Profi
kolmar
0
Potom daj vediet, trochu ma to zaujima...
Přejít do diskuze
Jestli by pak nebylo lepčí realizovat to elektricky místo hydraulicky, část pohonu by se pak dala snáze přemístit do návěsu či přívěsu. Elektrické vedení je levnější a jednodušší než hydraulická soustava a v případě havárie elektrický proud nezamoří půdu. A eště by fungovalo rekuperační brzdění.
to netuším, zeptám se kamaráda, který se v tom vrtá profesně. Ale ty náklaďáky jsou vesměs skládačky všeho možného
Diky moc! o tom som nevedel - zase som o nieco mudrejsi. V kamionoch sa prilis nevrtam. Aj pre Volvo aj pre MAN ich dodava rovnaka firma? je to presne ten isty mechanizmus?
nic nového, tyto systémy vyrábí a dodává firma Poclain. A de facto jdou zabudovat do jakéhokoliv náklaďáku, či přívěsu 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No velkost by mi vrasky nerobila, ale tie navesy - cize sa to lame vo viacerych klboch a to nie je podla mna jednoduche. Tatry su dobre, no na mokrej luke alebo snehu ak ich nalozis tak koncia - tak sa musi zapriahnut LKT a uz to jede... 😉
Bol to macher, no kedze mam nieco nacuvane verim, ze do 2 tyznov by som to dal 😉
System hore popisujuci je naozaj vyborny napad. Kolkorat je potreba 4x4 resp. 6x6 hlavne pri tom zvazani dreva len par km pri lese a potom uz niekolko sto nie. Samozrejme v zime by sa hodil asi kazdemu kamionistovi a pomohol by vyjst prudsi kopec. Nieco podobne ma resp. vyvyja tusim aj MAN a davam
:yes:
System hore popisujuci je naozaj vyborny napad. Kolkorat je potreba 4x4 resp. 6x6 hlavne pri tom zvazani dreva len par km pri lese a potom uz niekolko sto nie. Samozrejme v zime by sa hodil asi kazdemu kamionistovi a pomohol by vyjst prudsi kopec. Nieco podobne ma resp. vyvyja tusim aj MAN a davam
:yes: