neni duvod o tomhle aute pochybovat VXR vzdy jezdila dobre,nebyt toho ze stara M3 byla lehci,tak by toto auto nijak zvlast nezaostavalo,nova M3je cvalik a platit za ni o polovinu vice jen proto,ze predesle M3-ky byly dobre nema vyznam. Nicmene pro me zustava favoritem C-ko AMG. Ano je stejne tak tezke,jak zbyle dve,ale motorove je zaslape do zeme + kdyz clovek chce muze mit i pohldlnou jizdu
Tohle je jedno z nejzajimavejsich a nebojim se rict nejlepsich aut sveta. Obzvlast ve verzi VXR8 Bathurst.
VXR8 neni tak uplne namiren proti M3 a C63, nezaklada si na komfortu, ale spis na jekotu kompresoru, neustalem driftovani a jizdni zabave.
V Anglii jich jezdi prekvapive hodne, skoda, ze se nedaji dovezt k nam... :'-(
Pokud bys netrval na týhle ostrý verzi a nevadil by ti trošku jinej vzhled zadních světel a masky, tak si to můžeš koupit s levostranym řízením se znáčkem Pontiacu ;-) Commodore jako Pontiac G8 a Monaro jako Pontiac GTO. Akorát ty ameriky jsou samej automat ;-\ Nic méně neni podle mě problém jezdit u nás i s pravostranym řízením. Kamarád má takhle z Británie Lancer EVO VI Tommi Makinen a jezdí s nim u nís normálně s pravostranym, zvyknout se na to dá prej rychle.
Bohuzel na nej nemam ani cas, ani penize. :'-(
Ted davam dohromady starou 164 Q4, potom je nejspis na rade Delta Integrale Evo2.
Ja bych to auto stejne chtel mit na ceskych znackach, prece jen je pak snadnejsi resit pripadne pojistne udalosti, clovek nikdy nevi. :-)
Koukám, pán je fajnšmekr ;-):yes: 164 Q4 tiše závidim a Integralu mám, ale ne Evo, ale starou 16V bez katu z Británie. Momentálně šetřim na její renovaci :-) Doufám, že až ty auta dáš do kupy, tak se s nima pochlubíš taky na nějakym srazu. :-)
Vzdyt proto je stavim :-) Bavi me to a hlavne chci, aby na silnici a srazech byla i nejaka "jina" auta.
Q4 jsem ve slusnym stavu vymenil za Lancii Y Elefantino Rosso + tisic euro doplatek + prehlaseni, ale prace s ni bude jako na kostele :-) Je u trilitru normalni, ze zere okolo dvaceti litru? ;-\
Na MACZ auta po zkusenosti z minula davat nebudu, ale na srazy rad prijedu. :yes:
Deltinu ti moc zavidim, ale preju pevny nervy, kamarad z Italie stravil prestavbou do polozavodni konfigurace skoro tri roky. Zato ted to stoji za to. Nedavno mi ji pujcil a nejak uz nechci zadny jiny auto. Hlavne ji dej dohromady. :yes:
Já zase vyměnil perfektně fungující sedmičku po technický stránce v top stavu za Deltu před renovací - no jo, když ji miluješ (Lancii), neni co řešit :-):yes: Ta spotřeba je normální, dokonce bych řekl, že u Q4 velmi dobrá. 20l žerou běžně alfácký třílitry i s náhonem na dvě kola. Moje Delta má papírovou spotřebu 16,1l/100km, ale v praxi když se chce člověk svézt se pod 20 taky těžko dostane. Já jí nijak upravovat nebudu, chci jí zrenovovat do 100% původního stavu a mít jí jako youngtimer ;-) Na blbnutí mám upravený Uno Turbo i.e. a Deltu mám spíš jako splněnej sen. Já tu mám sice recenzi na bejvalou sedmičku, ale Deltu sem už asi taky dávat nebudu. No, teď mám prioritu dokončit školu a když mi pak vyjdou nějaký plány, tak jí dám přes léto do kupy, abych s ní už stihl podzimní Lancia sraz v Doksech... tak uvidíme. Ale klidně se na nějakym Lancia srazu ukaž i s Alfou, rád se pokochám ;-)
No v technicaku mam 9.9 l/100km kombinovanou, lidi z fora mi rikali ze normalne to jezdi tak za patnact. U me bude asi rozhozena bohatost smesi nabo zasekly sytic. Ono je to celkem jedno, hlavne, ze neni zrezavela, ze Q4 funguje a ze jde radit dvojka. >:D
U Delty je tech dvacet jeste v norme, na druhou stranu za ten hukot to stoji. :yes:
Ty uz mas verzi s rozsirenymi blatniky a novymi svetly?
Rozšířený blatníky ano, nový světla ne. Pokud vim, tak všechny Integraly maj rozšířený blatníky, i starý 8V. Jenom předchůdce Integraly, Delta 4WD byla úzká. A ty nový světla, kdy jsou obě dvě přední stejně velký měli zase jen Evoluzione. Ale starší Integrale 8V i 16V maj jedno větší a jedno menší. Delta 4WD se dělala 1986-1987, Integrale 8V 1987-1989, Integrale 16V 1989-1991 a ve stejnou dobu se dělaly výkonově ochuzený Integrale 16V kat. pro Německo, Švýcarsko a Rakousko. U nás je paradoxně víc těch katalizátorů, protože většina lidí dováží auta jen z Německa a nemusel platit 10.000,- eko nesmysl, jako u verzí bez katu. Já mám z GB poctivou verzi bez katu, která má stejný zrychlení za 5,7s, jako pozdější Eva. No a 1991-1992 byly už Evoluzione a v roce 1993 Evoluzione II.
Ta moje vypadá takhle, akorát má černou metalízu:
[odkaz]
Aha, dekuju za objasneni.
Nedaleko ode me parkuje ve dvore Integrale s novymi svetly, ale bez vytazenych blatniku. Prislo mi to divny, ale nezkoumal jsem to. Nejspis nejaka bouracka.
Vzdycky jsem se zajimal az o Eva, s tou starou verzi nikoho neznam. ;-\
Deset tisic za offkat mi prijde jako dobry deal, stejne ho lidi driv nebo pozdeji vyndaji. Horsi je to s tim omezenym vykonem, ale ani to neni neprekonatelny problem. >:D
Jestli chceš získat podrobnější info, tak doporučuju:
[odkaz]
nebo
[odkaz]
Na českym Lancia klubu je asi 30 lidí, co maj různý verze Delt Integrale. ;-)