Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v listopadu 2010: Nejprodávanější SUV

87 komentářů

Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - deliqent4
deliqent4
trh to se snadno řekne když VW je vlastně čtvrtina neli víc evropského trhu takže ty to nehul. Korejci sou vlastními pány proto nestojí stejně a s příplatky se dostaneš u Škodovky hodně vysoko víš než ti korejci mě je to upřímě jedno protože nejsem až takový fanda SUV ale kdbych si měl zvolit s těchto tří varian Jeti by to nebyl. Ale za vhled bohužel Škodovka nemůže dokud nám bude vládnout VW tak se to nezmění. Bez něj by to sice nešlo ale podkopávat nám nohy takovým způsobem nemusí. Naštěstí vzhled Škodovek mi bude za chvilku totálně někde protožo čekám na novou AR Guliettu původně sme s manželkou uvažovali o 159ce, ale jak vyšel koncept Gulietti bylo po uvažování. Svezl jsem se v ní a řeknu vám že s Golfem se to nedá srovnat ten sem měl sice taky hodně rád ale ten požitek z jízdy tam prostě není tak intenzivní možná to dělají jen drobnosti protože obje auta jsou velmi solidní tak či onak Alfa vyhrála navíc manželka by mě asi ukamenovala přijet s Golfem nebo něčím jiným >😁
Avatar - superkutil
superkutil
No když už nacpu do auta takový peníze, tak nepřiplatit za 4x4 ale pořídit 4x2 mi připadá jako šílenství. Už proto, že při prodeji bude 4x2 velký problém. Samozřejmě jiný případ je Yeti 1.2TSI 4x2, kdy si ho lidi kupují aby ukázali, že mají na Yeti a to že není 4x4 a jedná se o nejslabší verzi už vidět není. 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
U dacie se to dalo čekat. Její cena je bezkonkurenční a předpokládám, že i když se bude prodávat stále dobře, tak se jedná hlavně o prvotní bum, kde lidi toužící po SUV obnovují svůj vozový park. Čekal by jsem v roce 2011 mírný útlum.
GTI
Pokus se ještě o trochu více při čtení přemýšlet. O trochu více... hodně 😉
GTI
:yes:
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pavkin
nevím co se snažíš tady vnucovat co je pohlednější, pro mě KIA je v pohodě, Hundai je typicky hnusnej korejec, pro někoho jiného to může být naopak. Když budu chtít být alespoň trochu individuální tak určitě půjdu do korejce, prosím tě už to nehul. Ceny jsou nasteveny podle daného trhu, vtom by se mohli ostatní od VW učit. A teď ruku na srdce, kdo by zavítal do autosalonu Hundai KIA, kdyby stáli stejně stejně jako jejich Evropská či Japonská konkurence. Obávám se, že kromě pár fandů značky nikdo.
Avatar - Typhoon
Typhoon
Osobně bych byl pro kompromis: 3x4. Dost dobrý pro všechny typy cest a počasí. :-!
Avatar - superkutil
superkutil
Mám nabídku na Forester, Kugu a Grand Vitaru. Nejspolehlivější by asi byla Vitara, nejzajímavější Forester. Obávám se, že skončím u Kugy. Ale 4x2 už bych nechtěl. Už jsem si zažil problémů s nimi dost.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Logiku nečekej, rozumu trošku, demagogie privela....... 😉 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
schiza neboli GTI :-! :yes:
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Jenže já se nebavím o tom, že by mělo mít SUV podvozek nastavený do terénu. Já píšu, že by mělo mít podvozek nastavený na silnice všeho typu, aby plnilo hlavní úkol SUV - tedy být komfortní 😉
Avatar - das_autos
das_autos
95% lidí s tím v životě nesjede ze silnice.
Avatar - das_autos
das_autos
Každopádně Yetiho nestíhaj pro velkej zájem vyrábět a dodací lhůta je tři až čtyři měsíce a chtěl bych ty tabulky vidět do dvacátýho místa,pak už by tam Korea a Yety byli.
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Já po těch 4 letech života zde dostatečně dobře vím, jak GTI píše 😉 :yes😒br />
No a ta hláška je fakt hóóódně dobrá >😁 :yes: (já si vždycky takhle připadám, když řadím redukci >😒] )
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zajímavé, díky za tuto statistiku, zcela šokující je postavení Dacie Duster v těchto tabulkách. Kaškaj se stále líbí, a Krejcům se nedaří zdaleka tolik jako v ČR.
Ale, co je nejdůležitější, Dacia se nebojí ani nejvyšších stupínků.
FireX
Mě je jasný GTIho názorový směr ohledně pohonu 4x4. Nicméně plácat definitivní soudy o nutnosti 4x4 v supu nebo oktávce v jedné diskuzi a v následující najednou demokraticky nahlížet na ty, kteří kupují SUV s pohonem jedné nápravy (typ vozu mnohem více zaměřen na lehčí terén oproti např. konvenčnímu kombíku - Octavia) mě naopak přijde jako názorová roztříštěnost. 😉
pogo26
Možná proto ten název. Všude se o něm mluví, i když ho nikdo neviděl.
Avatar - Krispos
Krispos
Jo a dokonce e😜anduje do Ameriky, Ford koupil licenci a bude to prodavat jako Ford J.T. 4x4 >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
Krispos
GTI takhle píše.... když to bereš s nadhledem a zamyslíš se nad tím, není to taková hloupost jak to většinou vypadá.... ale s tím "mít v kapse pohon na pravou ruku" mě rozsekal, to je úplně nejvíc hláška >😁 >😁 >😁
Avatar - Krispos
Krispos
Tak Forďáci jsou úplně jiná liga.... drsní hoši, co zatáčky jezdí přes ručku a 4x4 je jim na obtíž...
Wartburg 353W
Vsak jim take v US of A rikaji "mall utility vehicles"
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
kdyby si připadal jako *, SUV by se neprodávaly 😉
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Taky jsem na první pohled uzřel "nekonzistentní názor" aneb "kam vítr tam plášť" 😉 ... jenže jenom na ten první 😉

GTI stále prosazuje 4x4 jako jediný ideální pohon (viz. "Osobně se sice kloním k pohonu 4x4"). Jenom nechce ostrakizovat ty kupce, kteří z jakéhokoli důvodu zvolili "jen" 4x2. Prostě chápe, že existuje i mnoho důvodů pro nekoupi 4x4 :yes: - je to každého věc (viz. demokracie) 😄 :yes😒br />
(promiňte mi, jestli vypadám jako GTÍho vlezdo***ka >😁 ... to nejsem ani zdaleka 😉 )
FireX
Udělej si pořádek v tom "ideálním" pohonu 😄 Několik dní nazpět píšeš "moudra" o téměř nezbytnosti všehrabu v jakémkoliv typu motorového vozidla (článek Český trh v roce 2010: nejprodávanější čtyřkolky ve střední třídě) citace: "Vyjma kolegy magistráta, pro něhož je čtyřkolka zbytečností (v zimě má auto na špalkách) my, co jezdíme imrvére víme, co to chce. Chce to mít na pohonu všechna čtyři kola. Takový pohon by měl být ostatně jakýmsi výbavovým základem. Nebylo by možná v této souvislosti od věci uzákonit, že za zhoršených adhezních podmínek (zima) mohou na silnice jen čtyřkolky.

Pro běžného jezdce (99,9% silniční populace) je čtyřkolka vždy výhodnější než poháněná jedna náprava. Absolutní výhodu pak čtyřkolkáři mají za aktuálních jízdních podmínek. S prstem v nose a s dokonalou rozkoší se přesouvají v závějích a s velkorysou toleranci vyčkávají, až se předokolkaři došourají za zatáčku..." konec citace

...abys tady dnes pro změnu tvrdil že: ...citace: "Totiž, člověka až dojímá ta diskuzní snaha jednodušších jedinců, ta diskuzně dojemná starost o majitele SUV, kteří zvolili pohon 4x2. Možná by nebylo od věci si napsat, že všichni jezdíme po stejných silnicích, a stejná logika tedy platí u pohonu jak SUV tak mégana... Skutečnost, že mégane se jako čtyřkolka nevyrábí by neměla zdejší prosťáčky vest k unáhleným závěrům. Osobně se sice kloním k pohonu 4x4, avšak jsem dalek, abych tu nedůvodně kritizoval toho, kdo jezdí (jakýkoliv segment) na jiné pohonné konfiguraci." konec citace.
😄

Takže do SUV není skoro zapotřebí pohon 4x4, ale na druhé straně je 4x4 všeobecně výhodnější pro 99,9% silniční populace 😉 Z matematického hlediska je tvá "logika" správná, 0,01% jsou řidiči SUV s pohonem 4x2. 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ti co řídí Kugu a jiní Forďáci >😒]
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Pozn.: u nás v diskusi je každý závodník >😁

Každý "odborník" si myslí, že snížený a ztvrzený podvozek znamená rychlejší auto. Na okruhu možná. Že je to často i úplně naopak dokazují vozy na rally. A pak to také dokazují rozumní novináři, kteří se nebojí napsat, že auto se sice v zatáčce nadprůměrně naklání, ale jeho kola mají na libovolném povrchu (tzn. české silnici) perfektní kontakt s vozovkou 😄 :yes😒br />
Kdy už lidi přestanou žít v NeedForSpeedové pohádce a začnou myslet hlavou ??? 😒
Wartburg 353W
Naladeno pro Nemecko a Rakousko a zacileno na motoristicke novinare, kteri vzdy naklony karoserie obsahle komentuji. Clovek si to uvedomi, kdyz pak necim takovym jede 300km a stejnou trasu absolvuje treba francouzskym autem. Problem je take v tom, ze u nas je kazdy zavodnik.
Wartburg 353W
SUV kategorie je celkem prazdny marketingovy termin. Treba Lada Niva, ktera je v tabulce take, je cisty off road. Juke je crossover. At to vezmu z jakekoliv strany, nenachazim zadny jednoznacny spolecny jmenovatel pro SUV. Pokud odectu off-roady a crossovery, ma tahle kategorie nulove sance na preziti. Bude pribyvat zakazu vjezdu do center mest a dalsich omezeni, o cenach paliva nemluve. Uz dnes si musi clovek jedouci takovym kramem sam pres mesto pripadat jako *.
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Na naše silnice bych se tedy u Yetiho přimlouval za podstatně měkčí podvozek 😉

Z velké části je to sice nejspíš dané těmi 17'' koly, ale stejně je to koza tvrdá uskákaná :no: ... uznávám, že zatáčky se dají jezdit velmi rychle bez náklonu, ale kdo to proboha od SUV požaduje ??? ;-\
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Jakej ignorant napsal tohle?: "Registrace malých a středních vozů do terénu oproti jedenáctému měsíci roku 2009 vzrostly o 8,1 %, ze 1.438 na 1.554 kusů."

Když jsem si to přečetl, hodně nahlas jsem si zanadával 8-s . A málem jsem měl chuť článek zavřít a nepřečíst si ho :no: .

Už jenom samotný pojem SUV začíná v některých případech být silně nadsazený. Lepší už je používat pojem "crossover" (tedy přechod mezi SUV a osobákem). Ale do terénu je tak maximálně ta Niva, spolu s ní Jimny, Vitara a tak trochu Duster a Forest. Zbytek jsou zvýšené osobáky na nákupy !!! 8-s :no:
pogo26
Německo😒br /> 1. Tiguan - 3601
2. BMW X1 - 2617
3. Audi Q5 - 2498
4. Nissan Qashqai - 2484
5. Dacia Duster - 2283
6. Mercedes GLK - 1564
7. Ford Kuga - 1,526

Francie😒br /> 1. Dacia Duster 3,241
2. Nissan Qashqai 2,852
3. Nissan Juke 1,362
4. VW Tiguan 1,043
5. Toyota RAV4 917
6. Ford Kuga 860
7. BMW X1 651

Španělsko😒br /> 1. Nissan Qashqai - 2,093
2. Dacia Duster - 1,195
3. Ford Kuga - 701
4. Nissan Juke - 635
5. Kia Sportage - 625
6. BMW X1 - 547
7. Mitsubishi ASX - 498

Británie😒br /> 1- Nissan Qashqai - 2555
2 - Nissan Juke
3 - Honda CR-V
4 - VW Tiguan

Itálie😒br /> 1. Nissan Qashqai 2,963
2. Nissan Juke 1,439
3. VW Tiguan 1,141
4. Dacia Duster 903
5. Ford Kuga 868
6. Toyota RAV4 844
7. Hyundai ix35 826
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Třeba rozumíš líp výrobě papírových bryndáků, to je pak lepší forum někde jinde 😉
GTI
Prestižní tabulka, tedy nemyslím nutně tu poslední, myslím malá (?) a velká SUV. Málo platné, doba žádá mít masivní karoserii. Uzneme, že někteří umí i takovouto karoserii udělat tak, že je pohledově lehká jako pírko.

Specifické kouzlo kategorie SUV spočívá především v tom, že nákupní akcent nevychází z podnikových bran velkých společností, nýbrž, že tato auta kupují jednak občané nepodnikatelé, jednak podnikatelé živnostníci resp. ti co vykonávají svobodná povolání. A je znát, že auta tohoto segmentu táhnou.

Možná o to více jsou tato auta trnem v oku těm, co mají zatím v kapse pohon jen na pravou ruku... Totiž, člověka až dojímá ta diskuzní snaha jednodušších jedinců, ta diskuzně dojemná starost o majitele SUV, kteří zvolili pohon 4x2. Možná by nebylo od věci si napsat, že všichni jezdíme po stejných silnicích, a stejná logika tedy platí u pohonu jak SUV tak mégana... Skutečnost, že mégane se jako čtyřkolka nevyrábí by neměla zdejší prosťáčky vest k unáhleným závěrům. Osobně se sice kloním k pohonu 4x4, avšak jsem dalek, abych tu nedůvodně kritizoval toho, kdo jezdí (jakýkoliv segment) na jiné pohonné konfiguraci.

Čísla ohromí, čekali jsme trefu a ona je zde - YETI, X3 zase čekala letos na generační obměnu, Sportage čeká až ti mistr konečně začne platit mzdu, nikoliv almužnu a GLK čeká, až tu bude dost těch, co mají vkus...

Smekat ve velkých před BMW je nošení šroubováků do garáže, jen tu snad připomenu plačtivé loňské evergreeny, že snad BMW bude muset pro nezájem ixšestku stáhnout z výroby... no, čas ukázal, že autoři uvedené prodejní sentence si spíše mohou stáhnout leda tak trenýrky v jejich vlastním tunelu. BMW jede a to ve všech velikostních třídách - X1, X3, X5, X6... asi jsi z té porce klasy právě omdlel.

Číslem měsíce je číslo 360. Mistrovské číslo, mistrovský vůz. Yeti - dokonalé auto na naše silnice, na naše potřeby.

BRAVO ŠKODA :yes:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cuoresportivo
Fakt dobrý test. :yes:
webpaja
[odkaz]
Avatar - mango
mango
mě se zalíbil faceliftovaný X-trail 😄
Avatar - jazva
jazva
[odkaz]
webpaja
Pro mě ne, cílová skupina městských cestovatelů co ocení vyšší světlou výšku. Co je na tom divného?
webpaja
15 jich je hned skladem, o co jde?
martin_MPS
Já tam byl začátkem prosince a měli jich docela dost, pak začlo sněžit a bylo po nich. Chtěl jsem benzín v Activu, a nejdřív koncem ledna.... Bydlím hodně mimo civilizaci a tuhle zimu nemá šanci ani soused s Haldexem, tak jsem řešil permanentní 4x4. A musím říct, že projede až neuvěřitelný závěje 😄 .... Jen doufám, že se mi závady vyhnou, auto to fakt není levný....
Avatar - jazva
jazva
A zase a už ma to hádam ani nebaví, ale nedá mi to... Fábia a Ceed/i30 nie sú konkurencia. Sú to dve rozličné triedy. Ceed/i30 je konkurencia pre Octaviu... ;-\
Avatar - superkutil
superkutil
Že by malá světlost? Malé pneu? Bylo by zajímavé porovnání třeba Yeti a Duster v terénu. Tuhle v TV bylo porovnaní Wrangler a Duster a dost zajímavé. Klidně bych si Duster jako levné 4x4 pořídil.
Avatar - deliqent4
deliqent4
asi se tu všeci shodnem že Kia a Hiundai je rozhodně vzhledově pohlenější než slavnej Jeti kterého sem viděl na autosalonu už před 4 rokama proto když vyjel na silnice mi připadal hned jako tip auta které se prodává už nějaký ten pátek. Hodně tomu přispívá velmi podobný vzhled Fabie a Roomsteru kterej je v obou případech otřesnej což sice Jeti trošku spravil ale žádný zázrak to taky není. Co se týče techniky u Jetiho tak si nejde stěžovat ale to samé by se dalo říci i o Kii a Hiundaiu i když asi ne na takové úrovni což se může v příštích generacích změnit a možná tak radikálně že se Jeti ocitne v roli outsidera. U nás mu hraje do karet českej patriotismus ale naštěstí se najde dost lidí co chtějí být alespoň trochu individuální a ne se nechávat unášet slepě se stádem dutých hlav. To říkám proto že u Škodovky mají hodně sebevědomé ceny na to co prodává konkurence a to se jim vymstí. Fabie vs Ceed a i30, Jeti vs Sportage a ix35 atd technicky se korejci zdatně dotahujou a koncern VW dělá vše pro to aby byly Škodovky vhledově horší než jejich volkswagny které sou jejich prioritou nadruhou stranu jsou vzhledově horší už než ti korejci kteří mě před tím nikdy nic neříkali ovšem dneska mě dokáží oslovit daleko víc. Není to sice jen o vzhledu ale vzhled hraje v dnešní době zásadní roli při koupi nového auta a jak zmínil autor ve spostě z nich budou jezdit i naše drahé polovičky které vybírají auta veskrze jen podle vzhledu a tady je achylovka Škodovky.
Avatar - superkutil
superkutil
Souhlasím, v přehledu absolutně chybí kolik jich bylo 4x2 a kolik 4x4. A pro mne je celkem nepochopitelné, jak moc je prodaných verzí 4x2. 8-s
Avatar - superkutil
superkutil
No Frey Vysočany mi Forestera v prosinci nabízel se slevou cca 70tis a se zimními na litých kolech. Leželo jim ve skladu několik ležáků a nikdo je nechtěl. Tak jsem to zvažoval, ale vzhledem k tomu, že se za rok 2011 prodalo v ČR 365 Foresterů a že se objevují problémy se zadními tlumiči, hořícíma spojkama, ztátou výkonu motoru - ŘJ, vstřikama (při výměně se musí vyndat celý motor) apod a vzhledem k tomu, že přístup Freye je že mají na opravu 30dnů, tak jsem Forestera nevzal. To auto není špatný, ale vše je strašně předražený a o rychlosti servisu se asi moc mluvit nedá. Potřebuju auto které bude schopné denně vyjet a ne které bude 30dnů v servisu. 8-s
Moik
Jakože se prodá 50 Foresterů měsíčně a tys našel celých 15 volných kousků? No to spíš podporuje fakt, že jich je málo, ne?
webpaja
V čem je Yeti míň SUV než ostatní zástupci třídy?
Ze je Skoda na prvom mieste rebricka predajnosti ma v luhoch a hajoch neprekvapuje.

Akurat ze zo skratky SUV sa na Yetiho vztahuje iba V.
webpaja
Souhlasím s Plautem a jen dotvrzuji jak subjektivní názory mohou být odlišné. ix35 má tak vysoký ponton karoserie, že by pro vyvážený vzhled potřeboval o několik centimetrů vyříznout blatníky a posadit v základu alespoň na 18" kola. To vše ještě u světlejších barev podtrhuje černé zbarvení spodní části karoserie, které ji opticky dělá ještě vyšší 😉 . A to už vůbec nemluvím o pouťovém interiéru, kde dle mého Kia vítězí na celé čáře.
Outlander není špatný...pokud ho člověk využívá jako užitkový vůz. Pokud chce žít v rozumném luxusu, musí jít jinam. 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Tak to každopádně, bral jsem to jen jako pohled na bratrský souboj😊
webpaja
Můj známý aktuálně něco na způsob Forestera řeší a našel jich v ČR asi 15 volných 😉
webpaja
S Tiguanem souhlasím, je to spolu s modernizovaným Passatem jediný vůz VW, který se mi osobně nelíbí. CR-V je plastiková, hlučná, proklamované jízdní vlastnosti na úrovni běžného kombíku jsem u ní nenašel a podruhé bych v ní jet nemusel. RAVku jsi trefně nazval tamagočim, tady bych jen dodal tamagoči na kolech. Taktéž jeto jednou a podruhé by nebyl důvod. Kuga je teď nově i s 2,0T, ale na městské SUV (jak jinak to nazvat...jde přece o to, aby děvčata neodřela nárazníky o obrubník) chybí levnější verze a menší motory. Kupodivu vídám i poměrně dost Koleosů, což připisuji nutností nějak ventilovat nepřirozenou zvrácenost jejich majitelů. 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Design je ciste subjektivni zalezitost - to, ze se tobe nelibi ani zdaleka neznamena, ze se nelibi jinym. Obecne je design Sportage v odbornych kruzich prijiman velice pozitivne - napr. IF Design Award a i prodeje ukazuji, ze se lidem libi.
Avatar - Plautus
Plautus
Samozrejme, je to vec vkusu... Osobne by som uprednostnil uhladenosť Sportage pred poprehýbanými linkami ix35. Popravde by som však nekúpil ani jedno, ani druhé...stále sa nájdu lepšie autá od tých dvoch 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Myslím tuhle poslední. Z mého pohledu nepohledné auto, bratříček ix35 vypadá o dost lépe. Kdybych měl osobně volit z tabulky SUV, vybral bych Outlander😊
Avatar - Plautus
Plautus
Súhlasím, prvá generácia ani nebola "módne" SUV, ale kórejská variácia na tému Vitara... Tomu zodpovedal aj jej terénny vzhľad, a to do istej miery zapríčinilo moje opomenutie tejto generácie, za ktorou nasledovala degenerácia na druhú. Peter Schreyer Kiu učesal v duchu "eurodizajnu" a myslím, že je to krok správnym smerom, veľmi jej to pristane. Známa si však nevie vynachváliť CR-V, hoc ju má zatiaľ asi len tri mesiace, tak snáď do toho "vleziem". No a RAV4 v poslednom vydaní nie je podľa mňa z niektorých pohľadov príliš fotogenická, no naživo pôsobí na mňa dospelejšie a konečne i chlapáckejšie, vadí mi na nej hlavne ten "tamagoči" interiér, ktorému na chuť nikdy neprídem, vedel by som si v nej predstaviť oveľa viac niečo v duchu aktuálneho Avensisu. 😉 Ford snáď príde k rozumu, u nás myslím ponúka do Kugy iba naftový dvojliter, v ČR i benzín 2,5, ktorý som na cestách zatiaľ nestretol. Tigi ma dizajnovo neoslovuje (proti Touaregovi je to taká druhá liga), ale konfigurovateľný je slušne, v duchu VW.
martin_MPS
Hezký přehled prodaných ks, dokonce kolik z toho bylo v naftě.... Mě by spíš zajímalo, kolik z toho bylo s pohonem 4x4....
Mimochodem třeba takový Forester se moc vysoko umístit nemůže, protože prostě auta nejsou..... ( U Freye jsem kupoval poslední předváděčku )
webpaja
Matelko měl sice občas divné názory, ale nepřekrucoval základní fakta. Znalosti měl...o to bylo jeho vystupování horší 😉 . Tady je to hodně zlé ze všech stran.
webpaja
Pro mě byla nejošklivější právě druhá generace, první byla šedá myš, druhá nepovedený pokus a teprve Peterův rukopis umravnil předchozí pokusy a nabízí slušnou alternativu k evropanům. projel jsem RAV4 a CR-V, které jou podle mě úplně OT a z malých SUV vidím přímou konkurenci jen u Tiguanu. Kuga nemá alternativní motorizace. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Musí to být on - Matelko a před koncem roku ho pustili zase k počítači.
webpaja
Mě překvapují úplně jiná čísla, třeba porovnání Q7 proti Touaregu, který je aktuálně nepoměrně lepší než právě Audi. Naopak vůbec nepřekvapuje síla s kterou BMW drtí svou konkurenci a to je novinka X3 teprve v rozjezdu, tudíž se dá očekávat převzetí žezla nejprodávanějšího středního SUV prestižní třídy.
Avatar - Plautus
Plautus
Hop, a je tu lidoop 😉 Hlboko sa ospravedlňujem, tú príšerku som úplne opomenul... >😁 Ďakujem za nápravu na pravú mieru 😉 Písal som o "druhá vs. tretia"...
Avatar - jazva
jazva
Hyundai a Kia patria Mercedesu?! A to na akej planéte žiješ???? 8-s
chester
to je pekna blbost, ze Mercedes vlastni Hyundai a Kiu... Je to samostatny koncern.
to kde si vyhrabal?
za to, ze importer Mercedesu u nas zacal dovazat Kiu hned neznamena, ze ich vlastnia...
webpaja
A co ta aktuální? Tedy III.generace?
webpaja
Škoda, že se neřídíš dle svého nicku, který je spíš zbožným přáním než vyjádřením skutečnosti...
Avatar - Plautus
Plautus
A o ktorej generácii Sportage píšeš...?
Lebo ak o prvej, tak súhlasím, v prípade druhej som na pochybách, či nepotrebuješ nejakú tú dioptriu... 😉
Gangrel
Je to jen o tom, jaky mas pohled na design... a 553 lidi ukazalo, ze to vidi jinak nez ty 😉 A rekl bych, ze tim to nekonci 😄
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
h.onzyk
:yes:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
Nerez
Pořád mě překvapuje prodejnost toho auta, je to dle mě jedno z nejošklivějších SUV vůbec
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😄 neber to tak vazne 😉 pisem pravdu a nijako na vw nenadavam na rozdiel od inych.

Bohuzial vzdy sa najde niekto ako ty ktoreho moje prispevky zrejme drazdia, budis 😉 aspon si sa pobavil.

Zrejme som mal napisat ze tento rok bude za yetim sportage druhy a nebolo by to take provokativne >😒] ale ja mam radost citat taketo odpovede 😉 zatial si prvy pockame na dalsich co mi odpisu
P 407
Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sportage uz tento rok tigiho da :yes😒br />
kia mi robi stale vacsiu radost :yes: