100 lidí 100 chutí, podle mě je Yeti v současnosti nejhezčí škodovka, slovo hnus bych použil spíš u aktuální Kie Sportage. (proti Kie jako takové nic namám, naopak Cee´d a Sorento jsou povedené kousky)
No nechci to někomu hanit, ale jsou v segmentu mnohem hezčí auta, než je tohle. I když zatím stojí koncern "zřížených lopat" a asi nějaká "kvalita" tam bude ... tak asi neee. Je to takový gazik. Nemůžu si pomoct. 8-s
Tady se jasně ukazuje, jak je design čistě subjektivní záležitost. Zatím co já Yetiho považuju za absolutně krásný a "chlapácký" auto - asi díky příjemným hranatým tvarům, je spousta lidí, kterým se nelíbí. Tak to asi má být... Je fakt, že pro mě je hnus číslo 1 ix35 a pak BMW X1. X1 je prostě divná a Hyundai je tak strašně překombinovaný, že na mě působí jako pouťová cetka. Celkem fajn je třeba i Kuga, nová Sportage a docela i Tiguan, ale ten je z mého pohledu dost zženštilý, takový auto pro baby... Co je ale neodiskutovatelný fakt, Yeti se povedl technicky. Co do podvozku mu lze těžko něco vytknout. Yeti má u mě :yes:
Mé vnímání je přesně opačné ale ix35 se mi taky moc nelíbí, při výběru je vnější vzhled jen jeden z faktorů určitě ne ten hlavní, tedy pokud člověk není blbá blondýna :-)
Takže zde je vidět, že design je velice subjektivní věc, co člověk to názor. Všech 3 kolegů nade mnou si vážím ne pro jejich názor, ale že dokáží napsat, že takové a takové auto se jim líbí/nelíbí je jejich vlastní pohled. A nepíší nic ve smyslu, že to je prostě ošklivé, protože se jim to nelíbí.
Podle mě se takto ukáže inteligence člověka. Primitiv napíše, že to je hezké/ošklivé auto, protože se mu líbí/nelíbí. Inteligentní člověk napíše, že se mu auto líbí/nelíbí, což ale neznamená, že auto je hezké/ošklivé
ale su tu iste auta, vynimky, u ktorych design nie je o ziadnom nazore, ale o faktoch...o tom, ze su designovymi guru, eleganmi svojej triedy, najkrajsi z najlepsich a najlepsi z najkrajsich (a tak podobne) nemoze byt sporu...tam tvoj nazor nie je podstatny a ak si napriek tomu dovolis mysliet nieco ine tak si *** (plagatnik a nejaky kovboj) >:D >:D8-s
k veci: Yeti sa mi paci a domov by som ho bral ;-)
A mohl bys nějaké výjimky vyjmenovat? A jak se poznají fakta o designu? Asi jako když designéři v anketě prohlásili za nejlepšího Roomstera? To je fakt nebo jen názor?
Já mám k designu Yetiho několik výhrad. Myšlenka přídě je podařená, je jak píše kolega dole "chlapská", stejně tak záď, i když ta "obrácená světla z Felície" by zasloužily více invence, tak je na ní jakožto na SUV příjemný pohled. Peru se však s blatníky, jak s předními, tak zadními. Tam mám problém, když Yeti jede na menších kolech, dokonce i 17" jsou málo... prostě je kolem nich velký prostor a u stojícího auta jde vidět tlumič a celé podběhy, což na kráse nepřidá. I když je to SUV, tak mohli tady trochu plechu "přidat"
Skoda s yeti zustala na pul cesty ani kocka ani pes ja nevim kdyz to auto potkam rikam si proc si ty lide nekoupili normalni oktavku v kombi je to to same ba spis lepsi..
To auto nema zadnou podstatnou vyhodu ale jako spestreni trhu ho beru
No zrovna od slováka poučky o češtině je taky dobrej vtip. Nicméně měl bys vědět, že i hovorová čeština je spisovná. Toto patří do vžité a používané mluvy.
Takže se raději drž slovenštiny a nepoučuj ostatní.
A ještě takový ubohý člověk, že neumí ani napsat něco k tématu, jen příspěvek, aby někoho poučoval ( i když o tom nic neví ). To je taky známka inteligence.
Ale co bych mohl čekat od většiny čoboláků.
Rozdiel 4 cm, resp. pre nás, čo máme k fachu bližšie, 40 mm môže byť docela podstatný. Aj podstatne menšie čísla niekedy znamenajú v automobilovom svete dosť.
Odehrává se tu vskutku zajímavý pohledový názorový střet. Upřesněme si tedy, že design je věcí objektivní. Subjektivní je pak vztah k danému designu, a právě zde se projevují všechny vkusové pohledy i bohužel všechny vkusové anomálie hodnotitele. Vkus se naučit nedá, můžeš se pouze snažit, avšak se vkusem se rodíš.
Design Yetiho je absolutní škodovácká trefa a to i v evropském (o dálněvýchodním nemluvě) kontextu. Do Yetiho otiskla Škoda svůj velmi originální, nezaměnitelný rukopis, rukopis, který udává směr, který stanovuje styl a který určuje budoucnost. Karosářsky vzato je Yeti nejpovedenějším autem Škody současnosti.
Technika, materiály, jsou doslova evropskou mainstreamovou špičkou, v jízdě je Yeti milý jako hračka, avšak ve schopnostech vyspělý, neb volkswagenovsky dokonale odladěný vůz.
Nezbývá, než všem majitelům, kteří se na MOJE AUTO s námi dělí o pohledy na Yetiho poblahopřát jak ke vkusu, tak k výběru auta z komplexního pohledu. V dané kategorii je Yeti absolutní špičkou :yes:
v danej kategorii predstavuje yeti bez debaty naozaj trefu do cierneho.. zvlaste, ak je jej jedinym reprezentantom:D teraz vazne.. naozaj "skoda", pretoze keby koncern povolil vyrobit plnohodnotne suv, konkurenti sa môzu ist past na luku.
Navrhol by som zaradit do sutaze o zlaty ventilek, ale to by si potom vyhral s jednoznacnym naskokom. Takze radsej mimo hlavnu sutaz, nech maju sancu aj ostatni...
tím jak je malý
SUV velikosti roomsteru
prostě další model u kterýho nechápu jak někoho může vůbec napadnout dát za to peníze
já osobně na tom autě nevidím nic čím by mě zaujalo ani mě výrazně neodpuzuje prostě šedý nic
od škodovky fakt jen oktávka a superb zbytek je takovej nanicovatej
Dobrý den, jezdím naftovou škoda yeti 4x4, 81 kw. Chci Vám napsat, že jsem snad nepoznal auto, které by topilo ještě hůře, než yeti, možná snad škoda 1203. V servisu se k tomu staví zády, že prý vše funguje jak má, včetně termostatu. Já osobně ale nechápu, jak může klesnout teplota z 90 stupňů třeba v rovinaté obci, kde jedete rychlostí 55 km/hod rázem na 60 stupňů, nebo při přibrzdění u trafiky a ponechaném motoru v chodu. Auto prostě netopí a vidím to na nějakou technickou závadu, ke které se škodovka zatím prostě a jednoduše nehlásí..... Automobil je zahřátý na provozní teplotu 90 stupňů, přijedete na železniční přejezd, motor necháte v chodu a po dvou minutách teplota klesne na 60 stupňů a to přece podle mého názoru není normální. Poté samozřejmě trvá opět dobu, třeba i 10 km, než se auto zahřeje na předchozích 90 stupňů. Chápu že nynější mrazivé počasí má na to vliv, ale když už je auto jednou zahřáté, teplota by podle mě klesnout neměla a už vůbec né v takové míře, jak jsem popsal výše. Nechápu, proč problém firma Škoda už dávno neřeší, přece se to nemůže objevovat jen a pouze mně. Je to vážně hrůza, jinak jsem s tím ale spokojený. Přeji hezký den. Jarda