Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Dodge Charger – Vlajková loď v nové podobě

Mezi premiéry letošního autosalonu v Los Angeles se zařadil i Dodge Charger v provedení pro modelový rok 2011.
Zpět na článek
6. 12. 2010 02:44
6. 12. 2010 09:15
6. 12. 2010 16:45
6. 12. 2010 16:44
6. 12. 2010 19:23
6. 12. 2010 22:53
6. 12. 2010 07:16
6. 12. 2010 02:44
Mustang
Mustang je Mustang, Chargera jsem obesel, Camaro stalo za zvazeni (hlavne ted mi zacina vrtat hlavou, diky provedeni cabrio...), ale jeste chvili budu skotacit s tim svym konikem.
Rozbalit vlákno
8
6. 12. 2010 08:29
Re: Mustang
Není konkurence pro Mustang a Camaro spíš Challenger? Přece jenom Charger je standardní pětidveřovej sedan...
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 08:51
Re: Mustang
Tak tak, nechápu co má spolešnýho Cahrger s Mustangem, to platilo před xy lety, kd byl Charger kupé, dnes je to sedan a konkurence pro trochu jiná auta.
Avatar - dicky
6. 12. 2010 09:15
Re: Mustang
tak dotycny urcite treba myslel porovnani v souvislosti s tim jak honil Steve Mcqueen se svym mustangem charger >:-[]
Ale je pravda ze tyto auta jsou ve statech stejna kategorie muscle cars takze prehod na praktictejsi a stejne vykony dodge nevidim jako nejaky divny krok
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:53
Re: Mustang
No jo, to byly ale 70. léta. To už je 40 let pryč.
Dnešní konkurencí Mustangu je Challenger.
6. 12. 2010 16:45
Re: Mustang
Vy jste chytry ty voe >:D .... :-! >:D
6. 12. 2010 16:44
Re: Mustang
Vsechna tahle 4 auta souperi o prizen zakazniku, kteri vic nez na ultimatni jizdni vlastnosti, daji na charekter a image s odkazem k minulosti. V US testech proti sobe stoji vzdy camaro, mustang, chalenger a charger, i kdyz ano, samozrejme Charger je tmalinko jina kategori, kvuli prebytku dveri, nicmene porad jde o muscle car, ktery se snazi navazat na slavnou minulost... Bral jsem to z pohledu zakaznika, kterym jsem byl ja.
Avatar - JDM
6. 12. 2010 19:23
Re: Mustang
a koupil sis tu nejhorší variantu panebože ...
6. 12. 2010 22:53
Re: Mustang
Vec nazoru, Mustanga jsem vzdycky chtel, pokud jde o vykon, Mustang ve stejne ,,skupine" vzdy predjel a predjede zbytek. K tomu Mustang byl puvodne vyroben jako tribute letadlu P-51D z druhe svetove valky, jez miluji a jehoz repliku si hodlam koupit. Mustang je Mustang. Ale neboj, treba jednou nasetris na toho sveho vysneneho Focuse RS >:D :-! ..
6. 12. 2010 07:16
Vlajkova lod?
Pokud se nepletu, tak vlajkovou lodi by zrejme melo byt to nejlepsi co dana firma nabizi. V pripade automobilky Dodge to urcite nejni Charger. To by asi melo byt Durango a nebo nejak RAM Pick Up. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 08:52
Re: Vlajkova lod?
Vlajková lod bývá většinou limuzína že, což Charger je.
Durango těžko, pickupy RAM už nejsou Dodge, ale samostatná značka Ram - viz www.ramtrucks.com
Avatar - dicky
6. 12. 2010 09:17
Re: Vlajkova lod?
to je zmena ciste optická s ramem jinak stale dealerstvi dodge ,stale dodge ram kdyz se bavis nebo nejake schanis .
Vlajkova lod je vzdy limuzina ne.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:56
Re: Vlajkova lod?
Je to kosmetická změna, ale nenese to zančku Dodge.
Dodge odted jen osobní auta a SUV, nic jiného.

Takže RAMky nemůžou být vlajkovou lodí Dodge ani kdyby chtěly, to je jako by GMC Sierra byla vlajkovou lodí Chevroletu :-) >:D

Nebo Buick Lucerne vlajkovou lodí Cadillacu :-)

Nicméně je fakt, že RAM pickupy jsou neprodávanějším modelem koncernu Chrysler Group, druhý je Chrysler Town/Country, třetí Dodge Caravan.
6. 12. 2010 12:17
Re: Vlajkova lod?
Ramky nebude nikdo nazyvat použze RAM, vzdy to bude Dodge, berana nebo co to je maji porad vsichni stejneho. A s tim GMC jsi dost vedle, Chevy ma Silverado, Sierra je tedy jen prebouchany bracha, Dodge nic jineho nez Ram nema
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 12:28
Re: Vlajkova lod?
Ono toho berana už má právě jen RAM, Dodge už berana ve znaku nemá....

Ono v současné době tvoří zančku RAM pickupy RAM 1500-3500 vč. heavy duty chassis + končící Dakota, takže trošku nadsázkou jde říct že když řekneš RAM, každej si vybaví ty pickupy (dřív Dodge RAM).

No jde jen o to, že jako Buick je jedna zančak a Cadillac druhá, tak dodge je jedna zančka a RAM druhá. V boucnu má přijít pod zančkou rAM nástupce Dakoty + dodávky od Fiatu, takže těch modelů bude víc.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 10:53
2011 300C - představení + oficální foto
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
6. 12. 2010 12:20
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Ee, stavajici je teda daleko hezci. Co funguje u 200C, nefunguje tady, zajimave, ale me to tak prijde, ten xicht neni to prave orechove
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 12:29
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Ten předek není úplně ono no, každýmu komu sem to ukozoval to připomíná Audi :-)
Ale zbytek je OK
6. 12. 2010 16:34
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
V mém oku velká škoda masky, která byla/je velmi silným rozlišovacím a definujícím prvkem.
Pro někoho může být 300C nekonkurenceschopné zavedené evropské produkci v evropě a určitě se najdou i objektivní příčiny. Já to ale takhle nevidím. V 300C (současné) spatřuji zajímavou alternativu pro individualisty, nebo kohokoliv, kdo se chce odlišit, či mu z nějakého důvodu nevyhovuje právě ta evropská produkce. Alternativa ukročená mimo hlavní proud, podobně jako v jiných kategoriích třeba Subaru, nebo Saab. Bohužel, toto poevropštění přední části u mne trochu sráží ten současný individualismus a 300C již tak provokativně nevyčnívá z davu. ;-\
Avatar - Barrichello
7. 12. 2010 11:50
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Bohužel za tu cenu za kteoru je 300C ve V8 verzi je nekonkurenceschopné vše z evropy. Ukažte mi auto střední třídy, co má 5 metrů, motor V8 o výkonu 370 Hp nebo víc, stejnou výbavu a stojí 1,2 milionu Kč (cena přes šedý dovoz, ofiko už se tu nové 300C prodávat nebude).

Tak sem zvědav, za kolik mi stejný stroj nabídne Audi, BMW, MB popř. Lexus....
Ceníky ukazjí trošku jiný sumičky, obvykle navíc tak 500-900 táců :-)

Není náhodné, že sem v sobotu potkal během 100 km hned 4 další kousky.
Těch aut je tu hodně a zejéma kombíky jsou tu dost oblíbené ale je natahánou i dost sedanů z usa a kanady.
Avatar - PlumJelinek
6. 12. 2010 17:46
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
fuj, chudák Lancia jestli bude vypadat takle, u Chryslera už jsem si zvykl, že za poslední léta vypadají všechny ohavně (krom 300C před faceliftem, a to pouze zvenku)...
6. 12. 2010 21:31
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
co furt máte s tou Lancií? minimálně dva roky ještě žádná z Chrysleru nebude ale tady už všichni panikaří.... :*)
Avatar - PlumJelinek
6. 12. 2010 21:40
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
panikařím, protože auto od Lancie bude s největší pravděpodobností postavené na Chrysleru, který se vyrábí už TEĎ, tudíž se děsím dopředu...
Avatar - Barrichello
7. 12. 2010 11:51
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Měli byste se těšit, větší zrůdičku než Thesis totiž už vyrobit nejde :-)
Avatar - PlumJelinek
7. 12. 2010 12:18
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
kéž by vyrobili auto, který bude pokračovat ve stylu Thesise, maximálně originální, stylový, nepřehlédnutelný a nezaměnitelný, absolutně vybočující z šedého průměru, aristokrat jak má být, jooo Thesiska se sakra povedla (až na většinu motorizací... ikdyž motory od Chrysleru taky žádná výhra nebudou)
Avatar - Barrichello
7. 12. 2010 12:57
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Akorát že prodejnost Thesis vs duo 300C/Charger byla - plácnu imaginární příklad - asi tak 200 000 ks vs 2 miliony.

Kdepak udělali soudruzi z itálie chybu?

Mimo itálii je i těch 300C/Chargerů v evropě víc než Thesisů, o % výsktyu ve světě pak nemá vůbec cenu mluvit.
Je zajímavý, že se víc líbí americkej mastodont než italskej aristokrat s designem špatně vocumlanýho bonbonu. >:D
Avatar - PlumJelinek
7. 12. 2010 13:29
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
... a možná právě proto, že se jich prodalo tak málo a na silnici jde vidět velmi zřídka, se mi líbí ještě víc a vážně o jeho koupi uvažuju. Právě díky své až přílišné originalitě (a motorizacím, které stojí za prd) byla prodejnost mizerná, pochopitelně nejvíce jdou na odbyt klasické běžné masovky a to v jakékoliv třídě. Ovšem Lancia jako značka nikdy nebyla příliš masovou záležitostí a přesto vyráběla dobrá auta. Je mi jasný, že prioritní je výsledek, tzn. tržba, tzn. dobré prodeje, takže Lancia asi nic tak výjimečného jako Thesis už neudělá, jelikož potřebuje především prodávat a to ji žádný extravagantní kousek neumožní. Chrysler 300 po svém faceliftu ztratil svoji originalitu, na druhou stranu aspoň zas bude mít interiér, který za něco bude stát a pohled na něj nebude k poblití. Právě ztráta originality Chrysleru a faktu, že nová Lancia z něj bude vycházet mě dohání ke strachu, aby se z Lancie nestala na pohled taky taková tuctovka, jakou je nyní i Třístovka, navíc ještě s americkými rysy, nedokonalostmi a "kvalitou". Mám rád Lancii jakožto exkluzivní a netradiční značku, tudíž subjektivně čím míň jich potkávám, tím se mi líbí víc, proto se mi líbí Thesis.
Btw. neznám počet vyrobených Chryslerů 300C, ale Thesisu se vyrobilo (tuším za 8 let?) kolem 25 000 kusů.
Avatar - Barrichello
7. 12. 2010 16:20
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
25 000, to se - když je dobrý období - prodá Chargerů za 3 měsíce :-)

Takže tak nějak.

Jistě, všeho, čeho se vyrobilo málo, z toho je pak časem unikát a sběratelský klenot, druhá otázka je, kolik na tom Fiat projel finančně. Jestli mu to za ten unikát pro pár nadšenců stálo.

Vývoj 300C/Charger je už 10x zaplacenej za ty léta co se prodávaj.....

Hele z čeho máš obavy?

1) kvalitu si Fiat pohlídá, je to v jeho zájmu - horší jak za MB to u chryslera být nemůže, tam kde kontrolu za dob Chrysler Corp. (před fůzí) prováděli 4 lidi, nechal MB jednoho.....
Takže asi tak.

2) benzínový motory sou OK, V6ky plně konkurenceschopný s nemeckou ligou; HEMI počítám v Lancii nebude
Diesel halt budete mít od krajnů z VM Motori - 3,0 V6 CRD
Fiat halt má kulový a ne naftovou V6

3) interiér bude výrazně lepší určitě, výbava taky na úrovni, bodu i větraný sedačky, vyhřívanej volant, parkovací kamera, panoramtická střecha atd.

4) ten předek a zadek si může Lancia udělat jiný, jestli na to má peníze.
Pokud ne, holt smůla.

My taky máme obavy, co Fiat udělá s designem modelů Chrysler, Dodge a Jeep a co pod těmi zančkami bude prodávat.
My zas nechceme kupovat Pandu se znáčkem Jeepu a 156 s nápisem Sebring.
Každej má obavy. Záleží na Fiatu, dá se to skloubit rozumně a prospěch z toho můžou mít obě strany.
Míč je na jeho straně.
Avatar - PlumJelinek
7. 12. 2010 16:47
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Mě přijde, jak kdyby ses se mnou dohadoval, co se prodává víc a co míň. Mě je jasný, že prodeje Thesisu byly absolutně mizerný a jak jsem psal, mělo to dva zásadní a možná pár vedlejších faktorů. Taky kvůli tomu, že Thesis nebyl výdělečnej proejkt, tak Lancia nechtěla původně dělat nástupce, jelikož vývoj zcela nového auta v téhle třídě by stál ranec a fiat v posledních letech na Lancii šetří jak to jen jde. Takže o nástupci se začlo mluvit, až když se vidělo, že může být postavený na základě Chryslera, tudíž náklady minimální. Tudíž byl nevýdělečnej, možná i ztrátovej, ale mě se líbí právě proto, že je "jinej", tudíž je mi jedno, jestli ho nikdo nechtěl, já ho chci :-) Bohužel tím ale už nic nepřispěju do kasičky Lancie...

z čeho mám obavy?

Vzhledem k tomu, že Lancie odvozený od Chryslera budou tvořený v rámci úspor nákladů, bojím se, že mezi Chryslerem a Lancií budou rozdíly minimální. Italové jak známo umějí ze všeho nejlépe design, bojím se, aby se na to nevykašlali a nedali na třístovku pouze znak Lancie a finito... faceliftovaná Třístovka je designově průměrná, fádní, tuctová až možná ošklivá. Dokud bude platit, že Fiat hodlá překopávat výrobky Chrysleru na evropské Lancie, tak se pochopitelně musím dívat, co Chrysler nabízí a současné portfolio se mi tedy vůbec nezamlouvá. Kde jsou ty časy, kdy Chrysler dělal nádherná nevšední auta (300M, Stratus, Neon 1. generace, New Yorker, Concorde, Le Baron, Vision atd...). O techniku strach nemám (až na americké převodovky), horší než v Thesisu zřejmě nebude, o výbavu taky ne ( i Thesis byl vybavenej víc než dobře - masážní sedačky, trojzonová klima, adaptivní tempomat, solární střešní okno atd), nejvíc se bojím právě toho vzhledu, jak bude vypadat a jestli Lanciím zůstane taky něco italského.....
Avatar - Barrichello
8. 12. 2010 12:34
Re: 2011 300C - představení + oficální foto
Já se nehádám o prodejích, je jasný že dua 300C/Charger se prodalo několikanásobně víc. To je fakt, na tom není nic k dohadování.

To je na Lancii a Fiatu, zda si auto předělá nebo ne. Předělat by to šlo.

Převodovky v tom žádný americký nejsou, zatím tam bude 5.ti stupnová W5A580, než přijdou německý ZF 8mi stupnový a ta W5A580 je licence Mercedes (5G Tronic). Donedávna používá u MB pro motory V12 i Maybach.

Ostatní modely maj americké 6ti stupnové, při dobrém zacházení a kvalitní údržbě jsou spolehlivé + bude i dvouspojková.

To že Fiat bude překopávat výrobky Chrysleru a Dodge asi bude platit do tý doby, než partnerství Fiat-Chrysler nekončí, s tím se musíte smířit.
Je fakt, že vaše modely nebyly mimo itlaský trh úspěšné, proto - zvlášt v dnešní době - nebude Fiat platit drahý vývoj a radši předělá modely jako 200C; 300C, Voyager či Journey

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku