Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

NE, DÍKY
neregistrovaný "RayBan"
| 5. 12. 2010 11:13
Aktuálně nejporuchovější značka na starém kontinentu, například Passat, Touareg a rovněž i Golf jsou více v servisech, než v provozu. Díky moc, ale říkám jasné ne.
Avatar - white label
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 12:16
To víš, evropani jsou (na rozdíl od tebe) hrozně hloupí a stále si nejvíc kupují ty nejporuchovější vozy, a proto se třeba "držáky" od Peugeotu špatně prodávají i hluboko pod cenu, což "překvapivě" platí i pro bazarové ceny, o čemž zrovna tobě nemusím dál vyprávět..., ale hlavně, že v tom máš tak "jasno" alespoň ty... ;-) :-)
NE, DÍKY
neregistrovaný "RayBan"
| 5. 12. 2010 12:19
Ty jej nemůžeš nějak překousnout :-)
Avatar - white label
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 12:37
Jj, každou noc se mi o něm zdá. Ale píšu o tom zásadně až v reakcích na tvé úvodní "nezaujaté" příspěvky skoro, pod každým VW. Neboj, psát o tom jako první, by mě opravdu nenapadlo, ja to jen jakési symbolické zrcadlo pro tebe... Až jednou "překousneš" existenci VW (a jeho úspěch na trhu) ty, snad začneš psát víc konstruktivně a ne se jen stále dokola vymezovat..., ale pravděpodobně je to i určitá forma "zhrzené lásky" a chceš sám sebe přesvědčit, jak si nakonec udělal dobře, jenže dokud tomu sám opravdu neuvěříš, budeš tyhle "spamy" psát trpělive dál...
:*) :-)
NE, DÍKY
neregistrovaný "RayBan"
| 5. 12. 2010 17:23
Já vím, mám co dohánět, ale těch tvých 16.700 nepochybně kontruktivních spamů asi nedám, takový fanda ani placený nádeník zase nejsem.
Avatar - white label
NE, DÍKY
| 6. 12. 2010 00:55
Tvůj pokus o odklonění našeho dialogu jinam, beru především jako důkaz tvého zamyšlení nad tím, co jsem napsal.
Na konstruktivnost, nebo kvalitu příspěvků nemá jejich celkové množství vůbec žádný vliv.
Začít diskusi pod autem (jakékoli značky), tak obecně negativním vymezením se vůči značce jako takové, tu kromě tebe umí (pravidelně) například taky Ada. Pokud se s jeho stylem diskuse v principu ztotožňuješ, potom se nedivím ani těmto tvým (velmi podobným) diskusním "úvodníkům"...
NE, DÍKY
neregistrovaný "RayBan"
| 6. 12. 2010 16:46
Nic si dokazovat nemusím, co jsem za posledních 5 let koupil, tak na 95% splnilo moje očekávání. Pro mě je VW obyčejná lidová značka, předražená a navíc odrbaná na výbavě. Za investované peníze chci víc, než jen mediální masírku ...

Prodejům VW se skutečně divím, dávám :yes: , ale s kvalitou jejich automobilů to nemá nic společného.

P.S: kdy bude "tvůj" Golf alespoň na moje.auto.cz ?
Avatar - white label
NE, DÍKY
| 6. 12. 2010 17:35
Proč by moje auta musela být na nějakém MAčku, když navíc nedávno odtud tolik zajímavých recenzí zmizelo. Navíc tam některé z nich jsou i bez recenze k nim, třeba v galerii vítězných fotek fotosoutěže je jedno z nich dokonce třikrát po sobě..., taky tam nejen ty auta (ale i mě osobně) znají lidi z různých menších srazů...
Ale pokud ti to nějak psychicky pomůže, klidně dál doufej, že jezdím jen na kole... :-O :*) >:-[]

