernu a fiaťácích (pod Audi) jen ty.
Ale jako tvou sebekritiku, ten tvůj zoufalý příspěvek beru... 😄
viděl jsi jednu Audinu, tak jsi viděl všechny
To je ale do značné míry současný trend, podívej se třeba na 7er, 5er a budoucí 3er.
Jaká je pravděpodobnost, že se (v tomto ohledu) zbláznili u Audi i u Bmw najednou?
Jaká je pravděpodobnost, že se (v tomto ohledu) zbláznili u Audi i u Bmw najednou?
no u Audi je to abnormální a již delší dobu. U BMW jsou aspoň designové posuny ob generaci. To samé u mercedesu. I ten Jaguar se vyvíjel víc jak designový jazyk Audi.
To ano, ale když pominu "úlet" s E60, tak F10 taky dost navazuje na styl E39, podobně je to i u 7er. S Jagem bych to nesrovnával, tam muselo po "hospodaření" Fordu dojít nutně k celkové revoluci, což se povedlo relativně velmi dpobře, ale podobnou "revoluci" nelze čekat i s příchodem dalších generací...
nepochopils.. Na nové Audi se podíváš, řekneš si "aha, tak nic. To už jsem viděl. Jakou to má techniku a interiér?" Je to oproti konkurenci taková exteriérová šedá myš.
Jenže, já něco podobného (v menší míře) vidím i u té nové 5er (protože 7er už jsem znal před ní)..., kterou přesto považuju (zejména ve srovnání s předhozí E60) za velmi povedenou.
prostě se neshodneme.. ty možná při pohledu na Audi láskyplně okem na něm spočineš, já mám problémy se při pohledu na ně udržet vzhůru (čest výjimkám). To radši budu zírat na bavoráckou zrůdu X1..
Já v této třídě automaticky láskyplně nespočinu okem u žádné značky, včetně Audi, to by musela být alespoň vezre RS/M/AMG. ale raději se budu při pohledu trochu nudit (Audi), než se trochu trápit (1er hb, E60, 5GT, A-klase, nebo třeba obří zadní světla Ečka).
E60 jsem postupně přišel na chuť až se mi exteriér začal líbit. Jednička je prostě .. atd. Ale lepší, když si designer může aspoň trochu hrát a měnit vzhled šablony (BMW 5/7), než když se podíváš na A6, A7, A8 a zjistíš, že se liší jen rozměry. Jinak jsou absolutně totožné. Nad tím hraním si aspoň můžeš zapřemýšlet a ptát se sám sebe jak to ten designer myslel.. Audi je jako kapela Divoký Bill.. mění se jen "slova" >😒]
Jenže zrovna ta A6, A7, A8 (kterou uvádíš) se i dnes od sebe objektivně líší víc, než současná 5er a 7er, takže jsme vlastně znovu na začátku naší debaty... >😒]
vidíš a já zrovna nemám ten pocit, a to jsem čuměl na čumáky těch aut než jsem to napsal.
Ale jen na fotky, podle fotek to není tak zřetelné, ale hlavně naživo si (na první pohled) spletu spíš tu 7er s 5er, než A8 s A7 a A6...
A7 vypadá naživo mnohem líp a pokud si ji jednou pořádně prohlídneš s A8 si ji tak lehko nespleteš, samozřejmě myslím zepředu, jinak to není samo žádný problém. Její předek je znatelně dynamičtější a nížší, proti mohutnější A8 má až nečekaně blíž ke stylu R8... 😲
A7 vypadá naživo mnohem líp a pokud si ji jednou pořádně prohlídneš s A8 si ji tak lehko nespleteš, samozřejmě myslím zepředu, jinak to není samo žádný problém. Její předek je znatelně dynamičtější a nížší, proti mohutnější A8 má až nečekaně blíž ke stylu R8... 😲
ale no tak Labele... nedělej z Audi vzácné zboží, které člověk potká jednou za měsíc .. smiř se s tím, že spíš poznám rozdíl mezi jednotlivými sériemi koberců než designové změny u Audi 😉
Souhlas. Minuli tyden jsem byl mrknout na salon Audi a poznat některe modely je opravdu ořišek a nova A6 je podle foto dalši v řadě. Jinak za mě v tehle třidě 5 od roztočene vrtule.
To je s prominutim udesny klise. Vzdyt krome klasickych elegantnich modelu A4, A6 a A8 ma Audi v nabidce i naprosto ojedinely a koncepcne vyjimecny vozy jako A1 (kolik takovych aut na trhu je? snad jedine Mini, MiTo a s primhourenyma ocima jeste DS3), A3 Sportback (bez konkurence), A5 Sportback (to same), A6 allroad (konkurenci pouze XC70) nebo A7 (dalsim srovnatelnym vozem uz je pouze CLS). Pak tu mame Qckovou radu s jednim modelem mimoradne povedenym (Q5) a druhym prumernym (Q7), kazdopadne vsak v obou pripadech jde o svebytny auta. A nad nestarnoucim noblesnim kupe A5 mas jeste fantastickou R8. Kdyby mely vsechny automobilky tak monotonni a sedivou modelou nabidku jako Audi, nebyla by na silnicich zdaleka takova nuda. 😉
promiň, klišé neklišé já to tak cítím. Ten kdo mě zná ví, že nemám potřebu se vůči nějaké automobilce vymezovat. Audi není zkrátka vůbec můj šálek kávy. Jediné proč bych uvažoval o koupi je cena a technika. Ale konkurenci bych navštívil jako první, a při stejné nabídce bych ji dal i přednost. Toť vše.
Pravděpodobnost, že designová převratnost bude přínosem právě v této třídě je velmi malá (viz např. designový návrat F10 ke "kořenům E39), ale třeba ten interiér je (na poměry vyšší střední) celkovou kvalitou a dojmem vlastně "revoluce" i bez designové převratnosti jeho větších detailů...
Osobně jsem ještě víc zvědavý na variantu avant/allroad, která mě v současné odcházející generaci A6 oslovila mnohem víc, než sedan...
Osobně jsem ještě víc zvědavý na variantu avant/allroad, která mě v současné odcházející generaci A6 oslovila mnohem víc, než sedan...
Přesně! Interiéry A6,A7 jsou špičkové! :yes: Design přídě i profil jasně vyjadřují "korektní nekompromisnost", více hran v těchto pasážích velmi prospělo, naopak zadní partie mi nějak nesedí, ale napadlo mne ihned, že to snad bylo designováno primárně pro Avant, protože tam mohou hrany na zádi vypadat fantasticky...u allroadu pak nadpozemsky krásně. Celkově za 1 s hvězdičkou jako (u Audi) téměř vždy. 😄
No mě se právě Allroad v minulé generaci moc nelíbí... přechromovaná maska a nižší posaz v kombinaci s dlouhým pontonem mi moc nesedí, mnohem víc se mi líbí kompaktnější A4 Allroad bez plastových spodků nebo předchozí generace A6.
A totéž platí i pro Avant... v minulé generaci u mě kraloval Mercedes, v současné zatím BMW... a důvod je jeden: daří se jim působit kompaktně.
A totéž platí i pro Avant... v minulé generaci u mě kraloval Mercedes, v současné zatím BMW... a důvod je jeden: daří se jim působit kompaktně.
A6 allroad II musí mít celolakování, plasty mu prostě nesluší, zvlášť k tmavým lakům, které navíc Audi nepochopitelně kombinuje se světlejšími šedými plasty, zatímco světlé laky s tmavšími černými plasty. Právě ta luxusnější "celokovová" maska nekoresponduje s nelakovanými plasty, což je nutné zohlednit při konfiguraci vozu.
Ale můžem to zjednodušit na to, že mě avant oslovil mnohem více, než sedan...
Ale můžem to zjednodušit na to, že mě avant oslovil mnohem více, než sedan...
A6 Allroad je asi jediná varianta A6, která se mi vyloženě líbí. Teď si ji nedokážu vybavit v celolakování a věř nebo ne, mě se ta s těmi plasty líbí, ale jen ta kombinace s šedozelenostříbrnou metalízou, nevím, jak jí Audi říká. Asi je to tím, že trochu připomíná studii Werewolf.
Ale jo já ti to klidně věřím, sto lidí, sto chutí. Zřejmě myslíš béžovou Dakar, která se naštěstí kombinuje s těmi tmavšími plasty. Viděl jsem párkrát vedle sebe celolakovaný i necelolakovaný allroad a v tmavých barvách to u mě dokonce mírně asociavalo Fabii Junior, která měla podobně šedé plasty, jako mají tmavší verze.
Každopádně souhlasím s názorem Emela, že ta luxusní maska nekoresponduje s nelakovanými plasty...
nelakované😒br /> [odkaz]
lakované😒br /> [odkaz]
Každopádně souhlasím s názorem Emela, že ta luxusní maska nekoresponduje s nelakovanými plasty...
nelakované😒br /> [odkaz]
lakované😒br /> [odkaz]
No nelakovaná v černý je hnus, to uznávám. Neměla něco podobnýho ze začátku i Q7? Dakar jsem nemyslel, a z toho co jsem našel na konfigurátoru Audi, se zřejmě už ta barva nedělá. Obávám se, že jsem si to spletl s prvním Allroadem a v hlavě si to spojil se single frame maskou.
Tuhle barvu?
[odkaz]
[odkaz]
Ne. Asi to vážně byl první Allroad. Ačkoli ty lišty na dveřích si pamatuji z hliníku... [odkaz]
To víš že byly možné i s hliníku (stejně jako celolakování), za prémiový příplatek, podobně jako teď.. 😉
[odkaz]
[odkaz]
Aha. No snad se u příštího Allroadu k týhle (podobný) barvě vrátí, na tom současným by se
mi taky líbila (k těm tmavým plastům a hl. lištám) a taky se mi moc líbila ta kola na odkazu od tebe. Celkově na mě Allroad v téhle kombinaci působil takovým pozitivním, skoro až GT dojmem, jako kdyby přímo vybízel k cestování na dlouhý trasy po všech možnejch typech cest. :yes:
mi taky líbila (k těm tmavým plastům a hl. lištám) a taky se mi moc líbila ta kola na odkazu od tebe. Celkově na mě Allroad v téhle kombinaci působil takovým pozitivním, skoro až GT dojmem, jako kdyby přímo vybízel k cestování na dlouhý trasy po všech možnejch typech cest. :yes:
A mne se libi oboje, idealne pak v cihlove cerveny Granat. A propo A6 allroad, to je po dechberouci RS6 nejkrasnejsi kombik vubec. Dodneska se po ni vzdycky rad otocim, coz se mi jinak veru nestava casto. :yes:
Mně se nejvíc líbí (celolakovaný) A6 allroad v šedé lávě a hnědé teak..., jinak s tím dokonalým kombíkovským tvarem souhlas...
S tou cervenou me Audi samotnyho prekvapilo, jinak tyhe barve totiz s obligatni vyjimkou v podobe Ferrari nijak zvlast nefandim. Patrne je to onim naprosto specifickym cihlovym odstinem. Uznavam ale, ze klasicka barevna variace, kterou jsi specifikoval ty, je v kombinaci s naftovym trilitrem doslova univerzalnim silnicnim idealem, kterym by vetsina mistnich kritiku Audi s vdekem jezdila az do smrti. >😒]
Tu červenou znám jak z allroadu (s lakem i bez), tak z Q7 a Q5. Je zajímavá, jako vyloženě cihlový odstín ji nevnímám, ale něco podobného v ní je taky, ale prostě mě neoslovila tolik jako tebe, podle mě taková barva má větší tendenci "ohledět se" majiteli, což nemusí mít nic společného s tím kolik jich na cestách celkově jezdí..., jestli mi teda rozumíš, jak to myslím...
Jasne, rozumim, timhle trpi vetsina vyraznejsich barev. Naproti tomu cerna a stribrna jsou vpravde nadcasovy. Stribrna u me navic prochazi v posledni dobe urcitou "moralni rehabilitaci" potom, co se mi jeste nedavno pro svou rozsirenost zdala az moc vsedni a tuctova. Ted zacinam mit pocit (asi ryze subjektivni) jako by stribrna zaplava na silnicich trochu proridla a predevsim docenuju jeji pozitivni vliv na zdurazneni krivek a proporci vozu. No a hneda, to je dneska velky tema, podobne jako byla tri roky zpatky bila. Osobne se mi tahle barva mimoradne libi, fantastickou ji ma treba taky BMW. Po resuscitaci bily a hnedy cekam jeste na prichod tmave zeleny (ve stylu british racing green), ta taky vzdycky byla jednou z mych favoritek. No a mel jsem ji i na svym prvnim aute, a to vis, prvni auto je prvni auto, byt to byla olitana Primera. 😄
Tak ta skutečná vlna bílé u nás nebyla tak silná jako třeba v Německu. Osobně jsme měl kladný vztah k bílé už dávno před její módní vlnou. Samozřejmě jsou auta, které dokáže pozdvihnout, ale existují i opačné případy. Pokud zůstanem u prémie, tak tam u nás vidím dlopuhodbě až "nezdarvě" monotóní oblibu klasické (a nepraktické) černé, ale pokud je oživena nějakou "doplňkovou" barvou (např. hnědou u černé Havana), nemám s ní taky problém...
Souhlas... celolak bez chromové masky je o řád lepší, bohužel člověk nejčastěji vidí právě chromovou masku a plastový spodek, což je podle mě docela kýč.
I tak se mi víc líbí původní Allroad, který vypadá i s těmi plasty drsně i elegantně zároveň, není tak přeplácaný. A nebo Q5, která nakonec vypadá bez všemožných cerepetiček nejelegantněji...
I tak se mi víc líbí původní Allroad, který vypadá i s těmi plasty drsně i elegantně zároveň, není tak přeplácaný. A nebo Q5, která nakonec vypadá bez všemožných cerepetiček nejelegantněji...
Já ani nic převratného neočekával. Spíš jsem měl potřebu sdělit svůj nepřekvapivý dojem. Jinak když Audi, tak Sportback. Sedmu jsem naživo ještě neviděl, ale podle fotek na Autofun čekám opravdu povedený dílko. Takže kdo nepotřebuje klasický sedan, tak raději slabší A7, než A6 ve vyšší výbavě. Ale každý ví nejlíp sám, za co utratit svoje peníze.
Mně překvapily přední světla - bez legrace. Čekal jsem kombinaci A4 a A7, což celé auto dokonale splňuje, ale tak silný vliv A1 na přídi mě překvapil.
Tak na tom se shodmem..., je možné, že podobné světla budou i v příští generaci A3 a A4.
Musím se přiznat, že si neumím takhle z paměti vybavit rozdíly mezi světly u jednotlivých A -modelů Audi, což je dáno právě tou postupující vzhledovou unifikací. Nicméně, takhle od boku mi to při pohledu na titulní fotku přijde jako zjednoduššená a zlevněná A8 a stejně tak při pohledu na další fotky exteriéru. Prostě standartní recept na prostřední řadu - čím větší, tím víc elegantních prvků a méně sportovních. Jsem ale trochu ovlivněn tím, že prostřední řady německých křižníků mě nikdy moc "nebraly", ačkoli minimálně současná 5er a ve své době, dnes předminulá A6 se mi líbí/la.
Mně se líbí 😄 Interiér z A7 byl asi očekávaný a podle mě velmi dobrý tah, podle mě je fakt moc pěkný. Jsem zvědavý na nějaké podrobnější info 😄 :yes:
No, ja prilis nechapu designera, ktery schova ovladani klimatizace pred radici paku a naopak diru pro CD/DVD da na lepe pristupne misto. Kolikrat za jizdy potrebuje clovek vymenit CD a kolikrat potrebuje napr. prepnout na vnitrni cirkulaci (kdyz dojede nejakeho smradocha). Taky by bylo zajimave jak velky je ten chapik na fotce protoze takhle to vypada na kratke operadlo.
No nevim, poslední modely automobilky Audi mi připadají co se týče designu naprosto bez nápadu. To mají hoši takový problém přijít s něčím originálním, neotřelým nebo alespoň trochu zajimavým? Nezaujatý pozorovatel už nerorzezná ani jednotlivé modely, nehledě na designově "impotentní" A1. Na druhé straně je ale asi tato uniformita v této kategorií poptávaná. Tak nevím.
Souhlas.
Elegance, čistota tvarů? Jistě, ty tam jsou. Vyváženost proporcí? Dejme tomu taky (ukažte to kolegům ve VW, až budou navrhovat příští, opravdu nový Passat, ať se přiučí).
Ale nějaký NÁPAD? Nová myšlenka? Posun někam dál? Alespoň evoluce (revoluci tu nikdo nečekal, proč taky)? Ne, nic takového v tom tvaru nevidím.
PS: Nepochybuji o technice a interiéru, technika bude mírně zaostávat za BMW 5er, interiér bude asi po stránce materiálů a zpracování o chlup lepší.
Elegance, čistota tvarů? Jistě, ty tam jsou. Vyváženost proporcí? Dejme tomu taky (ukažte to kolegům ve VW, až budou navrhovat příští, opravdu nový Passat, ať se přiučí).
Ale nějaký NÁPAD? Nová myšlenka? Posun někam dál? Alespoň evoluce (revoluci tu nikdo nečekal, proč taky)? Ne, nic takového v tom tvaru nevidím.
PS: Nepochybuji o technice a interiéru, technika bude mírně zaostávat za BMW 5er, interiér bude asi po stránce materiálů a zpracování o chlup lepší.
klasika, jak jinak, tak trochu od každé modelové řady Audi ... Neříkám, že není pohledná, ale něco mi tam chybí, takovej nějakej švih, esprit, náboj. Interiér se povedl, to se musí uznat. Prostě přesně pro cílovou skupinu, následuje trend, stejně jako BMW sází na pravověrné. 😉 :yes:
velmi "napadity" dizajn__"uzasne" krivky bez emocii...
v audi by sa mali zamysliet a pozriet co vyraba bmw a mercedes...na ich autach sa da aspon na nieco pozerat...
nova A6 je ako krabica__nenadchne...
fadnost na 6u :no:
v audi by sa mali zamysliet a pozriet co vyraba bmw a mercedes...na ich autach sa da aspon na nieco pozerat...
nova A6 je ako krabica__nenadchne...
fadnost na 6u :no:
Řekneme si to rovnou, prodeje A6 už nejsou, co bývaly. Není asi běžné, aby Mercedes prodával v Německu víc než dvakrát tolik svých "éček". Audi se proto rozhodlo pro radikální řez. Předek je, no vlastně, tedy..., je stejný. Vzadu přibyla vypuklá světla, která bohužel tyto doposud trochu problémové partie sice vylepšila, ale nevyřešila. Známe hezčí zadečky, že (co takhle Jaguar, nelíbil by se?). K profilu nemám připomínek, krásné náznaky dynamiky, čisté tvary.
Interiér vypadá velmi dobře, Audi se jistě chvályhodně rozhodla využít řešení z vyšších řad.
Suma sumárum se jedná zvenku o velmi mírný pokrok, uvnitř naštěstí o docela velký skok. Uvídíme, jak bude vypadat neúprosná statistika příští říjen. Horší to snad nebude.
Interiér vypadá velmi dobře, Audi se jistě chvályhodně rozhodla využít řešení z vyšších řad.
Suma sumárum se jedná zvenku o velmi mírný pokrok, uvnitř naštěstí o docela velký skok. Uvídíme, jak bude vypadat neúprosná statistika příští říjen. Horší to snad nebude.
Kdyby ses zajímal o auta trochu víc, tušil bys něco o pravidelných výměnách generací nejen těchto tří prémiových značek. Audi ve vyšší střední přezbrojuje jako poslední (první MB, pak BMW) a před generační výměnou je podobný propad docela logický. Doufám, že si nemyslíš, že se o nové generaci začne uvažovat až s propadajícími se čísly, protože to tak podle tvého příspěvku vypadá...
Ze všech stran elegantní a vyvážené. Celková vyváženost a souhra proporcí, to je asi ten největší designérský oříšek a zde je to dokonale zvládnuté. Podle mého názoru jde design u aut poslední dobou hodně nahoru, ale tady, tady je to vymazlené :yes:
Hoši, je to stejné jako když Vám soused promítá fotky z letošní 2.dovolené v Karibiku a vy na konci zavřete pusu a řeknete: "Tam jsem taky...NEBYL..." 😄 Nové A6 můžete jen popřát úspěch a uhnout jí na silnici...tedy pokud zrovna nespěcháte do Lidlu, kde nakupují jen vyjímeční lidé >😒]
Tak ofiko snimky sice Audi vypali az zitra nad ranem a nema proto cenu vyplytvat vsechen diskuzni strelnej prach uz u zahrivaciho clanku, presto musim zvolat: parada! Audi neustale rozviji a pipla k dokonalosti svuj dnes uz klasickej design, cimz sice znacnou cast verejnosti poburuje, ale zaroven u jeste podstatnejsi casti slavi mimoradnej uspech. Skutecne existuje malo automobilek, ktery by v poslednich 30 letech udelaly takovou diru do sveta jako Audi. A mimochodem - pro premiovyho vyrobce staviciho na sile znacky nemuze byt vetsiho oceneni nez skutecnost, ze kdokoliv uz z dalky bezpecne pozna jeho specifickej rukopis na kazdym jeho produktu. 😉
A6 bude temer dokonale auto, o tom zadna. Kdyz se vsak oprostim od technicke stranky a prejdu ke strance vzhledove, situace se rapidne zmeni.
Interieru nemohu nic vytknout, to je dokonalost sama. Bohuzel to same nemohu rici o zevnejsku. LEDky a divny cumak shazuji ten bozsky profil a nadherne smerovky. Celkove za 3.
Mrzi me to, ale bavorska konkurence to zvladla o trochu lepe. A6 je typicke Audi, je elegantni a sofistikovana, jenze uz se nestane, ze bych se po ni otocil a zustal ohromen stat stejne jako po predfaceliftove minule generaci.
[odkaz]
Bravo A7, bravo 5-er.
Interieru nemohu nic vytknout, to je dokonalost sama. Bohuzel to same nemohu rici o zevnejsku. LEDky a divny cumak shazuji ten bozsky profil a nadherne smerovky. Celkove za 3.
Mrzi me to, ale bavorska konkurence to zvladla o trochu lepe. A6 je typicke Audi, je elegantni a sofistikovana, jenze uz se nestane, ze bych se po ni otocil a zustal ohromen stat stejne jako po predfaceliftove minule generaci.
[odkaz]
Bravo A7, bravo 5-er.
:yes: dobře si pamatuju, jak jsem na ni před lety zíral a rozplýval se nad ní (a v ní). O té doby to byl můj sen...škoda, že po FL ztrtila na originalitě....nicméně taky si nejsem jistý, zda na mě podobně zapůsobí i nová generace, ale z těch pár fotek nechci nic soudit (ten interiér je ale parádní!).
mne sa tie nové audi zdajú zdať ako keby boli cez kopirák. nový interiér je parádny(!), exteriér je konzervatívny, ale audi je značka pre takých ľudí.
chvíľu som rozmýšľal, že som hodím koment (ako niektorí), ktorý bude kritizovať audi za málo nápaditosti v exteriéri, a že je to len kópia A8 v menšom balení s prvkami A1, ale...ruku na srdce, ktoré audi od čias "singleframe" nebolo len nafúknutý menší brat? každé sa potom líši v detailoch, proporciách, atď, a tak sa líšia aj nové audi. takže pre danú klientelu urobilo, podľa mňa, audi kus výbornej práce, bravo! :yes:
chvíľu som rozmýšľal, že som hodím koment (ako niektorí), ktorý bude kritizovať audi za málo nápaditosti v exteriéri, a že je to len kópia A8 v menšom balení s prvkami A1, ale...ruku na srdce, ktoré audi od čias "singleframe" nebolo len nafúknutý menší brat? každé sa potom líši v detailoch, proporciách, atď, a tak sa líšia aj nové audi. takže pre danú klientelu urobilo, podľa mňa, audi kus výbornej práce, bravo! :yes:
Osobně právě u sedanu A6 žádné velké prodejní rekordy nečekám. Nebudou mu totiž konkurovat (kromě třídní konkurence) pouze verze Avant/Allroad, ale především A7, u které Audi postavilo cenu překvapivě blízko právě k řadě A6. Jistě nebudu sám, kdo by se rozhodoval spíš mezi sportovnější a atraktivnější A7 a praktičtějším A6 Avavnt/Allroad, protože právě sedan A6 mi vedle A7 nedává příliš velký smysl...
Ještě nevíme, jak bude postavená cena nové A6.. může být níž než dnes. A7 zřejmě nebude ani v budoucnu nabízet sociální motorizace 2.0TFSI ani 2.0TDI a zůstane v nabídce jen jako čtyřkolka.
Srovnání nejprodávanější 3.0TDI v quattru a automatu říká 1.583.000 u A7 a 1.303.000 u současné A6, i to je pořád citelné...
Srovnání nejprodávanější 3.0TDI v quattru a automatu říká 1.583.000 u A7 a 1.303.000 u současné A6, i to je pořád citelné...
Vidim to podobne, A7cka bude nepochybne podstatne drazsi nez A6ka, a to samo o sobe kanibalismu z vetsi casti zabrani. Vyznamna cast kupcu vyssi stredni ma strop kolem 1,5 mega, na coz se s vybavenou A7ckou ani po sleve nemas sanci dostat. Mimoto rada lidi da prednost A6ce pred A7ckou i zcela cilene, nebot je jim blizsi stupnovita zad klasickyho sedanu a vadi jim prostorovy hendikep A7cky na zadnich sedadlech.
Tak jasně, že se najdou i lidi, co pro ně bude sedan celkově přijtelnější, přesto je otázka kolik jich bude, každopádně je A7 pro A6 avant nová, další konkurence z vlastní stáje, což i prodejci Audi vidí podobně.
1,5 mega strop ve vyšší střední pro významnou část kupců? Teď zřejmě častěji, než tomu bývalo dřív, ale přece jen spíš 1,5 mega bez daně...
1,5 mega strop ve vyšší střední pro významnou část kupců? Teď zřejmě častěji, než tomu bývalo dřív, ale přece jen spíš 1,5 mega bez daně...
Hadam, ze mas na mysli pro A6 sedan...? Jinak za 1,5 mega s dani mas dneska slusnyho zastupce vyssi stredni, zustanu-li u Audi, pak A6ka v naftovym trilitru s quattrem a tiptronicem zacina na 1,3. Kdyz prihazis vybavu za 300 - 400, coz uz je dustojna castka i vzhledem ke tride, nemas problem se se slevou na ten 1,5 dostat. Navic rada ridicu A6ky jsou bud podnikatele odebirajici do firmy od koncernovyho prodejce vice aut nebo jsou vysokymi manazery ve velkych spolecnostech, ktery rovnez berou vetsi mnozstvi aut. Z vlastni zkusenosti vim, ze obe skupiny zakazniku dosahnou na podstatne zajimavejsi slevy, nez bezna fyzicka osoba "z ulice".
EDIT: Ted jsem koukal na BMW a 530d zacina uplne stejne - na 1,3.
EDIT: Ted jsem koukal na BMW a 530d zacina uplne stejne - na 1,3.
Nemyslel jsem jen sedan, ale spíš obecně, třeba i ten allroad. Samozřejmě myslím cenu pro jednoho zákazníka s jedním vozem. Tak ono je to celkem jedno, jak jsem psal, dřív to bylo cenově náročnější, dnes jsou ceny níž a slevy výš. S tou výbacou je to taky hodně relativní, podle mých představ je parádní výbava u vyšší střední tak od 500 tisíc, ale to má stejně zase každý jinak...
Je mi jasny, ze nekdo, kdo sedla Allroada, se u 1,5 milionu ani pri nejlepsi vuli zastavit nemuze. 😄 On by si asi kazdy pral dovybavit svoji A6ku (5ku, Ecko) na 2 mega, ale ani vyssi stredni holt neni tridou, kde by vetsina lidi nemela urcity rozpocet a nemusela tudiz tvari v tvar nekonecnymu seznamu drahych a jeste drazsich extras delat urcity kompromisy.
Troufam si nicmene rozporovat tvoje tvrzeni, ze by A7cka byla konkurentem Avantu. Kombi je kombi, to je zkratka rodinny auto se vsim vsudy s mimoradnym praktickym presahem. A7cka miri jinam nez na prevozniky kocarku a kol, spis bude krast zakazniky tomu sedanu, neb cast jeho financne jistejsich zakazniku by si mohla skutecne rict, ze pro vyjimecnost A7cky par centimetru nad hlavami cestujicich vzadu obetuje. Beztak tam vetsinou nikoho nevozi.
Troufam si nicmene rozporovat tvoje tvrzeni, ze by A7cka byla konkurentem Avantu. Kombi je kombi, to je zkratka rodinny auto se vsim vsudy s mimoradnym praktickym presahem. A7cka miri jinam nez na prevozniky kocarku a kol, spis bude krast zakazniky tomu sedanu, neb cast jeho financne jistejsich zakazniku by si mohla skutecne rict, ze pro vyjimecnost A7cky par centimetru nad hlavami cestujicich vzadu obetuje. Beztak tam vetsinou nikoho nevozi.
Ale já jsem přece nikde nepsal, že A7 je konkurence A6 avant/allroad, naopak!
Psal jsem, že hodně lidí se nebude rozhodvat mezi A6 sedan a A6 avant/allroad, ale mezi sporotvnější/atraktivnější A7 a praktičtější A6 avant/allroad. Takže A7 je konkurence především pro A6 sedan, ale částečně i pro běžnou, krátší verzi A8 s V6.
Psal jsem, že hodně lidí se nebude rozhodvat mezi A6 sedan a A6 avant/allroad, ale mezi sporotvnější/atraktivnější A7 a praktičtější A6 avant/allroad. Takže A7 je konkurence především pro A6 sedan, ale částečně i pro běžnou, krátší verzi A8 s V6.
Mno, asi jsem si spatne vylozil tvoji vetu v prispevku z 23:17, kde pises, ze "je A7 pro A6 avant nová, další konkurence z vlastní stáje". Kdyz jsem se pak ptal, jestli jsi spis nemyslel sedan, potvrdil jsi svoje puvodni tvrzeni. Ted uz si kazdopadne rozumime a je zrejmy, ze mame na vec podobnej nazor. Beznej komunikacn sum, stane se. 😉
Ja dávam známku tri. Viem, že ma to automaticky zaraďuje do klubu švorcákov ale budiž >😒]
Čisto vytrhnuté z kontextu je to auto krásne, ale keď sa pozriem na modelovú ponuku audi, HOPLA, smerom hore i dole to isté, len tie rozmery sú potom triedne patričné.
Ale miliónom ľudí to určite vadiť nebude.
Čisto vytrhnuté z kontextu je to auto krásne, ale keď sa pozriem na modelovú ponuku audi, HOPLA, smerom hore i dole to isté, len tie rozmery sú potom triedne patričné.
Ale miliónom ľudí to určite vadiť nebude.
audi je prémie asi jako já aristokrat :no:
Už víme jak vypadá zhmotněný sen. Připomeňme si pro pořádek údajně konkurenční třídní realitu [odkaz] Já jen, aby se tu velmi, velmi vážila případná kritická slova na adresu nové ášestky.... Neb do nebe se, jak vidno, opravdu nevejde každý...
Dobrou noc a sladké sny... [odkaz] 8-s 😉
Dobrou noc a sladké sny... [odkaz] 8-s 😉
Napíšeš sladké sny a hodíš sem takovou noční můru... ironiku... 8-s >😒]
To je zlý sen, nemít ani na Ren. L..... . Jediný, dovolím si výraz hňup, který srovnává Lat. s A6, jsi jen ty. Stejně jako v případě Gen. vs. A6. No ale jestli ti za ta představení dávají v lidlu slevu na jogurty tak proč ne....... jo jen pro úplnost: 😄 😉 >😁 :yes: tak hezké sny, zbabělý žvanile....
Měl bys nastoupit protialkolní léčbu.
Tobě očividně nepomohla..... 😄 😉 >😁 :yes: srovnávat posměšně R.L. s A6 může opravdu jen blb tvojeho formátu....formátu levného plagiátu Velkého Jyrky.... i ve tvé práci jsi jen žvanil bez formátu.....prostě hodně chceš, ale jsi jen netalentovaný užvaněný zbabělý dříč....jako tady....prostě levná holka pro pobavení. Nic víc a ani nic míň. Běž spinkat, zítra tě čeká mokrý den.
Takže jinými slovy říkáš že Renault patří do prémie.... :yes:
BRAVOO RENAULT gti tě vnímá jako prémii :yes: :yes:
Tvá obsese spočívá v porovnávání aut s neporovnatelnými cenovkami. A zjištěné rozdíly převařovat do "nebetyčného talentu a postřehu nejpovolanějšího".
To je jako porovnávat obyčejné víno za stovku s výběrem z bobulí a tvářit se jako odborník na slovo vzatý... Ale já vím ty svařáka děláš z ledového vína, pač vše ostatní je zbytečné a pod úroven.... Pochopitelně a jen a výhradně opět ve tvém vysněném světě....
BRAVOO RENAULT gti tě vnímá jako prémii :yes: :yes:
Tvá obsese spočívá v porovnávání aut s neporovnatelnými cenovkami. A zjištěné rozdíly převařovat do "nebetyčného talentu a postřehu nejpovolanějšího".
To je jako porovnávat obyčejné víno za stovku s výběrem z bobulí a tvářit se jako odborník na slovo vzatý... Ale já vím ty svařáka děláš z ledového vína, pač vše ostatní je zbytečné a pod úroven.... Pochopitelně a jen a výhradně opět ve tvém vysněném světě....
Díky za odkaz, člověk si rád připomene, jak je ta Citroënovská C6 nádherné auto. Kdyby tak Audi tohle umělo, alespoň JEDNOU... Ale neumí. Škoda...
GTI musel pre zrovnanie pouzit citrona a renaulta, asi sa neodvazil hodit odkaz na novu petku ci E-classe, na to uz nepozera.
Ved k comu moze prirovnat predokolku od audi ako k niecomu o polovicu lacnejsiemu? Smutne GTI ako stale klesas..
Ved k comu moze prirovnat predokolku od audi ako k niecomu o polovicu lacnejsiemu? Smutne GTI ako stale klesas..
Audi A6 je nadherny vuz to bezpochyby...
Jen nejsem priznivcem vysouvacich SAT - NAV at je to u jakehokoliv auta a tridy. Uz se tesim na porovnani vsech parametru se soucastnou verzi....
Pokud se nepletu tak dle spionaznich snimku novy Face-lift MB C-class bude mit taky pevne zabudovanou SAT-NAV dle stylu MB - E - class.
Jen nejsem priznivcem vysouvacich SAT - NAV at je to u jakehokoliv auta a tridy. Uz se tesim na porovnani vsech parametru se soucastnou verzi....
Pokud se nepletu tak dle spionaznich snimku novy Face-lift MB C-class bude mit taky pevne zabudovanou SAT-NAV dle stylu MB - E - class.
Krasa, krasa, krasa, jeden z nejhezcich designu v soucasnosti a rekl bych i v minulosti. Uz se nemuzu dockat na setkani "na zivo"... 😄
Pri terajsej analogii interieru A6 - Q7 ocakavam podobny krok aj teraz... No tak to bude....zaujimave 😄 Prilis ladne, prilis jemne, prilis sportove...na to aby to bolo aj v 2 tonovom SUV 😡
Očekávání je jedna věc, realita druhá..., takže nechme se překvapit i v tomto případě, snad i ta nová Q7 bude ladnější a "sportovnější", než ta současná (viz nový Touareg/Cayenne)...
A jiné automobilky nemají podobné interiery napříč modely? To je všude stejný. Můžou udělat spartánský nezničitelný interier, nebo luxusní funkční interier, kde nic nechybý. Vzhledem k tomu, že Q7 není na tahání dříví z lesa, ale je to zástupce třídy luxusních SUV, tak se k němu hodí i ten luxusně střižený interier.
Je to větší než A4, menší než A8 a neleze to po stromě. Co je to? >😒]
ale ten interier je nadherny.
akurat by som klimu dal hore a cd zasobnik dolu,alebo aspon zmensil hlavicu prevodovky...
akurat by som klimu dal hore a cd zasobnik dolu,alebo aspon zmensil hlavicu prevodovky...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cenově je nová A6 posazená ostatně podle očekávání pod A7. Ceny v EUR.
3.0TDI quattro A6 - 51.200, A7 - 58.100, stará A6 - 49.850
2.8FSI quattro A6 - 44.800, A7 - 51.670, stará A6 - 45.600
3.0TDI má výkon 245PS,
Konkrétní výbavy nejsou bohužel známy.
Pro srovnání - Mercedes E 350 CDI 4matic (265PS) má ceníkovou cenu 54.502.
Pětkové BMW má 😁rive jen pro 550i a cena není srovnatelná. Nicméně zadohrab 530d s 245PS má ceníkovou cenu 49.500 EUR.
Volvo S60 D5 AWD s pouhými 205PS a v plné palbě Summum stojí 44.500 EUR. S80 D5 AWD Summum pak 50.650.
To jen abyste věděli, o kolik si máte říct ve spořce, až vám budou nabízet půjčku.
3.0TDI quattro A6 - 51.200, A7 - 58.100, stará A6 - 49.850
2.8FSI quattro A6 - 44.800, A7 - 51.670, stará A6 - 45.600
3.0TDI má výkon 245PS,
Konkrétní výbavy nejsou bohužel známy.
Pro srovnání - Mercedes E 350 CDI 4matic (265PS) má ceníkovou cenu 54.502.
Pětkové BMW má 😁rive jen pro 550i a cena není srovnatelná. Nicméně zadohrab 530d s 245PS má ceníkovou cenu 49.500 EUR.
Volvo S60 D5 AWD s pouhými 205PS a v plné palbě Summum stojí 44.500 EUR. S80 D5 AWD Summum pak 50.650.
To jen abyste věděli, o kolik si máte říct ve spořce, až vám budou nabízet půjčku.