Já nevím já si jen představuju jak se to vysype a kolik bude stát následná oprava. Mě teda obyčejná spojka s manuální převodovkou nijak život neobtěžuje. Tohle je složitý jak cukrovar. Když je to nový, tak to bude hezký, ale co s tím potom.
Nevím, že by se korejcům něco v poslední době nedařilo. Dokonce bych řekl, že ve srovnání s evropskými a japonskými značkami nemají ani moc svolávaček. Určitě bych je neodstřeloval kvůli nekvalitní mechanice. Potměšilé uchechtávání při představení jakékoliv korejské novinky je pryč. Tady jde několika zavedeným evropským značkám spíš o život.
Poku nejaka znacka neprezije tak ji VW treba koupi ... ale jedno je jasne, ze dnes jiz se jedna o produkty vice koncernu ci alianci.
Kdyz se podivas kdo spolupracuje skym a jak se vseobecna spoluprace rozsiruje tak samostatna znacka je snad jen MC laren, Aston Martin, Jaguar a Range Rover.
Jinak budouci maly Mercedes bude pouzivat motory z Renaultu myslim 1.6l
Infinity hovori s MB zda by mohlo pouzivat od Mercedesu dieselove motory.
A pote tu mame ty slavne aliance:
Renault - Nissan (vlastni 47% Nissanu)
PSA - Toyota.
Mitsubishi & Peugeot SUV segment
Fiat & Chrysler
Tim chtel basnik rici: zachvili tu budeme mit jen skupiny automobilek vuci druhym skupinam automobilek, jez svadi boj o market share/ profit/ expansion/ margins...etc.
Prumerne velka samostatne automobilka v dalsi dekade nemuze z dlouhodobeho hlediska prezit.
Právě, že když se podíváš kdo s kým spolupracuje, tak je to všechno provázaný se vším. A Jaguár, Aston a Range Rover je už dávný časy Fordu. S tou větou, že za chvíli tu budeme mít jen skupiny automobilek naprosto souhlasím. Pak si teprv automobilky budou moct prodávat auta za kolik oni budou chtít. Navíc žádná samostatná automobilka, která by si všechno dělala na svým vlastním písečku a s nikým nespolupracovala, už ani neexistuje. Viz asi 5 let starý plánek provázanosti automobilek.
No ono mezi odrážedlem a dvouspojkovou převodovkou je ještě docela velká díra. V tomhle případě třeba normální manuální převodovka s jednohmotovým setrvákem a jednoduchou spojkou. Dostačující, jednoduše opravitelný a spolehlivý řešení.
No hoši já vám to neberu. Samozřejmě, že vývoj jde dopředu, ale je potřeba všechno řádně vyzkoušet a nedělat to zbytečně složitý. Proto si vy dva mudrlanti zajděte koupit Hyundai nebo Kia s dvouspojkou (až to vyjde) najezděte s tím aspoň 200000 km a přijďte se ukázat jak vám to všechno funguje a co to stálo na opravách. Já nebudu nějaký automobilce dělat pokusnýho králíka >:-[]
A čo ti na tom vadí? Na rovnaký systém ťažko nájdeš úplne iný názov. A okrem toho - vzhľadom na docela úspešnú anabázu DSG by boli blbí , keby sa nejakej podobnosti úmyselne vyhýbali. Od VW sa dá učiť veľa veciam, nie iba technike...
Ještě mě pouč, kdo používá PSG ? Pokud to používal někdo dříve než korejci, tak se jim omluvím. Pokud to LUK dělá jen pro korejce, tak asi není problém název ovlivnit. Je taky možné, že LUK se chtěl trochu přiživit na pověsti DSG.