.....nastartovat novou dimenzi. US trh není tak úzkoprsý, zvláštěpak po krizi. Jasně, jsou tu ikony, které nelze ani napodobit - Porsche, ale zbytek je o době, možnostech a pohledu.
No, uvidime. Je jasne, ze korejci sa rozhodli zopakovat postup japoncov, ale Toyote a Nissanu to trvalo dost dlho, kym si ich luxusne brandy Lexus a Infinity ziskali ake-take meno. A napriklad Mazda (Xedos) pri tom uplne pohorela. Hyundai to bude mat dost tazke...
Před několika lety udělali v USA průzkum, kdy zjišťovali, jak lidé hodnotí jednotlivé vlastnosti vozů bez ohledu na značku.
Probíhalo to tak, že na autech stejné třídy různých značek pozakrývali nebo odstranili všechny identifikační znaky a loga a lidé pak prováděli zkušební jízdy a hodnotili jízdní vlastnosti, provedení, komfort apod.
Pak se sečetly body a auto s nejvíce body vyhrálo.
Jak myslíte že to dopadlo?
Na prvním místě byl Hyundai, na druhém Toyota a dál už si to nepamatuju.
Z toho vyplývá, že iracionální preference některé značky (oblíbenost) může vést snadno k tomu, že koupíte horší auto věhlasné značky místo lepšího auta méně oblíbeného výrobce.
to je usmevne ale nemyslim si ze by tve hodnoceni skutecne podporilo nejake smysluplne zavedeni teto znacky mezi ty nejluxusnejsi vozy.
Hyundai je ve statech diskont asi jako zde skoda renault atd....
A ve vyvoji novych reseni nema rozhodne co nabidnout jako lexus.Infiniti to melo velmi velmi tezke se na trhu uchytit..
A nemyslim si ze korejci jsou schopni dotahnout japonske vyvojove skoky a kvalitu a pristup k zakaznikum...
Nevím, jaké vývojové skoky máš na mysli, ale základní konstrukce aut je už několik desítek let v podstatě stejná, jenom se trochu vylepšuje a upravuje, aby splnila přísnější normy a samozřejmě se přidává spousta elektronických serepetiček, o kterých většina řidičů ani neví k čemu vlastně slouží a nebýt mohutné reklamní masáže, tak by se bez nich v klidu obešla.
Jinou otázkou jsou hybridní pohony, které má Lexus v podstatě jako jediná značka v takové míře a množství modelů. Ne že by to mělo skutečně nějaký objektivní přínos pro ekologii, protože procento těchto aut je mizivé ve srovnání s celosvětovou produkcí a použité spalovací motory jsou velkoobjemové s vysokou spotřebou, ale je to móda a někteří to mají jako součást svého image.
Na nějakém alternativním pohonu v podstatě pracují všechny automobilky a v tuto chvíli, kdy je skutečně masově použitelná náhrada spalovacích motorů ještě v plenkách, nemá smysl o takových autech reálně uvažovat.
Proto si myslím, že ve srovnatelné kategorii bez ohledu na značku má každá automobilka co nabídnout (pokud má v té kategorii svůj model) a nějaké technické výstřelky nejsou z delšího časového hlediska rozhodující, už vzhledem k rozsáhlé kooperaci automobilek a společným vývojovým střediskům, průmyslové špionáži apod.
Nehledě na to, že spoustu různých moderních systémů mají na svědomí neautomobilové firmy, od nichž pak produkt automobilky kupují.
tak cernosi jen ne je to levny auto pro obycejne lidi a jako takove je vnimano...a bohuzel to zmenit no nevim japonec je jiny pristup k zakaznikum v usa na takove urovni kvuli zdejsi konkurenci ze je nesmirne tezke prorazit ..
To je jiny trh nez evropa a male modely a 7 leta zaruka a po par letech to lidi bere.....
To je v usa normalni ze mas garanci 5 let a 100 tisic mil na motor.....
Musis byt necim sakra jiny aby si lidi zaujal ze daji svych 55000 dolaru za zrovna tvuj vuz ...lexus to umi infiniti jakz takz ale korej jsou v plenkach dlouha cesta k penezenkam lidi.....
tak jako na vsechny, tak i na americany plati reklama, staci dobra reklamni kampan a nikdo ani nestekne potom ze je to veskutecnosti Hiunday :-) sak se staci podivat jakou reklamni masirku po celem svete razi Audi a s jakym uspechem
Naprostý souhlas, s novou značkou a důkladnou reklamní masáží, spolu s příznivou cenou a solidní zárukou může Hyundai dosáhnout relativně slušných výsledků, už i díky tomu, že nejhorší práci při přesvědčování amíků, že auta z dálného východu jsou lepší než americká, už udělala Toyota s Lexusem.
A vzhledem k tomu, že si amíci pletou pedál plynu s pedálem brzdy (a to mají jen tyhle dva), můžou si klidně plést Toyotu s Hyundaiem, vždyť jsou obě tam odněkud z východu (Japonsko nebo Korea, stejně vědí prd, kde co leží).
Uz dnes spolecnost Hyundai-Kia v Evrope porazila v prodejich Toyotu-Lexus. Porad si myslim, ze lide podcenuji korejce a to hraje do karet Korejcum. Lide si neuvedomuji, ze nejchytrejsi tah bylo najmout byvaleho designera od audi, ktery ma volnou ruku a vesmes cit proto co lide chteji.... at se nam to libi ci ne, myslim si, ze e budeme jeste divit....
O svinstvech mi ani nemluv, jak si myslis rodiny BMW majitele Mercedesu a jine nemecke concerny stojici do dnes ziskalo miliardy za druhe svetove valky na zaklade kolaboraci s rezimem/ zneuzivani pracovni sily ...atd.
Ja videl dokument proti Applu jak se chovaji k zamestnancum v Asii, to nikoho nejak nezajima hlavne ze miliony lidi maji svuj peknoucky trpitici se Iphone/ Ipad...etc.
To je zivot... podminky jez maji delnici u Ferrari v Marelenu nebudou rovny delnikum u fiatu v Polsku vyrabejici Pandu
Tak jestli si myslíš, že v jiných automobilkách a vůbec velkých fabrikách vlastněných zahraničními firmami (a především východními) je to zásadně jiné, tak jsi docela naivní, akorát se o tom netočí propagační filmy.