Novinky
0
Kolečko ukludni sa a uživaj si jazdu bez obmedzovaca... fakt u astry kombika je nižsia pohotovostna ako u klasickej...
Přejít do diskuze
WTF?
A kde su tie zadne svetla z Focusu I a II ? Iba blbec by na take tvary nenadviazal, takto to vyzera ako Mondeo vyptate v nekvalitnom prasku na styridsiadke.
A Astra? Ze vraj SPORTS? Kratka ma pohotovostnu cez 1500kg, takze kombik bude lahky asi ako RS6 Avant, alebo nejaky stredny tahac balistickych rakiet ZIL? Co je na tom akoze sportove, vazeni priatelia? :no:
A kde su tie zadne svetla z Focusu I a II ? Iba blbec by na take tvary nenadviazal, takto to vyzera ako Mondeo vyptate v nekvalitnom prasku na styridsiadke.
A Astra? Ze vraj SPORTS? Kratka ma pohotovostnu cez 1500kg, takze kombik bude lahky asi ako RS6 Avant, alebo nejaky stredny tahac balistickych rakiet ZIL? Co je na tom akoze sportove, vazeni priatelia? :no:
autor článku by si měl uvědomit, že to že se astra ST neprodává u nás neznamená že není ve výrobě a nedá se koupit (jako focus kombi), moje známá bydlící v německu si ji objednala už v srpnu 2010 a od listopadu nebo prosince (přesně si nepamatuju) s ní jezdí!
to ti neberiem, dizajnom sa paci aj mne 😉 . Zaraza ma velkost interieru, kde sa neprejavil podla mna velky narast vonkajsich rozmerov
Aha, tak proto se většině líbí víc Astra, viz anketa i diskuse... 😲 :😉 >😒]
Astře to designové vítězství nepřímo zařídil především design samotného Focusu III... 😉
Astře to designové vítězství nepřímo zařídil především design samotného Focusu III... 😉
No prave, vsimni si posledni radek - nejvyssi povolena - to je pohotovostni a uzitecna dohromady. Ty dve tuny u pohotovostni jsou uz na prvni pohled blbost.
Na nemeckych strankach maji pohotovostni spravne 1378 - 1590 kg.
Na nemeckych strankach maji pohotovostni spravne 1378 - 1590 kg.
... a proto musím říct, že Astra Focus válcuje. Nejen venku ale i uvnitř, kde to prostě ford už přehnal. Nehledě na nepěknej zadek. Takže ještě jednou, za mě jasným designovým vítězem Opel Astra.
Bohužel v reálném světě bych tu Astru nevzal. Je těžká a ani relativně silné motory s autem nedokážou porádně hýbat, takže pokud bych neměl na nějaký silnější motor, Astru bych okamžitě vyškrtnul...
Bohužel v reálném světě bych tu Astru nevzal. Je těžká a ani relativně silné motory s autem nedokážou porádně hýbat, takže pokud bych neměl na nějaký silnější motor, Astru bych okamžitě vyškrtnul...
Vrtěti psem. Nemusím říct, v čem je moje tvrzení správnější. Stačí, když si budou lidi myslet, že to tvoje tvrzeni je horší... to je presnej priklad GTIho.
Jo a abych nezapomnel - jasnym vitezem je pro me astra. Ford uz to proste s modernou prehnal.
Jo a abych nezapomnel - jasnym vitezem je pro me astra. Ford uz to proste s modernou prehnal.
Tak zdravý rozum nepustí, 1800 kg pohotovostnej hmotnosti u kompaktného hatchbacku, mm, nárez 😉
ale kto čaká sa dočká, o dve-tri generácie možno aj tam dôjdeme
ale kto čaká sa dočká, o dve-tri generácie možno aj tam dôjdeme
Skôr to bude tým, že súčasný dizajnový jazyk Fordu ide tak nechutne mimo mňa, že ani neregistrujem čo vlastne ponúkajú..od fiesty po mondeo
Ano, tentokrát se jedná o srovnání designu, ale při opravdovém výběru auta, které si člověk koupí, je to pouze jedno (byť velmi důležité hledisko). Nová Astra to u mě naprosto prohrála doslova zoufalým využitím prostoru. Auto je to jako kráva, ale kabina je přitom jedna z nejkratších v segmentu. A to prostě nelze odpustit, stejně jako výraznou nadváhu. V novém Focusu už jsem seděl taky (také i v kombíku) a zde je po prostorové stránce vše v pořádku a také pohotovostní hmotnost je slušná. Ovšem upřímně řečeno, vnější design odcházející druhé generace po faceliftu mne oslovuje mnohem více a to včetně kombíku. Interiér má novinka samozřejmě mnohem modernější, ale je prostě přestylizovaný - příliš kudrlinek, barevnosti a ozdob... Na novém Focusu jsou jasně znát limity tzv. globálního designu. Když se má auto líbit všude na zeměkouli, asi těžko může zcela uspokojit vkus náročných Evropanů.... Snad tato omezení nový Fokáč opět přebije skvělými, zábavnými jízdními vlastnostmi 😄
souhlas s tim faceliftem, ale možná že až se začne prodávat tak už mu nějakej facelift dají, protože za tu dobu co na něj koukam na fotkách (a ještě slušnej čas budem koukat) to už bude v podstatě morálně zastaralej model ...
bral som to z ceskej stranky opelu, a tam maju zrejme chybu (vid odkaz vyssie). Pozeram ze podla nich "hmotnost vozidla" je rovnaka, ako "najvyssia povolena hmotnost"...
Me ty dve auta pripadaji hoodne podobny. Stacilo by jim dat identicky predni narazniky a jeste vic by to vyniklo.
Astra je celkove hezci, dotazenejsi, elegantnejsi, bez vystrelku.
Ford potrebuje facelift.
Astra je celkove hezci, dotazenejsi, elegantnejsi, bez vystrelku.
Ford potrebuje facelift.
Správně, já už to tu před nějakou dobou s někým řešil a podle porovnání hmotnosti starého a nového C-maxe mi vyšla pohotovostní hmotnost tuším kolem 1200kg, což by nebylo zlý ani pro základ 1.6 77kw. No už se těším na ofic.info a hlavně na první pořádnej test.
5 dveřová Astra 1373 kg, kombi 1393 kg. Opel neuvádí detaily, takže předpokládám, že jde o váhu v základní (německé) výbavě s 1.4 atmosférou. viz aktuální ceník😒br />
[odkaz]
[odkaz]
To je to ovlivnovani reklamou.... jednou VW oznaci FL Passata jako novou generaci a uz v tom mas hokej 😄
>😁 Aha >😁 Tak to tě asi zklamu, ale s bubnama nemám opravdu nic společného, můj nick má jiný význam 😉 Nemám přesnou představu, kolik toho musíš kam nacpat, ale tipoval bych minimálně na Berlingo, ne? 😉
Tlačítka jsou relativně velká, "kupodivu" seskupena celkem logicky a dá se v nich orientovat takřka poslepu po nějaké praxi. Tlačítkový guláš nesnáším, ale když už, tak takhle nějak by to mělo vypadat. Tisíckrát lepší než dedikovaný panel klimatizace utopený hluboko vespod středové konzole, schovávající se za hlavicí řadící páky s tlačítky, která by se dala hledat lupou.
Souhlasím. Podle mě je, z designového pohledu, současná Astra krok správným směrem. Člověku na ní může vadit řada věcí, ale design to rozhodně být nemůže. Solidní, decentnější exteriér a po dlouhé době u Opelu také pěkný interiér (spolu samozřejmě s Insignií). Interiéry nikdy (beru tak poslední dvě generace, starší jsem nikdy nepoznal, Opely mě jako malého kluka nebraly) nepatřily mezi silné stránky Opelu, ale tady na ten je radost pohledět. A jak říkal můj bývalý kolega, interiér je to hlavní, přeci nestojím venku, ale sedím uvnitř.
Podle mě doufaš spravně. Jestliže je pohotovostni hmotnost noveho C-Maxu 1.6TDCi 85kw 1315kg tak si myslim že zakladni pohot. hmotnost noveho Focuse bude kolem 1250kg za což patři Fordu pochvala.
Podle tvýho nicku usuzuju,že asi hraješ na bicí a k vození tohoto nástroje je potřeba prostornější auto a ptám se tě protože po něčem takovým zrovna pokukuju.Jestli máš jenom takovej nick tak nic.
zaměnil jsi pohotovostní u Focuse a celkovou u Astry....Navíc, mám takový dojem, že přesné hmotnosti u nového Focuse ještě nejsou k dispozici. Já ale doufám a jsem přesvědčen, že bude lehčí než Astra.
A ty se divíš když porovnáváš pohotovostní (u Focuse) s maximální povolenou (pohotovostní+užitečné zatížení) u Astry?
Octavii bych tu moc nezmiňoval, zaměřuje se na úplně jiný designový směr. Upřímně se mi ani moc nelíbí.
Když bych tu zároveň krátce shrnul svůj názor: Astra je dost vzhledově taková.... holčičí. Focus se mi zdá exteriérově hezčí. Až na ten zadek, ten se víc povedl u Astry. V interiéru má hezčí volant Focus, ostatní je tak nějak nastejno, ale co by mě u Astry štvalo, tak je ta horda tlačítek uprostřed. Jestli má Focus komplikovanej design, tak tohle je teda ještě horší.
Když bych tu zároveň krátce shrnul svůj názor: Astra je dost vzhledově taková.... holčičí. Focus se mi zdá exteriérově hezčí. Až na ten zadek, ten se víc povedl u Astry. V interiéru má hezčí volant Focus, ostatní je tak nějak nastejno, ale co by mě u Astry štvalo, tak je ta horda tlačítek uprostřed. Jestli má Focus komplikovanej design, tak tohle je teda ještě horší.
Hmotnost 5-dverovej verzie novej Astry 1870 - 2065 (focus: 1350-1576)! Tak to jo, o pol tony viac ako Focus, tomu hovorim "astralna obezita". Ked to takto pojde dalej, tak po dalsom facelifte uz bude treba na soferovanie Astry vodicak skupiny "C" (nad 3.5 tony)...
S výhradou, že Octavia v tomto dueli nefiguruje, máš pravdu.
Tu sa ale nehľadý najlepší či najkrajší, ale iba víťaz tohto lokálneho duelu.
Tu sa ale nehľadý najlepší či najkrajší, ale iba víťaz tohto lokálneho duelu.
nie "je" ale "bola". Octavia bola krasne auto, pred tym takzvanym "faceliftom". Pretoze ten octaviu doslova sprasil, bohuzial hlavne tu prednu cast. Svetlam tvaru "cinska fazola" ani po dlhom case nemozem prist na chut. Namojveru, octavia je tusim prve auto na svete, ktore by malo mat tuzerske "mracitka" v zakladnej vybave...
...ale měl to pěkně nahnutý kvůli zadku, tady si mi více líbí Astra.
I když se tu hodnotí design, neodpustím si opět poznámku k dynamice u obézní Astry...stačí se podívat v tabulce na zrychlení u slabších verzí. U benzínu budou obě nepřeplňované verze nepoužitelný :no:
I když se tu hodnotí design, neodpustím si opět poznámku k dynamice u obézní Astry...stačí se podívat v tabulce na zrychlení u slabších verzí. U benzínu budou obě nepřeplňované verze nepoužitelný :no:
....je to super moci si takhle vybírat....zabíhat do detailů: volant, velikost displeje a spoustu dalších číčovinek...... ono není to tak upa dávno, co za tučné všimné šéfovi mototechny jsi měl možnost si vybrat ze dvou barev.... sahara, šedá..... pak byl boom barva Apollo (schválně, jestli někdo ještě vzpomene)...... dneska tu máme krásné vozy. Je to jen otázka osobních preferencí. A hlavně Možnost si vybrat a konfigurovat a smlouvat...... Oba kombíky jsou fajn, Oktavka nemá chybu...... jsou to auta "kolem komína" včetně oktávky.
Každé má něco do sebe..... za mě :yes: :yes: :yes: :yes:
Každé má něco do sebe..... za mě :yes: :yes: :yes: :yes:
Ty jsi zřejmě Kyklopa nepochopil. Pravě že Astra narostla a to tak že je to rozměrově největši auto třidy ale v interieru to poznat nejde. To same plati o vaze Astry a proto to neni a ani pravděpodobně nebude prodejni trhak.
No ked si mal rozmery na mysli, tak to je potom o inom. Totiz vzhladom sa podla mna Opel posunul o obrovsky kus dopredu. A som nazoru, ze nie je treba sa posuvat aj rozmermi vzdy niekam. Ved dokedy by tie auta mali rast?
Přemýšlím jestli je tohle jen vtip nebo myšleno vážně😊
Škodovka je jistě kvalitní auto. Ale po stránce designu je to poprasenej design s obličejem s asijské tržnice.
Škodovka je jistě kvalitní auto. Ale po stránce designu je to poprasenej design s obličejem s asijské tržnice.
No tentokrát se GTI dostal docela rychle ze silvestrovského rauše, ale musím mu dát za pravdu.
trochu to upresnim....vzhladom k narastu vonkajsich rozmerov by som ocakaval vacsi rozdiel aj v interiery. Ten rozdiel vnutri vozidla sa nejako velmi nedostavil
som mylne v tom, že focus prešiel liftom? Taký špatný nárazník predsa od úvodu nemal 😲
edit: a to je nová generácia..ja že iba FL >😁 ospravedlňujem sa, sviatky nesú následky
edit: a to je nová generácia..ja že iba FL >😁 ospravedlňujem sa, sviatky nesú následky
Tak to potom treba pomoc hľadať už aj v zdravotníckych zariadeniach... Tak napríklad taký očný by nebol na škodu. 😉
Octavia dělá dojem dospělejšího auta, nebo auta o půl třídy výš. To je dáno sázkou na méně komplikované, řekněme klasické tvary už v době jejího vzniku, což je s přihlédnutím k době potřebné na přípravu výroby téměř jedno desetiletí. Nemám s ní problém, zpětně ani s facliftem. Astry se musím zastat, je to pěkný, moderní tvar, bez zvláštních estetických výstřelků, což kvituji. Narozdíl od Focusu, který je celý takový jeden výstřel(ek) (do tmy?).
octavia bola dizajnovou premiou pred fl, teraz si moze podat ruky s astrou (podivna mriezka chladica a dizajn svetiel ala korea). Predna cast focusa ma neoslovuje, mohli ju spravit o kusok jednoduchsiu.
Pri dizajne, ale stale plati, ze kolko ludi, tolko chuti 😉
Pri dizajne, ale stale plati, ze kolko ludi, tolko chuti 😉
volant, palubka, exterier suhlasim...ja by som avsak zmenil a dodal...strucne
exterier zpredu: pre mna focus
exterier zozadu: pre mna astra
sam sa cudujem, ze v porovnani s astrou sa mi focusi predok paci akosi viac
exterier zpredu: pre mna focus
exterier zozadu: pre mna astra
sam sa cudujem, ze v porovnani s astrou sa mi focusi predok paci akosi viac
....jak jsme se shodli, Klaudius to napsal podrobně a topper82 zase stručně a výstižně. Jsem zvědav naživo, Astra hatch působí jak píše někdo výše - nuerazí, ale ani nenadchne a vizuální bomba to tedy není ani náhodou, dokonce ani ne v černé a na elektronech.
Nicméně Astra nikdy žádná designová bomba nebyla, ale občas byla tak nějak klidně a nenápadně pěkná. To by u kombíku mohlo zůstat, přece jenom větší délka auta bude působit a na celkové vnímání. Forda se vyloženě bojím. Jelikož patří k mým nejoblíbenějším značkám, snažím se být objektivní a snažím se tvrdit, že to docela až na "maličkosti" jde, ale nejsem o tom vnitřně přesvědčen. Jsem zvědav, ale třeba i takové detaily, jako tvary předních světlometů mně připomínají rčení jednoho kamaráda, který by to okomentoval slovy Zdobili, až přezdobili.
Jak píšu, Forda mám rád, ale designiově s ním prostě v posledních řadách nadšen nejsem. Ještě jakž takž Fiesta, o něco méně Mondeo, kupodivu Káčko, Kuga se mi ale nelíbí, odcházející Focus paradoxně designově povýšil faceliftem (alepsoň podle mně). Ale když to provonám s předchozím New Edge Design - první Focus a podobné Mondeo, tak si prostě nemůžu pomoct, tohle je horší.....škoda. Nakonec každá značka má designově nepovedené řady, ale tohle je pro Ford nejrozšířenější a nejviditelnější model, takže uvidíme....
Nicméně Astra nikdy žádná designová bomba nebyla, ale občas byla tak nějak klidně a nenápadně pěkná. To by u kombíku mohlo zůstat, přece jenom větší délka auta bude působit a na celkové vnímání. Forda se vyloženě bojím. Jelikož patří k mým nejoblíbenějším značkám, snažím se být objektivní a snažím se tvrdit, že to docela až na "maličkosti" jde, ale nejsem o tom vnitřně přesvědčen. Jsem zvědav, ale třeba i takové detaily, jako tvary předních světlometů mně připomínají rčení jednoho kamaráda, který by to okomentoval slovy Zdobili, až přezdobili.
Jak píšu, Forda mám rád, ale designiově s ním prostě v posledních řadách nadšen nejsem. Ještě jakž takž Fiesta, o něco méně Mondeo, kupodivu Káčko, Kuga se mi ale nelíbí, odcházející Focus paradoxně designově povýšil faceliftem (alepsoň podle mně). Ale když to provonám s předchozím New Edge Design - první Focus a podobné Mondeo, tak si prostě nemůžu pomoct, tohle je horší.....škoda. Nakonec každá značka má designově nepovedené řady, ale tohle je pro Ford nejrozšířenější a nejviditelnější model, takže uvidíme....
Octavia combi je oproti horním dvěma dalamánkům doslovnou designovou prémií, doslovnou designovou perlou [odkaz] Prvoplánová snaha být za každou cenu jiný, originální, přitom samozřejmě svázán základním pravidlem mainstreamové kompaktní třídy, totiž být především užitečný, ausgerechnet v této karosářské mutaci, nemůže přinést tolik potřebný vizuální efekt.
Tedy nemohu jinak, než velmi velmi opodstatněle - BRAVO OCTAVIA COMBI :yes:
Tedy nemohu jinak, než velmi velmi opodstatněle - BRAVO OCTAVIA COMBI :yes:
u mě jasný vítěz Astra - ať už jde o interier, který ve fordu působí poněkud přeplácaně, nebo exterier. :yes:
s tym prekombinovanym dizajnom interieru ako aj exterieru ( predna cast )
Astru nemusim ( tazke 4 a pol metrove kombi s priemernym priestorom ) ale kedze ide o dizajnovy duel pre mna je astra jednoducho krajsia, elegantnejsia nepreplacana.
ako sa vravi - volim mensie zlo teda astru
Astru nemusim ( tazke 4 a pol metrove kombi s priemernym priestorom ) ale kedze ide o dizajnovy duel pre mna je astra jednoducho krajsia, elegantnejsia nepreplacana.
ako sa vravi - volim mensie zlo teda astru
Jsem rád, že se Focus konečně zbavil lacině vypadajícího interiéru na druhou stranu, je škoda té překomplikované přídě. Za mě je designovým favoritem nový Focus. :yes:
Neviem ako narastie focus , mam na mysli vonkajsie rozmery, ale dufam, ze to nebude ako u astry. Narast velkosti exterieru sa v interiery neprejavil vobec. Ak si sadnem do astry G a potom presadnem do aktualnej (mal som moznost, aj ked len kratku chvilu, jedna sa o kratku verziu), tak v sucasnej ziaden pokrok nevidim 😒
Uvidime, jak na tom budou interiery pocitove. Vizualne jsou mi odporne oba, presto se mi za volantem Astry libi. U Focusu se dost obavam materialu, dosavadni "kokpit" byl hnusny jak pondeli a timhle to nejspis prilis nenapravili. 😢
Jinak se mi obe auta libi, jen u Focu me odrazuje divna prid.
Jinak se mi obe auta libi, jen u Focu me odrazuje divna prid.
V ramci moznosti jsou oba kombiky pomerne pohledne, pouze u Focusu zamrzi kontroverzni prid.
Co se mi vsak vubec nelibi je soucasny designovy smer dany NCAPem, snahou o "tankovitost" a o co nejvetsi rozmery. Dani za to jsou vysoke pride (Astra), ohromna svetla (30😄, tluste sloupky (VW Group) a neprehledne karoserie (Megane). Dekuju Meganu a Golfu, ze jeste jakz-takz drzi rozmery a proporce v mezich zvyklosti.
O co je pak prijemnejsi sednout si do patnactileteho korabu, ktery i pres trilitr a pohon vsech kol vazi a meri min, nez Astra kombi z tohohle clanku. Bezpecnost je holt trochu jinde, ale aspon mam dobry vyhled pres sloupky i na vsechny rohy, takze se potencialnim stretum budu mit sanci vyhnout. 😄
Co se mi vsak vubec nelibi je soucasny designovy smer dany NCAPem, snahou o "tankovitost" a o co nejvetsi rozmery. Dani za to jsou vysoke pride (Astra), ohromna svetla (30😄, tluste sloupky (VW Group) a neprehledne karoserie (Megane). Dekuju Meganu a Golfu, ze jeste jakz-takz drzi rozmery a proporce v mezich zvyklosti.
O co je pak prijemnejsi sednout si do patnactileteho korabu, ktery i pres trilitr a pohon vsech kol vazi a meri min, nez Astra kombi z tohohle clanku. Bezpecnost je holt trochu jinde, ale aspon mam dobry vyhled pres sloupky i na vsechny rohy, takze se potencialnim stretum budu mit sanci vyhnout. 😄
Volant
Ten v Astre je sympatickejší jednduchším tvarom a nápadom. Vo Forde je volant, ktorý sa asi bude držať lepšie, aspoň podľa tvarovania venca tak usudzujem. Opel zas má lepšie vyriešené ovládače na ramenách volantu. 1:1
Palubka
Jednoznačne príjemnejšie pôsobí tá v Astre. Napriek výhradám k pretlačítkovanému strednému panelu, to je fakt chaos, tlačítkoví maniaci si prídu na svoje. Pontón palubky má ale jasne špecifikovaný dynamický tvar, nádherne naväzuje na dvere a všetko do seba pekne zapadá. Ford - to je jeden nepríjemný dojem vedľa druhého. Beztvará hrča nazývaná palubnou doskou nedisponuje jedinou sympatickou líniou. Bez jasného štýlu - a bez krásy. Jednoznačne 2:1 pre Astru.
Exteriér - spredu.
Voči tvarom Astry mám svoje výhrady, nad Fordom však vedie o konskú hlavu. Sympatická, s príjemnými líniami voči nadurdenému neforemnému ksichtu Forda. 3:1 pre Astru
Exteriér
Tu vynikne dynamickejšia línia Forda, a usadlejšie tvary Astry, ktorá pôsobí podstatne ťažšie. Nie som zástancom športu v rámci rodinných vozov v tejto triede, a zároveň na mňa Astra pôsobí dosť ťažkopádne. Nerozhodne. Stav 3:1 pre Astru ostáva.
Čiže je to viac-menej jasné. Astra sa mi príliš nepáči, ale je vcelku znesiteľná. Focus na mňa pôsobí dosť odpudzujúco.
Ten v Astre je sympatickejší jednduchším tvarom a nápadom. Vo Forde je volant, ktorý sa asi bude držať lepšie, aspoň podľa tvarovania venca tak usudzujem. Opel zas má lepšie vyriešené ovládače na ramenách volantu. 1:1
Palubka
Jednoznačne príjemnejšie pôsobí tá v Astre. Napriek výhradám k pretlačítkovanému strednému panelu, to je fakt chaos, tlačítkoví maniaci si prídu na svoje. Pontón palubky má ale jasne špecifikovaný dynamický tvar, nádherne naväzuje na dvere a všetko do seba pekne zapadá. Ford - to je jeden nepríjemný dojem vedľa druhého. Beztvará hrča nazývaná palubnou doskou nedisponuje jedinou sympatickou líniou. Bez jasného štýlu - a bez krásy. Jednoznačne 2:1 pre Astru.
Exteriér - spredu.
Voči tvarom Astry mám svoje výhrady, nad Fordom však vedie o konskú hlavu. Sympatická, s príjemnými líniami voči nadurdenému neforemnému ksichtu Forda. 3:1 pre Astru
Exteriér
Tu vynikne dynamickejšia línia Forda, a usadlejšie tvary Astry, ktorá pôsobí podstatne ťažšie. Nie som zástancom športu v rámci rodinných vozov v tejto triede, a zároveň na mňa Astra pôsobí dosť ťažkopádne. Nerozhodne. Stav 3:1 pre Astru ostáva.
Čiže je to viac-menej jasné. Astra sa mi príliš nepáči, ale je vcelku znesiteľná. Focus na mňa pôsobí dosť odpudzujúco.
Tak vám neviem, focus po facelifte vyzerá trošku mdlo. A ten predný nárazník pre zmenu totálne sprasili, za trojuholníkové "sanie" dávam :no: :no😒br />
Astra možno nenadchne ale aspoň neurazí. Proti Fordu hrá aj zlý výber farby. V interiéri si nemajú čo vyčítať, volant by som bral z focusa, zvyšok z astry.
Astra možno nenadchne ale aspoň neurazí. Proti Fordu hrá aj zlý výber farby. V interiéri si nemajú čo vyčítať, volant by som bral z focusa, zvyšok z astry.