Skladovky jsou vždycky levnější, ale já tu myslel ceníkový ceny. A Octavii sem netahej. To je škodovka, resp. VW a tudíž i kdyby si prodával pytel srač*k a dal na něj logo škody nebo lidovozu, tak to lidi u nás budou kupovat >:-[]
Přesně tak, ostatně když Mitsubishi přišlo v Carismě s přímým vstřikem benzínu, jmenovalo se to GDI (Gasoline Direct Injection). Ale první osobní auto s přímým vstřikem benzínu to nebylo, tím byl Mercedes 300SL "Gullwing".
Jedná se o obchodní označení motoru s přímým vstřikováním, zkratka Di znamená Direct injection a odlišuje motor od ostatních TurboJetů, které mají vícebodové vstřikování.
Tiež som toho názoru, stretol som sa v Bratislave s predajcom Fiatu, ktorý ju nemal problém dodať a vlastne v čase, keď som tam bol, jednu Deltu pre zákazníka mali i nachystanú.
Pravda, ale je potřeba dodat, že:
1) Servis vč. objednání dílů je schopen udělat kterýkoliv dealer Fiatu
2) V dohledné době (jakmile bude ukončena rekonstrukce prodejny) začne Lancie prodávat i MotorTec v Brně.
Ony média, resp. samotné značky, se vůbec rády cpou do nějaké sportovnosti. Nový model je vždy sportovnější než starý. Ale snad se začíná blýskat na lepší časy, čehož důkazem je nový Peugeot 508. Nejsem obecně proti sportovnosti, ale v případě většiny modelů a jejich určení je to sportovno nesmyslem.
Pod to se ti podepíšu :yes: Prostě kdo má doma Integralu, tomu vadí, že neni dost sportovní. Kdo má pohodlnej gauč jménem Kappa, pro toho je zase nová Delta moc tvrdá.
Podvozek v Deltě opravdu není nic moc a ne proto, že by nebyl dostatečně sportovní, ale naopak proto, že je vzhledem z zaměření a image auto až příliš tvrdej a málo pohodlnej, ruku v ruce s tím jdou sedačky, který jsou jen o malou část pohodlnější, než trestný lavice v Golfu. I starší a starý modely Lancie byly značně komfortnější a pohodlnější, tím spíš, když se Lancia v současnosti snaží zastávat image luxusní divize Fiatu.
euro89 se to zas nelíbí z úplně jinýho důvodu, má doma Deltu Integrale a tak nějak mu nevoní celkový zaměření značky, jakým se momentálně ubírá. Tím pádem si na stejnou věc stěžují dva lidé, kteří mají úplně opačný pohled - jeden má rád sport, druhý komfort, navíc oba mají rádi Italy a Lancie zvlášť. A přesto ani jednomu podovzek nevoní. Je mi to líto, ale Delta je opravdu v určitých ohledech odfláklá.
přesně tak. musím neskromně přiznat, že s mým Meganem se v rámci třídního srovnání (Oktávka, Focus, případně starší Xsara) dá D1 (sorry, ale fakt nemůžu napsat, že to je dálnice) přetrpět nejlíp. Na druhou stranu je pravda, že drncaní plastů je oproti konkurence výrazně větší :*)
Ale veď ja viem, že máš rád talianske autá. Hlavne Lancie ;-) Len je jednoducho potreba zmieriť sa s tým, že momentálne Lancia zrejme nebude to, čo bývala. Časy Dela Integrale sú preč... Osobne mi neprekáža prerozdelenie rolí v rámci koncernu FIAT.
Fiat = štandard, Lancia = komfortná "výstrednosť", AR = športový "duch". Ferrari, Iveco a iné brandy sem nebudem ťahať, to je mimo bežný (osobno)automobilový život.
Všetko by malo mať nejakú logiku a usporiadanie... Viem, že ty s tým nesúhlasíš, ale buď sa zmieriš s tým, že Lancia nebude to, čo istý čas bola, alebo prelezieš k AR, alebo zostaneš u starých Lancií. Inak súhlasím s Mr.Murphym, ktorý charakter Delta vs. Bravo v krátkosti vystihol, a myslím si, že tak ako je to nastavené, je to dobre. To, že to neberú zákazníci popísal tiež stručne a jasne. Akurát s tou cenou je to prašť ako uhoď, aj keby Delta bola cenovo pod Octaviou, tak sa pre ňu rozhodne minimum zákazníkov. "Oktáfka je najlepšie terénne auto, hlavne keď je služobné..." Tak nejak to tu chodí.
tak tak, Lancie se nemůže nazírat prizmou rally historii, v současnosti je to v rámci "koncernu" značka se zaměřením na pohodlí (nechci napsat luxus, to by někteří těžko rozdýchali ) >:-[] proto je apriori srovnání Delty/Giulietty nevhodné, mají přece pokrývat úplně jiné segmenty zákazníků
S tím naprosto souhlasím. Asi jsou lidi naočkovaní a zblblí neustále se opakujícími novinářskými bláboly o kvalitě podvozku a skvělé víceprvkové zadní nápravy ala VW. Nikdo nepřizná, že na našich tankodromech je takovýto podvozek vpodstatě naprd - málokde se využije narozdíl od států s pokročilejší technologíí úpravy povrchu vozovek. Co je platné. že mi auto sedí v zatáčce jak přišité a nekolíbe se, když po D1 jsem za Brnem hotovej z drncání a dunění pod nohy. Ale mám ten kontakt s vozovkou, to je fakt. Nedávno jsem absolvoval s kolegou tuto trasu do Bratislavy, jeli jsme jeho Scénicem a musím přiznat, že jsem si oproti služební OII docela pohověl, ač renaulty jinak moc nemusím.
Neřikám, že je na odpis. Jen ta cena neodpovídá technický úrovni auta. Srazit ceníkovou cenu o 50tis. a vše je v pořádku. S novou Deltou jsem najel asi 500km (1.4 T-jet 150CV), v Bravu jen pár km v rámci předváděcí jízdy (taky 1.4T 150CV). Bravo tedy hodnotit až tolik nebudu. Ale ta Delta mi přišla opravdu taková uskákaná. Ano,mám rád sportovní jízdu a zatáčky projíždim rychleji, než většina lidí. Jestli chceš, řikej mi klidně "závodník"... >:-[] Ale já jen chci, aby mělo auto pořádnej podvozek, se kterym mě jízda bude bavit. :yes: Já rozhodně neřikám a nikdy jsem neřikal, že co je italské, to je zlé... Kdyby jsi někdy četl moje příspěvky, věděl bys, že mám italský auta rád a Lancia je moje srdeční záležitost. Sám mám doma dva italy. Jen se mi jako majiteli starý dobrý Integraly těžko zvyká na novou image Lancie. :-!
přitom ten podvozek je vzhledem k zaměření auta (komfort, prostor) naprosto OK a když do Delty přesedneš z Brava, tak kdyby ti neřekli, že tam je stejný podvozek jen s delším rozvorem, tak to prostě nepoznáš. To auto je mnohem příjemnější, plavnější, takové uhlazenější....
Nulové prodeje jsou výsledkem koktejlu image/cena/servisní zázemí (však se to prodává tak na třech místech v ČR, ne...?)
No vidíš, a základný problém je už v tebou napísanej premise, že Delta je na odpis hlavne kvôli (pod)priemernému podvozku. ;-\ Ten podvozok je pre charakter toho auta v poriadku (všetko je relatívne...), len v našich končinách je každý závodníkom, tak ako to bolo uvedené včera v rámci jednej diskusie. Netvrdím, že by Delte neprospel podvozok Giulietty s mierne iným nastavením na väčší komfort, ale stále by sa takí ako ty (samozrejme nielen ty) sťažovali na "poddimenzovaný" podvozok. Koľko si v novej Delte (prípadne i v tom Brave) najazdil km? Zvykám si na to, že v ČR a v SR berie každý iba autá s "top podvozkom", každý je borec a tak to i na tých cestách vyzerá, resp. silne sa to odráža na realite :*)
Keby si akokoľvek stlačil cenu, tak predaje (min.) v našej zemepisnej polohe lepšie nebudú, alebo ak, tak iba minimálne. Tuná ľudia žijú myšlienkou, že čo je talianske, to je nutne zlé, na tomto diskusnom fóre sa to mnohokrát "leskne" dvoj a viacnásobne. Samozrejme, na druhú stranu treba byť realista a netvrdiť, že Taliani sú momentálne top of the top...
Každopádne sú oblasti, v ktorých invenčne vynikajú, a to si cením. ;-)
Nevím, jestli je to tak všude, nebo jen u nás, ale cenová politika Lancie na českém trhu je opravdu špatná. Jakkoliv je Delta po designový stránce krásný auto s výbornými motory, je tu pořád ten podvozek... ;-\ Delta s (pod)průměrnym podvozkem z Brava je o 20tis. Kč v základu dražší, než Giulietta s novou platformou a 5ti letou zárukou. Je tedy jasný, že ten, kdo neni skalní lancista dá radši přednost Alfě (příp. něčemu jinýmu). Sám dobře vim, že v reálu jde ta cena stlačit níž, ale přesto... Když se někdo koukne do ceníku, může ho to už odradit. Osobně bych dal ceníkový základ kolem 420-430tis. a prodeje by byly určitě lepší :yes: Ve srovnání Delta vs. Giulietta mi to vychází, že Delta se vyplatí spíš v dieselu a jůlinka zase v benzínu.