Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai-Kia: Dvouspojková převodovka už v roce 2011

Korejský koncern rozšíří nabídku o dvouspojkovou převodovku. Poprvé se objeví v Hyundai i40, nástupci modelu Sonata.
Zpět na článek
16. 12. 2010 11:27
16. 12. 2010 12:16
16. 12. 2010 13:58
16. 12. 2010 14:11
16. 12. 2010 15:41
16. 12. 2010 15:46
16. 12. 2010 16:00
16. 12. 2010 16:15
16. 12. 2010 19:37
neregistrovaný "RayBan"
16. 12. 2010 19:38
17. 12. 2010 06:20
17. 12. 2010 08:34
17. 12. 2010 09:10
16. 12. 2010 22:47
17. 12. 2010 08:59
16. 12. 2010 21:33
16. 12. 2010 22:47
16. 12. 2010 23:13
17. 12. 2010 09:16
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2010 11:27
kia a hyundai
mi robia radost stale -bukekela vianoce
Rozbalit vlákno
3
16. 12. 2010 12:16
Re: kia a hyundai
Hyundai - Kia je správně, jak podle abecedy tak podle důležitosti firem. Kia bez Hyundaie by skončila v zapomnění. :no:
16. 12. 2010 19:21
Re: kia a hyundai
A kde by byla Skoda bez VW?
16. 12. 2010 22:44
Re: kia a hyundai
To máš dnes úplne fuk, kto koho ťahal z kaše. Pýtaš sa na to isté aj u iných koncernov a spoločných podnikov?
16. 12. 2010 13:58
nevím
Já nevím já si jen představuju jak se to vysype a kolik bude stát následná oprava. Mě teda obyčejná spojka s manuální převodovkou nijak život neobtěžuje. Tohle je složitý jak cukrovar. Když je to nový, tak to bude hezký, ale co s tím potom.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - saldy
16. 12. 2010 14:11
Re: nevím
nikdo nezaručí, jak se tyhle věci budou chovat za 5...10 let, jediná rada zní, po uplynutí záruky pryč z domu.
Avatar - dicky
16. 12. 2010 15:41
Re: nevím
v tom mate pravdu
16. 12. 2010 15:46
Re: nevím
Přistupovat takhle ke všemu, tak drandíme na odrážedlech ;-)
Avatar - dicky
16. 12. 2010 16:00
Re: nevím
tak neco jineho je kdyz vyvine bezestupnovou prevodovku subaru a neco jineho je hyundai ..............samozrejme ohledne kvality
16. 12. 2010 16:15
Re: nevím
Nevím, že by se korejcům něco v poslední době nedařilo. Dokonce bych řekl, že ve srovnání s evropskými a japonskými značkami nemají ani moc svolávaček. Určitě bych je neodstřeloval kvůli nekvalitní mechanice. Potměšilé uchechtávání při představení jakékoliv korejské novinky je pryč. Tady jde několika zavedeným evropským značkám spíš o život.
neregistrovaný "RayBan"
16. 12. 2010 19:37
Re: nevím
:yes:
16. 12. 2010 19:38
Re: nevím
Poku nejaka znacka neprezije tak ji VW treba koupi ... ale jedno je jasne, ze dnes jiz se jedna o produkty vice koncernu ci alianci.

Kdyz se podivas kdo spolupracuje skym a jak se vseobecna spoluprace rozsiruje tak samostatna znacka je snad jen MC laren, Aston Martin, Jaguar a Range Rover.

Jinak budouci maly Mercedes bude pouzivat motory z Renaultu myslim 1.6l
Infinity hovori s MB zda by mohlo pouzivat od Mercedesu dieselove motory.

A pote tu mame ty slavne aliance:

Renault - Nissan (vlastni 47% Nissanu)
PSA - Toyota.
Mitsubishi & Peugeot SUV segment
Fiat & Chrysler

Tim chtel basnik rici: zachvili tu budeme mit jen skupiny automobilek vuci druhym skupinam automobilek, jez svadi boj o market share/ profit/ expansion/ margins...etc.

Prumerne velka samostatne automobilka v dalsi dekade nemuze z dlouhodobeho hlediska prezit.
17. 12. 2010 06:20
Re: nevím
Brand který se neprodává nemůže být součástí skupiny! Ať si básník uvědomí ;-)
17. 12. 2010 08:34
Re: nevím
Priklad:

Brand: VW = PRODAVA = ZISK Brand: Seat = NEPRODAVA = ZTRATA Brand: Skoda = PRODAVA = ZISK Brand: Bentley = PRODAVA = ZISK Brand: AUDI = PRODAVA = ZISK ...ETC.

Vsichni parti do soucasti "SKUPINY VW GROUP a jejich BRAND = ZNACEK & PRODUKTU

;-)
17. 12. 2010 09:10
Re: nevím
Právě, že když se podíváš kdo s kým spolupracuje, tak je to všechno provázaný se vším. A Jaguár, Aston a Range Rover je už dávný časy Fordu. S tou větou, že za chvíli tu budeme mít jen skupiny automobilek naprosto souhlasím. Pak si teprv automobilky budou moct prodávat auta za kolik oni budou chtít. Navíc žádná samostatná automobilka, která by si všechno dělala na svým vlastním písečku a s nikým nespolupracovala, už ani neexistuje. Viz asi 5 let starý plánek provázanosti automobilek.

[odkaz]
16. 12. 2010 22:47
Re: nevím
Obavam se, ze tento zblept na tema "kvalita" je v dnesni dobe na urovni pradavnych rceni - Japonec az na konec, nebo cosi o shnilem Fiatu... :-!
17. 12. 2010 08:59
Re: nevím
No ono mezi odrážedlem a dvouspojkovou převodovkou je ještě docela velká díra. V tomhle případě třeba normální manuální převodovka s jednohmotovým setrvákem a jednoduchou spojkou. Dostačující, jednoduše opravitelný a spolehlivý řešení.
16. 12. 2010 21:33
Re: nevím
ak by sa na vsetko pozeralo ludstvo tvojim pohladom, tak vrcholom dnesnej mobility by bol bicykel
16. 12. 2010 22:47
Re: nevím
A čo keď sa to pokašle? Reťaz je tiež z množstva súčiastok... ;-)
16. 12. 2010 23:13
Re: nevím
pouzijes ho ako kolobezku >:-[]
17. 12. 2010 09:16
Re: nevím
No hoši já vám to neberu. Samozřejmě, že vývoj jde dopředu, ale je potřeba všechno řádně vyzkoušet a nedělat to zbytečně složitý. Proto si vy dva mudrlanti zajděte koupit Hyundai nebo Kia s dvouspojkou (až to vyjde) najezděte s tím aspoň 200000 km a přijďte se ukázat jak vám to všechno funguje a co to stálo na opravách. Já nebudu nějaký automobilce dělat pokusnýho králíka >:-[]
16. 12. 2010 18:00
Kopíráci z Koree
Alespoň ten název mohli zvládnout sami. PSG - DSG - nechápu koho tato kerejská snaha může těšit. :no:
Rozbalit vlákno
3
16. 12. 2010 22:49
Re: Kopíráci z Koree
A čo ti na tom vadí? Na rovnaký systém ťažko nájdeš úplne iný názov. A okrem toho - vzhľadom na docela úspešnú anabázu DSG by boli blbí , keby sa nejakej podobnosti úmyselne vyhýbali. Od VW sa dá učiť veľa veciam, nie iba technike...
17. 12. 2010 00:20
Re: Kopíráci z Koree
Tak to vezmeme postupne pro prostacka:

1. Pokud by jsi cetl clanek pozorne vis kdo je vyrobce LUK a vis, ze byl prvni vyrobcem spojek v EVROPE co vyrabel "the diaphragm spring clutch".

2. Vedel bys, ze operuje v zemich jako [Germany, France, Brazil, the UK, India, China, Korea, Mexico, South Africa, Hungary and the USA].

3. PSG (Parallel Shift Gearbox) neni nejaky Korejkym marketingem vymysleny "PSEUDONYM", ale oficialni nazev TETO NEMECKE DOST DOBRE FIRMY.

Tvoje reakce na ocividne tebou mysleny KOREJSKY VYROBEK bez overeni FAKTU zavani nesnasenlivosti k cemukoliv co je z Asie...?

Povine by ti meli nasadit zimni rukavice, tak ze by jsi je nemohl odlozit, a palcaky jsem nemel v pameti, to by nezabranilo psat priste hlouposti.

Ani mne tak nerozciluje, ze mas problem s Asijskym vyrobkem. Je to spise fakt, ze veskutecnosti nevedomky hanis nemeckou firmu.
18. 12. 2010 13:20
Re: Kopíráci z Koree
Ještě mě pouč, kdo používá PSG ? Pokud to používal někdo dříve než korejci, tak se jim omluvím. Pokud to LUK dělá jen pro korejce, tak asi není problém název ovlivnit. Je taky možné, že LUK se chtěl trochu přiživit na pověsti DSG.