Nejsem expert na trh, ale vážně jsou takovéhle "mezimodely" žádány? Fabie je dostatečně prostorná, komu nestačí, sáhne po Oktavii. Něco mezi tím mi nedává smysl... ale někomu pravděpodobně ano, když je o to zájem.
Ono se spíš nejedná o velikost jak spíš o cenu a celkové image a zařazení vozu. A entry bude prostroná podobně jako Octavia, ale cenové bude ležet spíše na hranici Fabie. Typický vůz pro rozvojové země, východ a Čínu.
Přesně tak. Podle mě to bude něco jako Fluence. Tedy poměrně velké auto s dostatečnou výbavou za nižší ceny, které se budou odrážet hlavně v nabízeých příplatcích, které podle mě nebudou tak rozsáhlé a motory budou taky omezeny. Ale necháme se překvapit. Každopádně jisté je, že auto nesmí moc konkurovat ani octavii, ani fabii. Musí být spíše mezičlánek konkurující jiným značkám, takže to budou muset nějak zkloubit, aby to tak bylo.
Ano, skor cena, pretoze myslim, ze napr Focus je sirsi, nez Octavia, ale ta je dost casto brana za konkurenta Mondea. Dokonca aj v statistikach predajnosti v CR je Octavia zaradena do strednej triedy a potom vznika paradox, ze v EU je na prvom mieste v predajoch nizsia stredna trieda (Golf, ..), ale v CR je az na tretom mieste za malymi vozmi (Fabia,...) a strednou triedou!!! Zaujimalo by ma, kam dava ta statistika Superb? 8-s
V poslednom cisle casopisu Autodiesel pisu o narazovych skuskach Skody. Do stojaceho Superb Kombi (vyssia stredna trieda :-O ) narazi Yeti (SUV).
Octavia 1 a Superb 1 slusne zapadali do parametrov svojich tried. Teraz to vyzera tak, ze nove modely prekrocili svoje triedy. Uz sa tesim na rok 2013, to pride nova Octavia 3 a bude patrit do vyssej strednej triedy po boku Audi A6! No nekup to potom za ten milion >:D
Presne. vubec nechapu jak cesti motoristicti novinari hodnoti tridy aut. octavii radej misto do nizsi stredni do stredni, superba misto stredni do vyssi stredni a ted jsem dokonce cet na idnes.cz nebo na novinkach.cz (uz nevim kde), ze novej saab 9-5 je alternativa stredni tridy >:D >:D >:D >:D ten sice rozmerama spada do luxusni tridy, ale je to vyssi stredni... nechapu kam na to ti novinari chodej >:D >:D >:D
To už si děláte legraci ne ? Jako spy photo vozu maskovaného folií proč ne, ale tohle je opravdu věštění z kávových sedlin. Vždyť ta kostra pod plachtou ani nemusí být auto....
Predna maska na Octavii fl je ovela krajsa, ako pred fl. Vzadu to bolo vzdy ok, este ten bocny profil, ktory pripomina 90roky alebo nejaky stary uzitkac a Passat ma problem, hlavne po poslednom "fl", kde stratil caro a luxusny nadych
Poměrně malá kola, tohle rozhodně nevyjede ani na patnáctkách, tipuju to tak na trojky, čtyřky. Zato značná šíře. Zajímavě vytažené blatníky. Auto je širší než delší. Konečně aspoň ustanou ty neustálé nářky na to, že se do Fabie nevejdou čtyři ranaři vedle sebe. Sem se jich vejde nejmň osm. Délka nic moc, tipuju to kolem dvou metrů, ale zase se s tím bude dobře podélně parkovat
Délka 2 metry? Malé podběhy? Nechci se do tebe prázdně navážet, jak to tu většina dělá, ale tohle je docela špatný odhad :-) Jináč já dělám ve škodovce, viděl sem a zároveň můžu potvrdit že jde o octavii, ale pšššt, je to jen mezi námi >:D
to je 5.dv, neni tam okno ani kufor a plachta je prehnuta tak ako keby tam chybala priecka, kt byva na sedanoch.. viac som nestihol, krystalova gula sa mi uz zarosila... :-)
Ten prvy obrazok to je mozno ze nova Felicia. Skoda s nou bude robit defacto len to co je ziadane, lacne auto s primerane slusnou no nie starou technikou (aspon by takto to malo byt) . Zaujem o Sandero, Logan, jasne ukazal ze pre beznych Nemcov (nizsie zarobkove skupiny) na jednoduche dochadzanie do prace a pre dochodcov bohate taketo auta v tomto duchu a halvne za tuto cenovkou staci. Proste ani Nemci uz nechu len robit na plechy, ktore prilis rychlo stracaju na hodnote. ;-)
Teď ve Škodě Auto sedí a popadají se za břicho jak si z nás zase udělali pr..l.Nebylo by to myslím poprvé a pochybuju o tom že by něco zapomněli ukilidit.
Pod tím hadrem to vypadá jako člun na kolečkách, jak kolem nás tahají za auty lufťáci v létě k řece a na podzim zas od řeky. Jak vidno, ani to některým expertům tady nezabrání žhavě diskutovat o designu a skvělých parametrech ala VW. :*)
Asi jsem slepý, ale já tady žádnou diskuzi o skvělých parametrech ala VW nevidím.... a že se diskutuje o designu, to je u tohoto článku celkem pochopitelné. Ti "experti" se tady aspoň baví k věci, ačkoli převážně nevážně a s notnou dávkou ironie a cynismu, zatímco tvůj výplod nemá smysl absolutně žádný...
Dej si studený obklad na hlavu, třeba to pomůže od přeludů, které zde vidíš. Nikde jsem neviděl ani jednu zmínku o nějakých parametrech, nebo chvalozpěvu na VW. Naopak ty jsi první co si musel nutně do VW kopnout, ikdyž je to úplně mimo téma.
Zbytečně nepruď a raděj nám znovu (a podrobně) povyprávěj tu veselou historku o tom, jak jsi ve Focusu čekal téměř špičkové dílenské zpracování a materiály v interiéru, a to hlavně proto, že byl vyroben v Německu... >:-[]
(Viz diskuse po nástupcem Alfy 166 dnes v 8:27)
Na podrobné a dlouhé vyprávění o * jste tady expert Vy, nerad bych Vám lezl do zelí, pane odborníku na všechno (za klávesnicí). Jestli Vás ale nějak dráždí moje příspěvky, hluboce se omlouvám, dosud jsem žil v domnění, že se to v diskusích smí...! Hezký zbytek dne, Váš J4K;-)
no já teda nevim, ale první co mě napadlo, když jsem viděl tu fotku bylo "člun". O čem tady diskutujete...Na fotce je cosi pod hadrem a úplně klidně se může jednat o secí stroj za traktor. Spy fotka by měla aspoň něco naznačovat. Ale hodit na cosi hadr a označit to jako spy photo, to je fakt něco
Nebo moment, mám to. Už vím co tam je [odkaz]
Tak ještě jednou pro méně chápavé...toto je (snad ještě, i když to tak mnohdy nevypadá) diskuse o autech, tak si občas dovolím sem napsat svůj názor či zkušenost a rozhodně nikoho nenutím sdílet můj názor za každou cenu. Opravdu nemám zapotřebí někoho jiného bezdůvodně zde chytat za slovo a rýpat do jeho osobnosti, kterou koneckonců stejně znám zase jen z momentálního příspěvku - čili vlastně vůbec. Myslím si, že na léčení mindráků jsou jiná diskusní fóra. Jinými slovy, problém s Vámi nemám, protože Vás neznám a ani poznat nehodlám. Toť vše, co k Vám, respektive k Vašim výlevům, mám. Ještě jednou hezký den.
Vidím, že jsi slušně vychovaný (taky ti přeju hezký den), což tě šlechtí (bez ironie).
Netuším kdes přišel na to, že si tu někdo myslí, že někoho nutíš sdílet tvůj názor, navíc dokonce "za každou cenu"? :-O
Co máš, nebo naopak nemáš, zapotřebí tady psát, je tvoje věc, když to píšeš, tak ti do toho nikdo nekecá. Jen musíš počítat s tím, že je to diskuse a podle toho, jak a co napíšeš, můžou vypadat i případné reakce na to. Na svůj včerejší příspěvek z 13:48 jsi dostal dvě (plus jednu) reakce se shodným, věcným argumenetem, že tady žádná diskuse o "skvělých parametrech VW" zatím vůbec nebyla... a tím pádem s tím tady "prudíš" docela zbytečně. Pokud jsi měl potřebu na to reagovat, mohl jsi sem dát odkaz na nějakou předchozí diskusi v tomto duchu, nebo přiznat, že si jen tak střílel do vzduchu... Takže pokud ti opravdu vadí podobně nesouhlasné reakce na tvůj příspěvek, pak je buď vůbec nečti, nebo o nich přemýšlej, ještě než napíšeš něco, co je nepřímo vyvolá..., nebo zkus ověřený nadhled, znáš to, když nejde o život... ;-)
....no dneska budu hodný a nepoužiju příměr, který jsme použil u článku o/na .... u passatu......
tak tedy to vypadá, že vw marketing zasponzoroval Vánoční a Novoroční mejdan na autu cz a hoši to rozjeli o něco dříve..... Nebo taky se mohlo stát, že redaktoři dostali slevu na Oct. Familiu.... ;-) >:D noooo hoši, dobré to je..... něco tak výživného jeden najde jen v kapačkách >:D >:D >:-[]
Dovolím se rozporovat perex článku, že " pravděpodobně ukazují příští model nižší střední třídy". Osobně se domnívám, že fotografie ukazují cosi ve tvaru auta pod plachtou :-)