Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příběh AvtoVAZu: Od sovětského mercedesu ke kýblu na šrouby

Auto s plachetnicí ve znaku bývalo předmětem touhy v celém východním bloku a na "sovětský mercedes" se čekalo v pořadnících. Dnes se v Rusku "žigulíkům" a "ladám" pohrdavě přezdívá "kopějka" podle nejdrobnější mince či "kýbl na šrouby".
Zpět na článek
14. 11. 2009 09:25
neregistrovaný "misiak"
14. 11. 2009 10:17
14. 11. 2009 18:15
14. 11. 2009 21:47
15. 11. 2009 11:06
15. 11. 2009 11:31
15. 11. 2009 19:54
15. 11. 2009 20:29
15. 11. 2009 21:06
15. 11. 2009 21:38
15. 11. 2009 22:14
15. 11. 2009 22:16
16. 11. 2009 10:48
15. 11. 2009 22:35
16. 11. 2009 08:27
16. 11. 2009 10:51
14. 11. 2009 15:02
14. 11. 2009 15:09
14. 11. 2009 15:44
14. 11. 2009 16:05
14. 11. 2009 18:20
14. 11. 2009 20:06
14. 11. 2009 20:26
14. 11. 2009 20:45
14. 11. 2009 20:41
14. 11. 2009 21:08
15. 11. 2009 20:33
15. 11. 2009 20:02
15. 11. 2009 20:38
15. 11. 2009 21:08
15. 11. 2009 22:19
15. 11. 2009 22:30
15. 11. 2009 22:35
15. 11. 2009 22:22
15. 11. 2009 22:29
15. 11. 2009 22:44
14. 11. 2009 21:05
15. 11. 2009 19:27
neregistrovaný "Trolik"
14. 11. 2009 22:40
15. 11. 2009 16:31
neregistrovaný "smmi"
15. 11. 2009 12:49
neregistrovaný "507--"
16. 11. 2009 00:41
neregistrovaný "Donovan"
15. 11. 2009 12:14
15. 11. 2009 17:34
15. 11. 2009 18:17
15. 11. 2009 18:36
15. 11. 2009 21:12
15. 11. 2009 22:59
15. 11. 2009 23:01
15. 11. 2009 23:15
15. 11. 2009 23:25
15. 11. 2009 17:42
15. 11. 2009 17:59
15. 11. 2009 18:12
15. 11. 2009 18:22
15. 11. 2009 18:57
15. 11. 2009 19:21
16. 11. 2009 22:22
15. 11. 2009 21:14
15. 11. 2009 21:39
15. 11. 2009 21:54
15. 11. 2009 22:08
15. 11. 2009 22:14
15. 11. 2009 22:17
15. 11. 2009 21:04
15. 11. 2009 21:16
15. 11. 2009 22:29
15. 11. 2009 22:39
15. 11. 2009 18:23
15. 11. 2009 18:39
15. 11. 2009 19:23
15. 11. 2009 21:17
15. 11. 2009 21:40
15. 11. 2009 23:00
15. 11. 2009 21:57
15. 11. 2009 22:06
15. 11. 2009 22:34
15. 11. 2009 21:58
15. 11. 2009 22:29
15. 11. 2009 22:39
15. 11. 2009 23:04
15. 11. 2009 22:26
15. 11. 2009 23:08
16. 11. 2009 00:03
15. 11. 2009 23:01
15. 11. 2009 23:40
16. 11. 2009 00:56
15. 11. 2009 23:14
16. 11. 2009 00:47
neregistrovaný "Donovan"
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2009 08:16
Jak zachranit AvtoVaz?
Vykopat odtamtud Francouze. Prodat firmu za 1 rubl Volkswagenu, Toyote, nebo Korejcum.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "misiak"
14. 11. 2009 09:25
Re: Jak zachranit AvtoVaz?
:yes: plne suhlasim s tvojim nazorom!
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2009 10:23
Re: Jak zachranit AvtoVaz?
Zase náš rozumbrada. Až to ruský stát očistí od dluhů, tak se to bude dát prodat za 1 rubl komukoli. Francouzi nejsou o nic horší než Němci. A Toyota udělal taky pěkných pár manažerských chyb. Takže moc opatrně se těmi jednoduchými výkřiky. :no:
14. 11. 2009 14:16
Re: Jak zachranit AvtoVaz?
naco by im bola taka fabrika? Aj za 1 rubel by bola draha. Lacnejsie vyjde postavit novu na zelenej luke...
14. 11. 2009 14:46
Re: Jak zachranit AvtoVaz?
Myslím že volkswagen má jiné starosti než tahat ruský moloch ze sraček.Ani nevím jestli by se mu to vůbec vyplatilo.A na co by to dělal že?

A francouzi v tom mají 1/4 podíl, takže i kdyby je vykopli tak se nic velkého nezmění.Možná kdyby měli ten podíl větší, tak je všechno úplně jinak.
14. 11. 2009 10:17
postrehy
1) standardne montuju lapace necistot dozadu
2) dokonca davaju aj kryt motoru
3) ma obrazku s motorom z lietadla je ten kryt oblomeny, co sveci o kvalite
4) Cinania im dodavaju 11" LCD system, ale je tak nizko umiestneny, ze clovek havaruje, ked sa bude chciet pozriet na navigaciu (ak ju vobec ma, ale podla trendu, ze cim dalej na vychod, tym horsie mapy, by sa aj tak nedala pouzit)
5) predne svetla to ma so starej thalie, sedan ma zadnu cast z focusa sedan aj so svetlami, liftback je ako focus liftback, alebo lepsie ako stara astra
6) cupe je celkom ok z profilu
Rozbalit vlákno
14
14. 11. 2009 18:15
Re: postrehy
Nejak mi uchádza zmysel tvojho príspevku...čo asi ním chcel básnik povedať... :*)
14. 11. 2009 21:47
Re: postrehy
No len tolko, ze mali aj dobre napady, len ta korupcia a prezamestnanost. V dnesnej unifikovanej dobe sa kazde pozitivne vybocenie z ramcu chvali. Ked chces lapace, musis si ich kupit za viac ako 1000. Pritom napr na takej skode 105 boli standardne.
Kryt motoru nima nikto v nizsej triede a 11" LCD nema ani najlepsie vybavena Thalia, Logan, ....
Avatar - pumpkin
15. 11. 2009 11:06
Re: postrehy
Lapače nečistôt často nie sú štandardom ani pri iných značkách. Zvyšok moc netreba komentovať...
Avatar - chlapecx
15. 11. 2009 11:31
Re: postrehy
len zadné, předné sa museli dokupovať;) ;-)
15. 11. 2009 19:54
Re: postrehy
Pokud vím tak kryt motoru mají všechny dnešní Dacie, jsou holt stavěné na horší silnice...
15. 11. 2009 20:29
Re: postrehy
Lapače sú z pohľadu premávky nelogické. Zachytávajú rozprášený vodu od kolies, ktorá odkvapkáva nazad na cestu. Bez lapačov máš síce auto špinavé ale voda sa rozprašuje ďalej, sadá mimo cestu a na ďalšie autá, a cesta je tým pádom skôr bez vody a bezpečnejšia. Preto lapače postupne zmizli, u nás pravdaže neskôr.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:06
Re: postrehy
lapače spíš zmizli skrz úspory nákladů >:D
15. 11. 2009 22:14
Re: postrehy
No, možno niekde prišli na túto skutočnosť až p, keď už lapače na autách neboli, ale tento dôvod bol v oficiálnej správe rakúskej strany, keď onehdá československí colníci na hraniciach otáčali všetky rakúske vozy bez "zásteriek". Väčšinou to bola reakcia na to, keď rakušáci otočili nejakú škodovienku kvôli ťažnému zariadeniu, alebo nejakému technickému nedostatku.
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:16
Re: postrehy
Klaudie, nesmíš brát všechny věci tak vážně. A hlavně když se jedná o mezistátní šachy ;-)
16. 11. 2009 10:48
Re: postrehy
No ale čo s tým keď je to pravda. ;-)
Avatar - woody-alien
15. 11. 2009 22:35
Re: postrehy
Zatím jsem v každým katalogu příslušenství a doplňků ke konkrétnímu autu které je v základu bez zástěrek "lapače nečistot" našel. Za příplatek. Připlatíš a můžeš si vodou zahltit silnici jak chceš.... :-)
16. 11. 2009 08:27
Re: postrehy
Ne, na západ od nás nemají lapače, protože vědí, jak odvést vodu z cesty jinak, než rostříkáním auty. U nás ji nejdříve shromáždíme do lavorů a vyjetých kolejí. Pro jistotu ji často zabarvíme dohněda stavebními nebo zemědělskými vozidly. V takových sračkách je podstatný rozdíl jet za vozem s lapači nebo bez nich.
16. 11. 2009 10:51
Re: postrehy
Akurát to nie je spôsob ako dostať vodu z cesty. Je to len pozitívny dôsledok absencie lapačov. ;-)
Osobne si nemyslím, že zmizli kvôli úspore nákladov, ide o primitívne jednoduchú a lacnú záležitosť. Koľko za ne pýtajú v rámci príplatkovej výbavy, je iná vec.
Avatar - Dave100
14. 11. 2009 10:40
Kupte si Ladu (auto z muzea)
Jsem takového názoru, že Ladu v této době bude kupovat velký vizionář s představou "prorazit" na Ruský trh nebo úplný hlupák, který chce jít hlavou do problémů. Nastartovaná Čína skupuje vše, takže bych se tomu ani nedivil, kdyby Ladu přebarvili na červeno:D. Problémem je celková restrukturalizace....v Ladě nezůstane kámen na kameni.

V Německu šrotovali auta, která byla kvalitou daleko dál než nové Lady.

Design Lady je otřesný, fotky, které jsou vystavené jsou na s prominutím na blití 8-s Konkrétně obrázek, kde je za Ladou Coupé >:D turbína letadla...kde zadní kola mají daleko menší rozchod než přední(z obrázku to tak vyplývá, protože jsou skoro stejně velká)....

Lada jde do kytek a rusákům je to jedno, protože už na ní nejsou hrdí.

P.S. Kvalita nejnovější Lady se rovná mýmu Renaultu 19 z roku 95...obojí je to šrot!! Renault i Lada !!
Rozbalit vlákno
5
14. 11. 2009 18:17
Re: Kupte si Ladu (auto z muzea)
A ešte tak sa zbaviť toho šrotu v hlave, to by bolo, že... ;-\
14. 11. 2009 20:48
Re: Kupte si Ladu (auto z muzea)
No nevim, nenapsal nic co by nebyla pravda.
15. 11. 2009 20:30
Re: Kupte si Ladu (auto z muzea)
čítaj ešte raz ;-)
Avatar - R32
15. 11. 2009 23:39
Re: Kupte si Ladu (auto z muzea)
Si to nepochopil, tá fotka pri turbíne to je špeciálna vojenská edícia s dvojitým obutím ako majú náklaďaky na zadnej náprave... Auto má obutých šesť kusov pneu a dve rezervy. >:-[] >:-[] >:-[]
16. 11. 2009 10:51
Re: Kupte si Ladu (auto z muzea)
Tak vidím, že sa obaja tomu rozumiete... :-!
Avatar - saldy
14. 11. 2009 15:02
Tohle
je možné opravdu snad jen v Rusku, na jedné straně vyspělé zbraňové systémy a lety do vesmíru a na druhé straně neudělaj ani pořádný auto 8-s
Rozbalit vlákno
20
14. 11. 2009 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - saldy
14. 11. 2009 15:44
Re: Tohle
Ty jsi jistě velmi zcestovalý a světaznalý, tak mi napiš kde udělali soudruzi chybu?
14. 11. 2009 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
14. 11. 2009 17:19
Re: Tohle
aha tak proto Lada krachuje. Protože vyrábí bezvadná kvalitní auta. Prober se!
14. 11. 2009 18:20
Re: Tohle
Má pravdu - mimo väčšie mestá sú cesty na zaplakanie a bežnú škodovku, rovnako jak hocaké iné auto tam proste rozbiješ raz-dva - ak nemáš niečo odolnejšie. Nemá to žiadnu spojitosť s kvalitou či nekvalitou Lady alebo Škody.
14. 11. 2009 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 11. 2009 20:26
Re: Tohle
Jako skodovak musis vedet, ze Skody montovane v Rusku maji vyssi svetlou vysku. Mozna se lisi i jinak, protoze si nedokazu predstavit jezdit s Octavii 1.9 tdi v Rusku - je to tvrde nizke auto s tezkym predkem. Sam mam Ladu 2112 a na ceskych okreskach ocenuju robustni zaveseni kol a mekke perovani. Skutecnym ruskym autem, tj. autem do Ruska, je Niva.
14. 11. 2009 20:45
Re: Rusko
Podľa mňa by tam našla dobré uplatnenie aj Dacia.
Avatar - saldy
14. 11. 2009 20:41
Re: Rusko
já nic o Škodě nepsal, přeji jí vše dobré i v Rusku ale měli by se opravdu zaměřit na ty Nivy, když sleduju stále horší stav našich silnic mohlo by tohle nejautovatější auto u nás najít významné odbytiště >:-[]
14. 11. 2009 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2009 20:33
Re: Rusko
čo je pravda dnes, nemusela byť pravda vždy
15. 11. 2009 20:02
Re: Rusko
Niva je kvalitní offroad se skvělou průchodností, ale má problém že žere tak kolem desítky na 100 po silnici a jízdní komfort není nic pro dnešní metrosexuály. Dnešní lidi hledají auta která vypadají jako offorad aby seděli vysoko, pocitově víc v bezpečí a dívali se na ostatní zvrchu. Ale bez slevení z běžného komfortu limizíny, takže Niva nemá šanci.
15. 11. 2009 20:38
Re: Rusko
Niva má len jeden problém - je už príliš stará, takže technika ani kvalita už nie je na úrovni doby.
Inak to bol skvel pracovný nástroj pre všetkých, čo jazdili v hornatých krajoch a mimo spevnené cesty, čiže ideál pre roľnícke družstvá, lesné správy, elektrikárov, chatárov, atď... Okrem nej bolo už len Aro, ak nepočítame armádne vozy GAZ a UAZ.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:08
Re: Rusko
Kolega v práci ji dostal v rámci splátky dluhu. Vzal ji s tím, že ji hned střelí... mno propadá jí stále více a o prodeji už rozhodně neuvažuje. Spíš uvažuje, kde si co a jak vytunit >:D
Avatar - woody-alien
15. 11. 2009 22:19
Re: Rusko
Jo je to sranda, ale když jsem jí jako malej cipísek viděl v televizi v Návštěvnících, byl jsem doslova unešenej.

Jinak Niva je dobrej pracovní teréňák, na silnici je to holt horší. Ale ta spousta nadšenců po celým světě co se svojí Nivou na YouTubu přetahujou v bahně s Pajerem, to o něčem svědčí... :-!
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:30
Re: Rusko
ještě jsem v ní nejel, ale láká mě na ní. A vzhledem k tomu, že mi sežene kančí maso, tak budu brzo dělat brum brum >:-[]
15. 11. 2009 22:35
Re: Rusko
Já v ní jel, žážitek na celý život.To auto vjelo všude a z toho všude se zase vyhrabalo :-) .
15. 11. 2009 22:22
Re: Rusko
Tak aj Š1203 keď si s doma dokončil, tak bola bez konkurencie... ;-)
Začínali na nej všetci Vietnamci...
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:29
Re: Rusko
tak on ji nepotřebuje. je to jeho třetí auto, ale kdo okusil jízdu terénem nemůže jinak ;-)
Avatar - woody-alien
15. 11. 2009 22:44
Re: Rusko
Tý jo, zlatá "dvanáctka". Takovej komfort odpružení a minimální rejd...Teda až na ty vytahaný ruce. Dejte mi TAZ 1500 s pětikvaltem, dva pytle cementu pro lepší trakci, něco náhradních hadic a jeden diferák navíc a jsem šťastnej člověk. >:D

Dneska už je všechno moc dokonalý....
Avatar - pelikoš
14. 11. 2009 21:05
hmm
trudnaja žizň...nu pagadi...strana by měla zavelet a proletát a rada sovětů a aď žyje káesčé...do pr..le s celým ruskem >:D >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2009 21:24
špatný fakta v článku..
Že Lada nemá deset let nové auto? Aha takže Kalina je stará kolik?
A srovnávat prémiové BMW s Ladou? Proč neporovnávájí počet válců Lady s počtem válců Veyrona?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
15. 11. 2009 11:11
Re: špatný fakta v článku..
Vývoj Kaliny mohol kľudne začať pred desiatimi rokmi. Dizajn to dáva tušiť.
neregistrovaný "Trolik"
15. 11. 2009 19:27
Re: špatný fakta v článku..
kalina je stara kolik? ti poviem ze minimalne 10 rokov.si pozri ako to vyzera >:D moje 10-12 rocne auta su na tom technicky a kvalitou minimalne o generaciu lepsie...tak asi
15. 11. 2009 20:49
Re: špatný fakta v článku..
Lada Kalina s vyrába v sérii od roku 2004, čiže oficiálne je stará tak 6 rokov. Hotové auto ale ukazovali o rok skôr.
Inšpiráciu si brali z Opla Corsa, ktorá ale existovala už od roku 1993. Myslím, že v tom čase to dosť preberali aj médiá.
[odkaz]
14. 11. 2009 22:40
PUŠKIN V KONKURSU
Mohu tisíckrát milovat starou ruskou literaturu, tisíckrát se utápět v Puškinovi, jakmile uslyším zmíňku o rusku, naskakuje mi podvědomě husí kůže po celém těle.

Lepší článek ve dnech výročí sametu jsme si tu nemohi přát :yes: Naše Škoda válcuje Evropu a někdejší "tank okupanta" rezne v propadlišti dějin.

Jsme na té správné straně. Tak bacha, ať to zase někde špatně nevohnem...

BRAVO SVOBODA :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Ronault.
14. 11. 2009 22:59
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Puškinem myslíš dílo onoho autora nebo vodku Puškin? Za prvé jsou daleko lepší a kvalitnější lepší ruské vodky a za druhé se Puškin co vím vyrábí v Německu >:D
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 10:38
Re: PUŠKIN V KONKURSU
No, podle tech zvratku, co tady kazdy den vypisuje, bych to videl na toho tekuteho Puskina. Takove nesmysly strizlivy clovek nenapise. :-!
14. 11. 2009 23:56
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Zatimco s prvnim a poslednim odstavcem souhlasim, zbyle dva jsou tve tradicni intelektualni zvratky.

S prvnim odstavcem souhlasim, protoze Rusko je - stale jeste -silene. To tu vime vsichni, i Rusove, a na to staci prumerne IQ. Ale jen idiot jako ty muze prijit na myslenku, ze cim hur v Rusku (kdekoli), tim lip pro nas. Pokud jsi chtel bojovat proti komunismu, zrejme ses spletl o par let.

Posuzovat vyrobky nejake zeme a priori podle narodnostnich hledisek a historicko politickych zasti, ktere tebou zmitaji, to je skutecne - komunisticke, nebo nacionalne socialisticke. Kdyby takhle posuzovali Skodu na zapad od nas, tak by ji mozna nekupovali. Nastesti maji, narozdil od tebe, rozum.

Kapitalismus a svoboda, ktere okate jakoby hajis, nejsou o tom, ze se kupuji auta z te spravne casti sveta, ale v tom, ze si kazdy vybere to, co mu za jeho penize nejlip poslouzi. Nejsi tim vetsi liberal, cim vetsi mas Mercedes. Je to chlapce v necem jinem.
15. 11. 2009 00:13
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Zkus mokrý hadry a pořádně je utáhni. Pak se teprve uč číst. A až teprve potom reaguj :no: :no: :no:
15. 11. 2009 00:52
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Spíš si to přečti ty cos napsal za kravinu, raduješ se z krachu automobilky. a vydáváš to za boj proti komunismu(Pokud sis nevšiml je přesně 20 let po pádu opony).Vysvětli mi jak za to může ta automobilka a ti lidé(Byl bys jim tohle schopný říct do očí?Že to bereš za boj proti, již neexistujícím, poměrům?)

Vysvětli mi to rád si to poslechnu...
15. 11. 2009 02:27
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:no: :no: :no:
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 10:44
Re: PUŠKIN V KONKURSU
No, to jsi se moc nevytah. Neni divu... :no: :-!
15. 11. 2009 11:08
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Ano máš pravdu je to tvůj fail :no: .
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 10:42
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Mokry hadry bys potreboval spis ty a hlavne omezit chlastani toho Puskina. Evidentne ti to poskozuje mozek.

Nejsem zadny Rusofil, spis naopak, diky represim, ktere si nase rodina zazila za komancu, ale to cos napsal nahore aspiruje na titul hloupost roku. Nezapomen si to zaradit do toho sveho Zlateho analku - nemuzes nevyhrat.

Driv nez neco napises, zkus alepson trochu premyslet, jestli jeste mas cim. :no:
Avatar - marek.g
15. 11. 2009 08:22
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes: :-!
Avatar - T613
15. 11. 2009 08:51
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes:
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 10:39
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Souhlas, velmi trefne :yes: ;-)
Avatar - chlapecx
15. 11. 2009 16:06
Re: PUŠKIN V KONKURSU
na druhou stranu má rozum, čím hůř na tom bdue tamní automobilka, tím líp si tam může vést tama expandující škodovka:-)
Trhy orpavdu heldejme na východ, na západ je to přesycený :-)
15. 11. 2009 20:54
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Ešte keby si trochu viac uvažoval kamoš - skús vysvetliť, ako si Škoda konkuruje s Ladou, to za prvé. A za druhé, netvár sa, že nevieš, ako je na tom v súčasnosti ruský trh s novými autami. Dovez tam hoci milión škodoviek, viac nepredáš, ani keby skrachoval celý ruský priemysel.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:10
Re: PUŠKIN V KONKURSU
jako že Rus, který si nekoupí Ladu si koupí Škodu? Dobrý vtip >:D
15. 11. 2009 07:34
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Takze ak to zoberies podla narodnosti a podla historickych suvislosti - to by ti snad mala naskakovat husia koza aj z nemeckych aut, nie? A ak z politickeho - vid OndraH - pripajam sa.

A k VAZu: kvalita ich vyrobkov nie je /pravdepodobne/ niak valna, dizajnovo, konstrukcne su tak pocitam na urovni roku 1995, bez potencialu sa vyraznejsie presadit na inych trhoch ako na Ruskom je samozrejme velmi zle, prilisna previazanost na stat, pripadne na spekulantov... dalo by sa takto pokracovat.
No, mali to vcas predat a vyuzivat konstrukcie vyspelejsich automobiliek, v Rusku by mohli tazit s tradicneho brandu, priridzene nezamestnanost by radikalne stupla ale bolo by to za nimi a bola by aka-taka perspektiva.

Role Renaultu v tom celom nerozumiem, mozno cakaju kym sa to prirodzene nerozlozi a cakaju na chvilu ked budu moct na Sandera lepit logo Lada, pravda to uz bude zamestnanost vo fabrike tak 5000 ludi - ale vlastne tym konci aj clanok, takze tak.
15. 11. 2009 11:30
Re: PUŠKIN V KONKURSU
A co tu jako kdo bere podle historických souvislostí? Tohle platilo, platí a bude platit dalších tisíc let. Ty máš snad dojem, že dnešní Německo, Švédsko či... Japonsko jsou země s imerátorskými sklony? Vaz je mi ukradenej stejně jako jejich tundra. Pominu-li skutečnost, která je v Česku vlastně vyloučená ze své podstaty, že se tu totiž vůbec může najít někdo, kdo v záplavě dokonalých aut z celého světa je schopnej si koupit Ladu, pak to co jsem napsal nahoře je jen a než oslava naší sametové revoluce. Rozdíl mezi tím, kam za těch dvacet let došel východ a kam my je proto na velmi silné - BRAVO. A než o tom píšu.

Pokud tu má nějakej diskuzní komunistickej pohrobek vyrážku z toho, že to co mu hnije třicet let v garáži pod plachtou s vyšitým srpem a kladivem nestojí ostatním za diskuzní adorace, ať to zde napíše. Naštěstí (a nikoliv jejich zásluhou) je svoboda, takže i tihle duševní rudomrzáci mají právo na svá slova.

Co se týká aktuální věci, totiž námluv Renaultu, je to v jistém směru pochopitelná cesta. VAZ je gigant v jehož útrobách se jistě dá vyrábět prostředek k motorizaci celého Ruska. Auto za pár švestek, stačí jen dát Sanderu tlumiče s vyšším zdvihem, neprůstřelná skla, na přístrojovku stojánek na vodku a do odkládací poličky úchyt na kalašnikova. Mohlo by se to jmenovat třeba Salašnikov GT...
15. 11. 2009 15:07
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Co platilo a bude platit dalsich tisic rokov? Nie, nemam dojem ze DNESNE Nemecko a Japonsko maju imperatorske sklony.

A ta pasaz o vodke, kalasnikovi - to neberiem ani ako vtip. Ale for by bol keby do VAZu vstupilo VW - to by ten stojanek na vodku bol zrazu prejavom majstrovstva elegancie, ze.
neregistrovaný "smmi"
15. 11. 2009 16:31
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Nemecko a Japonsko prehrali vojnu a az na vychodnu cast Nemecka mali to stastie, ze ich krajiny nasledne nespravovali vymetenci. Na smolu Rusov ich vitazstvo bolo iba este vacsim upevnenim moci bolsevika, ktoreho praktik a vplyvu sa dodnes nevedia uplne zbavit. Coho potvrdenim je inak aj ten Avtovaz.
15. 11. 2009 17:08
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes:
15. 11. 2009 18:12
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Ale to co si prave napisal, s tym samozrejme suhlasim.
15. 11. 2009 18:09
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes:
15. 11. 2009 21:00
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Tých tisíc rokov máš od koho? Také číslo som počul v jednom dokumente z úst Hitlera - nasledujúcich tisíc rokov nebude v Nemecku revolúcia...
Sorry kámo, štýl, ktorým teraz píšeš, je pre väčšinu tunajších cudzí, a mne osobne je vyslovene odporný.
:-!
(Netvrdím, že v niečom nemáš aj pravdu).
neregistrovaný "507--"
15. 11. 2009 12:49
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Nevedia o čom je reč v tvojom príspevku. Kto vie, s úsmevom súhlasí. :yes:
15. 11. 2009 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2009 14:11
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Koukám že přesně stejná krevní skupina jako grafoman. :no:
15. 11. 2009 17:09
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes:
15. 11. 2009 17:46
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Piznám se že jsem si to taky musel přečíst dvakrát než jsem pochopil pointu tvého příspěvku, ale musím dát :yes: Ale s tou Škodou bych byl opatrnější, nebýt VW a kupodivu i našich tehdejších politiků, kteří i přes odpor našeho pracujícího lidu ("přece neprodáme naše rodinné stříbro cizákům"!) dokázali úspěšně dokončit privatizaci AZNP, mohla na tom být Škoda dnes i hůř, než ten VAZ (pokud by ještě vůbec existovala). Prostě stačilo tehdy málo, třeba jen zprivatizovat Škodu tzv. "českou cestou", a dnes mohlo být všechno úplně jinak (a to platí i pro tu naší sametovou :-)
15. 11. 2009 18:09
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:-) :yes:
15. 11. 2009 17:54
Re: PUŠKIN V KONKURSU
No hlavně že ty víš o čem je řeč. V roce 1989 ti bylo tak mínus 8 let >:D
15. 11. 2009 20:24
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Vzhledem k tomu, že máme dluhů přes bilion korun a za chvilu celou tu tvou "správnou stranu" převálcuje komunistická čína, brzdil bych optimizmus. Musíme si uvědomit co stojí za hospodářským růstem západu - dluhy, dluhy, dluhy. Těch se jen tak nezbavíme.
A co je předpokladem budoucího růstu? Energie, nerostné suroviny, špičkové technologie, levná pracovní síla. Máš pocit že něčím z toho disponuje ta tvoje "správná strana"? Komunistická Čína už roky skupuje doly a zdroje všech nerostných surovin. Má tolik aktiv že může okamžitě koupit jakoukoliv firmu na světě. Naše firmy naopak krachují, potápěné státy s obrovskou spotřebou peněz, vysávající z lidí i firem vysoké daně. Zatím nás drží Čína nad vodou tím, že nám prodává svoje zboží na dluh. Jak dlouho to ale bude trvat? Než jim odevzdáme všechno svoje know-how jako naše automobilky a vlastně všechny průmyslové podniky které v Číně zakládají svoje pobočky? Rád bych se pletl, ale jak to tak vypadá, budoucnost bude mít asi červenou barvu... 8-s
15. 11. 2009 22:02
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Doufám se nedomníváš, že Čína může v dlouhodobém pohledu něco dokázat. Ty sociální otřesy, které ji v následujících padesátli letech nepochybně čekají, ty budeme určitě sledovat a jen se modlit, aby to zůstalo uvnitř, takříkajíc za zdí. To taková Indie... tam bych vnímal poměrně realističtější předmětný potenciál. Jinak souhlasím, že žití na dluh tu bude jednou velikej problém. Život ale, pokud je rámován pravidly demokracie není o tom, že tu bude každej milionář, ale že tu bude důstojné místo k životu. To myslím naději má...
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:10
Re: PUŠKIN V KONKURSU
V to nikdo nedoufá, to dokonce předpovídá i CIA ve své analýze. Smiř se s tím. ČLR je druhá supervelmoc 21.století. Indie, Brazílie, Japonsko, Rusko a EU budou těm dvěma jen se***vat.
15. 11. 2009 22:24
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Už otrepaná veta, ale výstižná:
Keby chceli, utlčú nás čapicami...
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:35
Re: PUŠKIN V KONKURSU
O tom to není.
Ale mají prachy a neohlížejí se na lidská práva. Jdou si za svým a kolonizují státy s nerostnými zdroji. USA v podstatě dělají to samé, jen s rukavičkami.
EU svůj potenciál pros.. ta se bojí vlastního stínu.
Ten zbytek roste pomalu, ale jistě a zkouší co si můžou dovolit.
Avatar - Falco
15. 11. 2009 22:51
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Komunistická Čína? Komunistická komedie živená kapitalismem! To je dnešní Čína.

Vetší srač.ky jsem už dlouho nečetl. Hongkong, Singapur a Taiwan, to je budoucnost kontinentální Číny!
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:58
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Je fuk jestli je tam komunismus nebo kapitalismus, či jiný ismus. Je fuk jestli je Hongkong a Tchaj-wan budoucností kontinentální Číny (u Tchaj-wanu se dá o tom pochybovat a Singapur k Číně nepatřil, byl součástí Malajsie). Podstatné je, že mají peníze a nemají skrupule je použít.
Avatar - Falco
15. 11. 2009 23:07
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Ten psychopat si ale myslí, že za ekonomickým růstem Číny stojí komunistická strana a její centrální plánovaní! 8-s

Obyvatelé Singapuru jsou z 78% Číňané.
Avatar - T613
15. 11. 2009 23:14
Re: PUŠKIN V KONKURSU
A co že jsou tam Číňané? Singapur kvůli Číně zbrojí jak o duši :-|
Nic z toho jsem tam nevyčetl. To, že ČLR vládne komunistická strana je fakt (i když už jen dle názvu), a že má rudou vlajku taky.
Avatar - Falco
15. 11. 2009 23:20
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Inteligence!

Megacruiser tady kdysi napsal, že za vzestupem Číny stojí centrální plánování komunistické strany.
Avatar - T613
15. 11. 2009 23:23
Re: PUŠKIN V KONKURSU
no v každém případě si tam nikdo bez ní ani neupšoukne, takže kdo ví jak je to dalece pravda a do jaké míry lež.
Avatar - Falco
16. 11. 2009 00:13
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Spolu s tím, jak bude většina Číňanů bohatší a náročnější, nutně přijde další krok, a to je svoboda.
Avatar - T613
16. 11. 2009 09:41
Re: PUŠKIN V KONKURSU
buď si snílek nebo idealista >:D
Avatar - prekladys
16. 11. 2009 10:40
Re: PUŠKIN V KONKURSU
předpokládám, že falco myslel touhu po svobodě, která provázela bohatnutí západní civilizace založené na individuu. v to samé doufá o kousek výš i GTI. jenže: tohle vychází z naší historické zkušenosti, asiati jsou kolektivní etnika... v tomto okamžiku se ještě čína a západ potřebují, jak v tom budeme bruslit dál, až bude jejich kupní síla vyšší než ta naše...? holt, třeba dobře vážit, na čí stranu se přidat. jedno vím jistě: rusko do toho výběru rozhodně nepatří. tohle pochopili už i prozřelí obrozenci.
Avatar - T613
16. 11. 2009 10:51
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Rusko do toho výběru patří. Je na silné hraně, ale patří. Ovlivňuje přímou politiku okolních států. Na světovou velmoc nemá, to je fakt.
Avatar - prekladys
16. 11. 2009 11:32
Re: PUŠKIN V KONKURSU
o sílu nejde, záleží na tom, s čím svoji touhu po ekonomickém vlivu pojí - a rusko bohužel od věků s politickou ideologií. jinak má naší civilizaci stěží co nabídnout. číňani jsou při expanzi v tomto ohledu výrazně liberálnější (viz jejich zájmy v africe), američané zase svoje "šíření demokracie" spojili s ekonomickými bonusy pro podrobené. rusko je tedy značně kontroverzní partner k jednání. ano, musí se s ním počítat k jednacímu stolu, neznamená to však, že se s ním chceme doopravdy domluvit jako s vážně míněnou alternativou: obrazně lze říci, že rusko chce naši duši a nenabízí nic...
Avatar - T613
16. 11. 2009 20:17
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Plně souhlasím. Jen si nemyslím, že Rusko chce naši duši. Rusko chce vliv na dění okolo sebe. Jestli jim v tom pomůže Tonda nebo Pavel je jim jedno. Oni jsou mezi dvěma způsoby - americkým a čínským. Takový neotesanci, ale nejsou to řezníci jako ČLR.
Dřív nebo později se naučí pracovat s klavírní strunou jako USA >:D
Ale je to celkem jedno, protože mi patříme pod jednu nejmenovanou právě se formující velmoc, která se bojí vlastního dechu.
Avatar - Falco
16. 11. 2009 18:26
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Ano, problém je v konfucianismu, ale Jižní Korea, která je nejkonfuciánštější zemí na světě, se demokratizovala. Konfucianismus je rozšířený v Japonsku a na Taiwanu. Hongkong by se býval také demokratizoval nebýt jeho navrácení "komunistické" Číně
Avatar - T613
16. 11. 2009 20:20
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Problém není ve filosofii, ale v jejich kultuře. Asiaté dělají vše pro rodinu-stát. Evropané a Amíci vše pro sebe-rodinu. My se semkneme jen, když je průser. Bohužel si již neuvědomuje, že nahoru nás dostali pradědci, kteří měli "asijské" myšlení.
Avatar - Falco
17. 11. 2009 10:43
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Nesouhlasím! Rozlišuj prosím mezi nacionalismem liberálním a demokratickým, který se zrodil v západní Evropě z anglického liberalismu a nacionalismem iracionálním, mytologickým a autoritativním - Německo, Japonsko, Korea atd.
Avatar - T613
17. 11. 2009 10:58
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Proč? Dneska je nacionalismus sprosté slovo
Avatar - Falco
17. 11. 2009 16:07
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Lidé vnímají nacionalismus jako výraz národního vědomí a ztotožněním se s národní symbolikou. Určitě si nemyslím, že je to ve společnosti sprosté slovo.
17. 11. 2009 11:50
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Od kdy má co konfucianismus společného s nacionalismem?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Falco
17. 11. 2009 16:09
Re: PUŠKIN V KONKURSU
Reagoval jsem na demokracii, kterou, jestli dobře chápu, konfucianismus neuznává.
17. 11. 2009 18:56
Re: PUŠKIN V KONKURSU
No tak já nevím zda uznává,nebo neuznává demokracii,určitě to není autoritativní,neboť jak jsem z těch výkladů pochopil tak nemá autority.Klade důraz na jednání jedince,ktré má být v souladu s rodinou,výše s obcí,s národem a ještě výše se všemi lidmi.To jsou prvky demokracie.
I když požadoval poslušnost vůči otci,panovníkovi-císaři.Ale to je i v křesťanství i dalších náboženstvích.Vyžaduje úctu k předkům.
Přiznám se,tak v tomto,zda konfucianismus uznává,či potlačuje demokracii se topím.
Avatar - Falco
16. 11. 2009 18:20
Re: PUŠKIN V KONKURSU
asi ten idealista. ;-)
neregistrovaný "Donovan"
16. 11. 2009 00:41
Re: PUŠKIN V KONKURSU
:yes:
Avatar - gld
15. 11. 2009 12:14
Dalo sa to čakať
..ale aj tak by som sa rád previezol na takej priore.. exotika ne? ;-)

sedel som v tom na autosalóne a okrem plastov ktoré kvalitou konkurovali téglikom na jogurty ma zaujalo pohodlné sedenie, poviem vám také mäkké gauče ako v týchto ladách to sa len tak nevidí
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
15. 11. 2009 17:23
Re: Dalo sa to čakať
je to důkaz toho,že rusové dokážou udělat z kuličky prd...
Avatar - T613
15. 11. 2009 17:34
AvtoVaz
Aneb jak se dá každý prd zpolitizovat ve stylu padesátých let.
Bravoo PuDr >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Falco
15. 11. 2009 18:17
Re: AvtoVaz
Já bych na východ od Prahy všechno zrušil, zalesnil a zvířátka tam vypustil.. A bude klid! >:-[]
Avatar - pelikoš
15. 11. 2009 18:36
Re: AvtoVaz
říká se,že východ začíná za řekou moravou ;-)
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:12
Re: AvtoVaz
já bych se taky rád zbavil ubrečených čecháčků >:D
Avatar - Falco
15. 11. 2009 22:59
Re: AvtoVaz
A kdo by vás potom živil? >:-[]
Avatar - T613
15. 11. 2009 23:01
Re: AvtoVaz
Spíš kdo by živil Vás, když by z Prahy odešly sídla firem, které jsou na Moravě >:D
Avatar - Falco
15. 11. 2009 23:15
Re: AvtoVaz
Morava? Neznám. To je nějaká vesnice u vás na východě?
Avatar - T613
15. 11. 2009 23:25
Re: AvtoVaz
Může být, já z Moravy nejsem >:D
Avatar - pelikoš
15. 11. 2009 17:42
lancia
toto sem nepatří,ale asi se u lancie něco děje ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
22
Avatar - T613
15. 11. 2009 17:59
Re: lancia
to vypadá nadějně
Avatar - pelikoš
15. 11. 2009 18:12
Re: lancia
minulá thesis byla na mě až moc "barokní"
15. 11. 2009 18:22
Re: lancia
Nevím, jestli má Lancia na to, aby uvedla něco tak velkého. Prodeje minulé Thesis byly tragické a snad všude čítaly jen kusy.
Lancia musí udělat velký sedan vyšší střední, jinak ji všichni utečou ještě dál než teď. Ale stejně si myslím, že tento model mizerné prodeje minulé generace nijak raketově nezlepší.
Taky neveřím tomu, že by nechali Lancii udělat velký auto bez toho, aby se jim zaplatilo (myslím nákaldy na vývoj).

Má to nádech spíše jen takového typického italského hulákání než reálné informace.
Avatar - gld
15. 11. 2009 18:57
Re: lancia
použijú platformu z chrysleru 300 a majú to zaplatené
15. 11. 2009 19:21
Re: lancia
A co mají "zaplatené"?

Auto není jen platforma. Což je (specielně pro tebe) jen v podstatě velikost. Není to podvozek a konkrétní díly.

Ale co čekat od někoho, kdo nedovede rozlišit pojem platforma a podvozek, že? :-!
Avatar - gld
16. 11. 2009 22:22
Re: lancia
hlavne že sa chápeme chosé
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:14
Re: lancia
Thesis byla silná avantgarda. Komu se líbila? Jednomu z dvaceti? I na mě to byla silná káva, a to se mi líbí všelijaké úlety. S více konzervativním designem by trochu z koláče ukrojit mohla, ale i tak to bude neziskový kšeft.
15. 11. 2009 21:39
Re: lancia
Tak to vidíme stejně, je jen otázkou, zdali do toho Italové půjdou.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:54
Re: lancia
jestli si Lancia chce "hrát" na poli luxusních aut, tak nemá na výběr.
15. 11. 2009 22:08
Re: lancia
Ano i to je holá pravda.
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:14
Re: lancia
Wolffova modlitba před spaním:
Andělíčku můj strážníčku,
opatruj mi mou Lančičku,
aby vždycky tady byla,
zákazníkům se líbila.
Volkswagen pryč,
Fiat k nám,
opatruj nás Pán Bůh sám !
15. 11. 2009 22:17
Re: lancia
>:D :yes:
Dneska bavíš. :yes:
15. 11. 2009 21:04
Re: lancia
Akurát je to odklon od toho, čo očakávam v kabáte Lancie. Thesis je vizuálnym zhmotnením ladného luxusu, toto mi príde trošičku moc drsné a robustné.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:16
Re: lancia
Thesis byla vizuálním zhmotněním těžké avantgardy. Pokud se chce Lancia vrátit musí být usedlejší.
15. 11. 2009 22:29
Re: lancia
Zrovna tamten výtvor v odkaze moc usadlý nie je, naopak, voči súčasnému Thesisu to vyzerá jak koza...
Naopak, ja by som Thesis posunul ešte ďalej, aby sa pri pohľade naň každý zamýšľal, z ktorej planéty ten neskutočný koráb priletel. Výkon a luxus a krása, to je podľa mňa Lancia. Alebo by aspoň mala byť. Delta to plní čiastočne, Thesis je už starý, Ypsilon a Musa tiež akútne potrebujú výmenu, a to nespomínam Phedru (vyrába sa ešte vôbec?). Chcelo by to čerstvý vietor, podobne ako pred rokmi naštartoval dizajn Alfy model 156.
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:39
Re: lancia
To na odkazu je něčí fantasie, to neberu v potaz.
Fajn můžeš udělat nějaké UFO, ale kdo ti ho koupí?
Chtělo by to udělat krásné auto, s jiným stylem než Delta. Něco mafiánského a lá Continetal Kennedyho, se světly a lá Alfa 159 >:-[]
15. 11. 2009 18:23
Re: lancia
Jo a vypadá to jako Insignia. >:-[]
Avatar - pelikoš
15. 11. 2009 18:39
Re: lancia
možná trochu,ale asi to bude větší a pravděpodobně na podvozku 300C
15. 11. 2009 19:23
Re: lancia
Je to hudba budoucnosti, v případě Italů se to může, a asi i bude, desetkrát měnit. Viz jejich neustálé sliby ohledně Alfy 169.
Avatar - T613
15. 11. 2009 21:17
Re: lancia
Dle zaručených informací se Alfa 169 začne prodávat v r.2050 a bude poháněna fúzním reaktorem o výkonu 1MW.
15. 11. 2009 21:40
Re: lancia
Tak tomu bych i věřil. >:D
Avatar - Ronault.
15. 11. 2009 23:00
Re: lancia
Taky jsem si řekl: Hele, konečně ta insignia vypadá hezky >:D
Avatar - CountachSV
15. 11. 2009 21:21
GTI-ho oslava sametu? Neuvěřitelné...
GTI, ty jsi fakt naprostej blbeček.
To už s tebou není možný. Dokonce jsi začal přispívat k negativnímu stavu a pověsti tohoto serveru. A to už je na jednoho diskutéra výkon.
Tohle je sice OFF TOPIC, ale kdo má zájem zjistit, jak to opravdu bylo s tou sametovou revolucí, jak k ní došlo a co bylo jejími dopady, nechť přejde sem a chvíli čte.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
16
15. 11. 2009 21:57
Re: RUDÝ MAGUSX
Tak především tě, magusxi, musím volat ke slušnosti. Nadávat tu nemohou ani intelektuální retardéři tvého kalibru. Až se naučíš na diskuzi chovat, můžeš mě poprosit o reakci, zatím jsi pro mě zajímavej asi jako tvoje bazarová vectra :no:
Avatar - T613
15. 11. 2009 22:06
Re: RUDÝ MAGUSX
v tom případě zvláštní, že na něj reaguješ. Na to, že tě nezajímá ..
15. 11. 2009 22:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 11. 2009 21:58
Re: RUDÝ MAGUSX
GTIho nejlépe neřešit(A hlavně přestat na něho reágovat) je to typ člověka, který vyhledává spory nebo sám vyvolává flame aby byl ve středu pozornosti.Jeden by řekl zamindrákovaný * a tací nejsou v žádne komunitě oblíbeni.Být to někde v místní hospodě tak mu rozbijou za jeho kecy čumák, tedy jestli bude mít odvahu to říct neanonymně...
15. 11. 2009 22:02
Re: RUDÝ MAGUSX
Tak to teda chodíš do pěknejch pajzlů, kde každého, kdo vyčnívá nad místní podprůměr, můžou za názor zřezat. :no:
15. 11. 2009 22:29
Re: RUDÝ MAGUSX
Speciálně pro tebe, jedná se o nadsázku a obrazné přirovnání :-| .

A jestli zpočívá nadprůměr v grafomanském tlachání a závěrech při kterých se začíná okolní obsazenstvo za toho člověka stydět tak jsem rád že jsem ten podprůměr :-! ...
15. 11. 2009 22:31
Re: RUDÝ MAGUSX
Tak používej hate list, abys to nemusel číst, stejně jako to může udělat každý. Nebo sem vůbec nechoď. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. :-!
15. 11. 2009 22:39
Re: RUDÝ MAGUSX
Aha tak to jsem nevěděl že něco takového existuje, rád to využiju >:D Díky!
15. 11. 2009 22:41
Re: RUDÝ MAGUSX
Tak bez ostychu - do toho! :-!
15. 11. 2009 23:04
Re: RUDÝ MAGUSX
Ta poslední věta je brilantní :yes:
Avatar - bubucci
15. 11. 2009 22:26
Re: RUDÝ MAGUSX
Nevím jestli tu někdo sleduje IT svět, ale na místních IT serverech se objevuje osoba jménem Radek Hulán, který svým fanatismem k značkám nVidia a intel silně připomíná GTI-ho slepou víru v to, že VW vyrábí nejlepší auta...
Co takhle udělat sraz Auto.cz, přijet autama, udělat slalomek, sprint a pak se bavit o kvalitách aut a zjistit co jsou kecy a co činy??? To by najednou vyměkli všichni místní tlučhubové.
K tématu : AvtoVaz jsou opravdu určené pro ruský venkov a do okolních krajiny a hopodaření ve stylu pětiletek v dnešné době je sebevražedné...
15. 11. 2009 23:08
Re: RUDÝ MAGUSX
Jen bych tě lehce poupravil, Volkswagen nevyrábí nejlepší auta (to je tvé jistě podprahové sdělení), Volkswagen vyrábí nejlepší auta mainstreamu. Chápu, že tyhle nuance asi přesahují práh tvého vnímání, ale když už tu za mně píšeš, konzultuj se mnou předem mé postoje, abys tu nebyl za místního neználka.
Avatar - bubucci
16. 11. 2009 00:03
Re: RUDÝ MAGUSX
nj hold nemám čas tu trávit x hodin denně, podle všeho jsi na sociálce a tady si snažíš splnit sen, jak být úspěšný a populární...nezabralo to mainstreamový kovboji místního serveru. Utři slzu, vylešti svůj model apoštola koupený za těžce darované peníze od státu na vaší pumpě...sundej si někdy ty tepláky a skoč se podívat do nejbližšího bazaru(aspoň přes plot) jak to VW opravdu vypadá, protože podle tvých příspěvků jsi ho v životě neviděl...
15. 11. 2009 23:01
Re: RUDÝ MAGUSX
Koukám Ondro, že sis v tom doporučovacím ajfru nějak nestačil všimnout, že tohle není tvé oblíbené pískoviště, nýbrž veřejná diskuze. Tvůj zdejší problém nejsem přece já, tvůj zdejší problém jsi ty sám - diskutér bez schopnosti poutavě napsat, diskutér bez schopnosti vnést do diskuze myšlénku, diskutér, který jak ten příznačný vometák jen visí kolegům na zádech. No jen si vzpomeň kdy jsi tu napsal cokoliv o nějakém autu, kdy jsi sem vnesl něco, by stálo za zamyšlení. Nikdy, Ondro. A to je právě ten tvůj problém. A takhle to s tebou půjde celý život. Vzpomeň, co jsem ti dnes napsal. Jsi než diskuzní (hospodská) nezajímavá klaka, diskuzní mlha. Nic proti, chápu to, na rozdíl od tebe bych ovšem byl poslední, který by snad měl chtít tu vyzývat k tvé ignoraci. Proč také? Pokud na to máš, piš kvalitně, pokud ne, piš též, ale vystavuješ se tomu, že budeš považován (těmi intelektuálně zdatnějšími) opravdu jen za tu klaku.

Tak se snaž, Ondro, zatím tu předvádíš jen to, že znáš pár přisprostlých hospodských slov. A nezapomeň, do té hospody na pivo můžeš až ti bude osmnáct.

P.S. A zvykni si na to, že diskuze je tu od toho, že se vyměňují názory. Jestli tedy vůbec víš, co slovo "názory" vlastně vyjadřuje...
15. 11. 2009 23:40
Re: RUDÝ MAGUSX
Začínám opravdu věřit tomu že máš 17 let(Jak tady někdo napsal do příspěvku), jelikož neznám žádného dospělého člověka který by se věkem oháněl(Viz. tvůj předposlední odstavec).
Na svém blogu mluvíš o milionu najetých kilometrů, ale ješte jsem tam neviděl žádnou fotku tebe jak řídíš auto nebo něco jiného, místo toho je tam plno fotek hraček značky maisto.Nepotřebuješ si něco dokazovat lží?
Tvoje chování je jak od pubertáka, který se domnívá že jsou jenom jeho názory cool a když někdo s ním nesouhlasí, tak mu vytkne jakej je blbec že on sám píše zvratky a že nepochopí kvalitní názor apod.Všechny tvoje negativní odpovědi jsou v takovém stylu!My jsme prostě blbí ty jsi borec světa, sorry já zapomněl.

P.s.:Já nemám potřebu tvořit ultramega kvalitní názory(Nejsem grafomaniak), nemám potřebu mít blog, kde budu lidem vnucovat svůj názor.Mně stačí že jsem respektovaný v reálném ne ve virtuálním světě :-) .
Avatar - Ricardo
16. 11. 2009 00:56
Re: RUDÝ MAGUSX
Lidé milují konspirační teorie... za vším je nějaký vyšší smysl, řídí to v nerozlučné souhře CIA+KGB+Mossad a ať se děje cokoliv, spěje to ke zkáze lidstva :no:
Avatar - Well-being
15. 11. 2009 23:14
Divná věc
Jak je to možné, že v zemi, kde zítra znamená již včera, se zastavil čas někdy již před třiceti lety ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2009 00:06
POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
Vidíš, vidíš, i z dnešní diskuze je zřejmé, že boj proti komunistickým pohrobkům je věčný. Jak rudé krysy z temných nor, vystrkují své rypáky, rozjitřeni oslavou naší dvacetileté svobody. Tak si ještě jednou nahoře přečti ty jejich diskuzní rudodivé pěvky. A pamatuj, nikdy nepřivírej voči, neboť nejlepší komunista je... zakázanej komunista.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Donovan"
16. 11. 2009 00:47
Re: POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
Primitivní rozhořčenost některých jedinců nad Tvým docela trefným, především však (z mého pohledu) víceméně nevinným příspěvkem, mě celkem zarazila. Měl jsem zato, že tady na auto.cz si v diskusích některé základní věci už vysvětlovat nemusíme. OndraH a spol. jsou na :no:
17. 11. 2009 21:03
Re: POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
:yes:
Avatar - T613
16. 11. 2009 09:45
Re: POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
Na tobě je krásně vidět myšlení člověka, který celý život žil v totalitě a pak mu dali svobodu. Jedním dechem hlásáš SVOBODU! a druhým dechem posíláš do vězení všechny tvé názorové oponenty.
Ty a Urválek jste stejná krevní skupina.
16. 11. 2009 09:58
Re: POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
:yes: A nebo to je ještě jinak.Posluhovačů bývalého režimu se zbavíme až za další generace,dříve určitě ne.Není moc případů kdy bývalí funkcionáři,významně klesli ze svých pozic.Jen se přebarvily a o to více se teď musí od svých bývalých soudruhů distancovat. :-!
Avatar - T613
16. 11. 2009 10:05
Re: POUČENÍ Z KRIZOVÉHO... DISPUTOVÁNÍ
Bohužel "normálně" to tady začne fungovat, až generace dnešních pětačtyřicátníků a výše začne vymírat.
16. 11. 2009 09:49
Rusi platia za odkladanie štrukturálnych zmien v ekonomike.
To, čo sme si my "odskákali" pred 10 - 15 rokmi sa v Rusku vinou "sociálnej" politiky neurobilo dodnes. Podniky sú zväčša stále málo konkurencieschopné a spoliehajú sa skôr na umelé nízke ceny surovín a colnú ochranu ako na vlastnú efektivitu.

Ideálny čas na ozdravenie ruského priemyslu bol pred pár rokmi - počas trvania vysokej ceny ropy na svetových trhoch a konjuktúre vo svete. Dnes to bude Rusov bolieť viac, ale vždy menej ako ďaľšia "záchrana" neperspektívnych podnikov.

Relatívne za vodou sú napríklad zbrojárske podniky, ktoré boli nútené exportovať a bojovať s konkurenciou. Ruské vlády nemali jednoducho zdroje na nákup nových zbraní a ruské firmy sa museli presadiť na zahraničných trhoch aby vôbec prežili. I preto sú dnes z najhoršieho vonku a úspešne spolupracujú so západnými firmami bez ohľadu na politické turbulencie.
Rozbalit vlákno
0