Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Tiguan 1,4 TSI (110 kW) vs. Škoda Yeti 1,4 TSI (90 kW) – Dvakrát 4x2

Dva vzdálení příbuzní přišli o pohon zadní nápravy a dostali přeplňované čtrnáctistovky. Vyplatí se připlatit za VW nebo odvede stejnou práci Škoda?
Zpět na článek
23. 12. 2010 08:29
23. 12. 2010 08:43
23. 12. 2010 09:03
23. 12. 2010 09:30
23. 12. 2010 10:22
23. 12. 2010 10:40
23. 12. 2010 11:13
23. 12. 2010 11:42
23. 12. 2010 15:28
23. 12. 2010 13:08
23. 12. 2010 14:00
23. 12. 2010 11:25
23. 12. 2010 13:47
24. 12. 2010 08:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 12. 2010 08:40
23. 12. 2010 08:53
23. 12. 2010 09:46
23. 12. 2010 10:03
23. 12. 2010 11:26
23. 12. 2010 14:34
30. 12. 2010 10:04
23. 12. 2010 15:00
23. 12. 2010 09:47
23. 12. 2010 11:29
23. 12. 2010 17:49
24. 12. 2010 08:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 12. 2010 11:44
24. 12. 2010 09:52
23. 12. 2010 12:09
23. 12. 2010 12:56
23. 12. 2010 13:10
23. 12. 2010 13:12
23. 12. 2010 14:31
23. 12. 2010 14:45
23. 12. 2010 19:07
23. 12. 2010 16:49
23. 12. 2010 19:05
23. 12. 2010 19:11
23. 12. 2010 16:15
23. 12. 2010 21:26
23. 12. 2010 22:08
24. 12. 2010 01:49
24. 12. 2010 08:17
12. 1. 2011 10:04
neregistrovaný "zubarius"
26. 12. 2010 19:09
28. 12. 2010 00:19
28. 12. 2010 23:40
12. 1. 2011 10:00
neregistrovaný "zubarius"
12. 8. 2011 15:59
Avatar - petrumr
23. 12. 2010 08:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
59
Avatar - iudex
23. 12. 2010 08:43
Re: co vybrat?
Súhlasím s Tebou, maličký kufor bol u mňa asi najväčším sklamaním (spolu s nepohodlnými a krátkymi zadnými sedačkami) z Yetiho.
O pár cm dlhší previs by vec riešil a žiadnu ujmu autu nespôsobil (dizajnovo ani "terénnym" schopnostiam). Avšak to by už veľmi liezol do kapusty Tiguanu, kde zrejme bolo potrebné zachovať ten "poltriedny" rozdiel.
23. 12. 2010 09:03
Re: co vybrat?
Jasně, Yeti by měl být o něco menší než Tiguan. Pravda je, že na objem kufru se asi nikde tak nehledí jako u nás. Ne že by v jiných zemích tento faktor při výběru auta nebyl důležitý, ale u nás je to extrém.

Já bych doplnil k největším zklamáním z Yetiho zmiňovanou utopenou řadičku....to mi opravdu kalilo dojem z jízdy a těžko bych si zvykal. Zajímavé, i u FII se oproti FI musím více natahovat...nechápu, velká kaňka na jinak příjemným ovládání auta...
23. 12. 2010 09:30
Re: co vybrat?
Jednoduchá volba - Dacia Duster!!!
Za ty peníze alespoň "čtyřkolka".
23. 12. 2010 10:22
Re: co vybrat?
Jistě, kdo potřebuje 4x4 bude MOŽNÁ uvažovat i o Dusteru. Tyto SUV ale mají úplně jinou cílovou skupinu kupců.
23. 12. 2010 10:40
Re: co vybrat?
Ano, tyto rádoby SUV mají jinou klientelu - "hloupé" lidi, co potřebují honit ego.
Pokud toužím po SUV (sport utility vehicle - auto pro zábavu, které se nemusí zaleknout lehčího terénu díky 4x4), tak tedy klasické SUV. Jenže tady se to zvrhlo v dávání najevo svou finanční situaci. Jenže tito kupující na to nemají, a tak chodí kolem svého Yetiho 1,2 4x2 s nosem nahoru. S pocitem majitele X5 nebo Q7...

Prostě to jsou naprosto zbytečně vyhozené peníze. Stejný případ je Superb 1,4.
23. 12. 2010 11:13
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
S těmi hloupými lidmi bys měl velmi výrazně šetřit. Ostatně, někdo jiný by zase za hloupého mohl mít toho, kdo jezdí ve fiatu linea, v jednom z vůbec nejméně praktických a nejošklivějších aut na trhu.

Z tvého (značně přízemního) pohledu plyne to, že auto má mít 4x4. Tak proč si takové auto nekoupíš? Tvar karoserie přece není prioritní určovací znak pohonu. Mohu mít karoserii coupé s 4x4 a zrovna tak karoserii SUV s poháněnou přední nápravou. Totiž výrazný trik karoserií SUV spočívá mimo jiné v umožnění vzpřímenějšího posazu. Kdo se kdy posadil do takového auta ví, jak přirozený ten posaz je. Vedle toho ti ten posaz poskytuje řádově lepší orientaci v provozu. Jsou lidé, kteří právě proto tato auta (a to i od Land Rover, Volvo, horní Škodu atd.) kupují, aniž by kdy chtěli s nimi jezdit mimo zpevněné silnice a aniž by si "museli" pořídit pohon 4x4, aby si z tebe na silnici v zimě mohli dělat dokonalou srandu.

Kupci takových aut mají například na mnohem více než na co máš ty... Tak se hezky se svými sedmdesáti sedmi koňmi (bože...) zařaď do řady a nehraj si tu na jezdce QUATTROPORTE, i když (uznávám) máš také čtvery dveře... 8-s >:-[]

P.S. Finanční situaci dáváš svým vozem veřejnosti předevší najevo ty... Jistě dovolíš citaci z tvého popisu Fiatu Linea: "K silným stránkám samozřejmě patří celkový design vozu. Černá metalíza ve spojení s masivní přední maskou (připomínající Audi) stříbrné barvy a chromovaným rámem dělá z Linei vzhledově representativní sedan a neztratí se ani zaparkovaná vedle Passatu stejné barvy. Prostě – na parkovišti před nákupním centrem vyčnívá z řady... I to byl jeden z důvodů, proč jsem si ji kupoval, nemám žádné „mainstreemové“ auto". >:-[] >:-[]
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 11:33
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
No musím trochu souhlasit s Mezkem, že je plno Čechů, kteří si koupí Škodovku, protože si myslí, že je to české auto, koupí si nové auto aby bylo vidět, že na něj mají a nemusí jezdit v nějaké ojetině a snaží se koupit co nejlevněji neco co bude vypadat honosně. A přesně o tom je Yeti 1.2TSI 4x2. Tím ale neříkám, že toto auto je špatné. Ale za ty peníze se dá sehnat lepší. Ale jinak Yeti 4x4 by bylo přesně auto pro české chataře, kdyby mělo větší kufr. Ale je to konkurence Suzuki SX4 nebo Dacia Duster a věřím že na jaře budeme potkávat mnoho Yeti s vozíkem. :-)
23. 12. 2010 11:42
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Zkus mokrý hadry, kutile... Srovnávat Dustera s Yetim, to vyžaduje velkou slepotu...
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 12:38
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Já je nesrovnávám, jen píšu, že Češi jdou po ceně a podívej se kolik se prodává třeba v Německu Yeti a Dusterů. Je to o tom co kdo od auta očekává a kolik za to chce utratit. Pokud ale český chatař chce 4x4 tahač na vozík za slušné peníze, tak zvolí Duster. Pokud bude ohrnovat nos nad Dacií, bude chtít lepší materiály uvnitř a bude si myslet, že kupuje české auto, tak koupí Yeti. ;-)
23. 12. 2010 14:09
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
vyzaduje asi taku slepotu ako ty ked si porovnaval A6 s latitudou? myslim ze to bolo est edebilnejsie porovnanie ako duster s roomsterom..
23. 12. 2010 15:28
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
>:D No, tak za to tu ovace nesklidíš... >:-[]
23. 12. 2010 11:48
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Čistě ze zvědavosti, můžeš uvést pár příkladů, co lepšího se dá sehnat za ty peníze a nějaké zdůvodnění v čem a proč je lepší? Abychom se tady bavili tak nějak konkrétně. Jinak konkurenci Yetiho bych hledal trochu jinde, než zrovna u SX4 nebo Dusteru, podle mě je to spíše výše testovaný Tiguan, potom třeba Sportage, Kuga, ix35, Koleos (brrrr)...
Avatar - iudex
23. 12. 2010 11:53
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
S hodnotením konkurencie to nie je paušálne a čierno-biele. Je zrejmé, že Yeti 1,2TSI 4x2 konkuruje SX4 1,5 VTI 4x2, obdobne ako pri motorizáciách 2,0d s 4x4. Pri benzíne a 4x4 (1,8 TSI) a silnejšom TDI ale SX4 už nemá ako konkurovať a tam sa dostáva Yeti do ligy o niečo väčších SUV Tiguana či Sportage (a to aj cenovo).
23. 12. 2010 12:04
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Budiž, ale v tom případě to jsou další body pro Yetiho za schopnost pokrýt tak široké spektrum.
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 12:41
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
No srovnávat Yeti s Kugou nebo s ix35 je dost odvaha. Tam by asi Yeti pohořel na schopnostech 4x4. Koleos je lepší Duster.
23. 12. 2010 12:47
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Neřekl bych, že Yeti by pohořel ve schopnostech 4x4. Četl jsi třeba toto? [odkaz]
23. 12. 2010 20:01
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Hochu tak to jseš úplně vedle... Nesnáším lidi,co soudí něco, aniž by s tím měli osobní zkušenost. V lese jsem s Yetim 2,0 TDI 4x4 ( nejsem jeho vlastníkem a nikdy jsem nebyl ) projel s naprostou suverenitou to, co kamaráda ( který je dlouholetým vlastníkem ) s Nisanem X - Trail zastavilo hned na začátku. Kdo s Yetim nejel v opravdovém terénu,nikdy nepochopí, co to auto doopravdy vyjede a projede!!! Já k němu přistupoval ze začátku jako k SUV s naprostým despektem, co se terénu týče, ale po tom, co jsem s ním prožil kroutím hlavou ještě teď! :yes: :yes: :yes:
23. 12. 2010 12:52
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
1. Nepsal jsem, že auto má mít 4x4, ale že SUV má mít 4x4.
2. První bod se vztahuje k určení toho, co znamená SUV.
3. Tady v ČR je módou pořídit si "SUV", aby se dalo okolí najevo, že "na to mám".
4. Proč sem pleteš moji Lineu? Už několikrát jsem psal, že jezdím (teď už jezdil jsem) v SUV, které je "pravým" SUV - X5.
23. 12. 2010 13:08
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Nenazírej na SUV přízemními pohledy majitele Linei na sedmdesáti sedmi koních. Svět SUV není močál, spadají sem jak crossky tak z opačného konce až takřka všehoschopné offroady. Koneckonců TIGI je toho dokonalým příkladem. Střed segmentu je pak někde u "silniční čtyřkolky".

Dvoukolky nejsou žádnou módou, je to pouze jedna z variant, a to nikoliv výhradně Škody, nýbrž i Land Rovera, například. Soustřeďuj se méně na své podivné chatakterové anomálie a podivné odtušování, o to více pak na přirozené pozitivní motivace kupců obdobných aut. Možná ti to dojde.

P.S Přečetl jsem si podrobně tvou linea-story... :-) Dost výživné... >:D Tam je pravda o tobě, mezku. Tam je pravda o jezdcích lineí, tam je pravda o AUDI i o Passatu...

Málo platné, nemít a snít je něco úplně jiného než koupit a mít... Popravdě ti píši, že zoufalejší zpověď, než je tvá Liea story jsem tu letos nečetl. Letíš šupem do Zlatého ventilku 2011.
23. 12. 2010 13:23
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Odpovím Ti asi takto: odjezdil jsem s asi 50 auty všech kategorií (od malých po velké, od levných po ty "několikamiliónové") +1 000 000 km. Nemám komu co závidět. Tedy jen majitelům WRX STI.
Zoufalá zpověď o Linei? Ne. Narozdíl od Tebe naprosto objektivně hodnocené auto, které nyní vlastním. Od Tebe tady nikdo nikdy objektivní hodnocení aut VW koncernu neuvidí.
Nestydím se za to, že kupuji FIAT, za stejné peníze toho nabídne víc než srovnatelná Škoda...

Na SUV nahlížím přesně tak, jak se má. Má to být velké auto s velkým prostorem, dostatečnš velkým kufrem, variabilitou, musí mít dobré jízdní vlastnosti na silnici a musí si poradit s lehkým terénem nebo sníženou adhezí. Které spolehlivě doveze na pláž u moře, do lesa po bahnité cestě, do hor v zimě...
Že by tohle platilo o dvoukolkách...???
23. 12. 2010 14:14
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
nehadaj sa s GTI-ckom, je to miesty saso co si nema co dat do poznamok lebo bohuzial ziadne auto nema. Totiz ono aj v cechach davaju vodicak az od 18 takze musi este 4 roky cakat.. Reci ma jak koza bobkov ale zatial len tliacha eseje pod kazdou temou a vzdy nezabudne ukoncit nejakym tym Bravoo...
Avatar - petrumr
23. 12. 2010 14:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 12. 2010 16:27
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Máš (respektive i pro ostatní - máte) vlastní zkušennosti s Fiatem? S modelama od, řekněme, r. 2000? Nemyslím z doslechu nebo maximálně z usazení v autosalonu. Ale odjetých alespoň několik set kilometrů.
Ten, kdo má tyhle zkušennosti, mluví jinak. Prostorností převyšuje Škodovky (odpovídající typy, např. Fabia-Punto, Linea/Bravo-Octavia). Porovnávat nejde jen kufry, velikostně snad, bohužel Fiat nedělá combi.
Motory má Fiat špičkové (jinak by nevyhrávaly ankety, že). To, že Fiat u nás má otřesnou nabídku, je problémem národního zastoupení.
Jízdní vlastnosti má stejné, jako ostatní vozy v daných třídách. Radím osobně vyzkoušet, ne dát na reklamní kecy.
Kvalita je taky stejná. Rozplývat se nad měkčenými plasty je dost mimo, Fiat má i na tvrdých dobrou povrchovou úpravu, nikde nic nevrže, slícování je dobré. A nemusí člověk vdechovat jedovaté ftaláty. Fiat vydrží stejně jako Škodovka, poruchově jsou na tom stejně. Hlavně nehltat TUV...
23. 12. 2010 20:08
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Nevím chlape... Každopádně Fiata máš na doživotí, protože ho od tebe už nikdy, nikdo jinej nekoupí... Myslím tím nikdo soudnej ;-) Ale jako co se designu týče,tak se mi ty auta moooc líbí! Nové Bravo nádhera třeba. Ale to je asi tak všechno bohužel. Prostě ty auta se mi líbí,ceny také,ale kvůli všemu ostatnímu bych si to nekoupil ;-\
Avatar - petrumr
24. 12. 2010 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2010 19:45
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
cim viac prispevkov pises, tym viac budis dojem, ze fabia je najvacisie auto na svet. Linea ma malo miesta nad hlavou (ake prekvapenie je to maly sedan) , vo fabii mas mas malo miesta na nohy. Mozes si vybrat co je lepsie. Zrovnavat bravo s escortom je tiez dost mimo.

Aj cez to , ze nie som fandom fiatu mozem skonstatovat len tolko, ze nepodarkov ma kazda znacka plus minus rovnake percento. Vo firme ich mame niekolko a problemovy je len jeden kus (bohuzial zrovna ten na ktorom jazdim ja, je to voz z prveho roku vyroby). Na ostatnych vozidlach sa menil len bezny spotrebak.
23. 12. 2010 18:07
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Dalsi milionar! >:D

Hele, kluci, nechcete si tu postavit melounarsky domecek? >:D >:D >:D
Avatar - positivemind
23. 12. 2010 13:27
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Už chápu, proč sem nedáš své auto.
23. 12. 2010 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 12. 2010 14:00
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Hezké Vánoce, Detmare. Přej si pod stromeček mozek, dárek by to v tvém případě byl opravdu jedinečný... :-) :yes:
12. 8. 2011 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 12. 2010 14:16
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: este to iste plati aj pre vtakov ako Ada je zase tady alebo White label.. Niekedy mam pocit ze to ide vsetko od jedneho uboziaka len pod viacerymi menami.. Uroven prispevkov je totozna a zatazenost na vsetko co vyslo z VW priam 101%
Avatar - Righ
23. 12. 2010 15:37
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
To opravdu sedi od jednoho z nejvetsich ubozaku, ktery na tenhle server kdy pachli. Prosel jsem si tvych poslednich 10 prispevku a nejde o nic nez primitivni urazeni a hadani, uz aby te to tady omrzelo a sel sis vylejvat mindraky na nejaky jiny forum.
23. 12. 2010 19:17
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
zato tie tvoje prispevky su totalne perly.. Vyberiem len jednu vetu namatkovo:

"Utopena radicka nema se snadnosti razeni co delat, to je ciste ergonomickej problem."

Dobra perla.. nesuvisi nahodou ergonomia so "snadnostou rizeni"?

Hlavne sa ukludni.. Pisal som svoj prispevok Dietmarovi a nie tebe..
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:33
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
White label ze je vtak? Snazi se byt objektivni, ale protoze ma rad VW, tak ho retardovana nula jako ty hodi do stejnyho pytle s GTIm..... vypni pocitac, bez za roh a tam si nafackuj. Pokud budes mit i pote chut napsat stejnou blbost znovu, opakuj cely postup dokud se ti nerozsviti :-)
23. 12. 2010 17:21
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Tak to ses předvedl. "Snazi se byt obektivni, ale ma rad VW". Ty tady musis mit vzdy pravdu.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 17:24
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
To se nevylucuje.... jednak se s White Labelem da v klidu diskutovat k veci, a druhak jsem si nevsiml, ze by WL nekoho urazel jako treba wolff, GTI nebo Bordeaux. To same treba Cara Binieri, ten zase VW nema rad, ale presto se s nim da pokecat naprosto v pohode....
23. 12. 2010 19:09
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Ty si dvorny obhajca GTIho alebo si sam GTI prezleceny za druhy nick? Lebo to by bolo dost trapne sa sam obhajovat >:-[]
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 19:14
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Clovece, doporucil bych ti kurz porozumeni psanemu textu.... podle meho nazoru jsem obhajoval White Labela, nikoli GTIho.... zkus si to precist jeste jednou a po-ma-lu. Pripadne zkus google translator jestli ti 20 let po revoluci cestina nic nerika >:D
23. 12. 2010 21:40
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
GTI aj WL je same *, jeden pise viac esejovo a druhy viac prudko.. Inac vsetko to iste, same bullshit..
23. 12. 2010 22:23
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
...a po sebe nečítaš?
23. 12. 2010 11:15
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Nechci zde polemizovat nad tím, jestli jsou kupci těchto SUV "hloupí" lidé. Jistě znáš ve svém okolí hodně majitelů těchto vozů a proto máš o nich tento názor. Já osobně nikoho takového neznám, ale dovedu si představit lidi, kterým tyto SUV mohou vyhovovat. Třeba se jim prostě tyto auta líbí, vyhovuje jim vyšší posaz, vyšší světlá výška, větší kola, která lépe filtrují naše nekvalitní silnice a přitom vůbec nepotřebují 4x4, protože do těžkého terénu nikdy nejezdí. Příklad se Superbem 1.4 jsem ale nepochopil. Patrně narážka na slabý motor?
23. 12. 2010 11:17
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
:yes: Předběhl jsi mě :-)
23. 12. 2010 11:25
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
:-) :yes:
23. 12. 2010 12:54
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Ano, je to ta samá situace - "...já mám Superba!!! (ještě že nikdo neví, že to je holá 1,4). Teď mi může okolí závidět, jaký jsem King!..."
23. 12. 2010 12:59
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Nevidím nic špatného na tom, koupit si Superba v základu s motorem 1.4 TSI, pokud mi vyhovuje velikost auta, výbava a výkon motoru. Pokud s tím naseru závistivého souseda (jako jsi možná ty), tak je to k tomu takový příjemný bonus.
Avatar - miromen
23. 12. 2010 13:02
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Přesně tak ja mam Škodu kdo ma vic. 8-s
23. 12. 2010 13:49
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Asi máme každý jiné sousedy. U nás takto funguje manželčina Audi A3 :-)
23. 12. 2010 20:16
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
:yes: Hezky řečeno... :yes: S takovejma mezkama bych se tady vůbec nebavil. Tihle lidi celej život dřou jako mezci, se svojí nadprůměrnou inteligencí si dokáží vydělat na Dacii, Fiata, nebo Rencka a nezbejvá jim nic jiného, než na diskuzních fórech pomlouvat ty "hlupáky" co "machrují" v SUVéčkách a Superbech s motorem 1,4 TSI >:D
23. 12. 2010 21:43
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Xawiere, jakou káru sedláš ty? Aby jsme si mohli udělat alespoň přibližnou představu o tvé úrovni inteligence.. ;-) A jestli dáš do kupy zase trochu myšlenek, napiš prosím, to všechno "ostatní" proč bys Fiata nekoupil :-)
23. 12. 2010 13:47
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
To je přesně tvůj případ, mezku, koupil sis lineu na 77 koních a ve zpovědi na Moje auto se rozpínáš až někam k AUDI... až někam k Passatovi. No jen si to tam přečti. Ano, takoví jako ty jsou samozřejmě také, povětšinou však jezdí modely také jako ty, tedy nejlevnější auta na trhu.
23. 12. 2010 17:26
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Kdyby nemel Lineu na 77 konich, ale Polo na 60 konich, tak je pro tebe king. Co staci, aby si udelal clovek na toho druhyho nazor.
Můj známej si koupil A5 v zakladni vybave bez jedinyho priplatku v zakladnim motoru, nema tam proste nic, ale hodne rad rika, ze ma audi. Podobnej pripad jako SUV 4x2.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 17:36
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
At si jezdi, cim chce.... ale ikdyby mel nejnovejsiho petkovyho sedana od BMW, tak pokud bude v jednom prispevku placat klise o majitelich superbu a ve druhem se branit klise o fiatu (protoze on ma Fiat), tak proste bude porad buranem na urovni tech majitelu Oktavek v metle na hlinach....
23. 12. 2010 17:39
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Copak je povinnost kupovat si třeba Audi s plnou výbavou? Pokud v té základní má vše co potřebuje, tak nevím v čem je problém. Nebo spíše s čím máš ty problém...
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:39
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
To je dost jednostranny a detinsky zaujaty pohled. Na jednu stranu se tady branis pouzivani klise ve spojeni s Fix It Agan Tony, na druhou stranu tady palis klise na Skodovku. Ja bych si sice Superba 1.4 nekoupil, ale pokud nekomu staci, tak se mu za to smat nebudu....
23. 12. 2010 18:15
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Fakt, ze si drtiva vetsina lidi o ridicich Superbu, Ecek, Bugattek ci Trabantu nemysli, ze jsou "Kingove" ci hlupaci jsi jeste ve svem veku nepochopil, coz povazuji za slusnou zivotni prohru.

Jak rad by sis koupil Superba, aby si o tobe (v tvych predstavach) aspon jeden clovek myslel, ze jsi king...

Ke tve smule ani na toho nejlevnejsiho 1,4 nemas a je to tak spravne.

Boze, co se to tu nekdy na diskusich pohybuje...
23. 12. 2010 14:19
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Ano su aj ludia ktori to SUV si kupia aby boli na urovni svojich biznis partnerov, alebo aby vysli v zime na chatu. Samozrejme. Ale potom je tu hromada blondiniek a mladych faganov ktori to SUV potrebuju na to aby mohli si na ceste dovolit jazdit cez zebru, cvez plnu ciaru a podobne.. Bohuzial je to tak. Vsade sa najdu vynimkyu a tie vynimky su vacsinou najviac vidiet.. Stretavam sa s tym aj u mojho auta.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 12. 2010 08:36
Re: PRÉMIOVÁ LINEA
Yeti je idiotske auto, ale ze by si ho ludia kupovali na posilnenie ega? To sa mi nezda. Az taki sprosti predsa nemozu byt. Hoci pri skodovackej klientele je mozne vsetko.
Avatar - iudex
23. 12. 2010 08:40
Ceny
Zaujímavé je porovnanie cien testovaných áut: menší a slabší Yeti je v testovanej konfigurácii drahší ako testovaný Tiguan s twinchargerom. Pritom okrem o palec väčších kolies (čo navyše nehodnotili ako výhodu) a navi podstatné rozdiely vo výbave nevidím.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - miromen
23. 12. 2010 08:53
Re: Ceny
S těma cenama je to ve vice kategoriich. Octa vs Golf nebo Superb vs Passat. Ja v tom vidim jistou zaslepenost nebo stadoidnost ? Těžko řict ale z vlastni zkušenosti mužu řict že v době kdy jsem si koupil Focuse tak jsem slychaval proč ne Fabii nebo Octavii. Teď když jsem si pořidil Golfa tak slychavam proč ne Octavii. A to že jsme narod chatařu až tak nevěřim prostě lidi museji mit Škodu ať to stoji co to stoji.
23. 12. 2010 09:46
Re: Ceny
NO, j a ted jezdim skoro 4 roky v passatu sedan, na svet prislo mimco a nastal problem s malym otvorem kufru, kam se da strcit leda sportak. Rovnez vaha se mi prestala libit, je to i tezky na predek. Pri uvazovani nad dalsim autem jsem skoncil vzdycky u octavky. Je to lift, vevnitr mista tak tak, ale stacit bude v pohode. U jinych aut se mi nelibi bud hmotnost, vnejsek nebo vnitrek auta.
Octavka nabizi vsechno tak nejak akorat, takze tim to bude taky...
Yeti je predrazenej, takova vetsi fabia za 600 tisic. Hezkej je, ale to ale tam je.
Avatar - iudex
23. 12. 2010 10:03
Re: Ceny
Octavia čoby liftback je riešením otázky prístupu do (veľkého) kufra a medzi hatchmi či sedanmi nemá konkurenciu. Ale sú tu ešte kombi, čo je práve pre Tvoju životnú situáciu ako stvorené. Ja som práve z uvedeného dôvodu (časté nakladenie kočíka a iných batožín) kúpil kombi. Pritom môžeš ísť v kľude o kategóriu nižšie ako si mal doteraz, väčšina kombi nižšej strednej Ti splní a odvezie všetko, čo potrebuješ, či už je to Golf Variant alebo Peugeot 308 SW.
Avatar - pocitac
23. 12. 2010 11:26
Re: Ceny
Výhoda takové 308 SW je, že do ní ani klasický kočárek nemusíš skládat, jen ho do kufru postavíš a můžeš jet. :yes: ;-) skvělá věc, kufr má 308 SW opravdu bezkonkurenční,je to stěhovák ;-)
Avatar - petrumr
23. 12. 2010 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
30. 12. 2010 10:04
Re: Ceny
Aha, takže z Passatu do Fabie Combi... Znáš taky jiné auto než Fabia Combi HTP nebo je to pro tebe středobod vesmíru?
23. 12. 2010 15:00
Re: Ceny
Golf variant- divnej zadek. Do peugeota by moje polovicka nesedla. I ta octavka mela namale, kdyz jsem ji rekl, ze je to NIZSI stredni :)). Kombik nebo lift, oboje bude stacit na my potreby. Este uvidim.
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 11:23
Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Yeti je předurčen jako 4x4 zatímco Tiguan je MPV. To že se Yeti prodává s 1.2TSI a 4x2 je komické, ale jak je vidět, plno Čechů si ho koupí, protože se budou moct chlubit, že mají Yeti, ale to že koupili tu nejlevnější verzi, to nikdo neuvidí. >:D

Pokud někdo chce MPV, tak se doporučuji podívat na Ford C-MAX GRAND.

Yeti bude dobrá konkurence třeba pro Suzuki SX4, ale díky krátkému kufru nebude konkurence schopná ničemu jinému. A jak říká reklama, pokud někdo chce 4x4, tak si koupí Dacia Duster. V Německu to už pochopili a čekají se na něj fronty. ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
23. 12. 2010 11:31
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
O tom predurčení Yetiho ako 4x4 si nie som istý. Naopak čo ja vídavam Yetiov (ako sa to vlastne skloňuje?), ich jasným revírom je mesto, kde sa naplno využijú jeho prednosti ako dobrá prehľadnosť smerom von, ľahké manévrovanie a parkovanie i vďaka krabicoidným tvarom umožňujúcim dobre odhadovať koniec karosérie, lepšia odolnosť voči obrubníkom a iným mestským nástrahám, možnosť vyjsť na obrubník bez ujmy. Na to 4x4 nepotrebuješ a motor so 77 kW v pohode stačí.
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 11:37
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
No nevím jak u vás na Slováči, ale v Čechách se význam 4x4 projevuje stále více. Nebo alespoň elektronická uzávěrka diferenciálu. >:D

Jezdím s auty se 4x4 i bez a pokud bych kupoval auto, tak rád připlatím 50tis za 4x4, pokud to auto nabízí.
Avatar - iudex
23. 12. 2010 11:46
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Prvej vete som úplne neporozumel. Inak problém je možno v Tvojom nazeraní na Yetiho ako 4x4. Ak naň budeš nazerať tak, ako ho i väčšina kupujúcich používa, t.j. malý crossover do mesta, zmysel Ti začne dávať.
Je tu tiež jeden silný argument, a to fakt, že vybavený Yeti 4x4 s dízlom ako preferovanou motorizáciou medzi SUV sa dostávaš do cenovej hladiny o triedu väčších SUV.
23. 12. 2010 11:38
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Zapracuj kutile trochu na znalostech, zesměšňovat se tu tvrzením, že TIGI je MPV snad nesluší ani tobě... Divím se ti též, že po zkušenostech, které máš s Fordy jsi schopen ještě nějaký model někomu vůbec doporučovat.

Jak tě tak čtu, tak právě na takové týpky jako jsi ty ten incognito Yeti dokonale cílí. Až ho dojedeš, a budeš se trápit otázkou, zda je to ten nejlevnější nebo ten nejdražší, bacha aby sis nepřekous´věnec volantu...
Avatar - superkutil
23. 12. 2010 13:16
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Á Tiguan. :-) to víš, jak to má poháněné jen 2 nápravy, tak je to pro mě MPV. Ale beru to, oficiálně je Tiguan sportovní SUV. >:D

A pokud jde o Fordy, tak se v poslední době hodně zlepšily. :yes:
23. 12. 2010 14:28
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
pre GTIho nie je lepsie auto ako VW tak to ber s rezervou.. On v inom ako v jeho tatka pole nesedel tak to mas tak potom... >:-[]
23. 12. 2010 14:34
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Trochu me zarazi nazev sportovni suv. Sportovni sport utility vehicle. Tomu snad chybi jeste sport line vybava.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:45
Re: Skoro bych řekl, že se srovnává nesrovnatelné.
Sportovni vybavy nabizi Punto Evo.... je tak brutalne sportovni, ze ma i vybavy nazvane Racing a Sport :-)
23. 12. 2010 11:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
23. 12. 2010 17:49
Re: Yeti 4x2?
Tahni s tim spamem na rajauat a sportovnivni vozy do h*jzlu! Prispevek nahlasen jako spam. :no:
23. 12. 2010 11:32
moc to hodnocení nechápu
V důležitých parametrech jako je vzdušnost kabiny, pohodlí řidiče, výkon motoru Tiguan porazí Yetiho, nicméně v celkovém hodnocení vyhraje Yeti... Při pohledu na detaily člověk zjistí, že to je hlavně kvůli věcem jako je variabilita nákladového prostoru a snadnost řazení... Pokud jdu do detailu, tak v mínusech u Yetiho pod článkem uvedeno "Utopená řadicí páka", což je v přímém rozporu se snadností řazení, ne?

Nápadně to připomíná legendární mail, kde fiktivní redaktor testoval Škodu proti Bugatti a vyhrála škoda, protože úspornější a větší kufr :-)

Trochu se nad hodnocením zamyslet páni redaktoři ;)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
23. 12. 2010 11:49
Re: moc to hodnocení nechápu
Takisto ma to zarazilo. Silne mi to pripomína nedávnu porovnávačku Swift vs. Fabia, kde v celom texte vychválili Swift, až to vyznievalo ako debakel Fabie a v bodovom hodnotení nakoniec Fabia vyhrala. 8-s Tu obdobne z textu vyznieva Tiguan ako víťazné auto lepšie (i keď nijak výrazne) vo väčšine parametrov a na záver bodovo prehrá.
Avatar - pocitac
23. 12. 2010 12:08
Re: moc to hodnocení nechápu
Pro mě to není nic překvapivého. Ve většině českých testů "vyhrává" právě domácí Škodovka a není to jen tady na auto.cz ;-) . Ono je důležité si uvědomit, že většina Evropské produkce si je ve všech parametrech tak blízko, že podobné výhry jsou založené na "velkých prkotinách". ;-) Doporučuji se podle vítěz x nevítěz vůbec nerozhodovat a u auta hledat právě tu vlastnost, kterou právě potřebuješ – pak máš o vítězi jasno.

Porovnej si třeba takovou Škodu Octavii kombi a srovnej jí s Peugeotem 308 SW. Jsem si jistý, že v každém českém testu by podobné srovnání vyhrála právě Octavia. Podívej se ale na obě auta z pohledu rodiny a tady hledej ty důležité argumenty – praktičnost, variabilita, vnitřní prostor, detaily zaměřené na rodinu. Podle mě je vítěz jasný – Peugeot 308 SW.
23. 12. 2010 12:16
Re: moc to hodnocení nechápu
Mno asi to tak bude, ale neznamená, že mi to nevadí :-) Spíš to ani nebudu číst, což asi je přesně to, co redakce nepotřebuje :-)
23. 12. 2010 12:14
Re: moc to hodnocení nechápu
Přesně tak, souhlas. Také jsem si vzpomněl na test Fabia vs. Swift.. Ty testy mi přijdou poslední dobou dost směšné.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 12. 2010 08:44
Re: moc to hodnocení nechápu
Jedno slovo. Inzercia.

Vypadok koncernovej inzercie dokaze polozit medium printove aj internetove. Tu nejde o konspiracie ale o trhovu realitu. Nie je to len otazka koncernu, hoci ten na slovenskom a ceskom trhu, inzertnom i predajnom, dominuje.

Pri porovnavacke spravidla vyhra ten, kto inzeruje viac. Vynimkou su pripady, ked je auto malo inzerovanej znacky natolko dobre, ze by jeho "zhodenim" utrpela povest testujuceho redaktora aj media. V takych pripadoch sa ale radsej porovnavacky nerobia.
24. 12. 2010 11:38
Re: moc to hodnocení nechápu
Samozřejmě téměř vždy platí "Koho chleba jíš,toho píseň zpívej".
Proto je lepší si při zájmu o koupi auta všechny možné konkurenty osobně vyzkoušet.
Avatar - Righ
23. 12. 2010 15:54
Re: moc to hodnocení nechápu
Utopena radicka nema se snadnosti razeni co delat, to je ciste ergonomickej problem. Mel by se proto pravdepodobne promitnout do hodnoceni "palubni deska - funkcnost" (byt ani tahle kategorie zcela neodpovida), ale i zde vyhrava na body Yeti. Celkovy hodnoceni je pak velmi blizky a rozdil na hranici jedny desetiny bodu vnimam v podstate jako remizu. To podstatny clovek nenajde v bodovani, nybrz v textu. Muj zaver na zaklade testu je ten, ze o konecny volbe rozhodnou u zakazniku osobni preference, hlavne co se designu tyce. Na tomto poli u me jednoznacne vede Yeti, protoze nabizi skutecne originalni a neotrely "look". Naopak Tigi je zralej na hranatej lifting, kterej ho zcela jista brzy potka. A mimochodem Yeti by dnes v realu vysel o neco vyhodneji nez testovanej model, nebot od pul milionu uz clovek dosahne na akcni verzi Champion, ktera ma v zakladu 17ky, aut. klimu a dalsi. Konkretne s 90kW 1.4kou stoji 530k.

Jeste k tem rozdilum ve slovnim a bodovym hodnoceni - vsimam si toho obcas i u tistenych magazinu nemecky provenience, kdy text vyzniva jinak, nez jak to dopadne na body (vitezem je nikoliv prekvapive temer vzdy nemecky auto, imho vetsinou zaslouzene, nicmene vyjimky se najdou :-) ). Ale treba Britove nemaj Nemcum co vycitat, v jejich testech je to samej "charakter", "charisma", "sportovni feeling" atd. a uz od zacatku to smeruje na Ford, ci ve vyssich patrech Jag a LR. >:-[]

EDIT: Co me ale stve podstatne vic, nez lehky bodovy prilepsovani na ucet oblibenych aut, je ta strasna uslapnutost ceskych redaktoru a neschopnost neco tvrde zkrtitizovat. Tohle zase jde Britum vyborne. V ceskych magazinech je v podstate kazdy auto strasne chvaleno, jsou na nem shledavany samy pozitiva a vysledny hodnoceni je veskrze kladny. Vzdyt se podivejte na ty body. snad vsechny auta na auto.cz se pohybujou v intervalu 7 - 9 bodu. Proc maj pak desetibodovou stupnici a neudelujou autum jenom jednicky a dvojky?
23. 12. 2010 11:44
Návrh:
Dajte interiér z Yetiho do Tiguana a budeme tu mať jedno krásne kompaktné SUV! ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - escorpion
24. 12. 2010 09:52
Re: Návrh:
To radšej nie. Široká stredová konzola z yeti je k ničomu. Ale to je u všetkých škodoviek ...
23. 12. 2010 12:03
Tipujme spolu... pekné vianoce
Počkajte..zavriem oči a tipnem, kto vyhral.
Otváram oči.... pre pána jána....zase Škoda ! to je ale škoda....
Veru ja tu budem tipovať a budem milionár...stačí tipnúť vždy, že víťazom je Škoda.
Hej!! tipujte som mnou a budeme bohatí všetci.
Myslím, že Škoda by mala byť výhradným výrobcom áut v celej galaxii...
... to by bola ale (škoda).

P.S. a autorom článku ako aj ostatných kúskov, ktorých sa zúčastnila Škoda škodovatá.
Škoda je dobré auto, ale týmto tendenčným fanatizmom jej len ničíte meno a sympatie.
Ale chápem, že zarobiť si treba, hlavne teraz pred vianocami.
Tak štastné a veselé. Aj do Mladej Boleslavi, a aby si nič nerobili z medvedej služby, ktorú ich poctivím výrobkom robí tento žurnál.
Rozbalit vlákno
2
23. 12. 2010 12:30
Re: Tipujme spolu... pekné vianoce
Já jsem si ten test přečetl pro jistotu ještě jednou, ale o tom, že vyhrála Škoda jsem se nikde nedočetl. Bodů v tabulce sice Yeti nasbíral více, ale jako vítěz v textu nikde není uveden, naopak v závěru jsou některé věci vyzdvihovány spíše u Tiguana. Pro mě je tento duel nerozhodně a vítěze si může určit každý sám podle svých preferencí.
Avatar - miromen
23. 12. 2010 12:44
Re: Tipujme spolu... pekné vianoce
Stači se podivat na vzhled a cenu Tiguana v dane konfiguraci a "vykoulenec" nema šanci jenže jsme v Čechach. ;-\
23. 12. 2010 12:09
DUEL ROKU
Tak tu máme další Koncernový duel, a k našemu jistě velkému potěšení z něho Yeti neodchází s výraznějším šrámem. Naopak. V mnohých (zejména designových) momentech dokonce Yeti deklasuje Tigiho. Oba rivaly však velmi chválím především za to, že nejsou jako "vejce vejci". Každý model poskytuje inspiraci jinému spektru zájemců.

Vskutku pohledově čerstvý, neokázalký a stylový Yeti poskytuje prakticky vše, po čem může "crossově" založený jezdec toužit. Velkou trefou je pak variabilita kabiny, zejména tedy na zadních místech, a na velikost auta též slušný kufr. I s motorizací 1,2 TSI je Yeti překvapivě živý, jezdec nestrádá za volantem, jízda je doslova zábavou. Zde Yeti jistě těží z kompaktnějších rozměrů.

TIGI je (koncernově logicky vzato ) větší a důstojnější varianta, varianta, která navíc poskytuje dvojjedinou fukci, totiž možnost si model individualizovat více na silnice či více (a to hodně) na terén. Kdo najede na konfiguraci, tomu musí nutně plesat srdce...

Dnes bych vizuálně postavil na přední místo Yetiho. Jenže za dveřmi je modernizace TIGIho, a jsem přesvědčen, že ta ho opět posune na jasného (super)mainstreamového krále daného segmentu.

Současné silniční trendy jsou zcela přehledné, cross či SUV modely diktují módu. Tato auta věrně odráží životní styl velké části populace. Buďme rádi, že naše Škoda zasahuje svým Yetim na těch správných "místech".
Rozbalit vlákno
11
23. 12. 2010 12:56
Re: DUEL ROKU
Ano, 70-desáti letý důchodce nebo zmalovaná blondýna za volantem dávají jasně najevo svůj styl!
GTI - to ti VW koncern platí za reklamu, nebo opravdu těm svým žvástům věříš?!
23. 12. 2010 13:09
Re: DUEL ROKU
Tak životní styl asi ne, ale zkrátka jsou tyto auta v módě, tak si je lidé kupují, já v tom nevidím nic špatného.
23. 12. 2010 13:10
Re: DUEL ROKU
Svůj styl může dávat najevo každý a v každém věku. Někdo jej dává najevo chováním, někdo auty a někteří svými příspěvky v diskuzích.
23. 12. 2010 13:12
Re: DUEL ROKU
Ne, střádám si na sedmdesáti sedmi koňovou Lineu... Přes svátky navštiv psychologa, ať na tvých komplexech nějak komplexně zapracuje, a jestli jsi ty mindráky získal v té linee, pak ji prodej a kup si auto.
23. 12. 2010 14:31
Re: DUEL ROKU
ale co spravime s tymi tvojimi komplexami Icko? Zjavne este nevies predychat ze golf skoncil v predajnosti pod koreou a francuzmi co? Nevadi, ono to pride raz a ta ludska zberba zisti ze ten faceliftovy golf je predsalen ubersupermainstreamhypertruper kara vole. Pekne sviatky a vela darcekov GTi, mozno tatko kupi aj lego ak si bol pocuvny cez rok.

Od nas na fore dostanes akurat tak 2 kila cierneho uhlia za tvoje prispevky.

"BRAVOOO GTI"
23. 12. 2010 14:45
Re: DUEL ROKU
K té prodejnosti Golfu. Je třeba si uvědomit, že český trh (a slovenský už vůbec) nemá žádnou vypovídací hodnotu o oblibě a kvalitě auta. V zemi, kde každý 3x obrací každou korunu (nebo cent) je jasné, že v prodejnosti povedou hlavně levnější značky. Hodnotit kvality Golfu VI podle pořadí prodeje v ČR je trochu nesmysl.
23. 12. 2010 19:07
Re: DUEL ROKU
je mi to jasne, cesky trh a slovensky detto nema ziadnu vypovednu hodnotu. No skus tu napisat nieco negativne na VW koncern a miestna kindermafia ta rozdupe..mne je jedno aku ma predajnost golf, nieje to moja kategoria. Len GTI to musi brat velmi vazne :-)
23. 12. 2010 14:51
Re: DUEL ROKU
Bez gti by tu nebylo tak zivo. Hodne lidi tady se bere mooc vazne. A pritom je sprostota zesmesnovat, urazet a hadat se misto diskutovani. To chce klid. Jestli mas neco k tiguanu nebo yetimu...
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:49
Re: DUEL ROKU
Bordeaux a mit neco k diskuzi? Predstav si antikoncernoveho GTIho, odeber spetku nadhledu, pridej spetku buranstvi a mas Bordeauxe :-) Schvalne se ho zeptej na DSG a uvidis to coro moro :-)
23. 12. 2010 19:05
Re: DUEL ROKU
hlavne dychaj dychaj aj s tvojim DSG... :-)
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 19:11
Re: DUEL ROKU
No minule si tu na DSG nadaval ty a jenom proto, ze je to od VW :-)
23. 12. 2010 15:07
Dvakrát 4x2 naprd
Nejenže jsou SUV většinou hnusný a k ničemu, ale jako 4x2 dvojnásobně k ničemu. :no:
Rozbalit vlákno
14
23. 12. 2010 15:24
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Máš recht. Koneckonců údajně se má tenhle slogan od ledna objevit i v italské hymně... >:D :yes:

P.S. Drž si zadní vrátka. Já jen, že až vyjede ta SUV Alfa, aby ses tu sám sobě nakonec nemusel ještě omlouvat ;-)
23. 12. 2010 15:27
Re: Dvakrát 4x2 naprd
On psal, že jsou většinou hnusný, chápeš? Ta menšina, to bude ta nová italská kráska.
23. 12. 2010 15:29
Re: Dvakrát 4x2 naprd
:-) Aha...
23. 12. 2010 16:32
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Jediná výjimka potvrzující pravidlo, je pro mě Evoque. Druhá možná bude Alfa. A když bude hnusná, tak to přiznám. Narozdíl od GTIho, pro kterého je rozhodující placka na kapotě.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:54
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Kupte si krásné, ale k ničemu SUV od Alfy..... verze 4x2 za cenu Touarega :-) Nejdriv jsou vsechna SUV 4x2 k nicemu a hnusna, ale najednou je Alfa mozna vyjimka... neni nad to mit sve zasady a tech se drzet, co? >:D
23. 12. 2010 17:25
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Pro mě je důležité aby SUV splňovalo tyto kritéria: Nesmí být přerostlé a vysoké (toto splňuje jen Evoque), dále musí splňovat podmínku vyšší průchodnosti a použití 4x4 (jinak to je k ničemu), včetně povedeného designu. Pokud taková bude i budoucí Alfa, možná se mi i bude líbit. V čem si protiřečím?
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 17:29
Re: Dvakrát 4x2 naprd
To jsou ovšem stejně objektivní kritéria jako velikost kufru v českých poměrech, nastavená přesně na míru jeko tendr na státní zakázku :) a to "SUV nesmí být vysoké".... to je perla do zlatého ventilku >:D
24. 12. 2010 07:55
Re: Dvakrát 4x2 naprd
A na co je 30 cm nad hlavou? Yeti se mi celkem líbí, ale je to zbytečně vysoký (170 cm). Proč si vystačí Evoq se cca 155 cm? Ten rozdíl 15 cm nad hlavou snad stačí. A pláč nad 400 dm3 je taky zbytečný. Je to prostě průměrný kufr odpovídající velikosti Yetiho. Někdo tady kdysi lamentoval nad tím, že tam nedá dvě kola. A do Q7 s nesklopenýma sedačkama je snad dá? V každý druhý diskusi se řeší nedostatek místa vzadu. A kdo tam jezdí? Když se rozhlídnu po ulicích, tak se jezdí maximálně ve dvou, a zadní sedačky slouží pro příležitostnou přepravu na kratší vzdálenosti. Ale polovičce diskutujících se zdá Superb malý. Jak je řešeno výše, nejdůležitějším kritériem je velikost, výška, kufr, jen aby bylo vidět na co mám. A když už se to jmenuje SUV a tváří se to jako teréňák, tak ať to má tu vyšší světlosti a 4x4, na hory a chatu. Jinak to ztrácí smysl. A ti co jezdí po městě a nevidí z toho, si můžou dát pod * polštářek do Trabanta.
Avatar - Righ
23. 12. 2010 15:38
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Jasne, jako vsechny auta s jednou pohanenou napravou. ;-)
23. 12. 2010 16:27
Re: Dvakrát 4x2 naprd
SUV s jednou poháněnou nápravou. O ostatních autech tam zmínka nebyla. Kapišto?
Avatar - Righ
23. 12. 2010 16:45
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Hm, to mi doslo, co ja jsem chtel svym prispevkem rict, je to, ze dneska jsou SUVcka co do ucelu pouziti auta jako kazdy jiny a prohlasovat o nich, ze jsou jenom s jednou pohanenou napravou na nic, je to samy, jako rikat to o jakymkoliv jinym aute. Empiricky snadno overitelnym faktem je, ze SUVcky jezdi jejich ridici (predevsim zeny) hlavne po meste. To nejterennejsi, s cim se tyto auta setkaj, je zimni dovolena v Alpach, kde jsou prijezdovy komunikace k slusnejm hotelum stejne spickove upraveny. Tak to proste je, muzes s tim nesouhlasit, muzes si z toho delat legraci, ale rozhodne nemusis u techto aut narikat, ze nemaj 4x4.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 16:51
Re: Dvakrát 4x2 naprd
No až přijde SUV od Alfy s 4x2, tak jsem zvědav na tvůj názor :-)
Avatar - Katikakus
23. 12. 2010 18:14
Re: Dvakrát 4x2 naprd
Krisposi, zkus nepapouskovat GTIho a napsat neco vlastniho.
Avatar - Krispos
23. 12. 2010 19:00
Re: Dvakrát 4x2 naprd
To byl muj vlastni nazor, prispevek od GTIho jsem si precetl az potom...
Avatar - dicky
23. 12. 2010 16:15
suv
takove napodobeni pro chude kdyby to aspon byly suv a ne zvetsene nakupni tasticky>:D a bez 4x4 jsou to jen plechove hromadky bez vyuziti na silnicich...
ale kdyz to lidi kupuji kazdeho vec za co baksis..
davej do toho biturbo kompresor a jeste slapky na vyrobu elektriny pri vypnutem motoru>:D
humorne ekoeuro blbosti >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2010 20:02
dnesna diskusia, 4x2, atd...
Bez ohladu na testovane auta je citanie tejto diskusie zaujimave...

- spochybnovanie vyznamu SUV s pohonom len jednej napravy - nie kazdy potrebuje stvorkolku, su ludia, ktorych oslovuje napr. dizajn, vysoky a vzpriameny posed, o chlp lepsi vyhlad , lahsia manipulacia s detmi v autosedacke ( netreba sa tolko zohybat ako pri klasickyc vozidlach), atd., pricom variabilitu mpv nepotrebuju. Niekomu staci len o chlp vyssi podvozok a plastove lemy, aby si auto neoskrabal o kriky, alebo aby s tym presiel polnu cestu v trochu horsiom stave

- zvacsovanie si prirodzenia - percento ludi, ktori si zvacsuju prirodzenie autom je rovnake v kazdej kategorii. Poznam dost ludi, ktori si suv kupili z praktickych dovodov (vyuzitie v lahkom terene, castejsia zimna prevadzka, atd...)

- poznam aj cloveka, ktory si suv kupil, pretoze sa mu pacilo...
Rozbalit vlákno
1
24. 12. 2010 11:04
Re: dnesna diskusia, 4x2, atd...
Problém by by vyřešen, kdyby se pod SUV řadily jen 4x4 a pod crossovery 4x2...
V tom je totiž to kouzlo. Asi jako zařazení Octavie do střední třídy. ;-)
23. 12. 2010 21:26
NO SCHVALNE!!!
gti tu pise o dizajnovej krase koncernu___tak pome porovnavat...

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
23. 12. 2010 21:43
Re: NO SCHVALNE!!!
Hodnocení designu je čistě subjektivní, záleží na vkusu každého soudruha, i když existují obecná měřítka toho co je hezké a co už nikoli.
Když budu tedy hodnotit podle sebe, tak zde podle mě vítězí nadčasová elegance Tiguanu, hlavně s ohledem na to, jak dlouho už je ve výrobě. Druhé místo bych udělil Yetimu, u něj hodnotím nekonvenčnost a s velkým odstupem na poslední místo řadím obludnou ix35, která je okoukaná už po roce prodeje.
23. 12. 2010 22:08
Re: NO SCHVALNE!!!
Tak osobně tedy vnímám design ix35 jako velmi dynamický a elegantní,vše ladí.U Yetiho naopak předek se ke zbytku vozu absolutně nehodí,působí divně,jako když designér neví jaký výraz Yetimu dát.Okoukaný možná není,protože nebyl nikdy zajímavý.Ale jsou to určitě subjektivní dojmy.
Tiguan konzervativní,ale alespoň zase jako u ix35 působí vše ladně,elegantně.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
23. 12. 2010 23:17
Re: NO SCHVALNE!!!
Moje pořadí je jednoznačný:

1) Yeti - originální, elegantní, nadčasový, přátelský

dlouho nic

2) Tigi - na můj vkus koncernová nuda, která nenadchne ani neurazí

3) ix - pouťová bublina, kolotočář
Avatar - saldy
24. 12. 2010 01:49
ot
rozjezd ženy na sněhu >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Đawson
24. 12. 2010 08:17
Zbytečný test
nekoupil bych si ani jedno z těch aut pokud by to nebylo 4x4, kdybych už chtěl 4x4 koupím si o mnoho levnějšího dustera, porovnávají se tu skoro indentické vozy. Kdybych si ovšem musel koupit, koupím to levnější, tedy yetiho:) ale 4x4 a s naftou
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zubarius"
12. 1. 2011 10:04
Re: Zbytečný test
Neviem kde vidíš, že jetík je lacnejší?
24. 12. 2010 09:11
Výsledek byl jasný už z nadpisu
Jeti je sice nejhezčím autem co montujou ve Škodě,ale oproti ostatním a to myslím i archaickou Nivu je ošklivé kačátko.Určitě za stejný peníze Dacii či Kiu s pohonem 4x4.VW se snaží o srovnání cen a tak si mnoho čecháčků nechce přiznat fakt,že za tuctový auto zaplatí poměrně dost. ;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 12. 2010 23:47
Francouzská elegance????
Je to můj názor ale francouzská elegance skončila někdy v roce 1995 možná 1998 nejpozději, změť talčítek (Citroen,Peugeot),laciné plasty,rozdíl nepoznáte jestli sedíte v Thalii nebo Laguně, protože to v Laguně vypada jako v Thalii a to Renault ještě ujde možná ještě Peugeot ale Citroen je jaksi mimo, tento národ je rozdělený na 2 skupiny na ty co preferujou škodovky a na ty co koncern VW nemusí,přitom co se týče přístrojovky,jednoduchý styl,vše je intuitivní. A na ceníkové ceny se už asi tak 2 roky nehraje. taky nechapu proč bych měl kvůli přírustku kupovat větší auto, pár lidí co jsou milovníky oktávek tak jen kombíka,protože to má velký kufr a přitom ten kufr zaplní 2x za rok na dovolenou,zbytek roku vozí vzduch,pokud si to někdo koupí kvůli designu tak to je něco jiného ale to není tento případ. A co se týče Yetiho tak to je auto které se povedlo.Kompaktní a naložit se dá do něj taky dost navíc takový typ auta jedině 4x4.Ještě bych chtěl říct,že nemám ani frantika v garáži ani nic ze stáje VW.Jezdím japonským SUV. Koho jsem se nějak dotkl tak se omlouvám.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
30. 12. 2010 10:12
Re: Francouzská elegance????
Ty musíš mít chlapče smutný život i s tvým SUV z Japonska. Štědrý večer, člověk by měl sedět se svou rodinou či blízkými a užívat mír a pohodu vánoc. Ty jdeš na net, registruješ se jen proto abys napsal jeden příspěvek, kterým dáš na jevo svůj vztek na celý svůj svět tím, že si jej vyliješ na nějakých francouzských autech a úplně mimo mísu...

Jsi smutná část vánoc :-(
3. 1. 2011 01:29
Re: Francouzská elegance????
:yes: :-)
25. 12. 2010 13:00
Enduro Season 2010
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
25. 12. 2010 23:36
Dva metrosexuální vozy
Bendzínový SUV bez 4x4 je jako nagelovaný frajírek - bezduchý a prázdný :no: :no: :no:

Tiguan ma navíc ještě trochu zšenštilý outlook. Yeti vypadá zevně určitě lépe. Uvnitř je to obráceně, kelímky okolo přístrojů a čísla vzhůru nohama vypadají u Yetiho velice nepovedeně. Také skleněná střecha bez klasického šíbru, jen s podivnou moskytiérou uvnitř asi potenciální zákazníky, preferující klasický šíbr, moc neoslovuje.
=====================================
Je tedy nějaká preference? To je dobrá otázka. U koncernu VW dnes vhodný vůz ve výrobním programu chybí. SUV samozřejmě musí být 4x4, světlou výšku alespoň 20cm, mít dobrý diesel alespoň s krouťákem 380nm. Vzhled bližší Yetimu, interiér bližší Tiguanu. Trochu větší rozvor než Tiguan. Možnost sklopení zadních sedadel do vytvoření zcela rovné plochy o délce alespon 1,7m. Krátký "klasický" šíbr. Mechanická ruční brzda. Mechanický 6-ti kvalt. Ukažte mi takový vůz!
Rozbalit vlákno
1
26. 12. 2010 10:09
Re: Dva metrosexuální vozy
Proč musí mít diesel?! To je opět "pokroucený" středoevropský názor...
Ano, silný diesel umí divy, ale SUV není offroad. Takže může mít jakýkoliv motor se slušným krouťákem.
To samé převodovka: pokud má kultivovanou charakteristiku, může být i automat. Ale je pravdou, že i do lehčího terénu je vhodnější manuál.
Šíbr.... Nevím, ale moje zkušennost je taková, že šíbr nebo "okénko", oboje ubírá pevnost karoserie a i u těch nej... aut je občas slyšet, jak se auto kroutí.

Takže já bych řekl, že SUV: má mít silnější motor, převodovku, co umožní jízdu v terénu, skvělé jízdní vlastnosti na silnici, 4x4 jakéhokoliv systému, ale s uzavřením alespoň mezinápravového diferenciálu (nebo spojky), slušnou světlou výškou a nájezdovými úhly.
Avatar - gld
26. 12. 2010 19:09
Yeti
Mne je viac sympatická škodovka, tiguan je naozaj hrozne metrosexuálny...interiérovo si nemajú čo vyčítať, nepáči sa mi ani jeden
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
28. 12. 2010 00:19
Re: Yeti
A jaký interiér se ti v této třídě páči?
Avatar - gld
28. 12. 2010 23:40
Re: Yeti
máloktorý..ale trebárs peugeot 3008 vo vyšších výbavách je pekný
neregistrovaný "zubarius"
12. 1. 2011 10:00
Čudné
Tak pri týchto porovnávacích testoch škodovky s inými autami ma to už prestáva baviť.Stále musí vyhrať škodovka. Aj tu, hoci je drahšia :no: so slabším motorom a vyššou spotrebou, je vyššia a užšia ale napriek tomu je víťaz.Je to už trápne.
Rovnako tmu bolo aj pri porovnávaní Fabie a nového Swifta.
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2011 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0