Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus Kombi vs. Opel Astra Sports Tourer: Designový duel

Dnes poprvé dochází k duelu, v němž jsou srovnávány karoserie kombi. Konkrétně se jedná o německé novinky Ford Focus Combi a Opel Astra Sports Tourer.
Zpět na článek
1. 1. 2011 20:51
neregistrovaný "RayBan"
2. 1. 2011 01:42
neregistrovaný "RayBan"
1. 1. 2011 21:28
1. 1. 2011 23:02
1. 1. 2011 21:36
1. 1. 2011 21:49
1. 1. 2011 23:23
2. 1. 2011 00:07
2. 1. 2011 10:42
2. 1. 2011 10:56
2. 1. 2011 13:25
3. 1. 2011 00:19
3. 1. 2011 10:35
1. 1. 2011 21:54
1. 1. 2011 22:24
1. 1. 2011 23:06
1. 1. 2011 23:10
1. 1. 2011 23:53
2. 1. 2011 14:26
2. 1. 2011 15:02
2. 1. 2011 07:18
2. 1. 2011 09:51
2. 1. 2011 12:00
3. 1. 2011 00:23
2. 1. 2011 13:26
2. 1. 2011 13:39
2. 1. 2011 13:33
2. 1. 2011 19:36
1. 1. 2011 22:25
2. 1. 2011 10:58
2. 1. 2011 12:02
2. 1. 2011 14:35
2. 1. 2011 13:46
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 15:11
2. 1. 2011 15:57
2. 1. 2011 15:35
3. 1. 2011 00:29
3. 1. 2011 00:36
4. 1. 2011 17:15
neregistrovaný "SR20"
4. 1. 2011 21:16
neregistrovaný "Luger"
neregistrovaný "RayBan"
1. 1. 2011 20:51
Tvrdý oříšek
Obě kombi jsou nádherné, nebude jednoduché říci kdo je vítěz :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RayBan"
2. 1. 2011 01:42
Re: Tvrdý oříšek
edit: řeč je o prvním místě na začátku žebříčku, nikoliv na konci ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 1. 2011 12:06
Re: Tvrdý oříšek
Ve srovnání s Focusem ano...
2. 1. 2011 13:31
Re: Tvrdý oříšek
Aj v porovnaní s Astrou.
2. 1. 2011 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2011 00:14
Re: Tvrdý oříšek
To je celý on, neuvěřitelný příběh muže bez mozku. >:D
Avatar - gld
1. 1. 2011 20:58
Per focus ad Astra
Tak vám neviem, focus po facelifte vyzerá trošku mdlo. A ten predný nárazník pre zmenu totálne sprasili, za trojuholníkové "sanie" dávam :no: :no:

Astra možno nenadchne ale aspoň neurazí. Proti Fordu hrá aj zlý výber farby. V interiéri si nemajú čo vyčítať, volant by som bral z focusa, zvyšok z astry.
Rozbalit vlákno
4
1. 1. 2011 21:11
Re: Per focus ad Astra
O akom facelifte to pletieš? Už prestaň piť, už je po Silvestri... >:D
Avatar - gld
1. 1. 2011 23:27
Re: Per focus ad Astra
som mylne v tom, že focus prešiel liftom? Taký špatný nárazník predsa od úvodu nemal :-O

edit: a to je nová generácia..ja že iba FL >:D ospravedlňujem sa, sviatky nesú následky
Avatar - Krispos
2. 1. 2011 14:46
Re: Per focus ad Astra
To je to ovlivnovani reklamou.... jednou VW oznaci FL Passata jako novou generaci a uz v tom mas hokej :-)
Avatar - gld
2. 1. 2011 17:35
Re: Per focus ad Astra
Skôr to bude tým, že súčasný dizajnový jazyk Fordu ide tak nechutne mimo mňa, že ani neregistrujem čo vlastne ponúkajú..od fiesty po mondeo
1. 1. 2011 21:28
A vs F
Volant
Ten v Astre je sympatickejší jednduchším tvarom a nápadom. Vo Forde je volant, ktorý sa asi bude držať lepšie, aspoň podľa tvarovania venca tak usudzujem. Opel zas má lepšie vyriešené ovládače na ramenách volantu. 1:1

Palubka
Jednoznačne príjemnejšie pôsobí tá v Astre. Napriek výhradám k pretlačítkovanému strednému panelu, to je fakt chaos, tlačítkoví maniaci si prídu na svoje. Pontón palubky má ale jasne špecifikovaný dynamický tvar, nádherne naväzuje na dvere a všetko do seba pekne zapadá. Ford - to je jeden nepríjemný dojem vedľa druhého. Beztvará hrča nazývaná palubnou doskou nedisponuje jedinou sympatickou líniou. Bez jasného štýlu - a bez krásy. Jednoznačne 2:1 pre Astru.

Exteriér - spredu.
Voči tvarom Astry mám svoje výhrady, nad Fordom však vedie o konskú hlavu. Sympatická, s príjemnými líniami voči nadurdenému neforemnému ksichtu Forda. 3:1 pre Astru

Exteriér
Tu vynikne dynamickejšia línia Forda, a usadlejšie tvary Astry, ktorá pôsobí podstatne ťažšie. Nie som zástancom športu v rámci rodinných vozov v tejto triede, a zároveň na mňa Astra pôsobí dosť ťažkopádne. Nerozhodne. Stav 3:1 pre Astru ostáva.

Čiže je to viac-menej jasné. Astra sa mi príliš nepáči, ale je vcelku znesiteľná. Focus na mňa pôsobí dosť odpudzujúco.
Rozbalit vlákno
2
1. 1. 2011 21:40
Re: A vs F
Uvidime, jak na tom budou interiery pocitove. Vizualne jsou mi odporne oba, presto se mi za volantem Astry libi. U Focusu se dost obavam materialu, dosavadni "kokpit" byl hnusny jak pondeli a timhle to nejspis prilis nenapravili. :'-(

Jinak se mi obe auta libi, jen u Focu me odrazuje divna prid.
1. 1. 2011 23:02
Re: A vs F
volant, palubka, exterier suhlasim...ja by som avsak zmenil a dodal...strucne

exterier zpredu: pre mna focus

exterier zozadu: pre mna astra

sam sa cudujem, ze v porovnani s astrou sa mi focusi predok paci akosi viac
1. 1. 2011 21:36
DESIGN
V ramci moznosti jsou oba kombiky pomerne pohledne, pouze u Focusu zamrzi kontroverzni prid.
Co se mi vsak vubec nelibi je soucasny designovy smer dany NCAPem, snahou o "tankovitost" a o co nejvetsi rozmery. Dani za to jsou vysoke pride (Astra), ohromna svetla (308), tluste sloupky (VW Group) a neprehledne karoserie (Megane). Dekuju Meganu a Golfu, ze jeste jakz-takz drzi rozmery a proporce v mezich zvyklosti.

O co je pak prijemnejsi sednout si do patnactileteho korabu, ktery i pres trilitr a pohon vsech kol vazi a meri min, nez Astra kombi z tohohle clanku. Bezpecnost je holt trochu jinde, ale aspon mam dobry vyhled pres sloupky i na vsechny rohy, takze se potencialnim stretum budu mit sanci vyhnout. :-)
Rozbalit vlákno
8
1. 1. 2011 21:49
Re: DESIGN
Neviem ako narastie focus , mam na mysli vonkajsie rozmery, ale dufam, ze to nebude ako u astry. Narast velkosti exterieru sa v interiery neprejavil vobec. Ak si sadnem do astry G a potom presadnem do aktualnej (mal som moznost, aj ked len kratku chvilu, jedna sa o kratku verziu), tak v sucasnej ziaden pokrok nevidim :-(
1. 1. 2011 23:23
Re: DESIGN
Tak to potom treba pomoc hľadať už aj v zdravotníckych zariadeniach... Tak napríklad taký očný by nebol na škodu. ;-)
2. 1. 2011 00:07
Re: DESIGN
trochu to upresnim....vzhladom k narastu vonkajsich rozmerov by som ocakaval vacsi rozdiel aj v interiery. Ten rozdiel vnutri vozidla sa nejako velmi nedostavil
2. 1. 2011 10:42
Re: DESIGN
No ked si mal rozmery na mysli, tak to je potom o inom. Totiz vzhladom sa podla mna Opel posunul o obrovsky kus dopredu. A som nazoru, ze nie je treba sa posuvat aj rozmermi vzdy niekam. Ved dokedy by tie auta mali rast?
Avatar - miromen
2. 1. 2011 10:56
Re: DESIGN
Ty jsi zřejmě Kyklopa nepochopil. Pravě že Astra narostla a to tak že je to rozměrově největši auto třidy ale v interieru to poznat nejde. To same plati o vaze Astry a proto to neni a ani pravděpodobně nebude prodejni trhak.
2. 1. 2011 13:25
Re: DESIGN
pochopene presne ;-)
3. 1. 2011 00:19
Re: DESIGN
No ja som ju pred mesiacom objednal... Takže mne sa páči. :-)
3. 1. 2011 10:35
Re: DESIGN
to ti neberiem, dizajnom sa paci aj mne ;-) . Zaraza ma velkost interieru, kde sa neprejavil podla mna velky narast vonkajsich rozmerov
Avatar - pocitac
1. 1. 2011 21:54
focus
Jsem rád, že se Focus konečně zbavil lacině vypadajícího interiéru na druhou stranu, je škoda té překomplikované přídě. Za mě je designovým favoritem nový Focus. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2011 21:56
Ford to uz prehana
s tym prekombinovanym dizajnom interieru ako aj exterieru ( predna cast )

Astru nemusim ( tazke 4 a pol metrove kombi s priemernym priestorom ) ale kedze ide o dizajnovy duel pre mna je astra jednoducho krajsia, elegantnejsia nepreplacana.

ako sa vravi - volim mensie zlo teda astru
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
1. 1. 2011 22:05
naprsto bez váhání
u mě jasný vítěz Astra - ať už jde o interier, který ve fordu působí poněkud přeplácaně, nebo exterier. :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 1. 2011 22:24
FOCASTRA
Octavia combi je oproti horním dvěma dalamánkům doslovnou designovou prémií, doslovnou designovou perlou [odkaz] Prvoplánová snaha být za každou cenu jiný, originální, přitom samozřejmě svázán základním pravidlem mainstreamové kompaktní třídy, totiž být především užitečný, ausgerechnet v této karosářské mutaci, nemůže přinést tolik potřebný vizuální efekt.

Tedy nemohu jinak, než velmi velmi opodstatněle - BRAVO OCTAVIA COMBI :yes:
Rozbalit vlákno
13
1. 1. 2011 23:06
Re: FOCASTRA
octavia bola dizajnovou premiou pred fl, teraz si moze podat ruky s astrou (podivna mriezka chladica a dizajn svetiel ala korea). Predna cast focusa ma neoslovuje, mohli ju spravit o kusok jednoduchsiu.
Pri dizajne, ale stale plati, ze kolko ludi, tolko chuti ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 1. 2011 23:10
Re:
Octavia dělá dojem dospělejšího auta, nebo auta o půl třídy výš. To je dáno sázkou na méně komplikované, řekněme klasické tvary už v době jejího vzniku, což je s přihlédnutím k době potřebné na přípravu výroby téměř jedno desetiletí. Nemám s ní problém, zpětně ani s facliftem. Astry se musím zastat, je to pěkný, moderní tvar, bez zvláštních estetických výstřelků, což kvituji. Narozdíl od Focusu, který je celý takový jeden výstřel(ek) (do tmy?).
2. 1. 2011 14:26
Re: Re:
Souhlasím. Podle mě je, z designového pohledu, současná Astra krok správným směrem. Člověku na ní může vadit řada věcí, ale design to rozhodně být nemůže. Solidní, decentnější exteriér a po dlouhé době u Opelu také pěkný interiér (spolu samozřejmě s Insignií). Interiéry nikdy (beru tak poslední dvě generace, starší jsem nikdy nepoznal, Opely mě jako malého kluka nebraly) nepatřily mezi silné stránky Opelu, ale tady na ten je radost pohledět. A jak říkal můj bývalý kolega, interiér je to hlavní, přeci nestojím venku, ale sedím uvnitř.
2. 1. 2011 07:18
Re: Re:
No tentokrát se GTI dostal docela rychle ze silvestrovského rauše, ale musím mu dát za pravdu.
2. 1. 2011 09:51
Re: Re:
Přemýšlím jestli je tohle jen vtip nebo myšleno vážně:)

Škodovka je jistě kvalitní auto. Ale po stránce designu je to poprasenej design s obličejem s asijské tržnice.
2. 1. 2011 13:26
Re: Re:
nie "je" ale "bola". Octavia bola krasne auto, pred tym takzvanym "faceliftom". Pretoze ten octaviu doslova sprasil, bohuzial hlavne tu prednu cast. Svetlam tvaru "cinska fazola" ani po dlhom case nemozem prist na chut. Namojveru, octavia je tusim prve auto na svete, ktore by malo mat tuzerske "mracitka" v zakladnej vybave...
Avatar - Dan0044
2. 1. 2011 13:39
Re: Re:
Octavii bych tu moc nezmiňoval, zaměřuje se na úplně jiný designový směr. Upřímně se mi ani moc nelíbí.

Když bych tu zároveň krátce shrnul svůj názor: Astra je dost vzhledově taková.... holčičí. Focus se mi zdá exteriérově hezčí. Až na ten zadek, ten se víc povedl u Astry. V interiéru má hezčí volant Focus, ostatní je tak nějak nastejno, ale co by mě u Astry štvalo, tak je ta horda tlačítek uprostřed. Jestli má Focus komplikovanej design, tak tohle je teda ještě horší.
2. 1. 2011 13:33
Re: Re:
S výhradou, že Octavia v tomto dueli nefiguruje, máš pravdu.
Tu sa ale nehľadý najlepší či najkrajší, ale iba víťaz tohto lokálneho duelu.
Avatar - skejpa
2. 1. 2011 19:36
Re: Re:
Vrtěti psem. Nemusím říct, v čem je moje tvrzení správnější. Stačí, když si budou lidi myslet, že to tvoje tvrzeni je horší... to je presnej priklad GTIho.

Jo a abych nezapomnel - jasnym vitezem je pro me astra. Ford uz to proste s modernou prehnal.
1. 1. 2011 22:25
Zajímavé...
....jak jsme se shodli, Klaudius to napsal podrobně a topper82 zase stručně a výstižně. Jsem zvědav naživo, Astra hatch působí jak píše někdo výše - nuerazí, ale ani nenadchne a vizuální bomba to tedy není ani náhodou, dokonce ani ne v černé a na elektronech.

Nicméně Astra nikdy žádná designová bomba nebyla, ale občas byla tak nějak klidně a nenápadně pěkná. To by u kombíku mohlo zůstat, přece jenom větší délka auta bude působit a na celkové vnímání. Forda se vyloženě bojím. Jelikož patří k mým nejoblíbenějším značkám, snažím se být objektivní a snažím se tvrdit, že to docela až na "maličkosti" jde, ale nejsem o tom vnitřně přesvědčen. Jsem zvědav, ale třeba i takové detaily, jako tvary předních světlometů mně připomínají rčení jednoho kamaráda, který by to okomentoval slovy Zdobili, až přezdobili.

Jak píšu, Forda mám rád, ale designiově s ním prostě v posledních řadách nadšen nejsem. Ještě jakž takž Fiesta, o něco méně Mondeo, kupodivu Káčko, Kuga se mi ale nelíbí, odcházející Focus paradoxně designově povýšil faceliftem (alepsoň podle mně). Ale když to provonám s předchozím New Edge Design - první Focus a podobné Mondeo, tak si prostě nemůžu pomoct, tohle je horší.....škoda. Nakonec každá značka má designově nepovedené řady, ale tohle je pro Ford nejrozšířenější a nejviditelnější model, takže uvidíme....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
1. 1. 2011 23:33
Astra, Blitz, Calibra aneb abeceda s Opelem
Zvolil bych Astru, a nebral bych to jako menší zlo, prostě se mi líbí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
2. 1. 2011 10:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
2. 1. 2011 12:02
Re: no
Chápeš význam slova DESIGNOVÝ? :-)
2. 1. 2011 14:35
Re: no
Tlačítka jsou relativně velká, "kupodivu" seskupena celkem logicky a dá se v nich orientovat takřka poslepu po nějaké praxi. Tlačítkový guláš nesnáším, ale když už, tak takhle nějak by to mělo vypadat. Tisíckrát lepší než dedikovaný panel klimatizace utopený hluboko vespod středové konzole, schovávající se za hlavicí řadící páky s tlačítky, která by se dala hledat lupou.
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2011 11:38
Krása možnosti
....je to super moci si takhle vybírat....zabíhat do detailů: volant, velikost displeje a spoustu dalších číčovinek...... ono není to tak upa dávno, co za tučné všimné šéfovi mototechny jsi měl možnost si vybrat ze dvou barev.... sahara, šedá..... pak byl boom barva Apollo (schválně, jestli někdo ještě vzpomene)...... dneska tu máme krásné vozy. Je to jen otázka osobních preferencí. A hlavně Možnost si vybrat a konfigurovat a smlouvat...... Oba kombíky jsou fajn, Oktavka nemá chybu...... jsou to auta "kolem komína" včetně oktávky.
Každé má něco do sebe..... za mě :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2011 13:00
nakonec s odřenýma ušima Focus...
...ale měl to pěkně nahnutý kvůli zadku, tady si mi více líbí Astra.

I když se tu hodnotí design, neodpustím si opět poznámku k dynamice u obézní Astry...stačí se podívat v tabulce na zrychlení u slabších verzí. U benzínu budou obě nepřeplňované verze nepoužitelný :no:
Rozbalit vlákno
15
2. 1. 2011 13:36
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Hmotnost 5-dverovej verzie novej Astry 1870 - 2065 (focus: 1350-1576)! Tak to jo, o pol tony viac ako Focus, tomu hovorim "astralna obezita". Ked to takto pojde dalej, tak po dalsom facelifte uz bude treba na soferovanie Astry vodicak skupiny "C" (nad 3.5 tony)...
neregistrovaný "Kajfik"
2. 1. 2011 13:46
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
A ty se divíš když porovnáváš pohotovostní (u Focuse) s maximální povolenou (pohotovostní+užitečné zatížení) u Astry?
2. 1. 2011 15:53
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Hmotnost vozidla: 1870 - 2065

[odkaz]
Avatar - Katikakus
2. 1. 2011 22:47
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
No prave, vsimni si posledni radek - nejvyssi povolena - to je pohotovostni a uzitecna dohromady. Ty dve tuny u pohotovostni jsou uz na prvni pohled blbost.
Na nemeckych strankach maji pohotovostni spravne 1378 - 1590 kg.
2. 1. 2011 14:06
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
zaměnil jsi pohotovostní u Focuse a celkovou u Astry....Navíc, mám takový dojem, že přesné hmotnosti u nového Focuse ještě nejsou k dispozici. Já ale doufám a jsem přesvědčen, že bude lehčí než Astra.
Avatar - miromen
2. 1. 2011 14:17
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Podle mě doufaš spravně. Jestliže je pohotovostni hmotnost noveho C-Maxu 1.6TDCi 85kw 1315kg tak si myslim že zakladni pohot. hmotnost noveho Focuse bude kolem 1250kg za což patři Fordu pochvala.
2. 1. 2011 14:49
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Správně, já už to tu před nějakou dobou s někým řešil a podle porovnání hmotnosti starého a nového C-maxe mi vyšla pohotovostní hmotnost tuším kolem 1200kg, což by nebylo zlý ani pro základ 1.6 77kw. No už se těším na ofic.info a hlavně na první pořádnej test.
3. 1. 2011 00:27
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
:yes: :yes: :yes:
2. 1. 2011 14:47
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
5 dveřová Astra 1373 kg, kombi 1393 kg. Opel neuvádí detaily, takže předpokládám, že jde o váhu v základní (německé) výbavě s 1.4 atmosférou. viz aktuální ceník:

[odkaz]
2. 1. 2011 15:55
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
bral som to z ceskej stranky opelu, a tam maju zrejme chybu (vid odkaz vyssie). Pozeram ze podla nich "hmotnost vozidla" je rovnaka, ako "najvyssia povolena hmotnost"...
Avatar - gld
2. 1. 2011 17:44
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Tak zdravý rozum nepustí, 1800 kg pohotovostnej hmotnosti u kompaktného hatchbacku, mm, nárez ;-)

ale kto čaká sa dočká, o dve-tri generácie možno aj tam dôjdeme
Avatar - das_autos
2. 1. 2011 13:51
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Bicáku jaký máš auto na bicí?
2. 1. 2011 14:03
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
cože to??? :-O
Avatar - das_autos
2. 1. 2011 14:16
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
Podle tvýho nicku usuzuju,že asi hraješ na bicí a k vození tohoto nástroje je potřeba prostornější auto a ptám se tě protože po něčem takovým zrovna pokukuju.Jestli máš jenom takovej nick tak nic.
2. 1. 2011 14:45
Re: nakonec s odřenýma ušima Focus...
>:D Aha >:D Tak to tě asi zklamu, ale s bubnama nemám opravdu nic společného, můj nick má jiný význam ;-) Nemám přesnou představu, kolik toho musíš kam nacpat, ale tipoval bych minimálně na Berlingo, ne? ;-)
2. 1. 2011 15:11
Podobnost
Me ty dve auta pripadaji hoodne podobny. Stacilo by jim dat identicky predni narazniky a jeste vic by to vyniklo.
Astra je celkove hezci, dotazenejsi, elegantnejsi, bez vystrelku.
Ford potrebuje facelift.
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2011 15:57
Re: Podobnost
souhlas s tim faceliftem, ale možná že až se začne prodávat tak už mu nějakej facelift dají, protože za tu dobu co na něj koukam na fotkách (a ještě slušnej čas budem koukat) to už bude v podstatě morálně zastaralej model ...
2. 1. 2011 15:35
astra
je kopie starýho passatu :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
3. 1. 2011 00:36
Re: astra
Aha, tak proto se většině líbí víc Astra, viz anketa i diskuse... :-O :*) >:-[]
Astře to designové vítězství nepřímo zařídil především design samotného Focusu III... ;-)
2. 1. 2011 16:24
V praxi nejde jen o design
Ano, tentokrát se jedná o srovnání designu, ale při opravdovém výběru auta, které si člověk koupí, je to pouze jedno (byť velmi důležité hledisko). Nová Astra to u mě naprosto prohrála doslova zoufalým využitím prostoru. Auto je to jako kráva, ale kabina je přitom jedna z nejkratších v segmentu. A to prostě nelze odpustit, stejně jako výraznou nadváhu. V novém Focusu už jsem seděl taky (také i v kombíku) a zde je po prostorové stránce vše v pořádku a také pohotovostní hmotnost je slušná. Ovšem upřímně řečeno, vnější design odcházející druhé generace po faceliftu mne oslovuje mnohem více a to včetně kombíku. Interiér má novinka samozřejmě mnohem modernější, ale je prostě přestylizovaný - příliš kudrlinek, barevnosti a ozdob... Na novém Focusu jsou jasně znát limity tzv. globálního designu. Když se má auto líbit všude na zeměkouli, asi těžko může zcela uspokojit vkus náročných Evropanů.... Snad tato omezení nový Fokáč opět přebije skvělými, zábavnými jízdními vlastnostmi :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2011 18:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
2. 1. 2011 18:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 1. 2011 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
2. 1. 2011 19:41
Hodnotí se design...
... a proto musím říct, že Astra Focus válcuje. Nejen venku ale i uvnitř, kde to prostě ford už přehnal. Nehledě na nepěknej zadek. Takže ještě jednou, za mě jasným designovým vítězem Opel Astra.

Bohužel v reálném světě bych tu Astru nevzal. Je těžká a ani relativně silné motory s autem nedokážou porádně hýbat, takže pokud bych neměl na nějaký silnější motor, Astru bych okamžitě vyškrtnul...
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2011 20:32
Re: Hodnotí se design...
Leda velkej diesel, jinak nic
4. 1. 2011 14:09
astra ST se prodává
autor článku by si měl uvědomit, že to že se astra ST neprodává u nás neznamená že není ve výrobě a nedá se koupit (jako focus kombi), moje známá bydlící v německu si ji objednala už v srpnu 2010 a od listopadu nebo prosince (přesně si nepamatuju) s ní jezdí!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
4. 1. 2011 17:15
Hnusny vs tlsty.
WTF?
A kde su tie zadne svetla z Focusu I a II ? Iba blbec by na take tvary nenadviazal, takto to vyzera ako Mondeo vyptate v nekvalitnom prasku na styridsiadke.
A Astra? Ze vraj SPORTS? Kratka ma pohotovostnu cez 1500kg, takze kombik bude lahky asi ako RS6 Avant, alebo nejaky stredny tahac balistickych rakiet ZIL? Co je na tom akoze sportove, vazeni priatelia? :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Luger"
4. 1. 2011 21:16
Re: Hnusny vs tlsty.
Kolečko ukludni sa a uživaj si jazdu bez obmedzovaca... fakt u astry kombika je nižsia pohotovostna ako u klasickej...