Jestli by pak nebylo lepčí realizovat to elektricky místo hydraulicky, část pohonu by se pak dala snáze přemístit do návěsu či přívěsu. Elektrické vedení je levnější a jednodušší než hydraulická soustava a v případě havárie elektrický proud nezamoří půdu. A eště by fungovalo rekuperační brzdění.
Diky moc! o tom som nevedel - zase som o nieco mudrejsi. V kamionoch sa prilis nevrtam. Aj pre Volvo aj pre MAN ich dodava rovnaka firma? je to presne ten isty mechanizmus?
No velkost by mi vrasky nerobila, ale tie navesy - cize sa to lame vo viacerych klboch a to nie je podla mna jednoduche. Tatry su dobre, no na mokrej luke alebo snehu ak ich nalozis tak koncia - tak sa musi zapriahnut LKT a uz to jede... ;-)
Bol to macher, no kedze mam nieco nacuvane verim, ze do 2 tyznov by som to dal ;-)
System hore popisujuci je naozaj vyborny napad. Kolkorat je potreba 4x4 resp. 6x6 hlavne pri tom zvazani dreva len par km pri lese a potom uz niekolko sto nie. Samozrejme v zime by sa hodil asi kazdemu kamionistovi a pomohol by vyjst prudsi kopec. Nieco podobne ma resp. vyvyja tusim aj MAN a davam