Novinky
OndraH
0
Aby si se nepos*al >😁 .
Přejít do diskuze
Sklamaním ohľadom spoľahlivosti boli najmä tradične výborné benzínové motory. V novej primere mali problémy, tuším pálili katalyzátory a podobne.. každopádne ten dizajn to asi pochoval. Mne sa primera páči (až na interiér) ale nebolo to to, čo verní zákazníci očakávali.
Tak obvykle čítam testy, keď príde auto ako novinka - po čase, iba s novým motorom, už to nie je také zaujímavé, čiže Tvoj postreh o hodnotení výmeny nissanovského diesla za francúzsky neviem ani potvrdiť ani vyvrátiť - nepamätám si už, či som to vtedy registroval.
Když vyjela poslední generace Primery, jezdil jsem zrovna první generací P10 (1993). Osobně se mi nová moc líbila, až na ten interier...no stejně jsem na novou neměl. Prodejce v Nissanu ale ronil slzy, protože stávající zákazníci, co čekali na novou generaci, odcházeli zklamaně jinam...bylo to pro ně prý moc sci-fi, čekali něco konvenčního.
Zajímavý odkaz testu z auto.cz, co jsi mi poslal. Protože v tu dobu mě Primera z výše zmíněných důvodů zajímala, četl jsem vše, co o ní vyšlo. Takové krásné hodnocení jako tady, ale nepamatuju. Tady testovali ještě původní motor Nissan 2.2 DI, za krátkou dobu tam začali dávat diesel od Renaultu. To potom na původním DI nenachali (novináři) nit suchou - hlučný,žravý, archaický motor nahradil klenot od Renaultu...ale to jsem odbočil, to mě evokoval ten tvůj odkaz.
Co se týká Sunnyho pro mě osobně je hnusný jak z venku, tak zevnitř, ale neřeším to. Jak jsi správně napsal, tento model není určený primárně pro nás a v Asii to může být šlágr - proti gustu žádný dišputát
😉
Zajímavý odkaz testu z auto.cz, co jsi mi poslal. Protože v tu dobu mě Primera z výše zmíněných důvodů zajímala, četl jsem vše, co o ní vyšlo. Takové krásné hodnocení jako tady, ale nepamatuju. Tady testovali ještě původní motor Nissan 2.2 DI, za krátkou dobu tam začali dávat diesel od Renaultu. To potom na původním DI nenachali (novináři) nit suchou - hlučný,žravý, archaický motor nahradil klenot od Renaultu...ale to jsem odbočil, to mě evokoval ten tvůj odkaz.
Co se týká Sunnyho pro mě osobně je hnusný jak z venku, tak zevnitř, ale neřeším to. Jak jsi správně napsal, tento model není určený primárně pro nás a v Asii to může být šlágr - proti gustu žádný dišputát
😉
Dizajn bol to najlepie, čo na tom aute bolo. Neortodoxný, pritom jednoduchý, s nápadom a istým nádychom futurizmu. Nadčasový, aj dnes vyzerá práve tak moderne ako v čase uvedenia. Byť to auto o triedu menšie, mal by úspech. V strednej tirede sa v Európe výstrednosti, žiaľ, nenosia. Spoľahlivosť nekomentuje, čítal som všeličo a vlastnú skúsenosť nemám. Testy však boli doradu ladené pozitívne [odkaz]
[odkaz]
Tento malý sedan vyzerá viac na čínsku nôtu ako pre Európu - zvyknime si už, že Európa nemusí byť zásadne pupkom sveta, a slovo "globálne" nemusí znamenať predovšetkým Európu - aj s jej absenciou v zozname sa nový Sunny stále môže páčiť vo väčšine sveta.
[odkaz]
Tento malý sedan vyzerá viac na čínsku nôtu ako pre Európu - zvyknime si už, že Európa nemusí byť zásadne pupkom sveta, a slovo "globálne" nemusí znamenať predovšetkým Európu - aj s jej absenciou v zozname sa nový Sunny stále môže páčiť vo väčšine sveta.
vdaka tej * to vyzera tak, ze vzadu su namontovane este o palec mensie kolesa ako vpredu...takze to mame vpredu 13 a vzadu 12 >😁
Tak Juke je kapitola sama o sebe. Svojich nadšencov si určite nájde a navyše píšu o ňom, že má vynikajúce jazdné vlastnosti.
Murano malo pred FL príšernú palubovku, teraz by to malo byť lepšie a zvonku je celkom pohľadné.
GT-R a 370Z nepovažujem za bežné Nissany. Sú to predsa len výnimočné autá. Ale tá bežná produkcia ma nejak nechytila...
Murano malo pred FL príšernú palubovku, teraz by to malo byť lepšie a zvonku je celkom pohľadné.
GT-R a 370Z nepovažujem za bežné Nissany. Sú to predsa len výnimočné autá. Ale tá bežná produkcia ma nejak nechytila...
Okrem typického kameňu úrazu - malých kolies, toto auto trpí až prílišnou ***natosťou. ;-\
no neúspěšná nevím...mám pocit, že do (východní) Evropy se dostala tak nějak nedopatřením, hlavní odbytiště měla jinde...
Zhovadiť? Sunny bol niekedy športiak alebo veľká limuzína?? Sunny čo si pamätám ja, bol vždy malý (trochu škaredý) japonský sedan..
Btw a oproti thalii mi to príde ako zlepšenie, nebyť toho "čumiaceho" ksichtu tak dám aj :yes:
Btw a oproti thalii mi to príde ako zlepšenie, nebyť toho "čumiaceho" ksichtu tak dám aj :yes:
No ona ani ta Tiida jako hatch ve skutečnosti nevypadá/la špatně. Aspoň dle mého názoru. Na fotkách děs, ale ve skutečnosti to ušlo.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Spolehlivost se projevila časem a cena byla při uvedení na trh v tehdejším normálu. Při prvním kopnutí na hřbitově byl opravdu design....
Prečo mám pocit, že takmer všetky u nás dostupné automobilky sa niekam po dizajnovej stránke stále posúvajú, len Nissan stále robí auta 90. rokov? (Ok, Qashqai je svetlou výnimkou...)
Nemaľuj čerta na stenu! >😒] Posledná Priemra bola silný kandidát na Miss obluda, jej "úspech" zrejme strednú triedu u Nissanu pochoval.
Není to ohavnější než Nissan Primera poslední generace. Prostě typický "korejský" design. 😄
To auto je prostě ohavné a jeho design bych globálním rozhodně nenazval. Pokud chce automobilka tenhle produkt prodávat po celém světě, měla zkusit udělat vzhledově umírněný vůz (zvenku, ale i zevnitř), ne na něj nacpat z každé země něco. Thalia je podle mě ošklivá, ale proti tomuhle královna rýsovacího prkna. Zlatý logan...
Takto zhovadiť názov, čo má celkom slušný zvuk, použitím na takúto Thaidu... Holt nie každý dokáže svoje názvy a značky hýčkať, ako Porsche či BMW. :-!