Ekonomika
:-! Teď lapají kafky, co nemají na pasata..... dokonale marketingově pojaté..... nejdříve navnadí na passata a pak, těm zvadlým bradám, co nemají na ýbrvágen, nabídnou jen o 15cm kratšího pasata ..... takový pasat light.... a ta cena.....i pro Skota. >😁 4kilové holásek.... 😒
Proč myslíš že to koupí jen ti,co nemají na Passata?Osobně kdybych teď kupoval nové auto a měl mezi nimi vybrat,vzal bych Jettu.Vypadá líp,rozměrově je tak akorát (už prostorné auto ale výhoda při parkování v mezerách) atd.A holásek?Nebuď trapný,všechny běžné věci to má,což nebylo u koncernu pravidlem.Nikdy jsem VW nemusel ale toto je slušné auto za rozumnou cenu.Nevidím jediný důvod proč upřednostnit Passata.
Rozdíl prostoru potřebného pro zaparkování Passata a Jetty, je naprosto nepodstatný, Jetta není (v tomto ohledu) nejen Polo, ale ani Golf...
Přesně tak Passat mě dost zklamal. Kdybych si měl vybrat mezi jím a Jettou tak bych vzal určitě Jettu. Tohle auto se mi strašně líbí a oproti minulé generaci udělala Jetta obrovský skok dopředu.
A nebál bych se ani toho 1.2 TSI motoru. Nedávno jsem četl test Octavie 1.2 TSI a tam zkoušeli výkon na brzdě a naměřili místo 77 kW - 97kW !!! 😲
A nebál bych se ani toho 1.2 TSI motoru. Nedávno jsem četl test Octavie 1.2 TSI a tam zkoušeli výkon na brzdě a naměřili místo 77 kW - 97kW !!! 😲
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no asi to hošani zle nastavili... >😁
Jo to jo.....taky jsem to slyšel. No a prý měl místo hlín loukotě. A nebyla to brzda ze Sobi 20? To by pak GTImu chyběla při driftu u Lidla 😉 >😁
No řekněme si to: Kdybys měl na Passata tak bys koupil........C5. Nebo Passata..... parkování.... pokud ti dělá problém, drozde, tak ani s kolečkama to nebude lepší....
ale ted vážně: běž si sednout do toho holáska za 4kila..... jestli do teď nejezdíš dobytčák tak uznáš, že to je na ránu 4kilovým kladivem. Ano, v té skurce béžové nebo černé ok...... ale v hadře je to na převážení přepravek od piva z makra.
😉
PS: pokud teď budeš chtít utratit 4 kila za auto - běž k Renaultu.... zkus se jen posadit..... a pak se projeď..... nakonec uděláš Ghosnovi radost....a sobě taky. Modrá Laguna bude pro tebe krásný nový svět....ne dobytčák....
ale ted vážně: běž si sednout do toho holáska za 4kila..... jestli do teď nejezdíš dobytčák tak uznáš, že to je na ránu 4kilovým kladivem. Ano, v té skurce béžové nebo černé ok...... ale v hadře je to na převážení přepravek od piva z makra.
😉
PS: pokud teď budeš chtít utratit 4 kila za auto - běž k Renaultu.... zkus se jen posadit..... a pak se projeď..... nakonec uděláš Ghosnovi radost....a sobě taky. Modrá Laguna bude pro tebe krásný nový svět....ne dobytčák....
PS: odpověd najdeš ve své první větě.....
Ty máš nějaký problém s hadřenými sedadly?Já vůbec.Když v mrazu sednu do kůže,strašně studí.V letním horku je zase rozpálená že si skoro první moment spálím záda a navíc je mám během půl minuty zpocená.Doufám že nezačneš argumentovat klimatizací,která sedadla v létě ochladí až za 10 minut nebo vyhříváním v zimě,což je obdobné.Rozdíl mezi námi je v tom že já se řídím mozkem zatímco ty tím,co je zrovna IN.Jo a nezapomeň si tu koženou sedačku dát i do obýváku,sousedi zajisté omdlí závistí,co na tom že se na ní skoro nedá bez košile ležet,teda pokud si nelibuješ v přilepených zádech.
Jde o to, kam ten interier ta skurka posune. Proti hadře nemám nic. Jinak v zimě nic nestudí, v létě se nepotíš....odzkoušeno. 😉 Dneska ty hadry vypadají moc dobře, to je pravda, ale v kůži to celé dosedne do krásna. Jinak sedačky topí během půl minuty a míň....chlazení - ventilaci nevím.... Kůži beru jako praktickou věc, protože mám psíka, který pouští chlupy více než já 😉 >😁 takže se rozhoduju mozkem.
U benzinovych motoru musim konstatovat ze uz pouze jen bez moznosti si vybrat vnucen turbo kompresor...
A pritom nenabizi o nic vic nez v usa prodavany 2.5 -170 ps -240- nm myslim ze by je neubylo kdyby tento motor i zde byl v nabidce..
Ten petivalec muze byt dobra alternativa pro lidi co se chteji svest a a dlouhodobe byt bez vetsich servisnich nakladu..
Zde si VW dovoluje politiku ktera je na jinych prodejnich trzich nemyslitelna.Je to skoda lidem postupne je vnucovano bez moznosti volby...
Nevim pro toho kdo ma rad auto a sveze se je to celkem asi skoda.
čmoudilkum setrilkum je to chapu jedno to je jina sorta ale tim zbyvajicim by aspon nejaka volba mohla zustat..
A pritom nenabizi o nic vic nez v usa prodavany 2.5 -170 ps -240- nm myslim ze by je neubylo kdyby tento motor i zde byl v nabidce..
Ten petivalec muze byt dobra alternativa pro lidi co se chteji svest a a dlouhodobe byt bez vetsich servisnich nakladu..
Zde si VW dovoluje politiku ktera je na jinych prodejnich trzich nemyslitelna.Je to skoda lidem postupne je vnucovano bez moznosti volby...
Nevim pro toho kdo ma rad auto a sveze se je to celkem asi skoda.
čmoudilkum setrilkum je to chapu jedno to je jina sorta ale tim zbyvajicim by aspon nejaka volba mohla zustat..
"iná sorta", v tvojom ponímaní ľudia ktorým nezáleží na spotrebe, autá ako vw jetta akosi nekupujú
Bežný nemec kupuje auto nové a max po 5 rokoch ho hodí do bazáru. Rozpadnuté turbo a po*ebané vstrekovače potom trápia bazárového kovboja niekde na východe, ktorý kúpil zánovnú jazdenku z reichu :-!
Btw, zdá sa to len mne, alebo predchádzajúca jetta bola oproti tomu súčasnému počinu krásne auto..?
Bežný nemec kupuje auto nové a max po 5 rokoch ho hodí do bazáru. Rozpadnuté turbo a po*ebané vstrekovače potom trápia bazárového kovboja niekde na východe, ktorý kúpil zánovnú jazdenku z reichu :-!
Btw, zdá sa to len mne, alebo predchádzajúca jetta bola oproti tomu súčasnému počinu krásne auto..?
Sedany v nižší střední moc nemusím. a to včetně Jetty. Ale ta ta předchozí, byla proti této spíš jen "znásilněný" Golf V, kdežto tohle je relativně svébytný model s mnohem lepším stylem až jistou elegancí, která je, právě v této třídě, vídaná velmi zřídka...
Táto je zase "predčasne narodený" passat...možno je to tým, že sa mi tieto nové ksichty čo dávajú na každý volkswagen jednoducho nepáčia
To auto vypada moc pekne z boku a ze zadu.
Predni cast jiz nyni potrebuje face-lift dle meho nazoru...
Predni cast jiz nyni potrebuje face-lift dle meho nazoru...
Porovnával jsem si je v konfigurátoru, a Jetta vyjde jen o necelých 30 tisíc dráž než Octavia. Tahle nová Jetta je v podstatě o půl třídy výše a navíc prestiž VW je proti Škodovce trochu jinde. V tomhle světle mi přijde Octávka už jako trošku předražená. Jsem zvědavý, jak šílenou myšlenkovou konstrukci si na tohle téma vytvoří GTI.
Jetta v USA je zaradena pod Golfom kym Golf zacina na nejakych $18 tisic , Jetta zacina na $16 tisic (motor V5, 2.5l )
jojo taky je to sedan že? Jak renault clio a thalia taky bylo clio dražší. Proč to nestojí aspoň stejně? Např. mitsubishi lancer sportsedan a sportback stojí stejně nedělaj se v něm rozdíli protože motory jsou taky stejný a vnitřek taky
Dyť vám poudám, že lapaj nadržené kafky, co nemají na Pašíka.... jednoduché.... počkej a uvidíš: 379000, 359.000, 339 a pak 319 a příští rok po létě 299.900.... uvidíš..... tlak konkurence je silný a marně někdo, kupec, v této třídě bude leštit kapotu o kilo dražší než ostatní vozy.... takovou image vw nemá.... je to tak a ne jinak. >😁 :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je ta samá třída, ne? Hmmmm..... to bude zajímavé. Osobně bych kilo za holajna nedal, když za nižší cenu mám lépe vybavený jinak stejný vůz..... je to tak. :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nepadá. Co se tobě zdá jako blbý přístup, tak většině vadit nemusí..... a když to srovnám ve stejné výbavě tak je to plusminus kilopade pro Rendla.... peníze u koupě auta pořád budou hrát prim, s akcentem na třídu. Je to tak.
Ty jsi * >😁 😁, neumis si sednout do auta, nebo co >😁 😁?
V minulé generaci byla Jetta nekřesťansky drahá, teď se to trochu zlepšuje. V základu je šestistupeň, slušný motor, klima, ESP... a Highline je nakonfigurována skoro optimálně, možná by i stačily 16" kola...
Jetta je ostrá jako břitva. Objektivně ji musíme uznat za královnu segmentárního stylu. Ve vyváženosti karoserie, ve všech pohledových úhlech předčí dokonce i octavii. Čas je neúprosný, věřme, že OCTAVIA III. brzy vrátí koncernový úder.
Každopádně registrujme to podstatné - Jetta se vymaňuje ze stínu Golfa, vytváří samostatný koncernový subsegment a stojí navenek rozkročená nad třídou kompaktní a střední. Přesně tak, jako například VOLVO S40.
Jak postupně třídy rostou, dostává se nyní Jetta do regulerního postavení rodinného auta. Ten, kdo v obdobné (plus mínus) velikosti nechce jezdit evropskou kompaktní klasiku, totiž hatchbacky, má v Jettě logickou inspiraci.
Srovnávat Jettu s Fluence je netaktní k Fluence, neb Jetta je vskutku výstavní skříní koncern Volkswagen, Fluence naopak je konfigurován a zamýšlen jako velmi přístupný turecký poboční model stojící v dané hierarchii pod méganem. Srovnávat samozřejmě ovšem musíme s Octavií. Naštěstí má Octavia mutaci kombi, tedy... krásné kombi, takže v tomhle se Jetta nemůže s Octavií poměřovat. V Česku Jetta na růžích v garáži ustláno mít nebude - chybí uvedená karosářská četnost, chybí historická image předmětného karosářského řešení, trh dokonale vykrývá vskutku dokonalá Octavia, a koneckonců není zde ani dostatečně početná skupina kupců. Snad jen, kdyby se někomu zazdálo, že jsou naše silnice jaksi "přeoktávkovány", může zvolit Jettu. Co také jiného?..
Vraťme to ale zpět k Jettě, podívejme se na vnitřek. Ten je přímo učebnicovou ukázkou toho, jak má vypadat kabina. Žádné ***činky, žádné úlety, uměřený, ergonomický pokojíček ctící heslo, že kabina je od toho, aby se v ní šofér cítil pohodlně, aby měl vše po ruce, aby toho "po ruce" bylo co nejméně a aby se tak mohl - nerozptylován - věnovat řízení. Volkswagen potvrdil, že v (super)mainstreamu není nikdo, kdo by uměl kabiny lépe než on. Aktuálně dokonce stojí za úvahu, která přístrojová deska je sympatičtější, zda ta v Apoštolovi, či zda ta v Jettě.
Pokud někoho překvapuje cena, asi zatím sbíral jen buraga. Cena je pouze cenou, ničím jiným, a odnepaměti jsou na ni výhradně dva - ten kdo nabízí a ten kdo nabídku akceptuje. Že v případě Jetty nehrozí prodejní anorektický trend tu snad víme všichni. Na cenovou podvýživu jsou tu totiž mistři jiní.
BRAVWO JETTA :yes:
Každopádně registrujme to podstatné - Jetta se vymaňuje ze stínu Golfa, vytváří samostatný koncernový subsegment a stojí navenek rozkročená nad třídou kompaktní a střední. Přesně tak, jako například VOLVO S40.
Jak postupně třídy rostou, dostává se nyní Jetta do regulerního postavení rodinného auta. Ten, kdo v obdobné (plus mínus) velikosti nechce jezdit evropskou kompaktní klasiku, totiž hatchbacky, má v Jettě logickou inspiraci.
Srovnávat Jettu s Fluence je netaktní k Fluence, neb Jetta je vskutku výstavní skříní koncern Volkswagen, Fluence naopak je konfigurován a zamýšlen jako velmi přístupný turecký poboční model stojící v dané hierarchii pod méganem. Srovnávat samozřejmě ovšem musíme s Octavií. Naštěstí má Octavia mutaci kombi, tedy... krásné kombi, takže v tomhle se Jetta nemůže s Octavií poměřovat. V Česku Jetta na růžích v garáži ustláno mít nebude - chybí uvedená karosářská četnost, chybí historická image předmětného karosářského řešení, trh dokonale vykrývá vskutku dokonalá Octavia, a koneckonců není zde ani dostatečně početná skupina kupců. Snad jen, kdyby se někomu zazdálo, že jsou naše silnice jaksi "přeoktávkovány", může zvolit Jettu. Co také jiného?..
Vraťme to ale zpět k Jettě, podívejme se na vnitřek. Ten je přímo učebnicovou ukázkou toho, jak má vypadat kabina. Žádné ***činky, žádné úlety, uměřený, ergonomický pokojíček ctící heslo, že kabina je od toho, aby se v ní šofér cítil pohodlně, aby měl vše po ruce, aby toho "po ruce" bylo co nejméně a aby se tak mohl - nerozptylován - věnovat řízení. Volkswagen potvrdil, že v (super)mainstreamu není nikdo, kdo by uměl kabiny lépe než on. Aktuálně dokonce stojí za úvahu, která přístrojová deska je sympatičtější, zda ta v Apoštolovi, či zda ta v Jettě.
Pokud někoho překvapuje cena, asi zatím sbíral jen buraga. Cena je pouze cenou, ničím jiným, a odnepaměti jsou na ni výhradně dva - ten kdo nabízí a ten kdo nabídku akceptuje. Že v případě Jetty nehrozí prodejní anorektický trend tu snad víme všichni. Na cenovou podvýživu jsou tu totiž mistři jiní.
BRAVWO JETTA :yes:
Auto je to výborné a cena by byla slušná, nebýt ovšem o stránku dál článek o aktuálních cenách Laguny.
nebol by som tak rychly v konstatovani o "vymanovani ze stinu golfu", iba ak dizajnovo.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
....v podstatě jsi napsal, že to, co je výstavní skříň u Volkswagenu, je pro Renault doprovodný model. U tebe je opravdu nutné číst mezi řádky. 😉 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
....no a co se ceny týká... To by prošlo, kdyby všichni mysleli jako ty, protože by si stejně nakonec koupili....Volvo?
PS: Yetta je Golf sedan. Takže Megan sedan. Fluence. Podobnost čistě náhodná? Nn..... sedí to. A´t se na to snažíš dívat jakkoliv tak to sedí. A je to tak.
:yes:
:yes:
Chtěl bych se tě zcela regulerně zeptat, jakožto největšího odborníka na modelovou hierarchii VW. Jaký byl rozdíl mezi Borou variant a Golfem IV variant. předem diky za odpověd. 😄
Nejsem odborník, ale pokud si pamatuji, byl tam jakýsi rozdíl v odstupňování výbav a celkovém ladění. Bora snad měla být sportovnější. Jinak si Golfa IV variant pamatuju jen díky tomu, že jsem si jednou snažil sednout dozadu. Protože mělo auto příplatkové sportovní sedačky (z Bory), tak to tak nějak ... nešlo. Seděl jsem tedy nakonec naštorc. Naštěstí jsme jeli jen asi 500 m. To je tak všechno, co můžu říct o Golfu. Z toho vyplývá, že v Bora je zvláštní model určený převážně na pygmejské trhy.
nebol by som tak rychly v konstatovani o "vymanovani ze stinu golfu", iba ak dizajnovo.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
tato jetta je vozidlo vyvinute na usa trh, je to de-kontentovane vozidlo v porovnani z terajsou generaciou podstatne lacnejsie vozidlo z hladiska vyrobnych nakladov.
vw benchmarkoval pri jej vyvoji auta ako civic a corolla (usa verzie) pretoze sucasna jetta je "prilis dobra a zbytocne sofistikovana" a tym padom aj draha na vyrobu pre usa trh a americky zakaznik tuto pridanu hodnotu nerozpoznal a ani neodcenil.
takto sa dostavame k europskej verzii ktora ma sice oproti usa zakladu vzadu multilink diskove brzdy vzadu a pristrojovku zo soft plastu ale pod kabatom je to stale to iste de-kontentovane vozidlo vyvinute pre NA trh.
zaver: golf 6 je preto pravdepodobne lepsie a kvalitnejsie vozidlo ako tato nova severoamericka jetta.
V podstatě souhlas...
a jsou pryč šílené ceny předchozí generace, které snad ani jednou při všem zlevňování nehnuly brvou. Líbila se mně už od března, vedle návrhu OIII vypadala jako královna s postiženou sestrou.. horký kandidát na další auto.
Pukud bych teď kupoval sedan, nebo liftback za tuto cenu, tak by byla asi hlavním favoritem Laguna. tahle Jetta je sice dobré auto za slušné peníze, ale ve světle cen Laguny mi její koupě nedává moc smysl, teda kromě toho že je to VW. 😉
....pro zákazníky omezené v rozpočtu...... Někdo by napsal pro švorcáky, ale nejsem jen tak někdo, tak toto klišé nepoužiju, je mi takové sortování cizí.....
Jako AudinoA5tko passat je to ale bomba tah. škoda starého interiéru, ale to už si asi budeme muset zvyknout.
Jako AudinoA5tko passat je to ale bomba tah. škoda starého interiéru, ale to už si asi budeme muset zvyknout.
Ne ze by se me tyhle plecky tykaly, ale ta cena.... to se soudruzi v NDR po_rali ne..? :-!
Každý si môže vybrať. Lacnejšiu Jettu 1.2 TSI. alebo, kto na to má, si priplatí 30 tisíc a kúpi si dvojlitrovú Lagunu... 😉
mě ta cena z hlediska nového modelu přijde vpořádku - viz.výše. Nemůžou ji buchnout hned dolů - to by šlo proti filozofii značky - vw poslední roky dělá vše proto, aby vystoupila ze stínu "levné značky". Takže audinoapětkopassat je správně nastaven i z hlediska životnosti výrobku (myslím tím životního cyklu v návaznosti na prodeje a ceny) ....aby jsme si Aliene rozuměli.
Vzhledem k tomu, že se dá Jetta bez nějakého většího pardonu zařadit mezi střední třídu to nevidím nijak tragicky a vizuální rozdíl proti Passatu je tak velký, že v případě nákupu fleetu bych neváhal.
Stredni trida rikas.. :-! ? To nemuzes myslet vazne.
No, to je dost silné tvrzení... i pokud vezmeme jako referenci třeba Renault, má Jetta blíž k Fluence než k Laguně. A o stěhovácích typu Mondeo nebo Superb se raděj nezmiňuji...
Bez nějaké většího pardonu? 😲
Vem ten matroš zítra sebou... 😉
P.S. Rozvor i délka se sice o 7 cm prodloužily (ovšem jen proti rozvoru Golfu5/6, který je dnes v této třídě téměř na minimu), ale do průměrně (na střední třídu) dlouhého Passatu Jettě pořád chybí ještě 15cm.
Vem ten matroš zítra sebou... 😉
P.S. Rozvor i délka se sice o 7 cm prodloužily (ovšem jen proti rozvoru Golfu5/6, který je dnes v této třídě téměř na minimu), ale do průměrně (na střední třídu) dlouhého Passatu Jettě pořád chybí ještě 15cm.
rozdiel v cene medzi jettou a passatom nie je vobec zanedbatelna polozka. pri porovnani nemeckych cien s rovnakym motorom (2.0 TDI DSG) vo vybave highline je 4 az 5 kEUR. z mojho pohladu je interier jetty krajsi ako passatu, 15 cm na dlzke robi rozdiel v hmotnosti takmer 120 kg, co je naozaj dost. malicko mensiu sirku interieru jetty oproti passatu kludne prekusnem, kedze sme len trojclenna rodina. malokedy mam obsadene auto 5 ludmi, 4 sa v pohode zmestia aj do jetty. pri porovnani s golfom mi to vychadza, ze jetta je lacnejsia ako variant, s porovnatelnou velkostou kufra. na objemne naklady si poziciam dodavku za 70 EUR/den, takze naco vozit vacsinu casu vzduch v skaredom kufri?
osobne v nej vidim velky potencial, trapi ma len jedna vec, dostupnost 2.0 TSI DSG na Slovensku (co v golfe znamena len GTI, variant vobec). pockam si na rozhodnutie vedenia o mojom napade menom Tiguan, ak nie, obratim sa k jette. priznavam, rozpocet nie je dostatocny na normalne vybaveny passat, ale uprimne, aj keby bol, asi by to nakoniec skoncila aj tak jetta pred nim ....
a preco nie ine auto? ake? ziadna ina znacka neposkytuje v ramci firmy taky rozsah sluzieb ako vw, v zivote si viem predstavit aj lepsie straveny cas ako je vozenie auta na prezuvanie, servis, zhananie nahradneho auta cez pozicovnu, do ktorej ma musi doviezt taxik .....
a poslednym argumentom pre kupu jetty je fakt, ze to pravdepodobne (historia v europe naznacuje) jedna z miliona na ceste asi nebude .....
osobne v nej vidim velky potencial, trapi ma len jedna vec, dostupnost 2.0 TSI DSG na Slovensku (co v golfe znamena len GTI, variant vobec). pockam si na rozhodnutie vedenia o mojom napade menom Tiguan, ak nie, obratim sa k jette. priznavam, rozpocet nie je dostatocny na normalne vybaveny passat, ale uprimne, aj keby bol, asi by to nakoniec skoncila aj tak jetta pred nim ....
a preco nie ine auto? ake? ziadna ina znacka neposkytuje v ramci firmy taky rozsah sluzieb ako vw, v zivote si viem predstavit aj lepsie straveny cas ako je vozenie auta na prezuvanie, servis, zhananie nahradneho auta cez pozicovnu, do ktorej ma musi doviezt taxik .....
a poslednym argumentom pre kupu jetty je fakt, ze to pravdepodobne (historia v europe naznacuje) jedna z miliona na ceste asi nebude .....
Ale ja by som poprosil 1.8TSI. Slusny objem, nema muchy.
Oproti Octavii sice sedan nebude tak prakticky, ale bude tichsi a bude sa menej krutit. A chladnicku, alebo pracku mi z poriadneho obchodu aj tak dovezu a zapoja zadarmo.
Oproti Octavii sice sedan nebude tak prakticky, ale bude tichsi a bude sa menej krutit. A chladnicku, alebo pracku mi z poriadneho obchodu aj tak dovezu a zapoja zadarmo.
:😉 😄
Na konstruktivnost, nebo kvalitu příspěvků nemá jejich celkové množství vůbec žádný vliv.
Začít diskusi pod autem (jakékoli značky), tak obecně negativním vymezením se vůči značce jako takové, tu kromě tebe umí (pravidelně) například taky Ada. Pokud se s jeho stylem diskuse v principu ztotožňuješ, potom se nedivím ani těmto tvým (velmi podobným) diskusním "úvodníkům"...
Prodejům VW se skutečně divím, dávám :yes: , ale s kvalitou jejich automobilů to nemá nic společného.
P.S: kdy bude "tvůj" Golf alespoň na moje.auto.cz ?
Ale pokud ti to nějak psychicky pomůže, klidně dál doufej, že jezdím jen na kole... 😲 :😉 >😒]
P.S. Znovu připomínám, že se mě nemusíš snažit přesvědčit o tom, jak výborně jsi (v posledních 5ti letech) investoval do svého vozového parku, stačí když o tom přesvědčíš sebe, názor ostatních pak můžeš mít (v tomto ohledu) úplně na "háku"..., stejně jako ostatní majitelé vozů, "překvapivě" i včetně majitelů vozů značky VW...
A pak tu můžeš začít psát i víc konkrétně, tedy pod konkrétními auty ke konkrétním autům (např. tady je úplně nová Jetta, o které zřejmě víš už teď, jak extrémně poruchová bude, protože je to VW) a nejen negativně a černobíle k jejich značce (podobně jako mnou vzpomínaný ADA)...
Nehledě na to že třeba Golf je u Dekry hodně vysoko.