Ojetiny
1) Ford KA - Jak koukám po všech tabulkách, tak ze všech letech se moc vysoko nešplhá, čili buď shoda náhod STK, kdy majitelé auta jsou často, tedy většinou, majitelky, a tudíž neřeší onu pověstnou nesvítící žárovku, nebo naopak prostě Ford s tímhle autem onu pověst spolehlivého dříče nesplňuje.
2) Sharan/Alhambra - Jak test Auto Bildu, tak TUV 8-9 let, 6-7 atd. ukazuje, že tyhle auta patří k propadáku, dokonce jsou pod roky opovrhovaným Espacem.
3) Peugeot 406 - Poslední kusy tohodle frantíka na tom jsou dle TUV lépe než než třeba Passata, který trpí na přední hliníkovou nápravu, i když ročník 2002/1 pokud se nepletu je po faceliftu a měl by na tom být lépe... ale zpět k 406, která je na tom o dost lépe než 407, opět ono pravidlo konec výroby znamená jistotu vychytaných chyb.
4) Citroen C5 - 18% což je o 10% méně než BMW 3. Bravo.
5) Megane dokonce před Octavii.
POZOR - jde o statistiku, takže stejně je to jedno, ale co je nejzajímavější, tak 8-9 let staré vozy mají v průměru všechny méně než 150 000 km... včetně Mondea a Passatu, které jakožto typické manažerské vozy přece ročně musí urazit v německu protkaném dálnicemi více jak 20 000 km za rok.
Takže buď opravdu v neměcku jezdí jen důchodci, nebo se němci potýkají s přetočenými tahometry snad ještě více jak my ;-\
2) Sharan/Alhambra - Jak test Auto Bildu, tak TUV 8-9 let, 6-7 atd. ukazuje, že tyhle auta patří k propadáku, dokonce jsou pod roky opovrhovaným Espacem.
3) Peugeot 406 - Poslední kusy tohodle frantíka na tom jsou dle TUV lépe než než třeba Passata, který trpí na přední hliníkovou nápravu, i když ročník 2002/1 pokud se nepletu je po faceliftu a měl by na tom být lépe... ale zpět k 406, která je na tom o dost lépe než 407, opět ono pravidlo konec výroby znamená jistotu vychytaných chyb.
4) Citroen C5 - 18% což je o 10% méně než BMW 3. Bravo.
5) Megane dokonce před Octavii.
POZOR - jde o statistiku, takže stejně je to jedno, ale co je nejzajímavější, tak 8-9 let staré vozy mají v průměru všechny méně než 150 000 km... včetně Mondea a Passatu, které jakožto typické manažerské vozy přece ročně musí urazit v německu protkaném dálnicemi více jak 20 000 km za rok.
Takže buď opravdu v neměcku jezdí jen důchodci, nebo se němci potýkají s přetočenými tahometry snad ještě více jak my ;-\
Pamatam sa ako pred par rokmi z nicoho nic na ceste vyhorelo par oktavok. A co s tym spravila skoda?