Novinky
Ještě že poznam čislovky a pismena jinak bych diky označeni na zadi nepoznal o ktery model jde. :no:
Vemte starou A6, kus uřízněte, nohďte diody a nová A4 je na světě.
Vemte starou A6, přivařte kus dopostřed, nahoďte diody a A8 je na světě.
Jo, ale s interiérem se přece jen trochu pohrejte 😄
Vemte starou A6, přivařte kus dopostřed, nahoďte diody a A8 je na světě.
Jo, ale s interiérem se přece jen trochu pohrejte 😄
rozdíl mezi kokpitem a4 a6 je obrovský, u a6 to už není kokpit, to je katedrála :yes:
Proti všem těmto kritikám má však Audi ten nejlepší argument - a tím jsou stabilně rostoucí prodeje i množství cen za design, které Audi udělila německá odborná veřejnost, včetně toho nejvýznamnějšího pro A5.
Ani jedno auto originalni samozdrejme neni. Zijeme totiz v dobe, kdy je vyrobce schopen zmenit treba celou modelovou paletu kvuli jednomu novemu vozu, ktery ma udavat budouci smer automobilky. Zvlastni je, ze tzv. udavatel smeru byva v mnoha pripadech kazdy novy model. Zejmena korejci tohle radi delaji. Nicmene zpet k audi. Dle meho nazoru je nejhezci A8, ackoli na minulou A6 nemaji ani vsechny tyto vozy dohromady.
...tyhle fotky totiž velmi dobře ukazují na to, že ač jsou tyto tři sedany, stejné značky, na první pohled velmi podobné, tak při podrobnějším zkoumání už to není tak markantní. Kdo tvrdí, že má problém najít pět rozdílů, je buď "slepý", nebo jen zaujatý. Kdyby se udělal případný duel třeba se sedany BMW 7er/5er (a velmi pravděpodbně i příští 3er) dopadlo by to v principu naprosto stejně (to není kritka BMW, naopak), jen těch vtipných poznámek by tu bylo tak o dvě třetiny méně. Co by za design aspoň trochu podobné kvality (jako má celkově Audi) dnes dalo třeba takové, zde často glorifikované, Subaru... :😉 😉
nevím, nedíval jsem se.. usnul jsem u první fotky 😉
No jo, to ty děláš u Audi pokaždé, prostě se až příilš hluboce zasníš... :😉 >😒]
Přesně.Šeď, šeď, nuda pro přizdisráče.
Naprosto souhlasím..., jo koupit si třeba takouvou Pé 407ičku, na to sice stačí peněz mnohem méně, ale té "odvahy" to chce opravdu nesrovnatelně víc... :😉 😉
Nic to ma design pekne udelany a jasne jiny kazda kategorie vozidel je jinde a subaristi sve auta kupuji srdcem ani ne moc kvuli vzhledu ale kvuli technice pod kapotou a ta je unikatny >😁 spolehliva a lety ozkousena.
A subaru neni utocistem metrosexual celebrities boys coz ho dela jen a jen lepsi
:-!
A subaru neni utocistem metrosexual celebrities boys coz ho dela jen a jen lepsi
:-!
Jistě, techniku teď neřeším a kecy o "universálních" majitelích jakéhokoli auta (značky/typu) mě opravdu nezajímají.
Technika Subaru je zajímavá a do jisté míry originální, ale slovo "unikátní" je v tomto případě (mírně řečeno) přehnané... 😉
edit- beru zpět, nevšiml jsem si toho smajlíka, přímo u slova "unikatny".
Technika Subaru je zajímavá a do jisté míry originální, ale slovo "unikátní" je v tomto případě (mírně řečeno) přehnané... 😉
edit- beru zpět, nevšiml jsem si toho smajlíka, přímo u slova "unikatny".
Něwco podobného jsem chtěl napsat. Je pravda, že ty auta si sou dost podobné. Ale pokud se člověk podívá blíže, třeba na detaily předků tak je tam patrné, že ta podoba zase není taková, jaká se může zdát. Ale zde je národní sport se navést do čehokoliv od koncernu WV. Takže jsem ani nečekal nic jiného, než že se budou omýlat stejné věci, jak je to všechno stejný.
Ale ruku na srdce, kdo by našel víc rozdílů mezi BMW 7 a 5 ? Nikdo, protože ty auta si sou podobná úplně stejně a jak jsi psal, tak předpokládám, že BMW 3 bude designově opět hodně blízko. Takže pokud by se upustilo od toho, že to je od koncernu VW, tak by 2/3 příspěvků vůbec nebyly.
Od toho, aby co kus to originál, tu je Renault. U premie se neočekává, že bude dělat nějaké výstřelky. Ale to že její modely budou procházet evolucí a budoou na sebe designově navazovat tak jako to je u všech tří Německých premií.
Ale ruku na srdce, kdo by našel víc rozdílů mezi BMW 7 a 5 ? Nikdo, protože ty auta si sou podobná úplně stejně a jak jsi psal, tak předpokládám, že BMW 3 bude designově opět hodně blízko. Takže pokud by se upustilo od toho, že to je od koncernu VW, tak by 2/3 příspěvků vůbec nebyly.
Od toho, aby co kus to originál, tu je Renault. U premie se neočekává, že bude dělat nějaké výstřelky. Ale to že její modely budou procházet evolucí a budoou na sebe designově navazovat tak jako to je u všech tří Německých premií.
To už je takový zdejší "folklór" se kterým je třeba počítat. Navíc třeba ta velmi nápadná podobnost 5er a 7er je doslova tradiční. Pomineme-li období "banglerevoluce" tak 5er a 7er se na sebe vždy opravdu velmi podobaly, a že by historie dala za pravdu zdejším diskusním kritikům této "filosofie"? Opak je pravdou, viz nesporný úspěch BMW i Audi...
P.S. Navíc i modely MB si byly, v době před příchodem dělených světlometů u třídy E, dost podobné...
P.S. Navíc i modely MB si byly, v době před příchodem dělených světlometů u třídy E, dost podobné...
Souhlasím, kterékoliv Audi vidím, tak na 1. pohled mi je jasné o jaké jde. u těchto tří modelů je hned jasné, o který jde. Na všech fotkách jsou úplně jiné. A pokud se tu mluví o stejném designu, koukněte se na Mitsubishi co vyvádělo po příchodu nového Lanceru >😁
Souhlas. Já nejsem slepej ani zaujatej, protože těch rozdílů mezi A6 a A8 jsem našel šest. A mezi A4 a A6 dokonce sedm >😒]
Nemusels to brát až tak vážně a tolik se na mě rozhněvat 😉 (můj postoj k Audi jsem ti přeci už dávno důkladně vysvětloval)
Samozřejmě, že milovník aut a celoživotní obyvatel automobilových webů pozná, o který model se jedná. Jenže to je asi tak 1% populace. Ten zbytek lidí auto rozpoznává podle designu jaksi "komplexního". To znamená, že na auto kouknou a řeknou: "to je to a nebo ono". Oni neběhají kolem auta s šuplerou, úhelníkem a laserovým metrem. A pokud jsi normální smrtelník, tak auta od Audi od sebe prostě rozpoznáš jen a jen s těmito měřidly v ruce.
Když si stoupnu od těchto tří Audin dejme tomu 20 metrů daleko a sundám si brýle (1 dioptrie), už rozdíl mezi nimi nepoznám. A takhle "slepě" se dívají všichni "neznalci" aut. Na mě jako (nedejbože potenciálního) zákazníka to působí prostě tak, že mají jeden design a ten jenom popotahováním za správný roh obrázku v grafickém editoru zvětšují a zmenšují. Tzn. se ani neobtěžují vymyslet něco nového a snaží se tak na tom očividně ušetřit.
Skutečně nejsem žádný milovník a obdivovatel BMW, ale 5ka a 7ka mi přijdou jednoznačně rozlišitelné. No a to nemluvím o královském MB. Žádný jeho model nezapře náležitost ke svým příbuzným, ale přitom jsou ta auta od sebe rozpoznatelná i neosvětlená v mlze za černočerné tmy 😄 :yes: - to je vzor sjednoceného firemního designu, který však nikoho nenechá na pochybách a nikoho tím nenaštve 😉
Samozřejmě, že milovník aut a celoživotní obyvatel automobilových webů pozná, o který model se jedná. Jenže to je asi tak 1% populace. Ten zbytek lidí auto rozpoznává podle designu jaksi "komplexního". To znamená, že na auto kouknou a řeknou: "to je to a nebo ono". Oni neběhají kolem auta s šuplerou, úhelníkem a laserovým metrem. A pokud jsi normální smrtelník, tak auta od Audi od sebe prostě rozpoznáš jen a jen s těmito měřidly v ruce.
Když si stoupnu od těchto tří Audin dejme tomu 20 metrů daleko a sundám si brýle (1 dioptrie), už rozdíl mezi nimi nepoznám. A takhle "slepě" se dívají všichni "neznalci" aut. Na mě jako (nedejbože potenciálního) zákazníka to působí prostě tak, že mají jeden design a ten jenom popotahováním za správný roh obrázku v grafickém editoru zvětšují a zmenšují. Tzn. se ani neobtěžují vymyslet něco nového a snaží se tak na tom očividně ušetřit.
Skutečně nejsem žádný milovník a obdivovatel BMW, ale 5ka a 7ka mi přijdou jednoznačně rozlišitelné. No a to nemluvím o královském MB. Žádný jeho model nezapře náležitost ke svým příbuzným, ale přitom jsou ta auta od sebe rozpoznatelná i neosvětlená v mlze za černočerné tmy 😄 :yes: - to je vzor sjednoceného firemního designu, který však nikoho nenechá na pochybách a nikoho tím nenaštve 😉
O nějakém hněvu nemůže být vůbec "řeč". Schválně jsem to napsal jako samostatný příspěvek a ne reakci přímo na tebe. Ve smyslu tvé reakce se tu totiž objevilo tolik podobných příspěvků, že jsem chtěl zareagovat víc obecně. Osobně s tvým nickem žádný problém nemám (naopak) a vím, že dokážeš napsat velmi zajímavé příspěvky, což tady není u všech ani zdaleka samozřejmostí, viz někteří zdejší "křiklouni do tmy" (tímto zdravím místní "cosworthy").
Samozřejmě (ale o tom jsem přece sám psal), že většina běžných smrtelníků je na první pohled (zvlášť, když zrovna vidí pouze jednu z nich) nerozezná od sebe, ale to ani tu 5er/7er (tomu věř), ale do těchto diskusí snad chodí lidi, kterým auta říkají něco víc, než většině, pro které je auto jen dopravní prostředek. Navíc tu diskutujeme pod galerií opravdu detailních fotek, kde rozdíly může vidět (pokud chce) i laik, a to s tou šuplerou beru spíš jako nadsázku, tím spíš, že máš jen jednu dioptrii. 😉
Ovšem hodně vedle jsi s tím údajným šetřením... Ty auta vypadají celkově! podobně zcela záměrně, ale když se podíváš pořádně, tak jsou v téměř každém detailu jiná a to jak mezi jednotlivými modely, tak mezi jednotlivými generacemi, čímž dost těžko můžou nějaké větší peníze ušetřit.
Ano, současná MB vypadají i v těchto dvou třídách poměrně dost odlišně, ale nebylo tomu tak vždy, před tím, než dostala třída E přísně dělené přední světlomety byly si i MB podobné
nepoměrně více, ale uznávám, že to si pamatovat nemůžeš...
Samozřejmě (ale o tom jsem přece sám psal), že většina běžných smrtelníků je na první pohled (zvlášť, když zrovna vidí pouze jednu z nich) nerozezná od sebe, ale to ani tu 5er/7er (tomu věř), ale do těchto diskusí snad chodí lidi, kterým auta říkají něco víc, než většině, pro které je auto jen dopravní prostředek. Navíc tu diskutujeme pod galerií opravdu detailních fotek, kde rozdíly může vidět (pokud chce) i laik, a to s tou šuplerou beru spíš jako nadsázku, tím spíš, že máš jen jednu dioptrii. 😉
Ovšem hodně vedle jsi s tím údajným šetřením... Ty auta vypadají celkově! podobně zcela záměrně, ale když se podíváš pořádně, tak jsou v téměř každém detailu jiná a to jak mezi jednotlivými modely, tak mezi jednotlivými generacemi, čímž dost těžko můžou nějaké větší peníze ušetřit.
Ano, současná MB vypadají i v těchto dvou třídách poměrně dost odlišně, ale nebylo tomu tak vždy, před tím, než dostala třída E přísně dělené přední světlomety byly si i MB podobné
nepoměrně více, ale uznávám, že to si pamatovat nemůžeš...
Designové unifikovanosti u MB v dobách velmi dávných jsem si vědom 😉 . A sami nejspíš velmi dobře usoudili, (a měli na to hodně času), že bude lepší ty modely přeci jen více diverzifikovat. A ačkoli dlouhodobě z německého tria nejméně tlačí na pilu (marketingu, reklamy, sponzoringu, chlubení se atd.), prostě jsou stále bráni jako vrchol D3. Mercedes je prostě stále nad věcí. Nemusí si na nic hrát, nikam se násilím tlačit, a přitom A PROTO jsou na vrcholu. Když vyjede nové BMW nebo Audi, div se nezboří svět z toho nadšení a slávy. Kdežto nový Mercedes si vyjede v relativním poklidu a nějak tak automaticky stane na vrcholu. Nikdo to od něj nijak zarputile nečeká, a přitom to tak všichni berou. Skoro jako by to byl přírodní zákon. Má to prostě v krvi.
Až si tohle noblesní DNA implantuje i Audi, určitě bude jejich modelová řada a design vypadat jinak. Je veliký rozdíl mezi tím, na něco si hrát, a mezi tím, tím něčím skutečně být. A jelikož se zde pohybujeme ve sféře kapánek jiné než kolem Fabie a Clia, tak tu to "třídní" postavení není vyjádřené jenom čísly prodejů 😄 :yes😒br />
Proto u mě bude muset Audi (a i BMW) ještě hodně zapracovat, aby v mých očích vyrostly 😉 ... aneb dokonale prémiové vozy se poznají snadno: vlastní je prémioví lidé s prémiovým charakterem. Omlouvám se té hrstce soukromých majitelů Audin, ale majorita majitelů jsou nezdravě cílevědomí kravaťáci z pochybných postů v pochybných společnostech, kterým je prémiové chování vzdálené asi jako KLDR demokracie. Najděte mi takovéto majitele Mercedesů! No a BMW stojí tak někde mezi ;-\
Až si tohle noblesní DNA implantuje i Audi, určitě bude jejich modelová řada a design vypadat jinak. Je veliký rozdíl mezi tím, na něco si hrát, a mezi tím, tím něčím skutečně být. A jelikož se zde pohybujeme ve sféře kapánek jiné než kolem Fabie a Clia, tak tu to "třídní" postavení není vyjádřené jenom čísly prodejů 😄 :yes😒br />
Proto u mě bude muset Audi (a i BMW) ještě hodně zapracovat, aby v mých očích vyrostly 😉 ... aneb dokonale prémiové vozy se poznají snadno: vlastní je prémioví lidé s prémiovým charakterem. Omlouvám se té hrstce soukromých majitelů Audin, ale majorita majitelů jsou nezdravě cílevědomí kravaťáci z pochybných postů v pochybných společnostech, kterým je prémiové chování vzdálené asi jako KLDR demokracie. Najděte mi takovéto majitele Mercedesů! No a BMW stojí tak někde mezi ;-\
Na to musí být diagnosa. To jsi netrefil......... ostudo..... 8-s :no:
S těmi majiteli to snad nemyslíš vážně, přece zrovna ty máš rozhodně navíc, než plodit tyhle nesmysly. Třeba v mém okolí je zrovna více podobných týpků v MB (nejčastěji v ML), ale mám vynikajícího kámoše který jezdí MB ML taky a je to úplně jiný člověk, než tihle. Víš kolik znám charakterově naprosto protichůdných lidí jezdících stejné značky od Audi, BMW, MB, Lexusu ...
Posuzovat lidi podle značky auta, nebo auta podle majtelů, to je do nebe volající jednoduchost....Prostě máš jen podobnou zkušenost s více auty/řidiči, tak šup se všema do jednoho pytle.
To je asi jako nápisy v Rakousku v češtině, ať nekradeš... a "samozřejmě", že i TY!
P.S. Ano, MB má (nejen) z D3 jasně nejdelší tradici a i z toho plynoucí image (taková "Coca-Cola" mezi značkami automobilů), a to mu už nikdo neodpáře.
Ale jinak je jeho podobně přehnaná glorifikace nepodložená a zbytečná, a i když dáme nejmladší Audi stranou, tak mezi MB a BMW dávno není tak velký rozdíl, jak by sis zřejmě přál... 😉
A ty prodeje bych zas tak moc nepodceňoval, ono se jiné objektivnější hledisko úspěšnosti hledá dost těžko...
Posuzovat lidi podle značky auta, nebo auta podle majtelů, to je do nebe volající jednoduchost....Prostě máš jen podobnou zkušenost s více auty/řidiči, tak šup se všema do jednoho pytle.
To je asi jako nápisy v Rakousku v češtině, ať nekradeš... a "samozřejmě", že i TY!
P.S. Ano, MB má (nejen) z D3 jasně nejdelší tradici a i z toho plynoucí image (taková "Coca-Cola" mezi značkami automobilů), a to mu už nikdo neodpáře.
Ale jinak je jeho podobně přehnaná glorifikace nepodložená a zbytečná, a i když dáme nejmladší Audi stranou, tak mezi MB a BMW dávno není tak velký rozdíl, jak by sis zřejmě přál... 😉
A ty prodeje bych zas tak moc nepodceňoval, ono se jiné objektivnější hledisko úspěšnosti hledá dost těžko...
Asi to bude vypadat, že utíkám z boje se spadlými kšandami. Špatně jsem definoval ty majitele Audin. Škatulkování sice není v pořádku, někde se ho ale nejde vyvarovat, protože jednoduše nejlépe vyjadřuje konkrétní situaci. A tady se ho nebojím použít. Takže já ty popudy ke koupi produktů členů D3 sepíšu přeneseně😒br />
a) Audi se kupuje kvůli motoru 2,0 TDi, co jezdí za 6. Audi se kupuje přes dobrého kamaráda Venci, který umí od Jardy sehnat úžasně výhodnou skladovou verzi.
b) BMW se kupuje proto, že se s ním dají zatáčky projet "třetím způsobem". BMW si člověk buď pečlivě vybere a nadefinuje v prodejně, nebo sežene v bazaru 8-s
c) Mercedes Benz se kupuje proto, že je to Mercedes Benz. MB si člověka samo vybere v prodejně. Člověk si volí auto a auto si zároveň volí člověka. (Skupinu opálených majitelů 30 let starých Benzů vynechávám.)
Znám spoustu lidí z mého okolí, kteří na to mají úplně stejný názor. A osobně nikoho, kdo by to viděl nějak podstatně jinak. ALE: samozřejmě existují výjimky potvrzující pravidlo (v čele se soukromými majiteli, nebo majiteli, kteří prostě něco co dostali u Audi, nemohli dostat jinde (Allroad)).
a) Audi se kupuje kvůli motoru 2,0 TDi, co jezdí za 6. Audi se kupuje přes dobrého kamaráda Venci, který umí od Jardy sehnat úžasně výhodnou skladovou verzi.
b) BMW se kupuje proto, že se s ním dají zatáčky projet "třetím způsobem". BMW si člověk buď pečlivě vybere a nadefinuje v prodejně, nebo sežene v bazaru 8-s
c) Mercedes Benz se kupuje proto, že je to Mercedes Benz. MB si člověka samo vybere v prodejně. Člověk si volí auto a auto si zároveň volí člověka. (Skupinu opálených majitelů 30 let starých Benzů vynechávám.)
Znám spoustu lidí z mého okolí, kteří na to mají úplně stejný názor. A osobně nikoho, kdo by to viděl nějak podstatně jinak. ALE: samozřejmě existují výjimky potvrzující pravidlo (v čele se soukromými majiteli, nebo majiteli, kteří prostě něco co dostali u Audi, nemohli dostat jinde (Allroad)).
Kupoval si někdy nové "prémiové" auto, ať už sám, nebo s někým? Já párkrát sám (pokaždé jsem vybral jinou značku) a mnohokrát s někým. Pominu-li, u nás, relativní vyjímky, které chcou jednu, přímo konkrétní značku, ať už s jakýchkoli důvodů (fandovství, předsudky, dojem větší okázalosti, nebo opak toho...) pak každý normální člověk chce dostat za své nemalé peníze co nejvíc, a proto si takové auto obvykle velmi pečlivě vybírá a maximálně využívá toho, že je z čeho vybírat. Při mém posledním osobním výběru, jsem vybíral z celkem šesti typů pěti! značek a samotná značka pro mě rozhodně nebyla primárním hlediskem.
Kdo chce základní dieselový čtyřválec, bude se na něj ptát jak v Audi, tak u BMW, nebo MB, proto jej všichni tři nabízí... a kdo chce naopak benzínový V8 (a má na něj), ví dobře, že ho taky dostane "všude".
Lidi nekupují tyto auta podle domnělých klišé, ale třeba taky podle tak "banálních" věcí, jako je výhoda MB v servisu na 120 tis. km zdarma (osobně vím o případech, kdy právě tohle spolurozhodlo), na což muselo časem zareagovat i BMW a dává servis na 100 tis. km zdarma. U Audi to vidím pouze jako otázku času, protože tohle je argument, kterému se těžko odolává a který také dokazuje, že ani prémiová auta se nekupují jen podle znaku na kapotě ...
Kdo chce základní dieselový čtyřválec, bude se na něj ptát jak v Audi, tak u BMW, nebo MB, proto jej všichni tři nabízí... a kdo chce naopak benzínový V8 (a má na něj), ví dobře, že ho taky dostane "všude".
Lidi nekupují tyto auta podle domnělých klišé, ale třeba taky podle tak "banálních" věcí, jako je výhoda MB v servisu na 120 tis. km zdarma (osobně vím o případech, kdy právě tohle spolurozhodlo), na což muselo časem zareagovat i BMW a dává servis na 100 tis. km zdarma. U Audi to vidím pouze jako otázku času, protože tohle je argument, kterému se těžko odolává a který také dokazuje, že ani prémiová auta se nekupují jen podle znaku na kapotě ...
Tak to já jsem žádné prémiové auto nikdy nekupoval, nevybíral ani nespoluvybíral 😒 . A nestydím se za to. Není proto divu, že já na to nahlížím z úplně jiného břehu než ty. Koukám se na to očima obyčejného průměrného člena plebsu, na kterého jednoduše tyto značky působí výše uvedeným způsobem. A to působení sestává s řádně promíchaného mixu marketingu, image, reklamy, historie, novinářských testů, designu a bohužel i těch nešťastných zkušeností z každodenního provozu.
Neber mě teď chvíli jako petrolheada, ale dosaď si mě do pozice obyčejného neautového člověka. A v této pozici se mě pokus pochopit. Toto kastování a ty nepěkné definice navíc skutečně nepocházejí jen z mé hlavy, ale minimálně z 5 dalších petrolheadích hlav z mého okolí 😉
Vůbec nepopírám, že mám naprosto chybný negativní názor. Jenomže mi ho zatím dokázal vymluvit 100% jenom Mercedes. Na BMW mám dost smíšený názor. No a Audi mi zatím nedalo jedinou záminku, proč si na něj názor začít napravovat ;-\ (nicméně o to víc pozitivně mě může Audi v budoucnu překvapit)
PS: Jinak ta zmínka o servisu zdarma je velmi zajímavá 😄 :yes: . Když si to totiž lajcky představím, tak za 120.000 km servisování Mercedesa by se nejspíš dala koupit Panda ve výprodeji, a to už je částka, nad kterou se zamyslí i movitější jedinec :-! (a hlavně jsme v Čechách, kde věci "zdarma" stále frčí 8-s )
Neber mě teď chvíli jako petrolheada, ale dosaď si mě do pozice obyčejného neautového člověka. A v této pozici se mě pokus pochopit. Toto kastování a ty nepěkné definice navíc skutečně nepocházejí jen z mé hlavy, ale minimálně z 5 dalších petrolheadích hlav z mého okolí 😉
Vůbec nepopírám, že mám naprosto chybný negativní názor. Jenomže mi ho zatím dokázal vymluvit 100% jenom Mercedes. Na BMW mám dost smíšený názor. No a Audi mi zatím nedalo jedinou záminku, proč si na něj názor začít napravovat ;-\ (nicméně o to víc pozitivně mě může Audi v budoucnu překvapit)
PS: Jinak ta zmínka o servisu zdarma je velmi zajímavá 😄 :yes: . Když si to totiž lajcky představím, tak za 120.000 km servisování Mercedesa by se nejspíš dala koupit Panda ve výprodeji, a to už je částka, nad kterou se zamyslí i movitější jedinec :-! (a hlavně jsme v Čechách, kde věci "zdarma" stále frčí 8-s )
Nevidím jediný dúvod, proč by ses měl za něco podobného dokonce stydět, nebo se jakkoli podceňovat. Všichni jsme nějak ovlivněni svým okolím a až vlastní zkušenost nám většinou otevře oči, částečně zaslepené předsudky, pocity domněnkami, předpoklady...a taky tím: "mixem marketingu, image, reklamy, historie, novinářských testů, designu a bohužel i těch nešťastných zkušeností z každodenního provozu."
Jsem přesvědčený, že kdybys absolvoval podrobné a dlouhé předváděcí jízdy vybraných různých produktů Audi, BMW a MB většinou by ses mezi nimi dost těžko a poměrně dlouho rozhodoval, tím spíš, pokud by peníze za ně utracené měly být tvoje. Protože vykřiknout obecně a černobíle něco v diskusi je mnohem snažší/jednoduchší..., tím nikdo nic neztratí, ani svoje peníze, ani možnost vybrat si z několika podobně zajímavých, ale přesto různých možností... 😉
P.S, Už stý příspěvek v této diskusi...
Jsem přesvědčený, že kdybys absolvoval podrobné a dlouhé předváděcí jízdy vybraných různých produktů Audi, BMW a MB většinou by ses mezi nimi dost těžko a poměrně dlouho rozhodoval, tím spíš, pokud by peníze za ně utracené měly být tvoje. Protože vykřiknout obecně a černobíle něco v diskusi je mnohem snažší/jednoduchší..., tím nikdo nic neztratí, ani svoje peníze, ani možnost vybrat si z několika podobně zajímavých, ale přesto různých možností... 😉
P.S, Už stý příspěvek v této diskusi...
Přesně tak White labele... Mě osobně svým stylem Audi nesedí, ale jejich často kritizovaná designová unifikovanost je si myslím nesmysl. Porč měnit něco, co funguje. Koneckonců je snaha dělat auta na stejné designové vlně všude, nejen v Evropě. Třeba předchozí generace Mazd 2,3 a 6 byly svým stylem totožné, ale tam to tak nebije do očí, jelikož to jsou vozy rozdílných koncepcí. Zde to bije do očí, protože to jsou sedany s "pouze" jinými rozměry. Takže konkurenci mají pouze u MB nebo BMW. A taky hraje určitou roli, že současné A4/A6/A8 jsou hodně mladé, pokud se nemýlím tak nejstarší A4 jsou tři roky. Takže jsou všechny tyto vozy na aktuální designové vlně, což třeba od dnešní nabídce BMW říct nelze, kde "vadí" Bangelova 3er.
Spíš bych se divil, kdyby každý s těchto modelů šel designově jinou cestou.
Spíš bych se divil, kdyby každý s těchto modelů šel designově jinou cestou.
Souhlas, navíc u takové Mazdy 3 si dodnes spousta lidí myslí (osobní zkušenost), že nejde o novou generaci, ale jen o facelift, což tak opravdu objektivně vypadá... a není to vidět o nic méně, než u "nového" Passatu, o kterém se tu na toto téma napsalo "milion" slov. Podobné je to třeba i s novým Swiftem (přesto, že ten je objektivně zcela nový), nebo zde vzpomínanou "naroubovanou" maskou Lanceru na Outlander apod. Jasným pokousem o jistou unifikaci je i poslední face Clia, jehož přední partie byla poněkud "znásilněna" do podoby současného Meganu III, nemluvě o "newedgeunifikaci" Fordu, kdy je původně velmi originální Kačko, ve své druhé generaci pouze zmenšenou Fiestou a FocusIII zase větší a designově přeplácanější Fiestou.
Prostě tento trend je mnohem obecnější a dlouhodbější a různě povedený i úspěšný...
Nelze se divit takové Mazdě (3), nebo Suzuki (Swift), že se chtějí držet déle něčeho, o čem jsou přesvědčeny, že se povedlo a může fungovat i déle, než jednu generaci, případně dokonce vytvořit designovou tradici podobnou Golfu.
P.S. Osobně si to sice zrovna o nové Mazdě 3 nemyslím, ale třeba u toho Swiftu to docela chápu...
Prostě tento trend je mnohem obecnější a dlouhodbější a různě povedený i úspěšný...
Nelze se divit takové Mazdě (3), nebo Suzuki (Swift), že se chtějí držet déle něčeho, o čem jsou přesvědčeny, že se povedlo a může fungovat i déle, než jednu generaci, případně dokonce vytvořit designovou tradici podobnou Golfu.
P.S. Osobně si to sice zrovna o nové Mazdě 3 nemyslím, ale třeba u toho Swiftu to docela chápu...
Přesně tak, jdeš na to dobře, od lesa 😄 je to zkrátka všude. Jen u Audi to je víc na očích, protože to je v ČR úspěšná značka (což se samosebou neodpouští) a jak jsem řekl, tak to jsou vše sedany, což bije do očí o to víc.
Vezměme si opačný příklad stejného designového jazyka. Takový Renault, ten se může pochluit (stejně jako Audi či BMW >😒] ) třemi sedany. Ale každý jde jinou cestou. Fluence, Laguna i Latitude jsou designově dost odlišná auta. Proto by si myslím automobilka ani netroufla na společné foto těchto aut. Fluence je z nouze ctnost, Laguna klasika, ale Latitude zase korejec. A výsledek? Nefunguje to. Laguna se trápí (což mě mrzí, ptž si myslím, že to je schopný vůz), Latitude si myslím,že velkou díru do světa neudělá a o Fluence nemám zprávy, že by nějak bodoval, krom období slev typu dáme Vám Fluence za 250K se vším, což je dumping, na kterém vydělá akorát kupující důchodce. A Audi? Oblíbenost nezná mezí a marže prodejů jsou na úrovní prodejní ceny Fluence v základu...
Takže co je lepší, milí diskutéři?
Vezměme si opačný příklad stejného designového jazyka. Takový Renault, ten se může pochluit (stejně jako Audi či BMW >😒] ) třemi sedany. Ale každý jde jinou cestou. Fluence, Laguna i Latitude jsou designově dost odlišná auta. Proto by si myslím automobilka ani netroufla na společné foto těchto aut. Fluence je z nouze ctnost, Laguna klasika, ale Latitude zase korejec. A výsledek? Nefunguje to. Laguna se trápí (což mě mrzí, ptž si myslím, že to je schopný vůz), Latitude si myslím,že velkou díru do světa neudělá a o Fluence nemám zprávy, že by nějak bodoval, krom období slev typu dáme Vám Fluence za 250K se vším, což je dumping, na kterém vydělá akorát kupující důchodce. A Audi? Oblíbenost nezná mezí a marže prodejů jsou na úrovní prodejní ceny Fluence v základu...
Takže co je lepší, milí diskutéři?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To to je za trojboj? >😁 To je jako kdyby jste dali vedle sebe tři vajíčka ve velikostech S, M a L a zeptali se, který je hezčí. Ty auta vypadaj naprosto stejně. Já jako správnej nenažranec bych si vybral L (rozuměj A😄, ale jen kvůli tý velikosti, jinak jsou stejný.
Díky redakci za zajímavý srovnání. Příště bez označení a všechny v šedý. Schválně kolik lidí se trefí který je který. >😒]
Audi jsou si podobné,ale podívejte se na ty první fotky, focené z profilu. To jsou pro sedan naprosto dokonalé tvary, hlavně A4. Mírně sportovní, zcela vyvážený profil.
Do toho prvního jsem viděl lozit plešatýho sádelňáka v tílku, se zlatým řetězem kolem krku, v kraťasech od Adidas, sandály s bílejma fuskama a tmavou koženkovou ledvinkou.
Do druhýho plešatýho sádelňáka v teplákách od Adidas, ploutve od Nike, golfový triko od Reebok a na něm ležérní proužkovanou kravatku Tie Rack. U pasu měl decentní koženou ledvinku a kolem krku půlcentimetrovej zlatej řetěz.
Hned vedle lez do toho třetího plešatej sádelňák s cetimetrovým zlatým řetězem na krku na nohách polobotky, střížený krátký kalhoty, který držel nahoře opasek Adidas, přes ní koženou ledvinku s imitací diamantů, košili HugoB, proužkovanou kravatu a sportovní sáčko s nápisem na zádech TEAM ROSSIYA.
Jó Audi je holt das Auto pro typickýho eurodrzka s perfektně rozdělenou klientelou.
Do druhýho plešatýho sádelňáka v teplákách od Adidas, ploutve od Nike, golfový triko od Reebok a na něm ležérní proužkovanou kravatku Tie Rack. U pasu měl decentní koženou ledvinku a kolem krku půlcentimetrovej zlatej řetěz.
Hned vedle lez do toho třetího plešatej sádelňák s cetimetrovým zlatým řetězem na krku na nohách polobotky, střížený krátký kalhoty, který držel nahoře opasek Adidas, přes ní koženou ledvinku s imitací diamantů, košili HugoB, proužkovanou kravatu a sportovní sáčko s nápisem na zádech TEAM ROSSIYA.
Jó Audi je holt das Auto pro typickýho eurodrzka s perfektně rozdělenou klientelou.
Předpokádám, že ty naopak vypadáš dokonale (včetně outfitu) a přesto na podobně drahé auto nemáš, chápu, že to nase.re. :😉
Ale už si v životě (údajně) viděl aspoň ty tři majitele Audi, takže si doufám pochopil, že auto v této ceně může mít i kdejaký křupan, takže pro tebe (s tvým vzhledem a dokonalým vkusem), to bude jistě úplná brnkačka...a pak už si stačí jen vybrat, naštěstí je dnes opravdu z čeho...
😉
Ale už si v životě (údajně) viděl aspoň ty tři majitele Audi, takže si doufám pochopil, že auto v této ceně může mít i kdejaký křupan, takže pro tebe (s tvým vzhledem a dokonalým vkusem), to bude jistě úplná brnkačka...a pak už si stačí jen vybrat, naštěstí je dnes opravdu z čeho...
😉
Biješ se za to Audi dokonale. Já ti tady fandím. :yes:
P.S. Jakouže tu ledvinku nosíš ty? >😒]
P.S. Jakouže tu ledvinku nosíš ty? >😒]
Tady je diskuze k článku o porovnání vzhledu aut, ne vzhledu jejich majitelů...
Znáš to, mrkni do garáže a hned víš jakej jseš.
No já tyto stránky a diskuze sleduju chvilku, ale tak nějak tady ty vaše slogany už jsem pochytil 😄
Já Audi nemám, jenom jsem vypíchl, že profil hlavně A4 vypadá skvěle. Abych řekl pravdu, příď vozu se mi víc zamlouvá u A4 předchozí generace, ještě bez té velké masky.
Já Audi nemám, jenom jsem vypíchl, že profil hlavně A4 vypadá skvěle. Abych řekl pravdu, příď vozu se mi víc zamlouvá u A4 předchozí generace, ještě bez té velké masky.
Já jezdím koncern už od -93. Poslední Audi, který podle mě za něco designově stálo bylo ještě před Silvou. Tohle je už až moc zrcadlový hardcore.
Dík za optání, zatím mám obě a obě neprochlastané...
To není boj za Audi, ale boj proti lidské "blbosti", která se značkou vozu nemá nic společného, zrovna včera (v 00:43) jsme tu pro změnu pod Alfou! napsal na podobná moudra přesně tohle😒br />
"Tak já hlavně nemusím obecně to, jak se začnou řešit více, než samotná auta, jejich majitelé a začne se zobecňovat, že jedna značka/typ je jen pro buzíky, pro vepřové hlavy, pro kolotočáře, blondýny/blonďáky apod... 8-s
Kdo nemá na dospělejší argumenty, uchyluje se k podobnému zoufalství, čímž jen dokazuje svou duševní nevyzrálost... :no: "
P.S. Jinak sedany moc nemusím, ale současný sedan 5er v M-paketu se mi líbí víc, než všechny tyhle tři sedany od Audi...
To není boj za Audi, ale boj proti lidské "blbosti", která se značkou vozu nemá nic společného, zrovna včera (v 00:43) jsme tu pro změnu pod Alfou! napsal na podobná moudra přesně tohle😒br />
"Tak já hlavně nemusím obecně to, jak se začnou řešit více, než samotná auta, jejich majitelé a začne se zobecňovat, že jedna značka/typ je jen pro buzíky, pro vepřové hlavy, pro kolotočáře, blondýny/blonďáky apod... 8-s
Kdo nemá na dospělejší argumenty, uchyluje se k podobnému zoufalství, čímž jen dokazuje svou duševní nevyzrálost... :no: "
P.S. Jinak sedany moc nemusím, ale současný sedan 5er v M-paketu se mi líbí víc, než všechny tyhle tři sedany od Audi...
Tak takovýho fanatika jsem už dlouho neviděl. Člověče, prober se. To Audi ti za tohle ztrapňování se nestojí.
Prober se hlavně ty, a to bez ohledu na všechny značky, předpokládám, že aspoň věk už na to máš... 😉
očividně jsi v Audi nikdy ani neseděl..... možná jsi úzkým okem někde "nenápadně" civěl..... a možná tě ovál jemný závan z vůně kůže..... hurákryso, vem si půl dne dovolenou a udělej si výlet do Audisalonu. Ber to jako exkurzi do svého nitra. Audi je dokonalý stroj dokonale stvořen pro své klienty.
No já se třeba rád ztrapňoval celé 4 roky.....
Koukáš po sádelňákách v tílkách? Hmmmmmm........ mno já raděj dvounohé kocúriky.....ale proti gustu..... očividně to máš nakoukaný do detailu..... >😒]
To je ale zase snůška. Trocha ironie na adresu (i) mý oblíbený značky a děti od Gottwaldova a zbytku severní Moravy se z toho můžou zbláznit. Kluci, hážete špatný světlo na majitele koncernu i na auto samotný. Se nedivte, že se pak najdou Wolffové a Mariánkové.
Možná bys měl tu ironii používat jenom na mytí oken, protože jsi evidentně nepochopil, co to je a jak se to používá.... snůška hloupých klišé a krátkozrakých předsudků má k ironii stejně daleko jako ty k řidičáku...
Avantime, vidím, že sa stávaš súčasťou redakčného tímu. Skvelá práca, len tak ďalej. :yes:
Bravo auta a bravo článek, tyto dvoj a trojčlenky jsou nápadem roku :yes: V tom zhuštění produkce jedné automobilky vynikne dokonalost karoserií, jednota designové filosofie a geniálnost jemných odlišných fines. Tedy, abych se upřesnil, tohle platí samozřejmě pro AUDI. Postav si sem fluence, lagunu a latitůdu a budou tě muset křísit horkým olejem... 8-s >😒]
Nahoře v článku je vše podstatné napsáno. Zmíním se tedy o tom, co mě samotného překvapilo v této flešové konfrontaci nejvíce - jako špičku trojice dávám... A4. Přitom bych se sázel, že pořadí budu mít v obráceném gardu, než velikost.
P.S. Prosím prosím redakci, příště opravdu Fluence, Lagunu a Latitůdu. Ať poznáme zač je toho francouzskej loket...
Nahoře v článku je vše podstatné napsáno. Zmíním se tedy o tom, co mě samotného překvapilo v této flešové konfrontaci nejvíce - jako špičku trojice dávám... A4. Přitom bych se sázel, že pořadí budu mít v obráceném gardu, než velikost.
P.S. Prosím prosím redakci, příště opravdu Fluence, Lagunu a Latitůdu. Ať poznáme zač je toho francouzskej loket...
No ak porovnanie bude opäť robiť Avantime, mohol by si byť nemilo prekvapený... 😉
P.S. Ten Renault Ťa tak bolí, že ho musíš spomenúť zakaždým, aj keď je článok výsostne o Audi?
P.S. Ten Renault Ťa tak bolí, že ho musíš spomenúť zakaždým, aj keď je článok výsostne o Audi?
Audi - emoce = 0. Když kolem ve městě projede první Latitůda, tak si toho auta všimnu a pomyslím si něco o úchylákovi, bláznovi, excentrikovi, pošukovi za volantem, který do toho jde a jestli ví co dělá nebo si ten krám koupil aniž by věděl co dělá a do čeho jde. Je jiný, je zajímavý. Když kolem jede jakékoliv audi - nemyslím si nic. Nevidím nic. Už jsem ty Audi viděl tolikrát - tisíckrát to samé pořád dokola. Nezajímavá šedivá vlna. Po stránce designu nestojí za to, abych o tom přemýšlel, neboť nepřináší nic nového ani mě nijak neobohacuje. Auto má být přece Krásné. Ale toto je pořád stejné a shledávám to všedním.
U tebe to s tím olejem očividně přehnali..... ;-\ a navíc jsi dostal do hlavy barelem od oleje.
Koukám, že tobě GTI pořádně leží v žaludku. Musí se tebou dobře bavit >😁
a GTI-mu musi riadne sediet v zaludku renault ked tu pravidelne porovnava latitudu s A6... Na tom sa zase my ostatni bavime 😉
:yes😒br />
Jěště že tady ta latituda za třetinu ceny je. Alespoň si má ten prosťáček do čeho kopnout... Zřejmě mu to připomíná časy, kdy jako deváťák chodil mlátit třeťáčky, aby si zvednul sebevědomí... >😁
Jěště že tady ta latituda za třetinu ceny je. Alespoň si má ten prosťáček do čeho kopnout... Zřejmě mu to připomíná časy, kdy jako deváťák chodil mlátit třeťáčky, aby si zvednul sebevědomí... >😁
Jaký je Tvůj level? A4,A6 nebo A8? Pamatuj, že A8 při na kost oholeném osobním kontu Tě neudělá "A8 člověkem". Jestli ses nepropracoval ani do úrovně A4. Pak vše, co tu vypotíš jsou než kecy, pindy, beďary atd. ..., nezbývá než: [odkaz]
Veselé audinování všem přeji Já osobně.
Veselé audinování všem přeji Já osobně.
Hmmm...
Autá sú to pekné, nie je o čom, ale... nie je tá unifikovanosť až moc veľka?
Porovnajte to s MB, Všetky rady sú typické medvede, ale pritom od seba čisto a jasne odlišiteľné.. toto je už mocv podobné...
Autá sú to pekné, nie je o čom, ale... nie je tá unifikovanosť až moc veľka?
Porovnajte to s MB, Všetky rady sú typické medvede, ale pritom od seba čisto a jasne odlišiteľné.. toto je už mocv podobné...
Mercedes to má určite vyriešené lepšie.
jasná identita každého modelu k značke (ktorou sa audinisti oháňajú ako samuraj katanou) tam vôbec nechýba, každý vidí že sa jedná o mercedes, a na druhú stranu sú všetky modely jasne odlíšené. V prípade ak máte problém rozoznať céčko od éčka tak odporúčam návštevu očného..
Vytiahnem koncernový príklad rozmazania jedného dizajnového jazyka na celú modelovú ponuku. Seat mal kedysi dobrú vlnu s Leonom- našiel si po dlhej dobe pekný dizajn a potom spravil najväčšiu chybu- použil ten istý dizajn na 5 ďalších modelov (altea, altea xl, freetrack, toledo..), výsledok- FAIL
jasná identita každého modelu k značke (ktorou sa audinisti oháňajú ako samuraj katanou) tam vôbec nechýba, každý vidí že sa jedná o mercedes, a na druhú stranu sú všetky modely jasne odlíšené. V prípade ak máte problém rozoznať céčko od éčka tak odporúčam návštevu očného..
Vytiahnem koncernový príklad rozmazania jedného dizajnového jazyka na celú modelovú ponuku. Seat mal kedysi dobrú vlnu s Leonom- našiel si po dlhej dobe pekný dizajn a potom spravil najväčšiu chybu- použil ten istý dizajn na 5 ďalších modelov (altea, altea xl, freetrack, toledo..), výsledok- FAIL
Se Seatem souhlas, ovšem tam se nejednalo o tři klasické sedany!
A aby vypadal ostrý HH (Leon Cupra R), jako MPV (Altea XL) tak to je opravdu trochu moc, ale i trochu jiná písnička... 😉
P.S: Taky je to vidět na prodejích Seatu vs Audi, kdo na to jde od lesa a kdo naopak...
A aby vypadal ostrý HH (Leon Cupra R), jako MPV (Altea XL) tak to je opravdu trochu moc, ale i trochu jiná písnička... 😉
P.S: Taky je to vidět na prodejích Seatu vs Audi, kdo na to jde od lesa a kdo naopak...
Já bych místo Leona Cupry bral S-MAXe s 2,5T. To je mnohem hezčí MPV 😄
Tak S-max je na MPV stále moc pěkné auto, o tom žádná, jen aby designově nešlo cestou Focusu III.
"Doufejme" že generační obměna, tak jak je u této kategorie obvyklé, přijde až za pár let a nový design Fordu se buďto do té doby stihne „zažít“ a nebo se S-maxu vyhne úplně. 8-s
PS: co taková nová A4, nebudou se v Audi inspirovat novým FFIII? Podle zdejší diskuse by se zdálo, že by to většina snad i uvítala. Občerstvit tu designovou nudu…. >😒] 😉
PS: co taková nová A4, nebudou se v Audi inspirovat novým FFIII? Podle zdejší diskuse by se zdálo, že by to většina snad i uvítala. Občerstvit tu designovou nudu…. >😒] 😉
Hmm, premýšlam aké meno spája Seat a Audi... žeby DaSilva? Mne osobne je jeho dizajnový štýl proti srsti, skrátka všetko sa točí okolo nejakej "neskutočnej vlnky" z ktorej sú "všetci" paf... 8-s Seat poslal na pokraj vyhynutia, Audi má asi "spoľahlivejších" klientov plus Nemecká technika asi robia svoje. 😄
....kdo nevidí rozdíly u těchto vozů je buď slepý nebo slepý...... Každé auto má jiný charakter. Jsou prostě úžasné ty Audinky. A že jsou stejné? No to je hyperbola ..... ano, sedan bude vždy sedan...nebo by měl mít sedan něco dalšího? Třeba trumpety na xenonech? Audi je precizně sestavený stroj. Pro někoho chladný....ale to je diamant taky a kolik srdcí rozpálil? Audi mám z prémie, společně s Volvem, ráááááááááááááááád. Já vím, stačilo říct, že ji prostě milujuuu..... Audi 1,3,4,5,6,7,8,Q5,7, tt......... Vorsprung durch technik...... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Audi má výbornou techniku ani na pohled neni špatný ale když se podíváte na ty fotky je to jako když vedle sebe postavíte 3 Vietnamce od 150 do 165cm aby jste je rozeznali musíte je vidět z několika metru jak jste dál už jsou všechny stejný.
Poslední věty osvětlují vše...ale sedneme si někde do kavárny, kde jezdí kolem auta. Ty budeš hádat, která že to Audi právě projela... Kafe platí ten co prohraje krajane 😉
Prvně ať si udělá tento lehčí test: [odkaz] Jestli pozná všech deset, tak teprve potom může přejít na test těžší >😁
Ufff, husté. Ale devět z deseti.
Zes' mel spatne Accorda? 😄 Taky 9 z 10.
Jsou na svete znacky, ktere svou jedinecnosti na sebe upoutaly davy fanousku, z nichz se v extremnich pripadech vyvinuli fanatici te ci one znacky.
Zde jde o znacky, ktere se nejak odlisuji od bezne sedi kazdodenniho zivota v okoli panelaku, nebo garazi satelitnich mestecek.
Nahore na fotkach je Audi. To same auto v ruznych velikostech podobnych si jako vejce k vejci. Bez napadu, vkusu, bez jedine moznosti zaujmout. Prave Audi je timto typickym clenem sedi kazdodenniho zivota. Automobil pro cloveka, bez fantazie, vkusu, pro cloveka, ktery se snazi byt necim, cim nikdy nebude, uz proto, ze kazdy den seda do sedive myse se ctyrmi kruhy. Zde vyssi cena neprinasi nic nez zapadnuti do davu. Zbytecne vyhozene penize za neco tak nevyrazne, prumerne a esteticky podradne.
Mozna prave proto se zde na diskuzi objevuji taci, kteri nedokazi pripustit jakoukoli kritiku, ba i ironickou poznamku na ucet Audi. Tito falesni fanatici trpi tim, ze si za stejny peniz, za ktery mohli mit opravdovou premii, koupili podradny vuz s image "sadelnaka v tilku znacky Adidas" ( >😁 jak trefne)
Zde jde o znacky, ktere se nejak odlisuji od bezne sedi kazdodenniho zivota v okoli panelaku, nebo garazi satelitnich mestecek.
Nahore na fotkach je Audi. To same auto v ruznych velikostech podobnych si jako vejce k vejci. Bez napadu, vkusu, bez jedine moznosti zaujmout. Prave Audi je timto typickym clenem sedi kazdodenniho zivota. Automobil pro cloveka, bez fantazie, vkusu, pro cloveka, ktery se snazi byt necim, cim nikdy nebude, uz proto, ze kazdy den seda do sedive myse se ctyrmi kruhy. Zde vyssi cena neprinasi nic nez zapadnuti do davu. Zbytecne vyhozene penize za neco tak nevyrazne, prumerne a esteticky podradne.
Mozna prave proto se zde na diskuzi objevuji taci, kteri nedokazi pripustit jakoukoli kritiku, ba i ironickou poznamku na ucet Audi. Tito falesni fanatici trpi tim, ze si za stejny peniz, za ktery mohli mit opravdovou premii, koupili podradny vuz s image "sadelnaka v tilku znacky Adidas" ( >😁 jak trefne)
Zapomnels na pointu - rozdil mezi tebou a temi podradnymi majiteli Audi je v tom, ze oni z tebe nemaji komplexy 😄 asi budu muset prehodnotit ten nakup noveho auta, uz se pomalu blizim ke 100 kilum a tilko Adidas urcite doma najdu.... nebo bych se mohl vyfotit v tatovo podradne R8, ale to by ti asi praskla cevka >😁 >😁 >😁
Není nad to, sám sebe pochválit >😁 :no:
To je pro marianka typické, každý jeho příspěvek/reakce je nabitý jeho vlastním kladným hodnocením svých velmi bohatých životních zkušeností, bohužel z obsahu jeho příspěvků čouhá spíš pravý opak, viz. i většina následných reakcí na ně.
Ono je velmi zajímavé poukazovat na údajný fanatismus a přitom být objektivně o mnohem extrémněji antifanatický... 😄
Ono je velmi zajímavé poukazovat na údajný fanatismus a přitom být objektivně o mnohem extrémněji antifanatický... 😄
Jako majitel se na auto budeš většinou dívat zevnitř. Jestli na tomhle nevidíš ani trochu vkusu...
[odkaz]
Hoď odkaz na interiér, který není od šedé myši, ale je pro člověka který má fantazii, nesnaží se být něčím co nikdy nemůže být a nechce zapadnout do davu. Jo a taky to nesmi byt interier pro falesneho fanatika a rozhodne ne pro sadelniky.
[odkaz]
Hoď odkaz na interiér, který není od šedé myši, ale je pro člověka který má fantazii, nesnaží se být něčím co nikdy nemůže být a nechce zapadnout do davu. Jo a taky to nesmi byt interier pro falesneho fanatika a rozhodne ne pro sadelniky.
Nové interiéry vypadají a jsou opravdu moc pěkný, není co vytknout :yes: . Snad jsou konečně pryč doby, kdy se v interiéru Audi, třeba u takové B6 ošoupávaly a sloupávaly snad všechny ovladače v interiéru, to potom na "prémiovosti" moc nepřidá. Obzvláště, když i u takové Fábie ty ovladače vydržely víc … Problém je, že takový "prémiový" ovladač, který se ošoupe stojí pak u Audi dva tácy (jen plastový výlisek). To pak "prémioví" majitelé často hledají na polských fórech samolepky a řeší ten problém "samo doma" v garáži.
Jinak za jednotný a podle mého názoru velmi vkusný design nových Audin dávám palec nahoru. Potkat takovou A8 na silnici je radost pohledět. Nejvíc se mi ale z těchto třech líbí A šestka. Ovšem smutnější pohled se mi nabídl včera v Plzni, na okruhu se na mě přilepil pětkový Golf s nalepenýma diodkama na předních světlech, dokonce „přesně“ vytvarovaných ve stylu Audi…. potkat ho na parkovišti, dal bych mu dvacku. 8-s 😉 Je to snad koncernový Audi komplex?
Jinak za jednotný a podle mého názoru velmi vkusný design nových Audin dávám palec nahoru. Potkat takovou A8 na silnici je radost pohledět. Nejvíc se mi ale z těchto třech líbí A šestka. Ovšem smutnější pohled se mi nabídl včera v Plzni, na okruhu se na mě přilepil pětkový Golf s nalepenýma diodkama na předních světlech, dokonce „přesně“ vytvarovaných ve stylu Audi…. potkat ho na parkovišti, dal bych mu dvacku. 8-s 😉 Je to snad koncernový Audi komplex?
Zrovna ty jsi tu svým komplexem z Audi a hlavně jejich majitelů doslova profláklý.
To co jsem psal (předevčírem) pod Alfou, o primitivním zobecňování majitelů jakékoli značky, sedí na tebe naprosto přesně. Lidem co opravdu mají na nové auto v ceně Audi a Audi je neoslovuje, nikdy neleží Audi (a jeho majitelé) v žaludku podobně jako tobě, protože jdou a koupí si svoje BMW, MB, Jaguary, Lexusy, Volva..., až na toho svého "Lexuse" (možná) jednou budeš mít i ty, pak se svého komplexu a žaludeční těžkosti konečně zbavíš, do té doby ti přeju úspěšný boj, především se sebou samým... 😉
To co jsem psal (předevčírem) pod Alfou, o primitivním zobecňování majitelů jakékoli značky, sedí na tebe naprosto přesně. Lidem co opravdu mají na nové auto v ceně Audi a Audi je neoslovuje, nikdy neleží Audi (a jeho majitelé) v žaludku podobně jako tobě, protože jdou a koupí si svoje BMW, MB, Jaguary, Lexusy, Volva..., až na toho svého "Lexuse" (možná) jednou budeš mít i ty, pak se svého komplexu a žaludeční těžkosti konečně zbavíš, do té doby ti přeju úspěšný boj, především se sebou samým... 😉
Na druhou stranu, nesmíme mít mariánkovi za zlé, že mu zlá Audina přejela na parkovišti jeho šlapací autíčko a teď ten hořkej příběh nosí ve svém srdci >😒]
Možná netušíš, jak hodně blízko jsi k pravdě... :yes: 😉
Fňukáš jako malý dítě na pískovišti, když ti kamarád řekne, že jeho auto je lepší než tvoje. No tak tvůj táta má Audi, no a co?
Pokud ti to aspoň trochu pomůže zorientovat se, tak ten můj táta má přes 70 (i když vypadá spíš tak na 55) a má sedan BMW řady 5... 😉
aha, takze odtial pochadzaju Tvoje komplexy ? >😁
Tak kdyby muj fotr mel baworáka, tak mám taky komplexy. Naštěstí má designově nudnou krabici jménem R8 a tak mu to nezazlívám, aspoň u nás na sídlišti moc nevyčníváme, má to tam každej druhej. A utužuje to sousedské vztahy, když se ráno před panelákem sejde 20 chlapů v tílkách Adidas a odhrabujou z tech svých krabicodních R8-ček sníh, to je prostě pohoda. Ženský dovalí grog nebo něco silnějšího a pak je i ta cesta do práce taková veselejší 😄
Jasně, můj táta má BMW a proto mám "komplexy" z tvé konstruktivní kritky Audi (s přesvědčivými třemi palci dolů)... >😒]
...vidím, že ti to pálí... 😉
...vidím, že ti to pálí... 😉
Ještě jsi zapoměl napsat motorizaci a rok výroby.... Ročník 2010 bude mít poněkud jinou výpovědní hodnotu než 1996...
Tak schvalne, jestli poznas rozdil mezi nasledujicimi tvrzenimi😒br />
Vyrok A: Moje auto je lepsi nez tvoje.
Vyrok B: Vsechna auta znacky XY jsou mrdky.
Protoze my se tu bavime o variante B. Koneckoncu lepsi auto nez ja ma vetsina mistnich diskuteru (zatim 😊)
Vyrok A: Moje auto je lepsi nez tvoje.
Vyrok B: Vsechna auta znacky XY jsou mrdky.
Protoze my se tu bavime o variante B. Koneckoncu lepsi auto nez ja ma vetsina mistnich diskuteru (zatim 😊)
To je marná snaha, zrovna u reakcí tohoto typu je hledat logiku zcela zbytečné, žádná tam stejně není, hyrysysy chce být hlavně "vtipný" za každou cenu (viz i ten duchaplný Gottwaldov na severní Moravě ) ... 8-s >😒]
P.S. Škoda, že jediná směšná věc, na jeho příspěvcích/reakcích, je ten nick u nich...
P.S. Škoda, že jediná směšná věc, na jeho příspěvcích/reakcích, je ten nick u nich...
presne o tomto som pisal minule. Tu to vystihli 😊)))))
Zakaznik: chcem kupit Audi.
Predajca: ktore?
Zakaznik: to stredne, alebo to vacsie 😊)))))
lebo nicim inym sa nelisia. 99% designu na tychto autach je identickeho. Audi je proste jedna z najkonzervativnejsich a najnudnejsich automobiliek na svete. :no: :no: :no:
Zakaznik: chcem kupit Audi.
Predajca: ktore?
Zakaznik: to stredne, alebo to vacsie 😊)))))
lebo nicim inym sa nelisia. 99% designu na tychto autach je identickeho. Audi je proste jedna z najkonzervativnejsich a najnudnejsich automobiliek na svete. :no: :no: :no:
Už jsem konečně našel rozlišovací znak, podle kterého je budu rozeznávat na ulicích! Třetí boční okénko je u každého auta jiné.
Pomiňme plačtivá oratoria diskuzních prosťáčků, jimž všechno mimo mégana připadá nudné a šedivé, a jejichž nejúžasnějším motoristickým zážitkem byla zatím návštěva technického musea, a soustřeďme se na úkol dne, to jest... popsat AUDI ve světě života, ve světě garáží.
Popravdě si napišme, že více jak dvacetiletá usilovná práce AUDI na svých produktech, na svém image, přinesla očekávané ovoce. Je mnoho těch, jimž Mercedes připadá příliš vizuálně náročný, příliš koloraturní. Jsou samozřejmě i ti, jimž BMW nesedí pro svou přímočarost dravých silničních děl. A právě těm nabízí AUDI skvost, doslova perlu - auta z nejvyšší prestiží, auta s image výšky Himalájí, auta, která na sebe do světa nekřičí, neřvou, co jsou zač, ta auta na sebe velmi uvážlivě až zdrženlivě prozrazují to, co se ti honí v hlavě - mám být autem, býkem v aréně a přitahovat pozornost davů, či mám být vyšlechtěných plnokrevníkemn, jehož aristokratickou krásu ocení nejen prvoplánoví slídiči na parkovištích? Jsi-li týpek na plnokrevníky, volíš AUDI.
AUDI dokázalo naplnit mnohá očekávání kvalitních a bohatých jezdců. Vrcholnou techniku odívá do špičkových tvarů. AUDI auta jsou stejně hodnotým klenotem, jako auta od BMW či MB, jen na rozdíl od nich akcentují jinou hlavní esenci, a tou je - harmonie, vizuální technicistnost, jakási perlově metalizovaná vznešenost, důstojnost. A právě tím získávají ve světě prémiových aut nezastupitelnou roli.
O tom, jak je ta role ceněna veřejností nejlépe vypovídají prodeje. Asi nejcennějším přínosem do světa prémiového segmentu je vklad v podobě předního pohonu. AUDI dokázalo, že lze i s předním pohonem stvořit vysoce kvalitní vůz, a zakomponujeme-li do této informace též legendární pojem QUATTRO, stává se pojem AUDI plnohodnotnou variací na prémiové téma.
Odtrženost prémiové produkce od mainstreamového světa je ve vizualitě až propastná. Mainstream dnes nemá téma, a tak jedinou spojnicí mezi prémiovým designovým světem a mainstream zůstává (super)mainstreamový VOLKSWAGEN.
AUDI je bez diskuze evropskou prémiovou ikonou, šíře modelového spektra, předznačená designová originalita a vrcholná, špičková technika, to vše tvoří z AUDI automobilku, jejíž produkce požívá u motoristické veřejnosti toho nejvyššího respektu.
Popravdě si napišme, že více jak dvacetiletá usilovná práce AUDI na svých produktech, na svém image, přinesla očekávané ovoce. Je mnoho těch, jimž Mercedes připadá příliš vizuálně náročný, příliš koloraturní. Jsou samozřejmě i ti, jimž BMW nesedí pro svou přímočarost dravých silničních děl. A právě těm nabízí AUDI skvost, doslova perlu - auta z nejvyšší prestiží, auta s image výšky Himalájí, auta, která na sebe do světa nekřičí, neřvou, co jsou zač, ta auta na sebe velmi uvážlivě až zdrženlivě prozrazují to, co se ti honí v hlavě - mám být autem, býkem v aréně a přitahovat pozornost davů, či mám být vyšlechtěných plnokrevníkemn, jehož aristokratickou krásu ocení nejen prvoplánoví slídiči na parkovištích? Jsi-li týpek na plnokrevníky, volíš AUDI.
AUDI dokázalo naplnit mnohá očekávání kvalitních a bohatých jezdců. Vrcholnou techniku odívá do špičkových tvarů. AUDI auta jsou stejně hodnotým klenotem, jako auta od BMW či MB, jen na rozdíl od nich akcentují jinou hlavní esenci, a tou je - harmonie, vizuální technicistnost, jakási perlově metalizovaná vznešenost, důstojnost. A právě tím získávají ve světě prémiových aut nezastupitelnou roli.
O tom, jak je ta role ceněna veřejností nejlépe vypovídají prodeje. Asi nejcennějším přínosem do světa prémiového segmentu je vklad v podobě předního pohonu. AUDI dokázalo, že lze i s předním pohonem stvořit vysoce kvalitní vůz, a zakomponujeme-li do této informace též legendární pojem QUATTRO, stává se pojem AUDI plnohodnotnou variací na prémiové téma.
Odtrženost prémiové produkce od mainstreamového světa je ve vizualitě až propastná. Mainstream dnes nemá téma, a tak jedinou spojnicí mezi prémiovým designovým světem a mainstream zůstává (super)mainstreamový VOLKSWAGEN.
AUDI je bez diskuze evropskou prémiovou ikonou, šíře modelového spektra, předznačená designová originalita a vrcholná, špičková technika, to vše tvoří z AUDI automobilku, jejíž produkce požívá u motoristické veřejnosti toho nejvyššího respektu.
to by si nebol ty keby si zase nenapisal dalsiu odu co? Problemom je ze audi nikdy nedosiahne kvalit mercedesu alebo BMW. Bohuzial je to tak, audi je len predrazeny VW, ktory ked si clovek nenabije dobrou vybavou tak je to len socaudi.
V BMW a mercvedese sa musia velmi tesit a oslavovat, audi sa straca, za chvilu pride nove S a to bude len auto!
BRAWO BMW + MERCEDES
V BMW a mercvedese sa musia velmi tesit a oslavovat, audi sa straca, za chvilu pride nove S a to bude len auto!
BRAWO BMW + MERCEDES
Celá D3, včetně Audi, má v základu téměř "sociální" výbavu, s tím tu ale nic nenaděláme...
Za chvíli přijde nové S, jistě špičkové jako obvykle...a časem nové 7er a po něm zase nová A8 a po ní třeba nový XJ...a neboj, neztratí se nikdo z nich... 😉
Za chvíli přijde nové S, jistě špičkové jako obvykle...a časem nové 7er a po něm zase nová A8 a po ní třeba nový XJ...a neboj, neztratí se nikdo z nich... 😉
"Asi nejcennějším přínosem do světa prémiového segmentu je vklad v podobě předního pohonu."
všechny prémiové automobilky si lámaly hlavu a utápěly se v beznadějnosti ke stvoření předního náhonu. Miliony prémiových zákazníků toužících po předním náhonu a jejich bezzubost jak se popasovat s tímto zadáním stále neviděla pevniny. Až tu náhle přišlo Audi aby tento hlad ukojilo, ukázalo technický pokrok jiných dimenzí a sestrojilo nemožné a nepředstavitelné. Přední náhon - pramen živé vody vytryskl uprostřed pouště, aby životem opět napojil prémiové poutníky.
>😁 >😁 >😁
Aristokratická krása... Další perla... ...neb LED diody jsou motivem erbů vlivných rodů doslova od nepaměti >😁 >😁
Audi nejsou plečky ale ten příspěvek je kravina zhora dolů v podstatě komplet.
všechny prémiové automobilky si lámaly hlavu a utápěly se v beznadějnosti ke stvoření předního náhonu. Miliony prémiových zákazníků toužících po předním náhonu a jejich bezzubost jak se popasovat s tímto zadáním stále neviděla pevniny. Až tu náhle přišlo Audi aby tento hlad ukojilo, ukázalo technický pokrok jiných dimenzí a sestrojilo nemožné a nepředstavitelné. Přední náhon - pramen živé vody vytryskl uprostřed pouště, aby životem opět napojil prémiové poutníky.
>😁 >😁 >😁
Aristokratická krása... Další perla... ...neb LED diody jsou motivem erbů vlivných rodů doslova od nepaměti >😁 >😁
Audi nejsou plečky ale ten příspěvek je kravina zhora dolů v podstatě komplet.
Když se na to člověk podívá střízlivě a odmyslí si tu nadnesenost, tak máš asi pravdu. Jen bych poupravil poslední větu: "jejíž produkce požívá u motoristické veřejnosti toho nejvyššího respektu, hned po BMW a Mercedesu". Nicméně to neber vůbec špatně. Ono se totiž děje nejen to, že Audi zmíněné rivaly mílovými skoky dohání, ale zároveň speciálně Mnichovskému rivalovi značně dochází síly. Už jim dýchá na záda z takové blízkosti, že se z toho strachy potí. Osobně to vidím tak, že BMW bude muset hodně přidat, kdežto u Mercedesů jim stačí držet tempo. Audi je totiž v řeči matematiky doposud dohánělo jaksi "spojitě", kdežto to předběhnutí bude muset být "skokové" - tak aby to bylo vidět.
Velice by mě zajímalo, jak by se odvíjela historie, kdyby dejme tomu před 20 lety Audi vsadilo na standardní zadní pohon. Tehdy to bylo přeci jen bráno za jeden z nutných znaků prémiových vozů. Na druhou stranu se vlastně Audi povedl husarský kousek, když donutila kvantum zákazníků kupovat Quattro, protože nechtěli předohrab. Skoro by se to dalo nazvat vydíráním s pozitivním výsledkem >😁 😉
Velice by mě zajímalo, jak by se odvíjela historie, kdyby dejme tomu před 20 lety Audi vsadilo na standardní zadní pohon. Tehdy to bylo přeci jen bráno za jeden z nutných znaků prémiových vozů. Na druhou stranu se vlastně Audi povedl husarský kousek, když donutila kvantum zákazníků kupovat Quattro, protože nechtěli předohrab. Skoro by se to dalo nazvat vydíráním s pozitivním výsledkem >😁 😉
Dokonala lajna dokonalych aut - chce-li clovek reprezentativni sedan a jeho budget se pohybuje v intervalu 1 - 3 miliony, nema mnoho duvodu sahnout po necem jinem nez po jednom z kousku z vyse srovnavany trojice. Samozrejme je zde intenzivni rivalita s dalsima dvema tradicnima nemeckyma automobilkama, ale fenomenalni uspech Audi v poslednich 20-30 letech dokazuje, ze si v Ingolstadtu jednoznacne nasli svoji klientelu a vydobyli si pevny misto po boku BMW a MB.
Ze jsou si navzajem vsechny 3 klasicky rady (na rozdil od ostatnich modelu Audi) podobny a vsechny prebiraj stejny zakladni rysy je pochopitelnym cilem automobilky. Neb v premiovy produkci cehokoliv je zkratka velmi prihodny, kdyz si znacka najde svuj svebytny design a ten si pak osvoji napric vsemi svymi produkty. Aby kazdy uz na prvni pohled poznal, s cim ma tu cest. Vsak pockejme si na pristi mnichovskou trojku a pak ji porovnejma s radami 5 a 7 - naskytne se nam v principu velmi podobnej obrazek, jako v galerii u dnesniho clanku.
Humorne pak pusobi vysledky ankety, kde se takrka polovina ctenaru ztotoznila s nazorem, ze "zadne z aut neni original". Zajimalo by me, co tim chtela dotycna skupina rict - jako ze ty auta jsou kopii nejakych modelu jinych znacek? A mimochodem, jestli ma nekdo (skutecne) problem rozeznat od sebe A4/A6/A8, doporucil bych mu misto diskuzi na auto.cz, kde by se meli schazet fandove do aut bez tezke zrakove vady, napriklad tyto diskuze - [odkaz] .
Ze jsou si navzajem vsechny 3 klasicky rady (na rozdil od ostatnich modelu Audi) podobny a vsechny prebiraj stejny zakladni rysy je pochopitelnym cilem automobilky. Neb v premiovy produkci cehokoliv je zkratka velmi prihodny, kdyz si znacka najde svuj svebytny design a ten si pak osvoji napric vsemi svymi produkty. Aby kazdy uz na prvni pohled poznal, s cim ma tu cest. Vsak pockejme si na pristi mnichovskou trojku a pak ji porovnejma s radami 5 a 7 - naskytne se nam v principu velmi podobnej obrazek, jako v galerii u dnesniho clanku.
Humorne pak pusobi vysledky ankety, kde se takrka polovina ctenaru ztotoznila s nazorem, ze "zadne z aut neni original". Zajimalo by me, co tim chtela dotycna skupina rict - jako ze ty auta jsou kopii nejakych modelu jinych znacek? A mimochodem, jestli ma nekdo (skutecne) problem rozeznat od sebe A4/A6/A8, doporucil bych mu misto diskuzi na auto.cz, kde by se meli schazet fandove do aut bez tezke zrakove vady, napriklad tyto diskuze - [odkaz] .
Humorně pusobiš akorat ty pokud jsi tu tabulku nepochopil. A to že Audi ma svou modelovou řadu nejmeně rozpoznatelnou napřič snad všemi značkami nic neudělaš. Jestli je to zaměr designera nebo jeho neschopnost to ja nevim. Prostě jsou značky u kterych jsou modely lepe definovatelne u Audi je to nejhorši. Takže v tomhle směru je u mě Audi nejhorši.
[odkaz]
[odkaz]
Tabulkou myslis tu anketu? Pokud ano, pak sice rozumim, co asi ona polovina ctenaru chtela rici, tj. ze jedna Audina vypada jako druha, ale veta "zadny neni orginal" je zkratka spatne formulovana. Audi jako takovy se naslo v navysost svebytnym a nezamenitelnym designovym smeru, kterym rozhodne nikoho nenapodobuje ani nekopiruje. Porovnavany modely jsou pak sice podobny, ale pro xy prvku jednoznacne odlisitelny. Neni tudiz hledisko, z nehoz bysme mohli napadat jednotlivy modely jako neoriginalni. Muzou se nam leda libit nebo nelibit, pripadne muzem upozornovat na vzajemnou podobnost.
Jinak souhlas s tim, ze tyhle tri modely jsou si podobny vic nez u relevantni konkurence, neschopnost designera za tim ale rozhodne nehledej. Rozmachnout se a navrhnout neco extravagantniho a prvoplanovite libivyho neni ani zdaleka tak narocnej ukol, jako snazit se dosahnout primerenyho pokroku v mantinelech pevne danych tradicnim designovym jazykem znacky.
Jinak souhlas s tim, ze tyhle tri modely jsou si podobny vic nez u relevantni konkurence, neschopnost designera za tim ale rozhodne nehledej. Rozmachnout se a navrhnout neco extravagantniho a prvoplanovite libivyho neni ani zdaleka tak narocnej ukol, jako snazit se dosahnout primerenyho pokroku v mantinelech pevne danych tradicnim designovym jazykem znacky.
Když si přečteš hned první příspěvek, tak podle něj tam ta poslední formulace přibyla až dodatečně, na žádost uživatele/pisatele...
Každopádně ta anketa měla být spíš o názoru na podobnost (jak komu a moc vadí) těchto tří sedanů, protože ta se tu evidentně řeší nesrovnatelně více a častěji...
Každopádně ta anketa měla být spíš o názoru na podobnost (jak komu a moc vadí) těchto tří sedanů, protože ta se tu evidentně řeší nesrovnatelně více a častěji...
Ano ta věta "žadny neni orginal" je opravdu špatně formulovana a je mi jasne že ne všichni korektně na ni klikali. Jinak u mě je to uplně jednoduche auta od Audi se mi docela libi až na par vyjimek ale to že jsou si podobne jako vejce vejci za tim si prostě stojim a měli by byt podle mě lepe rozpoznatelne.
Rozdiel medzi nimi je ako medzi nocou a tou istou nocou o dve, resp. tri hodiny neskor.
V Audi maju jeden bluprint, ten hodia na kopirku a nastavia 80% alebo 120% podla potreby.
Audi L
Audi XL
Audi XXL
Zakaznik: Dobry den, prosim si asi tak 5 metrov Audi.
Predavac: Aha, nech sa paci, takze pre pana zabalime A8.
V Audi maju jeden bluprint, ten hodia na kopirku a nastavia 80% alebo 120% podla potreby.
Audi L
Audi XL
Audi XXL
Zakaznik: Dobry den, prosim si asi tak 5 metrov Audi.
Predavac: Aha, nech sa paci, takze pre pana zabalime A8.
Ha Ha Ha >😁 To je ale legrace, kdyz se opakuje po stopadesatyosmy ten samej (navic blbej) vtip.
Suhlas. Tieto dizajnove paskvily, modly automobilovej sterility a nudy, stelesnuju blbost ludi, ktori ich kupuju. A na to sa skutocne neda reagovat intelektualnym vtipom.
Už sis někdy všiml, že podobně "silná slova" používají nejčastěji lidi, co k nim mají sami až neskutečně blízko... 😲 :😉
Opakování je matkou moudrosti, někomu je nutný opakovat 150x pravdu, aby jí pochopil. Těm kterým se pravda nehodí do krámu, budou 150x reagovat a tvrdit že je to lež - halt zvyk z třetí říše, propagandu je nutný opakovat stále dokola, pak se teprve správně vryje do paměti ovcím a nikdo už jí nezpochybní.
Dojče dojče, ýbr ááles 😄 😄 😄
Dojče dojče, ýbr ááles 😄 😄 😄
Řada lidí si stěžuje na podobnost Audin a jak, kromě toho příslovečného 1% nadšenců, je nikdo nedokáže rozpoznat. Ale to je právě cíl. Audi se nesnaží vytvořit dojem, že mít A6, nebo A8 je prestiž, ale mít Audi je prestiž.
Řekněme, že každý Mercedes, každé BMW jsou originály, odlišná auta. Jak je poznáte? Mercedes asi podle hvězdy, BMW podle vrtule a ledvinek, možná v noci podle Angel Eyes. A co se stane, když okolo běžného smrtelníka, který nepozná Audinu od Audiny stane, prosviští auto? U Audi bude "Wow, pěkná Audina." A u BMW s Mercedesem? "Pěkné auto, ale co to sakra bylo?"
Právě jen to 1% lidí řeší, jestli to byla A4 nebo A6. Běžnému smrtelníkovi to je jedno, důležité je, jestli to bylo BMW, Mercedes nebo Audi. Čím méně se o auta člověk zajímá, tím více je jednotný design důležitý. Kdybych se o auta nezajímal, tak jsem za Banglovy éry nepoznal, které auto je BMW. Za to v 90. letech byla trojka jako pětka jako sedmička. Individuální, přesto stejné.
Řekněme, že každý Mercedes, každé BMW jsou originály, odlišná auta. Jak je poznáte? Mercedes asi podle hvězdy, BMW podle vrtule a ledvinek, možná v noci podle Angel Eyes. A co se stane, když okolo běžného smrtelníka, který nepozná Audinu od Audiny stane, prosviští auto? U Audi bude "Wow, pěkná Audina." A u BMW s Mercedesem? "Pěkné auto, ale co to sakra bylo?"
Právě jen to 1% lidí řeší, jestli to byla A4 nebo A6. Běžnému smrtelníkovi to je jedno, důležité je, jestli to bylo BMW, Mercedes nebo Audi. Čím méně se o auta člověk zajímá, tím více je jednotný design důležitý. Kdybych se o auta nezajímal, tak jsem za Banglovy éry nepoznal, které auto je BMW. Za to v 90. letech byla trojka jako pětka jako sedmička. Individuální, přesto stejné.
Jediný validní argument je, že člověka kupujícího si luxusní limuzínu může štvát, že nějaká "obyčejná střední třída" vypadá prakticky stejně. To je otázka vkusu, priorit, mě osobně to nevadí, daleko víc mi vadí holátka. Je to prostě názor některých lidí, naprosto validní a nic proti němu nemám. Pro mě je důležitější, že když se mi líbí "velký" model, bude se mi líbit i "malý" model, kdybych ho někdy potřeboval koupit. Pokud bych na sebe chtěl strhnout pozornost, koupím si Ferrari.
POZN.: Milá redakce, můžete prosím doplnit anketu o možnost "ani jeden"? Předem děkuji 😄
v reále mám naozaj problém rozpoznať na ceste, ktorá z týchto nových AUDI ide okolo. Všetky ako jedna.
Najviac sa mi dizajnovo páči A6. Je asi najviac športovo šmrncnutá.
A4 a A8 sú také usadlejšie.
Treba počkať, kedy bude nový model a bude obsahovať interiér z A8, exterier z A6, a cena A4. To bude potom prevrat.
I když před pár dny jsem udělal jednu výjimku: v protisměru jelo PoloAudi A1, tak jsem se za ním otočil, ačkoli zrovna nikoho neohrožoval 😄 ... jeho přední světla mě v ten moment docela uhranula :yes:
Osobně mne to moc neoslovuje, když vidím Audinu, tak vidím auto, technicky i luxusem na výši prémie, ale jen auto, das Auto. Nějak v tom necítím nějaké emoce nebo tak něco...
Pokud jde o mne, tak žádné Audi na mém vysněném seznamu není. Netvrdím, že bych ji odmítl třeba jako služební auto, ale prostě můj šálek kafe to není. A to je to, o čem se tu bavíme, tak o co jde ? ;-\
"dobrý deň, môžem vám poradiť?"
"áno, chcel by som audi..to stredné.."
Přímo jsem se polekal, jak je to strašně stejnééé. Vypadá to moc hezky, ale rozdíl žádný! :no: