stim drevem bych tam couval do konce zivota >😁 stacil traktor a vlek s tocnou a byl sem druhej >😁
kolmar
0
Bol to macher, no kedze mam nieco nacuvane verim, ze do 2 tyznov by som to dal 😉
System hore popisujuci je naozaj vyborny napad. Kolkorat je potreba 4x4 resp. 6x6 hlavne pri tom zvazani dreva len par km pri lese a potom uz niekolko sto nie. Samozrejme v zime by sa hodil asi kazdemu kamionistovi a pomohol by vyjst prudsi kopec. Nieco podobne ma resp. vyvyja tusim aj MAN a davam
:yes:
T613
0
nic nového, tyto systémy vyrábí a dodává firma Poclain. A de facto jdou zabudovat do jakéhokoliv náklaďáku, či přívěsu 😉
[odkaz]
[odkaz]
kolmar
0
Diky moc! o tom som nevedel - zase som o nieco mudrejsi. V kamionoch sa prilis nevrtam. Aj pre Volvo aj pre MAN ich dodava rovnaka firma? je to presne ten isty mechanizmus?
T613
0
to netuším, zeptám se kamaráda, který se v tom vrtá profesně. Ale ty náklaďáky jsou vesměs skládačky všeho možného
kolmar
0
Potom daj vediet, trochu ma to zaujima...
0
Jestli by pak nebylo lepčí realizovat to elektricky místo hydraulicky, část pohonu by se pak dala snáze přemístit do návěsu či přívěsu. Elektrické vedení je levnější a jednodušší než hydraulická soustava a v případě havárie elektrický proud nezamoří půdu. A eště by fungovalo rekuperační brzdění.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kolmar
0
No velkost by mi vrasky nerobila, ale tie navesy - cize sa to lame vo viacerych klboch a to nie je podla mna jednoduche. Tatry su dobre, no na mokrej luke alebo snehu ak ich nalozis tak koncia - tak sa musi zapriahnut LKT a uz to jede... 😉
System hore popisujuci je naozaj vyborny napad. Kolkorat je potreba 4x4 resp. 6x6 hlavne pri tom zvazani dreva len par km pri lese a potom uz niekolko sto nie. Samozrejme v zime by sa hodil asi kazdemu kamionistovi a pomohol by vyjst prudsi kopec. Nieco podobne ma resp. vyvyja tusim aj MAN a davam
:yes:
[odkaz]
[odkaz]