Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
ten plast na středovém panelu vypadá dost lacině... :no:
tak on plast je laciný materiál 😉 ... osobně jesem ještě neviděl hodnotně působící plast >😒]
Suzuki je Suzuki ale Mercedes? V CLS som zažil plastovú imitáciu dreva, ktorá vizerala fakt hrozne, fakt ma to v aute za cca 2 mega zarazilo. 😲 8-s
já říkám jen jak na mě ty plasty vzhledově působí, jestli nejsi schopen vnímat rozdíl, tak se koukni třeba na plast nějakého dražšího notebooku od Asusu a srovnej to s plastem nějaké čínské "hifi" věže z vietnamské tržnice 😉 >😒] >😒]
plastomafia v akcii co? Z toho hodnotne posobiaceho plasty sa aj tak nenajes, kone to neprida a spotrebu neznizi..
Me se nelibi ty dva otocny ´cudliky´ nahore. To je neco jako v toyote. Vietnamci maji na radiich lepsi. Brr
Jedná se o materiál s matným a drsnějším povrchem, vzhledově působí, jakoby byl pogumovaný, ale pogumovaný ve skutečnosti není a jeho povrch je odolný. Jestli je laciný, nebo ne, to už záleží na individuálních kritériích.
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cara Binieri
Vlastne nevim, co si o tom aute mam myslet. Urcite je kvalitni, pohodlne, rychle a nazivo opravdu pekne, jenze bohuzel nenachazim duvody, proc neco takoveho chtit.
Motor je prima, jen v dnesni dobe trochu anachronismus. Turbodiesel ve spojeni s 4x4 a manualem by mi k tomu sedl daleko lepe.
Motor je prima, jen v dnesni dobe trochu anachronismus. Turbodiesel ve spojeni s 4x4 a manualem by mi k tomu sedl daleko lepe.
Ada je zase tady
- chybi verze variant (kombi)
- designove prilis velka kola hyzdi bocni profil
- prilis mala svetla vyska nedovoluje vyuzit potencial pohonu 4motion
- absence turbodieselu je zcela neomluvitelna
- tlacila mne do nohy hrana stredniho panelu
- prevodovka CVT asi zakazniky prilis neoslovuje, dvouspojkovy automat je o tridu lepsi
- malo mista nad hlavou
- kelimky okolo pristroju, ktere maji nelogicky cisla vzhuru nohama
- hodiny nemaji 24 hodinovy cyklus
- nastaveni podsvetleni pristroju na den nevyhovuje v noci - u vozu, ktery jsem videl, chybelo automaticke prepinani intenzity podsvetleni pristroju v rezimu den-noc
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
- pri vypnuti zapalovani se zrusi aktivace tempomatu - t.j., ze pri nastartovani a nasledne jizde musite pro zalokovani urcene rychlosti nejprve anovu aktivovat tempomat a az potom si zvolit urcenou rychlost
+ dalsi vuz stredni tridy s pohonem 4motion
+ klasicka rucni brzda
+ japonske vyrobky maji obecne vyssi miru spolehlivosti
Zaver: radeji bych si koupil Octavii Scout
- designove prilis velka kola hyzdi bocni profil
- prilis mala svetla vyska nedovoluje vyuzit potencial pohonu 4motion
- absence turbodieselu je zcela neomluvitelna
- tlacila mne do nohy hrana stredniho panelu
- prevodovka CVT asi zakazniky prilis neoslovuje, dvouspojkovy automat je o tridu lepsi
- malo mista nad hlavou
- kelimky okolo pristroju, ktere maji nelogicky cisla vzhuru nohama
- hodiny nemaji 24 hodinovy cyklus
- nastaveni podsvetleni pristroju na den nevyhovuje v noci - u vozu, ktery jsem videl, chybelo automaticke prepinani intenzity podsvetleni pristroju v rezimu den-noc
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
- pri vypnuti zapalovani se zrusi aktivace tempomatu - t.j., ze pri nastartovani a nasledne jizde musite pro zalokovani urcene rychlosti nejprve anovu aktivovat tempomat a az potom si zvolit urcenou rychlost
+ dalsi vuz stredni tridy s pohonem 4motion
+ klasicka rucni brzda
+ japonske vyrobky maji obecne vyssi miru spolehlivosti
Zaver: radeji bych si koupil Octavii Scout
4x4 automaticky neznamená, že to musí mať brutálnu svetlú výšku aby si sa s tým hrabal do hôr. Pohon všetkých kôl výrazne zvyšuje úroveň jazdných vlastností. Prečo myslíš sa 4x4 používa napríklad aj u niektorých super-športov? A napríklad v zime je to neskutočný rozdiel oproti vozidlám, ktoré majú náhon len na dve kolá.
ano todle auto ale neni stavene pro cech boys pro ti jsou skutecne octavie s naftovym smradem pod kapotou a nasledne si stezujicimi lidmi ve mestech ze jim to tam nejak smrdi chudačkum
ano to auto neni skutecne pro cechy uz z toho duvodu ze jinde nemaji vladu a stat ktery z kazdeho litru ukradne 20 korun pro sebe.
Ano mejte si zde cenu 40 kc/litr uz se k ni blizite a pak jezdete 1.2 tdi 3 valcem treba.
Nepochopil si todle auto je hezke dobre motor je poctive staveny lety provereny a ze 10/100km to jinde lidi netrapi protoze ziji v rozumnem normalnim trznim prostredi .
Tak si kup octavii tankuj naftu za 40 -za rok tam budete a nehan auto kteremu tva mysl nerozumi alias ovlivnena videnim sveta zde v teto predrazene a zlodejske kotline.
SUZU JE DOBRY A HEZKY VUZ
ano to auto neni skutecne pro cechy uz z toho duvodu ze jinde nemaji vladu a stat ktery z kazdeho litru ukradne 20 korun pro sebe.
Ano mejte si zde cenu 40 kc/litr uz se k ni blizite a pak jezdete 1.2 tdi 3 valcem treba.
Nepochopil si todle auto je hezke dobre motor je poctive staveny lety provereny a ze 10/100km to jinde lidi netrapi protoze ziji v rozumnem normalnim trznim prostredi .
Tak si kup octavii tankuj naftu za 40 -za rok tam budete a nehan auto kteremu tva mysl nerozumi alias ovlivnena videnim sveta zde v teto predrazene a zlodejske kotline.
SUZU JE DOBRY A HEZKY VUZ
Tak tohle me teda dostalo" - designove prilis velka kola hyzdi bocni profil"
Jediny slusny nemecky auto je BMW, kde kazdy bocni profil hyzdi velka kola. U vetsiny slusnych sportovnich aut je to zamer. Suzuki Kizashi je dynamicky střižený sedan. Ne kazdy chce mit doma koncernovou dodavku, kde nad prednim kole je plechu, ze by se z toho dalo udelat jeste jednou auto >😁
Jediny slusny nemecky auto je BMW, kde kazdy bocni profil hyzdi velka kola. U vetsiny slusnych sportovnich aut je to zamer. Suzuki Kizashi je dynamicky střižený sedan. Ne kazdy chce mit doma koncernovou dodavku, kde nad prednim kole je plechu, ze by se z toho dalo udelat jeste jednou auto >😁
Ádo, díky. Tvůj příspěvek mě mile překvapil. Co se stalo? Na novoroční předsevzetí je snad ještě brzo... >😒] ? V tvém příspěvku je minimálně jeden bod, který mi přinesl nějakou hodnotnou informaci. :yes: PS: osobně bych taky volil raději Scouta 😉
Nutno říct, že Áda nemění názor podle toho jaká je to značka, ale všechny hodnotí podle svých měřítek stejně.
ale to auto nie je konkurent scouta, to co ste tu na hlavu padnuti? To auto je konkurentom passatu 4motion a podobne, to auto ni eje urcene do terenu podobne ako passat.
Zajímavé na Kizashi 4x4 je to, že přímého soupeře hledá těžko. Kromě zmíněného Subaru Legacy, které má přímo kombinaci 4x4+2,5litrový čtyřválec+CVT je to prakticky už jen Škoda Superb 1,8 TSI 4x4. Ostatní značky, které můžeme považovat za soupeře Suzuki, mají 4x4 zpravidla s turbodieselem a nebo silnějším benzinovým motorem.
:yes: :yes: presne tak. Veta typu: "radsej si kupim scouta" je total mimo. Toto auto je tak trosku kategoria samo o sebe spolu s legacy.
Passat je auto do terenu? >😒] To je prohlaseni aspirujici na zlaty ventilek!
Jinak Passatu tohle Suzuki samozrejme nedosahuje ani na paty. Nicmene ma oproti Passatu jednu podstatnou vyhodu - rucni brzdu!
Jinak Passatu tohle Suzuki samozrejme nedosahuje ani na paty. Nicmene ma oproti Passatu jednu podstatnou vyhodu - rucni brzdu!
Ty zlatý ventílek..
snažia sa ti tu vysvetliť, že kizashi nemá byť nejakou pseudoterénnou verziou (ako scout) ale proste klasickým sedanom strednej triedy s pohonom 4x4..dokážeš to pochopiť?
snažia sa ti tu vysvetliť, že kizashi nemá byť nejakou pseudoterénnou verziou (ako scout) ale proste klasickým sedanom strednej triedy s pohonom 4x4..dokážeš to pochopiť?
nemyslim ze to pochopi, vzhladom na uroven toho jeho prveho prispevku vazne pochybujem...
Co máš proti automatické ruční brzdě? Já ji používám denně už 4 roky a nedám na ni dopustit. Nemám teda Passata ... >😁
Nikde nepíšu, že jsou to konkurenti, říkám, že bych si z těchto dvou (čtyřkolek) vybral Scouta. Hlavní důvod by pro mě byla spotřeba, 2,4 v benzínu bych živit nechtěl. 😉
no tak ja by som si napriklad zpomedzi skody fabia a audi A6 vybral audi (obe predny nahon) Tak mi to pripada.. Suzuki s tymto modelom nejde po ceskoslovenskych kvadrohlavach ktore potrebuju nosit v aute 600 litrov vzduchu.. A ani nie je konkurentom pre ludi ktori si kupia diesel lebo ma o 2 litre mensiu spotrebu a o 1000 drahych suciastok naviac. Suzuki s tym modelom ide po trochu inych ludoch, ktori vidia v tom motore trosku iny potencial ako jazdit za 6 litrov na stovku.
máš pravdu, nejsou to konkurenti, já bych si ale raději koupil Scouta v kombíku s tou naftou, která jezdí za šest 😉 . Kizashi není konkurent Scoutu je to o třídu větší, podle mě i hezčí a lepší auto. Bohužel je i dražší, méně praktický a celkové náklady na provoz budou asi taky vyšší. Byla to jen reakce na Ádu a jeho srovnání těchto dvou aut, já je nesrovnávám a už vůbec neřadím vedle sebe. 😉
PS: myslím si, že většina lidí, kteří jezdí kombíky ví proč si je kupují a mají pro to praktický důvod 😉
PS: myslím si, že většina lidí, kteří jezdí kombíky ví proč si je kupují a mají pro to praktický důvod 😉
respect :yes: napisal si to pekne. K tomuto uz nemam absolutne vyhrady,. Kazdy si kupi to co mu vyhovuje.
Ada, ze boli tvoji rodicia surodenci. Ten prispevok je sperkom za posledne dni, rozsirim dalej, pobavia sa viaceri >😁
No, na tebe vcelku rozumny prispevek, i kdyz mnoho veci posuzujes ciste z tveho subjektivniho pohledu. Ovsem zaver, to je perla - Scout neni pro tohle Suzuki souperem, Suzuki je o tridu vys.
Houby s octem. Sedel jsi v tom? Ja ano. Je to mozna o par cm sirsi, nez Octavia, ale pokud si predni sedadlo nastavi prumerne vzrostly ridic (ja mam 190cm), tak vzadu je na delku urcite o dost mene mista, nez v Octavii Scout. Razeni aut do trid je problematicke a spise je to vysledek obchodni strategie. Pro mne je podstatne, zdali se v tom voze citim pohodlne. A k pohodli patri dost mista i na zadnich sedadlech. Proto opakuji: Octavia Scout je lepsi koupe.
I kdyz - nelze tomu Suzuki uprit jednu dalsi podstatnou vyhodu, kterou jsem nezminil vyse😒br />
+ tohle auto se nebude krast
I kdyz - nelze tomu Suzuki uprit jednu dalsi podstatnou vyhodu, kterou jsem nezminil vyse😒br />
+ tohle auto se nebude krast
asi si v tom ale nejazdil kedze to auto porovnavas s octavkou ktora zase tak priestranna hlavne na sirku NIE JE!! Mam 191 cm a v octavke bohvuieako vela miesta nie je.
Ahoj Ado,
hezky si to sepsal, jen nechapu nekolik aspektu😒br /> - absence turbodieselu je zcela neomluvitelna
tak prvni - pro tebe neomluvitelna, nevim proc se kazdej Cech muze po.. z dieselu.. mam ho ale co? prehraj jinou pisnicku, tohle je omlete..
- tlacila mne do nohy hrana stredniho panelu
to rikaji i lidi v octavii 2 a mne nikdy nic netlaci, nesedis tam treba prilepenej na volantu jako moucha?
- prevodovka CVT asi zakazniky prilis neoslovuje, dvouspojkovy automat je o tridu lepsi
ktere zakazniky? delals pruzkum?
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
prima konkurence to umi? je to vubec potreba?
Ty vogo koukam co lidi misto nakupovani van. darku vymysli za ptakoviny...
hezky si to sepsal, jen nechapu nekolik aspektu😒br /> - absence turbodieselu je zcela neomluvitelna
tak prvni - pro tebe neomluvitelna, nevim proc se kazdej Cech muze po.. z dieselu.. mam ho ale co? prehraj jinou pisnicku, tohle je omlete..
- tlacila mne do nohy hrana stredniho panelu
to rikaji i lidi v octavii 2 a mne nikdy nic netlaci, nesedis tam treba prilepenej na volantu jako moucha?
- prevodovka CVT asi zakazniky prilis neoslovuje, dvouspojkovy automat je o tridu lepsi
ktere zakazniky? delals pruzkum?
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
prima konkurence to umi? je to vubec potreba?
Ty vogo koukam co lidi misto nakupovani van. darku vymysli za ptakoviny...
- absence turbodieselu je neomluvitelna pro vetsinu potencialnich zakazniku v CR
- ne, sedim normalne, jen mam trochu delsi nohy, nez prumerny evropsky muz (ktery ma 176cm)
- kolik jsi toho najezdil s CVT a s dvouspojkovym automatem? A znas zivotnost obou?
- lock na mezinapravove spojce umi vetsina japonskych vozu, mimochodem treba i Suzuki SX4
- ne, sedim normalne, jen mam trochu delsi nohy, nez prumerny evropsky muz (ktery ma 176cm)
- kolik jsi toho najezdil s CVT a s dvouspojkovym automatem? A znas zivotnost obou?
- lock na mezinapravove spojce umi vetsina japonskych vozu, mimochodem treba i Suzuki SX4
- v cr je sice absence turbodieselu velmi dulezita pro budouci prodeje, suzuki to ale trapit nemusi. Kizashi je urceno pro americky trh a evropa je jen bous navic.
- v kizashi sem nesedel, takze tlaceni do nohy nedokazu zhodnotit. stredova konzola je ale o dost uzsi nez u vetsiny vozu VW, kde je konzole dost siroka.
- CVT je konstrukcne daleko jednodussi nez dvojspojka, ucinnost je podobna. Pro komfort je absence jakehokoli razeni lepsi, pokud tedy ridic furt nema plyn na podlaze. Vetsinu lidi od CVT zrejme odrazuji prave ty konstanti vysoke otacky pri vyrazne akceleraci a to ze zvukovy projev neodpovida tomu "co dela otackomer". Jinak neexistuje moc objektivni duvodu ve kterych by byla dvojspojka lepsi, spis naopak.
- absence uzaverky mezinapravove spojky je skoda, ale na druhou stranu auta s haldexem ji taky nemaji.
- v kizashi sem nesedel, takze tlaceni do nohy nedokazu zhodnotit. stredova konzola je ale o dost uzsi nez u vetsiny vozu VW, kde je konzole dost siroka.
- CVT je konstrukcne daleko jednodussi nez dvojspojka, ucinnost je podobna. Pro komfort je absence jakehokoli razeni lepsi, pokud tedy ridic furt nema plyn na podlaze. Vetsinu lidi od CVT zrejme odrazuji prave ty konstanti vysoke otacky pri vyrazne akceleraci a to ze zvukovy projev neodpovida tomu "co dela otackomer". Jinak neexistuje moc objektivni duvodu ve kterych by byla dvojspojka lepsi, spis naopak.
- absence uzaverky mezinapravove spojky je skoda, ale na druhou stranu auta s haldexem ji taky nemaji.
Ano, správně. Záleží na naprogramování ŘJ převodovky jak bude měnit převodový poměr. Ale tohle řešení je nejideálnější, neb dokáže udržet otáčky motoru při rozjezdu ve vrcholu toč. momentu. Takže nejlepší zrychlení, které nikdy nedokáže jakákoliv převodovka s pevně danými převodovými poměry.
A za jízdy udržuje otáčky motoru tak, aby byla co nejnižší zátěž motoru, tudíž nejnižší spotřeba.
Největší nevýhoda této převodovky je omezení přenosu toč. momentu (není vhodná pro "silné" motory) a onen "jízdní projev".
A za jízdy udržuje otáčky motoru tak, aby byla co nejnižší zátěž motoru, tudíž nejnižší spotřeba.
Největší nevýhoda této převodovky je omezení přenosu toč. momentu (není vhodná pro "silné" motory) a onen "jízdní projev".
S něčím se souhlasit dá, s něčím ne, to ale není důležíté. Vyberu jen dva body😒br />
- kelimky okolo pristroju, ktere maji nelogicky cisla vzhuru nohama
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
Mám k tobě dotaz: Jak se psychicky vyrovnáváš s tím, že tebou vychvalovaná Škodovka
má jak kelímky okolo přístrojů (Yeti) tak čísla vzhůru nohama (všechny?). A uzamknout pohon zadní nápravy taky neumí???
- kelimky okolo pristroju, ktere maji nelogicky cisla vzhuru nohama
- chybejici moznost sepnout manualne "lock" u mezinapravove spojky
Mám k tobě dotaz: Jak se psychicky vyrovnáváš s tím, že tebou vychvalovaná Škodovka
má jak kelímky okolo přístrojů (Yeti) tak čísla vzhůru nohama (všechny?). A uzamknout pohon zadní nápravy taky neumí???
Spatne. To je samozrejme velky nedostatek toho vozu. A pokud se podivas zpatky, najdes u meho vyjadreni i dalsi nedostatky, ktere mne na Yeti vadi.
Ber moje vyjadreni k ruznym vozum takova jak jsou - narozdil od ostatnich vidim nejen klady, ale i zapory. Proste mi tahne na sesty krizek a nemam uz zapotrebi vychvalovat prvni ojetinu, na kterou jsem si nasporil, jak je to tady, u rady vyjadreni, vicemene standardem. 😉
Ber moje vyjadreni k ruznym vozum takova jak jsou - narozdil od ostatnich vidim nejen klady, ale i zapory. Proste mi tahne na sesty krizek a nemam uz zapotrebi vychvalovat prvni ojetinu, na kterou jsem si nasporil, jak je to tady, u rady vyjadreni, vicemene standardem. 😉
fahrenaufderautobahn
je to tak vždy, když japonci namíchají auto na pár verzí s minimem možných extras, pro novináře je to vždy mínus - malá možnost individualizace. mám to chápat tak, že chtějí, aby suzuki nabídla kizashi base s motorem 1.4 60kw, blatníkama a zrcátkama v černym plastu a autoradiem rundfunk am/fm za 499 tisíc a když budu chtít esp, tak je v kombinaci s paketem sport, a když usb tak jen s malým koženým paketem?
suzuki mi nabízí kompletní auto, nenutí mě studovat ceníky a připlácet si za každou volovinu.
suzuki mi nabízí kompletní auto, nenutí mě studovat ceníky a připlácet si za každou volovinu.
naprostej souhlas, i když se auta nedají srovnat, tohle nastavení výbav se mi líbila při koupi Yarise II. 3 stupně výbavy 1. Holobyt (ale ne zase takovej jako ve škodovce) 2. Střed (většinou už obsahuje vše, co potřebuješ) 3.Full. Vybereš si naco máš peníze a neřešíš, že pokud si neobjednáš dálkovej centrál nebudeš mít zámek na schránce spolujedce (to se mi přesně stalo u Škody)
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vidíš to trochu zjednodušeně - problém u japonců nejsou třeba střední výbavy, které obsahují vetšinu nutných hračiček pro život, spíš ty vyšší. Třeba že nejvýkonnější motor dostaneš jen s TOP výbavou která má kůži a basta. Spousta lidí třeba kůži nechce. A možná by vynechala i nějaké elektronické fičúry, ale prostě to nejde.
Přesně takhle jsem chtěl na původní příspěvek zareagovat. Kdysi jsem nepořídil Subaru právě a jen kvůli koženým sedačkám.
To ale zmiňujete jen dva extrémy. Požadavky, o kterých píšu v testu, jsou ve střední třídě zcela běžné - ne každý chce čalounění kůží a střešní okno a naopak i v menších autech dnes můžete mít parkovací kameru, vestavěnou navigaci nebo natáčecí světlomety. A Suzuki jednoduše v dané situaci nemá žádnou alternativu, přitom by se to dalo řešit i nějakými pakety a ne nutně dlouhým seznamem jednotlivých příplatkových položek.
Na druhou stranu toto, společně s jediným nabízeným motorem, je podle mého názoru jediná důležitá slabá stránka u Kizashi.
Na druhou stranu toto, společně s jediným nabízeným motorem, je podle mého názoru jediná důležitá slabá stránka u Kizashi.
will83
Hlavně se mi líbí, že se Suzuki nebojí osadit na český poměry objemnej benzínovej motor. Jsem příznivcem atmosférických benzínů. Na to, že je to 4kolka, není spotřeba špatná a myslím že podobně objemnej turboropák by při dnešních emisních normách o moc levněji nejezdil.
pedroeu
"Systém proto reaguje proaktivně, zadní kola připojuje automaticky v okamžiku, ještě než dojde k prokluzu kol" - tomuto nechapem, ako moze ten system vediet kedy pripojit zadok automaticky ked este nedochadza k preklzu? Co teda rozhoduje o tom kedy system ten zadok pripoji? Alebo je to permanentna 4x4? Dik za vysvetlenie
Spojka spíná, resp. dostává k tomu pokyn, mimo jiné při sešlápnutí plynového pedálu, takže elektronika "ví", že k prokluzu může dojít a 4x4 se na to připraví. Důležité je také to, že převodovka CVT má při rozjezdu postupný náběh otáček (jako měničový automat, ale možná ještě o něco plynulejší). Proto nehrozí nečekaný skokový nárůst momentu na kolech, jak se tomu může stát s manuální převodovkou.
pokud je systém propojený s ESP není to takový problém. ESP "ví", jaké kolo se má točit jako rychlostí. Pokud se ďěje něco špatně, může dát povel lamelové spojce a jedééééééééém
saldy
v tom obludáriu nabídek všude kolem taky někdo přináší auto. Bohužel u čechů s poctivou nabídkou absentující oblbováky moc neuspěje.
Frantizsekk
Prijdou mi dost kratky a jako by z oka vypadly oktavce. Jinak ale hezky auto :yes:
Jestli spis suzuki nejde o vylepseni image, nez o prodeje. To by nabidli diesel nebo rozumnejsi benzin a vybavu hned.
Jestli spis suzuki nejde o vylepseni image, nez o prodeje. To by nabidli diesel nebo rozumnejsi benzin a vybavu hned.
_Teddy_
No teda, Suzuki prekvapilo! Ze spravia celkom pohladny sedan strednej triedy, to by som fakt nebol cakal. Este by to chcelo kombi+liftback, naftovu motorizaciu, manualnu prevodovku, a celkom verim ze by v europe mohli slusne uspiet... :yes: :yes: :yes:
d.a.m.
Kizashi je opravdu velmi povedené auto. V jistém smyslu se jedná o revoluci u značky Suzuki.
Mě jen mrzí, že - ač koncept tak navrhovanej byl - se nenabízí ve verzi kombi. Jsem přesvědčenej, že by se jednalo o parádního konkurenta Outbacku!
Možná časem... 😉
Mě jen mrzí, že - ač koncept tak navrhovanej byl - se nenabízí ve verzi kombi. Jsem přesvědčenej, že by se jednalo o parádního konkurenta Outbacku!
Možná časem... 😉
mezek
...tady je vidět, jak mají čecho-slováci vymyté mozky! Jediné "pořádné" auto je combi s dieslem a pseudo 4x4, s vyšším pérováním a malými koly...
Combi: kdo z těch, co tu žvaní o téhle karoserii, dokáže naplnit (respektive využít) zavazadlový prostor "kombíku"? Celý, tj. až po střechu. 10%? Mám sedan s 500l. kufrem a ani víkendový nákup pro čtyři dospělé lidi nedokáže kufr zaplnit...
A to nemluvím o lepší aerodynamice.
Diesel: ano, má zátah. Toť vše... Ale benzín taky a záleží na převodovce. Nižší spotřebu skoro na 100% devalvuje vyšší cena nafty. A bude hůř.
Pseudo 4x4: prakticky vše, co nemá klasicky mezinápravový a oba nápravové diferenciály a je ovládáno jen elektronicky, stojí za ... Celý týden se bavím pohledem z okna - prudké stoupání, sníh, neprohrnuto. Zatím jediný problém neměly klasické terénní vozy. Octavia s vychvalovaným Haldexem jela "bez problémů" rovně, v půli kopce v ostré 180° zatáčce se málem odporoučela a jen s vypětím vyjela nahoru. Celou dobu to bylo proklouznutí předku, připojení zadní nápravy, přední přestala prokluzovat, zadní odpojila, přední proklouzla, zadní se připojila.... V té zatáčce se rozvlnila, protože Haldex neumí to, co mezinápravový diferenciál.
Zvýšený podvozek: vhodný na polní a lesní cesty. Na asfaltu sedí líp snížený. Takže když už, tak nastavitelný podvozek...
Z toho, co jsem výše napsal, mi vychází - Scouta nebrat.
Combi: kdo z těch, co tu žvaní o téhle karoserii, dokáže naplnit (respektive využít) zavazadlový prostor "kombíku"? Celý, tj. až po střechu. 10%? Mám sedan s 500l. kufrem a ani víkendový nákup pro čtyři dospělé lidi nedokáže kufr zaplnit...
A to nemluvím o lepší aerodynamice.
Diesel: ano, má zátah. Toť vše... Ale benzín taky a záleží na převodovce. Nižší spotřebu skoro na 100% devalvuje vyšší cena nafty. A bude hůř.
Pseudo 4x4: prakticky vše, co nemá klasicky mezinápravový a oba nápravové diferenciály a je ovládáno jen elektronicky, stojí za ... Celý týden se bavím pohledem z okna - prudké stoupání, sníh, neprohrnuto. Zatím jediný problém neměly klasické terénní vozy. Octavia s vychvalovaným Haldexem jela "bez problémů" rovně, v půli kopce v ostré 180° zatáčce se málem odporoučela a jen s vypětím vyjela nahoru. Celou dobu to bylo proklouznutí předku, připojení zadní nápravy, přední přestala prokluzovat, zadní odpojila, přední proklouzla, zadní se připojila.... V té zatáčce se rozvlnila, protože Haldex neumí to, co mezinápravový diferenciál.
Zvýšený podvozek: vhodný na polní a lesní cesty. Na asfaltu sedí líp snížený. Takže když už, tak nastavitelný podvozek...
Z toho, co jsem výše napsal, mi vychází - Scouta nebrat.
Pocuj, ty s tym tvojim nevymytym mozgom, uvedom si ze v tychto koncinach uspech auta strednej triedy zavisi do velkej miery od toho, ako sa uchyti ako sluzobne auto. A tam je kombi+diesel velmi potrebna varianta.
Zaplnit kombi? No problem! Kazdy vikend ho zaplnim, ked donho nalozim dva bicykle (nemusim trepat so sebou stojan na strechu alebo drziak na tazne zariadenie).
Lepsia aerodynamika je u sedanu? Blbost. Rovnako dobra sa da dosiahnut aj u kombi s klesajucou strechou. Niekedy este lahsie, lebo priblizit sa karoseriou k tvaru kvapky vody je lahsie bez hrany mezi zadnym oknom a kufrom (u sedanu).
Vyssia cena nafty? No neviem kde to zijes, ale v sk/at je 95natural drahsi, ako nafta. So spotrebou ~10L benzinu pri 130km/h su naklady 2x vyssie ako u bezneho dieselu strednej triedy, a tym padom je to auto ekonomicky nevyhodne na caste dialnicne presuny...
Jo, a ked sa budes nabuduce pozerat z okna na zasnezeny svah, vsimni si aj to, ako tym svahom idu predokolky. Povedal by som, ze budu mat ovela vacsie problemy, ako auta s haldexom...
Zaplnit kombi? No problem! Kazdy vikend ho zaplnim, ked donho nalozim dva bicykle (nemusim trepat so sebou stojan na strechu alebo drziak na tazne zariadenie).
Lepsia aerodynamika je u sedanu? Blbost. Rovnako dobra sa da dosiahnut aj u kombi s klesajucou strechou. Niekedy este lahsie, lebo priblizit sa karoseriou k tvaru kvapky vody je lahsie bez hrany mezi zadnym oknom a kufrom (u sedanu).
Vyssia cena nafty? No neviem kde to zijes, ale v sk/at je 95natural drahsi, ako nafta. So spotrebou ~10L benzinu pri 130km/h su naklady 2x vyssie ako u bezneho dieselu strednej triedy, a tym padom je to auto ekonomicky nevyhodne na caste dialnicne presuny...
Jo, a ked sa budes nabuduce pozerat z okna na zasnezeny svah, vsimni si aj to, ako tym svahom idu predokolky. Povedal by som, ze budu mat ovela vacsie problemy, ako auta s haldexom...
Služebák střední třídy neslouží jako "dodávka", ale jako pohodlné přibližovadlo. Pozor, když říkám střední třída, nemyslím tím Octavii. Ta je v nižší střední, čili tu vyfasují poskoci, kteří musí občas převézt něco objemnějšího. A ne všechny firmy jsou zatížené na naftu.
Ale - hodnotit a porovnávat tohle Suzuki musíš minimálně v celoevropském měřítku a ne jestli se "chytne" na takových minoritních trzích, jako je ČR, SR.
To, že zaplníš jednou týdně celé combi znamená, že patříš mezi oněch 10% vlastníků.
S cenou nafty máš pravdu, teď je u nás o nějakých 60hal. levnější. Já si pamatuju ještě ceny, kdy jsem jezdil tankovat s X5.
Měl by sis něco zjistit o aerodynamice, abys pochopil která karoserie je výhodnějšího tvaru. A combi s klesající střechou?! Není díky tomu menší kufr 😉 ?
A ohledně Haldexu - porovnával jsem systémy 4x4, ne 4x4 a 4x2...
Ale - hodnotit a porovnávat tohle Suzuki musíš minimálně v celoevropském měřítku a ne jestli se "chytne" na takových minoritních trzích, jako je ČR, SR.
To, že zaplníš jednou týdně celé combi znamená, že patříš mezi oněch 10% vlastníků.
S cenou nafty máš pravdu, teď je u nás o nějakých 60hal. levnější. Já si pamatuju ještě ceny, kdy jsem jezdil tankovat s X5.
Měl by sis něco zjistit o aerodynamice, abys pochopil která karoserie je výhodnějšího tvaru. A combi s klesající střechou?! Není díky tomu menší kufr 😉 ?
A ohledně Haldexu - porovnával jsem systémy 4x4, ne 4x4 a 4x2...
jen k tomu dieslu v roce 2009 leden stala nafta 23 korun a kolik stoji dnes ?32-33kc/liter
co myslis kolik bude stat v roce 2012 ?43-44?
chytri prave zvoli atmos benzin protoze si do nej daji lpg a vzhledem k nestoudnosti okolniho prostredi budou jezdit jako big boys za par korun...
Nekdy to ceske sporive mysleni ted mi to zere na naftu 6 litru je kratkozrake...nehlede na poruchy spatne palivo a nemoznost predelani motoru lacin palivo...
Proste suzuki je hodne chytre auto pro toho kdo premysli i kvalitou..
co myslis kolik bude stat v roce 2012 ?43-44?
chytri prave zvoli atmos benzin protoze si do nej daji lpg a vzhledem k nestoudnosti okolniho prostredi budou jezdit jako big boys za par korun...
Nekdy to ceske sporive mysleni ted mi to zere na naftu 6 litru je kratkozrake...nehlede na poruchy spatne palivo a nemoznost predelani motoru lacin palivo...
Proste suzuki je hodne chytre auto pro toho kdo premysli i kvalitou..
ty asi zijes na marsu ne? jinak bys vedel a videl kolik lidi jezdi v cechach do hor s kolama eventuálne dalsím vybyevenim.A zeptej se kolare jak mu vyhovuje ze by mel mit svuj stroj za nekolik desitek tisic na strese vystavenej necasu a riziku upadnuti. To nemluvim o zhorsenejch jizdnich vlastnoctech auta v takovem pripade. A zrovna tak lidi s detma potrebujou kufr jako krava, prtoze my cesi si vse tahame s sebou z domova - kocarky, postylky hracky a spoustu dalsi blbosti. Takze to ze za rok 7x vyuzijes kombi te proste nuti kombi koupit. A ty co nezijou aktivne a nemaj deti, zas casto ukazujou status a to neudelas s nejakou suzuki. u nás i v evropske cizine.,bez ohldeu na to jak moc nebo malo je to dobry auto. takze nejaka levnejsi verze, ne tolik narocna na penezenku pri koupi a provozu proste bude muset prijit. jinak to je prvni a posledni zastupce suzuki v tyhle tride.
Na Marsu? Ne, v Liberci. Takže nemusím vysvětlovat, jestli vím a vidím, kolik lidí a s čím jezdí do hor...
My jsme měli (když byli děti malé) starou 110-ku. Občas jsem musel dát složený podvozek kočárku na střechu, jinak se vždy vše vešlo dovnitř: já, manželka, starší dcera a kluci/dvojčata. A ani X5 nikdy nebyla vzadu plná (dva dospělí a jedno malé dítě), vždy jen po hranu oken, čili jen normální kufr.
Jenže u nás normální rodina nekupuje auto střední třídy, buď malé (Fabie a spol.), nebo nižší střední (Octavia a spol.).
Ale nikdo nepochopil, co jsem napsal. Srovnávat Suzuki se Scoutem a hlavně kritizovat Suzuki za chybějící combi nebo diesel z pohledu velmi minoritního trhu je nesmysl. Tady prostě mají lidi "vymyté" mozky reklamou VW koncernu.
My jsme měli (když byli děti malé) starou 110-ku. Občas jsem musel dát složený podvozek kočárku na střechu, jinak se vždy vše vešlo dovnitř: já, manželka, starší dcera a kluci/dvojčata. A ani X5 nikdy nebyla vzadu plná (dva dospělí a jedno malé dítě), vždy jen po hranu oken, čili jen normální kufr.
Jenže u nás normální rodina nekupuje auto střední třídy, buď malé (Fabie a spol.), nebo nižší střední (Octavia a spol.).
Ale nikdo nepochopil, co jsem napsal. Srovnávat Suzuki se Scoutem a hlavně kritizovat Suzuki za chybějící combi nebo diesel z pohledu velmi minoritního trhu je nesmysl. Tady prostě mají lidi "vymyté" mozky reklamou VW koncernu.
Čo je pravda nie je hriech..
inými slovami, európa nemusí byť pre kizashi hlavný ani cieľový trh, ale keď už to tu ponúkajú, mali by vedieť prečo sa pripraviť na nízke predaje.
Dieselový motor tam chýba. Strednú kupujú firmy a ešte som nevidel fleet zložený z benzínových áut..aspoň teda nie v strednej triede, niektorí majú "skokanov do mesta" (punto, fábia) s benzínmi
Širšia ponuka karosárskych verzií by ich tiež nezabila..nie je to až taká nevyhnutnosť ako širšia ponuka motorizácií, ale stále.. Nájdu sa ľudia, čo kombík zaplnia, a tvojich 10% to určite nie je
inými slovami, európa nemusí byť pre kizashi hlavný ani cieľový trh, ale keď už to tu ponúkajú, mali by vedieť prečo sa pripraviť na nízke predaje.
Dieselový motor tam chýba. Strednú kupujú firmy a ešte som nevidel fleet zložený z benzínových áut..aspoň teda nie v strednej triede, niektorí majú "skokanov do mesta" (punto, fábia) s benzínmi
Širšia ponuka karosárskych verzií by ich tiež nezabila..nie je to až taká nevyhnutnosť ako širšia ponuka motorizácií, ale stále.. Nájdu sa ľudia, čo kombík zaplnia, a tvojich 10% to určite nie je
Vzdy od malicka co jsem sem jezdil me fascinovalo to evropanske mysleni >😁
Totalne prepisknout zdaneni mot.paliv obyc.lidi okrast pak aby vubec mohli lide normalne fungovat vymyslet nejake slozite citlive preplnovane diesl motors s 5 litru spotrebou ale pak zjistite ze to ma 80 procent lidi a smrdi to a skodi tak si vymyslite Euro 2-3-4-5-6 vstrikovani mocoviny pevne filtry a podobne blbosti a pak zdrazite opet palivo ze takze vymyslite biturba a podobne blbosti dowisng a podobne.
A kdyz pride v ostatnim svete normalni vuz na vas trh tak ho absolutne nechapete a pozastavujete se nad jednim motorem peknou vybavou.
Ne ne to auto je dobre vy zde jste spatne a dane ceny a mysleni vam zaridi ze je jen otazkou casu kdy ztratite vuci svete tu posledni konkurence schopnost .
A propo kahira ma 11 milionu i s predmestimi takze tato zeme je jen jedno velke mesto ve svetovem meritku..
V usa a na jinych trzich se suzuky hodne proda uz kvuli tomu motoru a vybave...
Jestli normalni evropan uz nema na to aby provozoval auto stredni tridy s motorem na benzin a spotrebou 10 litru tak to o necem svedci....
A vezte se v ostatnich castech sveta by byla soucasna cena vaseho paliva nemyslitelna........
cena benzinu😒br /> 11.33 rafinerie 35%
17.96 dan a dph 56%
2.7 m prodejce 8.5%
pripada vam normalni ze stat prihazuje skoro 60% ceny???
Totalne prepisknout zdaneni mot.paliv obyc.lidi okrast pak aby vubec mohli lide normalne fungovat vymyslet nejake slozite citlive preplnovane diesl motors s 5 litru spotrebou ale pak zjistite ze to ma 80 procent lidi a smrdi to a skodi tak si vymyslite Euro 2-3-4-5-6 vstrikovani mocoviny pevne filtry a podobne blbosti a pak zdrazite opet palivo ze takze vymyslite biturba a podobne blbosti dowisng a podobne.
A kdyz pride v ostatnim svete normalni vuz na vas trh tak ho absolutne nechapete a pozastavujete se nad jednim motorem peknou vybavou.
Ne ne to auto je dobre vy zde jste spatne a dane ceny a mysleni vam zaridi ze je jen otazkou casu kdy ztratite vuci svete tu posledni konkurence schopnost .
A propo kahira ma 11 milionu i s predmestimi takze tato zeme je jen jedno velke mesto ve svetovem meritku..
V usa a na jinych trzich se suzuky hodne proda uz kvuli tomu motoru a vybave...
Jestli normalni evropan uz nema na to aby provozoval auto stredni tridy s motorem na benzin a spotrebou 10 litru tak to o necem svedci....
A vezte se v ostatnich castech sveta by byla soucasna cena vaseho paliva nemyslitelna........
cena benzinu😒br /> 11.33 rafinerie 35%
17.96 dan a dph 56%
2.7 m prodejce 8.5%
pripada vam normalni ze stat prihazuje skoro 60% ceny???
Pripadáš mi ako zaseknutá platňa..yak yak yak, vysoké dane na palivo..
počul si už starú múdrosť: " daj bože nech mám trpezlivosť zniesť veci ktoré neovplyvním, a odvahu zmeniť tie ktoré ovplyvniť môžem"
Inými slovami, vysoké ceny palív sú fakt, ktorý musí európsky motorista brať, a hľadať prijateľné riešenia.
Ja som nikde nenapísal, že suzuki kizashi 2,4 vvt je ZLÉ auto, len som napísal najpálčivejšie dôvody, prečo sa bude v európe ZLE PREDÁVAŤ..kapiš?
počul si už starú múdrosť: " daj bože nech mám trpezlivosť zniesť veci ktoré neovplyvním, a odvahu zmeniť tie ktoré ovplyvniť môžem"
Inými slovami, vysoké ceny palív sú fakt, ktorý musí európsky motorista brať, a hľadať prijateľné riešenia.
Ja som nikde nenapísal, že suzuki kizashi 2,4 vvt je ZLÉ auto, len som napísal najpálčivejšie dôvody, prečo sa bude v európe ZLE PREDÁVAŤ..kapiš?
Ale to je právě (asi) ten omyl. Je tam napsané, že míří přesně do segmentu "služebních aut", v tomto případě pro střední managment. Tam vládnou klasické sedany. Mínusem bude jen jediný motor, ale zase to je 4x4.
Ale prorazit mezi hlavní dvojblok Passat a Mondeo bude dost těžké. Ale je pravdou, že pro Suzuki je Evropa "vedlejší" trh.
Ale prorazit mezi hlavní dvojblok Passat a Mondeo bude dost těžké. Ale je pravdou, že pro Suzuki je Evropa "vedlejší" trh.
cituji:Inými slovami, vysoké ceny palív sú fakt, ktorý musí európsky motorista brať, a hľadať prijateľné riešenia.
pcha kdo je chytry poridi si benzinak kde pujde dat lpg a kdo naftu a za 2 roky zaplati o 10 kc vic >😒]
fleet fleet myslis ze nejaka japonska automobilka se v evrope zameruje nebo doufa v uplatneni ve fleet?
je mi jasne jak se vybira auta do flotil ........
i kdyby melo auto spotrebu 3 litry/100km stejne vyhraje nemecka skoda nebo jine deutsch auto.......
o korupci zde nemam absolutni pochyb
ani o uvazovani rodin co si poridi octavii diesel a pak tady vise pokyvuji a rikaji radsi scout......ne benzin hodne spotreba drahe.....a pak za 2roky plati o 10 kc vice na nafte
jde to s vami s kopce..........
pcha kdo je chytry poridi si benzinak kde pujde dat lpg a kdo naftu a za 2 roky zaplati o 10 kc vic >😒]
fleet fleet myslis ze nejaka japonska automobilka se v evrope zameruje nebo doufa v uplatneni ve fleet?
je mi jasne jak se vybira auta do flotil ........
i kdyby melo auto spotrebu 3 litry/100km stejne vyhraje nemecka skoda nebo jine deutsch auto.......
o korupci zde nemam absolutni pochyb
ani o uvazovani rodin co si poridi octavii diesel a pak tady vise pokyvuji a rikaji radsi scout......ne benzin hodne spotreba drahe.....a pak za 2roky plati o 10 kc vice na nafte
jde to s vami s kopce..........
Jediný dôvod, prečo je LPG teraz tak lacné, je že ho používa obmedzený počet motoristov...keby každý drandil lpg, hopla, naskočila by tam nejaká nová daň/prirážka a bol by si tam kde na začiatku
fleet nefleet, japonské automobilky sa môžu zameriavať na čo len chcú, len potom musia očakávať adekvátne (nízke) predaje..opäť pripomínam, nekritizujem, len konštatujem
A firmy aj tak vyberú škodovku alebo volkswagen..to nie je o kvalitách auta ale o subjektívnom pocite kvality/národnej hrdosti/zvyku
fleet nefleet, japonské automobilky sa môžu zameriavať na čo len chcú, len potom musia očakávať adekvátne (nízke) predaje..opäť pripomínam, nekritizujem, len konštatujem
A firmy aj tak vyberú škodovku alebo volkswagen..to nie je o kvalitách auta ale o subjektívnom pocite kvality/národnej hrdosti/zvyku
Nevím, jestli mám, nebo nemám mozek vymytej, ale co vím jistě (a teď začnu od konce tvého výplodu)😒br />
- možná jsem zcela nepochopil tok tvých myšlenek, ale nějak mi není jasný, proč do diskuze o Kizashi pleteš Scouta, o něm snad nepadlo ani slovo. Stejně tak o dieselu. Tedy - plácáš.
- to, že ty nepotřebuješ kombíka, nemusí IMHO nutně znamenat, že ho nepotřebuje nikdo. Je velmi troufalé - dle tvé logiky - ostatní považovat za jedince po částečné lobotomii.
Dám malý příklad ze své praxe: zkoušel jsi do - dle tvého jediné přijatelné karosářské varianty - sedanu (já vím, o objemu 500 litrů :-! ) , nacpat dva psy? A jak se jim tam líbilo?
Tedy - zase plácáš.
Budeš se halt muset smířit s faktem, že na tomto nespravedlivém světě existují i lidé, kteří kombíka chtějí a - ó Bože - i využijí.
Z dalších tvých reakcí je víceméně jasné, že s pohonem na čtyři kola nemáš nejmenších zkušeností a pak bych si tipnul na...závist ;-\
- to, že ty nepotřebuješ kombíka, nemusí IMHO nutně znamenat, že ho nepotřebuje nikdo. Je velmi troufalé - dle tvé logiky - ostatní považovat za jedince po částečné lobotomii.
Dám malý příklad ze své praxe: zkoušel jsi do - dle tvého jediné přijatelné karosářské varianty - sedanu (já vím, o objemu 500 litrů :-! ) , nacpat dva psy? A jak se jim tam líbilo?
Tedy - zase plácáš.
Budeš se halt muset smířit s faktem, že na tomto nespravedlivém světě existují i lidé, kteří kombíka chtějí a - ó Bože - i využijí.
Z dalších tvých reakcí je víceméně jasné, že s pohonem na čtyři kola nemáš nejmenších zkušeností a pak bych si tipnul na...závist ;-\
Scout: přečti si celou tuto discusi. Hned v úvodu narazíš na Scouta...
Kombík: psal jsem, že je 10% majitelů, co combi využijí na 100%. Ten zbytek ho koupí (obdivují) jen kvůli velikosti kufru na papíře. Jinak si ani nemusí sundávat roletku...
O tom, že uznávám jen sedan, jsem nenapsal ani písmeno! Příklad se psy je důkazem, že Ty combi potřebuješ, ale že by měli všichni psy...???
A ad 4x4 a já: když pominu malou epizodu s GAZíkem a s Octavií, tak další zkušennost je pár tisíc km s X5...
Takže bych záviděl? 😉 Jinak, pořádně si prostuduj konstrukci a funkci systémů ala Haldex.
Tu lobotomii (já psal "výplach") mozku jsem myslel ty reakce typu - "...jak není combi a s dieslem, je auto neprodejné...". Typická reakce zarytého fandy VW koncernu.
Kombík: psal jsem, že je 10% majitelů, co combi využijí na 100%. Ten zbytek ho koupí (obdivují) jen kvůli velikosti kufru na papíře. Jinak si ani nemusí sundávat roletku...
O tom, že uznávám jen sedan, jsem nenapsal ani písmeno! Příklad se psy je důkazem, že Ty combi potřebuješ, ale že by měli všichni psy...???
A ad 4x4 a já: když pominu malou epizodu s GAZíkem a s Octavií, tak další zkušennost je pár tisíc km s X5...
Takže bych záviděl? 😉 Jinak, pořádně si prostuduj konstrukci a funkci systémů ala Haldex.
Tu lobotomii (já psal "výplach") mozku jsem myslel ty reakce typu - "...jak není combi a s dieslem, je auto neprodejné...". Typická reakce zarytého fandy VW koncernu.
Trefa... :yes😒br />
d.a.m. je strašně zarytej fanda koncernu, sice trapně ukrytej pod pláštíkem Suzuki, ale to nevadí. Hanba mu. 8-s >😒] >😒]
d.a.m. je strašně zarytej fanda koncernu, sice trapně ukrytej pod pláštíkem Suzuki, ale to nevadí. Hanba mu. 8-s >😒] >😒]
...a napsal jsem, že je fandou koncernu?! Jak říkám - přečtěte si celou diskusi od začátku. Tam jsou ty "koncernové výkřiky"...
Když to bude právě ono.
Rozhodně nechci rozpoutávat nějakej flame, ale Ty se vyjadřuješ občas tak nešťastně, že jeden chápe Tvůj příspěvek jako reakci na svůj. 😉
Ad Haldex - nastudováno mám a ač si o něm myslím svoje (a moc pozitivní názor to není), domnívám se, že je to řešení rozhodně lepší, než pouhý pohon jedné nápravy. To, že jeho majitelé nedokážou odhadnout jeho možnosti a buďto ho utaví, nebo prostě jen nevyjedou, je věc druhá.
Ad X5 - synovec jí má, je to krásný a pohodlný auto, ale tam, kde jeho otec vyjede s Ignisem, nebo s Hiluxem s jednou rukou v kapse, on se ani malinko nečape. ;-\ A nemusí se jednat o "terén", stačí zasněžená cesta k nim na hájovnu v lese. Zkrátka X5 terénňák není a snad ani nikdy být nechtěla, to jen někteří blbové myslí, že ano a pak potupně podplácejí traktoristu v nejbližší vesnici. >😁
Ale každopádně beru svá slova o Tvé nezkušenosti se čtyřkolkou zpět!
No a konečně k jádru původního "sporu": za názorem, že Kizashi chybí varianta kombi, si stojím. Domnívám se, že by mu to nejen slušelo, ale tahle varianta by prostě musela padnout do hledáčku kupce Subaru Outback, Audi Allroad čí Volvo XC...
Zkrátka, dle mého by byl konkurenceschopnější.Takhle si lze jen pomyslet, že na Evropu Suzuki prdí... ;-\
Rozhodně nechci rozpoutávat nějakej flame, ale Ty se vyjadřuješ občas tak nešťastně, že jeden chápe Tvůj příspěvek jako reakci na svůj. 😉
Ad Haldex - nastudováno mám a ač si o něm myslím svoje (a moc pozitivní názor to není), domnívám se, že je to řešení rozhodně lepší, než pouhý pohon jedné nápravy. To, že jeho majitelé nedokážou odhadnout jeho možnosti a buďto ho utaví, nebo prostě jen nevyjedou, je věc druhá.
Ad X5 - synovec jí má, je to krásný a pohodlný auto, ale tam, kde jeho otec vyjede s Ignisem, nebo s Hiluxem s jednou rukou v kapse, on se ani malinko nečape. ;-\ A nemusí se jednat o "terén", stačí zasněžená cesta k nim na hájovnu v lese. Zkrátka X5 terénňák není a snad ani nikdy být nechtěla, to jen někteří blbové myslí, že ano a pak potupně podplácejí traktoristu v nejbližší vesnici. >😁
Ale každopádně beru svá slova o Tvé nezkušenosti se čtyřkolkou zpět!
No a konečně k jádru původního "sporu": za názorem, že Kizashi chybí varianta kombi, si stojím. Domnívám se, že by mu to nejen slušelo, ale tahle varianta by prostě musela padnout do hledáčku kupce Subaru Outback, Audi Allroad čí Volvo XC...
Zkrátka, dle mého by byl konkurenceschopnější.Takhle si lze jen pomyslet, že na Evropu Suzuki prdí... ;-\
Asi máš pravdu, mohl jsem reagovat na příspěvky, kde se hájí Scout...
Samozřejmě, Haldex je dobrá pomůcka. Ale člověk s citem pro auto dokáže i s předokolkou vyjet hodně. A jinak, nejlepším 2WD autem na zimu je - světe div se - Škoda100/110! Nikdy jsem nezůstal stát, ani tehdy, když silničáři s policií uzavřely cestu na vesnici nad Libercem, kde jsme tehdy bydleli.
X5 je typickým SUV. Za normálních okolností je 😁rive perfektní a auto sedí jako na kolejích. Ale díky tomu, že to není "klasická" 4x4 má hodně velké problémy s terénem...
A souhlasím, že combi zvyšuje prodejnost. Ale tam, kam Kizashi míří, je sedan žádanější.
Ale kupce Subaru asi po Suzuki nebude moc pokukovat 😉 To spíš po Audi.
Samozřejmě, Haldex je dobrá pomůcka. Ale člověk s citem pro auto dokáže i s předokolkou vyjet hodně. A jinak, nejlepším 2WD autem na zimu je - světe div se - Škoda100/110! Nikdy jsem nezůstal stát, ani tehdy, když silničáři s policií uzavřely cestu na vesnici nad Libercem, kde jsme tehdy bydleli.
X5 je typickým SUV. Za normálních okolností je 😁rive perfektní a auto sedí jako na kolejích. Ale díky tomu, že to není "klasická" 4x4 má hodně velké problémy s terénem...
A souhlasím, že combi zvyšuje prodejnost. Ale tam, kam Kizashi míří, je sedan žádanější.
Ale kupce Subaru asi po Suzuki nebude moc pokukovat 😉 To spíš po Audi.
No tak tu Š-100/110 bych ještě rozšířil o stodvácu.
Ještě když jsem dělal v lese (a taky liberecko), pyšnil jsem se tímto výdobytkem socialistického průmyslu >😒] .
Auto hrozný, ale vyjel jsem neskutečný krpály a i teď, když ta místa navštívím, nestačím se dodnes divit! :yes😒br />
Ad kizashi - ten kombík by mu fakt slušel :-!
Jak jsem už psal - suzuki dle všeho vymýšlela tento vůz primárně pro Ameriku a vzhledem k faktu, že tam frčí buďto sedan, nebo pick-up, Evropa musí brát to, co je.
Ale domnívám se, že do dvou, tří let ten kombík přijde! 😉
Ještě když jsem dělal v lese (a taky liberecko), pyšnil jsem se tímto výdobytkem socialistického průmyslu >😒] .
Auto hrozný, ale vyjel jsem neskutečný krpály a i teď, když ta místa navštívím, nestačím se dodnes divit! :yes😒br />
Ad kizashi - ten kombík by mu fakt slušel :-!
Jak jsem už psal - suzuki dle všeho vymýšlela tento vůz primárně pro Ameriku a vzhledem k faktu, že tam frčí buďto sedan, nebo pick-up, Evropa musí brát to, co je.
Ale domnívám se, že do dvou, tří let ten kombík přijde! 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jedna sa o "jezka", takze je to v poriadku >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Upozorňuješ tu již v druhé diskuzi na to, že nemáš vkus. Ta horní kola nemají deset stejných paprsků, je to kolo tvořené pěti dominantními a pěti "stínovými" paprsky, je to tedy variace na dané klasické téma. Skutečnost, žes tu pod mondeem předvedl, co ty považuješ za krásná kola jen potvrzuje, že rozdíl mezi těmito (opravdu povedenými) a předmětnými kýči nemáš šanci rozeznat. V tom právě tkví rozdíl mezi těmi lidmi, kteří mají vkus a těmi, co vkus nemají.
Jak jsi napsal pod Mondeem - tamní kola považuješ za tak krásná, že by sis jedno chtěl dát do pokojíčku na stěnu. To je ta pravda o kolu a o tobě, všechno ostatní je než pubertální hledání rovnováhy. Vzpomeň na mně, nikdy, nikdy nebudeš schopen vybrat krásnou věc, neb nepostižen vkusem než ke kýči směřuješ. A skutečnost, že ani o kolech nevíš nic jen dokresluje tvůj estetický rozměr v těchto diskuzích. Bída, alamberte.
Jak jsi napsal pod Mondeem - tamní kola považuješ za tak krásná, že by sis jedno chtěl dát do pokojíčku na stěnu. To je ta pravda o kolu a o tobě, všechno ostatní je než pubertální hledání rovnováhy. Vzpomeň na mně, nikdy, nikdy nebudeš schopen vybrat krásnou věc, neb nepostižen vkusem než ke kýči směřuješ. A skutečnost, že ani o kolech nevíš nic jen dokresluje tvůj estetický rozměr v těchto diskuzích. Bída, alamberte.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
motorizací, jinak se kšefty moc hýbat nebudou, třičtvrtě milionu za takovýhle auto bude pro naprostou většinu zákazníků moc a málokdo si k půjde pro výkonný sedan k Suzuki, značka prostě dělá hodně. Takže nějaká turbo 1,6 nebo atmo 1,8 by byla, včetně o něco chudší výbavy asi tím pravým pro zdejší podmínky.