P.S. Znovu připomínám, že se mě nemusíš snažit přesvědčit o tom, jak výborně jsi (v posledních 5ti letech) investoval do svého vozového parku, stačí když o tom přesvědčíš sebe, názor ostatních pak můžeš mít (v tomto ohledu) úplně na "háku"..., stejně jako ostatní majitelé vozů, "překvapivě" i včetně majitelů vozů značky VW...
A pak tu můžeš začít psát i víc konkrétně, tedy pod konkrétními auty ke konkrétním autům (např. tady je úplně nová Jetta, o které zřejmě víš už teď, jak extrémně poruchová bude, protože je to VW) a nejen negativně a černobíle k jejich značce (podobně jako mnou vzpomínaný ADA)...
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 12:19
Toto vysvetli človeku menom GTI :-) Všetci automobilisti, ktorí nemajú pred očami ružové klapky VW to už dávno vedia, niektorí to ale nie a nie pochopiť. Podľa DEKRI je Passat vo svojej triede najporuchovejšie auto, ďaleko pred ním je aj AR159. Nejako nám tá marketingová bublina povestnej Nemeckej kvality splaskáva. Bratovi sa nedávno na Passate po 60000km rozpadla prevodovka, v tomto sú spoľahlivejšie už aj Čínske značky. Spomínam si na 2 nové kusy Passatov v minulej firme, po polroku servisného života ich majiteľ radšej predal (úprimnú sústrasť novým majiteľom) a nahradil vtedy aktuálnymi AR159. Obával sa toho, pretože Talianske značky nemal rád,ale....tie autá aktuálne po 200 000 km nemali jedinú vážnu závadu. Hold, časy sa menia. Jettu považujem dizajnovo asi za najvyrovnanejšiu z celej ponuky VW. Skutočne pekné auto a dokonca ani cena mi nepríde výrazne navýšená. Konzervatívne auto, ktoré neurazí, ale ani nenadchne, na to sú na trhu úplne iné značky :-)
Avatar - Ji/Ri
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 15:34
No buď kecáš nebo majitel hulí.....jít z Passatu do AR159? To je skok, že by se i Bubkovi roztrhla pr.del...... >:D Jinak taky nechápu, kde se vzala pověstná bezporuchovost Passata.... minulé generace možná.....
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 16:08
Kde vidíš problém v prechode z Passata na AR159?! Je to rovnaká trieda, kde má každý zástupca svoje pre a proti. Čo sa týka dizajnu, neodpustím si prirovnanie "panna a netvor", komu patrí ktoré meno si každý rozumný motorista domyslí sám. Passat je rozhodne pohodlnejší, praktickejší, bohužiaľ lacnejší o veľkosti kufra ani nehovorím, 159 má výrazne lepší podvozok a jazdné vlastnosti. A čo sa týka spoľahlivosti je model 159 vysoký nadštandard triedy. Kde teda vidíš ten "úsmevný" prechod? Ak sa máme baviť o "povestnej nespoľahlivosti" Talianskych áut, poprosím ťa o ukončenie komunikácie a naštudovanie si faktov, prípadne sa pozrieť do kalendára, už nie je rok 1990, ale 2010. Dobré ráno:-)
Avatar - Ji/Ri
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 18:46
Sorry, odpověděl bych dříve, ale teď jsem se probral z komatu po té ráně heverem z AR. ;-) >:D No já nemám nic proti AR.....vůbec.... jen mi nejde k sobě, že nejříve sedlal suchara Pašíka - prostě dělňas ve vaťáku a pak najednou ten skok k AR - hostesce s úsměvem...... ono to nejde nějak psychologicky k sobě..... navíc, "obával sa toho, že talianske značky nemal rád...." no víš, jsem majitel firmy a těžko si dokážu představit, že bych pro zaměstnance volil auto, které má dobrý podvozek. Tady je jasná lajna: cena/užitná hodnota + preference daná segmentem, ve kterém se pohybuješ. A pak proč bych kupoval auto, které nemám rád....... to si protiřečí..... takže: buď ten útok heverem byl myšlen jako lehká nadsázka nebo hulíš ty nebo šéf nebo všichni..... ale proč ne..... jdu studovat až do rána bílého.... ;-)
NE, DÍKY
| 6. 12. 2010 08:31
Problém je v rozdílných světech, přístupech obou zmíněných. Dva naprosto opačné póly třídy.
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 15:27
Kde lze najít takové informace?
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 16:16
[odkaz]
Avatar - petrumr
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
NE, DÍKY
| 5. 12. 2010 19:11
A to je statistika spolehlivosti? To asi ne, je to jen nějaký žebříček dle nějakých parametrů. Když třeba každému autu značky XX odejde na 40000km kompletně motor a bude muset ho vyměnit bude v téhle statistice klidně první:)
Nehledě na to že třeba Golf je u Dekry hodně vysoko.
Avatar - Ji/Ri
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 11:21
:-! Teď lapají kafky, co nemají na pasata..... dokonale marketingově pojaté..... nejdříve navnadí na passata a pak, těm zvadlým bradám, co nemají na ýbrvágen, nabídnou jen o 15cm kratšího pasata ..... takový pasat light.... a ta cena.....i pro Skota. >:D 4kilové holásek.... :-(
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 11:38
Proč myslíš že to koupí jen ti,co nemají na Passata?Osobně kdybych teď kupoval nové auto a měl mezi nimi vybrat,vzal bych Jettu.Vypadá líp,rozměrově je tak akorát (už prostorné auto ale výhoda při parkování v mezerách) atd.A holásek?Nebuď trapný,všechny běžné věci to má,což nebylo u koncernu pravidlem.Nikdy jsem VW nemusel ale toto je slušné auto za rozumnou cenu.Nevidím jediný důvod proč upřednostnit Passata.
Avatar - white label
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 12:20
Rozdíl prostoru potřebného pro zaparkování Passata a Jetty, je naprosto nepodstatný, Jetta není (v tomto ohledu) nejen Polo, ale ani Golf...
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 12:24
Přesně tak Passat mě dost zklamal. Kdybych si měl vybrat mezi jím a Jettou tak bych vzal určitě Jettu. Tohle auto se mi strašně líbí a oproti minulé generaci udělala Jetta obrovský skok dopředu.
A nebál bych se ani toho 1.2 TSI motoru. Nedávno jsem četl test Octavie 1.2 TSI a tam zkoušeli výkon na brzdě a naměřili místo 77 kW - 97kW !!! :-O
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 14:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Passat Light.....chce to čas....
| 6. 12. 2010 08:34
Na diskuzi zde již po Xté. Proč by měl jít do.... ?
Avatar - jazva
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 14:33
no asi to hošani zle nastavili... >:D
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 20:33
Servisáci mali asi mejdan a bavili sa čipovaním. >:D
Avatar - Ji/Ri
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 15:30
Jo to jo.....taky jsem to slyšel. No a prý měl místo hlín loukotě. A nebyla to brzda ze Sobi 20? To by pak GTImu chyběla při driftu u Lidla ;-) >:D
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 20:43
Súhlasím. Jetta urobila obrovský skok dopredu. Naopak pri passate novej generácie ide skôr o skok dozadu. Takisto poďakovať za to, že v benzínovej ponuke bude v blízkej budúcnosti až jeden motor, môžeme takisto passatu.
Avatar - Ji/Ri
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 15:28
No řekněme si to: Kdybys měl na Passata tak bys koupil........C5. Nebo Passata..... parkování.... pokud ti dělá problém, drozde, tak ani s kolečkama to nebude lepší....
ale ted vážně: běž si sednout do toho holáska za 4kila..... jestli do teď nejezdíš dobytčák tak uznáš, že to je na ránu 4kilovým kladivem. Ano, v té skurce béžové nebo černé ok...... ale v hadře je to na převážení přepravek od piva z makra.

;-)

PS: pokud teď budeš chtít utratit 4 kila za auto - běž k Renaultu.... zkus se jen posadit..... a pak se projeď..... nakonec uděláš Ghosnovi radost....a sobě taky. Modrá Laguna bude pro tebe krásný nový svět....ne dobytčák....
Avatar - Ji/Ri
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 15:38
PS: odpověd najdeš ve své první větě.....
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 20:18
Ty máš nějaký problém s hadřenými sedadly?Já vůbec.Když v mrazu sednu do kůže,strašně studí.V letním horku je zase rozpálená že si skoro první moment spálím záda a navíc je mám během půl minuty zpocená.Doufám že nezačneš argumentovat klimatizací,která sedadla v létě ochladí až za 10 minut nebo vyhříváním v zimě,což je obdobné.Rozdíl mezi námi je v tom že já se řídím mozkem zatímco ty tím,co je zrovna IN.Jo a nezapomeň si tu koženou sedačku dát i do obýváku,sousedi zajisté omdlí závistí,co na tom že se na ní skoro nedá bez košile ležet,teda pokud si nelibuješ v přilepených zádech.
Avatar - Ji/Ri
Passat Light.....chce to čas....
| 5. 12. 2010 21:51
Jde o to, kam ten interier ta skurka posune. Proti hadře nemám nic. Jinak v zimě nic nestudí, v létě se nepotíš....odzkoušeno. ;-) Dneska ty hadry vypadají moc dobře, to je pravda, ale v kůži to celé dosedne do krásna. Jinak sedačky topí během půl minuty a míň....chlazení - ventilaci nevím.... Kůži beru jako praktickou věc, protože mám psíka, který pouští chlupy více než já ;-) >:D takže se rozhoduju mozkem.
Avatar - dicky
skoda
| 5. 12. 2010 12:14
U benzinovych motoru musim konstatovat ze uz pouze jen bez moznosti si vybrat vnucen turbo kompresor...
A pritom nenabizi o nic vic nez v usa prodavany 2.5 -170 ps -240- nm myslim ze by je neubylo kdyby tento motor i zde byl v nabidce..
Ten petivalec muze byt dobra alternativa pro lidi co se chteji svest a a dlouhodobe byt bez vetsich servisnich nakladu..
Zde si VW dovoluje politiku ktera je na jinych prodejnich trzich nemyslitelna.Je to skoda lidem postupne je vnucovano bez moznosti volby...
Nevim pro toho kdo ma rad auto a sveze se je to celkem asi skoda.
čmoudilkum setrilkum je to chapu jedno to je jina sorta ale tim zbyvajicim by aspon nejaka volba mohla zustat..
Avatar - gld
skoda
| 5. 12. 2010 13:31
"iná sorta", v tvojom ponímaní ľudia ktorým nezáleží na spotrebe, autá ako vw jetta akosi nekupujú

Bežný nemec kupuje auto nové a max po 5 rokoch ho hodí do bazáru. Rozpadnuté turbo a po*ebané vstrekovače potom trápia bazárového kovboja niekde na východe, ktorý kúpil zánovnú jazdenku z reichu :-!

Btw, zdá sa to len mne, alebo predchádzajúca jetta bola oproti tomu súčasnému počinu krásne auto..?
Avatar - white label
skoda
| 5. 12. 2010 13:44
Sedany v nižší střední moc nemusím. a to včetně Jetty. Ale ta ta předchozí, byla proti této spíš jen "znásilněný" Golf V, kdežto tohle je relativně svébytný model s mnohem lepším stylem až jistou elegancí, která je, právě v této třídě, vídaná velmi zřídka...
Avatar - gld
skoda
| 5. 12. 2010 15:11
Táto je zase "predčasne narodený" passat...možno je to tým, že sa mi tieto nové ksichty čo dávajú na každý volkswagen jednoducho nepáčia
Avatar - Ji/Ri
skoda
| 5. 12. 2010 15:39
To je pravda. Takový šmudla v obleku. ;-)
Avatar - dicky
skoda
| 5. 12. 2010 16:15
ja vim vy zde hledite na spotrebu a ekologii ..i kdyz imaginarne ten 2.5 liter bere o litr vic...nez 1.4 tsi pri stejne jizde...
Me slo o sirku nabidky...ta rychle chradne..
Avatar - gld
skoda
| 5. 12. 2010 17:17
2.5 benzín je motor pre ameriku, v európe by s niečím takým nepochodili

Ponuka motorov sa časom možno vylepší
skoda
| 5. 12. 2010 13:47
Jo, zdá se to jenom tobě >:D .
Sorry, ale naběhl sis.
Moc pekne krome predku...
| 5. 12. 2010 14:18
To auto vypada moc pekne z boku a ze zadu.

Predni cast jiz nyni potrebuje face-lift dle meho nazoru...
Jetta vs. Octavia
| 5. 12. 2010 14:42
Porovnával jsem si je v konfigurátoru, a Jetta vyjde jen o necelých 30 tisíc dráž než Octavia. Tahle nová Jetta je v podstatě o půl třídy výše a navíc prestiž VW je proti Škodovce trochu jinde. V tomhle světle mi přijde Octávka už jako trošku předražená. Jsem zvědavý, jak šílenou myšlenkovou konstrukci si na tohle téma vytvoří GTI.
Jetta vs. Octavia
| 5. 12. 2010 14:57
Nj, ale liftback vs sedan- tam se lame chleba.
Jetta vs. Octavia
neregistrovaný "Martinc"
| 5. 12. 2010 15:16
:yes:
Avatar - petrumr
Jetta vs. Octavia
| 5. 12. 2010 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Jetta vs. Octavia
| 5. 12. 2010 21:42
Pro mě vw nebo škoda přijde na stejno. Spíše ta škoda je pro mě prestižnější z důvodu tradiční české /německé/ značky.
sranda
| 5. 12. 2010 15:54
Jetta v USA je zaradena pod Golfom kym Golf zacina na nejakych $18 tisic , Jetta zacina na $16 tisic (motor V5, 2.5l )
sranda
| 5. 12. 2010 18:21
jojo taky je to sedan že? Jak renault clio a thalia taky bylo clio dražší. Proč to nestojí aspoň stejně? Např. mitsubishi lancer sportsedan a sportback stojí stejně nedělaj se v něm rozdíli protože motory jsou taky stejný a vnitřek taky
Avatar - Ji/Ri
sranda
| 5. 12. 2010 18:51
Dyť vám poudám, že lapaj nadržené kafky, co nemají na Pašíka.... jednoduché.... počkej a uvidíš: 379000, 359.000, 339 a pak 319 a příští rok po létě 299.900.... uvidíš..... tlak konkurence je silný a marně někdo, kupec, v této třídě bude leštit kapotu o kilo dražší než ostatní vozy.... takovou image vw nemá.... je to tak a ne jinak. >:D :-!
Avatar - petrumr
jetta versus golf
| 5. 12. 2010 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
jetta versus golf
| 5. 12. 2010 21:36
Jetta variant nebude. Sežrala by Golfa variant.
Avatar - gld
jetta versus golf
| 5. 12. 2010 22:32
Nieže zožrala..jetta variant by bol golf variant >:D
jetta versus golf
| 6. 12. 2010 02:40
presne tak >:D
Avatar - Ji/Ri
jetta versus golf
| 6. 12. 2010 09:31
>:D
jetta versus golf
| 6. 12. 2010 08:59
později by měla údajně být. nikde se o tom skoro nemluví, ale jetta není na platformě A5, na které je Golf VI nebo Golf V Variant
Avatar - Ji/Ri
Jetta vs. Fluence
| 5. 12. 2010 18:52
To je ta samá třída, ne? Hmmmm..... to bude zajímavé. Osobně bych kilo za holajna nedal, když za nižší cenu mám lépe vybavený jinak stejný vůz..... je to tak. :yes:
Avatar - petrumr
Jetta vs. Fluence
| 5. 12. 2010 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Jetta vs. Fluence
| 5. 12. 2010 21:36
Nepadá. Co se tobě zdá jako blbý přístup, tak většině vadit nemusí..... a když to srovnám ve stejné výbavě tak je to plusminus kilopade pro Rendla.... peníze u koupě auta pořád budou hrát prim, s akcentem na třídu. Je to tak.
Jetta vs. Fluence
| 6. 12. 2010 02:40
Ty jsi * >:D :D, neumis si sednout do auta, nebo co >:D :D?
Avatar - Ji/Ri
Jetta vs. Fluence
| 6. 12. 2010 09:32
....třeba tam skáče jak do kabria >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
Jetta vs. Fluence
| 6. 12. 2010 11:52
Řečeno kde a kým? Já si ten přístup zkoušel a neměl jsem problémy. Až bude k mání Jetta, rád si vyzkouším i Jettu.
Avatar - Emel
Slušný základ
| 5. 12. 2010 19:07
V minulé generaci byla Jetta nekřesťansky drahá, teď se to trochu zlepšuje. V základu je šestistupeň, slušný motor, klima, ESP... a Highline je nakonfigurována skoro optimálně, možná by i stačily 16" kola...
TA JETTA
| 5. 12. 2010 19:38
Jetta je ostrá jako břitva. Objektivně ji musíme uznat za královnu segmentárního stylu. Ve vyváženosti karoserie, ve všech pohledových úhlech předčí dokonce i octavii. Čas je neúprosný, věřme, že OCTAVIA III. brzy vrátí koncernový úder.

Každopádně registrujme to podstatné - Jetta se vymaňuje ze stínu Golfa, vytváří samostatný koncernový subsegment a stojí navenek rozkročená nad třídou kompaktní a střední. Přesně tak, jako například VOLVO S40.

Jak postupně třídy rostou, dostává se nyní Jetta do regulerního postavení rodinného auta. Ten, kdo v obdobné (plus mínus) velikosti nechce jezdit evropskou kompaktní klasiku, totiž hatchbacky, má v Jettě logickou inspiraci.

Srovnávat Jettu s Fluence je netaktní k Fluence, neb Jetta je vskutku výstavní skříní koncern Volkswagen, Fluence naopak je konfigurován a zamýšlen jako velmi přístupný turecký poboční model stojící v dané hierarchii pod méganem. Srovnávat samozřejmě ovšem musíme s Octavií. Naštěstí má Octavia mutaci kombi, tedy... krásné kombi, takže v tomhle se Jetta nemůže s Octavií poměřovat. V Česku Jetta na růžích v garáži ustláno mít nebude - chybí uvedená karosářská četnost, chybí historická image předmětného karosářského řešení, trh dokonale vykrývá vskutku dokonalá Octavia, a koneckonců není zde ani dostatečně početná skupina kupců. Snad jen, kdyby se někomu zazdálo, že jsou naše silnice jaksi "přeoktávkovány", může zvolit Jettu. Co také jiného?..

Vraťme to ale zpět k Jettě, podívejme se na vnitřek. Ten je přímo učebnicovou ukázkou toho, jak má vypadat kabina. Žádné ***činky, žádné úlety, uměřený, ergonomický pokojíček ctící heslo, že kabina je od toho, aby se v ní šofér cítil pohodlně, aby měl vše po ruce, aby toho "po ruce" bylo co nejméně a aby se tak mohl - nerozptylován - věnovat řízení. Volkswagen potvrdil, že v (super)mainstreamu není nikdo, kdo by uměl kabiny lépe než on. Aktuálně dokonce stojí za úvahu, která přístrojová deska je sympatičtější, zda ta v Apoštolovi, či zda ta v Jettě.

Pokud někoho překvapuje cena, asi zatím sbíral jen buraga. Cena je pouze cenou, ničím jiným, a odnepaměti jsou na ni výhradně dva - ten kdo nabízí a ten kdo nabídku akceptuje. Že v případě Jetty nehrozí prodejní anorektický trend tu snad víme všichni. Na cenovou podvýživu jsou tu totiž mistři jiní.

BRAVWO JETTA :yes:
TA JETTA
| 5. 12. 2010 19:43
Auto je to výborné a cena by byla slušná, nebýt ovšem o stránku dál článek o aktuálních cenách Laguny.
TA JETTA
neregistrovaný "honza1212"
| 5. 12. 2010 20:44
hehe, GTI píše "objektivně" :-)
TA JETTA
| 6. 12. 2010 13:16
nebol by som tak rychly v konstatovani o "vymanovani ze stinu golfu", iba ak dizajnovo.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
Avatar - Ji/Ri
TA JETTA
| 5. 12. 2010 21:28
....v podstatě jsi napsal, že to, co je výstavní skříň u Volkswagenu, je pro Renault doprovodný model. U tebe je opravdu nutné číst mezi řádky. ;-) >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
TA JETTA
| 5. 12. 2010 21:30
....no a co se ceny týká... To by prošlo, kdyby všichni mysleli jako ty, protože by si stejně nakonec koupili....Volvo?
Avatar - Ji/Ri
TA JETTA
| 5. 12. 2010 21:41
PS: Yetta je Golf sedan. Takže Megan sedan. Fluence. Podobnost čistě náhodná? Nn..... sedí to. A´t se na to snažíš dívat jakkoliv tak to sedí. A je to tak.
:yes:
TA JETTA
| 5. 12. 2010 23:27
Chtěl bych se tě zcela regulerně zeptat, jakožto největšího odborníka na modelovou hierarchii VW. Jaký byl rozdíl mezi Borou variant a Golfem IV variant. předem diky za odpověd. :-)
TA JETTA
| 6. 12. 2010 12:28
Nejsem odborník, ale pokud si pamatuji, byl tam jakýsi rozdíl v odstupňování výbav a celkovém ladění. Bora snad měla být sportovnější. Jinak si Golfa IV variant pamatuju jen díky tomu, že jsem si jednou snažil sednout dozadu. Protože mělo auto příplatkové sportovní sedačky (z Bory), tak to tak nějak ... nešlo. Seděl jsem tedy nakonec naštorc. Naštěstí jsme jeli jen asi 500 m. To je tak všechno, co můžu říct o Golfu. Z toho vyplývá, že v Bora je zvláštní model určený převážně na pygmejské trhy.
TA JETTA
| 6. 12. 2010 13:16
nebol by som tak rychly v konstatovani o "vymanovani ze stinu golfu", iba ak dizajnovo.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
Avatar - white label
TA JETTA
| 6. 12. 2010 20:53
V podstatě souhlas...
Avatar - Ji/Ri
TA JETTA
| 6. 12. 2010 21:03
viz. můj příspěvek z 21.41, 5.12.... dva řádky a řekl jsem totéž ...... jsem prostě prďák no.... ;-) >:D
Avatar - white label
TA JETTA
| 6. 12. 2010 22:13
To teda neřekl. Jetta není Fluence, zvlášť tato evropská verze, nehledě např. na design... ;-)
Někdy stačí dvě slova a někdy naopak nestačí ani dva řádky... :-)
No, tak se vzpamatovali
| 5. 12. 2010 19:53
a jsou pryč šílené ceny předchozí generace, které snad ani jednou při všem zlevňování nehnuly brvou. Líbila se mně už od března, vedle návrhu OIII vypadala jako královna s postiženou sestrou.. horký kandidát na další auto.
sedan za 400-500t
| 5. 12. 2010 20:52
Pukud bych teď kupoval sedan, nebo liftback za tuto cenu, tak by byla asi hlavním favoritem Laguna. tahle Jetta je sice dobré auto za slušné peníze, ale ve světle cen Laguny mi její koupě nedává moc smysl, teda kromě toho že je to VW. ;-)
Avatar - Ji/Ri
sedan za 400-500t
| 5. 12. 2010 21:33
amen
sedan za 400-500t
| 6. 12. 2010 12:35
Co se týče poměru ceny/užitné hodnoty těžko by jsi udělal lépe. Laguna tady (u nás) vítězí na plné čáře - cena+kvalita+spolehlivost= LAGUNA.
Avatar - Ji/Ri
Audinopassat
| 5. 12. 2010 21:32
....pro zákazníky omezené v rozpočtu...... Někdo by napsal pro švorcáky, ale nejsem jen tak někdo, tak toto klišé nepoužiju, je mi takové sortování cizí.....
Jako AudinoA5tko passat je to ale bomba tah. škoda starého interiéru, ale to už si asi budeme muset zvyknout.
Audinopassat
| 6. 12. 2010 02:41
Mas zajimave nazory na auta >:D >:D >:D (abys me pochopil tak za me ma tvuj prispevek :no: ) :-! .
Avatar - Ji/Ri
Audinopassat
| 6. 12. 2010 09:34
Palečky si nech, nejsi na pískovišti, řekni, co tu nesedí? To je úžasný marketingový tah. 8-s ;-\
Cena
| 6. 12. 2010 02:39
Ne ze by se me tyhle plecky tykaly, ale ta cena.... to se soudruzi v NDR po_rali ne..? :-!
Cena
| 6. 12. 2010 09:08
Každý si môže vybrať. Lacnejšiu Jettu 1.2 TSI. alebo, kto na to má, si priplatí 30 tisíc a kúpi si dvojlitrovú Lagunu... ;-)
Cena
| 6. 12. 2010 16:59
nebo si připlatí 30 tisíc a koupí si do toho nějakou výbavu a na Lagunu se ani nepodívá..
Cena
| 6. 12. 2010 21:48
Moje príspevky čítaj 2x, z toho minimálne raz medzi riadkami... ;-)
Avatar - Ji/Ri
Cena
| 6. 12. 2010 09:38
mě ta cena z hlediska nového modelu přijde vpořádku - viz.výše. Nemůžou ji buchnout hned dolů - to by šlo proti filozofii značky - vw poslední roky dělá vše proto, aby vystoupila ze stínu "levné značky". Takže audinoapětkopassat je správně nastaven i z hlediska životnosti výrobku (myslím tím životního cyklu v návaznosti na prodeje a ceny) ....aby jsme si Aliene rozuměli.
Avatar - Emel
Cena
| 6. 12. 2010 09:46
Cena není tak nejhorší... i ten základ je oproti tradici slušně vybavený.
Cena
| 6. 12. 2010 13:02
Vzhledem k tomu, že se dá Jetta bez nějakého většího pardonu zařadit mezi střední třídu to nevidím nijak tragicky a vizuální rozdíl proti Passatu je tak velký, že v případě nákupu fleetu bych neváhal.
Cena
| 6. 12. 2010 16:52
Stredni trida rikas.. :-! ? To nemuzes myslet vazne.
Cena
neregistrovaný "RayBan"
| 6. 12. 2010 16:55
Jasně, klidně bych to zařadil i mezi vyšší střední >:D
Cena
| 6. 12. 2010 22:49
Superpremiovej aspirant na zarazeni do tridy limuzin... :-! >:D >:-[] .
Cena
| 7. 12. 2010 11:59
Musime ho nechat, urcite si to chce koupit a proste chce mit stredni no.. :-! >:D
Avatar - Emel
Cena
| 6. 12. 2010 20:16
No, to je dost silné tvrzení... i pokud vezmeme jako referenci třeba Renault, má Jetta blíž k Fluence než k Laguně. A o stěhovácích typu Mondeo nebo Superb se raděj nezmiňuji...
Avatar - white label
Cena
| 6. 12. 2010 20:33
Bez nějaké většího pardonu? :-O
Vem ten matroš zítra sebou... ;-)

