Novinky
dicky
0
mirne zlepseni ale budiz
Pan Bože, ty jí dali teda na frakt. 300c vlastním, ale tuhle bych si už určitě nekoupil. Auto ztratilo charakter "tanku", který mu opravdu slušel. Předek teďka vypadá, jako Volha po faceliftu ;-\
Zato Tvoj názor dáva na "frakt" súdnosti. 😉
Předek vypadá jak audi, tohle už mi řeklo asi 50 lidí kterým sem tu ukazoval. Takže Audi je vlastně Volha, bravo. Volha - sen českého národa 😄
To už tady "řeklo" taky dost lidí, jen si vynechal to podstatné - ne jako Audi, ale jako "rádo-by Audi"... :😉 8-s 😉
Ještě že jen rádoby, náskok díky panice by za tohle chtěl o půl míče víc 😄
Jj, náskok díky panice Chrysleru, viz tohle jeho "rádo by Audi"... >😁
který až bude mít 8 stupnovou převodovku ZF (fabrika už se na to předělává) tak na milou A6 nebude ztrácet vůbec nic, aspon mi tedy uniká v čem je A6 lepší. Ve znáčku AUDI???
Nebo že by měla sedačky s masáží?
A elektricky votvíranej kufr?
Pravda to sou nedostižný věci, vono dovírání kufru elektricky měl totiž Lincoln před 30ti lety 😄
Jo a na posmívanou HEMi sem v pátek dostal katalog kompresorů - když sem to spočetl, tak za cenu cca 200-250 i s prací máš výkon o 100-150 HP větší + nový svody a hle - 470-520 HP 300C je na světě. Může si vybrat asi z 14ti verzí kompresorů vč. veškerého nutného příslušenství...
Cena: 1,6-1,7 mega se vším všudy za 500 konové "tříkilo"
Kolik že stojí nové 500 HP Audi?
A vo tom to je.....
Nebo že by měla sedačky s masáží?
A elektricky votvíranej kufr?
Pravda to sou nedostižný věci, vono dovírání kufru elektricky měl totiž Lincoln před 30ti lety 😄
Jo a na posmívanou HEMi sem v pátek dostal katalog kompresorů - když sem to spočetl, tak za cenu cca 200-250 i s prací máš výkon o 100-150 HP větší + nový svody a hle - 470-520 HP 300C je na světě. Může si vybrat asi z 14ti verzí kompresorů vč. veškerého nutného příslušenství...
Cena: 1,6-1,7 mega se vším všudy za 500 konové "tříkilo"
Kolik že stojí nové 500 HP Audi?
A vo tom to je.....
Není třeba 5,7 hemi dopovat. Doporučuji přesedlat na 6,1 STR8 hemi, které má v základu 435k, pořádně ostrých koní. Oproti 5,7 nepopsatelný rozdíl a žádná německá V8 ti neujede. Já nevím, jaké zrychlení má 5,7, ale 6,1 to má z 0-100 za 5,6sec. Co jsem koukal na kompresory, tak s ním se dá z SRT vydolovat až 700k!!! Ale to už je fakt hukot. I takhle je sada gum po 10-15tis ko >😁
6,1ka je už out, bude nová 6,4ka s výkonem 470 Hp a s odpojováním válců - to 6,1ka nemá a trošku víc nám tudíž baští i když výkon není zrovna třeba.
Takže 6,1ku bych nechtěl, na tý je zajímavej pouze adaptivním tempomat v sérii a brzdy Brembo, jinak nic.
Ty 20" kola mě právě taky nelákaj...
Takže 6,1ku bych nechtěl, na tý je zajímavej pouze adaptivním tempomat v sérii a brzdy Brembo, jinak nic.
Ty 20" kola mě právě taky nelákaj...
škoda, že tam není těch fotek víc toho interieru. Zatím to vypadá jako zlepšení oproti předchozí 300C. Ale zvenku to jsou tři kroky zpátky
Podľa mňa to vôbec nevyzerá zle. Spracovanie bude minimálne veľmi blízke európskemu štandardu. :yes:
Súhlas, čakal som klasické americké rysy, ale toto vyzerá vcelku na úrovni. A práve tá absencia jasne amerických/chryslerovských čŕt môže byť len užitočná pri adaptácii na Lanciu.
Předchozí typ měl svůj charakter, přinejmenším to bylo zvenku zajímavé auto - to, co z něj udělali teď je ale docela hnus. Takže dříve dobrý a dotažený vnějšek a nic moc interier (prý, ona to asi zas taková hrůza nebyla - trochu volva z devadesátých let), teď naopak - ale myslím, že na základě jedné fotky interier hodnotit nelze, bohužel těch fotek exterieru bylo už tolik, že za předchozím typem lze zamáčknout slzu a nad nastupujícím si jen uplivnout....škoda.
Humus durch Das Auto. Tak bych to zhrnul. Ten interiér by byl ok, ale před 10 lety.
Kuwa, retro woe, ne... 😲 8-s >😁 >😒]
P.S. Náš Barik-čelo ti to "vysvětlí" velmi "rychle"... 😉
P.S. Náš Barik-čelo ti to "vysvětlí" velmi "rychle"... 😉
Zvenčí se mi to líbí ještě míň než ten předchozí "rose royce", maska jak od tunera, světla, to je pokus o hranatý Audi. Zadní světla sice už nejsou ty odporný americký plasťáky, který oni tak s oblibou vyráběj, ale důstojný zadní lampy už měl dostat 300C. Bohužel, lacině vypadající zadní světla je bolístka většiny amerických sedanů z konce tisíciletí. I přechnozí 300M by se mi líbil, až na tuhle část, takže z tohoto pohledu u mě vítězí Chrysler Concorde, který je v předfaceliftový verzi asi posledním kompletně pohledným Chryslerem. [odkaz] No a k interiéru - ten klikyhák od červotoče kudy protáhli šaltpáku, to je taky téma samo o sobě.
Nevím co je lacinýho na zadních světlech verze kterou ma já. Normální světla z průhlednýho plastu, stačí osadit LED žárovkama, že a vypadá to jako moderní světla.
Je super že tu všichni rozumí americkejm autům a 300C a nikdo z vás v tom nikdy nejel. hahaha
BTW LED světla co má Cadillac sou taky laciný?
Pravda, sem zapoměl že dojče ýbr alles, na ja?
Je super že tu všichni rozumí americkejm autům a 300C a nikdo z vás v tom nikdy nejel. hahaha
BTW LED světla co má Cadillac sou taky laciný?
Pravda, sem zapoměl že dojče ýbr alles, na ja?
Chrysler máí už i LED žárovky, tak to jsou zase "popředu", ostatní zabředli na půl cesty u LED diod... 😲 >😒]
LED žárovky s LED diodama jdou koupit do všeho že, a to i vč. dvouvláknových....
Pokud to má průhledná krycí skla, no problemo amigo.
Zkus se někdy podívat na ebay. com, budeš překvapen - ale chce to znát ještě značení patice - ale pozor, kovovy patice jako fobie to fakt nemá 😄
Řečeno jinak, z normálních mam ta zadní LED světla během 20timinut s náklady cca 600 Kč 😄
Pokud to má průhledná krycí skla, no problemo amigo.
Zkus se někdy podívat na ebay. com, budeš překvapen - ale chce to znát ještě značení patice - ale pozor, kovovy patice jako fobie to fakt nemá 😄
Řečeno jinak, z normálních mam ta zadní LED světla během 20timinut s náklady cca 600 Kč 😄
Fakt nevím co je na tom retro, před 10ti lety? Dovol abych se zasmál, nebo ti sem mam postnout interier Pasatu 2000? Asi radši ne vid 😄
Neumím si představit lepší zahájení druhé dekády 21. století, než s interiérem z Mondea ´94. :yes:
chrysler vždy dělal několik barevných varinat interiérů, takže barva i barva dřeva určitě nbude jediná.
Každýmu dle jeho gusta.
100% bude i interiér v černé.
Každýmu dle jeho gusta.
100% bude i interiér v černé.