Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jestli tomu dobře rozumím, tak kdo si koupil Octavii TDI není vlastenec, protože motor není vyrobený u nás, jo??? :no: Ještě že většina kupujících sem nechodí na diskuze a já naštěstí nejsem vlastenec.
>😁
P.S. Toyota má tříválec, naproti tomu, nový mini od VW budeme mít...taky tříválec, takže tě nechápu... 😲
>😁
P.S. Toyota má tříválec, naproti tomu, nový mini od VW budeme mít...taky tříválec, takže tě nechápu... 😲
Radši koupit C1 (jako Citroen) protože Toyota má tříválec? Nevím, co hulíš, ale chci to taky >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozhodovani se mezi TDI a TSI nnei otazka vlastenectvi, ale priorit, jak casto a jake trasy clovek jezdi. Rad bych byl vlastenec, ale jednak jezdim trasy cca. 1-1,5 hodiny po trojuhelniku Litomerice - Teplice - Cvikov. Jednak to nejsou kratke trasy a druhak pri duchodu 11000 Kc mesicne asi tezko muzu dovolit zivit auto se spotrebou pres 7 litru jen proto, abych ho mel 6 dni v tydnu vystaveny pred barakem, protoze nemam na benzin. Az budu mit po skole, tak si klidne nejakou benzinovou V8 poridim. A vlastenectvi? Klidne si koupim ceskej jogurt, ale auto je trochu velka investice na pouhe vlastenectvi.... navic mi Skoda tezko nabidne 3-dverovy hatch, ktery bych chtel....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jestli to byl pokus o vtip, tak na tom jeste zapracuj :no: ale abych ti odpovedel.... clovek, co ma po operaci zlomeny patere, tezko bude moct chodit na nadrazi na vlak. Clovek, co ma odoperovanou pulku ledviny, bude tezko lemtat pivo v bistrovozu. No a clovek, co napise "pri DUCHODU 11000 Kč měsíčně", asi těžko jezdí za peníze. Pro me proste je rozdil mezi 1.4 TSI (118kw) se spotrebou 7-9 litru a 2.0 TDI (125kw) se spotrebou 5,5 - 6,5 litru. Vydávat snobství za vlastenectví je sice pěkné, ale pro mě dost nepraktické.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nestacilo a do Scirocca ho ani nedavaj 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Že tobě stačí 51kW v tříválci, neznamená, že to musí stačit jinýmu. Stejně tak pokud si z toho ty unešený, u jiného to bude jinak. Člověk, který si chce ve voze užít trochu zábavy rozhodně nevybere 1,2TSI a pokud chce aby auto "makalo" a je pořád v plné zátěži, tomu to zřejmě také stačit nebude.
Měl by sis nejdříve rozmyslet, co napíšeš...
Měl by sis nejdříve rozmyslet, co napíšeš...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Koupil blbost? Feldu jsem zdědil po sestře!!! Jako přemisťovadlo je skvělá, sice jenom 47kw ale taky jenom 1000kg váhy. Ale přeci jen předjíždění chce dvakrát kalkulovat a jednou provést a to ještě velmi rozumně. Na dálnici při 140 už taky není spotřeba nejmenší. Takže 63kw v o půl tuny těžším autě mě nechává chladným.... Ne, nejsem nevybouřenej náctiletej puberťák, ale jednak chci mít auto s dobrým výkonem a druhak TSIčka ještě nejsou dostatečně porvěřená co se spolehlivosti týče. A věř mi, že až si to auto půjdu objednat, budu přesně vědět, do čeho jdu a nebudu toho litovat....
Pěkná věta nakonec. Nejdřív se s tím TSI 63kW abys neudělal stejnou chybu jako já >😒] Koupil jsem o hodně dražší 1,4TSI. Kámoš počkal, má 1,2 a předjíždění je radost. Do 150 krásně zrychluje. Motory TSI se nedávají jen do Škůdky ale celého koncernu. A mají už najeto statisíce testovacích kilometrů než to dali do provozu. Tvůj argument, že nejsou vyzkoušená je podobný tomu, když v roce 2003 začínali HTP. Taky se říkalo, že ty motory budou k ničemu, a já viděl teď auto, který mělo 390tis.km 😄
Tak u Scirocca je základ 1.4 benzín.... a když už 1.4, tak s kompresorem (118kw). Líbí se mi u toho, že se to nabízí už s tou novější 7-stupňovou DSG... ale dle spritmonitoru to zere mezi 7 a 9 litry na 100, coz je dost a ja mivam tezkou nohu... tam uz ten rozdil oproti 6 litrum u dieselu je citit. Navic moje trasy se v posledni dobe ustalily na tech hodinovych jizdach, u kterych diesel zas tolik netrpi, protoze jsou dostatecne dlouhe... argumenty proti jsou spise pocitove nez rozumove. Scirocco je preci jenom sportovni auto a prznit ho dieselem je tak trochu barbarske, zvlast kdyz ho chcete vybavit R-kovym exterierem (naraznik, listy v barve auta). A taky nemam rad DPF... jiste, mam k disoizici urcitou financni hotovost, ale ta se casem rozkutali a nerad bych casem zjistil, ze muzu jezdit jenom 14 dni v mesici....
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nerazí se náhodou kvůli tomu, že se už nějakou dobu průběžně stahují z oběhu papírové 50 koruny? Nesleduji aktivně monetární politiku, možná mě můžeš poučit, jak ČNB manipuluje s kurzem koruny. Jsme proe😜ortní ekonomika, kterou silná koruna poškozuje - protože způsobuje ztráty právě e😜ortérům. A pokud vím, ČNB je dlouhodobě zdráhavá k úpravám kurzu. Za poslední roky, když už byla úprava kurzu, tak většinou ve prospěch Eura (to říkám z hlavy, jak jsem napsal, nesleduji monetární politiku aktivně, ale rád se nechám poučit).
Žádné české firmě nic nebrání, aby interně používala Euro. Znám řadu podniků, které obchodují výhradně v Eurech a Koruny mají jen pro výplaty. Ale i tam se myslím dá dohodnout, neznám však přesný právní rámec.
Žádné české firmě nic nebrání, aby interně používala Euro. Znám řadu podniků, které obchodují výhradně v Eurech a Koruny mají jen pro výplaty. Ale i tam se myslím dá dohodnout, neznám však přesný právní rámec.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já mám v peněžence jen 10 koruny. Je to ta nejuniverzálnější mince. Větší měním, menší nechávám od cesty. Spíš než "co" mě zajímá "proč". Problém by nebyl s doražením peněz, pokud zhruba odpovídá vyřazování zrušených bankovek, ale změna složení mincí, což v dnešní moderní době nebývá tak snadné. Třeba u Eura by byla změna složení velmi problematická.
Pokud vím, ČR není v Eurozóně vítaná. EZ projde v příštích letech značnou transformací a otázka je, nakolik pro nás vůbec bude do budoucna atraktivní. A z informací, které mám já, plyne, že naopak zahraniční firmy čím dál méně naléhají na brzké přijetí Eura.
BTW, letošní inflace je pořád větší než byla například v roce 2003 (a to několikanásobně), nebo minulý rok. A já mám značnou část portfolia v cenných kovech, takže se inflace vůbec nebojím. O co bych teoreticky přišel, to rychle na FOREXu doženu.
Pokud vím, ČR není v Eurozóně vítaná. EZ projde v příštích letech značnou transformací a otázka je, nakolik pro nás vůbec bude do budoucna atraktivní. A z informací, které mám já, plyne, že naopak zahraniční firmy čím dál méně naléhají na brzké přijetí Eura.
BTW, letošní inflace je pořád větší než byla například v roce 2003 (a to několikanásobně), nebo minulý rok. A já mám značnou část portfolia v cenných kovech, takže se inflace vůbec nebojím. O co bych teoreticky přišel, to rychle na FOREXu doženu.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaká nová Felicia,že by u vás byla a u nás ne?Když se zeptám slováka na názor na Euro,tak osm z deseti řekne že ho nechce >😁 .
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mám pocit, že jsi zdravý rozum s prošlou e😜irací >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kamaráde tady je to debata o Škodovkách a ty evidentně nevíš co to vlastně je a máš tu asi 25 příspěvků úplně mimo mísu,takže ti gratuluji,protože jsi první diskutér na Auto.cz s tolika příspěvkama o ničem k jednomu článku.P.S.asi začnu hulit :-!
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsem rád, že se ti můj (teď už není můj) Favorit tak líbí :yes😒br />
Chlapče, tohle není novinky.cz, tohle není ázet, či jak se ten váš chat na sk jmenuje, tohle je diskuze o autech a ne dookola omýlání stejných pitomin.
Chlapče, tohle není novinky.cz, tohle není ázet, či jak se ten váš chat na sk jmenuje, tohle je diskuze o autech a ne dookola omýlání stejných pitomin.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vítej zpět Danieli !!!
Víš, že jsem o tom taky uvažoval? Je to on? Není to on, náš přeslavný Matelko!
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mohl by to být klidně on, ten ironický nick by k němu seděl dokonale... 😉 >😒]
edit- jo, je to on, píše jak dlaždič a reaguje sám na sebe, viz 20:13 a 20:15
edit- jo, je to on, píše jak dlaždič a reaguje sám na sebe, viz 20:13 a 20:15
Kdyz nase korupcni vlada odmita Euro, nelze se divit :no:
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro Slovensko možná, to neumím posoudit. Ale pro Česko by bylo euro dnes i v blízké budoucnosti velmi nevýhodné a můžeme být rádi že ho nemáme.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak argument je jednoduchý. V krizi nás postihla výraznější inflace než EZ. Jelikož jsme proe😜ortní ekonomika, vyšší míra inflace zmírnila dopady krize. Kdybychom byly v EZ, celý náš e😜ort by byl více postižen a tím celá ekonomika.
Firmy nemusí neustále měnit Eura za Koruny. Jak říkám, znám několik firem, které jedou čistě Eurově. Finanční úřad netrápí v čem obchoduješ. A velké směny se dějí trošku jinak než výměnou v české bance.
Navíc je tu ambice zbavit se masových továren na našem území. Já nejsem zastánce dalších Nošovic ani ničeho podobného. Pokud chceme mít slušnou životní úroveň, nemůžeme být továrnou Evropy. Kolik automobilek je ve Švýcarsku? Sice tím směrem zrovna aktivně nekráčíme, ale ztráta investic v těžším průmyslu do budoucna nemusí nutně být problém. A když ne tohle, pak třeba diversifikace je další argument proč tohle není špatná zpráva. Naše ekonomika je až moc závislá na (německém) automobilovém průmyslu.
Firmy nemusí neustále měnit Eura za Koruny. Jak říkám, znám několik firem, které jedou čistě Eurově. Finanční úřad netrápí v čem obchoduješ. A velké směny se dějí trošku jinak než výměnou v české bance.
Navíc je tu ambice zbavit se masových továren na našem území. Já nejsem zastánce dalších Nošovic ani ničeho podobného. Pokud chceme mít slušnou životní úroveň, nemůžeme být továrnou Evropy. Kolik automobilek je ve Švýcarsku? Sice tím směrem zrovna aktivně nekráčíme, ale ztráta investic v těžším průmyslu do budoucna nemusí nutně být problém. A když ne tohle, pak třeba diversifikace je další argument proč tohle není špatná zpráva. Naše ekonomika je až moc závislá na (německém) automobilovém průmyslu.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co ty tak můžeš vědět zrovna o Nečasovi..., co kdybych tě začal oslovovat "šmejde"... 8-s :no:
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemá cenu se tím zabývat, ten kdo ví, že Nečas je slušný chlap, ten to ví, nemá smysl se nad těmihle "individualitami" (chtěl jsem použít jiné slovo na "i", ale cenzura by to nepustila) zdržovat.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
prosím už dál nepiš, jinak to hlásim adminovi. Co slovo, to totální nesmysl a pak když z těch nesmyslů postavíš větu, Bože, do čehos to duši dal...
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zo 106 príspevkov v tejto chvíli napísal rovných 40 jeden človek s nickom "zdravy rozum". Ďalší Daniel Design? Alebo zase? A mám pocit, že príspevky buď kopíruje, alebo je to hacker a prepisuje nicky pôvodných autorov príspevkov.
Odporúčam niečo s ním robiť, lebo zakrátko sa diskusie nebudú dať čítať, keď budú plné fake od tohto dementa.
Odporúčam niečo s ním robiť, lebo zakrátko sa diskusie nebudú dať čítať, keď budú plné fake od tohto dementa.
Doufejme, že se dneska vyřádil a zítra se už neukáže.
Tohle je modelová situace, kdy by v žádném případě neměl zvítězit "zdravý rozum"... >😒]
>😁 :yes:
Tímto se opět potvrdila hluboká moudrost motta v mém profilu... 😉 >😒]
P.S. Že by z něj někdo případně opsal podobu svého nicku... 😲 8-s 😄
P.S. Že by z něj někdo případně opsal podobu svého nicku... 😲 8-s 😄
zapněte cenzuru ať už je konečně klid >😁 A přiveďte GTiho ať mě to baví číst >😁
Jinak asi rozumný krok TSI nestačí vyrábět, nevim jak dlouho bude existovat HTP ale zvíšení kapacit by asi prospělo více, než další vytížení tímto motorem. Nehledě na to, jestli vymizí 1.4MPi pro západní trhy. Na převodovce byl a je plac pro rozvoj a to dostali. Škodovka se tlačí do spousty investic, holt vše nevýjde.
Jinak asi rozumný krok TSI nestačí vyrábět, nevim jak dlouho bude existovat HTP ale zvíšení kapacit by asi prospělo více, než další vytížení tímto motorem. Nehledě na to, jestli vymizí 1.4MPi pro západní trhy. Na převodovce byl a je plac pro rozvoj a to dostali. Škodovka se tlačí do spousty investic, holt vše nevýjde.
tak nevypada to na nic zasadniho ale casem se muze kupec skody pripravit na to ze se auto bude vyrabet ne zde ale jinde.
je to prirozeny vyvoj a kazdy se bude snazit jit dolu s naklady..
Spatne se to nekterym posloucha ale stredni evropa je jen docasna montovna automobilek a nikdo soudny nemuze verit ze to bude na stalo
nejaka tradice vyroby apod. to dnes je vsem ukradene........
je to prirozeny vyvoj a kazdy se bude snazit jit dolu s naklady..
Spatne se to nekterym posloucha ale stredni evropa je jen docasna montovna automobilek a nikdo soudny nemuze verit ze to bude na stalo
nejaka tradice vyroby apod. to dnes je vsem ukradene........
Za poslední roky vždy, když týdeník EKONOM něco vypustil o motorech ze škodovky, tak to byla kachna, která se nevyplnila nebo to bylo zcela jinak.
Chtělo by to další zdroj informací, a ne recitovat kachny z EKONOMu.
V té zprávě je další totálně nepřesná zpráva, že montáž motoru vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky je nesmysl.
Vždyt se jedná o "montáž" - t.j. zcela nejméně kvalifikovaná práce, kterou v dnešní motorárně škoda vykonávají zapůjčení pracovníci od agentury ManPower (vstupní test zručnosti těchto pracovníků obnáší složit rozebranou propisku !!!)
Chtělo by to další zdroj informací, a ne recitovat kachny z EKONOMu.
V té zprávě je další totálně nepřesná zpráva, že montáž motoru vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky je nesmysl.
Vždyt se jedná o "montáž" - t.j. zcela nejméně kvalifikovaná práce, kterou v dnešní motorárně škoda vykonávají zapůjčení pracovníci od agentury ManPower (vstupní test zručnosti těchto pracovníků obnáší složit rozebranou propisku !!!)
Z hlediska konstrukce očekávám, že se pod brandem z MB bude prodávát jen 5dveřová verze, 3dveřáky u nás moc nefrčí, poslední 3dveřovou škodovkou v prodeji byl rapid a na Západě bych čekal jako tahouna prodejů spiš VW. A pokud toto auto bude jako 5dvířko konkurovat u nás hlavně Fiatu Panda, tak se s cenou odhadem o 30-50 tisíc výš bude dobře prodávat fakt jen u nás - tedy pokud marketing Škody Auto neselže, čemuž ale nevěřím.
Naopak panda se prodává dobře od začátku, a to byla tehdy o 100 000 dražší a i na konci kariéry si vede dobře. Pokud dokáže prodejně porážet auta stejné ceny i rozdílných segmentů (spark, sandero, logan, thalia), tak musí mít "něco navrch". To něco je podle mě know-how Fiatu, který malá auta tradičně umí a nemůže si dovolit podcenit nástupce klíčového modelu.
Zároveň se mi nezdá, že by Škoda začala bojovat nízkou cenou - to pro ní v ČR není typické a podle mě by to mělo spíše negativní dopad - lidé by pochybovali, že je auto dostatečně kvalitní, když právě kvalita je to, co se nám tu marketing snaží natlouct do hlavy. S ohledem na to, že VW v tomhle segmentu nemá zavedenou pozici - lupo bylo svého času příliš drahé, fox je větší, nepovedený (kritika i z německých médií jej provází od začátku - vzpomínám třeba na jeden z prvních testů na DSF). neevropský a pořád drahý, jsem prostě zvědavý, kde a jak se bude VW pozicovat sám a kam své produkty dceřiných automobilek.
Jinak nemám nic proti 3dveřové karoserii, ba naopak, ale na našem trhu prostě tohle nefunguje. Lidé raději mají druhý pár dveří na odkládání tašek a kabelek a "co kdyby někdo se mnou někdy jel" než vlastní komfort nastupování, když cestují sami.
Takže možná Slováci předpokládají, že mohou mluvit slovensky, a každý jim bude rozumět. Mě by to v životě nenapadlo, takže když jedu například do Tater, tak se snažím mluvit slovensky. Když píšu na slovenský server, tak se snažím psát slovensky (většinou to znamená se slovníkem v ruce). Nicméně statistika je jasná, většina mladých Slováků česky umí, ale značná část mladých Čechů slovensky vůbec ne. A je to hlavně způsobené televizí, jelikož slovenské televize často, pokud vím, přebíraly český dabing.
A divil by si sa, koľko Čechov, trvale žijúcich na Slovensku (aj takí sú 😄 ), "mluví" ...
Právě na tuzemských diskuzích je zvykem auto hodnotit podle toho, kde se vyrábí a na základě čeho - Fiat 500 je tu "špatný" hlavně proto, že stojí na podvozku pandy a taky se vyrábí v Polsku. Alfa Guilietta byla na diskuzích auto.cz zadupána, jelikož má podvozkovou platformu odvozenou z Fiatu Bravo. A Fiat Linea už dokonce není "italský křáp", ale turecký (podobně jako Renault Thalia).
Na druhé straně tu nikdo nežehrá nad tím, že analogicky takový touareg či caynne jsou vlastně slovenská, nikoliv německá auta. Pořád to ale bylo v kontextu zahraniční výroby. Nyní se uvidí. jak se s tím veřejnost popasuje u "domácího" auta. Neříkám, že je to pro mě něco zásadního, ale jsem na to zvědavý.
kdo ví jestli se někdy nedozvíme, že i Erik Rudý byl Slovák :yes: