Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis jako samostatný prémiový brand Hyundai

Hyundai se domnívá, že v prémiovém segmentu se mu bude dařit lépe, když z Genesis vytvoří samostatnou značku.
Zpět na článek
9. 12. 2010 05:31
9. 12. 2010 15:18
9. 12. 2010 16:45
Avatar - Ji/Ri
9. 12. 2010 05:31
Správný směr
.....nastartovat novou dimenzi. US trh není tak úzkoprsý, zvláštěpak po krizi. Jasně, jsou tu ikony, které nelze ani napodobit - Porsche, ale zbytek je o době, možnostech a pohledu.
Rozbalit vlákno
2
9. 12. 2010 07:22
Re: Správný směr
No, uvidime. Je jasne, ze korejci sa rozhodli zopakovat postup japoncov, ale Toyote a Nissanu to trvalo dost dlho, kym si ich luxusne brandy Lexus a Infinity ziskali ake-take meno. A napriklad Mazda (Xedos) pri tom uplne pohorela. Hyundai to bude mat dost tazke...
Avatar - R32
9. 12. 2010 21:39
Re: Správný směr
Neviem o tom, že by Xedos bola samostatná značka. Xedos 6 a Xedos 9 boli normálne Mazdy.... Skôr by ti tam zapadla Honda s Acurou. ;-)
9. 12. 2010 10:24
Vnímání značky
Před několika lety udělali v USA průzkum, kdy zjišťovali, jak lidé hodnotí jednotlivé vlastnosti vozů bez ohledu na značku.
Probíhalo to tak, že na autech stejné třídy různých značek pozakrývali nebo odstranili všechny identifikační znaky a loga a lidé pak prováděli zkušební jízdy a hodnotili jízdní vlastnosti, provedení, komfort apod.
Pak se sečetly body a auto s nejvíce body vyhrálo.
Jak myslíte že to dopadlo?
Na prvním místě byl Hyundai, na druhém Toyota a dál už si to nepamatuju.

Z toho vyplývá, že iracionální preference některé značky (oblíbenost) může vést snadno k tomu, že koupíte horší auto věhlasné značky místo lepšího auta méně oblíbeného výrobce.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dicky
9. 12. 2010 11:13
Re: Vnímání značky
to je usmevne ale nemyslim si ze by tve hodnoceni skutecne podporilo nejake smysluplne zavedeni teto znacky mezi ty nejluxusnejsi vozy.
Hyundai je ve statech diskont asi jako zde skoda renault atd....
A ve vyvoji novych reseni nema rozhodne co nabidnout jako lexus.Infiniti to melo velmi velmi tezke se na trhu uchytit..
A nemyslim si ze korejci jsou schopni dotahnout japonske vyvojove skoky a kvalitu a pristup k zakaznikum...
Avatar - Blue Sun
9. 12. 2010 12:26
Re: Vnímání značky
Samé "nemyslím si". Co zkusit přiložit nějaká objektivní data, namísto svého nemyšlení?
9. 12. 2010 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 12. 2010 13:54
Re: Vnímání značky
Nevím, jaké vývojové skoky máš na mysli, ale základní konstrukce aut je už několik desítek let v podstatě stejná, jenom se trochu vylepšuje a upravuje, aby splnila přísnější normy a samozřejmě se přidává spousta elektronických serepetiček, o kterých většina řidičů ani neví k čemu vlastně slouží a nebýt mohutné reklamní masáže, tak by se bez nich v klidu obešla.

Jinou otázkou jsou hybridní pohony, které má Lexus v podstatě jako jediná značka v takové míře a množství modelů. Ne že by to mělo skutečně nějaký objektivní přínos pro ekologii, protože procento těchto aut je mizivé ve srovnání s celosvětovou produkcí a použité spalovací motory jsou velkoobjemové s vysokou spotřebou, ale je to móda a někteří to mají jako součást svého image.

Na nějakém alternativním pohonu v podstatě pracují všechny automobilky a v tuto chvíli, kdy je skutečně masově použitelná náhrada spalovacích motorů ještě v plenkách, nemá smysl o takových autech reálně uvažovat.

Proto si myslím, že ve srovnatelné kategorii bez ohledu na značku má každá automobilka co nabídnout (pokud má v té kategorii svůj model) a nějaké technické výstřelky nejsou z delšího časového hlediska rozhodující, už vzhledem k rozsáhlé kooperaci automobilek a společným vývojovým střediskům, průmyslové špionáži apod.
Nehledě na to, že spoustu různých moderních systémů mají na svědomí neautomobilové firmy, od nichž pak produkt automobilky kupují.
9. 12. 2010 15:18
USA
V USA podle několika známých co tam byli, v Hyundaiech jezdí akorát černoši a ti co nemaju na pořádné auto...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dicky
9. 12. 2010 16:45
Re: USA
tak cernosi jen ne je to levny auto pro obycejne lidi a jako takove je vnimano...a bohuzel to zmenit no nevim japonec je jiny pristup k zakaznikum v usa na takove urovni kvuli zdejsi konkurenci ze je nesmirne tezke prorazit ..
To je jiny trh nez evropa a male modely a 7 leta zaruka a po par letech to lidi bere.....
To je v usa normalni ze mas garanci 5 let a 100 tisic mil na motor.....
Musis byt necim sakra jiny aby si lidi zaujal ze daji svych 55000 dolaru za zrovna tvuj vuz ...lexus to umi infiniti jakz takz ale korej jsou v plenkach dlouha cesta k penezenkam lidi.....
9. 12. 2010 21:10
tak jako na vsechny
tak jako na vsechny, tak i na americany plati reklama, staci dobra reklamni kampan a nikdo ani nestekne potom ze je to veskutecnosti Hiunday :-) sak se staci podivat jakou reklamni masirku po celem svete razi Audi a s jakym uspechem
Rozbalit vlákno
6
9. 12. 2010 22:21
Re: tak jako na vsechny
Naprostý souhlas, s novou značkou a důkladnou reklamní masáží, spolu s příznivou cenou a solidní zárukou může Hyundai dosáhnout relativně slušných výsledků, už i díky tomu, že nejhorší práci při přesvědčování amíků, že auta z dálného východu jsou lepší než americká, už udělala Toyota s Lexusem.

A vzhledem k tomu, že si amíci pletou pedál plynu s pedálem brzdy (a to mají jen tyhle dva), můžou si klidně plést Toyotu s Hyundaiem, vždyť jsou obě tam odněkud z východu (Japonsko nebo Korea, stejně vědí prd, kde co leží).
9. 12. 2010 23:24
Re: tak jako na vsechny
Uz dnes spolecnost Hyundai-Kia v Evrope porazila v prodejich Toyotu-Lexus. Porad si myslim, ze lide podcenuji korejce a to hraje do karet Korejcum. Lide si neuvedomuji, ze nejchytrejsi tah bylo najmout byvaleho designera od audi, ktery ma volnou ruku a vesmes cit proto co lide chteji.... at se nam to libi ci ne, myslim si, ze e budeme jeste divit....
10. 12. 2010 00:42
Re: tak jako na vsechny
doporučuji zhlédnout film Vše pro dobro světa a Nošovic, dokonale vystihuje svinstvo, které automobilka Hyundai dělá.....[odkaz]
10. 12. 2010 07:12
Re: tak jako na vsechny
Tenhle film vystihuje velký prd.

Ne, že by v Nošovicích nebyly problémy ale režisér Klusák si akorát natočil moorovskou agitku. FIlm je o všem možném, jenom ne o Hyundai.

Chtěli natočit kritiku a tak ji natočili ať to stojí co to stojí. Toto není dokument, tohle je antikampaň.
10. 12. 2010 08:42
Re: tak jako na vsechny
O svinstvech mi ani nemluv, jak si myslis rodiny BMW majitele Mercedesu a jine nemecke concerny stojici do dnes ziskalo miliardy za druhe svetove valky na zaklade kolaboraci s rezimem/ zneuzivani pracovni sily ...atd.

Ja videl dokument proti Applu jak se chovaji k zamestnancum v Asii, to nikoho nejak nezajima hlavne ze miliony lidi maji svuj peknoucky trpitici se Iphone/ Ipad...etc.

To je zivot... podminky jez maji delnici u Ferrari v Marelenu nebudou rovny delnikum u fiatu v Polsku vyrabejici Pandu
10. 12. 2010 08:45
Re: tak jako na vsechny
Tak jestli si myslíš, že v jiných automobilkách a vůbec velkých fabrikách vlastněných zahraničními firmami (a především východními) je to zásadně jiné, tak jsi docela naivní, akorát se o tom netočí propagační filmy.