P.S. Rozvor i délka se sice o 7 cm prodloužily (ovšem jen proti rozvoru Golfu5/6, který je dnes v této třídě téměř na minimu), ale do průměrně (na střední třídu) dlouhého Passatu Jettě pořád chybí ještě 15cm.
Cena
| 6. 12. 2010 22:51
Hlavne tam Jette prekazi ten Passat >:D ....ale az daj Jette haldex, tak to uz bude SUV >:-[] >:D
jetta vs passat vs golf vs cena
| 6. 12. 2010 20:38
rozdiel v cene medzi jettou a passatom nie je vobec zanedbatelna polozka. pri porovnani nemeckych cien s rovnakym motorom (2.0 TDI DSG) vo vybave highline je 4 az 5 kEUR. z mojho pohladu je interier jetty krajsi ako passatu, 15 cm na dlzke robi rozdiel v hmotnosti takmer 120 kg, co je naozaj dost. malicko mensiu sirku interieru jetty oproti passatu kludne prekusnem, kedze sme len trojclenna rodina. malokedy mam obsadene auto 5 ludmi, 4 sa v pohode zmestia aj do jetty. pri porovnani s golfom mi to vychadza, ze jetta je lacnejsia ako variant, s porovnatelnou velkostou kufra. na objemne naklady si poziciam dodavku za 70 EUR/den, takze naco vozit vacsinu casu vzduch v skaredom kufri?
osobne v nej vidim velky potencial, trapi ma len jedna vec, dostupnost 2.0 TSI DSG na Slovensku (co v golfe znamena len GTI, variant vobec). pockam si na rozhodnutie vedenia o mojom napade menom Tiguan, ak nie, obratim sa k jette. priznavam, rozpocet nie je dostatocny na normalne vybaveny passat, ale uprimne, aj keby bol, asi by to nakoniec skoncila aj tak jetta pred nim ....
a preco nie ine auto? ake? ziadna ina znacka neposkytuje v ramci firmy taky rozsah sluzieb ako vw, v zivote si viem predstavit aj lepsie straveny cas ako je vozenie auta na prezuvanie, servis, zhananie nahradneho auta cez pozicovnu, do ktorej ma musi doviezt taxik .....
a poslednym argumentom pre kupu jetty je fakt, ze to pravdepodobne (historia v europe naznacuje) jedna z miliona na ceste asi nebude .....
Pekny sedan.
neregistrovaný "SR20"
| 6. 12. 2010 23:19
Ale ja by som poprosil 1.8TSI. Slusny objem, nema muchy.
Oproti Octavii sice sedan nebude tak prakticky, ale bude tichsi a bude sa menej krutit. A chladnicku, alebo pracku mi z poriadneho obchodu aj tak dovezu a zapoja zadarmo.
Pekny sedan.
| 7. 12. 2010 12:02
Zadny problem.
600 000 Prosim. :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku