Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota letos vyrobila více aut než VW Group

Zprávy, které citovaly respektovanou poradenskou firmu IHS Global Insight, sice v minulých dnech prohlašovaly skupinu VW Group za největšího výrobce automobilů, čísla vydaná automobilkami však mluví jinak.
Zpět na článek
12. 11. 2009 11:40
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2009 11:53
12. 11. 2009 12:10
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 12:53
12. 11. 2009 13:10
12. 11. 2009 13:25
12. 11. 2009 13:31
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 13:54
12. 11. 2009 14:02
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:32
12. 11. 2009 14:05
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:42
12. 11. 2009 12:51
12. 11. 2009 13:13
12. 11. 2009 13:27
12. 11. 2009 13:48
12. 11. 2009 13:54
12. 11. 2009 14:24
12. 11. 2009 14:29
12. 11. 2009 14:36
12. 11. 2009 15:36
12. 11. 2009 13:59
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:28
12. 11. 2009 14:43
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:45
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:48
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:57
12. 11. 2009 15:08
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 15:45
12. 11. 2009 15:39
12. 11. 2009 21:40
12. 11. 2009 12:19
12. 11. 2009 13:21
12. 11. 2009 13:42
13. 11. 2009 10:31
neregistrovaný "rj72"
13. 11. 2009 14:53
neregistrovaný "Donovan"
12. 11. 2009 18:28
neregistrovaný "misiak"
12. 11. 2009 18:39
13. 11. 2009 10:59
neregistrovaný "misiak"
13. 11. 2009 10:31
neregistrovaný "misiak"
13. 11. 2009 14:41
neregistrovaný "RayBan"
12. 11. 2009 11:40
Pěkná přístrojovka
Pane redaktore, takové zprávy tady nikdo číst nechce. My si auto.cz rozvracet nedáme, že ;-) ?
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2009 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2009 11:45
Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
To že je Toyota první nebo druhá, jestli je to o 600 tis ks nahoru nebo dolů, je úplně jedno. Hrůzostrašné je číslo, které říká, že Toyota poklesla o 30% ve srovnání s 12%ty VW. Buď VW vyrábí na sklad, anebo se ukázalo lepší rozkročení VW na světovém trhu, kdy výpadky jednoho regionu dotuje úspěchy v regionu jiném. Což vypadá více logicky, s ohledem na (donedávna) masívní orientaci japonských značek na US trh. Ale chlapi od VW a Toyoty asi dobře vědí, co dělají, proto nezbývá než pokynout hlavou a říci, Toyoto, hlavu vzhůru, VW, gratulace za časem prověřenou kvalitní strategii :yes:
Rozbalit vlákno
18
12. 11. 2009 11:47
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Tak tohle má hlavu i patu. :-! :yes:
Avatar - T613
12. 11. 2009 11:50
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
ten větší pokles bude dán přítomností, respektive nepřítomností na trhu v USA.
12. 11. 2009 11:58
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
To je právě globální strategie a, samozřejmě, notný kus vizionářství. Model VW se (zatím) jeví úspěšnější
12. 11. 2009 12:03
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Ano,proto není první. ;-)
12. 11. 2009 12:07
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Souhlasím, být první je důležité, přesto, vydělávat je důležitější. Proto, teď bych asi nebyl rád, když bych byl první, ale továrny by mi jely na 70% (Pozor, krutě zobecněno ;-) )
12. 11. 2009 12:17
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Když to budu brát i přes výdělek,tak má dnes Hyundai-Kia lepší strategii než VW.Ostatně i tuto skupinu Toyota i další japonské automobilky označují za nebezpečnějí ohledně konkurence než koncern VW. :-)
12. 11. 2009 12:28
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
JJ, to jsem zaznamenal. Citace: "Hyundai nahání hrůzu," řekl agentuře generální ředitel druhé největší japonské automobilky Honda Motor Takanobu Ito. "Jsou nepochybně hrozbou, protože jejich výrobky jsou levné a kvalita se zlepšuje," dodal."
Avatar - white label
12. 11. 2009 13:03
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Přesně tak, pro Toyotu je nebezpečný Hyundai/Kia právě svou podobně průbojnou cenovou politikou (za néně peněz "stejně muzyky"), kterou se prosadila např. i Toyota na severoamerickém trhu...
Avatar - Ada je zase tady
12. 11. 2009 20:24
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Kdo by to rekl, ze pro Toyotu neni nebezpecny rendlik >:-[] >:-[] >:-[]
12. 11. 2009 21:35
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
No tak samozřejmě kvalita za přiměřenou cenu,o tom konkurence je.VW právě i tou kvalitou na tyto konkurenty už ztrácí.
Avatar - white label
12. 11. 2009 23:11
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
>:-[] >:D

P.S. těch uvozovek sis asi zase nevšiml... ;-)
13. 11. 2009 06:37
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Rozhodující je snad názor lidí v USA,nikoliv tvé uvozovky.
[odkaz]
Hyundai je tam už brán jako velmi kvalitní značka,Toyota stopro také.VW je tam v kvalitě už podřadné. >:-[] :-!
A nakonc Hyundai i Kie i v době krize roste zisk,který už mají větší než koncern,takže cenu mají natavenou pro ně dobře.O VW se to zase říci nedá. >:D
Avatar - T613
12. 11. 2009 12:44
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Model VW není úspěšnější. Jen má momentálně větší kliku.
12. 11. 2009 12:50
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Taky názor ...
Avatar - dochtor
12. 11. 2009 14:53
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
:yes:
keby "odisiel" europsky trh, tak je to inak...
12. 11. 2009 12:10
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Myslim ze to bude skor tym, ze Toyota je globalna automobilka, ktora predava na vsetkych trhoch. Naproti tomu VW nema na automobilovom trhu v usa (ktory zaznamenal najvacsie straty) skoro ziaden podiel...
Avatar - white label
12. 11. 2009 12:11
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Masívní orientace na trh USA a Kanady je jednoznačně hlavní příčina, jak dřívějšího dlouhodobého nárustu prodejů Toyoty, tak logicky i současného propadu...
Jen aby se to nezvrhlo oboustranným náháněním počtu vyr. kusů do konce kal. roku, a to i za cenu výroby převážně na sklad...
Avatar - iudex
12. 11. 2009 12:50
Re: Podstatné souvislosti stále nejsou tučně zvýrazněny
Ano, lode v Amsterdame sú uz plne obsadené skladovkami, asi treba zacat hladat inde. >:-[]
12. 11. 2009 11:46
No já to říkal
>:D
Říkal jsem, že to není trvalé, ale že to bude trvat doslova pár hodin, tak to sem si opravdu nemyslel. >:D

To jsou tedy články, jeden den tak, druhej naopak. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
12. 11. 2009 11:48
Re: No já to říkal
Aspoň je nějaká sranda, ne ? Jak když plivneš mezi křečky... >:-[]
12. 11. 2009 11:52
Re: No já to říkal
>:D >:D >:D :yes:
12. 11. 2009 11:53
DVĚ JEDNIČKY
Tak si vyber. Jsem přesvědčený, že zde na diskuzi by se asi těžko mohl nalézt diskutér s mozkem, který by v počtech fandil někomu jinému, než-li Volkswagenu, zejména tedy, odehrává-li se souboj v mezikontinentálním rozměru.

Škoda
SEAT
Volkswagen
AUDI
Bentley
Bugatti
Lamborghini
Porsche
Do toho nějakej ten náklaďáček... dokonalá konfigurace, co?

Tak držme palce ať to evropská jednička dokáže i v celosvětovém měřítku. Vyděláš na tom ostatně i ty.

Viděl bych to asi takhle (bráno od osmnácti let věku šoféra) - Fox, mistr elegance, POLO GTI, GOLF GTI (Octavia RS, ROCCO), A4 Allroad či Apoštol, A6 Allroad, Touareg či Cayenne, A8, 911... no, a na závěr Bentley. Na stuhu od přátel žehu si můžeš na věnec nechat vyšít nápis - Přišel, viděl, zVWítězil.

P.S. BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
52
12. 11. 2009 12:03
Re: DVĚ JEDNIČKY
dej před ně ještě devítku a máme tady nové téma ;-) . No a stím Bentleyem: nevěděl jsem, že Bentley vyrábí pohřebáky. ;-)
Avatar - Ricardo
12. 11. 2009 12:25
Re: DVĚ JEDNIČKY
Ale jo, možností je hned několik:
- Brooklands [odkaz]
- Turbo R [odkaz]
- T1 [odkaz] (je potřeba vyměnit masku chladiče)
- a nebo taky klasika od Audi [odkaz]
>:D
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 12:10
Re: DVĚ JEDNIČKY
Já fandím Lotusu. Nevíte někdo, kolik miliónů vyrobil Lotus? Je to pro mne strašně důležité. Nezajímá mne jak auto jezdí a kolik stojí, ale kolik aut vyrobil vlastník značky. To je strašně důležité pro mne jako řidiče a uživatele automobilu.
12. 11. 2009 12:53
Re: DVĚ JEDNIČKY
Ty fandíš v duelu o největšího výrobce aut světa Lotusu? Zkus hodně mokrý hadry.
Avatar - iudex
12. 11. 2009 13:10
Re: DVĚ JEDNIČKY
Myslím, ze irónia v Doohanovom príspevku je velmi tazko prehliadnutelná... ;-)
Avatar - white label
12. 11. 2009 13:13
Re: DVĚ JEDNIČKY
To je pravda...a vzal jsi mi to přímo z klávesnice... ;-)
12. 11. 2009 13:25
Re: DVĚ JEDNIČKY
ach bože, Iudexi, já vím přesně, co je obsahem příspěvku kolegy, právě proto mu (zdánlivě bez pochopení té ironie) odpovídám. Neb na ten příspěvek se jinak ani odpovědět nedá. Zde jde o počty aut. Nikdo přece (až na Doohana) tu neobjevuje ameriku, že jako počty nevypovídají o kvalitě. Nebo to tu snad někdo tvrdil?
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 13:31
Re: DVĚ JEDNIČKY
Drahý GTI - k tomu objevování Ameriky z mé strany - automobilový průmysl mne živí dost dlouho na to, abych mohl napsat svůj názor (auta neprodávám, bazar nevlastním, doopravdy myslím PRŮMYSL). Už proto nechápu, proč je někdo absoulutně pro/proti VW či TOYOTĚ. Jak už o v životě bývá, tak ten je dobrý v tom a ten zas v onom a nikomu se přeci nebudeme posmívat, že jezdí Golfem/Aurisem apod...
12. 11. 2009 13:54
Re: DVĚ JEDNIČKY
Drahý Doohane, jestli je někdo schopen napsat ten lotusový blábol a současně tvrdit, že ho živí autoprůmysl, pak pokud neděláš nočního vrátnýho na ministerstvu dopravy začínám mít o evropský autoprůmysl lehké obavy... ;-)

Myslím, žes tak úplně nepochopil o čem to tu dnes je - jen a než o kvantitativním souboji titánů. A v tomto kontextu píši, že pokud je tu někdo z Česka a fandí v číslech Toyotě, stala se u něho ve výchově někde velká chyba. Představuji si to tak, že se hraje mezistátní uktání třeba v pingpongu mezi Japonskem a Českem a Japonsko vyhraje a zdejší asiaklub začne (česky) skandovat - ať žije Japonsko, ať žije japonsko... a my ostatní češi zatáhnem vocasy a... půjdem spolu s japonskými fandy (neveřícně kroutícími hlavami)do hospody na jedno horký saké...

Neboť být chytrým, to je dar, ovšem být hloupým je než... úděl (nemyslím to osobně).
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:02
Re: DVĚ JEDNIČKY
Pouze dvě připomínky - možná píšu bláboly, ale můj přízpěvek s Lotusem jsi EVIDENTNĚ NEPOCHOPIL. A za druhé, než o někom napíšeš, že dělá vrátného tak trochu přemýšlej...to je opravdu hodně "český mindrák". Navíc - ty znáš nějakého vrátného z MD a víš o něm že je lump nebo tak něco???
12. 11. 2009 14:32
Re: DVĚ JEDNIČKY
Mám dojem, že nikoliv já, nýbrž ty máš malej problém s chápáním textu... Nemám nic proti vrátným z ministerstva dopravy. Pokud jsem se strefil ;-) všechno dobrý... :-)
Avatar - DRBNUTY
12. 11. 2009 18:17
Re: DVĚ JEDNIČKY
VW je nemecka automobilka,tak preco by jej slovak,alebo cech mal fandit viacej ako japonskej.A nepis,ze preto lebo je to europska znacka,lebo nemci tiez vo vojne nesetrili europanov. :-!
Avatar - white label
12. 11. 2009 18:27
Re: DVĚ JEDNIČKY
Třeba k vůli Škodovce... [odkaz]

Z histrorie si může každý vytáhnout co zrovna potřebuje..., od fašismu přes komunismus, napoleonské války až po Římskou říši..., nic (nejen) z toho, nebylo zrovna "košer"...
12. 11. 2009 18:38
Re: DVĚ JEDNIČKY
Někdo má jen krátkou paměť... :-!
12. 11. 2009 14:00
Re: DVĚ JEDNIČKY
To jako že hákuješ u linky na Fábie? >:D Né, nic proti, ale nedalo mě to. ;-)
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:05
Re: DVĚ JEDNIČKY
Naštěstí nehákuju na lince na Fabie, ale znám hodně lidí co takhle hákují a vůbec jim nezávidím a vážím si jejich práce. Je to dopravdická dřina. A možná k Tvému překvapení a překvapení GTI to nejsou bezmozci co nic jiného neumí...Ale dál už na toto téma nechci diskutovat. Myslel jsem, že se zde bavíme o autech.
12. 11. 2009 14:10
Re: DVĚ JEDNIČKY
Ale teď mi podsouváš něco, co jsem tady neřekl. Jen sem do tebe trochu zaryl, prostě mi ty zkušenosti z průmyslu nedaly. Víš, ač lidi na lince mají sebelepší kvality, neřekl bych, že mají znalosti na to, aby mohli kompetentně (a to je to důležité slovo) hodnotit celosvětový vývoj auomobilové produkce. To by pak nedělali na směny na lince. Nesmíš si to brát tak osobně :yes:
12. 11. 2009 14:42
Re: DVĚ JEDNIČKY
Nikdy jsem nikde nenapsal, že lidé pracující manuálně jsou bezmozci. Nyní přeháníš.
Avatar - white label
12. 11. 2009 14:09
Re: DVĚ JEDNIČKY
Taky je možné, že (někdo) pracuje třeba pro Toyotu v českém Kolíně..., a tam to např. Čech ani s tím Eurovlastenectvím tak zcela jednoznačné (logicky) mít nemusí... ;-)
12. 11. 2009 14:13
Re: DVĚ JEDNIČKY
No tak to je v háji, to by se musel řídit Kaizenem, a to by opravdu vypadalo na toho pohřebního Bentleye ve finále >:D
Avatar - white label
12. 11. 2009 14:27
Re: DVĚ JEDNIČKY
...pohřebního v horším... a Bentleye naopak v lepším případě...
Jak by asi vypadal pohřebák z Aygo? To by jej zřejmě musel řídit sám nebožtík, aby se do něj vůbec vlezl, i když elegantním řešením by určitě byla značková střešní "rakev" Thule Excellence...
[odkaz]

;-)
Avatar - DRBNUTY
12. 11. 2009 18:09
Re: DVĚ JEDNIČKY
No ja by som naozaj radsej tie mokre handry,ako tie tvoje mokre sny. >:D
13. 11. 2009 08:32
Re: DVĚ JEDNIČKY
Nezajímá tě, jak auto jezdí a fandíš Lotusu..... edit: Pardon, fakt ještě spim.....
12. 11. 2009 12:13
Re: DVĚ JEDNIČKY
GTI..nevím...obvykle čtu tvoje přízpěvky s pochopením pro někoho kdo prostě fandí jednomu hráči na trhu. Ale toto je až obscéní masturbace.

Jsem (dle tvého názoru) bez mozku a fandím koncernu Hyundai-Kia, který s pouhými dvěma značkami dokáže držet paté místo a pomalu ale jistě se dotahovat ke špičce.

P.S. Bravo všem, kteří ustojí krizi se ctí.
12. 11. 2009 12:51
Re: DVĚ JEDNIČKY
Špatně si vykládáš má slova. Já nefandím žádné značce. Jen když se tu píše o VW vím, jak si stojí. A o tom píši. Dnes tu diskutujeme o prvenství v počtu vyrobených aut. Kdyby byl druhou jedničkou namísto VW třeba Fiat... no přece bychom byli rádi také, a všichni, ne? Vždyť tento duel se odehrává mezi kontinenty. Tak jako co v tobě vyvolává náklonnost k nějaké asijské automobilce? Copak ty nechceš, aby Evropa byla nejlepší ve všem? Nyní tedy v počtu vyrobených aut, třeba? Co tě láká na asii? Co tě k nim vábí? Kdes v sobě objevil korejského sympatizanta. Máš to stejné třeba u fotbalu? Nebo snad máš důvod netěšit se z Porsche, z Lamborghini, z Bentleye?
Avatar - iudex
12. 11. 2009 13:13
Re: DVĚ JEDNIČKY
cit. GTI: "Já nefandím žádné značce." >:D >:D >:D Daj este ten o Americanovi a Rusovi...
P.S. Neprenásaj Samuela Huntingtona a jeho Stret civilizácií do automobilizmu.
12. 11. 2009 13:27
Re: DVĚ JEDNIČKY
Pokud je ti k smíchu, že nefandním žádné automobilce, mě to připadá zcela přirozené. Tedy minimálně na diskuzi. Připadáš mi jako neználek, který se diví, že chválím Ferrari za to, že umí výborná auta...
Avatar - iudex
12. 11. 2009 13:48
Re: DVĚ JEDNIČKY
Nevidím nic zlé na tom fandit nejakej znacke. Predpokladám, ze sem na server chodia ludia, ktorí majú k autám viac nez len vecný vztah. Narázal som na Tvoju tézu o tom, ze ZROVNA TY nefandís ziadnej znacke, co som bral ako humor do vlastných radov, ale ako z Tvojej reakcie vidím, tak to myslené nebolo. To je akoby wolff napísal, ze nefandí Fiatu ci Avantime ze nefandí Renaultu... ;-)
12. 11. 2009 13:54
Re: DVĚ JEDNIČKY
Já Fiatu fandím z několika prostých důvodů...

A kdyby GTI napsal, že Ferrari vyrábí výborná auta, tak to beru jako úpřimnou urážku jediné a skutečné ikony automobilizmu... :yes:
12. 11. 2009 14:24
Re: DVĚ JEDNIČKY
Doufám že mi v diskutovaném kontextu nechceš předhazovaz zdejšího Wolffíka... :-)
12. 11. 2009 14:29
Re: DVĚ JEDNIČKY
Neschovávej se za mne. Sám moc dobře víš, jak si trapný. A taky moc dobře víš, že mnohým (nejen mne) tady v oblasti přehledu v automobilovém průmyslu nesaháš po kotník (jeden). Tvůj přehled končí u koncernu VW a i zde máš pouze informace, které jsou veřejně přístupné a snadno vygooglovatelné... Jediné co umíš je to hezky sepsat a ideologicky to podat. A to umí každý uznat... ale nemysli si, že si jediný, kdo to umí. Tohle jsou témata o autech a ne o slohu.

Za sloh máš někdy (když se nezakuckáš) jedničku, ale fakticita a znalost aut je milý nicku za pět.

P.S. Nejkostrbatější je dnes tvůj příZpěvek viz. níže...
12. 11. 2009 14:36
Re: DVĚ JEDNIČKY
Po kotníky nesahám především tobě. A velmi si toho na sobě cením... 8-s >:D
Avatar - white label
12. 11. 2009 14:39
Re: DVĚ JEDNIČKY
Wolffe..., jen krátce a výhradně! pouze k té tvé druhé větě..., tvůj největší problém tady, vidím osobně naopak v tom, že ty to evidentně o sobě stále ani netušíš.... ;-)
12. 11. 2009 14:49
Re: DVĚ JEDNIČKY
Daj este ten o americanovi a rusovi- jooj, chlamu se tu jak idiot, nikdo v kanclu zas nechape, dik :-)
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 13:59
Re: DVĚ JEDNIČKY
Hele GTI, a Ty si myslíš že VW nepoužívá komponenty z Číny či Japonska??? Já Ti odpovím - vím to - používá.
12. 11. 2009 14:28
Re: DVĚ JEDNIČKY
Nemusíme chodit nikam daleko, svleč se před monitorem... >:D klid, je to bez kamery >:-[] ;-) a sepiš výrobce oblečení co máš na sobě, uvidíš, že když narazíš na něco jiného než Čínu, bude to zázrak.

O ty komponenty z japonska či odkud přece dnes nejde, jde o značku a o to, co reprezentuje. VW reprezentuje v tomto duelu Evropu a Toyota Japonsko. Hergot, přece mi nechceš tvrdit, že je to vobráceně... >:D :yes: To bych si skočil snad i sám na ty mokrý hadry...
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:43
Re: DVĚ JEDNIČKY
Svetr - GANT - Made in Italy
Bunda - Tilak - Made in Czech republic
Triko - ReJoyce - Made in Czech republic
Boty - Ecco - Made in Slovak republic
Ponožky - Moira - Made in Czech republic
Kalhoty THD - Made in Mauritius
Brýle - Silhouette - Made in Austria
Hodinky - Longines - Swiss Made

Promiň, ale nahrál jsi mi na smeč >:D
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:45
Re: DVĚ JEDNIČKY
P.S. -zapomněl jsem na pásek, ale ten mi dělal pan Svoboda z Prahy 4 a nevím odkud je spona...
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 14:48
Re: DVĚ JEDNIČKY
P.S.2 - Snažím se co nejvíce využívat lokálni ekonomiku a VW je mi nejen designově bližší než Toyota, to ale neznamená, že chlapíky od Toyoty vnímám jako nepřátele. Navíc LandCruiser mám raději než Touareg (Q7, Cayenne). Bez ohledu na místo původu.
Avatar - white label
12. 11. 2009 14:53
Re: DVĚ JEDNIČKY
To si na tom podobně, jen ten LC zas tak "nežeru, ale je fakt, že je aspoň opravdu prostorný, když už musí být z venku tak velký...
Avatar - white label
12. 11. 2009 14:48
Re: DVĚ JEDNIČKY
A teď se podívej ještě jednou (o něco lépe), kde je to skutečně vyrobeno... ;-) >:-[]

P.S. A když ne jako celek, tak aspoň knoflíky, zipy, látky, nitě...a ta spona z pásku taky... :-)
12. 11. 2009 14:57
Re: DVĚ JEDNIČKY
>:D Nesvlékl ty jsi tam celou kancelář? >:D No, ale mrkni se na to, kdo to ušil. Počítám, že uhraješ tak ty longíny a brejle...

P.S. Už se oblíkni ať neklepeš u diskuze kosu >:D :yes:
neregistrovaný "Doohan"
12. 11. 2009 15:08
Re: DVĚ JEDNIČKY
Křivdíš českým výrobcům. Je spousta firem co dělají věci u nás a z materiálu z EU. Pár jsem ji i navštívil a vím, že tady doopravdy vyrábí. Třeba Kama - perfektní svetry, Tilak, Sir Joseph a další a další. Jo a zimu neklepu, ohřívám se ruským plynem, alespoň zatím, dokud proudí :'-( :'-( :'-(
12. 11. 2009 15:45
Re: DVĚ JEDNIČKY
:-) :yes:
Avatar - iudex
12. 11. 2009 15:39
Re: DVĚ JEDNIČKY
>:D :yes:
Avatar - DRBNUTY
12. 11. 2009 18:26
Re: DVĚ JEDNIČKY
Hyundai/Kia ma tiez tovarne v cechach a na slovensku,takze preco je problem,ze fandi prave im?A to ze ci dostane par milionov nejaky Adolf,alebo Kim Cong-Il mi je uplne jedno.Ked sa so mnou bude chciet jeden z nich podelit,potom im zacnem fandit. :-!
12. 11. 2009 21:40
Re: DVĚ JEDNIČKY
Každá obrovská snaha a píle se musí ocenit a je jdno,zda se snaží evropan,američan či asiat.Je třeba fandit těm kdo má snahu,ne ten kdo žije pouze historií.
12. 11. 2009 12:17
Re: DVĚ JEDNIČKY
Ehm, s tym "mezikontinentalnym" subojom je to tak, ze zatial co Toyota predava svoje auta vsade vo svete (snad az na Antarktidu), tak VW je stale obmedzeny len na eurazijsky region (plus brazilia, kam vozia tie svoje lisky, ktore nikto v europe zaboha nechce). Predaje po celom svete ma z koncernu len Porsche, co robi na objeme len symbolicke cislo...

Navyse Toyota nie je len automobilka, ale koncern s ovela sirsim zameranim (robotika, biotechnologia, sport, letecky/vesmirny priemysel, atd).
12. 11. 2009 12:19
Re: DVĚ JEDNIČKY
:yes: Toyoty má širší trh a větší záběr.Souhlas.
12. 11. 2009 12:35
Re: DVĚ JEDNIČKY
Pravda, přesto si uvedl, že kromě trhu v Severní Americe je VW zastoupeno takřka všude ;-) . Zdroje z roku 2007, koláč teritoriálního rozdělení tržeb: Německo 27%, zbytek Evropy 45%, Severní Amerika 14%, Asie 6%, Jižní Amerika 6%, Afrika 2%.
12. 11. 2009 14:39
Re: DVĚ JEDNIČKY
Myslim ze za rok 2008 (a 2009) je to trochu inak. Dost sa rozbehli trhy v Rusku a Cine. Ale aj z cisel za rok 2007 vyplyva to co vravim: EurAzijsky trh je z hladiska odbytu pre VW jednoznacne dominantny (78%).

Pre zaujimavost, rozdelenie predajov podla regionu pre Toyotu: Severna amerika 32%, Japonsko 25%, Europa 14%, Azia 11%, stredny vychod 7% (co je v podstate tiez Azia), Afrika 4%, Latinska Amerika 4%, Oceania 3%. Je to rovnomernejsie rozlozene po celom svete...
12. 11. 2009 11:57
Ustálené pořadí
No tyto čísla už vypadají reálně.Chválím redakci za rychlé reakce.Vždyť ta včerejší zpráva byla už v médiích dost dlouho,tato ne.Ještě stále není konec roku,takže za celý rok není rozhodnuto.K propadům Toyoty a VW,vysvětlení je i propadů Fábie na našem trhu,čím větší prodeje,tím větší ztráty,jak píší zastánci VW.Vše je ale prosté,trh USA,nejvyspělejší a s největším propadem,japonský trh také dost razantně ztrácel,ten ovšem už dlouhodobě.Naproti tomu německé šrotovné (vůbec v evropských zemích)kde má VW jakožto domácí automobilka silnou pozici vykonalo také svoje.
Rozbalit vlákno
7
12. 11. 2009 13:01
Re: Ustálené pořadí
presne tak, psal jsem to uz vcera ;-)
12. 11. 2009 13:06
Re: Ustálené pořadí
Neměl US trh svoje šrotovné taktéž?
Avatar - white label
12. 11. 2009 13:10
Re: Ustálené pořadí
Měl (a nejen on), ale tady se "může" mluvit nahlas pouze o šrotovném v Německu... ;-)
12. 11. 2009 13:13
Re: Ustálené pořadí
Tak to je v háji, asi zůstanu po škole...
Avatar - white label
12. 11. 2009 13:16
Re: Ustálené pořadí
To nemusíš, jen se ti "zakáže" (na týden) přístup na tyto diskusní stránky... >:-[]
12. 11. 2009 13:29
Re: Ustálené pořadí
>:D
12. 11. 2009 21:45
Re: Ustálené pořadí
Jak dlouho?Jakou celkovou částkou a kolik prodaných vozů podpořili v Německu a USA?No rozepiš se... :-!
12. 11. 2009 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2009 13:05
Toyota v r. 07 - 9,74 mil. ks.
Toyota v roce 2007 - 9,74 milionu. Krizi si holt odskakala nejvic ona.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2009 13:11
Re: Toyota v r. 07 - 9,74 mil. ks.
No nic, vyráběj pouze o nepodstatných 50% méně než v 2007. Vo co de? ;-)
12. 11. 2009 13:21
Já to říkal...
Jak kdybych neříkal... Viz můj přízpěvek v tématu jinde, že už to tady jednou bylo a že je to opět němci vyvolaná poplašná zpráva...

Ano, jeden se nad tím udělá, ale jaký význam mají tyto lživé zprávy. Komu to vyhovuje? Že by naše pátá kolona?
Rozbalit vlákno
2
12. 11. 2009 13:37
Re: Já to říkal...
Čo to máš s tou kolónou? :-O
12. 11. 2009 13:51
Re: Já to říkal...
No v 39 to taky takhle nějak začínalo.. Co je z říše je nejlepší... ;-) Jeden se už tady vyčleňuje v rámci evropského kontinentu a teď už i mezi kontinentálně...

Tak mi tady tak nějak troškuz toho Mostu zavání 70 letý smrad, co už tady kdysi dávno v republice byl. Město víceméně příznačné..., agitace kvalitní...

A nejsem jediný, kdo si toho všiml...
12. 11. 2009 13:42
EVROPSKÉ KOMPLEXY
Nalijme si hned na začátku čistého oleje - žijeme v Evropě, v kolebce toho nejlepšího, co automobilový svět vytvořil, vytváří a vytvářet bude. Nabízí se tedy otázka, čím to je, že jsou lidé, evropané, kteří nanajdou mezi evropskými klenoty automobilového světa svůj oblíbený model, a kteří až fanaticky vyznávají automobilovou produkci z krajů, které jak esteticky, tak pojetím života vůbec jsou nám snad nejvzdálenější z celého vesmíru.

Odpověď by mohla být jednoduchá - asijská auta jsou prostě lepší, a to jak technicky, tak vyspělostí designu. Jenže ono to tak není. Tak co je za tím?

Že by to bylo takhle? - Náklonnost k asijským autům se v Česku rodí v ranné pubertě. Totiž, každý mladý člověk, jakmile si začne uvědomovat svou identitu, vymezuje svou osobnost vůči okolí. Ovšem, jak se vymezovat, pocházíš-li z nijak majetkově přitažlivých poměrů a ve třídě sedíš v lavici s klukem, jehož tatínek zatíná nad ránem v dlouhém táhlém úspěšně tipec bavorácké empětce a před tebou sedí kluk, jehož tatínek nosí trojcípou hvězdu i na klopě saka... a co ty? Doma jen permanentka na metro, tatínkova obrezlá stopětka před panelákem, jak s tímhle ve třinácti naložíš? No přece, začneš se vymezovat, začneš vyznávat produkci z co možná nejvzdálenějších končin. Třeba americká auta. Pozor. Nikoliv... tím přece neomráčíš, Amerika, to je tvá civilizace, musíš tedy přijít s něčím "exkluzivnějším", například s... asijskou produkcí. Pokud možno s takovou, která se k nám nedováží. Všichni přece pochopíme, že to auto, které se nedováží si nemůže tatínek koupit...

Tak toto by mohly být počátky automobilové asiofilie v pubertálním Česku. Nebo ne?
Rozbalit vlákno
19
12. 11. 2009 13:47
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Ty máš dneska grády.. ty se upíšeš snad k smrti? udělals dneska aspoň něco v práci? to je fuška, dneska to máš asi do pozdní noci... >:D

Prvně to začalo s koupajícími se Fabiemi, pak nefunkční převodovky, pak příležitost k onanii po které přišla (je mi líto) opět studená sprcha... Život je pes... >:D >:D >:D
12. 11. 2009 14:02
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Zkus to příště jako dospělý člověk. Pokud na to nemáš, poraď se s tatínkem.

To se tu málo vidí, smát se vlastním kostrbatým pokusům o vtip... 8-s :-!
12. 11. 2009 14:57
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Měl bych pro tebe další úhel pohledu: Mě osobně je VW nesympatická značka z toho důvodu, že vzešla z fašistický propagandy což dalece převyšuje moje eurosympatie k této značce...
12. 11. 2009 15:06
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Porsche vnímáš stejně negativně? A co GM, který zásoboval auty jak spojenecké armády tak přes Opela armadu Německa? A co Fiat? Autohistorky z druhoválečného japonského císařství znáš? A jak v předmětném kontextu vnímáš Mercedes? Ten je ti sympatický?
12. 11. 2009 15:07
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
S Porsche to je trochu jiný příběh, s tím problíém nemám... Ale trocha historie neuškodí: "Hitlerova nabídka přišla v pravý čas. Porsche předvedl 12. října 1936 tři funkční prototypy. Každý z nich ujel během sedmdesáti dnů vzdálenost padesáti tisíc kilometrů. Auta obstála bez nutnosti větších oprav a Hitler byl spokojen. Sám osobně vyhledal vhodné místo pro vybudování továrny. Protože jediné dva dostupné výrobní závody vlastnily společnosti Ford a Opel, které nebyly čistě německé, přikázal svým pracovním oddílům vystavět novou továrnu ve Volfsburgu (původně Fallersleben). Svými gigantickými rozměry měla umožňovat výrobu 800 000 vozů ročně. Dne 26. května 1938 Hitler položil základní kámen továrny a už v roce 1940 z její výrobní linky sjelo první auto. Nešlo však o vůz Kraft durch Freude (oficiální název), ale o vojenské vozidlo, které vzniklo podle návrhu F. Porsche. Osobní automobily zde byly zhotoveny poue v malém počtu. Odběrateli byli vedoucí představitelé nacistické strany. Němečtí občané ovšem přišli o své úspory..."
12. 11. 2009 15:37
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Popsal jsi své noční můry odmítání, resp. nesympatií. Nebyl jsem v autostadtu, ale absolvoval jsem návštěvu v museu Mercedes-Benz. Možná by ti to pomohlo v těch chmurách. Vedle dokonalé expozice jsem musel smeknout před tím, jak hluboce, pokorně a upřímně se tam uměli vypořádat s předmětnou minulostí jejich národa.
12. 11. 2009 16:26
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Dokonalá 5. kolona...

Oni se mohou obecně vypořádávat jak chtějí, ale nálepku nejhoršího národa Evropy co vyvolal dvě světové války jim nikdo neodpáře. To, že ty si skopčák je všem jasné a nesnaž se to ututlat. Je to prostě fakt. Každý, kdo má v sobě trošku cti by si od nich auto nikdy v životě nekoupil (pokud by nemusel a nebo věděl něco víc). Stačí znát jen trochu historie. Úplně stejný názor mohou mít lidi na firmu Basf, jíž krev z rukou ani po 60 letech nikdo nesmyl a nesmyje. Historie Mercedesu je trošičku odlišná. Historie Fiatu, potažmo japonských značek, potažmo Opelu je na tom přeci jen trošku jinak než Volkswagenu, byť je mi jasné, že ty s tím nemůžeš a ani nechceš souhlasit. Si trapný.

P.S. Nevím o tom, že by se rodina Agnelliu, případně rodina vlastnící Mitsubishi někdy hlásila k nacistické ideologii a genocidě. Pokud pracovali na válečné technoogii, tak to bylo čistě z národních, vlasteneckých a technických pohnutek (byť byli zavlečeni do svěové války na špatné straně). O tom kdo zakládal VW tady vědí všichni a Ferryho prosím tě o to nezatahuj.
12. 11. 2009 17:02
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Ovládej se, i zde se musí dodržovat pravidla slušnosti. Nazývat tu někoho skopčákem či nejhorším národem je za hranicí možného! Bylo by v této souvislosti velmi vhodné, aby ses za svá neuvážená slova omluvil.

Postrádáš vědomí reality. Lítáš v postojích (dá-li se vůbec o postoji spekulovat) jak chrchel v nádrži. Chápu, že přes své mládí a notoricky zde známou desorientaci je možné, abys tu mával praporem z Terezína a těšil se z toho, jak jsi to těm passatům natřel. Život dospělých, život společností, život národů je však o řády složitější než jsi vůbec zatím schopen si ve své malé hlavě představit.
12. 11. 2009 18:21
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Tak za prvé.

To jak se tady prezentuješ ty, je jen tvůj problém. Pokud se tady prezentuješ jako skopčák a je jedno co si pod tím pojmem ty představuješ, tak tě tak mohu nazvat a nemám s tím sebemenší problém. Ano sem první kdo to napsal veřejně, ale nejsem první a jediný kdo si tohle myslí. To jakým způsobem prezentuješ určitá fakta mému názoru pouze a jen nahrává. Něco jiného by bylo, pokud by si nebyl schovaný za anonymitou tvého nicku a měl bych jiné fakta, která by říkala cosi o opaku mého názoru a případně tvrzení. Pak bych samozřejmě třeba tak silné slovo nepoužil. Nic tomu ovšem nenasvědčuje, neboť tvé mistrné kroucení faktů a skutečností je jako by od mistra propagandy Goeblse samo vzešlo...

Za druhé
Pokud se má celému světu nějaký národ ospravedlňovat, pak to jsou i v rámci historického mezinárodního práva především Němci. To, že udělali několik (mnohdy laciných) gest je nezbavuje pro příští generace jakékoliv zodpovědnosti za to, co způsobili díky vlastní tuposti ostatním národům (záměrně nepíšu státům) neboť jejich genocida byla použita i na vlastní obyvatelstvo. Ano a já se nikdy nebudu za to stydět upozornit, protože právě na to, co Němci světu udělali musí nést zodpovědnost dostatečně dlouho a laciná gesta v nějakým autohaus a jiném muzeum s tím nic nenadělají.

Co je smutné nejvíce na celé věci je to, že sami Němci si tuto skutečnost uvědomují, s výjimkou sudetoněmecké lůzy a pak páté kolony nasazené mezi zmanipulovanou a ubohou náckovskou komunu nejen u nás, ale i v okolních státech. To, že ty si z Mostu je pro tebe více než příznačné. Tečka.

P.S. Tvůj odpor ke komunismu je tady také hodně dobře znám, dovol mi uvézt, že tento odpor ke zvrácené ideologii pravděpodobně vzniklý z tvé ještě zvrácenější ideologie, je tu velmi dobře znám. Jen malá poznámka. Nebýt Němců, tak sme tady opravdu nikdy ty komunisty u vlády neměli, ale chápu, že chtít po tobě znalost přímých historických souvislostí je nad tvoje možnosti.
12. 11. 2009 18:41
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Jo a teď bys mohl zkusit tu o tom, jak římští cisaří kolonizovali, vyhlazovali a asimilovali evropské obyvatelstvo.

Seš na hodně tenkém ledě, kde si nikdo moc co vyčítat nemá. :-!
12. 11. 2009 19:02
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
No v těchto věcech je hodně názorů. Uznávám. Nicméně doba římská (zejména pro právníky) není rozhodně vnímána negativně a dokonce (nejen já),ale i paní ústavní soudkyně paní Židlická (svého času má nejoblíbenější vyučující a věřím, že i já sem byl její oblíbenec :-) ) má na tuto dobu jen a jen pozitivní názor. Skoro bych řekl, že oba (dovolím si ji vzít do úst takto veřejně) tuto dobu považujeme za historicky nejsvětlejším okamžikem Evropy. Tím netvrdím, že všechno bylo dokonalé..., nicméně o době 38 by se nikdo z právnické fakulty a ani jiných asi tak pozitivně nevyjadřoval (gor, když v budově fakulty se nacházelo nechvalně známé sídlo Gestapa). Tato skutečnost ohledně antického říma ještě více vystupuje do popředí v konstrastu se středověkem. To jen k tématu (mému oblíbenému), které si nahodil...

Itálii mám rád zejména díky antice..., nicméně spoustu toho pozitivního z antiky si Itálie nese do dnešních dnů...(bohužel i negativného - někdy přílišná lascivnost)
12. 11. 2009 19:23
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Čas všechno křivdy smyje, nehledě na fakt, že dějiny píší vítězové. Jak se měli poražení a utlačovaní, o tom se nikdo nikdy dovědět neměl.

Němci jsou na ráně, tak to teď odnáší. Před tím něměl nikdo rád Francouze (díky nenasytnému Napoleonovi), před nima zase Švédy, kteří u nás vypálili a ukradli, co se dalo.

Já se těmito fakty nijak neoháním, je to příliš populistické a pokrytecké.
Avatar - Emel
13. 11. 2009 12:54
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Jistě, jenže VW je v tomto o krok dál... nejen že pochází z té "zlé" země, ale navíc byl založen Hitlerem a dodnes funguje v továrně, kterou mu nacistický režim vybudoval.
Avatar - white label
12. 11. 2009 17:40
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Bude to znít skoro neuvěřitelně, ale vím i o pár dalších obdobně omezených lidech jako jsi ty, ale nikdo z nich naštěstí nemá tak nepřekonatelnou potřebu to "veřejně" presentovat... :*) 8-s
Stihl jsi vůbec dochodit aspoň tu základku...?
Ono je totiž úplně jedno o čem/kom zrovna píšeš, "výsledek" je totiž vždy s naprostou pravidelností "stejný"..
12. 11. 2009 15:16
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Ovsem tuto revolucnu teoriu treba prelozit a zavesit na co najviac cinskych autowebov. Ak len polovica z Cinanov prezrie a prestane sa vymedzovat fandenim a kupovanim aut povodom z cudzej kultury v Europe, tak to zmysel urcite malo >:D >:D :yes:
12. 11. 2009 15:40
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
>:D Na tamních diskuzích jsou ty sympatizační motivace nemlich stejné. To je stále dokola co svět světem stojí a bude stát...
neregistrovaný "rj72"
13. 11. 2009 10:31
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Já osobně mám opačný problém, naprosto nechápu příznivce VW, protože díky hierarchii rámci značky z 90% nevyrábí plnohodnotný auta, ale jen více či méně šizené verze aut , aby si každý našel to své.
13. 11. 2009 14:15
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Cim dalej sa tu kopes s tym obmedzenym europatriotizmej, zacina to byt coraz trapnejsie. A zda sa mi, ze medzi tym asijocilom a nemcofilom ako ty je jeden jediny rozdiel, ze onanujete na ine auta.
neregistrovaný "Donovan"
13. 11. 2009 14:53
Re: EVROPSKÉ KOMPLEXY
Na druhou stranu (aniž bych se chtěl pouštět do nějakých Wolffovin) - jsme Češi a vzhledem k našemu kulturnímu a historickému kontextu nelze očekávat (a pomalu ani chápat), že budeme Němce považovat za "naše".
12. 11. 2009 13:55
Lidi to proste nechtej
WiteznyDýzl vcera v diskuzi na adresu Toyoty rekl - cituji klasika "LIDI TO PROSTE NECHTEJ". Tak ja bych se toho drzel. Lidi proste tu Toyotu nechtej a ze prodala nejvice vozu na svete, neni pro nase myslenky smeroplatne. Zdravim WiteznehoDýzla. Nekdy tady ta diskuze je fakt zabavna.
Rozbalit vlákno
9
12. 11. 2009 14:13
Re: Lidi to proste nechtej
Neprodala, ale vyrobila. Což je docela rozdíl. ;-)
12. 11. 2009 16:32
Re: Lidi to proste nechtej
Viděl si rozpory v rámci koncernu mezi výroba a prodej? Taky zajímavý čísla...

P.S. Slyšel si ty inzeráty inter auto porsche Váš dodavatel vozů Audi... nejširší nabídka skladových vozů za příznivé ceny... >:D teď ten inzerát (reklama) na mě houká kdykoliv pustím rádio v autě...

Prémiovka a ..skladovky za cenu hyper mainstreamu. Uf... Kam ten svět spěje... >:D
12. 11. 2009 17:15
Re: Lidi to proste nechtej
Skladovky mají snad všichni, já třeba nedávno koukal u BMW. A mají jich taky dost. To není nic zlého. U Hoška je nabízí taky.
12. 11. 2009 18:22
Re: Lidi to proste nechtej
Ale asi se prodávaj tak nějak přirozeně. Nějak sem si nevšiml, že by Hošek musel tak nějak moc inzerovat... Ale možná máš pravdu
12. 11. 2009 18:44
Re: Lidi to proste nechtej
Protože Hošek je malý, koukni k Renocaru, ten má skladovek plnej dvůr.
12. 11. 2009 18:47
Re: Lidi to proste nechtej
Má, ale jsou to převážně ojetiny i z reichu, pokud sem se díval. Nejsou to úplně nová auta... teda pokud myslímeto stejné. Je to ten jakýsi jejich program premium.. Myslíš tohle?? Protože nových skladovek neám pocit, že by jich tam bylo zase až tak moc. Ale prosím nehádejme se o kravinách...
12. 11. 2009 18:49
Re: Lidi to proste nechtej
Renocar ale není jen Brno. Chce se to podívat na jejich web, co nemaj v Brně, maj jinde.
12. 11. 2009 19:06
Re: Lidi to proste nechtej
tak śtředí je stejně v Brně... Ale tohle bych neřešil, na to není čas, jdus e věnovat ženě... >:D

Dobrou... A projeť si tu antiku, je to zajímavé téma... A vynech prosím takové ty omyly ve stylu vodovodní potrubí spojované olovem... I mistr tesař se někdy utne... Ave cesar... >:D :yes: (my taky používali a srali azbest všude kde to jen šlo... ;-) )

P.S. Vzpomeneš si ještě na to co sme si psali o číně a škodě auto?
[odkaz]

:-)
12. 11. 2009 19:19
Re: Lidi to proste nechtej
Ano, tu Čínu jsem četl. Článek, jako by vyšel z mého popudu. Je tam taky napsaný, že i nadále je pro Škodovku hlavním trhem Německo.
Že se ji začlo tak dobře dařit i v Číně, je na pochvalu. ;-)

Dobrou.
12. 11. 2009 15:51
Japonci auta zkrátka uměj
Evropani taky, korejci taky a amíci jakbysmet. Někomu sedí to, druhýmu zas štimuje ono. Toyota umí udělat auta, který se dokážou prodat prakticky všude. Proto je taky světovou jedničkou. Toyota není nejlepší auto na světě. Něco takovýho jako nejlepší auto ani neexistuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misiak"
12. 11. 2009 18:28
GTI a VW
dnes radsej bez slov >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2009 18:39
Re: GTI a VW
Myslím, že by se spíše hodili tito smilici... :'-( :'-( :'-( :'-(

Co se ovšem diskuze jako takové týká, pak souhlas... >:-[] >:-[] >:-[]
12. 11. 2009 22:45
Nauč se počítat
Wolfe ty se raději nauč procenta. >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
12. 11. 2009 23:10
Re: Nauč se počítat
>:D :yes:

No jo, to je náš všepředpovídající a všespočítající wolffík... :*) 8-s
13. 11. 2009 00:13
Re: Nauč se počítat
>:D :yes:
13. 11. 2009 06:23
Re: Nauč se počítat
Já sem říkal, že budeš mít dlouhou noc... a měl sem pravdu. tenhle týden ti dal zabrat..., ale soukmenovci tě za tvoji výdrž jistě pochválí... :yes:
neregistrovaný "misiak"
13. 11. 2009 10:59
Re: Nauč se počítat
GTI bol 18 hodin v euforií - tolko bol totiz rozdiel medzi clankom o prvenstve VW a jeho korekcii.
Stavim sa, ze si spravil snapshot toho clanku a celu dobu ho mal ako tapetu na monitore! Urcite ho cital kazdu chvilu, slovko po slovku, pismenko po pismenku. Urcite to hltal s obrovskym nadsenim, ukladal si tie pismenka do hlavicky aby mohol kazde jedno pismenko rozpravat este aj o 50 rokov svojim pravnucatam. >:D >:D >:D
neregistrovaný "misiak"
13. 11. 2009 10:31
sroty!
Volkswageny Golf, Scirocco, Eos, Jetta, Passat, Touran a Caddy; Audi A3 a TT; Seaty Leon a Altea a Škody Octavia a Superb, vybavené šestistupňovými DSGčky, musí do servisů.

BYE, BYE >:D
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2009 14:41
Re: sroty!
nagoogluj product recall toyota - myslim ze tu toyota za posledni roky neohrozene vede. V USA se zabili lide protoze jim spatne navrhunte koberecky blokovali brzdu a plyn, v japonsku ze zabili 4majitele protoze jin uletela naprava atd..

[odkaz]%E2%80%99s-pu…
13. 11. 2009 14:38
VW prodalo uz pres 5Mio aut
podle posledni zpravy VW v mesici rijen vyrazne posililo svuj prodej - o 11% hlavne v Brazili, Cine a EU za tento tok uz prodali 5,32 Mio aut! Ukaze se na konci roku ale napr. Economist (nejprestyznejsi ek. casopis) uz minuly rok zaradil VW pred Toyotu. V roce 2010/11 jeste toyota bude mozna nejprodavanejsi ale vsadil bych se ze do roku 2015 bude VW svetova jednicka, staci se podivat na nejdulezitzejsi trhy - cina, brazilie, indie, EU v USA muze jen stoupat

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2009 15:09
Re: VW prodalo uz pres 5Mio aut
Tady máš také jeden pěkný odkaz [odkaz]
Uvidíme na konci roku.