A JÁ si za tech 240tis.Kč koupil před 2lety * Aveo 8-s
přitom C4 byla v roce 2004 muj sen,dobře si pamatuji jak sem ji na konci roku 2004 začal vídavat... :'-(
No zvlášť, když si uvvědomíš, že doma ve Francii je i nová C4 levnější než Megane. Když jsem četl titulek, tak jsem si už myslel, že i Citroen zreálněl ceny pro český trh a řeč bude o novém modelu. :no:
Je zajímavé, že C4 se stala autem roku např. před focusem, ale prodeje tomu tedy moc neodpovídají. Je vidět, že titul auto roku se dává spíše za inovace než skutečně hodnotné vlastnosti auta.
Veru, a Áčkari ho potom výhodne predajú za 90000. Ja sa divím, kto pri renomé AAA má ešte odvahu tam niečo kúpiť. Ale práve odo mňa odišla moja poisťováčka, ktorá sa pochválila, že výhodne v AAA kúpila Passata 2,0 TDI. Tak som jej nechcel kaziť radosť...
Já nevím jak s koupí, ale když jsem prodával loni Fabii combi dostal jsem v áčkách o 18 000Kč víc, než v dalším bazaru a to jsem jich projel aspoň pět. Kolega udělal podobnou zkušenost. Sice s vámi trochu licitují, ale pokud znáte hodnotu auta, něco předem slevíte a pak stojíte na svém, dá se prodat auto dost slušně.
3dvéře má švagrová, 5 let v červený barvě, vše originál. Takže za ty peníze dobrá volba, exteriér stále parádní, interiér stále správně ulítlej. Jenom škoda, že Citroen nedělal kombíka, to byla škoda. Těžko pak porovnávat prodeje v segmentu, kde kombík hraje důležitou roli. V každém případě :yes: za kreativní design a zamačkávám slzu, přichází nová C4, olaláááá
No tak zrovna s 308 bych jej nesrovnával, 308 bezpečně konkuruje Meganovi, v nabídce turbobenzínů jej předčí, interiér je prostornější a zpracování je stejně perfektní.
C4 už má svá léta.
Z takové i30, i když je to jinak dobré auto, tak z některých detailů přecejen lacinost kouká.
Chlape, tys asi neviděl nového Megana, viď? Ani si v něm neseděl, co?
A chceš-li kombi, máš 308 SW, PSA nemá touhu dělat dva kombíky nižší střední, které si budou konkurovat.
Ale srovnávat Megana II je tak trochu mimo, ono už je nyní Megane III.
Clio III patří stále k tomu nejlepšímu ve třídě, jedno z nejspolehlivějších aut ve třídě, a dobře vyvážené jízdní vlastnosti. Pokud člověk neveme hned tu nejlevnější verzi, tak i interiér je útulný.
a roleta je na čo dobrá? aká je výhoda oproti pevnému platu, na ktoré môžeš napr. niečo položiť? Mal som oboje a sám neviem posúdiť čo je lepšie. Rozhodne by to ale nebola položka, ktorá by rozhodovala o výbere auta... 8-s
Přítulka má C4 Coupe z 2008 a s autem oba max spokojenost, mně jen vytáčí fofr klacek typický francouz ale jinak max spokojenost a zy ty prachy co jsme jej ještě v záruce koupili super. I základní interiér oproti konkurenci je o level výše, prostor úžasný v celém autě i já 190 cm v coupe vzadu max místa na všechny strany!
Velká škoda že coupe C4 už nebude a bude místo něj kombi - zbytečnost když je tu C4 Picasso a Grande Picasso pro toho kdo chce vozit haranty...
Však já si to auto taky dost prohlížel a měl ho i v hledáčku při nedávném, řekněme před pár týdny, výběru auta, jen pro kupce byl trochu nestravitelný volant s pevným středem.
Já bych si taky zvykl, ale taťka to ani nechtěl vyzkoušet. Nakonec jsme zvolili něco jiného a volba to taky není špatná, aspoň si myslím. Podle mě to auto mělo svou filosofii, kterou ne každý pochopil a přijal. Ale vyloženě mnoho chyb vzhledem k tomu, k čemu je určené, nemělo.
To isté si mysleli aj u Fiatu, a ejha, Multipla jaksi kombík v nižej strednej suplovať nedokázala, Croma je už príliš veľká. Niekto tu spomínal, že Citroen nerobil kombíka, aby nekonkuroval 308SW, ale podľa mňa to bola chyba, aj kombíky v rámci koncernu sa dajú odlišne koncipovať, viď Golf/Octavia alebo cee´d/i30.
Kombík rozhodne nie je zbytočnosť, kto chce MPV, vezme MPV, kto chce kombi, pozerá po kombi a MPV ho nezaujíma.
No jo, tak Evropa jsou konzervy, dobrou myšlenku přijímají velice pomalu a drží se slepě svého. Zamyslet se více nad autem a jeho užitnými vlastnostmi oproti tvaru karoserie, to dělá málokdo.
Víš kde je ten rozdíl? Pokud vím, tak Clio má nakldádací hranu zároveň s podlahou, takže pokud neseš bednu, tak ani roletku sundávat nemusíš, prostě ji tam zasuneš. To u Fabie musíš překonat schod, což je zase věc, kterou bych já u KOMBÍKU nesnesl.
Aj, tohle petra asi nenapadlo :-) Taky jsem si rikal, ze resit roletu vs. plato by me nejak nenapadlo, no petu asi jo, jen to nejak nedomyslel. Ono to mozna bude i jinak, chtel fabku, ktera ma jen roletu a je to
A taky by mě zajímalo, jak otevírá dveře, když má plné ruce.
1. Buď vše položí na zem, otevře kufr, vše zvedne, loktem ťukne do roletky, ta se sroluje, překoná vysoký práh a s bolestmi zad to tam naloží a odjede rozzuřeným tříválcem.
2. Nebo vše položí, otevře kufr, zvedne se mu plato, ne zbytečně vysoko zvedne náklad a elegantně jej zasune do kufru a odjede čtyřválcem. Ale nemá roletku, ta efektnost tomu chybí >:D
Jo, Reault nejen že má dálkové ovládání, ale i bezklíčové ovládání a na tu kartu nemusíš ani máknout, on pozná, že ji máš v kapse!
Ale o to vůbec nejde, jde o to, že i když se ti samo sroluje plato, i když se ti auto odemkne, Clio samo, Fabia ne, tak jak zvedneš dveře od kufru, když máš plné ruce!?
Elektrické samootvírací dveře Fabia nemá a ještě dlouho mít nebude >:D Tvoje logika je poněkud... 8-s8-s >:D
Já nevím, co má Clio, jestli plato nebo roletu, je mi to vcelku jendo. Doma mám dva kombíky, jeden má plato, druhý roletu a je to úplně, ale úplně jedno, protože vše má své plusy i mínusy. Samozřejmě kromě plata ve Fábii, to vynahradí 4. chybějící válec >:D
Že ty se nad těma roletama tento... 8-s >:D
Kdybys raději věděl, která auta mají víceprvek, která mají filtr pevných částic, která mají jakou přední nápravu, ale které auto má roletku...? 8-s
Možná bys měl jít diskutovat na www. roletky. cz, tam budeš frajer >:D
Exteriér výbehovej C4 má stále čo ponúknuť a v 3dv. verzii sa mi páči ešte viac. Ale ten interiér je strašne slabý! Už len kvôli nemu by som ho nekúpil...
Interier je slaby pokial to auto nevlastnis :-) Mal som 2 roky Golfa V. a potom 1 rok Citroen C4 3dv. a C4 mala prijemnejsi a o 2 TRIEDY VACSI interier. To ze mal Golf super ergonomiu mi bolo na h...o, ked som sa tam oproti C4 citil natlaceny :-) Ja to povedat mozem, ten interier v C4 je dobry, trvalo to tyzden si zvyknut ale potom 3 mesiace si odvykat...
Je tu este nejaky majitel etalonu triedy co mal aj C4 a moze mi to vyvratit ci prida nazor nejaky expert co to vydedukuje z obrazkov? Kazdy nazor je dobry... ;-)
hmm, nenabízí náhodou kia svůj modernizovaný ceed za stejný peníze ?
apropos: jak nenápadně vyplývá z textu, ty výprodejní auta veskutečnosti stojí přes 250tis.